Videa
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeŠkoda Kodiaq opět řádí na Nordschleife, překážkou není ani vznětový motor (video)
81 komentářů
Bubáq
byť v maskování, je jen nuda, nuda, šeď, šeď.... Ten sériový Kodiaq svou designovou nudou snad překoná i toho Tiguana.
Snad jen ta přístrojovka, resp. PR fotografie naznačují posun směrem od nudy k... něčemu pohlednějšímu a radostnějšímu. Snad...
Snad jen ta přístrojovka, resp. PR fotografie naznačují posun směrem od nudy k... něčemu pohlednějšímu a radostnějšímu. Snad...
Tak bacha! Moji soudruzce manzelce se Tiguan moc libi... 😉
Mě taky; ale je to jen víra v to, že takový Tiguan vlastně neurazí. A holky, jo ty si na pořádek před volantem vysloveně potrpí 😉
Nadava zena muzovi, ktory sa prave vratil z nakupu.
"Nikdy v zivote si nevedel nic poriadne vybrat!"
A on odpoveda.... "Ked tak na teba pozeram, musim uznat, ze mas pravdu..."
"Nikdy v zivote si nevedel nic poriadne vybrat!"
A on odpoveda.... "Ked tak na teba pozeram, musim uznat, ze mas pravdu..."
Ja Prvni 123
Jinak to napadne pripomina to horske kolo na zimni sjezdovce... taky to jde!
Ale neni to ono, jako na lyzich.
😉
Ale neni to ono, jako na lyzich.
😉
Z.oSO
Proboha proč Škodovka testuje velký SUV v dieselu na Nordschleife??? Z toho auta úplně stříká sportovní duch na všechny strany.... :no:
Asi aby třeba zjistili, jak se chová v rychlostech nad dálniční limit v zatáčkách s naftovým motorem, co já vím... ale asi z nudy to nebude.
Z části PR a z části něco vyHOV(D)NOTÍ. Jako bonus bude moci říct E😜ert Pepa, jak to testovali na smyčce a palce budou lítat. Most nebo Brno nemá tu váhu
To je v poriadku, na to ale pri rodinnom SUV netreba Nurburgring. Testovanie na Nurburgringu v dnešnej dobe je imidžová záležitosť, v štýle: pozrite, aký to bude superšport, ladíme ho na najprestížnejšom okruhu. Skôr ako praktický význam zistenia jazdných vlastností na limite (čo by mohla Škoda na vlastných polygónoch či hocikde inde a lacnejšie) je PR, keď všetci vedia, že na NBR nocujú paparazzi a čomukoľvek ofóliovanému spravia zadarmo dobrú reklamu.
Nesmysl, na NS se netestuje kvůli PR, ale proto, že je to 21 km normální silnice s náročným profilem, ideální na testování brzd, stabilizačních systémů, odolnosti zavěšení, odpružení atd. atp.
Nesmysl! Víc ti řekne D1 jeden směr po dálnici a zpět po staré a máš 10x tolik, kde jinde otestuješ na kejdě ASR, ABS. Jo hochu život tě přípravy a ne Ring.
presne tak, najlepsie sa testuje prototyp za miliony € v realnej premavke medzi casto neskusenymi vodicmi bez unikovych zon, s chodcami a cyklistami... 8-s
este nejaku mudrost nam ides vypotit ? >😁
este nejaku mudrost nam ides vypotit ? >😁
Když už tady něco blekotáš, tak česky. Ty prototype. Většinou každá testovací Mula má hodnotu milionů. A garantuju ti, že víc info jim dá běžněj provoz, takový Ring je třešnička na dortu. A i na Ringu se testuje až na šrot viz min. týden. Tak tady nedělej machra Prototype a utíkej počítat ovečky.
d€bilko, zase si neuzil tabletky ? >😒]
ok, takze 1 ovecku - teda teba, uz mam spocitanu a zaradenu. Vypada tak, ze v tvojom kosiari - v Bohniciach maju slabeho strazneho psa! >😒] Asi by som im mal dat vediet, ze si sa im zatulal a robis tu hanbu ostatnym bratom Čechom. :-!
ok, takze 1 ovecku - teda teba, uz mam spocitanu a zaradenu. Vypada tak, ze v tvojom kosiari - v Bohniciach maju slabeho strazneho psa! >😒] Asi by som im mal dat vediet, ze si sa im zatulal a robis tu hanbu ostatnym bratom Čechom. :-!
V reálném provozu se auto samozřejmě testuje, články o tom zde byly. Ale v reálném provozu taky musíš dodržovat reálné předpisy a rychlostní limity.
A z tohoto titulu je snad jasné, že auto potřebují otestovat i v rychlostech nad 130 km/h a na různých površích a pokud možno náročném profilu trati. Uvědom si, že NS má na 22 km převýšení kolem 300 m a to jsou velice slušné kopečky. Pro srovnání Masarykův okruh má převýšení nějakých 74 m, mostecký okruh pouhých 12 m. Tam otestuješ leda prd.
A z tohoto titulu je snad jasné, že auto potřebují otestovat i v rychlostech nad 130 km/h a na různých površích a pokud možno náročném profilu trati. Uvědom si, že NS má na 22 km převýšení kolem 300 m a to jsou velice slušné kopečky. Pro srovnání Masarykův okruh má převýšení nějakých 74 m, mostecký okruh pouhých 12 m. Tam otestuješ leda prd.
Máš pravdu, iudexi, ale kde a kým byl vydán rozkaz gumovat NS!? Ona ta PR okolnost nebude jen blábol, něco na tom bude....
Jen ať ho na NS odladí. Yeti je ve své třídě taky skvěle jezdící SUV. Klidně jím může být i Kodiaq.
Uznavam tvoje argumenty, ale otazka je, aky zmysel ma toto testovanie prakticky par dni pred premierou.
Na zasadne konstrukcne zmeny je uz neskoro. Ale fakt je, ze Skodovka moze skusat, co to spravi, ked na SUV daju radoby sportove pruzenie, vuspesnom usili urobit z praktickeho rodinneho lowcostu tvrdu parodiu na sportove auto.
Na zasadne konstrukcne zmeny je uz neskoro. Ale fakt je, ze Skodovka moze skusat, co to spravi, ked na SUV daju radoby sportove pruzenie, vuspesnom usili urobit z praktickeho rodinneho lowcostu tvrdu parodiu na sportove auto.
Prečo?
Z technického hľadiska to nie je tak podstatné. Môže sa testovať na akomkoľvek dobrom okruhu za zlomkovú cenu.
Ide tu o marketing. Informácia o testovaní na takomto okruhu dostane do médií. Či už priamo od Škody, alebo s istotou "papparazzi". (prototypy sa testujú cca 18 mesiacov predtým, než idú do výroby. na odľahlých miestach mimo civilizácie). A čo lepšie odznie v médiách? Test modelu na Nordschiefe alebo okruh v Moste?
Je to súčasť PR* pre postupné predstavenie modelu. Správne načasovanie. Veď aj maskovanie je už len "proforma".
Keď sa o rok a pol bude predstavovať malé SUV, dám ruku do ohňa, že to bude rovnaký postup.
Z technického hľadiska to nie je tak podstatné. Môže sa testovať na akomkoľvek dobrom okruhu za zlomkovú cenu.
Ide tu o marketing. Informácia o testovaní na takomto okruhu dostane do médií. Či už priamo od Škody, alebo s istotou "papparazzi". (prototypy sa testujú cca 18 mesiacov predtým, než idú do výroby. na odľahlých miestach mimo civilizácie). A čo lepšie odznie v médiách? Test modelu na Nordschiefe alebo okruh v Moste?
Je to súčasť PR* pre postupné predstavenie modelu. Správne načasovanie. Veď aj maskovanie je už len "proforma".
Keď sa o rok a pol bude predstavovať malé SUV, dám ruku do ohňa, že to bude rovnaký postup.
predpokladam ze tam nie su kvoli tomu aby zajazdili rekord okruhu 😉 .... ale kde najlepsie otestujes jazdne vlastnosti? ... pred obchodakom na parkovisku? alebo na verejnej dialnici so spustou aut vsade naokolo? ..to asi nie .. takze prave aj na taketo veci sluzia taketo okruhy a nielen na rychlostne rekordy
Protože i s naftovým SUV se nejeden zákazník nebo novinář dostane na limit (resp. o to dříve)? Dnes si zde zase přijdu jak na fóru o vaření.
holden_holden
toho testu byl zjistit jestli tenhle smejd nebude brzdit peloton. dle videa to bude jen tak tak
AUDIRS6
na "Ringu" testuje hadam skoro kazda automobilka skoro vsetko. To mnozstvo roznych asfaltovych povrchov, zataciek od vymyslu sveta s roznymi polomermi a sklonmi...
Netreba za to hned Skodofku hanit. Skor mi pride trosku prehnane, ze sa tu ten Kodiaq prepiera fakt (skoro) kazdy den, ked sa na nom zmeni co i len 1 maskovacia nalepka. :-!
Tento voz tiez testuje a nielen na "Ringu" a za poslednych x tyzdnov / mesiacov som nevidel ani 1 clanok o tom, ze vobec testuje...😒br /> [odkaz]
Pritom v ramci sveta aut, by mal predstavovat este "o cosi" väcsi pokrok, nez Kodiaq... :-!
Netreba za to hned Skodofku hanit. Skor mi pride trosku prehnane, ze sa tu ten Kodiaq prepiera fakt (skoro) kazdy den, ked sa na nom zmeni co i len 1 maskovacia nalepka. :-!
Tento voz tiez testuje a nielen na "Ringu" a za poslednych x tyzdnov / mesiacov som nevidel ani 1 clanok o tom, ze vobec testuje...😒br /> [odkaz]
Pritom v ramci sveta aut, by mal predstavovat este "o cosi" väcsi pokrok, nez Kodiaq... :-!
přezdívaný alias
V testování dokonce i velkého SUV v dieselu na Nordschleife logiku vidím. Jízdní vlastnosti jsou prvkem aktivní bezpečnosti a Nordschleife je členitý, ale přitom rychlý okruh, takže se jedná o ideální místo k analýze a případnému dalšímu ladění. Ostatně, takto je to uvedeno i v prvním odstavci.
Problém je v redakci a celém zbytku článku. Ten se totiž snaží vyvolat dojem, že Kodiaq, ač rodinné auto, je pomalu závodní stroj, který snese i to nejhrubší zacházení a jehož sportovní jízdní vlastnosti jsou neuvěřitelné. Už jen chybí vyjádření testovacího jezdce, kterak předtím řídil Giulii QV, která mu přišla pocitově hrozně pomalá, a tak si na naftovém Kodiaqu alespoň spravil chuť. >😒]
Problém je v redakci a celém zbytku článku. Ten se totiž snaží vyvolat dojem, že Kodiaq, ač rodinné auto, je pomalu závodní stroj, který snese i to nejhrubší zacházení a jehož sportovní jízdní vlastnosti jsou neuvěřitelné. Už jen chybí vyjádření testovacího jezdce, kterak předtím řídil Giulii QV, která mu přišla pocitově hrozně pomalá, a tak si na naftovém Kodiaqu alespoň spravil chuť. >😒]
zaplosak
Je divný že Vám lidi vadí korejci ale navadí Vám kurtny na pérách, lživý software + lešeňovky na zadních nápravách u aut kde má většina víceprvek..... ;-\ ;-\ ;-\
bezpochyby to bude velmi zaujimave vidiet ako si sorento poda kodiaqa 😉 ... ale na druhej strane sa vazne na kodiaq tesim a verim ze posunie skodu ozaj dalej a imidzovo este vyssie ako povedzme octavia so superbom :yes: kodiaq podla mna bude ozaj tou najlepsou skodou ( ale este nepredbiehajme a vydrzme ) :yes:
3_diamanty
ze ta ocakavana kodiaqomania uz zacala 😉 .... akurat ze do frakfurtu je este ozaj kusok casu ... tak neviem... 😄
Škoda je pořád naše značka , už od dob Československa , zájem o ni je pochopitelný.
Kodiaq si nekoupím , je to už moc velká obluda jako to nynější Sorento.
Parkovat to ve městě by byl zážitek , který fakt nemusím.
Ale auto mne zajímá , a těším se na něj..určitě se projedu.
Od dob 120 udělala Škodovka velký skok vpřed. 😉
Kodiaq si nekoupím , je to už moc velká obluda jako to nynější Sorento.
Parkovat to ve městě by byl zážitek , který fakt nemusím.
Ale auto mne zajímá , a těším se na něj..určitě se projedu.
Od dob 120 udělala Škodovka velký skok vpřed. 😉
Karlll
Nevim, ale take vam to na ten zadek prijde tak tezkopadny jako mne?
Treba to po odhaleni designu bude lepsi, ale moc tomu neverim.
Treba to po odhaleni designu bude lepsi, ale moc tomu neverim.
z kdejakych zamaskovanych zaberov asi tazko este nieco sudit... aj hocijake ine SUV auto by takto zamaskovane vyzeralo podobne tazkopadne ... .... ale z zrovna z tohto videa mam dojem ze zadne partie su naopak vcelku stihle :yes:
Design se bude přísně držet jazyka KABANos. Čili nemůžeme čekat žádné design. úlety ani výstřelky. Max. nám výjde zdvojené světlomety. Takže chlapy ve fabrice, držíme palce a doufám, že zveřejníte čas na ringu, ať je prča, i když vím, že o to nejde.
pokial myslis velku masu plechu na piatych dverach, teda pomerne nizke zadne okno na nich, niesi sam. je to aj tym, ze v C-stlpiku ta linia okien stupa a naväzuje do nich "akoby".
Ano, aj ja som si toho vsimol a obavam sa, ze toto ani kadejakymi prelismi a pripadnymi listami nezamaskuju a fakt to bude tazkopadne na ten zadok. Tych par tyzdnov do full odmaskovania uz nejako vydrzim. >😁 😉
Ano, aj ja som si toho vsimol a obavam sa, ze toto ani kadejakymi prelismi a pripadnymi listami nezamaskuju a fakt to bude tazkopadne na ten zadok. Tych par tyzdnov do full odmaskovania uz nejako vydrzim. >😁 😉
Ada je zase tady
Je to blbá otázka redaktora. Proč by měl být diesel překážkou? Překážkou čemu, nebo komu? Přece snad nikdo nebude tvrdit, že pod kapotou nového SUV by měl být parní stroj, nebo podobně zastaralé jiné spalovací motory? :-!
Ja Prvni 123
Na severni smycce radilo i Fiat Ducato.
Ale fakt.
Jsem tady pres mobil, tak mi sem nejde dat odkaz.
>😁
Ale fakt.
Jsem tady pres mobil, tak mi sem nejde dat odkaz.
>😁
marketingove oddelenie musi pochopit, ze Kodiaq je auto vyssej cenovej skupiny, imho sa im hodi inak cielit reklamu. osobne by som zvolil skor ine media z vasho portfolia...
Tobe snad prijde normalni, testovat naftove, sedmimistne SUV na "severni smycce"?
Je to vadny a uhozeny... a je zcela lhostejno, jestli to cte Cech nebo Slovak.
.Můžu pokračovat až do večera.
Ale klidně si pindej, míra výskytu troubů tvého typu v diskusích na ACZ se v průběhu let moc nemění, jsi jen další v řadě. 😉
A kedze sa to na jazdnych vlastnostiach nijak neprejavuje, asi robia nieco dobre.
- automobilka Škoda bola v roku 1991 odkúpená koncernom VW. to, čo spája dnešnú Škodu s tou spred roka 1989 resp. zakladateľom je len výrobná linka. a defacto ani ona, keďže model Citigo sa vyrába v Bratislave, na Slovensku.
- ak by ste trocha rozumeli PR a marketingu, pochopili by ste, že redakcia auto.cz podvedomo prináša správy o Škode Kodiaq. najprv "jemne krytá", potom info o jej prezentácií v Paríži, dnes toto. je to len súhra? nie, je to požiadavka PR oddelenia a príjem peňazí od zadávateľa.
- a teraz podobná, pre mňa primitívna agresivita (ale asi inak to nepochopíte) - kúpte si paštiku, niekde "hlavně levně" a snívajte o aute, na ktoré asi nikdy nebudete mať
P.S. - kedy už pochopíte z tých palcov dole, že vaše názory sú tu obťažujúce? Asi nikdy, však? (koniec arogancie)
To isté je aj s Pilsnerom, Volvom či Škodou.
Čo je už dnes české na dnešnej Škodovke. História, výrobné podniky, múzeum. Všetko ostatné je už globalizácia. Plechy sú zo Slovenska a Poľska, motory z Nemecka, vývojové centrum z UK, Nemecka, Česka...
Zahraničné kapitálové skupiny kúpili naše pôvodné značky. Najlepší prvok pre miestny predaj. Srdcom to ale bude česká značka.
Ale nové heslo redakce "ani den bez maskovaného Kodiaqa" se trochu zajídá.
"Garde mu dělá modrá octavia, která se jej snaží chránit před objektivy špionů" - a proto si škoda natočila sama toto promo.