Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST Audi Q2: V Curychu jsme otestovali litrový tříválec TFSI. Bude stačit? (+videa)
135 komentářů
Ted
Je jezdim v plne nalozenym 535xd 313koni za 7,6 a kamarad v 911 turbo a temer 550 konmi za 8,6. Priste si koupim trivalcovej litr...
S těma 8,6 to je trochu přehnaný = možná jestli nikdy v životě nezrychlil a jezdí z 99% na spotřebu tak snad možná.. 😉
Ale jinak to co se asi snažíš říct: Jo = tak to prostě je = nadoraz downsizingovaný motory s menšim počtem válců a miniobjemem nemaj o moc menší spotřebu = to je fakt
Bohužel i jinak bejvaj spíš horší [odkaz] :-!
Ale jinak to co se asi snažíš říct: Jo = tak to prostě je = nadoraz downsizingovaný motory s menšim počtem válců a miniobjemem nemaj o moc menší spotřebu = to je fakt
Bohužel i jinak bejvaj spíš horší [odkaz] :-!
Tak tohle je samozrejme vysledek jizdy na dovolenou, ale urcite by tam byl s touto spotrebou drive nez tnhle bazmek za 6,9 😄
Koukam 8 palcu dolu 😊 s cim kdo nesouhlasi? Chcete svezt s 535xd ??
Nebo neverite spotrebe 911 turbo? - pozor, je to koncernovy auto >😁
Koukam 8 palcu dolu 😊 s cim kdo nesouhlasi? Chcete svezt s 535xd ??
Nebo neverite spotrebe 911 turbo? - pozor, je to koncernovy auto >😁
Hele, tohle je podle mě poněkud manipulace z tvé strany. Každý motor je určený k jinému režimu provozu a nejde podle mě o to, za kolik může jet, ale za kolik skutečně jede při typickém využití.
Ano, možná jsi jel s 911 za 8,6, ale za kolik pojede, když pojedeš normálně bez ohledu na spotřebu a budeš využívat alespoň část potenciálu? A za kolik pojede tenhle litr, když s ním pojedeš normálně tam, kam je určený??
Ano, možná jsi jel s 911 za 8,6, ale za kolik pojede, když pojedeš normálně bez ohledu na spotřebu a budeš využívat alespoň část potenciálu? A za kolik pojede tenhle litr, když s ním pojedeš normálně tam, kam je určený??
Ale i tak je rozdíl ve spotřebě je výrazně menší než rozdíl ve výkonu = jezdit s 911 je výrazně výhodnější než s timhle tříválcovym litrem 😉
Ale tohle je zkrátka přirozený. Větší motor při stejné jízdní dynamice odvede stejnou práci jako pidimotůrek, takže potud musí být spotřeba stejná. Jediné navýšení jde na úkor vnitřních ztrát, a ty spotřebu výrazně nezvednou. Čímmž se dostáváme k americkýmu 5,7 HEMI >😁 >😁
Jasně že to je přirozený = nicméně tak to je :-!
Americkej 5,7 HEMI je výbornej motor [odkaz] = akorát na takový to pohodový ježdění :yes: 😉
Zrovna Evropa je v downsizingu a naftě nejdál ze všech kontinentů = že já se nenarodil v Americe 😄
Americkej 5,7 HEMI je výbornej motor [odkaz] = akorát na takový to pohodový ježdění :yes: 😉
Zrovna Evropa je v downsizingu a naftě nejdál ze všech kontinentů = že já se nenarodil v Americe 😄
Manipulace??
Uvedl jsem pouze priklad spotreby z jizdy na dovolenou lehce pres povolene limity. Co je na tom manipulacniho? Ze to auto umi jet 312 ale na silnici se to nesmi???
Kam je ten litr jako urcen do mesta? Ja myslim, ze ho davaj do aut, ktera budou muset zvladnout vsechno. Nebot to nevypada na zajemce z rodin se dvema novymi vozy.
A to ze s 911 se da i v pohode cestovat je plus pro 911, pro ten litr je to spis minus, ne?
Ve meste by 911 dopadla asi hure, 535xd zase treba lepe...
Litrovej trihrnek je proste ma proste omezenejsi vyuziti...
Chtit srovnavat spotrebu s tim, ze 911 bude akcelerovat za 3,7 na sto a litr za 10 se mi nezda objektivnejsi a jasne nsem konstatoval, ze 911 s touto spotrebou bude v cili o dost drive nez litr se spotrebou 6,9 😄
Uvedl jsem pouze priklad spotreby z jizdy na dovolenou lehce pres povolene limity. Co je na tom manipulacniho? Ze to auto umi jet 312 ale na silnici se to nesmi???
Kam je ten litr jako urcen do mesta? Ja myslim, ze ho davaj do aut, ktera budou muset zvladnout vsechno. Nebot to nevypada na zajemce z rodin se dvema novymi vozy.
A to ze s 911 se da i v pohode cestovat je plus pro 911, pro ten litr je to spis minus, ne?
Ve meste by 911 dopadla asi hure, 535xd zase treba lepe...
Litrovej trihrnek je proste ma proste omezenejsi vyuziti...
Chtit srovnavat spotrebu s tim, ze 911 bude akcelerovat za 3,7 na sto a litr za 10 se mi nezda objektivnejsi a jasne nsem konstatoval, ze 911 s touto spotrebou bude v cili o dost drive nez litr se spotrebou 6,9 😄
Sem jednoznačně na straně 911 ale do toho výpočtu dřív musíš započítat i pořizovací cenu toho R3 1.0 = i tak je 911 snad i výhodnější volba = ale člověk na to musí mít
Holt v tomhle směru žijeme na najblbějšim kontinentu = a lepšit se to nebude
Holt v tomhle směru žijeme na najblbějšim kontinentu = a lepšit se to nebude
Porizovaci cena je vubec nejvetsi sranda. Kamarad koupil 911 turbo jako predvadecku za 2100, roky s ni jezdi a hadej za kolik se ted prodava?
Nejak mi ten trihrnek porad ne a ne vyjit >😁
Nejak mi ten trihrnek porad ne a ne vyjit >😁
Zkus rozšířit svůj pohled aspoň na zimní sadu kol >😁 >😒]
Ale jiste, tohle auto v zime nejezdi ackoli by mohlo a se ctyrkolkou by byla i sranda a letni semislicky nejsou zadara, ale jinak s tim autem nikdy nic nebylo a provozni naklady jsou nizsi nez u subaru 2,5t...
Narozdil treba od jeho dva roky staryho allroadu a6, ktery se snazej uz tyden opravit a nevedi, co je spatne, protoze to hlasi 120 chyb najednou...
Narozdil treba od jeho dva roky staryho allroadu a6, ktery se snazej uz tyden opravit a nevedi, co je spatne, protoze to hlasi 120 chyb najednou...
Takže další demagogie 😉 ? Jako začít obhajobu rentability provozu 911 proti Q2 1.0 TSI srovnáním se Subaru nebo allroadem... >😁 >😁 Fakt jsi vtipálek
Ja vazne nechci pomerovat rentabilitu provozu 1,0 tsi a 911
K cemu by to bylo, pro koho? Okruh zakazniku se asi decentne lisi...
Vysmivam se jen nesmyslnosti downsizingu.
A provozni naklady jsou lepsi nez u zmineneho subaru. A audi za podobny penize ma problemy...
K cemu by to bylo, pro koho? Okruh zakazniku se asi decentne lisi...
Vysmivam se jen nesmyslnosti downsizingu.
A provozni naklady jsou lepsi nez u zmineneho subaru. A audi za podobny penize ma problemy...
Já sem napsal že mi 911 i tak přijde jako výhodnější >😒]
Dva sto = to byla trochu větší předváděčka 😉
Za kolik?
Výhodnější je 911 = ale ne pro člověka s průměrnou měsíční útratou 16 t. kč = i když pro toho neni ani tenhle tříhrnek
Dva sto = to byla trochu větší předváděčka 😉
Za kolik?
Výhodnější je 911 = ale ne pro člověka s průměrnou měsíční útratou 16 t. kč = i když pro toho neni ani tenhle tříhrnek
připomíná mi to rétoriku kalouksa, kterej vynadá půlce národa za to, že si ze svýho platu 14 čistýho nespoří v třetím pilíři na důchod >😒] 8-s 8-s
Mela najeto 5000. Ted tady byla na sportovnich vozech tusim pres dve mega s najezdem ptes 70tkm, jenze ta jeho ma skorepiny a hlavne keramicky brzdy a manual, takze bych pocital s vyssi cenou.
Hele, s logikou že s 911 budeš v cíli dřív se dostáváme do poněkud jiné úrovně, kdy vlastně při přepočtu zjistíš, že s tou 911 jedeš levněji, protože s litrem sice pojedeš o něco úsporněji, jenže čas, který strávíš navíc na cestě, jsou další peníze >😒] 😉
Tak ona cela husterie kolem spotreby je vtipna... Kdyz pojedu 1000km na dovolenou v 4. Litr ve spotrebe udela10x35= 350czk a 12 hodin jizdy
Pro srovnani prvni vecere vyjde na 1500... A tydenni dovolena na 50+
Pro srovnani prvni vecere vyjde na 1500... A tydenni dovolena na 50+
Až na to, že z té Oktávky 1.0 TSI vytáhneš májku a rohlíky a první večeře přijde na 100 >😒] 😉
Neblbni, majka je draha...
Legraci z nizkoprijmovych skupin si delat nechci. V podstate me to vsechno krka... Chudy vocurat, bohatehm nahrabat vic a stredni trida to cely zaplati... Svet podle EU
Legraci z nizkoprijmovych skupin si delat nechci. V podstate me to vsechno krka... Chudy vocurat, bohatehm nahrabat vic a stredni trida to cely zaplati... Svet podle EU
Nekecej ona eště existuje střední třída? >😒]
ve statistice? Jistě. Průměrnej Čech je průměrnej Čech a má se skvěle 😉
Průměrnej a střední třída bohužel nejsou synonyma
A úbytek střední třídy je celosvětovej = česko bych vůbec nebral v potaz = po 40ti letym ekonomickym e😜erimentu jménem socialismus je zatim v návratový fázi = prostě takovej trochu pomatenej mezistav 😉
A úbytek střední třídy je celosvětovej = česko bych vůbec nebral v potaz = po 40ti letym ekonomickym e😜erimentu jménem socialismus je zatim v návratový fázi = prostě takovej trochu pomatenej mezistav 😉
Ja myslim ze jo, poznas je podle toho, ze kazdy rano vstanou a makaj az do vecera aby se meli slusne... K tomu odvedou statu kazdej rok slusnou castku, kterou na druhe strane neodeberou ve sluzbach. Majitel octavie 1,0 tsi pravdepodobne stat nepreplaci...
Tak nějaký jedinci se možná eště najdou = jinak úbytek střední třídy je obrovskej = a je to velkej problém! :-!
[odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
[odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
Ano, typický Čech maká od rána do večera, aby se měl slušně. Jen tak nějak nemá ten čas na to, aby se skutečně slušně měl 8-s 8-s
Ja se obavam, ze bude spis hur...
To bude = jediná otázka je přesně odkdy
No možná i jak moc? 😉
No možná i jak moc? 😉
Bohužel jde o trend, nikoliv o skokovou změnu. A jelikož Čech neprotestuje takřka nikdy a nechá si sr*t na hlavu vždy a za každých okolností, tak se situace nezmění, dokud se nezmění vnější okolnosti. Čech sám změnu nevyvolá 8-s 8-s
Takže dál budeme poslouchat pohádky o tom, jak auta jsou dostupná jak nikdy, jak nám neustále roste životní úroveň, jak lékaři mají 55 tisíc měsíčně, jak se máme stále líp atp. Zatímco pro "horních 10 000" to beze zbytku platí, zbytek chudne a chudne...
Před 15 lety průměrnej Čech bez problémů šel a byl schopný koupit Felicii Combi za šílených 450 000. Dnes? Nemá ani na Rapida za 300... ;-\ 8-s
Takže dál budeme poslouchat pohádky o tom, jak auta jsou dostupná jak nikdy, jak nám neustále roste životní úroveň, jak lékaři mají 55 tisíc měsíčně, jak se máme stále líp atp. Zatímco pro "horních 10 000" to beze zbytku platí, zbytek chudne a chudne...
Před 15 lety průměrnej Čech bez problémů šel a byl schopný koupit Felicii Combi za šílených 450 000. Dnes? Nemá ani na Rapida za 300... ;-\ 8-s
jj
nicméně to nebyla narážka na nízkopříjmové, ten asi sotva bude mít Octavii 1.0 TSI za půl mega 😉
nicméně to nebyla narážka na nízkopříjmové, ten asi sotva bude mít Octavii 1.0 TSI za půl mega 😉
Tak při dodržování limitů tam budou skoro stejně = v tu chvíli se výhoda 911 poněkud ztrácí 😉
Rozhodně reálnej rozdíl ve spotřebě je smutně malej
Rozhodně reálnej rozdíl ve spotřebě je smutně malej
manipulaci je zrejme mysleno to, ze jsi napsal, ze jezdis za 7,6 a kamarad za 8,6.
v prispevku, kde to pises neni nic o tom, ze se to povedlo pri ceste na dovolenou.
vypada to tedy, ze to jsou standardne dosahovane hodnoty.
v prispevku, kde to pises neni nic o tom, ze se to povedlo pri ceste na dovolenou.
vypada to tedy, ze to jsou standardne dosahovane hodnoty.
O spotrbe se musime bavit v podobnem rezimu a to v pripade 1,0tsi a zminenych aut znamena vlastne jen jeden - v ramci predpisu normalne... Az zvladne 1,0tsi neco vic, muzem porovnat i to...
Ale 7,6 u 535xd je obavam se dynamika pro 1,0tsi nedostizna...
Ale 7,6 u 535xd je obavam se dynamika pro 1,0tsi nedostizna...
ty opravdu chces srovnavat vrcholnej sestivalcovej diesel a zakladni trivalcovej benzin ?
navic ve dvou uplne jinejch modelech ....
co bude priste, ford f150 versus skoda rapid ?
navic ve dvou uplne jinejch modelech ....
co bude priste, ford f150 versus skoda rapid ?
Ackoli jsem ti to uz psal...
Poukazuji pouze na nesmysl rezani valcu a objemu, kdyz stejno sluzbu jsou schopny poskytnout i velke motory casto s nizsi spotrebou...
Ve vsem ostatnim, a v tom s tebou brzmezne souhlasim, jsou ty motory nestovnatelne...
Chapes?
Poukazuji pouze na nesmysl rezani valcu a objemu, kdyz stejno sluzbu jsou schopny poskytnout i velke motory casto s nizsi spotrebou...
Ve vsem ostatnim, a v tom s tebou brzmezne souhlasim, jsou ty motory nestovnatelne...
Chapes?
v realnem provozu to podle me skutecne nema extra prinos, tim duvodem je pravdepodobne, na hlavu postavena, metodika mereni emisi.
ale vlastne je mi jedno, co za tim je, at vyrobci davaj do zakladnich verzi treba slapaci pohon, pokud zustane i ta druha, mnohem zajimavejsi, strana nabidky 😉
ale vlastne je mi jedno, co za tim je, at vyrobci davaj do zakladnich verzi treba slapaci pohon, pokud zustane i ta druha, mnohem zajimavejsi, strana nabidky 😉
Malý dotaz. Pořizovací náklady u litrovreho trivalce jsou stejně jako u dvakrát preplnovaneho sestivalce? Lidi si takovou motorizaci nekoupí proto, ze by chtěli vyzrát na spotřebu. Lidi si to kupuji kvuli nízké pořizovací ceně celého auta. Jinak se nebojím toho, ze q2 dostane i silný dvoulitr se stejnou nebo nižší spotřebou. Dá-li Bůh, tak i se skvostem 2.5 R5
Obavám se, ze 8.6 je spotřeba odpovídající realitě. Známý má 911 S a do Alp a zpět jezdí za 7.5.
Ja mam s 317kW spotřebu okolo osmi.
Ja mam s 317kW spotřebu okolo osmi.
A vy všichni s touhle spotřebou se jako čert kříži vyhýbáte Spritmonitoru = zatimco ty s vysokou spotřebou se tam shlukujou 😄
Byla řeč o Turbu 😉
Byla řeč o Turbu 😉
No tady byla řec asi o nejnižší možné spotřebě. U M3 stačí polechtat jen trochu plyn a jsi na 11. Ja mluvím o tom, ze projedu Jižní spojku najedu někam na dálnici a pohybuju se kolem 120 km/h, ale takhle vážně nejezdím takže dlouhodobou spotřebu mám kolem 10 a půl. Kdyz jedu pro radost tak 14-20. V 740xd Long G02 jsem dosáhl na nějakých 300 namixovanych kilometrech spotřebu 5,1 podle PP. Jen tempomat a super jemná práce s plynem. Brzdil jsem asi dvakrát, jinak vše dojizděl a témeř na nule pak zabrzdil
Dekuji za potvrzeni spotreby 535xd... 7,6 znamena misty slusnou palbu...ale umim s nim i 10,9 pri rychlych dalnicnich presunech... Aby zas nekdo nerekl...
Pochop, ze se nejedna o prumernou spotrebu oho auta, ale jizdu s ostatnimi s obcasnym predjetim...
Auto s 550 konmi si koupis i proto, abys mu mohl dat obcas kour, ne? A to se promita na strankach ktere zminujes... A zaroven uvadi v omyl zbytek populace, ktery nemel tu moznost vyzkouset...
Auto s 550 konmi si koupis i proto, abys mu mohl dat obcas kour, ne? A to se promita na strankach ktere zminujes... A zaroven uvadi v omyl zbytek populace, ktery nemel tu moznost vyzkouset...
Já to chápu = proto sem hned napsal že jestli jezdí s 911 Turbo na spotřebu tak možná snad 😄
Ta na Spritmonitoru bude reálná průměrná = i tak mi výhodnější v poměru výkon spotřeba vychází 911
Pokud na něj máš 😉
Ta na Spritmonitoru bude reálná průměrná = i tak mi výhodnější v poměru výkon spotřeba vychází 911
Pokud na něj máš 😉
Ok souhlas, jen poznamka, ze to neni jizda na spotrebu, na to se muze vykaslat. Je to proste normalni jizda lehce pres povolenou rychlost. Zadny myslenky na spotrebu...
znamena to ze obaja jzdite v rezime vyuzivajuc cca 60-70 koni (tzn cca 25%-30% nominalneho vykonu) Palivo ma istu vyhrevnost a v ramci ucinnosti spalovacieho motora s tym jednoducho nic nenarobis. S podobnou zatazou byjazdil litrovy trojvalec za 3 litre(teda by som siel cca 70tkou so zaradenou 6tkou) a vykon motora cca 25-30% nominalu.
Jedine co si napisal je...jazdim na drahom aute ktore ked nejdem po vykone ma dost vysoku spotrebu v porovnani s inymi autami kore by ju napriek nizsiemu objemu mali podobnej rychlosti lepsiu spotrebu. Ty si priplacas za potenciány vykon...samozrejme pri 160 by si mal stale spotrebu 7 a ten trjvalcek 8 ale to znamena len jedine. Tvoje auto nie je v ramci europy pouzitelne v tom najefektivnejsom rezime motora na viac ako par km nemeckych dialnic😉
Jedine co si napisal je...jazdim na drahom aute ktore ked nejdem po vykone ma dost vysoku spotrebu v porovnani s inymi autami kore by ju napriek nizsiemu objemu mali podobnej rychlosti lepsiu spotrebu. Ty si priplacas za potenciány vykon...samozrejme pri 160 by si mal stale spotrebu 7 a ten trjvalcek 8 ale to znamena len jedine. Tvoje auto nie je v ramci europy pouzitelne v tom najefektivnejsom rezime motora na viac ako par km nemeckych dialnic😉
Ada je zase tady
Jaká bude střední doba mezi poruchami takového přetíženého motorčeku? Vydrží snad v průměru jen 80 tisíc km jako 1,5 DCI, kterému se zadíraly ojnice? Nebo první odejde turbo? 8-s
Já tedy preferuji motor, který vydrží nejméně 400 tisíc km. A to tenhle určitě nebude!
Já tedy preferuji motor, který vydrží nejméně 400 tisíc km. A to tenhle určitě nebude!
LEGOPARK
Neviete koko to ma svetlu vysku?
co som nasiel info... tak slusnych 200mm :yes😒br />
az to vyzera ako moc ze jo.... ale bola by to parada takato svetlost ... tak snad je to tak :yes:
az to vyzera ako moc ze jo.... ale bola by to parada takato svetlost ... tak snad je to tak :yes:
rohYpnol
Je až neuvěřitelné, jak má koncern zmáknutou politiku. V jakože prémiovém Q2 nabídne litr, který pro jistotu reálně nenabídne. Takže ostatní (VW/Škoda/Seat) mohou hrdě hlásat, víte, ten 1.0 TSI je skvělý, je to motor z Audi...
Přitom Audi tento motor reálně do prodeje neposílá. Ale cenu "již od" samozřejmě odvíjí od tohoto litru...
No a pak tu máme první mezinárodní prezentaci... PŘEDPRODUKČNÍCH KUSŮ??? Aha, takže modely, které měli redaktoři, nemají zhola nic společného s těmi, které reálně sjedou z výrobní linky pro zákazníka, krom toho, že stejně vypadají?? Zkrátka takový další koncernový podvůdek ... >😒] 8-s 8-s
Přitom Audi tento motor reálně do prodeje neposílá. Ale cenu "již od" samozřejmě odvíjí od tohoto litru...
No a pak tu máme první mezinárodní prezentaci... PŘEDPRODUKČNÍCH KUSŮ??? Aha, takže modely, které měli redaktoři, nemají zhola nic společného s těmi, které reálně sjedou z výrobní linky pro zákazníka, krom toho, že stejně vypadají?? Zkrátka takový další koncernový podvůdek ... >😒] 8-s 8-s
Co myslíš, že třeba ty testované Giulie, z nichž sem tam některá vypověděla službu, byly to produkční kusy?...Domnívám se, že tohle není žádná tajná VAGovská praktika. 😉
A Audi už litřík nabízí dlouho v A1.
A Audi už litřík nabízí dlouho v A1.
No, u Alfy je to složitější. Tam běžné verze při první prezentaci nebyly vůbec, protože to byly 4FV
rohYpnol
Nemůžu si pomoct, ale design Q2 mi přijde nastavený na cílovou skupinu 18-25 let. V nevyzrálém věku proč ne. Jinak mi ale přijde design poněkud příliš "divoký". Nejde snad ani tak o to, že by působil mladistvě a svěže. Vadí mi především to, že design je až příliš neučesaný, je tam toho zkrátka až příliš. Paradoxně na mě působí lépe skromnější verze.
Co mi ale vadí nejvíc, je rozpor mezi exteriérem, který se (konečně) odchýlil od stereotypů Audi, a zcela tradičním interiérem, který opět do tradičního konceptu Audi jen přihazuje rádoby "mladistvé" prvky...
Takže co se designu týká, je to u mě takových 50 : 50. Velmi kvituji, že exteriér nejde ve stereotypech Audi, ale to je asi tak vše. Nepochybuji ale o tom, že Audi to přesně takhle chtělo 😉
Co mi ale vadí nejvíc, je rozpor mezi exteriérem, který se (konečně) odchýlil od stereotypů Audi, a zcela tradičním interiérem, který opět do tradičního konceptu Audi jen přihazuje rádoby "mladistvé" prvky...
Takže co se designu týká, je to u mě takových 50 : 50. Velmi kvituji, že exteriér nejde ve stereotypech Audi, ale to je asi tak vše. Nepochybuji ale o tom, že Audi to přesně takhle chtělo 😉
mne naopak pride tento dizajn ako velmi prekoumany ... velmi dobre vedia co robia a robia to perfektne... auto ozaj cieli viac na mladych ale neubera nic z dizajnovej solidnosti a serioznosti mena audi.... nadalej to vyzera ako audi a hrany mu dodavaju punc akejsi stylovosti ... navyse... ani senior sa v tom nebude citit ako v jojo hrackarskom auticku pre deti... ale ako serioznom voze... vid taky juke alebo nova C-HR ... tie aj nadalej maju k tejto vizualnej "konzervativnosti" Q2 hodne hodne daleko ...
aj interier je hodne solidny a posobi ako v klasickom audi... kde sa bude prijemne citit jak mlady tak urcite aj starsi ..... ale pozri na C-HR alebo juke... tam to uz kazdemu starsiemu ( ale ani mlademu ) opat uz nemusi vyhovovat...
takze za mna je Q2 perfektny chameleon... ktory ocari mladych ale zaroven posluzi dostojne soferom kazdeho veku :yes:
aj interier je hodne solidny a posobi ako v klasickom audi... kde sa bude prijemne citit jak mlady tak urcite aj starsi ..... ale pozri na C-HR alebo juke... tam to uz kazdemu starsiemu ( ale ani mlademu ) opat uz nemusi vyhovovat...
takze za mna je Q2 perfektny chameleon... ktory ocari mladych ale zaroven posluzi dostojne soferom kazdeho veku :yes:
No tak zrovna důchodce v Q2, to k sobě opravdu sedne... Já myslím, že jsi to vcelku vystihl ... kolotoč, to je to správné slovo pro Q2. Tedy snad jen dodat - prémiový kolotoč >😒] :-!
no vedla GLA alebo evoque posobi aj Q2 este ako dost konzervativne auto ... pritom na GLA vizaz sa zda sa nikto nestazuje ... predaje su vyborne a znacka prilakala novych zakaznikov ... a napriklad ja vazne radsej vizaz Q2 ako GLA ... ale je to individualne
zase povedzme si uprimne ... ani 911 od porsche ci MX5 od mazdy necielia zrovna na seniorov ze jo 😉 ... Q2 je mestske crossoverove auto a tak podla toho aj vyzera :yes:
zase povedzme si uprimne ... ani 911 od porsche ci MX5 od mazdy necielia zrovna na seniorov ze jo 😉 ... Q2 je mestske crossoverove auto a tak podla toho aj vyzera :yes:
Zrovna GLA je přesně to, co Q2 prokaučovalo. GLA je svěží, mladistvé, ale nepůsobí ani trochu pubertálně. Stále je to Medvěd s fazónou. Zato Q2? Ano, prémiový kolotoč :-!
no vidis ake je GLA zrazu krasne mladicke.... a jeho konkurent Q2 ma byt snad len pre seniorov? 😉 .. je jasne ze vsetky tieto crossoverove mestke vozy ciela hlavne na mladsich a v mestach zujucich ludi ... mna naopak prekvapilo audi ze uz konecne postavilo auto ktore tak nejak nenudi uz hned na druhy pohlad... aspon z fotiek zatial ozaj posobi tak ze ma vizualne za tyzden dva neomrzi..... po A3 sedan dalsie pekne audi ktore na druhy den a druhy pohlad uz nevyzera ako 3 roky stare... prave na Q2 vidim velky vizualny aj dizajnovy pokrok od audi .. razom je to vcelku stavnate auto... voci takej usedlej A4 urcite 😉
rozcapena zaba GLA s tymi pokrutenymi megakukadlami a s 20 rocnou slecnou za volantom ozaj posobi hodne dospelacky 😉 ... no jo ( ale vsetko je to individualne ok )
rozcapena zaba GLA s tymi pokrutenymi megakukadlami a s 20 rocnou slecnou za volantom ozaj posobi hodne dospelacky 😉 ... no jo ( ale vsetko je to individualne ok )
Ne, GLA je mladistvé, ale působí stále seriozně. Q2 je mladistvé, ale pubertálně nevyzrálé. To je ten rozdíl :-!
Ale tvrdím to stále - Audi se ztratilo ve svém single frame světě a stále se hledá. Prostě pokud srovnám design Mercedesu nebo Volva, tak Audi zůstalo kdesi ... hooodně vzadu. Bohužel už i Hyundai/Kia dokáží vytvořit přesvědčivější vzhled než Audi :-!
Ale tvrdím to stále - Audi se ztratilo ve svém single frame světě a stále se hledá. Prostě pokud srovnám design Mercedesu nebo Volva, tak Audi zůstalo kdesi ... hooodně vzadu. Bohužel už i Hyundai/Kia dokáží vytvořit přesvědčivější vzhled než Audi :-!
no akoby sa prave na Q2 audi naslo... sice uz tie rohy masky v chrome nepotiahli dozadu az k svetlam ( ako na facelife Q3 ) ale zrejme prave toto co vidime na Q2 bude ten novy styl ktory by mohli rozvijat aj na dalsich modeloch ... aj ked priznavam ze som ocakaval ze budu pokracovat v tej 3D vystupujucej maske s hrubym lemom aku nahodili modelom Q7... ale na mensom modeli by asi ozaj posobila hodne zvlastne a mozno az pompezne a preto sa rozhodli ako rozhodli ... ale tu by mohla ist cesta... Q2 ma ozaj pekne predne partie a audi sa hladat ani nemusi... staci len ten single frame vzdy prisposobit danemu modelu ( liniami tvarom hrubkou ) a bude to ok... ani kia nema rovnaku masku vsade a je len dobre ak audi sa uz konecne nesnazi jeden a ten isty frame nahodit vsade ale konecne uz trosku aj improvizuje a prisposobuje svoju masku velkosti, triede a dostojnosti daneho vozu... :yes:
dnešní styl Audi?
[odkaz]
8-s :-!
[odkaz]
8-s :-!
to snad nie 😉 ... ja v tom vidim skor tie nove MB s milionmi kruhmi a oblinami kade tade v interieroch
Q2 konecne ukazalo ze aj audi vie byt dizajnovo flexibilne a tvarovo zaujimave :yes:
Q2 konecne ukazalo ze aj audi vie byt dizajnovo flexibilne a tvarovo zaujimave :yes:
GLA používá čisté plochy s ostřejším oblým zalomením, a to jak v interiéru, tak v exteriéru
[odkaz]
[odkaz]
Celkový design přitom není přeplácaný ani překombinovaný. Působí svěže, ale nikoliv přemotivovaně a kýčovitě. Přesný opak designu Q2 :-!
[odkaz]
[odkaz]
Celkový design přitom není přeplácaný ani překombinovaný. Působí svěže, ale nikoliv přemotivovaně a kýčovitě. Přesný opak designu Q2 :-!
GLA je strašný přeplácaný a překombinovaný kýč. Zlatá Q2, byť ta taky vypadá jakoby nevěděli kudy kam.
GLA má tu vlastnost, že naživo vypadá aspoň tak o 300% líp 😉
O Q2 sice bude částečně platit totéž (Q7 naživo taky nevypadá tak otřesně), nicméně přinejmenším ten nesoulad mezi exteriérem a interiérem tam zůstane.
Nicméně už jen to, že se tu bavíme v rovině, jak otřesně které Audi vypadá, je ostudou Audi. Přitom pár generací zpět a na design Audi nešlo říct půl křivého slova... 😉
O Q2 sice bude částečně platit totéž (Q7 naživo taky nevypadá tak otřesně), nicméně přinejmenším ten nesoulad mezi exteriérem a interiérem tam zůstane.
Nicméně už jen to, že se tu bavíme v rovině, jak otřesně které Audi vypadá, je ostudou Audi. Přitom pár generací zpět a na design Audi nešlo říct půl křivého slova... 😉
GLA je nazivo tak 50:50. zepredu celkem ok, ale zezadu to vypada desne, koza na chudach je to prvni, co me napadne, kdyz ho potkam na silnici.
Mně GLA přijde naživo úplně stejně hnusné, hlavně zadek...a do mě. >😒] S Q7 moc problém nemám, spíše mě trochu trápí nové A5.
Pro důchodce jako je AUDIRS6 je nová A5 asi fajn = pokud je ti ale pod 50 moc jako sportovní kupé nepůsobí 😉
ja s hodnocenim A5 pockam, az ji uvidim na silnici, ale fotky me zatim moc nepresvedcili ....
btw pokud je ti pod 50, nezajima te ani Lexus >😒] >😒]
btw pokud je ti pod 50, nezajima te ani Lexus >😒] >😒]
To se pleteš [odkaz] [odkaz] [odkaz] :yes: :yes: 😉
a co maj testy spolecnyho s tim, ze to auto vypada jak vypada ?
Kdyz jsem minuly tyden potkal pred Globusem cloveka, co vypadal jak dvojnik Horsta Fuchse, hadej do ceho si sednul .... spravne, Lexus.
Cim jezdi Pohlreich ? spravne, Lexus.
Modely neznam (jak vis, tak Lexus me svym vzhledem neoslovuje a tim padem ani moc nezajima), ale myslim, ze moje tvrzeni, ze pokud je ti pod 50, tak.... nejspis neni uplne mimo 😉
btw: ze atmo osmival musi mit Active Sound Control, tak to uz je uplne na hlavu.
Kdyz jsem minuly tyden potkal pred Globusem cloveka, co vypadal jak dvojnik Horsta Fuchse, hadej do ceho si sednul .... spravne, Lexus.
Cim jezdi Pohlreich ? spravne, Lexus.
Modely neznam (jak vis, tak Lexus me svym vzhledem neoslovuje a tim padem ani moc nezajima), ale myslim, ze moje tvrzeni, ze pokud je ti pod 50, tak.... nejspis neni uplne mimo 😉
btw: ze atmo osmival musi mit Active Sound Control, tak to uz je uplne na hlavu.
To bych do Pohlreicha neřek = dobrý :yes: :yes: 😄
Co má konkrétně? 😉
Co má konkrétně? 😉
Ted
Tyhle nove motory jsou jakousi podporou chudych bohatym. Koupi si je jen chudi, protoze nic jineho pro ne nebude. Zaroven to snizi flotilovy emise, takze v bruselu to projde, merklova bude dal jezdit osmivalcem a par stastnejsich se bude vozit ve slusnym aute jako dosud.
A pak se nam snazej vysvetlit, ze je deflace... Auta sice stojej stejne, ale jaksi nejsou stejna... A takhle je to se vsim, od chleba az po ... Doplnte si sami.
Kupujem vetsi kramy za stejny penize...
Opravdu bych rad vedel, proc je trihrnek s turbem drazsi nez nahrazovanej predrazenej ctyrhrnek s turbem???
A pak se nam snazej vysvetlit, ze je deflace... Auta sice stojej stejne, ale jaksi nejsou stejna... A takhle je to se vsim, od chleba az po ... Doplnte si sami.
Kupujem vetsi kramy za stejny penize...
Opravdu bych rad vedel, proc je trihrnek s turbem drazsi nez nahrazovanej predrazenej ctyrhrnek s turbem???
Protože vyvinout 3-hrnek, který bude mít alespoň zdánlivě část vlastností přirozených pro 4hrnek stojí pořádnej balík >😒] ??
Vystihnul jsi to výborně :yes:
Ty 3-válce - ať si kdo chce píše co chce - jsou prostě horší než dosavadní základní 4-válce. Je to znát hlavně při rozjezdu do kopce - kde by taky měly vzít sílu bez otáček z objemu 999 cm? A to vůbec nezmiňuju použití v terénu... Q2 má celkem slušnou světlou výšku 200mm, takže s 2.0 TDI přejede ledacos. Ale s tím 1.0 TSI to vidím na spojku spálenou po dvou prudších výjezdech >😁
Ty 3-válce - ať si kdo chce píše co chce - jsou prostě horší než dosavadní základní 4-válce. Je to znát hlavně při rozjezdu do kopce - kde by taky měly vzít sílu bez otáček z objemu 999 cm? A to vůbec nezmiňuju použití v terénu... Q2 má celkem slušnou světlou výšku 200mm, takže s 2.0 TDI přejede ledacos. Ale s tím 1.0 TSI to vidím na spojku spálenou po dvou prudších výjezdech >😁
Suhlas s prvou castou...len nerozumiem preco tvrdis ze auta stoja rovnako. 10rokov dozau si za polmiliona kupoval male aute bez vybavy dnes nizsiustrednu so strednym stupnom vybavy. U strednej a vyssej triedy je to zlacnenie este vyraznejsie....
Pepa_007
AUDI😒br />
První nastartování opět potvrdilo bezproblémový a kultivovaný běh tříválce. Nevibruje, nedrnčí, v nízkých otáčkách není téměř a ozývat se začíná až nad hranicí 3000 min-1.
Je to vůbec fyzicky možné? Aby z principu nevyvážený motor měl takové hodnocení? :😉
Je to vůbec fyzicky možné? Aby z principu nevyvážený motor měl takové hodnocení? :😉
Ano = tady dokonce opakovaně 😉
Obzvlášť kultivovaně se projevuje v Oktě (video) [odkaz] >😒]
Obzvlášť kultivovaně se projevuje v Oktě (video) [odkaz] >😒]
Q2 sa mi ale podozrivo zacina pacit.... tie hrany su pekne a moderne ... zadny tmavy stlpik som uz hodnotil ale v zltej farbe to paradoxne vzadu vyzera aj fajn ... celkovo ocakavam velky uspech Q2... tadial ( teda opat cez SUV ) pojde cesta k uspechom ... to bez debaty ... ocenujem aj kompaktnost a snahu o stylovost ... bude to taky evoque s 4 kruhmi ... :yes:
A těch 6 :no: během chvilky = někdo se v redakci nudí? Nevěřim že to náhodou v jednu chvilku v neděli po ránu dalo 6 čtenářů 😉
Těch 6 :no: bylo během takový chvilky = že to musel udělat někdo z redakce = tak na 99,9% 😉
a ked pride kodiaq tak bude pohodovy cely tyzden ... az potom asi zacne skutocna nadielka "rovnakych" clankov na xy sposobov 😉 .. aj ked na neho sa ozaj tesim :yes:
Nejradši mám když s někym souhlasim nebo on se mnou a jeden z nás má kupu :yes: a druhej :no: 😄
Ty extrémní skoky :yes: :no: prostě někdo dělá = zřejmě z redakce = to je celý = s čim máš problém? 😄
Netýká se to mě! Třeba těch včerejších 33 :yes: v jednom okamžiku sem nedostal já = už to chápeš? 😉
Pokud někdo dostane jedno jestli 6 nebo 30 :no: nebo :yes: v jednu chvíli a pak hodiny nic = neni vpodstatě možný aby to byla náhoda
Furt popíráš? 😄
Kdo to dělá = když ne z redakce? 😄
Hodnocení a lajkování se falšuje všude možně, dokonce i na Facebooku. Já si s tím tuším kdysi hrál na zpravodajských serverech.
Z redakce to je jednoduchý = zvenku až tak ne 😄
Ne že by to nešlo = ale zvládne to jeden z... 😉
Může bejt že tady řádí neznámej hacker ale to vysvětlení s redakcí je o dost jednodušší 😄
Kurňa musím se pochlubit = 30000 příspěvků 😄
teda v preklade ( optimisticky ) 29 950 Kylie + Ara-Sun Wu Kchung pikačovín >😒] >😒] >😒] >😒]
jo, a chybaju ti nejake :no: ? Staci povedat... >😒]
odomna na: :no: :no: :no: :no😒br />
ja teda niesom IT-ckar, ale prisiel som na to. Len vzdy v noci pri "upratovani servera" sa to da no "normalu" - teda ze 1 diskuter = 1 hlas. Ale takto cez den ti ich nahadzem, kolko sa mi chce >😁 Lenze mne sa v poslednej dobe nechce. Trosku viac cestovania, pocas oddychu TDF... 😄
Ty robis do audia...a tipujem ze si aj este mlade ucho, ty si na tuto fintu este neprisiel ? :😉 >😁
Ale koncim, debata o nicom, auto - proste male "Q-cko", za mna nepekne. :-!
Ked z toho urobia RS Q2 s R5-ou, bude sa o com bavit. Takto je to strata casu. Caute. 😄
Každej sme z jinýho světa = proto se ti tak líbí žvásty komunistickýho fanatika Petra Staňka zatimco já bych od vás Juraj Karpiš [odkaz] :yes: :yes: :-!
Jeden je stará ideologie, druhý ekonom 21. století 😉
Proto se tobě líbí konzervativní Audi = a mě progresivní Lexus :yes: 😄
Já vim kdo sme kdo = ty taky? >😒]
Na Lexusu není nic progresivního, kromě nařvané tlamy.
Kdo je kdo to víme, ty seš mladá trubka, jako jsme byli i my před 20-ti lety.
Tak si to užívej, brzo přijdeš na to, jaký jsi byl osel. >😒]
[odkaz] [odkaz]
No on je trubka AUDIRS6 a Staněk nejen podle mě = třeba ti to do dalších 20ti let taky dojde 😄
Od tebe vždycky = už se na to těšim >😒]
S tim Staňkem kterýho si tu opakovaně propagoval si nedělám p.del! To je fakt extrém extrémů = narozdíl od Juraje Karpiše = toho znáš?
Od tebe vždycky = už se na to těšim >😒]
S tim Staňkem kterýho si tu opakovaně propagoval si nedělám p.del! To je fakt extrém extrémů = narozdíl od Juraje Karpiše = toho znáš?
A druhý odkaz? >😁 důkazem progresivnosti je, že se Lexus chlubí tím, že u jednoho modelu už umí jezdit jako ostatní běžná sportovní auta spoustu desetiletí???
Ty máš vážně pocit, že D3 spí, nic nevyvíjí?
Já se z tebe picnu.
Dal sem dva první odkazy z Googlu = než sem odešel = jestli myslíš že na Lexusu neni nic progresivního = fakt se snad radši picni 😄
Zatimco s těma auta sem to napsal spíš jako doplněk, s tim Karpišem vs Staňkem a jeho nadšenym propagátorem AUDIRS6 sem si nedělal srandu = tam je to fakt drsný zpátečnictví až nadoraz >😒]