Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Uživatel_5340709
Kupé audi A5 má převodovku CVT?
Ano, daný motor je kombinován s Multitronicem
Eště že sem říkal ať se v testu neprojeví srovnávání s motorem v R8 V10 5.2 FSI plus >😁
Viděl ste hodnocení tohohle auta v Autosalonu? 😄
A tam sou e😜erti >😒]
Je to základní motor = 4válec 2.0 = 180kW bude na silnicich slušnej nadprůměr = spíš výraznej nadprůměr :yes: 😄
Chápu že jen do chvíle než ho srovnáte s V10 5.2 v supersportu 😉
Základní hybrid 164kW se v Americe, Austrálii atd ani neprodává
Viděl ste hodnocení tohohle auta v Autosalonu? 😄
A tam sou e😜erti >😒]
Je to základní motor = 4válec 2.0 = 180kW bude na silnicich slušnej nadprůměr = spíš výraznej nadprůměr :yes: 😄
Chápu že jen do chvíle než ho srovnáte s V10 5.2 v supersportu 😉
Základní hybrid 164kW se v Americe, Austrálii atd ani neprodává
Teraz som to overoval a su to 2 posledne moznosti ako kupit CVTcko u Audi - 1.8 TFSI a 2.0 TFSI s predohrabom. fuj !
esteze 2.6. bude mat premieru uz nova A5. ( mozno aj S5 ) 😄
esteze 2.6. bude mat premieru uz nova A5. ( mozno aj S5 ) 😄
Jj audi A5 je supervrakovisko = myslim že se vyrábí dýl než ta C5 kterou si zařadil na vrakovisko 😉
Ale oceňuju kritiku k přednímu pohonu a CVT :yes: :yes: 😄
Ale oceňuju kritiku k přednímu pohonu a CVT :yes: :yes: 😄
daj si čelo ! :-! Ty vrakovisko 8-s
CVT v Audi hovorim nie hadam odjakziva, a FWD - no hadam s priznurenymi ocami do 130 PS v A3...max, :-!
Inac quattro !
CVT v Audi hovorim nie hadam odjakziva, a FWD - no hadam s priznurenymi ocami do 130 PS v A3...max, :-!
Inac quattro !
Len škoda, že s pôvodným quatrom už menšie modely nemajú nič spoločne. Stále viac aut dostava Haldex a jemu podobne systémy.
Ešte aj Subaru posledná silná bašta poctivých štvorkoliek otvorene hovorí o konci manuálových prevodoviek a tým aj medzinápravového diferáku. A ďalej už len rôzne spojkové systémy.
Ešte aj Subaru posledná silná bašta poctivých štvorkoliek otvorene hovorí o konci manuálových prevodoviek a tým aj medzinápravového diferáku. A ďalej už len rôzne spojkové systémy.
ano, pribuda kadejakych Haldexoidov. Ale aj to sa da uspokojivo naladit. Pokial to das do spravneho auta, tak dokonca moze byt aj trochu zabavy ( TTS...), ale neidem tu zaplevovat diskusiu o Lexovi nasimi. >😒]
Nech sa ukaze, kolko prispevkov si vydobije sam, bez Audi dopomoci ! >😒]
Nech sa ukaze, kolko prispevkov si vydobije sam, bez Audi dopomoci ! >😒]
Väčšina spojkových systémov je poddimenzovaných a nemôžu byť pripojené non stop. A keby aj neboli poddimenzované, tak bez diferáku aj tak nemôžu byť pripojene non stop. Nanajvýš využívať preklz.
Ale co je najhoršie na rôznych týchto systémoch je, že človeku fušujú do riadenia. Priradí sa zadok a zmení správanie auta. Pribrzdi sa vnútorne kolese a zmení mi polomer zákruty a už sa netráfam do apexu a musím korigovať smer.
Železo bez elektroniky je top pre tých co vedia, ale ja my jasne, že ty čo vedia nie sú hlavný trh. Hlavný trh sú ty čo si myslia, že vedia. A keď sa k tomu pridá to, že elektronika je lacnejšia ako poctivá mechanika, tak je úplne jasne kam to smeruje.
Ale co je najhoršie na rôznych týchto systémoch je, že človeku fušujú do riadenia. Priradí sa zadok a zmení správanie auta. Pribrzdi sa vnútorne kolese a zmení mi polomer zákruty a už sa netráfam do apexu a musím korigovať smer.
Železo bez elektroniky je top pre tých co vedia, ale ja my jasne, že ty čo vedia nie sú hlavný trh. Hlavný trh sú ty čo si myslia, že vedia. A keď sa k tomu pridá to, že elektronika je lacnejšia ako poctivá mechanika, tak je úplne jasne kam to smeruje.
3_diamanty
moze to byt zaujimave cestovne luxusne kupe na dlhsie trasy pripadne aj na kazdodennu jazdu.... nema sice tu dravost a ostrost niektorych europskych konkurentov ale myslim ze by mi to v praxi na cestach vobec nevadilo.... moc sa mi paci... ale v modrej vyzera este o dost lepsie ... musim povedat aj to ze ten interier je uz na pohlad hodne luxusny ... famozna kabina ... v tomto aute bude radost hltat kilometre :yes:
Je komfortnější protože RC je postavený na technickym základě GS. Evropský konkurenti maj techniku o třídu níž = sou lehčí ale..
Tak očividně to ostrost mít nemá. Konkuruje to patrně pekáčům typu 430i.
ja som rad aj za taketo mozno menej ostre ale za to na beznu jazdu pouzitelnejsie kupe .. predsa len aj tychto komfortnejsich kupe dnes uz tiez nemame tolko ako kedysi.. zmizlo nam docela nenapadne volvo C70 kupe a casy P406/407 kupe ci povedzme laguny kupe su akosi tiez uz davno prec... tak som rad ze aspon lexus ponukne nieco taketo komfortne v kupatku.... skoda ze u nas dnes uz nemame ani hondu accord kupe ( tiez nenapadne zmizla v eu uz davnejsie a nova k nam uz pre istotu ani neprisla ) ... na jej porovnanie s nemeckymi konkurentami alebo lexusom by som bol zvedavy ale tak co uz ... v tomto americkemu trhu zavidim... maju tam dodnes stale viac tychto vacsich kupatok ako my
Také mám rád tyto pohodlné stylovky. Už od doby, co jsem sedl do Sebringu convertible 😄
z americkych kupatok ak teda vynechame mustanga a tie ich rozne muscle cars .... tak paci sa mi cadillac ATS kupe.... vedel by som si to auto predstavit aj ako auto na kazdy den 😉 .. moc pekne.. interier ukazkovy... dizajn spravne americky... skratka moc charizmaticke auto...
ATS ale je velmi sportovně založené auto, coupé snad ještě víc. Interiér je na pohled moc pěkný, pokud ovšem nebyl nedávno používaný >😁 [odkaz]
Na druhou stranu je patrně o dost levnější. A rychlejší! Ale určitě ne tak spolehlivý 😊
Na druhou stranu je patrně o dost levnější. A rychlejší! Ale určitě ne tak spolehlivý 😊
Na pohled luxusni interier bylo to co me nalakalo k usednuti, ale docela rychle jsem vystrizlivel. Cekal jsem japonske audi (cti materialovou prvni ligu), ale dostal jsem japonske BMW. Spousta materialu mi ani zdaleka prvotridnich neprisla a to jak plasty stredova konzole / stredovy tunel, tak i nektere ovladaci prvky na nich (tlacitka, packy) plus dekor na dverich (ktery je umistneny tak ze se na nej saha, tak jsem sahnul a zadna nirvana se nekonala, na druhou stranu nektere dekory ma levne i to audi). Co mi prislo prvotridni bylo zpracovani. Vse perfektne licovalo, tady jsem skutecne zazrel audi/MB a ne BMW. Clovek mel pocit, ze narozdil od BMW v tom nezacne neco po par desitkach tisic km rezonovat. Ale materialy samotne? Audi/MB umi lepsi, takze onen absolutni luxus, ktery si asociuju se jsmenem Lexus, zustal jen na tech fotkach.
No ked sa ja divam na fotky interieru, tak sa do toho desim vobec sadnut. Ta Aiwa veža na stredovom tuneli a nesurodost vsetkych moznych kriviek, vyduchy ventilacie - no proste ako autor napisal - miš-mas system. A ked ani tie materialy niesu bůhvíco, tak proste zaverecna. 8-s
Se neboj = předokolek s Multitronicem se tu určitě prodalo víc než se prodá tohohle 😄
neprovokuj :-!
Aani tomu by som neveril. A5 celkovo sa predavala skor ako SB a tam isli zase skor silnejsie naftaky s quattrom.
Principialne mi je to jedno, nech sa toho predava aj 100-ky mesacne, ale tolko negramotnych vas hadam nieje... >😒]
Aani tomu by som neveril. A5 celkovo sa predavala skor ako SB a tam isli zase skor silnejsie naftaky s quattrom.
Principialne mi je to jedno, nech sa toho predava aj 100-ky mesacne, ale tolko negramotnych vas hadam nieje... >😒]
Negramotný znamená něco jinýho než = libí se mi jiný auta než tobě = dohledej si to >😒]
Hodnocení motoru a převodovky je klasicky víc o autorovi než autě [odkaz] :yes: :yes: 😄
Akorát sem koukal na registrace za první 4 měsíce. Končící A6 350ks celkem novej Lexus GS 6 kusů >😒]
Hodnocení motoru a převodovky je klasicky víc o autorovi než autě [odkaz] :yes: :yes: 😄
Akorát sem koukal na registrace za první 4 měsíce. Končící A6 350ks celkem novej Lexus GS 6 kusů >😒]
Tak zle bych to nevidel. Ta architektura je neco zajimave, i me zaujala. Audi jde v tomhle jednim smerem, Lexus presne opacnym. Me by ona samotna nesourodost nevadila, vadil mi infotainment, kde Audi/BMW jsou jednoduse jinde, a pak materialy.
Napsal jsem to nahore hodne kriticky, tak nez sem nekdo zacne motat nejake mondea a superby uvedu na pravou miru: furt je to na plne premiove urovni => v necem dobre jako audi, ve zbytku dobre alespon jako zbytek premie. Jen me ocekavani proste byla jeste vyssi, takze mozna chyba v mem ocekavani... ? 😐
Napsal jsem to nahore hodne kriticky, tak nez sem nekdo zacne motat nejake mondea a superby uvedu na pravou miru: furt je to na plne premiove urovni => v necem dobre jako audi, ve zbytku dobre alespon jako zbytek premie. Jen me ocekavani proste byla jeste vyssi, takze mozna chyba v mem ocekavani... ? 😐
Je to auto střední třídy s technikou vyssi střední = to je luxus
Oproti D3 symbol spolehlivosti
S naprosto pohodovejma materiálama. Mluvíme do jistý míry o levnym autě! 😄
Oproti D3 symbol spolehlivosti
S naprosto pohodovejma materiálama. Mluvíme do jistý míry o levnym autě! 😄
Jaké myslíš, že jsou rozdíly v technice mezi A6 a A4, 5er a 3er nebo E a C?
Tohle rc je prostě jen těžký pekáč s podprůměrným (v dané kategorii R4) motorem a podivným designem, nejspíš inspirace klasikou [odkaz]
Tohle rc je prostě jen těžký pekáč s podprůměrným (v dané kategorii R4) motorem a podivným designem, nejspíš inspirace klasikou [odkaz]
Zhruba stejnej jako mezi IS a GS >😒]
RC je narozdil od A5 nebo 4er blíž GS = proto je chování a komfort jiný než v C coupe, A5 nebo 4er. Teď to určitě chápeš i ty 😉
RC je narozdil od A5 nebo 4er blíž GS = proto je chování a komfort jiný než v C coupe, A5 nebo 4er. Teď to určitě chápeš i ty 😉
Právě že není, i kdyby ses usmajlíkoval, emánku. 😉
Ale je emane = jako že já malej ty velkej 😄
Tak do toho pojď prsama, vyjmenuj a srovnej, resp. odpověz na původní otázku, vysmátý smajlíky jsou děsně kchůl, jenže za nimi... prázdno. 😉
Jaké myslíš, že jsou rozdíly v technice mezi A6 a A4, 5er a 3er nebo E a C?
Tohle je ta původní otázka??? Jako fakt? Proč by to někoho mělo zajímat? Tohle je článek a diskuse o japonským kupé... Najdi si jiný místo pro kecání o těch německých zadřených krámech !!! >😁 >😁 >😁
Tohle je ta původní otázka??? Jako fakt? Proč by to někoho mělo zajímat? Tohle je článek a diskuse o japonským kupé... Najdi si jiný místo pro kecání o těch německých zadřených krámech !!! >😁 >😁 >😁
mam taky dojem, ze pridrety si tu asi ty. A malo teda nie... >😒]
No od tebe jsem nikdy nečetl nic objektivního a předpokládám, že tento zažitý trend nechceš měnit, takže.... dovi >😁
tak asi nevies citat, alebo ti to tvoj vnutrolebecny priestor neumoznuje kvalitne spracovat. :-!
Dokazem uznat aj kvalitu superov. To, ze Lex sa mi nepaci neznamena, ze nedokazem uznat ich ine kvality. Ale fakt nedokazem pochopit, cim chces obhajovat konkretnu motorizaciu a jej dynamicke parametre.
Keby som zadal hocijakej inej automobilke vstupne parametre😒br /> hmotnost 1635 (?) kg, RWD, 8° automat, 180 kW, 350 Nm, tak verim, ze aj Hyundai, alebo Renault, Fiat...proste hocikto by mi vyplul vysledok 0-100 = < 7s.
Takze niekde je chyba - pokial sa to ma tvarit ako "sportove kupe".
Ak by to malo byt proti nasej A5, ktora sa ako sportove kupe netvari ( skor ako male GT ), tak by sa nad tym dalo skor prizmurit oko - ok, priskrtili ju, nech nelame cestujucim väzy, nech maju pocit luxusu, komfortu, blaa, blaa...
Lenze aj toto vsetko by boli len marketingove tliachanice, nakolko ine nemenovane automobilky robia LUXUSNE GTcka, ktore robia tu 100ku pod 5 sekund a to, ako moc ti to chce zlomit väzy si korigujes pravou nohou... :-!
Takze tu s tebou proste suhlasit nemozem. RC-F - ina kava :-! :yes:
Sice dizajn mi nereze, ale za atmo V8 maju odo mna male bezvyznamne plus.
Dokazem uznat aj kvalitu superov. To, ze Lex sa mi nepaci neznamena, ze nedokazem uznat ich ine kvality. Ale fakt nedokazem pochopit, cim chces obhajovat konkretnu motorizaciu a jej dynamicke parametre.
Keby som zadal hocijakej inej automobilke vstupne parametre😒br /> hmotnost 1635 (?) kg, RWD, 8° automat, 180 kW, 350 Nm, tak verim, ze aj Hyundai, alebo Renault, Fiat...proste hocikto by mi vyplul vysledok 0-100 = < 7s.
Takze niekde je chyba - pokial sa to ma tvarit ako "sportove kupe".
Ak by to malo byt proti nasej A5, ktora sa ako sportove kupe netvari ( skor ako male GT ), tak by sa nad tym dalo skor prizmurit oko - ok, priskrtili ju, nech nelame cestujucim väzy, nech maju pocit luxusu, komfortu, blaa, blaa...
Lenze aj toto vsetko by boli len marketingove tliachanice, nakolko ine nemenovane automobilky robia LUXUSNE GTcka, ktore robia tu 100ku pod 5 sekund a to, ako moc ti to chce zlomit väzy si korigujes pravou nohou... :-!
Takze tu s tebou proste suhlasit nemozem. RC-F - ina kava :-! :yes:
Sice dizajn mi nereze, ale za atmo V8 maju odo mna male bezvyznamne plus.
Možná si nerozumíme.
Neobhajoval tuto motorizaci ani jeji dynamické parametry v tom smyslu, že bych je srovnával s podobnými motorizacemi konkurence a tvrdil, že DYNAMICKÉ parametry motoru 200t v RC jsou lepší než (dosaď si cokoli). Tady není o čem diskutovat, údaje na papíru jsou jasné. RC 200t nedisponuje těmi nejlepšími dynamickými parametry ve srovnání s podobnou konkurencí. Já s tím nemám problém >😁
Obhajoval jsem tento motor v tomto voze z hlediska jeho pravděpodobné delší výdrže, bezporuchovosti, jednoduše obhajoval jsem ten motor a budu jej obhajovat v těchto parametrech, které nejsou předem známy a o nichž se výrobci nemají jak zmínit..... Tvrdím a myslím si, že motory koncernu Toyota, tedy i motory její luxusní divize Lexusu jsou kvalitnější a vydrží déle než motory podobných parametrů německých výrobců...... Už mě to ale trochu nudí vysvětlovat ....
Neobhajoval tuto motorizaci ani jeji dynamické parametry v tom smyslu, že bych je srovnával s podobnými motorizacemi konkurence a tvrdil, že DYNAMICKÉ parametry motoru 200t v RC jsou lepší než (dosaď si cokoli). Tady není o čem diskutovat, údaje na papíru jsou jasné. RC 200t nedisponuje těmi nejlepšími dynamickými parametry ve srovnání s podobnou konkurencí. Já s tím nemám problém >😁
Obhajoval jsem tento motor v tomto voze z hlediska jeho pravděpodobné delší výdrže, bezporuchovosti, jednoduše obhajoval jsem ten motor a budu jej obhajovat v těchto parametrech, které nejsou předem známy a o nichž se výrobci nemají jak zmínit..... Tvrdím a myslím si, že motory koncernu Toyota, tedy i motory její luxusní divize Lexusu jsou kvalitnější a vydrží déle než motory podobných parametrů německých výrobců...... Už mě to ale trochu nudí vysvětlovat ....
Pre môj, za môj... >😒]
Onhajuj si co chces, tento konkretny motor v tomto aute obhajis ( nielen ) predo mnou tazko. A ver si kvalite koho chces, trebars aj martanov.
Neviem kolko akych aut si odjazdil, ja som problem s motorom mojho auta mal len hoooodne davno. Ked som sa este ako hodne mlady bavkal s mojimi 613-ami ( ale na nich som sa vyslovene ze motorarsky "vyřádil" ) no a potom s 1 Reanultim hladkym dyzlom v 1 low-cost pickupe.
Inac som ja problemy s motormi v mojich autach nemal. Ono sa aj o tie "koncernove" motory staci len starat a funguju, a funguju dobre. Ano, su niektore, ktorym by som sa aj ja radsej vyhol, ale 2.0 TFSI k nim rozhodne nepatri.
Onhajuj si co chces, tento konkretny motor v tomto aute obhajis ( nielen ) predo mnou tazko. A ver si kvalite koho chces, trebars aj martanov.
Neviem kolko akych aut si odjazdil, ja som problem s motorom mojho auta mal len hoooodne davno. Ked som sa este ako hodne mlady bavkal s mojimi 613-ami ( ale na nich som sa vyslovene ze motorarsky "vyřádil" ) no a potom s 1 Reanultim hladkym dyzlom v 1 low-cost pickupe.
Inac som ja problemy s motormi v mojich autach nemal. Ono sa aj o tie "koncernove" motory staci len starat a funguju, a funguju dobre. Ano, su niektore, ktorym by som sa aj ja radsej vyhol, ale 2.0 TFSI k nim rozhodne nepatri.
varuju tě, už na mě nemluv >😁 >😁 >😁 testy spolehlivosti na základě zkušeností milionů motoristů mají výrazně vyšší výpovědní hodnotu než tvoje prndy....... nepřesvědčuju tě, na tvým názoru mi nezáleží...... a tvých lží se neleknu >😁 svý prachy utratím za Lexus.......
kazdemu, co jemu libo jest...
Mna varovat nemusis, so svojimi vybermi som za posledne roky nadmieru spokojny.
A nejake statistiky... >😁 Na ne mam svoj nazor.
Mozes si blakotat svojou sikmookou hatlaninou co chces, tu - v EU ti aj tak rozumie len minimalne % kupcov. >😒]
Takze si blakotaj dalej, ked sa ti uz tak zdegradoval zrak, ze povazujes svoje peniaze vyhodene spravnym smerom - tvoja vec. Mna taketo dristy neovplyvnia. :-!
Mna varovat nemusis, so svojimi vybermi som za posledne roky nadmieru spokojny.
A nejake statistiky... >😁 Na ne mam svoj nazor.
Mozes si blakotat svojou sikmookou hatlaninou co chces, tu - v EU ti aj tak rozumie len minimalne % kupcov. >😒]
Takze si blakotaj dalej, ked sa ti uz tak zdegradoval zrak, ze povazujes svoje peniaze vyhodene spravnym smerom - tvoja vec. Mna taketo dristy neovplyvnia. :-!
hmmmm..... to je divný..... ale nikde jsem neříkal, že třeba mercedesy jsou špatný..... matce mýho syna jsem kupoval GLK 350 před 2 lety (protože je to pi#a a novýho Lexusa nechtěla - kvůli značce)..... Jinak jsem jezdil v E-ckach 2006-2011 a proc ne? Najezd 50-600 (!!!) tkm.... a u toho se 600tkm bys netipoval najezd vic nez 150tkm....... ani projevem, ani nicim jinym.... proste pohoda. Hromada mych znamych ma BMW (a to nevim, čím teď jezdí můj kámoš Mig >😁 ) - chci tím říct, lidi to kupují!!! >😁 vůbec sice nechápu proč, ale je tento jev velmi častý....
to, že preferuju vietnamku, neznamená, že si občas nedám cigánku............
v tom je fanouškovství..... oddanost značce..... ty máš rád šrot, já kvalitu..... >😁 >😁 >😁
edit: nerad bych si tu měřil šuldy kdo v čem jezdil.... jel jsem v mnoha vozech, tak jako ty jsi jel v mnoha vozech.... ale celkově je to jedno.... oba jsme svoje názory získali po mnoha letech "studia" >😁 .... samozřejmě ten tvůj názor je ale špatný >😁 >😁 >😁
to, že preferuju vietnamku, neznamená, že si občas nedám cigánku............
v tom je fanouškovství..... oddanost značce..... ty máš rád šrot, já kvalitu..... >😁 >😁 >😁
edit: nerad bych si tu měřil šuldy kdo v čem jezdil.... jel jsem v mnoha vozech, tak jako ty jsi jel v mnoha vozech.... ale celkově je to jedno.... oba jsme svoje názory získali po mnoha letech "studia" >😁 .... samozřejmě ten tvůj názor je ale špatný >😁 >😁 >😁
aha, fajn. Tak si mi teraz nie ze otvoril moje oci, ale trochu ich asi zosikmil - ze asi budem mat vdaka tvojmu osvieteniu kamikadze Lexy rad... >😁
Nieeee, blbOOOOst ! >😒]
Nuz, co ti na to este povedat - zi si svoj pomyleny vietnamsky / cigansky sen... >😒]
A ked dostanes rozum a ucinis ucinne pokanie, brany showroomov EU premiovych vyrobcov sa ti ( mOOOOzno ) zase otvoria.
>😁 >😁 >😁 >😁
Nieeee, blbOOOOst ! >😒]
Nuz, co ti na to este povedat - zi si svoj pomyleny vietnamsky / cigansky sen... >😒]
A ked dostanes rozum a ucinis ucinne pokanie, brany showroomov EU premiovych vyrobcov sa ti ( mOOOOzno ) zase otvoria.
>😁 >😁 >😁 >😁
Když nerozumíš tomu, o čem je řeč, "najdi si jiný místo pro kecání" o svém mentálním postižení. U mě lítost nevyvoláš, zoufalci tvého typu se tu oběvují s železnou pravidelností. 😉
Na kvalitu zpracování interiéru (aby vše sedělo) je Lexus silně vysazený, v tom jsou jednička. Škoda, že v tomhle autě to nespárovali taky s prémiovějšími materiály.
To je čistě ekonomika = je to levný auto
A materiály rozhodne nejsou problémový :-!
Chceš špičkový materiály = zaplať si je a kup si LC
A materiály rozhodne nejsou problémový :-!
Chceš špičkový materiály = zaplať si je a kup si LC
Tak jasně, palubka vypadá jako měkká kůže, což je super, ale ten středový ovládací panel vypadá jak kdyby byl vyroben z recyklovaných starých magnetofonů. Možná to je fotkami, nevím...
Ale levné auto... přes milion to není moc levné auto, a tohle je za milion a půl O.o
Ale levné auto... přes milion to není moc levné auto, a tohle je za milion a půl O.o
Zapomeň co bylo = dneska je milion - milion a půl levný nebo aspoň ne dráhy auto
Podobnejch radosti se dočkáš i v jinejch oborech 😉
Výrobci vpodstatě všeho maj volbu zvyšit cenu nebo snížit kvalitu. U něčeho třeba snížit množství = to je v autech přechod na menší motory >😒]
Podobnejch radosti se dočkáš i v jinejch oborech 😉
Výrobci vpodstatě všeho maj volbu zvyšit cenu nebo snížit kvalitu. U něčeho třeba snížit množství = to je v autech přechod na menší motory >😒]
Kde je levný auto za milion a půl? >😒] To je dnes legranda to číst >😁
Taky si rikam co delam spatne. 😢 >😒]
Málo bychaříme >😁
To je vyšší ekonomická = tim se netrap >😁
Jinak kdyby si chtěl zapojit mozek tak tak to fakt je, ale fakt je to složitější odborně ekonomický téma - ne na žvanírnu o autech 😄
Jinak kdyby si chtěl zapojit mozek tak tak to fakt je, ale fakt je to složitější odborně ekonomický téma - ne na žvanírnu o autech 😄
Spíš hodně nízká ekonomická >😒]
Tak? To vysvětli! 😉
Je to jednodušší než tvý chvástavý hlouposti, ale nezapleveloval bych zbytečně diskuzi podobnými nesmysly. Tebe bych vybavil policejním štítem (na první rány kameny) a nechal tě jít přednášet třeba horníkům z OKD o tom, jak jsi dospěl k názoru, že auto v hodnotě 1,5mio je dnes bráno jako levný.
Nemíním s tebou ztratit ještě víc času na toto téma. :-!
Nemíním s tebou ztratit ještě víc času na toto téma. :-!
Že něčemu nerozumíš neznamená = chvástavý hlouposti :-!
Takže si nic nevysvětlil jen bláboly + a pak únik od tématu :yes: >😁
Takže si nic nevysvětlil jen bláboly + a pak únik od tématu :yes: >😁
Co já mám vysvětlovat? Svojí reakci na nabobský a dětinský nesmysl? Klídek ty úniku 😉
Nabobský? >😁
Tak umíš vysvětlit cos napsal nebo ne? :-!
Tak umíš vysvětlit cos napsal nebo ne? :-!
Znovu, co chceš Sakro vysvětlovat? Nemíním tu plevelit diskuze nesmyslným blábolem o tom, jak jsou auta za 1,5mio levná... 😉
Zopakuju = že něco nechápeš a o ekonomice víš evidentně totální kulový = neznamená že to neni pravda. Tohle třeba je 😉
A neplatí to samozřejmě jen pro auta = je to důsledek nedávnýho tištění miliard atd. = ale ty to nejspíš ani pochopit nechceš žejo 😄
A neplatí to samozřejmě jen pro auta = je to důsledek nedávnýho tištění miliard atd. = ale ty to nejspíš ani pochopit nechceš žejo 😄
Ty jsi ekonom jako stehno... Co má společnýho tištění čehokoliv s prohlášením, že auto za 1,5mio je levný?
Sakro, nevím co bereš, ale bude to extra silný >😒]
Sakro, nevím co bereš, ale bude to extra silný >😒]
No nic = komu neni rady 😉
Já ekonom nejsem = i tohle máš blbě 😄
Ale ekonomice fakt nerozumíš ani zbla 😉
Já ekonom nejsem = i tohle máš blbě 😄
Ale ekonomice fakt nerozumíš ani zbla 😉
Nemůžeš si obhájit svůj blábol a ztrapňuješ se neustále dokola. Ty jsi fakt ve formě v posledních týdnech :yes: >😒]
Přesto že ti to tvoje hlava nebere to co sem řek je skutečnost. Že nemáš VŠE je jedna věc, že se opakovaně VŠ úrovni informací takhle trapně bráníš druhá 😉
Znovu mi vysvětli, co jsi dal za VŠ informaci ve chvíli, kdy jsi hloupě prohlásil😒br />
"dneska je milion - milion a půl levný nebo aspoň ne dráhy auto"
Tohle může prohlásit jedině zcela od reality odtržený člověk, nemající ani zbla, co znamená vydělávání peněz.
Nestojíš za další diskuzi na toto téma, je to stejný mrhání jako snaha otelit jalovici. 😉
"dneska je milion - milion a půl levný nebo aspoň ne dráhy auto"
Tohle může prohlásit jedině zcela od reality odtržený člověk, nemající ani zbla, co znamená vydělávání peněz.
Nestojíš za další diskuzi na toto téma, je to stejný mrhání jako snaha otelit jalovici. 😉
Boha to je křeč? A já myslel že mladej sem tu já >😁
Ale zkusim to eště jednou = zkus jít o level dál! Nikdo nezpochybňuje že milion - milion a půl je pro průměrně vydělávajícího hodně peněz! Tak to vidíš a žádný jiný vnímání nepřipouštíš jen ty :-!
Jde to chápat i jinak = zkus to 😄
Ale zkusim to eště jednou = zkus jít o level dál! Nikdo nezpochybňuje že milion - milion a půl je pro průměrně vydělávajícího hodně peněz! Tak to vidíš a žádný jiný vnímání nepřipouštíš jen ty :-!
Jde to chápat i jinak = zkus to 😄
Hergot, nehacknul ti, webpajo, rohypnol účet? >😁
Kdepak, jen když tu někteří teoreticky rozhazují miliony a tvrdí, že to je dneska v zásadě levný, tak mě může vzít čert 😄
Normálka, statistika alá Holzmann, když má sousedka Panameru turbo a já starýho Golfa, tak statisticky máme oba príma novou A6 Allroad v biturbu..😊
A ako si vyhodnocoval kvalitu materialov? Vždy ma strašne pobavia ľudia, ktorý hneď vidia, že plast je nekvalitný.
Dám príklad. Mal som Subaru. V recenziách strašne kritizované, za "lacne, tvrde plasty" ale v tom aute ani keď malo desať rokov nič nevrzlo. A bolo jedno či som šiel po kvalitnom asfalte, alebo rozmlátenej okreske. To auto bolo stránke techniky neuveriteľne prepracovane a hlavne predimenzované. To dnes už nie je bežne.
Dám príklad. Mal som Subaru. V recenziách strašne kritizované, za "lacne, tvrde plasty" ale v tom aute ani keď malo desať rokov nič nevrzlo. A bolo jedno či som šiel po kvalitnom asfalte, alebo rozmlátenej okreske. To auto bolo stránke techniky neuveriteľne prepracovane a hlavne predimenzované. To dnes už nie je bežne.
To co jsi napsal prece neni v rozporu s tim co pisu ja. Pisu ze materialy mi prisli 100% zpracovane (mysleno vse perfektne licuje, vse drzi na miste jako z kamene, zadne vule atd.) a na to se za me castecne vaze i vydrz. Tady jsem mel pocit ze jak si nekdo onen lexus koupi, tak jej bude mit i po 200tis km. Potud vsechno OK, ale na dotek spousta materialu nepusobila tak jak bych cekal. Cekal bych vsude mekcene plasty, cekal bych ze dekor co se tvari jako kov bude jako kov pusobit (muze to byt plast, s tim nemam problem, ale mel by se lepe maskovat), ze chod tlacitek a pacek bude vic ala audi (jasne vymezeny, min "plastovy").... tohle mi tam chybelo, tady vidim prostor k zlepseni.
A vse co pisu je ciste muj subjektivni nazor, mozna ze nekomu ten interier bude pripadat lepsi/horsi. 😉
A vse co pisu je ciste muj subjektivni nazor, mozna ze nekomu ten interier bude pripadat lepsi/horsi. 😉
Aoyagi
Co to je za řeči o interiéru? " jakoby ji designeři navrhovali jako pejsek s kočičkou vařili dort" O.o
Já tedy nevím, jestli jste v téhle třídě viděli interiéry konkurence, ale tenhle interiér je jeden z nejstřízlivějších. Kombinace "karbon", matná stříbrná a chromované detaily se používá naprosto normálně, naopak do toho někteří ještě cpou dřevo a další záležitosti. A problém s analogovými hodinami? Leda tak ta tlustá obruč. Nenavazující linky vidím jeden pár... Opět doporučuji si osvěžit paměť od konkurence.
grr
Já tedy nevím, jestli jste v téhle třídě viděli interiéry konkurence, ale tenhle interiér je jeden z nejstřízlivějších. Kombinace "karbon", matná stříbrná a chromované detaily se používá naprosto normálně, naopak do toho někteří ještě cpou dřevo a další záležitosti. A problém s analogovými hodinami? Leda tak ta tlustá obruč. Nenavazující linky vidím jeden pár... Opět doporučuji si osvěžit paměť od konkurence.
grr
napriklad takto vyzera interier navrhnuty pred 8 rokmi !
[odkaz]
:-!
[odkaz]
:-!
No právě = před 8 lety! 😄
Viz já 12:29 😉
Viz já 12:29 😉
a furt to vyzera oku milsie ako ich najnovsi "vytvor" :-!
a lepsia fotka - lepsia kvalita😒br /> [odkaz]
a lepsia fotka - lepsia kvalita😒br /> [odkaz]
Ešte som v ňom nesedel, ale podla obrázku je jasne, že už tam bola ta stupidna móda širokých stredových tunelov a to moje práve koleno moc nemusí. Žiaľ dnes je ťažké nájsť ergonomický dobre zvládnuté auto a to aj keď ma človek vyčlenené prostriedky dostačujúce aj na prémiu. A za dotykač bez možnosti ovládať niektoré bežné funkcie duplicitne starou cestou by som lámal ruky. Čo možno nie je problém Audi, ale zažil som to v Golfe VII a bolo hrozné.
Pravda, většina aut VAGu, ve kterých jsem seděl, neúprosně drtila mé pravé koleno. Ale dnes to vypadá, že pro pořádné rozvalení musí člověk sáhnout po SUV nebo minivanu.
V tom tunelu žije převodovka a není to zrovna drobeček.
Opäť sa vrátim k tomu co som spomínal vyššie. Mal som Imprezu, kde v tom tunely bola tiež prevodovka a tiež nie drobná. A bolo to vymyslene, tak aby to neobmedzovalo práve koleno. Pri tom to auto bolo na dnešné pomery veľmi úzke. Šírka pod 170cm sa dnes vidi tak možno u mini aut.
Veľa krát stačí len upustiť od dizajnových sprostosti a vykrojiť tam oblúk s väčším polomerom.
Veľa krát stačí len upustiť od dizajnových sprostosti a vykrojiť tam oblúk s väčším polomerom.
Teď prošel faceliftem IS a drobná úprava středový konzole tam je [odkaz] takže časem asi i RC
Mně se tohle špatně soudí, protože jsem ještě nepotkal auto, kde by mělo mé koleno problém se středovým tunelem (koleno mám zhruba v lajně mezi kyčlí a pedálem, laterálně vzato). Mně ta převodovka však přišla opravdu velká. I když jsem ji nepoměřoval s tunelem. Užší tunel by si podle mne žádal udělat jinak převodovku (třeba jinak vést hřídel k předním kolům; AUDIRS6 by určitě skákal radostí, kdyby integrovali diferenciál do motoru).
😄 :yes:
A keby len ja... Urcite by to pozitivne ( z hladiska este lepsieho vyvazenia a tym padom lepsich jazdnych vlastnosti )vnimali petrolheadi po celom svete. 😉
...a aj moje prave koleno ! >😒]
A keby len ja... Urcite by to pozitivne ( z hladiska este lepsieho vyvazenia a tym padom lepsich jazdnych vlastnosti )vnimali petrolheadi po celom svete. 😉
...a aj moje prave koleno ! >😒]
Tak určitě by mohli zúžit horní část tunelu (ta by měla být čistě interiérová). Jen nevím, jak by to vypadalo. V představě se mi to moc nezdá. Ty ses možná podíval blíž, že je ta šířka v prostoru pro nohy daná převodovkou (diferenciálem, hřídelí)? Ani mi nepřijde, že by to byla nějaká móda, tedy jsem si nějak nevšiml, že by se oproti předchozí generaci nějak výrazně zvětšil. Ale je to možné, starší modely moc projeté nemám a jak jsem napsal, nemám s kolenem problém.
Tie hriadele idu v bloku prevodovky, preto je taka mohutna, ale aj keby ju urobili menej masivnu a hriadel zvlast (napr. Tuareg, ale tam je Aisin), na priestorove naroky by to vplyv nemalo. Proste treba tam toho miesta viac. Ked tak ale celkovo porovnavam A4 / A6 / A8, tak je jasne, ze v tej A4 ti to moze vadit koli tomu, ze sama o sebe je najuzsia. V 6ke som ( hocijakej ) som s tym problem nemal. A som lenivy to pozriet, ale mari sa mi, ze ten hriadel ide spolujazdcovou stranou. Takze vodicovu stranu nemaju ako moznost ovplyvnit tak ci tak...
Hm. Nezajímavě? Tedy kromě volantu se škodovky a té oblasti pod výduchy ventilátorů - tam se strkají VHS? A ta palubka vypadá plastově... snad to plast není.Ty matně stříbrné dekory jsou plast nebo kov? Nepovažuji plast za něco horšího (pokud to není plast z dálkového ovladače od černobílého CRT televizoru), to jen ze zvědavosti.
Stříbrné dekory jsou opravdu kov. Jinak mě přijde těžké říct objektivně, že je interiér lexu designově horší. Je hodně jiný. Tenhle lexus mi interiérem nirvánu nepřináší, ale některé jiné jeho interiéry bych jinak klidně upřednostnil i před (pro mě) nejlepší Audi.
Ne, tam se strkají CD/ DVD a pod tím krytem jsou sloty na SD karty a SIM kartu. Z hlediska designu nic moc, bohužel si tu nechali prostor i pro horší jednotku, která nemá ovladač na středovém tunelu, a tak je to prázdné. Na té horší fotce je myslím měnič.
Tak se podívej třeba na panel s ovládacími tlačítky uprostřed, pod výdechy vzduchu. Jak kdyby to někdo vzal a jen položil na ten kůží potažený tunel. Úplně jiná myšlenka loketních opěrek ve dveřích, vůči zbytku vnitřku. Barevný chaos. Fakt to dohromady moc neladí.
webpaja
Pro: pohodlí a komfort
Proti: líný motor s převodovkou
U mě toto dilema rozsekne vzhled. Větší kupé je o tolik víc sexy, že mi RC přijde jako předminulá generace Lexů.
Proti: líný motor s převodovkou
U mě toto dilema rozsekne vzhled. Větší kupé je o tolik víc sexy, že mi RC přijde jako předminulá generace Lexů.
popravde RC v top verzii F sa mi paci tiez viac ako tato "klasicka" verzia a prave pozeram ze ta F-kova top verzia ma ( oproti tej beznej ) este aj kruhovy rychlomer vedla toho digitalneho [odkaz] ... aj ked sice mensi ale ma... chvalim
ak narazas na to najnovsie velke kupe LC tak musim suhlasit... akoby bolo uz o generaciu dalej pred tymto RC ..... ta vizaz LC je neskutocna .. za mna asi top kupe sucasnosti a to aj co do vizaze.... s tym 5.0 V8 bezkonkurencna top masina s rovnako neskutocnym interierom :yes:
ak narazas na to najnovsie velke kupe LC tak musim suhlasit... akoby bolo uz o generaciu dalej pred tymto RC ..... ta vizaz LC je neskutocna .. za mna asi top kupe sucasnosti a to aj co do vizaze.... s tym 5.0 V8 bezkonkurencna top masina s rovnako neskutocnym interierom :yes:
Mě RC neuchvacuje nijak, přesto nezpochybňuju, že F bude působivý. Prostě oproti LC je to slabý čajíček.
aj mne sa LC paci viacej.... podstatne viacej ako RC 😉
v sucasnosti asi nepoznam krajsie a charizmatickejsie kupatko ako LC ... ten jeho dizajn by som smelo porovnaval s noblesou rollsa alebo astona po tejto stranke ... skratka akoby bol dizajn LC co do charizmy noblesy a umeleckeho stvarnenia este o level vyssie ako akekolvek porsche alebo maserati a to je uz vazne co povedat .. klobuk dole pred LC :yes:
v sucasnosti asi nepoznam krajsie a charizmatickejsie kupatko ako LC ... ten jeho dizajn by som smelo porovnaval s noblesou rollsa alebo astona po tejto stranke ... skratka akoby bol dizajn LC co do charizmy noblesy a umeleckeho stvarnenia este o level vyssie ako akekolvek porsche alebo maserati a to je uz vazne co povedat .. klobuk dole pred LC :yes:
Jj C kupé je proti S čajíček = o tom žádná >😒]
Taky souhlas! :yes: 😉
Ale nevypadá vedle něj zastarale a nemotorně.
Ale nevypadá vedle něj zastarale a nemotorně.
unicorn64
... a ako by ste cakali? .... ze, nema zrychlenie 5.8s ako BMW4, s ktorym to porovnavate?? Porovnavate jablka s hruskami (7.5s vs 5.8s)
Nabuduce si prajem test BMW4(5.8s) vs RC F(4.5s) a napiste, ze BMW4 "nevystřelí tak, jak bychom od něj čekali " :-!
Nabuduce si prajem test BMW4(5.8s) vs RC F(4.5s) a napiste, ze BMW4 "nevystřelí tak, jak bychom od něj čekali " :-!
Jabka s hruškami? V tabulce jsou čtyři dvoulitrové turbobenzíny...
dej si obkládek z jahodového listí...
dej si obkládek z jahodového listí...
... obkladek si daj ty, neporovnaval som motory, ale zrychlenia,
Lexus ma voci konkurencii vyhodu komfortu, +- sekunda zrychlenia nie je pre mnohych podstatna, pretoze ak chce niekto skutocne sportovat, tak si kupi RC F
PLUS, TZV. L-FINESSE LEXUSU NIE JE VYZMYKAT Z MOTORA MAXIMUM AKO TO ROBI KONKURENCIA, ALE NAJST OPTIMUM A DOKONALOST PRE DANY MODEL
to, ze sa s tym niekto nestotozni, nevadi, nech si kupi nieco ine
Lexus ma voci konkurencii vyhodu komfortu, +- sekunda zrychlenia nie je pre mnohych podstatna, pretoze ak chce niekto skutocne sportovat, tak si kupi RC F
PLUS, TZV. L-FINESSE LEXUSU NIE JE VYZMYKAT Z MOTORA MAXIMUM AKO TO ROBI KONKURENCIA, ALE NAJST OPTIMUM A DOKONALOST PRE DANY MODEL
to, ze sa s tym niekto nestotozni, nevadi, nech si kupi nieco ine
no ty boduješ. takže auta se mají porovnávat podle zrychlení, ne podle výkonu
:yes: :yes:
a že Lexus by na stejné zrychlení potřeboval nejspíš +50hp je vlastně jeho přednost!
:yes: :yes:
a že Lexus by na stejné zrychlení potřeboval nejspíš +50hp je vlastně jeho přednost!
To jsou děsný kydy. :no:
Nepovazujem to za "kydy". Som presvedceny o tom, ze rozhodujuci je zamer automobilky. Tzv. nemecka premia chce mat vsetko NAJ (vykon, zrychlenie, atd.), pretoze na to zaberaju zakaznici ... a zisk. Konstrukcne je to casto "na hrane", pozri si TUV statistiky, cim starsie BMW, tym viac problemov.
Lexus sa snazi o spolahlive auto, technicke optimum, mozno nie najrychlejsie, ale o 10 rokov bude zase na prvych miestach v spolahlivosti. O tom je L-finesse...
Lexus sa snazi o spolahlive auto, technicke optimum, mozno nie najrychlejsie, ale o 10 rokov bude zase na prvych miestach v spolahlivosti. O tom je L-finesse...
Tomu bych rozuměl, kdyby z dvoulitru dával motor lexu nižší výkon- protože výdrž. Ale výkon je stejný, a auto s ním zkrátka zrychlí výrazně hůř, než bmw. Plácat o záměru automobilky je směšné. Možná, kdybys byl majitelem automobilky Lexus, mělo by to nějakou váhu.
Když se pokusíš (úspěšně) vytáhnout z motoru totéž co konkurence, nejspíš nechceš mít horší ostatní parametry.
Když se pokusíš (úspěšně) vytáhnout z motoru totéž co konkurence, nejspíš nechceš mít horší ostatní parametry.
Patrně se snažíš říct, že Lexus není schopen vyrobit konkurenceschopný motor. Konkurenceschopnost se podle tebe určuje jediným parametrem, a to zrychlením. Aha.... O čem vůbec mluvíš? >😁 >😁 >😁
Mě to chlapci přijde stejný, jakobyste kvalitu dospělého muže hodnotili JEN podle délky penisu.... To byste asi zaplakali....
Mě to chlapci přijde stejný, jakobyste kvalitu dospělého muže hodnotili JEN podle délky penisu.... To byste asi zaplakali....
Proč by měl být problém v motoru, když výkon (alespoň na papíře) podává? Zrovna tam bych tedy problém nehledal.
Dokáži pochopit auto, které obětuje nějaké jízdní výkony pro pohodlí. Otázka je, jestli to za to stojí.
Dokáži pochopit auto, které obětuje nějaké jízdní výkony pro pohodlí. Otázka je, jestli to za to stojí.
A proč by měl být vůbec v něčem nějaký problém? Vůbec nechápu, co se snažíš říct....
To je taková místní hra = my VWšichni proti... 😉
Bacha zúčastňujou se i autoři >😒]
Bacha zúčastňujou se i autoři >😒]
Jen si zaplakej...kde vidíš nějaký odkaz od MT na cokoliv VW? Halušky? 😉
Měl by sis nějaký vzít = v tvym případě by to bylo určitě k plusu 😉
Proč auto o stejném výkonu jede znatelně hůř než jeho konkurence? Já s tím problém nemám...RC jde mimo mě. Jde jen o reakce na první příspěvek tohoto vlákna.
Koubo, nemusíš být zmaten. Nesnažil jsem se říct, že Lexus neumí vyrobit konkurenceschopný motor, nevím, kde jsi to vyčetl. Snažil jsem se říct, že při svém výkonu jede pomaleji, než stejně výkonná prémiová konkurence.
To je holý fakt. Redaktor to v testu konstatoval, unicorn64 to neunesl, a prohlásil geniální myšlenku- neporovnávat auta stejně výkonná (a se stejným obsahem motoru), ale se stejným zrychlením. Nadto dodal, že výrobce to tak chtěl- tedy mít stejný výkon jako konkurenti a horší dynamiku.
Taky si to myslíš? 😄
Pokud ne, příště lépe čti, než zareaguješ. 😉
To je holý fakt. Redaktor to v testu konstatoval, unicorn64 to neunesl, a prohlásil geniální myšlenku- neporovnávat auta stejně výkonná (a se stejným obsahem motoru), ale se stejným zrychlením. Nadto dodal, že výrobce to tak chtěl- tedy mít stejný výkon jako konkurenti a horší dynamiku.
Taky si to myslíš? 😄
Pokud ne, příště lépe čti, než zareaguješ. 😉
RC200t je pomalejší než konkurence. To jsem si přečetl už v recenzi. Je to fakt, který nelze vyvrátit. Trápí to někoho? Mě ne.... A trápí to výrobce? A co je záměr výrobce? Proč to udělal? Na tyhle otázky se odpovědi nedozvíme....
Mě to netrápí, uměl bych s tím žít díky jiným benefitům Lexusu. Ale někteří tento prostý fakt neumí unést.
Samozrejme, ze som to neuniesol 😉 ... pisem o tom, ze plus/minus sekunda zrychlenia nerozhoduje. RC je konstruovany na sport a preto ta recenzia nesedi.
Navyse, RC ma rovnaku dynamiku ako Audi a MB, jedine BMW je trochu sviznejsie. Pozri si koniec diskusie "Pocity vs Cisla".
Navyse, RC ma rovnaku dynamiku ako Audi a MB, jedine BMW je trochu sviznejsie. Pozri si koniec diskusie "Pocity vs Cisla".
Hele, je to nekonečná debata. Kdybys napsal, že +- sekunda tě netrápí, neměl bych na co reagovat. Ale tys napsal něco úplně jinýho. 😉
Ok, uzavrime to. Recenzia mi nesedela, pretoze autor spochybnil sportove schopnosti RC. Porovnavanie konkurencie cez vykon, zrychlenie atd. je zavadzajuce a tam vzniklo nedorozumenie medzi diskutujucimi. Dolezity parameter z hladiska dynamiky je "vaha na vykon (kg/kW)" a tento parameter maju RC/MB/Audi takmer rovnaky. Pripad je vyrieseny, bye.
Jak můžou mít poměr váha/výkon všichni jmenovaní stejný, když lex je jasně nejtěžší při stejném výkonu?
Pre Audi mensia vaha/mensi vykon. MB udaje su nespolahlive, rozne weby rozne cisla hmotnosti a zrychlenie stale rovnake. Inymi slovami, pozri si linky na konci diskusii "Pocity vs Cisla", tam by mali byt korektne udaje. Plus papierove RC 7.5s sa da vysvetlit zrychlenim cez aut. prevodovku, ktora je ladena komfortne. Na manual je to menej.
EDIT: Doplnil som tabulku. Teraz by to uz malo byt jasne aj ohladom MB, ktory bol v povodnom porovnani vo verzii 4x4. Su tam vsetky vahy, vykony, spolahlivost, atd.
EDIT: Doplnil som tabulku. Teraz by to uz malo byt jasne aj ohladom MB, ktory bol v povodnom porovnani vo verzii 4x4. Su tam vsetky vahy, vykony, spolahlivost, atd.
Ten motor v sebe kombinuje Ottov a Atkinsonov cyklus. Zaroven je ten motor postaveny tak, aby mal co najvacsiu kultivovanost behu. Naopak motor BMW ide na to presne opacne. Preto 200t nema byt a nikdy nebude tak dynamicky ako 28i, ci ako ten motor volaju...
Přesvědčený? To je milé, leč irelevantní. Karel ti to hezky rozebral, víc k tomu těžko něco dodat 😉
Unikla vam podstata. Auto je o 100kg tazsie, preto straca na zrychleni cca sekundu.
Je to zle? Ani nie. Priemerny vek auta v Cesku je 15 rokov (Nemecko 8r.). Z tohto pohladu beriem radsej vacsiu vahu, ale chcem spolahlivost, vid. TUV statistika pre 10-11 rocne auta😒br /> Toyota (Lexus je porovnatelny) - 2. 3. 4. 6. 7.
BMW - 18. 27. 44. 49. 57. 70.
MB - 5. 31. 34. 41. 60. 88.
Audi - 16. 26. 27. 50.
[odkaz]
Podla nadpisu moze niekto pochybovat o sportovom charaktere RC a to povazujem za zavadzanie citatelov. Sportove vlastnosti neurcuje +- sekunda v zrychleni, zvlast ak je to zakladna motorizacia a mozem radit manualne.
Je to zle? Ani nie. Priemerny vek auta v Cesku je 15 rokov (Nemecko 8r.). Z tohto pohladu beriem radsej vacsiu vahu, ale chcem spolahlivost, vid. TUV statistika pre 10-11 rocne auta😒br /> Toyota (Lexus je porovnatelny) - 2. 3. 4. 6. 7.
BMW - 18. 27. 44. 49. 57. 70.
MB - 5. 31. 34. 41. 60. 88.
Audi - 16. 26. 27. 50.
[odkaz]
Podla nadpisu moze niekto pochybovat o sportovom charaktere RC a to povazujem za zavadzanie citatelov. Sportove vlastnosti neurcuje +- sekunda v zrychleni, zvlast ak je to zakladna motorizacia a mozem radit manualne.
To není jen o hmotnosti, ale o celkovým sladění. To se evidentně nepovedlo, paralela s ATS 2,0T je na místě. Tomu autu to naseká téměř cokoliv a přestože má úžasný podvozek, nestojí za ty peníze.
Problém RC je, že základní motorizaci následuje ta vrcholná...chybí šestihrnky i civilní výkonnější verze.
Problém RC je, že základní motorizaci následuje ta vrcholná...chybí šestihrnky i civilní výkonnější verze.
Čti diskuzi = šestihrnky RC300 a RC350 existujou - jen sem se nedovážej
Koupíš si je v americe austrálii asii dokonce i v africe
Koupíš si je v americe austrálii asii dokonce i v africe
Nežiju ani v NA, ani v AUS, nebo SA 😉 . Co mi Lex nabídne místo 435i? Jak to, že nemá odpověď na 430i?
No má = všude na světě
Zrovna náš kontinent je bohužel takovej svuj [odkaz] :-!
A čechia svá v rámci kontinentu >😒]
Zrovna náš kontinent je bohužel takovej svuj [odkaz] :-!
A čechia svá v rámci kontinentu >😒]
Nabídku Lexusu tvoří náš kontinent? Nechápu logiku tvých úsudků...někdo Lexusu zakázal vozit sem V6?
Evidentne nemas pravdu 😄
Pozri si porovnanie RC/BMW/MB/Audi z americkeho webu Lexusu, kde na rozdiel od ACZ udavaju realnu spotrebu podla americkej normy, realnu vybavu s cenou.
Zistis, ze vsetky znacky su na tom rovnako (vykon/cena/spotreba/vybava). [odkaz]
Pozri si porovnanie RC/BMW/MB/Audi z americkeho webu Lexusu, kde na rozdiel od ACZ udavaju realnu spotrebu podla americkej normy, realnu vybavu s cenou.
Zistis, ze vsetky znacky su na tom rovnako (vykon/cena/spotreba/vybava). [odkaz]
Jakou to má souvislost s tím, co napsal webpaja? Protože nepsal ani o výkonu, spotřebě nebo výbavě, ani netvrdil, že cena není porovnatelná s konkurencí.
S tímhle se názorem se naprosto ztotožňuju.... O Audi bych se v roce 2016 nezmiňoval jako o prémiovém vozu, stejně tak BMW.... Mercedes ještě jakž takž..... V porovnání s Lexusem je to však bída. Naposledy neměcká trojka vyráběla kvalitní vozy někdy kolem roku 2000....
Že se ty podle tebe nekvalitní auta stále perou s tak vysokou poptávkou a dokážou porážet mnohem kvalitnější značky je vážně s podivem 😉
Asi kouzlo >😁
Asi kouzlo >😁
Asi kouzlo.... Kabanosu a rohlíků se taky prodá víc než italské šunky a francouzských bagetek.... Mimochodem TOYOTA prodala loni 10M stejně jako VW..... Pro německou trojku je Evropa domácím trhem.... Ještě jsi do hodnocení nezačlenil faktor "maloměšťáctví", který výrazně hraje do karet Audi a BMW..... Mám dodat ještě nějaké argumenty na obhájení svého názoru, nebo se ušlapeš sám? :-!
Dělám do audiovideo techniky = fakt si myslíš že se prodává podle kvality? >😁 >😁 >😒]
Když je kvalitnější stejně drahá jako nekvalitní, tak se přesto prodává hůř?
Já myslel, že jsi ekonom >😒]
Já myslel, že jsi ekonom >😒]
Zase všechno blbě >😒]
Teď jsi příliš sebekritický, občas něco napíšeš dobře 😉 :-!
A to posuzuješ ty? 😉
Jak moc si objektivní a vyznáš se v geopolitice a ekonomice už víme 😄
Vrať se k tomu mýmu 12:04 = tak to prostě je 😉
Jak moc si objektivní a vyznáš se v geopolitice a ekonomice už víme 😄
Vrať se k tomu mýmu 12:04 = tak to prostě je 😉
Odpovíš, nebo si zase povídat sám se sebou?
"Když je kvalitnější stejně drahá jako nekvalitní, tak se přesto prodává hůř?"
"Když je kvalitnější stejně drahá jako nekvalitní, tak se přesto prodává hůř?"
Tvoje otázka je p.čovina = nemachruj nesnaž se mě v ekonomice trapně trumfovat a jestli tě to fakt zajímá vrať se k podstatě = 12:04 :-!
Omezený a ještě sprosťák? Ty se umíš vyprofilovat...těžko by se ti odpovídalo, stejně jako u tvých perel nahoře. Nech to plavat Sakro 😉
Od začátku mě naprosto mimo realitu a totálně hloupě urážíš ty! :-!
To co já ti řekne každej ekonomicky vzdělanej! Že ty radši blábolíš, zpochybňuješ urážíš = je jen tvuj problém
Ať se ti to líbí nelíbí, zdá nezdá = to co sem napsal je prostě fakt :-!
To co já ti řekne každej ekonomicky vzdělanej! Že ty radši blábolíš, zpochybňuješ urážíš = je jen tvuj problém
Ať se ti to líbí nelíbí, zdá nezdá = to co sem napsal je prostě fakt :-!
Nejen, že projevuješ svou nevzdělanost, ale ještě nulovou sebereflexi. Zaíráš neustálým dohadováním diskuze (tady se musím všem omluvit i já, že jsem tvý trollování nenechal být).
Tvoje fakta jsou😒br /> - auta za 1,5mio jsou dnes levný zboží
- Lexus by do EU nevozí V6, protože (a tady tvá "fakta" skončila)
Zapleveluj si tu sám :-! 😉
Tvoje fakta jsou😒br /> - auta za 1,5mio jsou dnes levný zboží
- Lexus by do EU nevozí V6, protože (a tady tvá "fakta" skončila)
Zapleveluj si tu sám :-! 😉
Nech toho hádavče 😄
Cituješ mě úmyslně blbě nebo seš tak rozparáděnej?
Jestli chceš = rad to rozvedu. O blbý urážky ale nemám zájem. Jen můžu poloamatérsky osvětlit co nechceš pochopit 😉
A proč Lexus a další značky do Evropy nevozí všechny motory, nebo některý lepší motory tu v diskuzi padlo = tak to bohužel prostě je :-!
Cituješ mě úmyslně blbě nebo seš tak rozparáděnej?
Jestli chceš = rad to rozvedu. O blbý urážky ale nemám zájem. Jen můžu poloamatérsky osvětlit co nechceš pochopit 😉
A proč Lexus a další značky do Evropy nevozí všechny motory, nebo některý lepší motory tu v diskuzi padlo = tak to bohužel prostě je :-!
Podívej, to cos napsal je tak obecné, že se to nedá prakticky použít.... Pokud v jednom konkrétním obchodě budeš za stejnou cenu prodávat dva druhy povidlových buchet - jedny s obsahem povidel 10%, druhé s obsahem povidel 60%, lidi budou kupovat ty s obsahem povidel 60%.
Pokud se ptáš, proč němci v evropě prodávaj víc aut než japonci, no.... co k tomu dodat? Faktory jako zeměpisná poloha, doba strávená na konkrétním trhu, marketing, a dalších milion věcí, to ti nic neříká?
To že půl národa jezdí v naftovým kombíku mě nepřiměje myslet si, že to je to NEJLEPŠÍ řešení....
edit: ono nikdy žádný nejlepší řešení neexistovalo... každý člověk má jiné potřeby.... pro každého je důležitý jiný parametr(y)... platí to jak o autech, o ženských, o penězích....
Pokud se ptáš, proč němci v evropě prodávaj víc aut než japonci, no.... co k tomu dodat? Faktory jako zeměpisná poloha, doba strávená na konkrétním trhu, marketing, a dalších milion věcí, to ti nic neříká?
To že půl národa jezdí v naftovým kombíku mě nepřiměje myslet si, že to je to NEJLEPŠÍ řešení....
edit: ono nikdy žádný nejlepší řešení neexistovalo... každý člověk má jiné potřeby.... pro každého je důležitý jiný parametr(y)... platí to jak o autech, o ženských, o penězích....
Tohle snad neni potřeba rozebírat :-!
I když možná je 😉
I když možná je 😉
reagoval jsem na příspěvek
webpaja dnes 12:14
« Re: Re: L-finesse
Když je kvalitnější stejně drahá jako nekvalitní, tak se přesto prodává hůř?
_____
ale už mi tato diskuse přijde tak zmatená, že bude nejlepší ji opustit :-! >😁
webpaja dnes 12:14
« Re: Re: L-finesse
Když je kvalitnější stejně drahá jako nekvalitní, tak se přesto prodává hůř?
_____
ale už mi tato diskuse přijde tak zmatená, že bude nejlepší ji opustit :-! >😁
Výborně napsáno...trefil jsi hřebík na hlavičku Tojekoubo 😉 . Speciálně co jsi napsal v editu, tedy subjektivně můžeme házet vidle jeden po druhým. Objektivní jsou pak max reálný čísla (vztažený k čemukoliv). 😉
To jsou ale dost odlišné světy. Auto je snadnější si půjčit na dostatečně dlouhou dobu, rozdíly jsou větší, spíš si jich všimneš bez přímého srovnání, a když si chceš něco přeměřit, není to takový problém (parametry, které měříme, jsou v porovnání primitivní). S audiem se tolik neprdím, protože to zabírá hodně času a zajištění potřebných komponent na stejné období je náročné.
Mimochodem, máš nějaký tip na zesilovač vhodný pro Gallo Strada 2 (jako 2.0)? Ideálně vše v jednom, od DAC po zesilovač (dobrý zesilovač pro sluchátka by byl plus; nic jiného než DAC [USB] na vstupu nepotřebuji). Budou na stole, takže mi jde o minimalismus (žádné hromady kabelů a elektroniky, buď tedy něco menšího, pěkného, integrovaného, nebo něco, co půjde schovat).
Mimochodem, máš nějaký tip na zesilovač vhodný pro Gallo Strada 2 (jako 2.0)? Ideálně vše v jednom, od DAC po zesilovač (dobrý zesilovač pro sluchátka by byl plus; nic jiného než DAC [USB] na vstupu nepotřebuji). Budou na stole, takže mi jde o minimalismus (žádné hromady kabelů a elektroniky, buď tedy něco menšího, pěkného, integrovaného, nebo něco, co půjde schovat).
Tohle platí pro všechny světy 😉
Zítra odjíždím za klukama do Mnichova [odkaz] zeptám se. Nebo eště předtim podívám 😄
[odkaz] [odkaz]
Mimochodem už je máš nebo plánuješ? Jsou hezký ale za stejný peníz existujou líp hrající = byť ne tak hezký. A viz text = špatně špatný nejsou 😉
Zítra odjíždím za klukama do Mnichova [odkaz] zeptám se. Nebo eště předtim podívám 😄
[odkaz] [odkaz]
Mimochodem už je máš nebo plánuješ? Jsou hezký ale za stejný peníz existujou líp hrající = byť ne tak hezký. A viz text = špatně špatný nejsou 😉
Tím jsem spíš chtěl říct, že je (alespoň pro mne) u aut mnohem snadnější posoudit, co považuji za lepší.
Jsem otevřený návrhům. Ta otázka je platná pro všechny pasivní reproduktory. Aktivní reproduktory (s integrovaným zesilovačem) by usnadnily výběr elektroniky (předzesilovačů s DAC je dost). Ty jsou často studiové (preferoval bych symetrickou kabeláž) a i když se dají sehnat menší (třeba Dynaudio), vypadají příliš utilitárně (alespoň ty, na které jsem koukal).
Asi největší problém je velikost (chtěl bych se vyhnout něčemu příliš dominantnímu). Z hlediska designu nemám nic proti klasičtějším tvarům (krabice), zpracování však musí být na úrovni a jsem ochoten za to zaplatit. Subwooferu se nebráním, ale nejprve jsem se chtěl porozhlédnout po elektronice. Až pak řešit, jaký problém by ho bylo kde připojit.
Budu chtít vyzkoušet například KEF LS50. Nejmenší Utopie od Focalu by zajisté byly skvělé, ale budou příliš velké. Párek Viva Utopia by byl úžasný, ale jestli budou Diabla velké, Vivy lepší nebudou. Část mne říká, že stůl mám dost velký a vždy se dá pořídit větší. >😁 Ještě jsem neviděl tu novou řadu Sopra. U dražších bych neměl problém uvažovat například o zesilovači Devialet.
Jsem otevřený návrhům. Ta otázka je platná pro všechny pasivní reproduktory. Aktivní reproduktory (s integrovaným zesilovačem) by usnadnily výběr elektroniky (předzesilovačů s DAC je dost). Ty jsou často studiové (preferoval bych symetrickou kabeláž) a i když se dají sehnat menší (třeba Dynaudio), vypadají příliš utilitárně (alespoň ty, na které jsem koukal).
Asi největší problém je velikost (chtěl bych se vyhnout něčemu příliš dominantnímu). Z hlediska designu nemám nic proti klasičtějším tvarům (krabice), zpracování však musí být na úrovni a jsem ochoten za to zaplatit. Subwooferu se nebráním, ale nejprve jsem se chtěl porozhlédnout po elektronice. Až pak řešit, jaký problém by ho bylo kde připojit.
Budu chtít vyzkoušet například KEF LS50. Nejmenší Utopie od Focalu by zajisté byly skvělé, ale budou příliš velké. Párek Viva Utopia by byl úžasný, ale jestli budou Diabla velké, Vivy lepší nebudou. Část mne říká, že stůl mám dost velký a vždy se dá pořídit větší. >😁 Ještě jsem neviděl tu novou řadu Sopra. U dražších bych neměl problém uvažovat například o zesilovači Devialet.
Ahoj! 😃) Pokud se zajímáš o audio, určitě víš, že nejpodstatnější je akustika.... Předpokládám, že tu při tomhle samolibém tlachání máš splněnou naprosto do puntíku.... To je pro běžnou místnost zhruba 100.000...... jinak si tam můžeš postavit techniku za dva míče a stejně to bude znít napi$u......... můžem pokračovat?
Ne. Místnost je upravená, akustika je slušná, ale není to posluchárna a nemá to vypadat jako posluchárna, možnosti jsou tedy omezené. Není problém, aby na zdroji běžela korekce místnosti, kdyby na to přišlo (subwoofer by to mohl potřebovat, protože by pravděpodobně nešel ideálně umístit). Pokud by rozum prohrál a koupil jsem něco zbytečně drahého, tak bych asi uvažoval o větším zásahu. Utopie byly samozřejmě vtípek, protože jsou příliš velké (i Diabla mají přes 40 cm) a nepřiměřeně drahé. Ale jsou krásné.
Neprodávám ti to = zkusim ti hodně zajímavě ušetřit = třeba tě to šokne jako většinu. Zkus Muso [odkaz] = je jedno které = to dražší je samozřejmě parametrově lepší = v praxi jde trochu hloubš. Ten hlavní fór je že to můžeš vyzkoušet přesně na místě kde to budeš poslouchat [odkaz]
Vyber si to které se ti víc líbí = zvukově je to velmi podobné [odkaz] [odkaz] = i když to dražší.. 😉
Jinak sem samozřejmě pro úplně jinou ligu = ale jestli dobře chápu na co a kam to chceš = myslím že bys mohl být pozitivně šokován 😄
Vyber si to které se ti víc líbí = zvukově je to velmi podobné [odkaz] [odkaz] = i když to dražší.. 😉
Jinak sem samozřejmě pro úplně jinou ligu = ale jestli dobře chápu na co a kam to chceš = myslím že bys mohl být pozitivně šokován 😄
Myslím si, že porovnávám porovnatelné, protože jsem výkon auta porovnával s podobně výkonnými soupeři a v tomto ohledu prostě lexus ztrácí, protože obdobně silná konkurence je zkrátka rychlejší. A co si budeme povídat, na 180 kW motor rozhodně nepůsobí...
Audi A5 je rychlejsie o 0.6s.
Je to dovod, aby ste do nadpisu clanku napisal "Sportovec jen na oko"?
Odvazil by ste sa to napisat aj pri teste A5??
Je to dovod, aby ste do nadpisu clanku napisal "Sportovec jen na oko"?
Odvazil by ste sa to napisat aj pri teste A5??
OOOObvyklá oooobjektivita >😒]
10 let starej Multitronic musí bejt lepší >😁
10 let starej Multitronic musí bejt lepší >😁
Audi s multitronicem by samozřejmě mělo za motor+převodovka dostat +- podobné hodnocení, ale nějak ti asi ušlo, že stejně silné BMW dá Lexu skoro 2s, MB přes sekundu. Málo to není. Mě by to nevadilo, komfortní zaměření by mi vyhovovalo, ale popírat fakt je hloupé.
Co je zajímavé, jsou vylhané spotřeby u evropských soupeřů.
Co je zajímavé, jsou vylhané spotřeby u evropských soupeřů.
Psát to u testu A5 není relevantní, protože A5 se jako sportovec netváří.
Je rychlejší o 0,6s při motoru slabším o 11kW s převodovkou typu CVT...
Je rychlejší o 0,6s při motoru slabším o 11kW s převodovkou typu CVT...
Sky for everybody
...líbí se mi. Docela.
asi černej s černým interiérem s nějakým tím tmavočerveným prošíváním a byl bych spokojenej jak želva
asi černej s černým interiérem s nějakým tím tmavočerveným prošíváním a byl bych spokojenej jak želva
martin_MPS
Přesně s tímto autem, jen v jiné barvě jsem jezdil posledních 14 dní, takže několik vlastních připomínek.
motor: Asi naprostý souhlas s testem. Motor není žádný trhač asfaltu, jako základní motorizace je ale naprosto perfektní. Opravdu hodně kultivovaný, skoro mi ani není líto šestiválce 😄 ... Bere mu dost převodovka. Brzdou provozu ale určitě není. Jen ta reálná spotřeba - při ekojízdě v noci jsem dal 8L, jinak kolem 10L.
převodovka: Možná je to ten slabší článek, pokud chce jet člověk "pilu". Ta automatika funguje dobře při běžném stylu jízdy. Při sportovní jízdě je lepší řadit manuálně, tam to bylo podle mě naprosto v pořádku.
podvozek: Podle mě asi to nejlepší. Opravdu pohodlný a bez náklonů, Hmotnost auta není malá, ale podle mě to zde problém není.
Ohledně designu se nemám moc ve zvyku vyjadřovat, je to hodně individuální záležitost. Podle mě je to ale nejhezčí Lexus současnosti. Sedačky naprosto super, na ovládání se dá zvyknout, chápu ale, že to je ze začátku nepohodlné.
Sám jsem letos pořídil FC-F a když ty auta nestojí vedle sebe, člověk skoro nepozná rozdíl. Rozdíl při jízdě tam ale samozřejmě je, a to pořádný. Až najedu dostatek km, pokusím se udělat nějakou recenzi.
motor: Asi naprostý souhlas s testem. Motor není žádný trhač asfaltu, jako základní motorizace je ale naprosto perfektní. Opravdu hodně kultivovaný, skoro mi ani není líto šestiválce 😄 ... Bere mu dost převodovka. Brzdou provozu ale určitě není. Jen ta reálná spotřeba - při ekojízdě v noci jsem dal 8L, jinak kolem 10L.
převodovka: Možná je to ten slabší článek, pokud chce jet člověk "pilu". Ta automatika funguje dobře při běžném stylu jízdy. Při sportovní jízdě je lepší řadit manuálně, tam to bylo podle mě naprosto v pořádku.
podvozek: Podle mě asi to nejlepší. Opravdu pohodlný a bez náklonů, Hmotnost auta není malá, ale podle mě to zde problém není.
Ohledně designu se nemám moc ve zvyku vyjadřovat, je to hodně individuální záležitost. Podle mě je to ale nejhezčí Lexus současnosti. Sedačky naprosto super, na ovládání se dá zvyknout, chápu ale, že to je ze začátku nepohodlné.
Sám jsem letos pořídil FC-F a když ty auta nestojí vedle sebe, člověk skoro nepozná rozdíl. Rozdíl při jízdě tam ale samozřejmě je, a to pořádný. Až najedu dostatek km, pokusím se udělat nějakou recenzi.
Někdo tu vzpomněl ATS...evidentní stejný symptomy. Líný motor, nepřesvědčivý automat, vyšší hmotnost, spotřeba nad úrovní šestiválců. Ale skvělý podvozek.
Omlouvám se za nezdvořilost, co je FC-F? 😉
Omlouvám se za nezdvořilost, co je FC-F? 😉
Pardon, ale zrychlení pod 6s nepovažuji za "líný motor", zvlášť ne na evropské poměry (a to je jen základní motor). Nemáte náhodou tenhle názor od toho pána na Stream.cz, který porovnává základní ATS s "ostrými Mercedesy"?
Motor rozhodně líný není, jako základní motor naprosto v pořádku. Automat je horší, pokud chceš jet sportovně. Je pak lepší řadit manuálně, což je ale pro sportovní jízdu stejně lepší. Při "normálním" tempu nemám moc převodovce co vytknout. ZF je ale lepší, to je pravda (nevím ale, jak je to se spolehlivostí). Spotřebu jsem čekal nižší, podvozek je opravdu vynikající.
Hmotnost je taková dost ošemetná záležitost. Lexus ta auta dodává dost vybavená, příplatků zase tolik není. A možná pokud srovnáš tu hmotnost se stejně vybavenou konkurencí, nebude ten rozdíl zase tak veliký...
Jinak samozřejmě RC-F, mám asi tlustý prsty 😉
Hmotnost je taková dost ošemetná záležitost. Lexus ta auta dodává dost vybavená, příplatků zase tolik není. A možná pokud srovnáš tu hmotnost se stejně vybavenou konkurencí, nebude ten rozdíl zase tak veliký...
Jinak samozřejmě RC-F, mám asi tlustý prsty 😉
classic
Mimochodem, tohle celé je opravdu otřesná recenze na vůz... Nic hůř napsaného jsem dlouho nečetl. Samé neobjektivní názory, strohé nezajímavé věty.... Velmi špatné..... Nebo co třeba ten hoch, co srovnával R8 V10 plus s dvoulitrovým Lexusem >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
ljube
to je srandovní, že tohle 2+2 kupátko s dvoulitrem je stejně těžký jako plnotučný 7 místný mpv s 2,4l...
Jak má to MPV řešený podvozek? Vede mu taky dozadu kardanka? To je velmi hrubé uvažování 😉
unicorn64
Toto nie je kritika autora testu. Je to len ukazka toho, ze subjektivne pocity z auta je dobre overit presnym meranim alebo profesionalnou simulaciou.
V tomto pripade je meranie robene simulaciou v softveri ProfessCars, ktory sa pouziva na porovnanie dynamiky/spotreby/atd. automobilov (katalog od r. 1945) [odkaz]
SUBJEKTIVNE POCITY AUTORA:
"Lexus RC 200t (180 kW) – Sportovcem jen na oko" (titulok), "sportovní zázraky od RC 200t rozhodně nečekejte", "RC 200t nevystřelí tak, jak bychom od něj čekali", "Tohle zkrátka žádný sporťák není", "mnohdy ale působí ospalým dojmem", "Lexus RC má ale do jakéhokoliv sportování hodně daleko", "Jen průměrná dynamika" atd.
Je to asi dane naladenim aut. prevodovky, manual je pod kontrolou vodica.
LEXUS RC vs KONKURENCIA V SIMULACII😒br /> v poradi: Lexus RC -> Audi A5 2.0TFSI -> BMW 428i -> MB C 300
vid. hodnoty v tabulke z clanku plus ...
vaha na vykon (kg/kW): 9.3(1670/180) -> 9.1(1500/165) -> 8.2(1470/180) -> 9.1(1630/179.5)
0-100 km/h: 6.7 -> 6.4 -> 5.7 -> 6.6 (na youtube sa da najst RC 7.0s)
1/4 mile v sek: 14.7 -> 14.6 -> 13.9 -> 14.6 (cca 0-150km/h)
60-100 km/h: 3.6 -> 3.5 -> 3.1 -> 3.6
80-120 km/h: 4.6 -> 4.1 -> 3.9 -> 4.6
100-180 km/h: 15.1 -> 14.7 -> 13.3 -> 15.9
spotreba kombi: 9.6 -> 7.9 -> 9.3 -> 9.2
Inymi slovami, RC sa v sportovej konkurencii nestrati.
RC [odkaz] BMW [odkaz] Audi [odkaz] MB [odkaz]
EDIT(08.05. 10.30) - DOPLNENIE UDAJOV😒br /> Horeuvedene udaje pre MB C 300 su pre verziu 4MATIC(4x4) pre US trh.
Udaje pre verziu so zadnym pohonom pre EU trh [odkaz] su nasledovne😒br /> vaha na vykon (kg/kW): 8.3 (1490/180)
0-100 km/h: 6.0
1/4 mile v sek: 14.2
60-100 km/h: 3.2
80-120 km/h: 4.1
100-180 km/h: 13.8
spotreba kombi: 9.4
SPOLAHLIVOST ZNACKY podla TUV 2016 (problemy na STK) [odkaz]
4-5 rocne😒br /> Toyota(Lexus) - 12. 21. 22. 28. 30. 55. 58. (priemer 32.)
Audi - 1. 3. 6. 15. 18. 19. 30. (priemer 13.)
BMW - 2. 5. 11. 39. 48. 63. 105. (priemer 39.)
MB - 6. 12. 17. 20. 24. 51. 52. 81. (priemer 32.)
10-11 rocne😒br /> Toyota(Lexus) - 2. 3. 4. 6. 7. (priemer 4.)
Audi - 16. 26. 27. 50. (priemer 30.)
BMW - 18. 27. 44. 49. 57. 70. (priemer 44.)
MB - 5. 31. 34. 41. 60. 88. (priemer 43.)
V tomto pripade je meranie robene simulaciou v softveri ProfessCars, ktory sa pouziva na porovnanie dynamiky/spotreby/atd. automobilov (katalog od r. 1945) [odkaz]
SUBJEKTIVNE POCITY AUTORA:
"Lexus RC 200t (180 kW) – Sportovcem jen na oko" (titulok), "sportovní zázraky od RC 200t rozhodně nečekejte", "RC 200t nevystřelí tak, jak bychom od něj čekali", "Tohle zkrátka žádný sporťák není", "mnohdy ale působí ospalým dojmem", "Lexus RC má ale do jakéhokoliv sportování hodně daleko", "Jen průměrná dynamika" atd.
Je to asi dane naladenim aut. prevodovky, manual je pod kontrolou vodica.
LEXUS RC vs KONKURENCIA V SIMULACII😒br /> v poradi: Lexus RC -> Audi A5 2.0TFSI -> BMW 428i -> MB C 300
vid. hodnoty v tabulke z clanku plus ...
vaha na vykon (kg/kW): 9.3(1670/180) -> 9.1(1500/165) -> 8.2(1470/180) -> 9.1(1630/179.5)
0-100 km/h: 6.7 -> 6.4 -> 5.7 -> 6.6 (na youtube sa da najst RC 7.0s)
1/4 mile v sek: 14.7 -> 14.6 -> 13.9 -> 14.6 (cca 0-150km/h)
60-100 km/h: 3.6 -> 3.5 -> 3.1 -> 3.6
80-120 km/h: 4.6 -> 4.1 -> 3.9 -> 4.6
100-180 km/h: 15.1 -> 14.7 -> 13.3 -> 15.9
spotreba kombi: 9.6 -> 7.9 -> 9.3 -> 9.2
Inymi slovami, RC sa v sportovej konkurencii nestrati.
RC [odkaz] BMW [odkaz] Audi [odkaz] MB [odkaz]
EDIT(08.05. 10.30) - DOPLNENIE UDAJOV😒br /> Horeuvedene udaje pre MB C 300 su pre verziu 4MATIC(4x4) pre US trh.
Udaje pre verziu so zadnym pohonom pre EU trh [odkaz] su nasledovne😒br /> vaha na vykon (kg/kW): 8.3 (1490/180)
0-100 km/h: 6.0
1/4 mile v sek: 14.2
60-100 km/h: 3.2
80-120 km/h: 4.1
100-180 km/h: 13.8
spotreba kombi: 9.4
SPOLAHLIVOST ZNACKY podla TUV 2016 (problemy na STK) [odkaz]
4-5 rocne😒br /> Toyota(Lexus) - 12. 21. 22. 28. 30. 55. 58. (priemer 32.)
Audi - 1. 3. 6. 15. 18. 19. 30. (priemer 13.)
BMW - 2. 5. 11. 39. 48. 63. 105. (priemer 39.)
MB - 6. 12. 17. 20. 24. 51. 52. 81. (priemer 32.)
10-11 rocne😒br /> Toyota(Lexus) - 2. 3. 4. 6. 7. (priemer 4.)
Audi - 16. 26. 27. 50. (priemer 30.)
BMW - 18. 27. 44. 49. 57. 70. (priemer 44.)
MB - 5. 31. 34. 41. 60. 88. (priemer 43.)
classic
Evropa bude i tak za pár let pod nadvládou islámskýho státu, a ten všechny továrny VW přebuduje a bude vyrábět jen Toyoty Hilux........
rado_k
Asi pred týždňom som sa stal po troch BMW majiteľom Lexusu a preto mi nedá neprispieť. Vyskúšal som viaceré typy IS, GS s rôznymi motormi a všetky boli pocitovo podobne spracované. Nkoniec som majitelom iného typu aký sa tu pranieruje (GS300H) ale v zásade každý Lexus ktorý prejde redakčným testom kdekoľvek na svete schytá tie isté výčitky - vysoká váha, lenivé, nekvalitné plasty, v prípade CVT je zle už to že je to CVT, zastaralý infotainment a ževraj nemci sú vo všetkom lepši... Tak moja skúsenosť po týždni je asi taká, že sú lepší hlavne obchodníci. Predajú za viac peňazí menej železa. Keď to porovnám s predchádzajucim autom BMW 528i 180kw tak toto je citeľne pomalšie ale vôbec nie lenivé. Vo všetkom ostatnom sa mi Lexus subjektívne páči viac. Pripomínam, že obe autá majú cenníkovú cenu viacmenej identíckú 53450 BMW vs. 53350 Lexus. Začnem otvorením a zatvorením dverí. BMW malo už od výroby poodpadávané písmená na lacno vypadajúcich prahových lištách. Lexus má kompletné lišty 😄 Pri nasadaní do BMW veľa plastov vŕzga. V lexuse je ticho. 😄 Sedadlá v BMW za 55tisíc € sú z vrecovnivej látky, v Lexuse z jemnej kože. V inom BMW mám kožené sedadlá, no proti týmto sa podobajú viac na koženku. 😄 Predné sedadlá v Lexuse sú navyše vyhrievané a vetrané 😄 Základný audiosystém v BMW síce nehrá úplne zle, ale v Lexuse je citeľne kvalitnejši. 😄 Základný Infotainment v BMW je celkom dobrý, ale na malej obrazovke. V Lexuse je iný ale rovnako dobrý s veľkou obrazovkou a s navigáciou 😄 Po naštartovaní BMW vibruje rynčí podobne ako Škoda 100, po zahriatí podobne ako starý naftový pežot. Pri otvorených oknách katastrofa. Lexus je buď úpln ticho, alebo ak je studený tak beží zamatovo tichý štvorvalec. Nič nerynčí, nevibruje... 😄 Podobne pri rozbehu sa BMW otriasa ako mokrý pes, Lexus nie 😄 Počas jazdy v nízkych otáčkach BMW hlučne vibruje. Myslím, že tento problém má na svedomí prevodovka, ktorá podradí až pri 900 otáčkach, volnobeh je okolo 650-700. Celkovo je Lexus pri akých koľvek otáčkach výrazne tichší, od motora od kolies od výfuku 😄 V BMW sa od novoty vyskytovali rôzne praskania plastov tlačítok, klepoty atď. V Lexuse nič také nieje 😄 V obidvoch autách je podobný priečinok na nápoje vpredu na stredovom tuneli. Ak máte možnost porovnať, tak skúste ako fungujú 😄 Jazda... Komfort pruženia je v oboch autách prakticky rovnaký. Reakcie na plyn by som povedal že tiež. BMW je rýchlejšie keď sa preberie, Lexus v prvom okamihu. Rozdiel nieje až taký dramatický. Treba ešte podotknúť, že Lexus má aj na papieri nižší výkon. Mne nadmieru stačí. Brzdy použivam málo, to neviem zhodnotiť. Základné svetlá v BMW sú Bixenony a svietia horšie ako halogény na E90. V lexuse mám základné LED svetlá a svietia famózne. Navyše sa automaticky prepínajú. 😄 Pri nemcovi spotreba 5,3 l/100km leda tak u nafty 😄 Takto by sa dalo pokračovať neviem dokedy. Záver: za prémiovú cenu som chcel prémové auto s prémiovým spracovaním a pohodlím a to som aj dostal. BMW je performance traktor za prémiovú cenu, takže už nič pre mňa. Audi je detto. Mercedes v podobnej cene nieje u mňa ani performance ani premium.
Pěkné porovnání. Jen si myslím, že u Audi značná část tvých výtek na BMW nebude platit. Určitě ne v interiéru. Ale jinak dobrý :yes: Škoda, že Lexus dělá jen sedany.
Tak myslet si můžeš co chceš.... Místo mylných myšlenek někdy sedni do Lexusu. Třeba do nějakýho kupé.... Nebo SUV.... Určitě se najde i nějaký ten hatchback.... Vlastně, ty jsi MYSLEL, že vyrábí jen sedany.....
Potřebuji KOMBI. 😐
Špatný den? A přitom je tak krásně...
Trollem jsi myslel mě? Fanatický fanoušku Lexusu, mě se Lexusy moc líbí, pochválil jsem poznatky majitele nového GS, zalitoval, že nedělají kastli i pro mě, a ty mi nadáváš???
Špatný den? A přitom je tak krásně...
Trollem jsi myslel mě? Fanatický fanoušku Lexusu, mě se Lexusy moc líbí, pochválil jsem poznatky majitele nového GS, zalitoval, že nedělají kastli i pro mě, a ty mi nadáváš???
Nadávat? Neeee.... Maximálně tě popichuji.... Nic, co by člověk nemohl vydržet 😊)) Bohužel nemůžu číst všechny příspěvky všech místních bláznů, ale za pochvalu Lexusu ti připisuju do neexistující deníčku malé bezvýznamné plus.... :-! >😁
Aj ja sa hlasim !!!!!!
Chvalim LS ( uz neviem oznacenie, ale V8 atmo benzin 4x4 ), za to, ze podla vzoru nasich pouziva medzinapravovy diferencial Torsen - po vzore nasich ! >😁 :yes:
Chvalim LS ( uz neviem oznacenie, ale V8 atmo benzin 4x4 ), za to, ze podla vzoru nasich pouziva medzinapravovy diferencial Torsen - po vzore nasich ! >😁 :yes:
Šestiválce RC300 a 350 se tady bohužel neprodávaj