Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
alapli
6
To je jako vyhodit 144 000 Kč oknem... :no: ;-\ ;-\
Dylan McKay
Přál bych chlapům úspěch. Ale ta asijská tříkolka v tom pořád je. Jen na ni nahodili vzhled Renaultu Twizy. To jedno kolečko kdyby zůstalo vzadu jako u Velorexu...
Tahle vozítka si občas půjčuju v přístavních městech, naposledy v Lisabonu. Hodně jich jezdí na elektřinu. Tam v tom podnebí je naprosto chápu...
Tahle vozítka si občas půjčuju v přístavních městech, naposledy v Lisabonu. Hodně jich jezdí na elektřinu. Tam v tom podnebí je naprosto chápu...
Pepa_007
Bejt to levnější tak je to super.
Za 30 do začátku proč ne 😉
Za 30 máš tak slušný bicykel....
za 30 slušné kolo neseženež
Tak kolo se kterým chce majitel udělat dojem možná ne, ale normální slušné kolo bez problémů. Můj Pells je v galerii u Mitsubishi Lancer, je to výprodejovka, komponenty ala normální Deore a cena byla 12 tis. Kč. Zatím "vzalo" 2x řetěz a 1 x zadní plášť, jinak jezdí a jezdí ...
Jo, stejne jako nesezenes za pul mega slusny auto, nebo za pade slusny hodinky, zejo.
S8
Amatérské rychlosrovnání výbavy s Dacií Logan😒br />
- nemá to airbagy
- nemá to měření tlaku v pneu
- má to ABS???
- má to jen jedno plnohodnotné a jedno nouzové místo
- nemá to topení
- není to bezpečné v porovnání s autem
- má to trapně malá kola
- výkon a maximální rychlost je zoufalá
- je to vyrobené v Číně
Jistě ty se toho našlo ještě mnohem víc, ale sorry, za 26 tisíc rozdílu proti Loganu, který se dá odvézt rodina a odjet na dovolenou do Chorvatska na jedno tankování cestou, by mi to tedy opravdu nestálo...
26
- nemá to airbagy
- nemá to měření tlaku v pneu
- má to ABS???
- má to jen jedno plnohodnotné a jedno nouzové místo
- nemá to topení
- není to bezpečné v porovnání s autem
- má to trapně malá kola
- výkon a maximální rychlost je zoufalá
- je to vyrobené v Číně
Jistě ty se toho našlo ještě mnohem víc, ale sorry, za 26 tisíc rozdílu proti Loganu, který se dá odvézt rodina a odjet na dovolenou do Chorvatska na jedno tankování cestou, by mi to tedy opravdu nestálo...
26
_Teddy_
...ja bych si predsa radsej kupil do mesta skuter. Sice by na mna prsalo, ale skuter je v meste obratnejsi (v zapche neocenitelne!) a zaparkuje aj na mieste pre bicykle. A za tu cenu by sa mozno dali kupit aj dva slusne skutre...
IPace
proc to tu nekteri srovnavaj s Loganem? skutr nebo motorku kterym tento pocin "konkuruje" taky srovnavate s Loganem? to vam fakt nedochazi ze tohle neni auto, ale kapotovany skutr ktery muze ridit i ten kdo ma papiry jen na AM, tedy konstrukcni rychlost do 45km/h a rizeni od 15 let? to jako bezne svejm ratolestem k 15tinam kupujete Logany? >😁
jeste muzte nekteri zacit srovnavat Logana s veyronem, jestli si Veyron obhaji tu svou lidovou cenu za kterou by se dala poridit flotila asi 170 Loganu, to mate temer jednoho Logana na kazde 2 dny v roce :-!
jeste muzte nekteri zacit srovnavat Logana s veyronem, jestli si Veyron obhaji tu svou lidovou cenu za kterou by se dala poridit flotila asi 170 Loganu, to mate temer jednoho Logana na kazde 2 dny v roce :-!
Logan je zmieneny aj v clanku, mozno preto. A na druhej strane, nie je to vozidlo prezentovane ako primarne urcene pre 15 rocnych. Ani si nemyslim, ze sa v ceskych rodinach ratolestem k 15tinam bezne kupuju hracky za 144 000.
Tu hlupost s Veyronom dufam nemyslis vazne. Pokial ti to nedochadza, pomer cien Velor😡ogan je 1:1,17 a pomer cien Logan:Veyron je asi 1:170. Ak stale nechapes, preco je jedno porovnanie primerane a druhe nie,mas vazny problem.
Tu hlupost s Veyronom dufam nemyslis vazne. Pokial ti to nedochadza, pomer cien Velor😡ogan je 1:1,17 a pomer cien Logan:Veyron je asi 1:170. Ak stale nechapes, preco je jedno porovnanie primerane a druhe nie,mas vazny problem.
Trojkolka chce ponuknut komfort blizky autu (ma to strechu). Akurat cena je prekerne blizko autu.
Preto porovnanie s Loganom.
Preto porovnanie s Loganom.
cena je pobliz velkeho ci kapotovaneho skutru, tedy dopravniho prostredku vhodneho do mesta i za rekneme spatneho pocasi, jestli v tomhle nekdo hleda nahradu za rodinne auto a ma potrebu ho s tim srovnavat, tak je blazen 😄
od celkem hodne lidi jsem zaslechl stiznost ze se v CR neprodava Twizy ale ze i to Twizy je relativne draha sranda, a tohle je neco co je vpodstate neznackove Twizy a prodava se i tady za polovicni cenu, je to dira na trhu a podle me maj celkem sanci prodavat i treba 100-200 techto vozitek rocne, tedy vpodstate tolik kolik se proda v CR rocne velkych a kapotovanych skutru
jedine co me na tom mrzi jsou baterie, kdyby pouzili ne o moc drazsi ale lehci a kapacitnejsi LiFePO4, bylo by to mnohem lepsi vozitko, ta firma se ale nastesti snazi i v jinych oblastech a mozna do budoucna bude prospesna i ostatnim elektromobilistum at jezdi EV autem, e-skutrem nebo na elektrickem kole
od celkem hodne lidi jsem zaslechl stiznost ze se v CR neprodava Twizy ale ze i to Twizy je relativne draha sranda, a tohle je neco co je vpodstate neznackove Twizy a prodava se i tady za polovicni cenu, je to dira na trhu a podle me maj celkem sanci prodavat i treba 100-200 techto vozitek rocne, tedy vpodstate tolik kolik se proda v CR rocne velkych a kapotovanych skutru
jedine co me na tom mrzi jsou baterie, kdyby pouzili ne o moc drazsi ale lehci a kapacitnejsi LiFePO4, bylo by to mnohem lepsi vozitko, ta firma se ale nastesti snazi i v jinych oblastech a mozna do budoucna bude prospesna i ostatnim elektromobilistum at jezdi EV autem, e-skutrem nebo na elektrickem kole
Kapotaz na skutroch funguje ako ochrana pred pocasim len od istej rychlosti, ked stojis na krizovatke, velmi nepomaha.
Inak s tebou suhlasim, ale porovnanie s cenou auta mi pride ferove.
Svojho casu som chvilu pouzival laptop Panasonic Toughbook, ktory stal skoro na korunu presne ako novy Daewoo Matiz. Porovnanie s autom mi prislo normalne - trochu to veci uviedlo do velmi nazornej perspektivy, podobne ako pri tejto velorexke a plnohodnotnom aute.
Kazde z toho ma svoje vyhody a nevyhody, no pri velmi podobnych cenach...
Mimochodom, ten laptop bol narazuvzdorny, vodotesny, prechotesny, mal dotykovy display, obrovsku bateriu, bol tazky ako svina a mal vsetky vymozenosti roku 2002 😄
Inak s tebou suhlasim, ale porovnanie s cenou auta mi pride ferove.
Svojho casu som chvilu pouzival laptop Panasonic Toughbook, ktory stal skoro na korunu presne ako novy Daewoo Matiz. Porovnanie s autom mi prislo normalne - trochu to veci uviedlo do velmi nazornej perspektivy, podobne ako pri tejto velorexke a plnohodnotnom aute.
Kazde z toho ma svoje vyhody a nevyhody, no pri velmi podobnych cenach...
Mimochodom, ten laptop bol narazuvzdorny, vodotesny, prechotesny, mal dotykovy display, obrovsku bateriu, bol tazky ako svina a mal vsetky vymozenosti roku 2002 😄
opravdu si myslis ze nekdo kdo o tomhle uvazuje si do vyberu dava Logana nebo Sandero? tohle je proste neco nad cim se da uvazovat ve chvili kdy chci neco pro 1 nebo nouzive 2 lidi do mesta a nechce se me utracet 300 tisic za Twizy nebo Smarta, to jsou nejblizsi konkurencti z rise kapotovanych vozitek a malich aut
takze nazveme Smarta necim co nema sanci jen proto ze je to 2x tak drahe jako Sandero? pritom je to uplne jina cilova klientela 😄
takze nazveme Smarta necim co nema sanci jen proto ze je to 2x tak drahe jako Sandero? pritom je to uplne jina cilova klientela 😄
No rekl bych ze tomuto je neblizsi konkurent motorizovane kreslo pro vozickare, urcite blizsi nez Twizy treba
Za stopadesat tisic koupis hned nekolik skutru, ktere umi maximalne 45 km/h, pokud bys za to koupil jen jeden, tak muzes mit klidne i petikilo, nebo i nejakou lowend radu motorek od renomovanych vyrobcu.
Na skutr/motorku je to neuveritelne drahe a pomale, na auto je to absolutne nesmyslne male, nevybavene a materialove odflaknute.
Osobne bych do neceho takoveho nesel, ta mizerna dynamika a maximalni rychlost vesnickeho podvrataka je proste v mem svete neakceptoatelna - za ty prachy.
Na skutr/motorku je to neuveritelne drahe a pomale, na auto je to absolutne nesmyslne male, nevybavene a materialove odflaknute.
Osobne bych do neceho takoveho nesel, ta mizerna dynamika a maximalni rychlost vesnickeho podvrataka je proste v mem svete neakceptoatelna - za ty prachy.
jak pisu vejs, tohle je pro jinou cilovku nez jsi ty nebo ti co tady knucej v diskuzi, tak jako ma svou cilovku Smart nebo Twizy (coz je asi nejblizsi konkurence) tak ma svou cilovku treba skutr za 30-50k a nebo Sandero za 150k 😉
No to je prave otazka, jestli ta cilovka existuje, ja si ji uplne neumim moc predstavit. Prijde mi to jako prodavat novy trabant, za cenu zanovni octavie (teoreticky by si ten trabant nekdo koupil, ale smysl to moc nedava).
Prave ve srovnani s Twizy je to nebe a dudy (neco ve stylu jako by se nekdo pokousel prodava logana za 300 000)....
Bazarovy twizy je nesrovnatelne vykonnejsi a s ohledem na pouzite technologie i vydrzi vice (olovena baterka je extremni slabina).
Prave ve srovnani s Twizy je to nebe a dudy (neco ve stylu jako by se nekdo pokousel prodava logana za 300 000)....
Bazarovy twizy je nesrovnatelne vykonnejsi a s ohledem na pouzite technologie i vydrzi vice (olovena baterka je extremni slabina).
Tak zkus mi napsat, kdo podle tebe je ta cilovka pro vec, ktera stoji jako skoro tri Hondy PCX 125, umi ale jen mene nez polovinu jejich maximalky, o zrychleni se nebudeme radeji vubec bavit, a jedine, co muze nabidnout proti skutru navic je pofiderni plastova strecha, pod kterou navic bude v zime zima, takze o zimnim pouziti si nedelam iluze. Oproti jen o malo drzsimu zakladnimu modelu auta pak nenbizi navic vubec nic, nebot provoz sice muze byt levnejsi co se tyka ciste paliva, ale v absolutnich hodnotach te jakakoliv jizda bude stat hromadu casu a nervu, ktere jsou k nezaplaceni - a to nemluvim o case na dobijeni. Osobne bych se nechtel s timhle dynamicky a rychlostne neschopnym nesmyslem motat pod koly popelarskym autum a dodavkam s pecivem a s postou, podle me je jizda s necim takovym ve vetsine metropoli zivotu nebezpecna a mimo metropole je to nepouzitelne. Co se tyka Smartu, tak to je dynamikou jizdy plnohodnotne auto, jen je mensi, Twizzy je pak proti tomuhle supersport.
Ja se muzu povazovat za nadsence do elektromobilu, ale takhle panove, takhle radeji ne.
Ja se muzu povazovat za nadsence do elektromobilu, ale takhle panove, takhle radeji ne.
To je jako debatovat s hotentótama. Toto je vozidlo určené primárně pro 1 osobu. Používat ho mohou firmy, jejichž zaměstnanci dělají přískoky po městě např. vybraní řemeslníci, někdo kdo potřebuje obsluhovat rozsáhlý areál typu velká továrna, farma, letiště. Už jsem viděl velké továrny, kde mají osobní vnitrodopravu řešenou golfovými vozíky, které si každý půjčuje a odstavuje na určených místech, když potŕebuje na druhý konec areálu. Tam by se tyto vozy uplatnily spolehlivě. Ano, stojí to podobně jako auto, ale provozně je to násobně levnější. Tak to proboha přestańte hodnotit kritérii pro auto co potřebujete do rodiny a hned pochopíte k čemu je to dobré. Zkráceně řečeno ti dva pánové už to pochopili, spousta místních diskutujících ne. A proto to budou ti dva pánové, kteří na tom vydělají a místní diskutující ne.
Brin
Tragédií je bohužel hlavně ta baterie. Už chápu, proč tam je jen 2 kW motor. Protože jinak by ty olověné baterie odešly během první jízdy a ne až po roce.
maXX_CZ
Ono by si to asi kupce i naslo, no za ty penize mi to smysl moc nedava.
A duchodci v tomhle? Neblaznete 😄
Snad pro nejakeho synacka bohateho papinka bez vkusu.
Na druhou stranu nejak se zacit musi, tak hodne uspechu do budoucna....
A duchodci v tomhle? Neblaznete 😄
Snad pro nejakeho synacka bohateho papinka bez vkusu.
Na druhou stranu nejak se zacit musi, tak hodne uspechu do budoucna....
rokyta.p
Každý za oknem modrého ZTP a celý chumel zaparkovaný před Kauflandem >😁 >😁 >😁 Akorát cena to dělá neprodejným, za ty prachy raději Sandero :😉 Za 50 tkč jako tuk tuk prosím. :yes😒br />
Nehledě k tomu, že mi to připadá jako sprostě obšlehnutý Renault Twizy !!! [odkaz]
Nehledě k tomu, že mi to připadá jako sprostě obšlehnutý Renault Twizy !!! [odkaz]
megacruiser
včetně baterek: [odkaz]
Pokud je maximálka 45 km/h, je to naprosto nepoužitelné - brzda provozu. Ok, někam kde je rovina, ale do kopcovitého terénu našich měst? Do každého kopce 15 km/h? Za jak dlouho ten přetížený elektromotor s převodem a gelovky odejdou? Při tak enormní zátěži to nebude dlouho trvat.
Od zhruba 100 tisíc se dá koupit třeba elektro Peugeot 106, za rozumné ceny už je např. Peugeot Ion/ Mitsubishi C-zero.
Pokud je maximálka 45 km/h, je to naprosto nepoužitelné - brzda provozu. Ok, někam kde je rovina, ale do kopcovitého terénu našich měst? Do každého kopce 15 km/h? Za jak dlouho ten přetížený elektromotor s převodem a gelovky odejdou? Při tak enormní zátěži to nebude dlouho trvat.
Od zhruba 100 tisíc se dá koupit třeba elektro Peugeot 106, za rozumné ceny už je např. Peugeot Ion/ Mitsubishi C-zero.
45km/h je technicke omezeni kvuli legislative, to vubec nemusi znamenat ze to nepojede vic a ze by to do kopce melo nejak zdrzovat, test cist nebudu a mozna je to tam zminene
Tak si ten test precti, nez zacnes diskutovat.
Je tam zmineno, ze do kopce jeli 15 km/h, kdyz k tomu pripoctu obvyklou tamanskou zkreslovaci konstantu, tak je mozne, ze se plazili sotva rychlosti chuze.
S 2kW vykonu to urcite rychleji nepojede, to su klidny, legislativa je v tomto pripade jen doplnek.
Je tam zmineno, ze do kopce jeli 15 km/h, kdyz k tomu pripoctu obvyklou tamanskou zkreslovaci konstantu, tak je mozne, ze se plazili sotva rychlosti chuze.
S 2kW vykonu to urcite rychleji nepojede, to su klidny, legislativa je v tomto pripade jen doplnek.
Jn 45 je omezeni kvuli legislative, v realu to bude mi solidni problem vubec tech 45 dosahnout, s ohledem na ti, ze i skutry s maximalkou 45km/h mivaji dneska motor o 50% vykonnejsi
Emulgator
Po precteni nadpisu a zacatku clanku jsem si rikal, ze je to super a ze neco takoveho bych si poridil (levnejsi renault twizy), ale tohle je vozitko maximalne tak moviteho duchodce na dojizeni na dedine z domu do obchodu a na postu.
Vykon motoru 2 kW? To je snad vtip sam pro sebe, male skutriky kategorie Am se delaji s vykonem 3 kW a uz tam to obcas nestaci (jizda ve dvou do kopce, v jednom do vetsiho kopce).
Olovene baterky dneska? Zivotnost mala, hmotnost obri, kapacita mizerna...
Dojezd 50+ km je mozna tak z rise snu.
Srovnani s e-UP naprosto mimo misu (pri provozu v rychlostech, ktere toto dostahne bude i dojezd UPu celkem slusny) a taky UP je auto, ktere rozumne odveze 4 lidi, na krizovatce ujede pulce aut a na denni dojizdeni je to normalni pohodlne auto...
Po prvotnim nadseni zustavam u planu bud ojete klasicke EV, nebo EV skutr (za tu cenu bude k mani treba od akumota skutr s 10KW motorem a dojezdem 150 km - tj i kdy ti budete jezdit rychle, tak ma kapacitu dostatecnou na denni pojizdeni).
Vykon motoru 2 kW? To je snad vtip sam pro sebe, male skutriky kategorie Am se delaji s vykonem 3 kW a uz tam to obcas nestaci (jizda ve dvou do kopce, v jednom do vetsiho kopce).
Olovene baterky dneska? Zivotnost mala, hmotnost obri, kapacita mizerna...
Dojezd 50+ km je mozna tak z rise snu.
Srovnani s e-UP naprosto mimo misu (pri provozu v rychlostech, ktere toto dostahne bude i dojezd UPu celkem slusny) a taky UP je auto, ktere rozumne odveze 4 lidi, na krizovatce ujede pulce aut a na denni dojizdeni je to normalni pohodlne auto...
Po prvotnim nadseni zustavam u planu bud ojete klasicke EV, nebo EV skutr (za tu cenu bude k mani treba od akumota skutr s 10KW motorem a dojezdem 150 km - tj i kdy ti budete jezdit rychle, tak ma kapacitu dostatecnou na denni pojizdeni).
petr.stavro
To bych dal prednost nejakymu elektrickymu skutru, prijde mi to pohodlnejsi a rozhodne ekonomictejsi.