Testy
Zpět na článek
TEST S Jaguarem F-Type SVR do Le Mans: Jak jsme si vyčekali jízdu na slavném okruhu
16 komentářů
přezdívaný alias
2
Nezajetost daných kousků jste obratem vyloučil a konstatoval jste, že je to dáno dvoustupňovým plynem. Chci se zeptat - tato "fičura" nejde vypnout? Ptám se, protože když s autem jel Mišo Karpat (Motoring), nic takového nezmiňoval a motor chválil s tím, že se chová lineárně jako atmosféra a jde krásně a okamžitě za plynem.
Přejít do diskuze
přezdívaný alias
F-type SVR jede na 100 za 3,7 s a maximální rychlost má 322 km/h. Je to velmi rychlé auto. Kdyby však zrychlovalo na 100 za 3,9 s a maximální rychlost mělo 307 km/h, bylo by to auto až překvapivě pomalé.
Ne, omlouvám se, pěkný článek o zážitcích s moc povedeným autem (geniální jízdní vlastnosti a božský zvuk toho osmiválce), ale po těch jízdních dojmech s Giulií jsem si nemohl nerýpnout. 😄
Ne, omlouvám se, pěkný článek o zážitcích s moc povedeným autem (geniální jízdní vlastnosti a božský zvuk toho osmiválce), ale po těch jízdních dojmech s Giulií jsem si nemohl nerýpnout. 😄
přezdívaný alias
To máš asi pravdu. Nicméně pokud by mě něco zarazilo takovýmto způsobem, hned bych se těch představujících ptal a zjišťoval. To patří k práci novináře.
přezdívaný alias
Tak to ať se na mě pan Bureš nezlobí, ale to je pak stejné, jako kdybych testoval auto a řekl, že v interiéru toho auta je strašná zima. A bylo by to tím, že jsem nevěděl, že se ta klimatizace dá i vypnout. :-!
maxi!
ano, pametam si aj ja, ze niekedy v Motoringu jazdili s AR a Miso si to velmi pochvaloval a nespominal nejake mdle vykony - skor naopak!
webpaja
Jestli i z reportáže Chvaly bylo něco jasné, tak na QV ujeli sotva pár km 😉 . Řídit karbonovou novinku s +500HP znamená soustředit se na jízdu, chceš z toho dostat co nejvíc a pakliže se ti nedostane info o dvoustupňovém plynu je to vina hlavně prezentérů 😄
jurajos
Vytýkal, ale len do momentu než sa pohral s voličom DNA. Alebo si to Ty pamätáš inak?
[odkaz]
[odkaz]
jurajos
Obecne ju chvália všetci, to je pravda. Dúfajme len že to nie je tým, že dominuje radosť že tu vôbec nejaká nová Alfa je! 😉
Btw. neuveriteľne by ma frustrovalo jazdiť za tým Abarthom, keď tam mali aj 4C.
Btw. neuveriteľne by ma frustrovalo jazdiť za tým Abarthom, keď tam mali aj 4C.
webpaja
Abarth byl "zajímavou" volbou. Jednou nám dělali SC v RR S/C s 510HP a to překvapivě jelo jako z praku >😒]
webpaja
Není to spíš věc těch, kteří auto představují? Už jsem taky několikrát zažil to, že přednáška o tom co se nesmí byla na 10min a jak si auto užít nula.
Naopak málokdy slova o tom, že si máme hlavně užít a není větší zábavy než krotit našvihanou bestii v přetáčivém smyku 😉
Naopak málokdy slova o tom, že si máme hlavně užít a není větší zábavy než krotit našvihanou bestii v přetáčivém smyku 😉
webpaja
OK, tady to bylo stejně. Myslím, že Giulii chválí obecně všichni. 😉 Jen prezentace výrobců jsou čím dál tím sušší. Jízda v Le Mans mi taky připoměla jednu z podobných akcí. Máš auto +500HP, jsi na okruhu a jede se na půl plynu. Hrozně závisí na tom, jaká se sejde skupina a firemní vůdce prvního vozu.
webpaja
Závisí hodně na způsobu jak výkon působí na posádku. Kulisa Jagu je tak impozantní, že to vypadá jako nejsilnější auto na světě. Pokud je Giulia civilizovanější, mohla by subjektivně působit pomalejší. 😉
iudex
Presne toto vytýkal Alfe aj Rasťo Chvála, takže to zrejme nie je výmysel Davida Bureša.
Pekelná Micinka
Tak tohle se dá opravdu i závidět. Škoda, že chybí nějaký kousek v Italian Racing Red. Modrou bych volil na British Edition. A budget verzi asi v červené, možná bílé.
praděda7
Ano, od slova šikanovat...a ty pak šikanují všechny opravdové závodníky. Šikany zkazily Le Mans okruh a taktéž Hockenheim... ;-\
David Bureš (Auto.cz)
Jestli jsme dojmy z Giulie QV četl, tak jistě víte, čím jsem ty mdlé reakce vysvětloval - nezajetostí daných kousků a taky oním dvoustupňovým plynem, na který jsem si nemohl fakt zvyknout. Každopádně ano, F-Type SVR na mě působil mnohem rychlejším dojmem, což je dáno i automatem (zatímco alfa měla manuál).