Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
pumpkin
Jáj, koľko áut mne nedáva zmysel a nekúpil by som si ich. Ale to nie je to, čo očakávam od testu, ani pozerať sa naň z pohľadu Octavie Combi. Kto pri malom rýchlom kabriu rieši veľkosť kufra alebo miesto na zadných sedadlách?
Mal som nedávno možnosť sa povoziť v takomto JCW Cabriu a bola to sranda. Jednoducho auto na frajerinu, s ktorým sa dá spraviť dojem aj pri rozbehu na semafore a navyše s vetrom vo vlasoch. A ľudia sa za autom otáčali, majiteľ Crossfiru nám na svetlách ukázal palec hore. Je to aj o nejakej špecifickej kultúre resp. spôsobu života majetnejších.
Nie je to určite auto pre naše krajiny, ani čo sa podnebia týka, ani kvôli kvalite ciest a z môjho pohľadu ani po finančnej stránke. To ale neznamená, že to auto obecne nedáva zmysel. To sa dá povedať o väčšine nových kabrioletov.
Tento test mi preto príde ako keby niekto hodnotil golf a pritom mu nerozumel. Čo tak to spraviť trochu originálne? Zobrať auto niekam k vode alebo aspoň do centra a hodnotiť ho ako kočkolap? Alebo akou rýchlosťou sa dá ísť, kým vás z auta nevyfúkne. Neviem, nejakú takú blbosť, ktorá vyťaží z tohto exota maximum. Nebol na to čas, ja viem.
Súhlasím, ja by som si to auto tiež nekúpil, ale to nikoho nezaujíma. 😄
Mal som nedávno možnosť sa povoziť v takomto JCW Cabriu a bola to sranda. Jednoducho auto na frajerinu, s ktorým sa dá spraviť dojem aj pri rozbehu na semafore a navyše s vetrom vo vlasoch. A ľudia sa za autom otáčali, majiteľ Crossfiru nám na svetlách ukázal palec hore. Je to aj o nejakej špecifickej kultúre resp. spôsobu života majetnejších.
Nie je to určite auto pre naše krajiny, ani čo sa podnebia týka, ani kvôli kvalite ciest a z môjho pohľadu ani po finančnej stránke. To ale neznamená, že to auto obecne nedáva zmysel. To sa dá povedať o väčšine nových kabrioletov.
Tento test mi preto príde ako keby niekto hodnotil golf a pritom mu nerozumel. Čo tak to spraviť trochu originálne? Zobrať auto niekam k vode alebo aspoň do centra a hodnotiť ho ako kočkolap? Alebo akou rýchlosťou sa dá ísť, kým vás z auta nevyfúkne. Neviem, nejakú takú blbosť, ktorá vyťaží z tohto exota maximum. Nebol na to čas, ja viem.
Súhlasím, ja by som si to auto tiež nekúpil, ale to nikoho nezaujíma. 😄
čo ste nečítali test všetci dvaja? Autor nepíše, že že by si mini nekúpil. Nekúpil by si len toto konkrétne, lebo je to mačkopes a ja s ním súhlasím. Prečítajte si to celé, hedlajn nestačí.
Přesně, v testu je jasně vysvětlené, proč se karoserie kabrio nehodí ke sportovní specifikaci s automatem, není to kritika kabria ani Mini.
Mě je upřímně jedno kdo by si co koupil ale důležité je samotné auto o kterém byl tento test. A to že Mini je dobrá automobilka a umí kabriolety i sportovní JCW o tom není pochyb. Ale prostě když zkřížíte dvě dobré věci neznamená to že i ten kříženec bude dobrý. Ale určitě se někomu tohle auto bude líbit a koupí si ho. Já osobně bych ten milion a něco utratil za něco trochu více smysluplnějšího, třeba Mazdu MX-5 a za zbylé peníze bych si koupil třeba Fiat Tipo 😉
Na mini máš aspoň trochu šanci že ti do auta skočí nějaká kočka. Za Miatou se budou otáčet ale jenom "hezcí kluci".
Ale nebuď xenofobní ale spíš se zaměřuj na kvalitu automobilů. A kvality Mazda má.
Pokud je měřítkem kvality nižší cena tak jak naznačuješ možná ano, ale přiznám se že ceník Miaty jsem nikdy neotevřel. K japoncům mám díky bídným zkušenostem s toyotami značný odpor.
hele nedávno u mně byl kolega s kabriem Mini a bylo v takové šmoulovité barvě a že byl to byl testosteron-booster se rozhodně říct nedalo😐
Cena je irelevantní ale kvality to auto prostě má a to že stojí méně neznamená že je horší no ale když teda nebrat konkurenci u Japonců tak co třeba DS 3 Performancea když cabrio tak Audi TT cabrio nebo Mercedes-Benz SLC 😉
Tím bych si nebyl tak jistý. Co si tak pamatuji, tak mezi "auta kadeřníků" je vedle miaty často řazeno právě třeba mini... Čímž ale nechci nijak srážet kvality obou aut
prva a aj posledna Miata je super auticko pre puristov, vyborne ovladatelne, citatelne a zabavne - a to, ze sa pritom pacilo aj inym skupinam ci dievcatam nic neubera jeho kvalitam! :-!
V dnesnej dobe budme stastny, ze sa najde vyrobca, co este mysli aj na jazdne zazitky
:-!
V dnesnej dobe budme stastny, ze sa najde vyrobca, co este mysli aj na jazdne zazitky
:-!
To nerozporuji, psal jsem že v mini je oproti miatě jen o trochu větší šance že se do tebe nezamiluje kluk ale holka >😁 Přes kvality obou vozů je třeba si přiznat že jsou to opravdu káry pro holky.
Jo kdyby tam dali 1.2TSI a podvozek z golfu to by bylo panečku svezeníčko že >😁 Aspoň o hvězdičku víc by díky tomu MINI dostalo.
Ale takhle s perfektním podvozkem a motorem to stojí za starou bačkoru. >😁 >😁
Ale takhle s perfektním podvozkem a motorem to stojí za starou bačkoru. >😁 >😁
maXX_CZ
se vykaslu na tuhle komedii a koupim si za ty prachy treba mustanga v cabriu 😉
navyse mne toto mini nepride ani moc pekne... ono mini sa mi kedysi pacilo ale cim novsia generacia tym vyzera podla mna horsie a horsie... uz to nie je ani tak o style... naopak.. uz z toho coraz viac na mna vyzaryje akasi prerastenost a gycovost ... ale je to len moj dojem ... zle auta uz nie su ... ale za melon kazdopadne radsej 370Z alebo mustanga .. suhlas :yes:
Svez se v tomhle, no nebo vlastně v kterémkoliv MINI současnosti, pak se vrať a něco napiš o Mustangu. Podvozek MINI se prostě musí zažít!
v tom ti davam za pravdu!
vyborny podvozok a skvele jazdne vlastnosti - a prave preto by nemali vznikat taketo verzie, co ten zazitok kazia alebo obmedzuju sportove vyzitie... ( cabrio)
a to chcel autor vyjadrit! :-!
kedysi davno, este ked bola rada 996, sa hovorilo, ze obrovsky preslap a hamba je, ked si kupil niekto 911Turbo v cabriu. ( lebo prave ta verzia pripravila to auto o sportovy zazitok... OK, odvtedy uz vedia urobit kvalitnejsie cabria a nie je to az taky rozdiel - ale aj tak - ja by som hlasoval za lepsie jazdne vlastnosti. Moj nazor.... :-! )
vyborny podvozok a skvele jazdne vlastnosti - a prave preto by nemali vznikat taketo verzie, co ten zazitok kazia alebo obmedzuju sportove vyzitie... ( cabrio)
a to chcel autor vyjadrit! :-!
kedysi davno, este ked bola rada 996, sa hovorilo, ze obrovsky preslap a hamba je, ked si kupil niekto 911Turbo v cabriu. ( lebo prave ta verzia pripravila to auto o sportovy zazitok... OK, odvtedy uz vedia urobit kvalitnejsie cabria a nie je to az taky rozdiel - ale aj tak - ja by som hlasoval za lepsie jazdne vlastnosti. Moj nazor.... :-! )
sice suhlasim s tym ze mini ma dobre podvozky casto nezmyselne tvrde na nase cesty, tak posledny mustang sa podvozkovo daleko odsunul od vsetkych mustangov co boli do teraz... konecne zo zadu zmizla naprava z nakladiaku a je tam multilink, tak sa asi najprv ty zvez z aktualnym mustangom a potom tu píš o ňom súdy 😉
lamal
Vazena redakcia... preco tie dunlopy asi piskali ? 205ky sa na 1400kg uz davno nenosia, dnes sa nosia na fabii 1.2tsi 215ky pri hmotnosti 1100kg...
podla mna dalsie plus mini, ze sa skutocne opiera o poriadny podvozok a nie len prehnane gumy ako napr koncern
podla mna dalsie plus mini, ze sa skutocne opiera o poriadny podvozok a nie len prehnane gumy ako napr koncern
A preto pískali? Ty si iný mogoň...
tupče, pisala redakcia ze tie gumy piskaju moc skoro, to znaci ze skoro sa auto dostavalo na limit gum tj v nizkych rychlostiach... je to kvoli vahe a relativne uzkym pneu
si schvalne vyhladaj kolko 1400kg aut dnes stoji na 205kach
si schvalne vyhladaj kolko 1400kg aut dnes stoji na 205kach
Fabia 1.2TSI Style má v základu 185/60/15.
Velký kola a gumy naopak kladou větší nároky na podvozek, je mnohem jednodušší utlumit a odpružit malý kola než velký...
Velký kola a gumy naopak kladou větší nároky na podvozek, je mnohem jednodušší utlumit a odpružit malý kola než velký...
v zaklade ano, otazka je kolko fabii 1,2 tsi 81kw chodi na zakladnych 15kach ? vacsina z nich je na 215 r16 su uz v paketoch alebo vyssich vybavach
ja som nepisal o tom ze vacsie kola a pneu su narocnejsie pre chasis,,,,su vzdy, ale redakcia sa stazovala ze gumy idu pomaly na limit uz v nizkych rychlostiach tj piskaju skoro a ja len vravim, ze to je kvoli 1400kg a relativne uzkej gume
ja som nepisal o tom ze vacsie kola a pneu su narocnejsie pre chasis,,,,su vzdy, ale redakcia sa stazovala ze gumy idu pomaly na limit uz v nizkych rychlostiach tj piskaju skoro a ja len vravim, ze to je kvoli 1400kg a relativne uzkej gume
Mimochodem právě pan Bureš nedávno v testu Giulie QV se zrychlením 0-100 za 3,9s napsal, že cituji: "V první řadě mě poněkud překvapilo, že tahle giulia není moc rychlá." takže tenhle test MINI mě jen utvrdil v tom, že u jeho článků nemá smysl nic jiného než si prohlédnout galerii. Za kvalitu fotografií auto.cz chválím. Ty fotky se správným užitím polarizačního filtru jsou u všech aut překrásné!
Jinak koukám, že věta o giulii vytržená z kontextu se objevuje snad v každé druhé diskuzi o tomto autě. Takže bych znovu rád zdůraznil, že mé pocity, o tom, že QV tak nějak nejede měla dva důvody, které jsem vysvětlil - dvoustupňový plyn a nezajetost daného exempláře.
Jinak děkuji za reakci které si vážím. Serióznosti webu to značně prospívá. Kdyby se ještě tak pod článkem mohly doplňovat nějaké dovysvětlení autora jako je tomu třeba na technetu, bylo by to ještě lepší. Článku o giulii by malé dovysvětlení toho proč nejela jistě pomohlo.
Minusy
Závratná cenovka s množstvím prvků za příplatek
Minimální výhled vzad při stažené střeše
Nepoužitelné zadní sedačky
Hluk ve vyšších rychlostech
Kroucení karoserie
Ty jsi asi taky četl článek Hitler je gentleman, co?
>😁
"Přesto všechno bych si tohle mini nekoupil, i kdybych na něj měl. Že si tím protiřečím? Nepochopte mě špatně. Nekoupil bych si tento konkrétní kousek. Kombinace otevřené karoserie s ostrostí JCW totiž opravdu příliš smyslu nedává. Pokud bych chtěl kabriolet (a že bych si osobně spíš přál návrat dvoumístného roadsteru), bohatě bych si vystačil s Cooperem S, který podle dřívějších zkušeností jede taky jako ďas a rovněž umí ty klaunské triky, jako jsou výstřely do výfuku. Pro korzování s kabriem se zkrátka slabší a ne tak brutální verze hodí více. A pokud bych chtěl ostré JCW, šel bych do hatchbacku, který se nekroutí, a z řidičského pohledu je přece jen lepší. V obou případech bych pak sáhnul po manuálu. Šestistupňový automat sice funguje parádně, stejně si ale myslím, že k mini patří fofrklacek s manuálním řazením. Takže Mini Cabrio ano, Mini JCW ano, Mini JCW Cabrio ale ne."
Suma sumárum nekoupil by si ho proto že na kabrio karoserii je až příliš ostře naladěné. Pro mě je to schizofrenie. Nekoupit si auto protože má až příliš dobrý podvozek a motor. Vycházím samozřejmě z předpokladu že pokládat u kabria za mínus kompromisy vyplývající z kabrio karoserie nemůže nikdo myslet vážně. Stejně jako nikdo nemůže dávat kombíku za mínus jeho až příliš velký zavazadlový prostor... i když i takový už se tady objevil... tuším H/K svět to psal u opelu astra kombi že má příliš velký zavazadelník.
Dáš sem odstavec, který popisuje že s tímto motorem je třeba karoserie, která se tolik nekroutí a ty z toho odvodíš že někomu vadí silný motor.
Nejen že neumíš číst, ale máš navíc v hlavě bramboračku.
Ale Topolánek by tě pochválil - Googlite jsi jednička! >😒]
Nerozumím jak to čteš ty, ale autor říká že je motor a podvozek JCW na kabrio moc. Bohatě by si vystačil se slabším základem a za to ho tedy kritizuje. Oni ale s kabriem nic moc dál nejsou schopni udělat. To že je konstrukce méně tuhá než ta která k prostorovému ztužení vozu využívá střechu je totiž vlastnost a ne závada. Kdybych chtěl ale kabrio tak proč bych se měl omezovat v podvozku a motoru?
Ale to ty víš a jen se nudíš tak tu píšeš blbosti. Jdi se radši učit, reparát se blíží.
Co napíšeš za blbost teď?