Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
ericho33
Mne to skôr pripadalo, že zlýhala technika. V tom úseku nebol dôvod tak razantne brzdiť a hlavne sa najskôr zablokovali zadné kolesá a až neskôr aj predná (tie už boli zrejme vodičova brzda). Ale možno sa mýlim...
Podľa Šeldona,vodič nemal dostatočné IQ,keď búral na NS
Jak tady pravidelně čtu šeldnovy kydy, tak podle svého IQ musí bourat každý den.
Ake ine nazory by si cakal od buzny???Ale v kremoch na plet by ti urcite lepsie poradil >😁
Tak tak. Nicméně zvuk to má velmi slibný! Zajímal by mě objem? 6,2? 7 litrů? Amíci umí ještě dělat poctivá auta pro chlapy. :-!
Poctivé auto pro chlapy má diesel! Jinak je zřejmé, že ten chlapec to po okruhu vodil velmi vlažně, určitě ne na hraně přilnavosti. Takže by ho zřejmě předjel i Golf TDI. Je proto víceméně jasné, že šlo o vážnou technickou závadu. Ale třeba je to jen obecně nevhodná koncepce pohonu zadních kol. Vždyť ani koně se nezapřahají za vůz! 😉
Jj jedině předokolka v naftě :yes: :yes: >😒]
Nic blíž vozu taženýmu koňma asi fakt nenajdeš >😁
Nic blíž vozu taženýmu koňma asi fakt nenajdeš >😁
Tak předokolka jistě není ideálním řešením. Správné auto má poháněná všechna kola. Nicméně předokolka je samozřejmě vždy lepší, než zadokolka. Ale ten, kdo si s různými předokolkami i zadokolkami nenajezdil alespoň půl milionu km za každého počasí, to nepochopí. :-!
Pochopí, že předokolka je levné řešení. 😄
To je nesmysl. Předokolka je naopak dražší řešení, ale přináší lepší využití obestavěného prostoru a lepší jízdní vlastnosti v běžném provozu. Proto je tato koncepce tak populární.
Nejlevnější technické řešení je naopak zadokolka s motorem vzadu. Jako Škoda 100, Porsche 911, VW brouk (ten klasický), Fiat 600 apod.
Nejlevnější technické řešení je naopak zadokolka s motorem vzadu. Jako Škoda 100, Porsche 911, VW brouk (ten klasický), Fiat 600 apod.
Není to všechno tak, jak říkáš a tak jednoduché.
Kritérií je daleko víc a záleží na jejich upřednostnění.
Vše vpředu je na tom dobře z hlediska využití prostoru, hodně v porovnání se vším vzadu a trochu i v porovnání s klasikou.
Jízdní vlastnosti však ovlivňuje zejména rozložení hmotností - zde je na tom nejlépe většinou klasika motor vpředu, zadní náhon. Další podstatný vliv na jízdní vlastnosti má řešení a konstrukce obou náprav a to u všech variant.
Nechci se přít, ale myslím, že vše vpředu je levnější řešení než klasika a v porovnání se vším vzadu je to tak nastejno, možná dražší vše vzadu. Tady je potřeba vzít v úvahu všechny aspekty moderních konstrukcí, ne sem tahat veterány jako vzduchem chlazené brouky a 911 nebo embéčka a šestistovky.
Vše vzadu ekonomicky zatěžují dnes hůře realizovatelné požadavky nárazových testů, hůře - obtížněji realizovatelné vytápění a klimatizace, chlazení motoru a mají i horší objemy i dispozice zavazadlového prostoru.
Jízdní vlastnosti za špatných trakčních podmínek v souvislostí s koncepcemi pohonů je na dlouhou diskuzi.
Já si neodvážím říct, co je nejlepší. Každé řešení má něco. Pro někoho je dobré mít tříválec vpředu, pro někoho V12 rovnou za předníma a zároveň jedinejma sedačkama, kufr nemá žádný a ani ho nepotřebuje a nechce.
Je to otázka priorit a rozhodně zde nikomu nebudu vnucovat jediné řešení jedinou velikost, s jediným motorem a jediným palivem. 😉 Taková prohlášení svědčí o jistém názorovém omezení.
Kritérií je daleko víc a záleží na jejich upřednostnění.
Vše vpředu je na tom dobře z hlediska využití prostoru, hodně v porovnání se vším vzadu a trochu i v porovnání s klasikou.
Jízdní vlastnosti však ovlivňuje zejména rozložení hmotností - zde je na tom nejlépe většinou klasika motor vpředu, zadní náhon. Další podstatný vliv na jízdní vlastnosti má řešení a konstrukce obou náprav a to u všech variant.
Nechci se přít, ale myslím, že vše vpředu je levnější řešení než klasika a v porovnání se vším vzadu je to tak nastejno, možná dražší vše vzadu. Tady je potřeba vzít v úvahu všechny aspekty moderních konstrukcí, ne sem tahat veterány jako vzduchem chlazené brouky a 911 nebo embéčka a šestistovky.
Vše vzadu ekonomicky zatěžují dnes hůře realizovatelné požadavky nárazových testů, hůře - obtížněji realizovatelné vytápění a klimatizace, chlazení motoru a mají i horší objemy i dispozice zavazadlového prostoru.
Jízdní vlastnosti za špatných trakčních podmínek v souvislostí s koncepcemi pohonů je na dlouhou diskuzi.
Já si neodvážím říct, co je nejlepší. Každé řešení má něco. Pro někoho je dobré mít tříválec vpředu, pro někoho V12 rovnou za předníma a zároveň jedinejma sedačkama, kufr nemá žádný a ani ho nepotřebuje a nechce.
Je to otázka priorit a rozhodně zde nikomu nebudu vnucovat jediné řešení jedinou velikost, s jediným motorem a jediným palivem. 😉 Taková prohlášení svědčí o jistém názorovém omezení.
Ada, problem je v tom, ze kazdy ma svoje spravne auto.
Ten kto ma rad precizne jazdne vlastnosti, tak preferuje od Miaty cez M3 ci GT3 Porsche az po McLareny atd. vzdy zadokolky. Ked chces bezpecne prenies v zime plynovu bombu na chalupu, tak mozes milovat aj stvorkolku. A ked ti je len dolezite rozumne previest rodinu na priehradu, tak aj predokolka je v pohode....
Pri normalnom zivote ti 87,8 percent ludi ani nezisti, co tam ma zanahon a aj im to nemusi vobec nic hovorit, ved naco...
:-!
Ten kto ma rad precizne jazdne vlastnosti, tak preferuje od Miaty cez M3 ci GT3 Porsche az po McLareny atd. vzdy zadokolky. Ked chces bezpecne prenies v zime plynovu bombu na chalupu, tak mozes milovat aj stvorkolku. A ked ti je len dolezite rozumne previest rodinu na priehradu, tak aj predokolka je v pohode....
Pri normalnom zivote ti 87,8 percent ludi ani nezisti, co tam ma zanahon a aj im to nemusi vobec nic hovorit, ved naco...
:-!
Ano. Je dobré, když si lidé koupí pro ně to nejsprávnější auto. Ostatní alespoň vidí, s kým mají tu čest. Takový rendlík Thalija na straně jedné a Porsche GT3 na straně druhé o majiteli vypoví víc, než by někomu mohlo být milé 😄
vieš si predstaviť na koňovi zadné nohy vpredu a naopak ? Kedysi bola nejaká reklama na bmw.
Je to proti prírode. 😲
Je to proti prírode. 😲
Skor to vidim na tych 7 litrov ako mala aj predchadzajuca verzia..pochybujem,ze pri takom klenote by sa vybrali smerom downsizingu >😒]
"Muj svagr, ma bagr, pro poteseni. Kdyz nadzvedava drapak, tak citi ze je chlapak, .." >😁
Vazneji- ameriky zacinaji byt posledni dobou docela zajimavou alternativou i ve svete sportovnich vozu. Pro specifickou klientelu, co povazuje za sportovni auto obrovske gt-cko vazici skoro 2 tuny, s atomovym reaktorem pod kapotou a nutnosti vysokeho vykonu pro to, aby to jelo jako konkurence. Vette je vyjimkou :yes:
Vazneji- ameriky zacinaji byt posledni dobou docela zajimavou alternativou i ve svete sportovnich vozu. Pro specifickou klientelu, co povazuje za sportovni auto obrovske gt-cko vazici skoro 2 tuny, s atomovym reaktorem pod kapotou a nutnosti vysokeho vykonu pro to, aby to jelo jako konkurence. Vette je vyjimkou :yes:
"Poslední dobou" znamená co?
A Camaro dost zhublo, váží 1,7t. hodně štěstí s hledáním podobného auta, které je zásadně lehčí.
Motor není nic "atomového", ale na rozdíl od jiných nepotřebuje foukání. Nehledě na to, že Camaro lze pořídit s V6.
A Camaro dost zhublo, váží 1,7t. hodně štěstí s hledáním podobného auta, které je zásadně lehčí.
Motor není nic "atomového", ale na rozdíl od jiných nepotřebuje foukání. Nehledě na to, že Camaro lze pořídit s V6.
Auto, ktere na okruhu zajede lepsi cas, nez gt3rs je paradni, at ma pod kapotou cokoli. Myslim, ze je to poklona jak svina 😉
Oni ted v usa stavi hodne slusny kocarky...
Oni ted v usa stavi hodne slusny kocarky...
maxi!
stale si myslim, ze celkove americke sportove auta su velmi podcenovane.
popritom uz zopar rokov jasne dokazuju, ze za pomerne malo penazi ti predaju kopec radosti, preto im celkom fandim. Nemyslim ponny cars ( aj ked aj to je zabava), ale Viper, Vette, Ford....
Uz par rokov som sledoval napriklad aj Top Gear - je im jedno, ze Corvette ( Z06, ZR1, a posledne derivaty...) za tie prachy vyborne parametre, stale mu budu vycitat malo exluzivny interier ?! OK, v peknom luxusnom aute je to aj pre mna parameter, ale pri sportaku ocenujem prave to, ze za svoje prachy dostanem co najviac radosti a vykonu a nie ake ma koberceky alebo presivanu palubovku ( co v GT triede je samozrejme rozhodujuce!
😉 )
popritom uz zopar rokov jasne dokazuju, ze za pomerne malo penazi ti predaju kopec radosti, preto im celkom fandim. Nemyslim ponny cars ( aj ked aj to je zabava), ale Viper, Vette, Ford....
Uz par rokov som sledoval napriklad aj Top Gear - je im jedno, ze Corvette ( Z06, ZR1, a posledne derivaty...) za tie prachy vyborne parametre, stale mu budu vycitat malo exluzivny interier ?! OK, v peknom luxusnom aute je to aj pre mna parameter, ale pri sportaku ocenujem prave to, ze za svoje prachy dostanem co najviac radosti a vykonu a nie ake ma koberceky alebo presivanu palubovku ( co v GT triede je samozrejme rozhodujuce!
😉 )
speedfred
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
...souhlasim, ze to na chybu jezdce nevypadalo...