Testy
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTEST Jaguar F-Pace: První kočka, která může do terénu, jezdí skoro jako F-Type! (+video)
195 komentářů
AUDIRS6
Komu sa mám podakovat za moznosti vyberu kvality videa ?
😄 :yes: :yes: :yes: :yes:
Teda chlapi, lepsite sa ! Minule niekto chvalil popisky fotiek v galerii, teraz video...
A idem to docitat... 😉
😄 :yes: :yes: :yes: :yes:
Teda chlapi, lepsite sa ! Minule niekto chvalil popisky fotiek v galerii, teraz video...
A idem to docitat... 😉
Výběr kvality dobrý, ale zase mi nešlo na celou obrazovku.
a ked ich casom napadne zalozit ACZ YouTube kanal, bude vymalovane. 😉 :yes:
Přesně tak, tlačítka na kvalitu jsou, ale na fullscreen ne, takhle si to člověk musel stáhnout v 1080p a pak pustit v přehrávači.
Bohužel za kvalitu zvuku se pochválit nedá. Škoda, že v redakci ještě nepoznali vymoženost jménem mikroport a nepoužívají je, protože v tom ruchy bylo redaktorovi sotva rozumět, to už by bylo lepší udělat postsynchron ve studiu.
Bohužel za kvalitu zvuku se pochválit nedá. Škoda, že v redakci ještě nepoznali vymoženost jménem mikroport a nepoužívají je, protože v tom ruchy bylo redaktorovi sotva rozumět, to už by bylo lepší udělat postsynchron ve studiu.
pravda :yes😒br />
a ja som rad ze sa tie videa uz konecne nespustaju same od seba a nehulaka mi to tu hned ked otvorim clanok 😉
a ja som rad ze sa tie videa uz konecne nespustaju same od seba a nehulaka mi to tu hned ked otvorim clanok 😉
Ale to se dá vypnout 😉 Jsem zvyklý si z hlavní strany rozklikat do dalších záložek články, co chci číst, to by bylo pak naprd, kdyby třeba 3 z nich začaly přehrávat nějaké video.
wolf66
takze uroven kvality zdejsich clanku leti zase o stupen niz ... nastesti vsichni uz dobre vedi ze se propaguje prave ta vlastnost vyrobku, kterou rozhodne nema a bezne zakazniky to asi nejvic zajima jak si vyrobek v te nejhorsi vlastnosti vede (zde velke, tezke auto s vysokym tezistem ... vs. sportovni jizdni vlastnosti >😁 ... ano jisteze jezdi sportovne >😁 )
jeste napiste ze zere presne podle vyrobce 6 litru na 100 Km 😁
jeste napiste ze zere presne podle vyrobce 6 litru na 100 Km 😁
Wolffi, je jich po republice dost a není problém ho vyzkoušet. Běžně je výkon na zadku, řízení jaký těžko hledá konkurenci, pevný a skvěle vyvážený podvozek. Ano, spousta střednětřídních sedanů by se měla stydět v porovnání s tímhle gazíkem.
O spotřebě 6 litrů psal kdo? 😉
O spotřebě 6 litrů psal kdo? 😉
Chytremu napovez, hlupaka nakopni, ty jsi zraly na to nakopnuti.
Pokud nechapes psany text, zkus se zeptat tatinka, nebo pani ucitelky, oni ti jiste vysvetli, ze "jezdit jako F-type" nemusi nutne znamenat, ze je auto stejne rychle v zatackach (a ani to tu nikdo netvrdil), ale ze pocit z jizdy, rizeni a reakci vozu na pokyny ridice je pocitove podobny.
Snad to na tve detske chapani nebylo vysvetleno moc slozite.
BTW.: S timhle nickem jsi tu stejne vic predvest nemohl, ja vim >😁
Pokud nechapes psany text, zkus se zeptat tatinka, nebo pani ucitelky, oni ti jiste vysvetli, ze "jezdit jako F-type" nemusi nutne znamenat, ze je auto stejne rychle v zatackach (a ani to tu nikdo netvrdil), ale ze pocit z jizdy, rizeni a reakci vozu na pokyny ridice je pocitove podobny.
Snad to na tve detske chapani nebylo vysvetleno moc slozite.
BTW.: S timhle nickem jsi tu stejne vic predvest nemohl, ja vim >😁
eniel lorien
skvele auto. A oproti bmw X 4,5,6 neporovnateľne poddajnejší podvozok - testovačka bola na 20kach
aj ten biely kusok na fotkach v galerii ma 20tky ..... podla mna je to realny strop pre toto auto ... len skoda ze nie su v inej farbe... lebo tej tmavej farbe diskov asi nikdy nepridem na chut ... a take este o kusok mensie 19tky budu zrejme uz realne pouzitelne aj na kazdy den ... pekna masinka .. asi najkrajsia v triede ... velmi som zvedavy ako obstoji vedla RR Sport aj ked defakto nie su priami konkurenti .. ja ich ale stale povazujem za najvacsich vzajomnych superov :yes:
nuz 1) podstatné je ci na chut tmavym diskom pride na chut realny zakaznik 2) myslim ze jag ma konfiguratore dost vela moznosti na vyber - nielen tmave disky
Ano skvělé auto, ale ten zbytek je klišé, zejména u X5/X6, tedy pokud mluvíme o aktuální generaci.
klišé to rozhodne nie je. V jagu som sedel 20 min. V bmw mam cca 500tis. V tomto poradi : E60 300 tis , E72 120 tis, F26 40tis.. Všetky som kupoval ako nové. Min ta X4 bola ťažký prešľap. To je naozaj ale naozaj zlé auto.
V klidu, jsem zvyklý na potíže některých diskutérů držet se tématu, takže mě tvé zmatlání éček s efky nechává v klidu. Píšu, že u aktuální generace X5/X6 tj. F15/F16 je věta o nepoddajnosti podvozku klišé. Prostě je. Ona změna přišla u X5 už s faceliftem předchozí generace, s adaptive drive byl podvozek poddajnější než třeba později novinkový range sport na vzduchu.
A ano, dojem z jízdy v X4 oproti fpace je tvrdší podvozek, je to hlavně kvůli použitým kolům, zatímco jaguar chytře používá velká kola (velkými myslím celkový průměr kola) a přitom zachovává relat. vysoký profil pneu, bmw strká i na SUV hloupě nízkoprofilové runflaty.
A pokud bys se tu chtěl fackovat kilometry v různých bmw, tak já jich mám zhruba 1,5 milionu, první jsem si pořídil v roce 91. 😉
A ano, dojem z jízdy v X4 oproti fpace je tvrdší podvozek, je to hlavně kvůli použitým kolům, zatímco jaguar chytře používá velká kola (velkými myslím celkový průměr kola) a přitom zachovává relat. vysoký profil pneu, bmw strká i na SUV hloupě nízkoprofilové runflaty.
A pokud bys se tu chtěl fackovat kilometry v různých bmw, tak já jich mám zhruba 1,5 milionu, první jsem si pořídil v roce 91. 😉
1) a ja som zvyknutý na problemy ludí chapat pisany text. Takze od temy som neodbocil. To len pre poriadok
2) kedze si zjavne odbornik mal som pocit ze presne kodove oznacenie bude pre teba lahsie stravitelne. Pre teba je to "zmatlani" - s čim ti žial neviem pomocť /skus google ak sa strácaš/
3) stojim si za tym že aktualna X4 je prišerne auto a X5 X6 su na hranici použiteľnosti. Tvoj názor mi pomerne ukradnutý - ak sa ti zdajú pohodlné kľudne si ich kúp. Tvoje peniaze tvoja jazda
4) . 1,5mil za 25 rokov je cca 60 tis rocne co je pomerne uveritelne. Ci všetko na bmw to už vieš ty sam - uprimne je mi to uplne jedno. Ja som tie km dal len do kontextu toho že mam iste skusenosti a z toho vyplyvajúci názor na to tvoje "kliše" ale to sme zase pri bode 1 - o chapani pisaneho textu
2) kedze si zjavne odbornik mal som pocit ze presne kodove oznacenie bude pre teba lahsie stravitelne. Pre teba je to "zmatlani" - s čim ti žial neviem pomocť /skus google ak sa strácaš/
3) stojim si za tym že aktualna X4 je prišerne auto a X5 X6 su na hranici použiteľnosti. Tvoj názor mi pomerne ukradnutý - ak sa ti zdajú pohodlné kľudne si ich kúp. Tvoje peniaze tvoja jazda
4) . 1,5mil za 25 rokov je cca 60 tis rocne co je pomerne uveritelne. Ci všetko na bmw to už vieš ty sam - uprimne je mi to uplne jedno. Ja som tie km dal len do kontextu toho že mam iste skusenosti a z toho vyplyvajúci názor na to tvoje "kliše" ale to sme zase pri bode 1 - o chapani pisaneho textu
Upřímně, standartní X5 je nejkomfortnější a nejměkčí BMW, který jsem kdy jel a bez příplatkovýho podvozku právě ani BMW příliš nepřipomíná.
Ale sportovní podvozek a adpativní tlumiče jsou naprosto v pohodě.
Ale sportovní podvozek a adpativní tlumiče jsou naprosto v pohodě.
Píšu-li x5/x6 aktuální generace a ty argumentuješ svými 300tkm v E60, zjevně jsi od tématu odbočil.
A s tím souvisí i zmíněné zmatlání éček s efky, éčka byla vesměs podvozkově tvrdší, pro efka to obecně neplatí, proto, znova opakuji, jsem napsal X5/X6 aktuální generace.
Napíšeš-li názor, nediv se, že s ním nemusí někdo souhlasit, pro mně je tvrzení o tvrdém podvozku u bmw prostě klišé, ať obecně nebo pro konkrétní modely, u aktuální generace to prostě neplatí.
P.S. Legračně působí, když je ti něco, "úprimne jedno" ale vymezíš se proti tomu deseti větami. 😉
A s tím souvisí i zmíněné zmatlání éček s efky, éčka byla vesměs podvozkově tvrdší, pro efka to obecně neplatí, proto, znova opakuji, jsem napsal X5/X6 aktuální generace.
Napíšeš-li názor, nediv se, že s ním nemusí někdo souhlasit, pro mně je tvrzení o tvrdém podvozku u bmw prostě klišé, ať obecně nebo pro konkrétní modely, u aktuální generace to prostě neplatí.
P.S. Legračně působí, když je ti něco, "úprimne jedno" ale vymezíš se proti tomu deseti větami. 😉
dam posledny pokus..
neodbočil keže okrem E60 som jasne napisal ze som vlastnil X6 a stale vlastnim X4. Takže tvrdenie že X4 až X6 maju nepodajjny podvozok je pre mńa holý fakt. A kedže neštastna x4 si už zopar krát postála v servise mal som tu česť prejsť niekoľko stoviek km aj na poslednej X6 a moj názor sa vôbec nezmenil. Tvrdé nepoddajné uskákané.
Stále platí že mi je uplne ukradnuté za čo dáš svoje peniaze a v čom jazdíš. Ale to nie je vymedzovanie sa. Ako vravieval môj nebohý prof fyziky "pletieš si dojem a pojem"
Ale jedno ti musím uznať. Dokážeš zareagovať na príspevok /ano reagoval si na mna nie ja na teba/ a obratne odviesť debatu iným smerom.
Takže sa vrátim na začiatok a celé to uzavriem : pre mna sú všetky vyššie menovane bmw nepriechodné svojou mizernou kvalitou jazdy a nie je to žiadne klišé
neodbočil keže okrem E60 som jasne napisal ze som vlastnil X6 a stale vlastnim X4. Takže tvrdenie že X4 až X6 maju nepodajjny podvozok je pre mńa holý fakt. A kedže neštastna x4 si už zopar krát postála v servise mal som tu česť prejsť niekoľko stoviek km aj na poslednej X6 a moj názor sa vôbec nezmenil. Tvrdé nepoddajné uskákané.
Stále platí že mi je uplne ukradnuté za čo dáš svoje peniaze a v čom jazdíš. Ale to nie je vymedzovanie sa. Ako vravieval môj nebohý prof fyziky "pletieš si dojem a pojem"
Ale jedno ti musím uznať. Dokážeš zareagovať na príspevok /ano reagoval si na mna nie ja na teba/ a obratne odviesť debatu iným smerom.
Takže sa vrátim na začiatok a celé to uzavriem : pre mna sú všetky vyššie menovane bmw nepriechodné svojou mizernou kvalitou jazdy a nie je to žiadne klišé
Míchat se jiným do debaty není asi dvakrát nejslušnější, ale faktem je, že první projetí s novou X5 na komfortním podvozku pro mě bylo až zklamáním. Měkké, odizolované, málo společnýho s BMW.
Jak psal Dinar, předchozí generace s AD, nebo současná dtto, případně aspoň sport podvozek a adaptivní tlumiče jsou pro mě příjemnější a stále velmi komfortní.
Btw: opakovaně kupovat auta značky, která podle tebe neumí udělat komfortní podvozek mi přijde minimáně sebemrskačství. 😉
Jak psal Dinar, předchozí generace s AD, nebo současná dtto, případně aspoň sport podvozek a adaptivní tlumiče jsou pro mě příjemnější a stále velmi komfortní.
Btw: opakovaně kupovat auta značky, která podle tebe neumí udělat komfortní podvozek mi přijde minimáně sebemrskačství. 😉
Ak ta to tak zaujíma : x6 láska z nerozumu. Az časom si clovek príznal ze to nie je ideál. X4 - su cenové ponuky ktore sa neodmietajú. Stačí ako vysvetlenie ?
Člověk si to musí hlavně obhájit sám u sebe. Ještě jsem nekupoval auto, který jsem nechtěl, ale mělo skvělou cenu 😉
Nekúpiš Logana? Otrasná šunka, ale cena je neodolateľná. 😉
mily iudex na problem s nepochopenim pisaeho textu ti naozaj neviem dat adekvatnu radu. nie som ani psychiater ani pedagog. ale male vysvetlenie najdes nižsie
aha.. mala lekcia. Nerob uzaver pokial nepoznaš fakty. A kedze citas velmi alle naozaj velmi nepozorne skusim ti to vysvetlit.
nikde ale naozaj nikde som nenapisal ze spomenute bmw su zle auta ako take. Pokial viem pisal som o tom ze maju naozaj nepoddajny a tvrdy podvozok. X6 bola tak na hranici a ako sa ukazalo vlastnoctvo X4 bol omyl. A teraz male dovysvetlenie preco som ho kupil.
1) skvely interier. Bez debaty. plati pre x6 /staru aj novu/ plati rovnako pre X4
2) famozne sedadla - neviem ako pre teba ale pre mna podstatna vec. A komfortne sedacky od bmw doteraz neprekonal nik - davam to ako cisto sub nazor ale moja zadnica serie na nazor inych a stale povazuje tie sedacky za najlepsie na scete
3) motor - sice trochu chrochtak ale inak skvela strojovna
4)vyborna prevodovka /plati zase pre vsetky spomenute/
5) a tento bod bol mimoriadne podstatny - osobne vazby na ludi v autorizovanom servise. Lerbo povedzme si pravdu toto je benefit ktory prevaži mnohe pripadne nedostatky
6) pri x4 spomenuta ponuka
Suma sumarum napriek mojej kritike to bola kupa každeho bmw dobrou kupou.
Takže mily webpaja : naozaj si nepotrebujem obhajobvat kupu. A život nie je jednoducha internetova diskusia kde priemerny diskuter trt vediaci o tom ptreco niekto iny kupil to co kupil ma potrebu blbych poznamok. Snad si sa ciastocne zorientoval. A ked nie tvoj problem.
nikde ale naozaj nikde som nenapisal ze spomenute bmw su zle auta ako take. Pokial viem pisal som o tom ze maju naozaj nepoddajny a tvrdy podvozok. X6 bola tak na hranici a ako sa ukazalo vlastnoctvo X4 bol omyl. A teraz male dovysvetlenie preco som ho kupil.
1) skvely interier. Bez debaty. plati pre x6 /staru aj novu/ plati rovnako pre X4
2) famozne sedadla - neviem ako pre teba ale pre mna podstatna vec. A komfortne sedacky od bmw doteraz neprekonal nik - davam to ako cisto sub nazor ale moja zadnica serie na nazor inych a stale povazuje tie sedacky za najlepsie na scete
3) motor - sice trochu chrochtak ale inak skvela strojovna
4)vyborna prevodovka /plati zase pre vsetky spomenute/
5) a tento bod bol mimoriadne podstatny - osobne vazby na ludi v autorizovanom servise. Lerbo povedzme si pravdu toto je benefit ktory prevaži mnohe pripadne nedostatky
6) pri x4 spomenuta ponuka
Suma sumarum napriek mojej kritike to bola kupa každeho bmw dobrou kupou.
Takže mily webpaja : naozaj si nepotrebujem obhajobvat kupu. A život nie je jednoducha internetova diskusia kde priemerny diskuter trt vediaci o tom ptreco niekto iny kupil to co kupil ma potrebu blbych poznamok. Snad si sa ciastocne zorientoval. A ked nie tvoj problem.
No jo, už sedíme na zadku... >😁 >😁
Měl jsi na X6 (E71) adaptive drive?
Jaký podvozek u současné X5/X6 jsi zkoušel (kterou variantu, jsou tři), když tvrdíš, že je stejně uskákaná jako stará a nic se nezměnilo?
Měl jsi na X6 (E71) adaptive drive?
Jaký podvozek u současné X5/X6 jsi zkoušel (kterou variantu, jsou tři), když tvrdíš, že je stejně uskákaná jako stará a nic se nezměnilo?
Pro tebe jsou možná nepřijatelné kvalitou jízdy, proč ne, tvoje věc.
Problém je, pokud to tvrzení představuješ jako obecný fakt, a na to jsem reagoval já.
Jinými slovy, při srovnání s aktuální konkurencí, není podvozek (ani standard, ani adaptivní v jakékoliv verzi) X5/6 uskákaný nebo nekomfortní. To se dalo směle prohlásit o předchozí generaci X5 bez adaptive drive (to byl vyloženě kostitřas) a prakticky o všech bmw poslední generace E, tedy obecné prohlášení, bmw jsou tvrdá platí pro poslední éčka, od F generace naopak neplatí pro žádný model, proto píšu o zmatlání éček s efky, proto říkám, že takovéto obecné prohlášení je klišé. 😉
Problém je, pokud to tvrzení představuješ jako obecný fakt, a na to jsem reagoval já.
Jinými slovy, při srovnání s aktuální konkurencí, není podvozek (ani standard, ani adaptivní v jakékoliv verzi) X5/6 uskákaný nebo nekomfortní. To se dalo směle prohlásit o předchozí generaci X5 bez adaptive drive (to byl vyloženě kostitřas) a prakticky o všech bmw poslední generace E, tedy obecné prohlášení, bmw jsou tvrdá platí pro poslední éčka, od F generace naopak neplatí pro žádný model, proto píšu o zmatlání éček s efky, proto říkám, že takovéto obecné prohlášení je klišé. 😉
wakantanka
a toto je potom čo? [odkaz]
pamatam si este test F-type na topspeede ... kde to testerom miestami to az "vadilo" ake je to urevane a to aj pri beznej rychlosti v zaplave aut kde zrovna nie vzdy tuzis hulakat a putat pozornost 😉 ... jag v tomto dnes asi vedie... zvukovy prejav ma snad najlepsi z dnesnych realne dostupnych aut ( neratam nejake tie maloseriove lamba za 5 melonov )
Dobrý večer,
máte pravdu, ale je to provedeno jinak, než jsem myslel. Slyšel jste už naživo F-Type a co dělá s otevřenými klapkami po ubrání plynu? 😄
máte pravdu, ale je to provedeno jinak, než jsem myslel. Slyšel jste už naživo F-Type a co dělá s otevřenými klapkami po ubrání plynu? 😄
F-type prebudi hadam aj mrtveho .... to je uz akusticke sialenstvo ... alebo zeby dokonala automobilova symfonia? 😄 .... kazdopadne bezkonkurecne v tomto dnes F-type vedie.... :yes:
Esko mi ještě nevadí, to je tak akorát a má to fakt grády. Erko už ale může být občas trochu moc >😁
Tak od F type sa akosi kusisko toho grobianstva akosi ocakava, toto SUV musi byt viac univerzalne tak to v kabine menej pocut 😄
nedavno som u vas v PO videl noveho mustanga ... 😉 .... tiez moc pekne auto ... u nas vidim len predoslu generaciu ... ale asi musim byt viac trpezlivy ... 😄
inak ten F-type sa mi zatial uspesne vyhyba... zatial som nemal to stastie ho stretnut ... pritom stretnut take murcielago alebo gallardo sa mi uz neraz podarilo
inak ten F-type sa mi zatial uspesne vyhyba... zatial som nemal to stastie ho stretnut ... pritom stretnut take murcielago alebo gallardo sa mi uz neraz podarilo
Pekelná Micinka
Kdybych chtěl být škodolibý, napsal bych, že je tu poslední dobou víc článků o Jaguaru než o škodovce. Ale jsem za to rád.
F-Pace ve stříbrný, hlavně ne ty dělené díry jako má ten sivý exemplář.
F-Pace ve stříbrný, hlavně ne ty dělené díry jako má ten sivý exemplář.
Souhlas. Každopádně bych mírnil místy přehnané nadšení z designu F-Pace.
Proti Macanu totiž vypadá jako SUV ve stylu "offroad". Viz výška a opticky těžký zadek😒br /> [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Vedle něj bude Macan vypadat jako SUV hothatch😒br /> [odkaz]
Nemluvě o srovnání interierů a zpracování vůbec.
Proti Macanu totiž vypadá jako SUV ve stylu "offroad". Viz výška a opticky těžký zadek😒br /> [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Vedle něj bude Macan vypadat jako SUV hothatch😒br /> [odkaz]
Nemluvě o srovnání interierů a zpracování vůbec.
Souhlasím s definicí, Macan opravdu působí víc jako auto na silnice. Dodávám ale, že ani při svém skorometru sedmdesáti jsem vedle F-Pace neměl pocit, že by bylo nějaké příliš vysoké, nebo že by té hmoty vzadu bylo víc než je zdrávo. Celkově vyznívá dojem ze zadní části trochu podobně jako u Evoque, což dělají výš posazená světla, nízké zadní okno.
Nevím, kolik stojí srovnatelně motorizovaný Macan*, ale obecně vzato, Jag soutěží s D3, a Porsche stojí aspoň lehce nad ní, takže lze očekávat, že ve zpracování bude F-Pace zaostávat.
*podle článku zde začíná 4válcový benzín na 1,5 mil. Kč., to je o cca 400k víc, než základní F-Pace v dieselu. Myslím, že to celkem vysvětluje ty rozdíly v interiéru a tak obecně.
Nevím, kolik stojí srovnatelně motorizovaný Macan*, ale obecně vzato, Jag soutěží s D3, a Porsche stojí aspoň lehce nad ní, takže lze očekávat, že ve zpracování bude F-Pace zaostávat.
*podle článku zde začíná 4válcový benzín na 1,5 mil. Kč., to je o cca 400k víc, než základní F-Pace v dieselu. Myslím, že to celkem vysvětluje ty rozdíly v interiéru a tak obecně.
Macan je proti F-Pace prcek. Tady máš rodinný SUV, který je schopný jedzit terén (bez pardonu).
Klídek...a shodou okolností v neděli stál Macan na akci s F-P. Je menší a nižší, ale že bych si dovolil tvrdit i krásnější apod, ty ambice fakt nemám 😉
Klídek...a shodou okolností v neděli stál Macan na akci s F-P. Je menší a nižší, ale že bych si dovolil tvrdit i krásnější apod, ty ambice fakt nemám 😉
je to tak.. macan je hodne natiahnuty ale nizky.... ako take nizke buggy auticko na velkych kolach... bol som prekvapny ked som ho videl stat vedla capturu alebo tigiho aky je nizucky a rozplacnuty ... vyzeral vedla nich ako hothatch ... ta jeho nizka kasna aj zadny stlpik .. no fakt ako hatch... bez srandy... s klasickymi krosmi/SUV ma macan uz hodne malo spolocne ... je to take buggy ktore by pri mensich kolach sme kludne mohli nazvat aj zmensenou panamerou ...
vacsi cayenne je uz samozrejme ine kafe... ten uz skutocne vyzera ako seriozne SUV .. :yes:
vacsi cayenne je uz samozrejme ine kafe... ten uz skutocne vyzera ako seriozne SUV .. :yes:
Ano, F-Pace je proti Macanu "rodinný offroad" (se všemi pro i proti) a je to na nich taky (logicky) jasně vidět. Přesně o tom tu od začátku píšu. Proto je pro něj přímější konkurencí SUV typu X3, než X4, nebo Macan.
Dělej ta srovnání trochu férovější, k tomu bílému fpacu třeba tohle: [odkaz]
Já bych nadšení z designu fpacu nemírnil, je to prostě nadmíru povedený design, a to tvé "těžký na zadek" znamená klasickou siluetu zadokolky, sporťáky jagu mají dlouhou kapotu a kabinu vzadu, porsche odkazujíc na svou klasiku, logicky vypadá hmotově jinak. Každopádně žádná "těžkost" v designu fpacu není, jakkoliv je jeho designové srovnání s menším macanem zbytečné, protože prostorově je to cayenne.
Já bych nadšení z designu fpacu nemírnil, je to prostě nadmíru povedený design, a to tvé "těžký na zadek" znamená klasickou siluetu zadokolky, sporťáky jagu mají dlouhou kapotu a kabinu vzadu, porsche odkazujíc na svou klasiku, logicky vypadá hmotově jinak. Každopádně žádná "těžkost" v designu fpacu není, jakkoliv je jeho designové srovnání s menším macanem zbytečné, protože prostorově je to cayenne.
Ta bílá je taky mňamosní offšem. Z okruhu kupců jsem zaslechl, že když se FP naloží na úroveň Cayenne tak ta cena je podobná a vím ze svého blízkého okolí, že FP utřel a vyhrál to Cay. Argument byl: A máš Porsche.
Brzdi, veď cenovo je F-Pace ešte o chlp pod Macanom, Cayenne je cenovo o triedu vyššie. Samozrejme že vieš do F-P narvať výbavu tak, že cenou prekonáš Cayenne (to je prémii vlastné), ale to isté vieš aj s Macanom. A ako label potvrdí, na Macana žiadnu zľavu nedostaneš, zatiaľ čo pri Jagu sa dá zjednávať (zase potvrdí paja).
Každopádne argument "a máš Porsche" je nerozbitný, práve preto sa Macan tak predáva (človek si s ním kupuje aj trochu tej legendárnej 911, alebo si to aspoň myslí 😉 ).
Každopádne argument "a máš Porsche" je nerozbitný, práve preto sa Macan tak predáva (človek si s ním kupuje aj trochu tej legendárnej 911, alebo si to aspoň myslí 😉 ).
U F-Pace zatím moc neuhádáš. Dejme tomu, když jsou kondice typu jdu se pro několikátého právě k vám...pak pustí něco ze své marže. Každopádně moc se toho aktuálně jako u novinky sundat nedá.
No a Macan je na skoropodobné hladině jako Cayenne. Ten cenový jemnocit je opravdu vycizelován na břit. 😉
Když se F-P naloží na úroveň Cayenne? Tomu úplně nerozumím, vybavený Cayenne bude stát zřejmě víc než F-P. To, že se s F-P dostaneš na cenu Cayenne v nějaký výbavě asi proč ne, bohužel se nedá dohledat ceník, základní výbava atd.
A jestli někdo srovnával F-Pace a Cayenne? Tak to je Jaguar s prestiží mnohem dál než jsem si osobně myslel 😉
A jestli někdo srovnával F-Pace a Cayenne? Tak to je Jaguar s prestiží mnohem dál než jsem si osobně myslel 😉
Nemůžu hodit rozsudek, ale fakt.
To mě těší, to mám tedy vlastně přímýho konkurenta Panamery >😒]
Ten F-Pace je z galerie k článku a je stříbrný (ne, že by to nebylo jedno), a co ten bílý Macan z tvého odkazu, to má být argument? Má snad tak vysoký zadek, jako F-Pace, nebo je prostě jen bílý?
A pro Porsche je snad naopak typický přední pohon, nebo co tím chtěl básník říct?
Ta relativně mohutná/vysoká zadní partie je prostě logický kompromis k vůli lepší prostornosti vzadu, nemusíš s tím souhlasit, ale to je asi tak vše co se s tím dá dělat.
A pro Porsche je snad naopak typický přední pohon, nebo co tím chtěl básník říct?
Ta relativně mohutná/vysoká zadní partie je prostě logický kompromis k vůli lepší prostornosti vzadu, nemusíš s tím souhlasit, ale to je asi tak vše co se s tím dá dělat.
Stavěj se nechápavým, já vím, že nejsi.
Dal jsi odkaz na snížené GTS, já na obyčejnou verzi, stejně obyčejnou jaká je v tvém odkazu fpacu, na barvě nezáleží.
Podívej se z boku na fpace, e type... f type. Dlouhá kapota, kabina vzadu, píšu ti to.
Profil 911 a profil macanu... Nic?
Ale myslím, že víš o čem píšu, obě ta auta se snaží designově odkazovat na sport modely své značky.
Dal jsi odkaz na snížené GTS, já na obyčejnou verzi, stejně obyčejnou jaká je v tvém odkazu fpacu, na barvě nezáleží.
Podívej se z boku na fpace, e type... f type. Dlouhá kapota, kabina vzadu, píšu ti to.
Profil 911 a profil macanu... Nic?
Ale myslím, že víš o čem píšu, obě ta auta se snaží designově odkazovat na sport modely své značky.
Měl jsem možnost vizuálního srovnání a Macan je to jak štika vs. kapr. 😄
Ono Macan nie je typické SUV, je to taký crossover, menší a hlavne nižší ako štandard triedy. To na jednej strane spôsobuje, že vyzerá štíhlejšie a športovejšie, ako F-P (hlavne vo verzii GTS, čo tu dáva label), ale zase nemôže konkurovať priestorovo a zrejme ani terénnymi schopnosťami.
Je jasný, kam tě srdce garáže vede, ale ono to tak úplně není a v případě E-Pace dostane Macan třídní (ne cenovou ani v otázce prestiže) tu správnou konkurenci 😉
Popravdě, od Labela jsem tu ostrou vymezovačku moc nechápal, exterier fpacu je prostě povedený, ale už se mi dostalo informace, že to u nich nakonec macanem v garáži skončilo, takže teď už chápu. >😁
U tebe mě to stranění porsche překvapit nemůže. 😄 😉
U tebe mě to stranění porsche překvapit nemůže. 😄 😉
...dobrá...když je F-P povedený zvenku, tak to musí být hujda uvnitř nebo blbě jezdí 😉
Je pravda, že pokud si s interiérem nevyhraješ, tak je vidět, že velký investice šly v rámci Jagu jinam 😄
Je pravda, že pokud si s interiérem nevyhraješ, tak je vidět, že velký investice šly v rámci Jagu jinam 😄
Tak jasne, každý si leští svůj vlastní ocas - to k Labelovi >😁 >😁 já si říkal hned, že tahle jeho nestrannost je vyloženě nahodilý jev >😁 >😒]
...to bych musel za měsíc nově lahodit i Kugu 😉 brumla už je na cestě 😄
Jakou "ostrou vymezovačku"? Viz 12:56. Nemůžu za to, že poslední dobou býváš diskusně paranoidní a děláš si vlastní nepodložené závěry. Napíšu A, a ty na to napíšeš, že nevíš proč si myslím zrovna to B a C. Nikde jsem nepsal, že je fpace jakkoli špatné auto. Byla to reakce na plácání H/K (viz 12:56), nikoli na článek. Pekelník i Paja to pochopili (viz jejich reakce), tys to naopak nedal...
P.S. V garáži zatím nic není, to bys o tom věděl. F-Pace byl taky v hledáčku a právě nechtěná "rodinná" zadní partie je jedním z několika důvodů proč nakonec neprošel.
P.S. V garáži zatím nic není, to bys o tom věděl. F-Pace byl taky v hledáčku a právě nechtěná "rodinná" zadní partie je jedním z několika důvodů proč nakonec neprošel.
No dobře, macan je nejhezčí a vůbec... >😁
ad P.S. Fpace je evidentní rodinné auto, pro důchodce zbytečně velké, vím, že jste zkoušeli evoqua, takže konečné řešení macanem, jako lepším autem, je logické, fpace je tady mimo výseč. Ty se orientuješ natolik, že sorry, ale to, "byl taky v hledáčku", ti prostě nežeru.
😉
ad P.S. Fpace je evidentní rodinné auto, pro důchodce zbytečně velké, vím, že jste zkoušeli evoqua, takže konečné řešení macanem, jako lepším autem, je logické, fpace je tady mimo výseč. Ty se orientuješ natolik, že sorry, ale to, "byl taky v hledáčku", ti prostě nežeru.
😉
To ovšem značí, že je někde na place Olroud 10 let starý s nájezdem 27000km >😒] no prosím a pak že to nejde. Ode dneška věřím tomu, že německé audi po lékařích a seniorech mají najeto málo... minimálně teda od hranic k nám >😁
Já si právě myslím, že onen batožiník by se k tobě hodil líp. Víš jak... Macan je spíš pro world drzka >😁 >😒]
To je vyloženě nešťastná konfigurace - světlá barva a černý kola. V té modré je to už ok... ono tam jsou asi i větší disky.
webpaja
Přes veškerý snahy postavit F-P proti Macanu je záměr Jagu trochu jiný. Postavit rodinný SUV s jízdními vlastnostmi na úrovni Macanu a konkurovat D3 v segmentu Q5/X3-4/GLC. Macan je rozměrově (hlavně zevnitř) trochu níž, na druhou stranu má image značky, která všechny zmíněný naprosto převyšuje. Pokud bude nějaký auto trochu blíž, pak to bude připravovaný E-Pace.
Stejně tak F-P nenabídne vzduchový podvozek, tato technologie zůstane vyhrazena modelům RR a prvně na nové hliníkové platformě vyjede jeho bratr z rodinné stáje a to menší sourozenec Range Roveru Sport, který vykryje propast mezi "levným" Evoque a velkým RRS.
Stejně tak F-P nenabídne vzduchový podvozek, tato technologie zůstane vyhrazena modelům RR a prvně na nové hliníkové platformě vyjede jeho bratr z rodinné stáje a to menší sourozenec Range Roveru Sport, který vykryje propast mezi "levným" Evoque a velkým RRS.
suhlasim... F-pace podla mna necieli na macan a dokonca ani na zrudicku X4 aj ked sa to moze zdat z cisel cennikov a tabuliek .. prave preto tvrdm aj nadalej ze jeho najvacsi super bude RR sport a zrejme aj take MB GLC 😉 s ktorym su nielen na papieri ako dvojicky ale aj vizualne su obe vozy moc elegantne a podobne ladene s podobnou filozofiou a vyzarovanim ...
vykonovo mozes F-pace porovnat aj s grand cherokee ci povedzme Q5 ale budme uprimni.... zakaznici ktori pojdu po aute ako je F-pace... su vo vacsine ti ktori sa skor obzeraju po RR Sporte alebo MB GLC ... lebo prave pri tychto autach je ich filozofia a cielenie najblizsie k Jagu bez ohladu na tabulky a ceny
vykonovo mozes F-pace porovnat aj s grand cherokee ci povedzme Q5 ale budme uprimni.... zakaznici ktori pojdu po aute ako je F-pace... su vo vacsine ti ktori sa skor obzeraju po RR Sporte alebo MB GLC ... lebo prave pri tychto autach je ich filozofia a cielenie najblizsie k Jagu bez ohladu na tabulky a ceny
Nechápu, jak jsem to tak dlouho mohl snášet. Takového degeša si člověk prostě musí dát na hate list...
šup! a nic nevidím😊
šup! a nic nevidím😊
tak nech ti to padne na uzitok :yes: .. sice to uz asi necitas ale... aspon ti zazelam vsetko dobre ... tak sa drz... a nie ze si to rozmyslis lebo to by si ma nastval 😉 :yes:
Kdyby konkurovali RR Sport, nakáleli by si do vlastního hnízda.
pises ako keby leon a octavia si tiez nekonkurovali 😉 ... alebo sportage s tucsonom
F-pace a RR sport si maju k sebe blizsie ako sa zda.... kazdopadne nech si zakaznik vyberie ktorekolvek z dvojice ... uspech predsa ostane doma ... tak ako je to aj v pripade sportage/tucsonu ci povedzme octavie/leona 😄
PS: tu predsa nejde o ziadne kakanie si do hniezda... ale o posilnenie pozicie ... dvom sa v zaplave konkurencie spolocne "dycha" lahsie ako jednemu ... sam uznas ze leon tiez nevznikol preto aby kakal octavii do hniezda ale aby spolocne koncern posilnil svoje pozicie v triede 😉
F-pace a RR sport si maju k sebe blizsie ako sa zda.... kazdopadne nech si zakaznik vyberie ktorekolvek z dvojice ... uspech predsa ostane doma ... tak ako je to aj v pripade sportage/tucsonu ci povedzme octavie/leona 😄
PS: tu predsa nejde o ziadne kakanie si do hniezda... ale o posilnenie pozicie ... dvom sa v zaplave konkurencie spolocne "dycha" lahsie ako jednemu ... sam uznas ze leon tiez nevznikol preto aby kakal octavii do hniezda ale aby spolocne koncern posilnil svoje pozicie v triede 😉
Cílem koncernu nebízejícího více řad ve stejném segmentu je vždy pokrýt jej v maximální šíři. V nižší střední VAGu je zvlášť těsno, ale stále platí, že jde o do jisté míry odlišné modely (Golf jako tradiční třídní etalon, Octavia jakožto praktický liftback za rozumnou cenu, Leon snažící se o sportovní image). Kdyby sesterské modely soupeřily jen mezi sebou a požíraly si prodeje navzájem, znamenalo by to x-násobné náklady při podobném výsledku.
Takže Jaguar zcela určitě nevyvíjel F-Pace proto, aby zkanibalizoval RR Sport. Konec konců, ten je cenově i rozměrově na jiné úrovni a myslím, že evidentně cílí jinam.
Takže Jaguar zcela určitě nevyvíjel F-Pace proto, aby zkanibalizoval RR Sport. Konec konců, ten je cenově i rozměrově na jiné úrovni a myslím, že evidentně cílí jinam.
RR Sport a Fpace mají od sebe dál než si myslíš, přestože dle rozměrů ne úplně o třídu, prakticky to o třídu je, prostorově i pojetím, RR sport má prostor i projev auta vyšší střední, fpace auta střední třídy, je to jako sice jízdně schopný, ale pořád lachtan proti mrštnému tučňákovi. 😉
Udělal jsem si rodinný ideál a je to pořád pár statisíců od RRS. RRS je bezkonkurenční pohodlí, na to F-Pace nemá. Klasický design, který nebude stárnout ani po 10-ti letech a vzdušnost.
Hlavně...RR představí na jaře zcela nový model. Hliníková platforma F-Pace, vzduch a hodně přiostřený vlastní designový jazyk.
Hlavně...RR představí na jaře zcela nový model. Hliníková platforma F-Pace, vzduch a hodně přiostřený vlastní designový jazyk.
Sky for everybody
po osobním setkání se "živými" novorozenými exempláři XE, XF a F-PACE mě napadlo jen jediné. Kočka vrátila ve velkém stylu a v plné síle... víc se mi nechce rozepisovat...
F-PACE je volba pro ty, co nechtějí přišlápnuté žabáky či vykulence s poruchou štítné žlázy, případně nechtějí předčasně jezdit v rakvích či kostkách (tak na mě některé konkurenční deutche designy působí).
Čirá radost...
F-PACE je volba pro ty, co nechtějí přišlápnuté žabáky či vykulence s poruchou štítné žlázy, případně nechtějí předčasně jezdit v rakvích či kostkách (tak na mě některé konkurenční deutche designy působí).
Čirá radost...
F-pace je cistokrvna selma... v dnesnom automobilovom svete doslova akoby vzacny cierny panter ... fakt taketo nieco len tak nestretnes...... nemecka konkurencia je razom v ulohe pouheho statistu :yes:
To je matroš. Ty to hulíš snad i s hlínou >😁 >😁
Že by jsi jsi zrovna ty vybral X3, Q5 nebo GLC? >😒] Jiná konkurence reálně není 😉
Já zase po čase početl toppera... a normálně se mi zauzlovaly oči >😁 >😁
Svářečský brejle 😉
podla mna budu stacit aj potapacske... len bacha.... nezabudnut na snorchel 😉
...abychom se v těch s...kách neutopili? 😄
no zrovna ty sam dobre vies ze zvyknem pisat k teme... ale potom pride niekto kto napise volovinu mimo temy bud formou nadavky alebo zosmiesnenia ale s tym ja uz nic nespravim 😉
Hele já jen reaguju na ten šnorchl 0😄
ale na druhej strane sa velakrat aj ja sa zasmejem na tychto reakciach mimo temy ... klamal by som keby som povedal ze nie 😉 ... s takym fostekom sa da pekne pospasovat a posrandovat aj napriek tomu ako na mna spociatku vybehol ... dnes sa uz len smejem a mam rad aj jeho narazky .. on to dokaze moc sikovne.. ale aj webpaja.. ozzman ... a dalsi ... aj ty si v pohode.. vazim si to :yes😒br />
ta "hele" odpoved to bola takym Ozzmanovym stylom ... 😉 .. ale zbytok toho "nepekneho" uz nespominas >😁 ... ber to v dobrom :yes:
ta "hele" odpoved to bola takym Ozzmanovym stylom ... 😉 .. ale zbytok toho "nepekneho" uz nespominas >😁 ... ber to v dobrom :yes:
ciste racionalne – F-Pace je na zivo krasny auto, rozmerove trida ve tride, naftovy motory trosku zamerne prehlizim byt budou hrat, bohuzel, prim... Zrovna jsem v situaci, kdy jsem objednaval podobne velke, resp. vetsi, SUV s benzinovym motorem. F-Pace bohuzel v top vybave a motorizaci vyjde na 2.8mio s dph, a to jsem tam nezaskrtl zcela vse. Pokles hodnoty bude vetsi nez u nemecke konkurence. Z meho pohledu mu je nejbliz MB GLC 43 AMG, ktere nabizi po technologicke strance z meho pohledu vic a hlavne stoji o 400tKc mene, i kdyz se clovek rozvasni s priplatkovou vybavou. Macan GTS jde krasne vybaveny do 2.6mio, Turbo 2.8-2.9mio. BMW X3/4 40i mi moc nerika, ani jsem nezkousel skladat, ale verim, ze i to bude s cenou niz nez F-Pace. Takze tu mame nadherne auto, za vic nez premiovou cenu, s nic moc servisem a ne zcela priznivym vyhledem na udrzeni hodnoty. Skoda. Budoucim majitelum ale palec hore.
Bez připomínek jen s drobným dodatkem.
Cena je taková, jakou jsou ochotni akceptovat zákazníci, vzhledem k tomu, že F-Pace je nejrychleji prodávaným modelem v historii značky, je její nastavení zřejmě adekvátní.
Auta servisuji v autorizovaných servisech v rámci ČR od roku 2012 a samozřejmě jezdím tam, kde kupuji. Až na drobnosti (který se dají zažít všude) jsem spokojen a teď navíc s bonusem alespoň částečných servisních úkonů v rámci kupní ceny jako to má M-B nebo BMW.
Odjetá auta jsem prodával víceméně za stejný ceny jako srovnatelně stará a ojetá D3 😉
Cena je taková, jakou jsou ochotni akceptovat zákazníci, vzhledem k tomu, že F-Pace je nejrychleji prodávaným modelem v historii značky, je její nastavení zřejmě adekvátní.
Auta servisuji v autorizovaných servisech v rámci ČR od roku 2012 a samozřejmě jezdím tam, kde kupuji. Až na drobnosti (který se dají zažít všude) jsem spokojen a teď navíc s bonusem alespoň částečných servisních úkonů v rámci kupní ceny jako to má M-B nebo BMW.
Odjetá auta jsem prodával víceméně za stejný ceny jako srovnatelně stará a ojetá D3 😉
to neni dobry vyhled prodavat stejne stara ojeta auta viceneme stejne draho jako u nemecke konkurence, pac d3 jsou vsechna za min v pripade nejsilnejsiho benzinu, o statisice >😒] 😊))) just kiddin
Ojetej Jag koupi fanda znacky, vetsina beznejch lidi typu "som zarobil, koupim poradny faro mamo" se bude spis divat po d3, aby se ukazali, vse ma sve plusy i minusy
F-Pace se mi strasne libi, fandim mu moc, stejne tak konecne nekdo prisel s activity klicem, sice za 10k, ale prisel, pro me must have zalezitost treba. Resim dost casto, co s klicema, kdyz jdu na kolo nebo v lete k vode. Snad to konkurence obslehne.
Ojetej Jag koupi fanda znacky, vetsina beznejch lidi typu "som zarobil, koupim poradny faro mamo" se bude spis divat po d3, aby se ukazali, vse ma sve plusy i minusy
F-Pace se mi strasne libi, fandim mu moc, stejne tak konecne nekdo prisel s activity klicem, sice za 10k, ale prisel, pro me must have zalezitost treba. Resim dost casto, co s klicema, kdyz jdu na kolo nebo v lete k vode. Snad to konkurence obslehne.
Ono jich tu zase tolik není, aby se pro něj nenašel kupec a u nových modelů jakási aura vyjímečnosti funguje 😉 .
Activity key je výtečná věc a je škoda, že je zatím pouze k F-P 😉
Activity key je výtečná věc a je škoda, že je zatím pouze k F-P 😉
taky just kiddin...
tak jsem udělal takovej pokus... a zašeptal jsem na manželce do ucha "macan"...
rozesmála se na celé kolo... ale slovo Jaguár na ni kupodivu působilo úplně jinak...
tak jsem udělal takovej pokus... a zašeptal jsem na manželce do ucha "macan"...
rozesmála se na celé kolo... ale slovo Jaguár na ni kupodivu působilo úplně jinak...
macana máš v gatích😊
ten klíček v hodinkách je geniální, ale vskutku geniální nápad. doklady, prašule, všechno do přihrádky, a šup na bazén. žádný do tenisek jak doteďka😊
do prčic to by mohli dělat i v aftermarketu...
ten klíček v hodinkách je geniální, ale vskutku geniální nápad. doklady, prašule, všechno do přihrádky, a šup na bazén. žádný do tenisek jak doteďka😊
do prčic to by mohli dělat i v aftermarketu...
Aston Martin začal nabízet hodinky (od Jaeger-LeCoultre) s integrovaným dálkovým ovládáním asi před deseti lety. 😉
Zkoušel jsi Porsche? Co F-Pace? A jak jsi Macan vyslovil? Aby tedy bylo jasné, čemu se smála (kdyby se smála oficiální výslovnosti, tak by mi to přišlo zvláštní; zatímco u českého macana pochopitelné).
No ak sa jej fakt spytal ci chce (po česky) macana, a ona vie, ze cakat môže len špáratko,
tak bodaj by sa nesmiala... >😒] >😒] >😒] >😒] 😉
tak bodaj by sa nesmiala... >😒] >😒] >😒] >😒] 😉
Panove, vy jste volove >😁 >😁
>😒] sorry, bolo to silnejsie ako ja. 😉
koukám, že jsem si dneska naběh... jednou se ženou a podruhé tady, v diskusi
...tak v první chvíli jsem si bláhově myslel, že se přece jen objeví někdo znalý intonačních pravidel a napadne ho například Quoth the Raven, "Nevermore."
s důrazem právě na to árrrrrrrrrrrrrrrrrrr, kteréžto vyvolává v ženách daleo více vzrušení, než macan, neb přistoupit k ženě pouze s kolíkem jest opravdu zralé na brzkou nevěru...
Ale v podstatě ad absurdum... když nějaké ženě řekneš, že máš macana, bude o tobě silně pochybovat, ale pokud projevíš smysl pro nevázanou šelmu, začne být doopravdy zvědavá, neboť dravost jest plná fantazie a vzrušení... toliko výklad mého nezdařeného komentáře.
Lidé vzdělaní a schopní číst klasiky literatury v originále pochopili a ostatní nechť ve svých chabých fantaziích podléhají myšlenkám na vlastnické šílení a podobné nesmyslnosti ve vztahu muž versus žena 😄 včetně nevěr a poměřování velikosti svých orgánů.
...tak v první chvíli jsem si bláhově myslel, že se přece jen objeví někdo znalý intonačních pravidel a napadne ho například Quoth the Raven, "Nevermore."
s důrazem právě na to árrrrrrrrrrrrrrrrrrr, kteréžto vyvolává v ženách daleo více vzrušení, než macan, neb přistoupit k ženě pouze s kolíkem jest opravdu zralé na brzkou nevěru...
Ale v podstatě ad absurdum... když nějaké ženě řekneš, že máš macana, bude o tobě silně pochybovat, ale pokud projevíš smysl pro nevázanou šelmu, začne být doopravdy zvědavá, neboť dravost jest plná fantazie a vzrušení... toliko výklad mého nezdařeného komentáře.
Lidé vzdělaní a schopní číst klasiky literatury v originále pochopili a ostatní nechť ve svých chabých fantaziích podléhají myšlenkám na vlastnické šílení a podobné nesmyslnosti ve vztahu muž versus žena 😄 včetně nevěr a poměřování velikosti svých orgánů.
Nevšiml sis náhodou logické narážky nicku _MT_ z 19:10?
Takže zkus udělat stejný pokus, jen tentokrát naopak... zašeptej na manželce do ucha "F-Pace"..., možná si/ti poklepe na čelo ... ale slovo Porsche (s magickým "rrr") na ni bude kupodivu působit úplně jinak... 😐 :😉 😉
Takže zkus udělat stejný pokus, jen tentokrát naopak... zašeptej na manželce do ucha "F-Pace"..., možná si/ti poklepe na čelo ... ale slovo Porsche (s magickým "rrr") na ni bude kupodivu působit úplně jinak... 😐 :😉 😉
"Tak co bys řekla třeba Porsche?"
odpověď zněla: "já bych raději novou střechu na stodolu a přikoupila nějaké ovečky... a u zadní louky je třeba opravit bránu..."
takže zatím jediný ten Jaguárrrrrrrrrrrrr má kýžený efekt 😄 😉
odpověď zněla: "já bych raději novou střechu na stodolu a přikoupila nějaké ovečky... a u zadní louky je třeba opravit bránu..."
takže zatím jediný ten Jaguárrrrrrrrrrrrr má kýžený efekt 😄 😉
Tak tos měl napsat rovnou, že má sice slabost pro kožichy, ale luxusní auta jí naopak nic moc neříkají... 😉
Tak já Jaguar vyslovuji tak, jak to vyslovují v Anglii. 😉 Ten však žádné árrr nepotřebuje, tedy žádná škoda, stačí Jag a kalhotky padají ke kotníkům. >😁
První příspěvek byl čistě o tom, že mícháš značky a modely. Což je zvláštní. A pak ne každý ví, jak vlastně Macan vyslovit. Je tedy pěkné, že se smála, ale nevím čemu. Vtípků mě napadlo několik, ale zdržel jsem se. 😉
První příspěvek byl čistě o tom, že mícháš značky a modely. Což je zvláštní. A pak ne každý ví, jak vlastně Macan vyslovit. Je tedy pěkné, že se smála, ale nevím čemu. Vtípků mě napadlo několik, ale zdržel jsem se. 😉
Jenže, když jí zašeptáš "Porrrrrrrrrsche", tak bude myslet, že se zasekáváš uprostřed slova a že se o tebe pokouší mrtvice a večer nic nebude. >😒]
Tak prostě řekneš Porsche, Porsche (na rozdíl od Jaguárrru) podobné kudrrrlinky nepotřebuje. 😉
Jaguar hlavně nepotřebuje to dlouhé á. Za to bych vraždil, když to někde zazní v souvislosti se značkou, Pantera Onca, tam je to něco jiného.
No, lenze keby som jej to povedal zrovna ja, tak by som klamal ( mam Cayenna 😉 )
Ale to magicke errrrrrr sa da kludne povedat v tom Porrrrrrrsche... 😉
a uvahy ad absurdum - ja to riesim inac: ked je zvedava, tak dostane moznost "testovacej jazdy" no a poväcsinou to konci tak, ze len 1 testovacia jazda nestaci... >😒]
Proste u mna je velke vsetko: Ja, chalupa, auto, pes, "kašpárek" >😁 , ... a uz ked srandujeme, tak aj dlhy v bankach, na dan. urade, socialke, ... >😁 >😁 >😁 >😁
Ale to magicke errrrrrr sa da kludne povedat v tom Porrrrrrrsche... 😉
a uvahy ad absurdum - ja to riesim inac: ked je zvedava, tak dostane moznost "testovacej jazdy" no a poväcsinou to konci tak, ze len 1 testovacia jazda nestaci... >😒]
Proste u mna je velke vsetko: Ja, chalupa, auto, pes, "kašpárek" >😁 , ... a uz ked srandujeme, tak aj dlhy v bankach, na dan. urade, socialke, ... >😁 >😁 >😁 >😁
no, tak s berňákem a bankama, to už člověk musí být odborník na vy.je.b.ávání >😁
A v tom porsche to errrrrrrrr a pak sche... no nevím ti, člověče 😊
A v tom porsche to errrrrrrrr a pak sche... no nevím ti, člověče 😊
:yes: >😁
"Chceš macana, drahá?"
"To bych ti ale musela být nevěrná..." 😐 :😉 >😒]
"Chceš macana, drahá?"
"To bych ti ale musela být nevěrná..." 😐 :😉 >😒]
Podle palců je tu spousta nekočkomilů, i když člověk napíše jen holá fakta, tak je schytá ani nevíš jak >😁 :-!
Koule na protiargument? Ten nemají >😁
Koule na protiargument? Ten nemají >😁
oni to ani nečtou... vzpomeneš si na obrázek krevního oběhu ze školy? Takové to zobrazení červených a modrých žil... asi víš, co chci říct 😄
k tej konkurencii co pises hned vyssie ... este ma napadol ten novy lexus RX.... podobne ako F-pace ma tiez charizmy na rozdavanie a posobi uz hodne stylovo a sportovo .... [odkaz] ... zaroven sa ani velkostne od F-pace moc nelisi teda aspon razvorom ... vid tabulky
Ten jsem nejel, ale je to ten druh krásy, který mě obchází.
nemozem si pomoct ale ja ten novy dizajn lexusov zeriem aj s navijakom ... moc sa mi paci aj RX aj mensie NX ..... ich krasa je ina ako krasa GLC alebo F-pace ale z mojho pohladu su to vizualne fakt bezchybne kusky ... a paci sa mi ze lexus sa uz dnes nemusi obzerat po mercedese aby spravil krasne charizmaticke a napadite auto .. lexus sa nasiel a to je na tom to najkrajsie... lexus je dnes uz konecne lexusom aky chcem vidiet :yes:
Lexus možná umí dělat design, ale strašlivě rychle stárnoucí... ale podívej se na kočky... tam vždy přemýšleli dopředu. A to (naštěstí) i tentokrát. Žádný negativní tvar, žádný podbízivý trend.
Lexus to plácá a plácá a plácá a strašlivě rychle stárne
Lexus to plácá a plácá a plácá a strašlivě rychle stárne
/klasické tóny jako jako u starších V6 křížený s italy/
Je to na MLB-cku, takze "prezlecena" Q5. 😉
U Porsche si můžeš vybrat mezi menším a sportovněji střiženým Macanem a podstatně větším (na poměry Porsche taková "rodinná hrouda") Cayennem.
U Jagu ti nabízí dva v jednom, a to je v principu vždy kompromis, který někomu vyhovuje, jinému naopak ne. U BMW můžeš vybírat minimálně ze čtyř možností X3/X4 a X5/X6.
A typem zadní partie karoserie fpace rozhodně spíš míří na X3, než na X4/ Macan, o kterých se od začátku mluví jako o těch, na které fpace míří především.
Proto jsem si dovolil původně očekávat, že bude i "jako" Macan/X4 vypadat a čekal zadní partii ve stylu kupé, nikoli ala "vysoký kombík".
Není pochyb o tom, že je tohle řešení je praktičtější a dopovídá víc původní filozofii SUV, byť na úkor sportovnější stylovosti.
v tej modrej je moc pekny.... ale chce to 19tky v "klasickej farbe" a nema chybu :yes:
A zvuk Macanu GTS, nebo Macanu S/Turbo se sport výfukem je parádní.
P.S. Zdravím poctivě palcujícího Gilgita, zas tu držíš službu? :😉 >😁 >😒]
Úspěchem pro F-Pace bude dosažení +30.000ks, což by pro méně než poloviční Jag z hlediska prodejů bylo fantastický.
...a dlouhodobě? Nepředpovídal bych ani kladně ani záporně. 😉
F-Pace může být v rámci Jagu velmi úspěšný model, aniž by se (v absolutních číslech) vyrovnal dlouhodobému tržnímu úspěchu Macanu.
Jestli si F-Pace dá Macan "ako malinu" a Macan je ve srovnání s F-Pace "sterilní", tak H/K je čínský Bůh srandy.
Rozhodně si nemyslím, že je F-Pace ošklivé SUV, které nebude na trhu úspěšné (naopak), ale to ještě neznamená, že to "sterilní" konkurence (včetně Macanu) může pomalu zabalit. Nic více, nic méně.
Vy s benzínovým Macanom ste menšina, väčšina ale pôjde do dízlového motora, prevažne V6. A Macan S diesel začína na 60030 eur, kdežto F-Pace začína na 58900 eur, pričom má výkonnejší motor (300 vs. 258 k) a ako píše paja s dinarom, je reálne väčším autom, ako Macan. Takže za o niečo nižšiu cenu máš výkonnejšie a väčšie auto, ktoré na to Porsche stráca akurát imidžom značky (pri SUV to ale nie je tak citeľné, ako pri 911, ja by som dal F-P a Macana imidžovo na jednu úroveň).