Srovnávací testy
Přihlásit pro přidání komentáře
3_diamanty
ale popravde ma ku Q5ke ovela blizsie taky discovery sport.... teda mam na mysli rozmery .. tu vidim trosku neferovost porovnania ... pride mi ze konkurent pre RR evoque je skor Q3ka .... ved sa len pozrime na tie rozmery.... Q5 je od RR evoque o hodne dlhsia jak razvorom tak celkovou dlzkou... ono prave Q3 ma presne podobne rozmery aj razvor ako evoque ... ale mozno nebola Q3 k dispozicii na test .. skoda.... samozrejme ze Q5 potom boduje kufrom ked je o triedu vacsim autom ... celkovy vysledok tak povazujem za hodne skresleny a nahravajuci Q5-ke... osobne by som z tejto dvojice aj tak bral RR evoque .... navyse ta charizma a dizajn... klobuk dole pred rr evoque-om ... dodnes nezostarol ani o den :yes😒br />
PS: nabuduce by to chcelo odvetu v podobnom duchu ... discovery sport vs Q3 :yes:
PS: nabuduce by to chcelo odvetu v podobnom duchu ... discovery sport vs Q3 :yes:
Taky mi přijde, že Q5 je tak o pul třídy větším vozem.
ono evoque je dokonca aj od konkurencnej Q3 este o par mm kratsi ... takze porovnavat ho s vacsou Q5 je vazne kusok ulet ... so skreslenym vysledkom
to je ako porovnavat sportage s grand santa fe 😉
to je ako porovnavat sportage s grand santa fe 😉
Peníze?
z tohto pohladu mozeme porovnat aj pandu 4x4 s dusterom.... a tiez si budu cenou podobne aj ked si navzajom vlastne vobec nekonkuruju ....
ja viem mas pravdu... v tomto teste slo aj o cenu... ale taketo porovnania su uz potom hodne skreslene ak auta su sice cenovo podobne ale rozmerovo aj poslanim kazde uplne inde
ja viem mas pravdu... v tomto teste slo aj o cenu... ale taketo porovnania su uz potom hodne skreslene ak auta su sice cenovo podobne ale rozmerovo aj poslanim kazde uplne inde
Zkreslený zas tak ne, cenově jsou podobné a mimo toho prostoru tak odlišné koncepce nejsou a je to jen jedna věc k hodnocení. Holt, Audi i když se mi nelíbí je lepším vozem... čekal jsem to.
Bez ohledu na urozenou značku, úchvatný design a cenovku skoro na úrovni Macanu je RRE majstrštyk.
Na podvozku už nevyráběnýho Freelanderu LR postavilo prodejní trhák, z finančního hlediska podobný kousek jako F500.
Vyjma designu a pěkných materiálu nejde technicky o žádnou štiku, naopak využívá komponenty dávno odpískané řady jen okořeněný o fantastický kabát.
Na podvozku už nevyráběnýho Freelanderu LR postavilo prodejní trhák, z finančního hlediska podobný kousek jako F500.
Vyjma designu a pěkných materiálu nejde technicky o žádnou štiku, naopak využívá komponenty dávno odpískané řady jen okořeněný o fantastický kabát.
A jak víme, kabát prodává.. zezačátku jsem Evoque vnímal jako stylovku pro dámičky do metropole a okolních satelitů, ale čím dal tím víc mých kamarádů mužského pohlaví (a nejsou teplí😁) po takovém autě touží 😄 I mne se líbí, ale já si na styl nepotrpim, takže radši toho Touarega >😁 Když už >😁
Jedna rada: ZMĚŇ KAMARÁDY! >😒]
Je to podezdřelý co? >😒]
>😁 Mě by nevadil, ale ne jako jediný auto v rodině 😉
Pro mě je to malý, takže třeba do práce a pro přítelkyni jo, ale sám bych potřeboval k životu ještě něco většího kde se hezky rovalim >😒]
Disco S musí mít tip top specifikaci, aby mohlo uvnitř působit dojmem středně navoněný Audi a na rozdíl od RRE ani nenabídne zatím nový infotainment. Prostorově ano, motoricky pak nenabídne šestihrnek.
Emel
Hele, a nemá na tu pružnost náhodou vliv to, že má Evoque devítikvalt a jeho čtyřka-pětka-šestka jsou výrazně kratší, než tyto rychlosti u 7DSG v Q5? Jelikož na devítku točí Evoque téměř shodné otáčky jako Q5 na sedmičku (1900 vs. 2000), předpokládám, že šestce u Q5 bude odpovídat minimálně sedmička u Evoque.
Jasně, každopádně mě to měření překvapilo.
Otáčky jsou základ, pokud při tom manévru točí Evoque o 500+ víc tak je po záhadě... a po výhodě. Audi je o něco větší a o něco silnější, čekal bych plus mínus remis.
a za to, ze poukazes na pravdivu vec, este dostanes :no: :-!
klasika, ale neprekvapuje. Keby totiz merali len pruzne zrychlenie v automatickom rezime, rozdiely by boli minimalne, aj ked tipujem, ze lahsi Evoque by bol aj tak o cosi sviznejsi. 😉
klasika, ale neprekvapuje. Keby totiz merali len pruzne zrychlenie v automatickom rezime, rozdiely by boli minimalne, aj ked tipujem, ze lahsi Evoque by bol aj tak o cosi sviznejsi. 😉
Já těmdletěm měřením stejně nerozumím, proč by někdo u takovýhleho auta s automatem schválně držel manuálně nějakou, pro to předjíždění nevýhodnou, rychlost? O čem takový měření vypovídá? Převodovka do auto režimu, jedu 60, prošlápnu plyn a měřim, za jak dlouho jsem na kilu včetně kickdownu. Proč by mě měla zajímat pružnost na čtyřku?
webpaja
Pokud chci od SUV za cenu do 1,5mio souhrn všech vlastností, který mají auta této kategorie mít, pak Q5 je lepší volbou. Subjektivně mi vždy přišla uvnitř prostornější, Evoque snad jen částečně vzdušnější na předních sedadlech.
Ještě jsem nejel RRE, který by bylo přehnaně tvrdý na český silnice a to jsem zkoušel i 20" kola, ale je fakt, že s adaptivními tlumiči. Na o palec menších mě naopak překvapil komfortem, na limitu se RRE však rozblátí. Q5 má tu svou jistitu nenamáhovýho středně rychlýho pohybu a přes něj se trápí o chvilku dřív než konkurent.
RRE může fungovat jako druhý auto v rodině, Q5 však bez pardonu coby family car se vším všudy. Jejich cílený je rozdílný a Evoque přes příšernou cenu pak stavím o kategorii níž. 😉
Ještě jsem nejel RRE, který by bylo přehnaně tvrdý na český silnice a to jsem zkoušel i 20" kola, ale je fakt, že s adaptivními tlumiči. Na o palec menších mě naopak překvapil komfortem, na limitu se RRE však rozblátí. Q5 má tu svou jistitu nenamáhovýho středně rychlýho pohybu a přes něj se trápí o chvilku dřív než konkurent.
RRE může fungovat jako druhý auto v rodině, Q5 však bez pardonu coby family car se vším všudy. Jejich cílený je rozdílný a Evoque přes příšernou cenu pak stavím o kategorii níž. 😉
A schválně, když do 1.5M máš vybrat jakékoliv SUV bez ohledu tohoto testu, bylo by to i tak Audi?
Vůbec bych neváhal nad Touaregem s V6 😉
Tak to se shodneme :yes:
Legrační jsou dnes odborníci s palci >😒]
Když už jste u toho bychaření, tak já bych za těch 1,5M velmi zvážil Grand Cherokee, ten je taky s V6.
O té jsem bychařsky uvažoval také o vlákno výše 😄 Abysme potěšili taky Barika a jeho US uchylku >😁
ja by som asi siahol po sorente ( v plne okolo 1, 3 mega ) ... nikto mi nic podobne velke a tak vyvazene a pekne za tu cenu neda ... sorento v testoch dokonca uz porovnavaju aj s premiovkami ( Q5, X3 ) ktore su samozrejme v tych zakladnych specifikaciach ... aby si testovane auta sadli aj motoricky aj cenou
V testech ať si porovnávají co chtějí. Touareg nabídne vzduch a V6, to za ty peníze nenabídne nic podobnýho.
Testy Supu s M-B, Kie s BMW jsou sice zajímavý, ale reálně to takhle bude brát hodně malá minorita kupců (jestli vůbec někdo).
Testy Supu s M-B, Kie s BMW jsou sice zajímavý, ale reálně to takhle bude brát hodně malá minorita kupců (jestli vůbec někdo).
vzdy zalezi na prioritach..... to ano ..... sorento moze tazit z rozmerov a celkovej vyvazenosti za ferovu cenu ..... ale kto chce premiovu X3 a proste bmw tak ten si ju kupi tak ci tak.... to je jasne 😉 .... som zvedany na kodiaqa... ten to v cenach okolo mega a rozmerov okolo 4,7m moze na europskom trhu este pekne zamotat ... a napodobnit kludne aj kusok este vacsieho touarega.... ktory dnes uz tiez nejeden zakaznik uprednosti aj pred premiou
Proč sem pořád taháš to Sorento? To dává smysl do mega, kdy nabídne kus auta, dobře vypadá, ale tady se hodnotí vozy ještě o polovinu dražší a takové Sorento by už smysl nedávalo (nehledě na to, že snad za 1.5 mega ani neexistuje, nejdražší jsem našel kolem 1.2). Proč brát pak Kiu, kdyz za tu cenu mužu mít Audi? Touareg je trochu jinde a konkuruje proto, protože za ty peníze nabídne prémiovou techniku a V6.
no niekto napriklad chce 7 miestny interier.... alebo chce obrovsky kufor.... vzdy je to o prioritach.... ved to pisem... kto chce X3 kupi si X3... ja by som v cene do 1,5 mega bral sorento .. niekto iny zase Q5 dalsi zase grand santa fe... je to individualne ... rolu hraje celkova vyvazenost... priestornost... urcite aj dizajn a osobne sympatie.... a aj z hladiska praktickeho pouzitia nemusi byt premiant vzdy ta najsikovnejsia a najpraktickejsia volba ... je to o prioritach .... kazde auto ma svoje silne stranky a nieco cim dokaze zaujat ...
Ale ten kdo chce 7 míst a má "omezeny rozpočet" tak rozhodně vůbec nebude koukat na RRE nebo Q5... To je jako u testu třeba kombiků nižší střední vytáhnout, že si mužeš koupit třeba Dacii Lodgy, která ma taky 7 míst 😄
no a kto nema az tak obmedzeny rozpocet moze si kupit 7 miestny discovery sport... outlander alebo sorento.... ono kto ma obmedzeny rozpocet tak nemoze ani tu 5 miestnu Q5 alebo ani mensiu Q3 ... je jasne nic nie je zadarmo
Přesně tak, srovnávat lze ledasco, ale faktem je, že evoque není přímým soupeřem Q5, je prostě o třídu níž, rozměry, technikou, z audi stáje k němu má mnohem blíže Q3. 😉
RRE klame zejména svou šířkou...
Ozzman
Nemohlo by prosím někdy nějaký test prohrát auto z koncernu VW? Jak to tak čtu, tak to prostě asi bude nutné k udržení rovnováhy a vyčištění vzduchu v diskuzích, jelikož i naprosto očividně objektivní testy už jsou napadány za podjatost, děkui 😉 >😁
nemohl jsem si pomoct, máš ode mě :no: >😁
No, alespoň si první, kdo se tu k tomu veřejně přiznal >😁 Že palcuje >😁 Za to ti dám palec :yes:
palec za palec 😄 asi nova doba >😁
Hele, dobrý už mam 4 >😁 A to ještě v diskuzi nejsou takoví střelci, jako třeba Holden >😁
ale este ja som ti tam palec nedal.. az teraz... tak a uz mas 5 :yes: ... snad je to ok >😁
stale to mozem zmenit 😉 daj vediet ak sa na tolko palcov zaporakov necitis >😁
stale to mozem zmenit 😉 daj vediet ak sa na tolko palcov zaporakov necitis >😁
>😁 Zatím dobrý >😁
ved pockaj ked ich vecer budes mat dvojnasobok.... nakoniec si to este zlizne webpaja od teba ze on to cele nastartoval >😁
Jasně, někdo musí být akcelerátor 😉
Zatim slabota pánové.. kdybych napsal klišé o zežvejkaném vandrákovi z Boleslavi, už mam dvojnásobek >😁
Nepalcujem, ale toto si zasluzi. Chces len zakryt uz raz krytu pravdu cez zosmiesnenie. A to som si myslel, ze taky 1.2 TSI ta vyliecil.
Velmi rád bych porozuměl, ale nechápu řeč tvého kmene 😉
Ked chces zakryt podvod, tak zosmiesnis tych co ten podvod odhalili.
Take it easy.
Take it easy.
Zajímavý myšlenkový pochod. Co mají holdenovy urážky společného s podvodem? A holden něco odhalil?
MT😒br />
Holdenove urazky ? Ja tu ziadne nevidim. Velmi ho nesledujem, tak neviem o co go ...
Ja som narazal na nerovny meter pri testoch a to, ze keby auta od VW group splnali emisie, tak by to asi inak vyzeralo ...
Fakt to dost vadi, ze jedno auto testujem pri 130 a druhe nie. A potom to frcnem tento udaj do nadpisu ako jeho priemernu spotrebu (RAV4H). A ze je toto dvjtest, tak netestujem vsetko ? Ale brzdna draha tu je a u RAVky nie. Tak naco vobec nieco testovat, povozime sa ....
Ja som narazal na nerovny meter pri testoch a to, ze keby auta od VW group splnali emisie, tak by to asi inak vyzeralo ...
Fakt to dost vadi, ze jedno auto testujem pri 130 a druhe nie. A potom to frcnem tento udaj do nadpisu ako jeho priemernu spotrebu (RAV4H). A ze je toto dvjtest, tak netestujem vsetko ? Ale brzdna draha tu je a u RAVky nie. Tak naco vobec nieco testovat, povozime sa ....
Zežvejkaný vandrák z Boleslavi je přeci holdenovo označení pro Kabaně. A tys na Ozzmanovu narážku na holdena zareagoval "tohle si palec zaslouží," když tě budu parafrázovat. Jak do toho zapadají emise nebo spotřeba, mi není vůbec jasné.
Q5 vyhrala zasluzene... ale vzhladom na to ze je o triedu vacsim autom tak to nie je prekvapenim... kedze pri udelovani bodov hraje svoju rolu aj kufor ktory tento duel ( na body ) defakto rozhodol
Když čtu test, tak jen tím prostorem si to Q5 rozhodně nevybojovala 😄 Takže sice jí to udělilo trochu náskok, ale stejně by vyhrála i kdyby byla stejně velká.
Tentokrát je to zbytečná spekulace, Q5 dělá líp všechno než evoque, ten test je spíše nefér vůči Q5, evoque pro ni prostě není soupeř. Mě se evoque líbí designem, jako každý range, ale prostě není to range, je to přebouchaný starý freelander těžící právě z povedeného designu. 😉
fOE
V Q5 jako ridic nemam odjeto nic, jak pasazer neco malo, kvality Q5 popsane v clanku (nebo aspon ty, ktere sam muzu ze sedadla smrti posoudit) tak nebudu vubec rozporovat, spise naopak. Je to proste typicke audi, v interieru kvalitou vladne a v nicem jinem vylozene nezklame.
Ale k cemu to kdyz formu nenasleduje design? Q5, nebo treba i nova Q7, ta mozna dokonce jeste vic, muzou byt sebelepsi kusy techniky, ale zabalene do (!)subjektivne(!) strasne nevzhledneho kabatu. Co naplat ze vynikaji v tom nebo onom, kdyz i Tuareg nebo Sorento vypadaji lip? Vidim to u sebe, vidim to kolem sebe, lidi strasne casto kupuji ocima a v kontextu toho je pro me RRE proste vitez co porazi X1, X3, Q5, GLC atd. jednoduse vzhledem. Porazi vsechny, Q5 ale dokonce o parnik. 8 let je 8 let, clovek by se mohl tesit na dalsi generaci, po Q7 ale nevim jestli je na co se tesit. ;-\
Ale k cemu to kdyz formu nenasleduje design? Q5, nebo treba i nova Q7, ta mozna dokonce jeste vic, muzou byt sebelepsi kusy techniky, ale zabalene do (!)subjektivne(!) strasne nevzhledneho kabatu. Co naplat ze vynikaji v tom nebo onom, kdyz i Tuareg nebo Sorento vypadaji lip? Vidim to u sebe, vidim to kolem sebe, lidi strasne casto kupuji ocima a v kontextu toho je pro me RRE proste vitez co porazi X1, X3, Q5, GLC atd. jednoduse vzhledem. Porazi vsechny, Q5 ale dokonce o parnik. 8 let je 8 let, clovek by se mohl tesit na dalsi generaci, po Q7 ale nevim jestli je na co se tesit. ;-\
Naopak nová generácia vyzerá veľmi nádejne. Q5 bola na svoju dobu vydarená, ale dizajnovo so svojimi oblinami aktuálne vyzerá proste neaktuálne. Priostrený dizajn by mal pomôcť, naviac ako sa javí, ten nový dizajnový jazyk menšej Q5 pristane oveľa lepšie, ako Q7😒br />
[odkaz]
Tohle vypadá nadějně! Q7 nefunguje v žádné barvě a se žádnými koly, pokud bude Q5 vypadat podobně (podle spy pics si troufám řícz, že bude štíhlejší), tak to bude mnohem lepší 😉
Q7 vyzera dobre v tejto zaujimavej modrej [odkaz] ... a aj disky sa mi tu pacia 😉 :yes:
Na mě prostě nefunguje...mnohem líp s odstupem času vnímám I.generaci po FL 😉
ista tvarova zaoblenost a "vizualna vydutost" mi ku Q7 pasovala... suhlasim.... ta nova Q7 uz vyzera az moc hranatoidne a niekde by to mozno chcelo aj nejaku tu oblinku a trosku vypuklejsie tvary ...... . podobny problem vidim aj pri R8 .... ale dizajn je subjektivny....proste tie nove audi su "objemovo" akesi plochejsie a tvarovo kubickejsie
Mně celkem funguje v nějaké té světlé (Graphit?). Ale ještě jsem ji neviděl v mé dlouhodobě oblíbené Daytoně. Nicméně krasavice to není.
Za mě nic moc, mám z toho podobný pocit jako z toho R-Line Tiguanu... je to už takové přestajlované, agresivně přeostřené, ty přední vstupy vzduchu jsou zbytečně velké a vypadá to trošku jako karikatura. Snad je to jen nějaká Sportline verze.
A mne sa praveze stare Q-cka pacia. 😄
Nova Q5 ( podla skumania toho, co vidno pod maskovaciou foliou ) bude ale pekna.
Teda aspon proti novej Q7 sa mi tam tie proporcie pozdavaju.
Nova Q5 ( podla skumania toho, co vidno pod maskovaciou foliou ) bude ale pekna.
Teda aspon proti novej Q7 sa mi tam tie proporcie pozdavaju.
Pre oboch krajanov, pravdu mate. 😄 Ty ilustrace Q5 vypadaji rozhodne lip nez Q7, sice to furt neni RRE, ale uz by to asi nebyla stopka. Az na tu zad teda, cekal jsem trosku vetsi posun, toto vypada jen jako dalsi FL aktualni Q5.
Ad starsi Qcka, ze zacatku se mi priserne nelibila Q3, postupne se mi libi stale vic. Stejny pribeh jsem mel s A1, puvodne jsem ji nemohl prijit na jmeno, dnes podle me jedna z nejhezcich audi. Nekde ten design zraje, jinde (prave Q5) bohuzel vubec.
Ad starsi Qcka, ze zacatku se mi priserne nelibila Q3, postupne se mi libi stale vic. Stejny pribeh jsem mel s A1, puvodne jsem ji nemohl prijit na jmeno, dnes podle me jedna z nejhezcich audi. Nekde ten design zraje, jinde (prave Q5) bohuzel vubec.
Tak ja som celkovo velmi spokojny s tym, ako si Q5 dokaze poradit so svojim vekom.
Sice by to chcelo novsie vychytavky, ale ved vies - sadnes do nej a hned vies, ze sedis v Audi. 😄
Asi takto upokojujuco, zadostucinujuco posobi aj na zakaznikov, ktori za nu vyhodili svoje grose a urobili z nej najpredavanejsi model OOOO za min. rok. 😉
Ja sa vobec nebudem hnevat, ak nova bude defakto len priostrena aktualna.
Proste proporcie sedia a to je zaklad. 😉
Sice by to chcelo novsie vychytavky, ale ved vies - sadnes do nej a hned vies, ze sedis v Audi. 😄
Asi takto upokojujuco, zadostucinujuco posobi aj na zakaznikov, ktori za nu vyhodili svoje grose a urobili z nej najpredavanejsi model OOOO za min. rok. 😉
Ja sa vobec nebudem hnevat, ak nova bude defakto len priostrena aktualna.
Proste proporcie sedia a to je zaklad. 😉
To jake prodeje Q5 i ve svem veku (a vzhledu) vykazuje je na potlesk ve stoje, bez debat. Tomu ze se z audi stava znacka SUV uz ale asi tleskat nebudes, nebo? 😉
Jinak v posledni dobe mam stesti potkavat Q3RS a to auto se mi zacina vic a vic libit. Proste rychla, sportovni (jeste nad ramec toho S v SUV) krabice se zbytecnou vyskou, zbytecne velkym celnim odporem atd. az se chce napsat ze vsechno spatne, a ono je to az tak spatne, az se mi to libi. 😄
Jinak v posledni dobe mam stesti potkavat Q3RS a to auto se mi zacina vic a vic libit. Proste rychla, sportovni (jeste nad ramec toho S v SUV) krabice se zbytecnou vyskou, zbytecne velkym celnim odporem atd. az se chce napsat ze vsechno spatne, a ono je to az tak spatne, az se mi to libi. 😄
Právě zadek se mi na Q5 líbí (víko, světla), takže doufám, že ho nezkazí. Od předku zázrak nečekám, Singleframe funguje dobře snad jen na první R8 a současném TT (A7 také není špatná, A1 je celkem roztomilá, ale je to hlavně první R8, kde mi sedí). Normálním modelům podle mne moc neprospívá (viz A8 D3) a na SUV je to jen o to horší - i.e. potřebuje nízký a relativně široký předek.
Z tohoto pohledu se přidávám k redakci...co s tímhle designem (RRE) provede team LR v další generaci? Kupodivu navíc pasuje na auto jakýhokoliv formátu a to bude složitý 😉
Pro mně můžou tenhle styl bouchat klidně dalších padesát let, vždyť i plnotučný range má základ v designu první generace, a to je už skoro těch padesát, šikézní krabice se neomrzí. Posunout můžou hlavně interier, větší smysl pro detail, větší dotaženost, zvenku stačí mírně pozměnit tvar světel, změnit optiku a hurá do další generace. 😉
CommonUser
Tak nejako mi ta Hybridna RAVka z minuleho testu dava zmysel. Tu mame priemernu spotrebu naftakov cez 8, na dialnici radsej ani nemeriame tieto skvosty (este to davat do nadpisu !). Zrychlenie takisto horsie ako u tej RAVky. A v minusoch bola spotreba a v nadpise tiez zabavne cislo.
Aha ... onaaa premiovost proste vsetko prebije. Hadzanie piesku do oci ?
Aha ... onaaa premiovost proste vsetko prebije. Hadzanie piesku do oci ?
Bylo by dobrý, aby redakce vypíchla spotřeby na dálnici. Tacho 140 jsem po D1 měl u RRE za cca 7,6 u Q5 se starším motorem 130kw pak obdobně (podle PP).
Nejvíc se na mixu projeví město, tam hybrid naprosto exceluje o tom žádná.
Nejvíc se na mixu projeví město, tam hybrid naprosto exceluje o tom žádná.
tiez ma prekvapuje, ze to nieje uvedene.
Ale neurobis nic, aj keby napisali tych tebou odskusanych cca 7,5 a mojich pesimistickejsich 8 l / 100km, aj tak by sa tu ekoonanisti certili, ze ved hybrid zere len o "x" viac, ale setri vsade inde... :-!
Ale neurobis nic, aj keby napisali tych tebou odskusanych cca 7,5 a mojich pesimistickejsich 8 l / 100km, aj tak by sa tu ekoonanisti certili, ze ved hybrid zere len o "x" viac, ale setri vsade inde... :-!
Proti RAV vůbec nic nemám, naopak je mi sympatická zástavba hybridu právě do ní. Jen to na elektro nedojede dál než k prvním semaforům na křižovatce za barákem a otřesný hučení vytáčenýho benzínu, který si pamatuju z Priusu při snaze zrychlit jsou věci, který chtějí doladit.
Pokud by RAV dokázala na elektromotor udržet 60kph na cca 10km, bylo by to skvělý.
Pokud by RAV dokázala na elektromotor udržet 60kph na cca 10km, bylo by to skvělý.
Tu ide skor o to, ze toto je uz tak viditelny dvojity meter, ze je to az ojefajc.
Poukazem na nevyhodu jedneho pohonu a frcnem to este do nadpisu a v inom profanovanom teste ani radsej nespomeniem ten isty atribut.
A pre buducnost, ked uz ratam spotrebu, tak chcem vidiet aj naklady na DPF(resp. aditiva) a mocovinu. Pretoze to suvisi s km priebehom a danou motorizaciou.
Kedy uz docvakne vychodnemu trhu, co je TOC ???
Za lepsie zajtrajsky ... az na vecne casy a nikdy inak !
Poukazem na nevyhodu jedneho pohonu a frcnem to este do nadpisu a v inom profanovanom teste ani radsej nespomeniem ten isty atribut.
A pre buducnost, ked uz ratam spotrebu, tak chcem vidiet aj naklady na DPF(resp. aditiva) a mocovinu. Pretoze to suvisi s km priebehom a danou motorizaciou.
Kedy uz docvakne vychodnemu trhu, co je TOC ???
Za lepsie zajtrajsky ... az na vecne casy a nikdy inak !
Souhlasím, s tebou, že výsledky všech testů by měly být porovnatelný.
On je spíš rozdíl, kdy je test vozu a pak nějaká srovnávačka, kde se zaměřují na rozdíly a nepopisují vozy tak důkladně 😄
Ale prosimtě už tady nebreč. Ravka Hybrid je super do města díky elektromotoru, jako každé jiné hybridní auto. Bohužel na dálnici elektromotor nefunguje, tak jede pouze s 2.5 litrovým atmosferickym motorem, tak čemu se divíš, že jede za deset? Je to jistej mínus, protože střední SUV by mělo zvládat více režimů než jen město a taková brutální spotřeba u hybridu chtě nechtě musí zaznít. Jiné atmoSUV bez hybridu jezdí uplně totožně na dálnici...... Takže výhoda je jen ve městě.. a za cenu hybridu mam naftový motor, který mi umí jet za méně na té dálnici. Záleží pro co si to auto kupuješ, navíc Ravka dostala velmi dobré hodnocení, četl si ty jiné testy?? Tady se pravděpodobně spotřeba neměřila, protože na to nebyl čas, vždy duel popíše každé auto méně obsáhle než single test... Tak jaký dvojí metr? Navíc ti Webpaja napsal, kolik ta auta žerou a pořád je to méně, než Ravka... Začínáš být fanatický, že ti někdo šlápl do pískoviště, nebo v čem je problém?
Akoze elektromotor nefunguje ? Netaha pri ustalenej rychlosti, ked stupim na plyn, tak zabere, pretoze baterku dobijam pri ustalanej. Take nevies ?
Slabsia 2.0 NAFTA v Tiguane s MANUALOM mala 8,4. To je fakt rozdiel triedy !
Tucson nafta 2.0 CRDI AT mal 8,3 v priemere (chvalov test).
Nie test ako test.
Slabsia 2.0 NAFTA v Tiguane s MANUALOM mala 8,4. To je fakt rozdiel triedy !
Tucson nafta 2.0 CRDI AT mal 8,3 v priemere (chvalov test).
Nie test ako test.
A k čemu ti je tahání při ustálené rychlosti? Kdyz jedes na tempomat 130...
Vysvetluju ti jen, že na dálnici se spoléháš pouze na tu atmosféru a od toho to taky žere, takže pokud jezdíš dost, je to stejné jako kdyby sis koupil třeba CX5 s 2.0...a jeste ušetříš
Vysvetluju ti jen, že na dálnici se spoléháš pouze na tu atmosféru a od toho to taky žere, takže pokud jezdíš dost, je to stejné jako kdyby sis koupil třeba CX5 s 2.0...a jeste ušetříš
Nerozumies tomu.
Tak po lopate😒br /> Ak mam tempomat na 130km/h a stupim tomu na krk, tak zabere aj elektrika a budem lepsie dynamicke zrychlenie zo 130 na 150 ako bez hybridu. Ponimajes Voloda ?
Tak po lopate😒br /> Ak mam tempomat na 130km/h a stupim tomu na krk, tak zabere aj elektrika a budem lepsie dynamicke zrychlenie zo 130 na 150 ako bez hybridu. Ponimajes Voloda ?
A jakou to má souvislost s tím, že při běžný dálniční jízdě jedeš jen a pouze na spalovák?
To bola odpoved na to, ze na dialnici spoliehas len na atmosferu, co je volovina.
Jazda po dialnici nie je definovana ako prazdna cesta, kde zakvacim tempomat na 130 ...
To je to iste ako by som tvrdil, ze TDI nepouziva turbo, tak je tam na prd, lebo jazdim do 1500 ...
Jazda po dialnici nie je definovana ako prazdna cesta, kde zakvacim tempomat na 130 ...
To je to iste ako by som tvrdil, ze TDI nepouziva turbo, tak je tam na prd, lebo jazdim do 1500 ...
Na dálnici při tempomatovách 130 a při tom bylo provedeno měření, což není neobvyklý jev na dálnici, já takhle jezdim a v tom režimu to žere skoro 10..... ja už nevim o čem se tu dohaduješ? >😁 A v tomhle režimu elektro nefunguje, jede pouze benzinovy motor.
A zasa vedla ... skaces hore dole ako neschopny manager.
Ja niekde pisem, ze spotreba bola ina ??? Ze klamali ? To ani nahodu. Ja som reagoval na to, ze hybrid na dialnici nema zmysel😒br /> "Vysvetluju ti jen, že na dálnici se spoléháš pouze na tu atmosféru ..."
Dalsia tvoja perla
"Jiné atmoSUV bez hybridu jezdí uplně totožně na dálnici......"
Vsetko je to ... ehm.
BTW Ty tu krakas, ze toto je dvojtest a ze nie vsetko sa testuje ako pri teste jednotlivych aut (spotreba pri 130). Zato brzdna draha tu je (a to besna ako pri vsetkych AUDI Qx ) a pri RAVke brzdnu radsej nemeriame ... 8-s
Ja niekde pisem, ze spotreba bola ina ??? Ze klamali ? To ani nahodu. Ja som reagoval na to, ze hybrid na dialnici nema zmysel😒br /> "Vysvetluju ti jen, že na dálnici se spoléháš pouze na tu atmosféru ..."
Dalsia tvoja perla
"Jiné atmoSUV bez hybridu jezdí uplně totožně na dálnici......"
Vsetko je to ... ehm.
BTW Ty tu krakas, ze toto je dvojtest a ze nie vsetko sa testuje ako pri teste jednotlivych aut (spotreba pri 130). Zato brzdna draha tu je (a to besna ako pri vsetkych AUDI Qx ) a pri RAVke brzdnu radsej nemeriame ... 8-s
Ozzman evidentně zmiňoval fakt, že při běžný jízdě na dálnici při tempomatem hlídaný rychlosti využiješ elektromotor tak sporadicky, že lze těžko spatřovat nějakou velkou výhodu. A jestli tam nějaká bude, pak jen vyeliminuje (v případě RAV4) zvýšenou hmotnost hybridního ústrojí.
Ja to chapem, ale on sa zle vyjadruje, myli si pojmy v kontexte.
Aj tak by som si tu RAVku nekupil, takze neobhajujem nejaky svoj vyber, len ma kadi to kryve meradlo. Ked uz chceme kydat na japoncov, tak viem najst temy, ale nie toto detske capkanie o spotrebe,. ktoru mam u .... Pre mna plati TOC. A tak isto aj pre kazdeho, len zostavaju radsej slepi ku svojmu vysnivanemu nabliskanemu kocu.
Aj tak by som si tu RAVku nekupil, takze neobhajujem nejaky svoj vyber, len ma kadi to kryve meradlo. Ked uz chceme kydat na japoncov, tak viem najst temy, ale nie toto detske capkanie o spotrebe,. ktoru mam u .... Pre mna plati TOC. A tak isto aj pre kazdeho, len zostavaju radsej slepi ku svojmu vysnivanemu nabliskanemu kocu.
Děkuji za překlad do řeči toyotakmene 😄
Dalsie zosmiesnenie.
Kludne kritizujme aj japoncov. Mame co. Ale zosmiesnovat jpn hybrid, lebo EU nic nema je ubohe. A este sa utapat v tom ake naftaky vieme ... ved sa skoro nikde inde ani nepredavaju. To je hanba EU pokroku ...
Kludne kritizujme aj japoncov. Mame co. Ale zosmiesnovat jpn hybrid, lebo EU nic nema je ubohe. A este sa utapat v tom ake naftaky vieme ... ved sa skoro nikde inde ani nepredavaju. To je hanba EU pokroku ...
Já ho přeci nezesmesnuju jen mi přijdou trapné ty nářky na recenzi kde to vyznělo ještě vlastně dost dobre. A na dálnici bych si za ty prachy koupil radši naftové suv. To je celé.
On to není klasický 2,5 litr a ani tak nepojede (čistý Atkinson nikdy nepojede jako klasika). A elektromotor bude fungovat i na té dálnici. Těžko však sníží spotřebu pod konstantní zátěží (kvůli tomu tam není).
Je to TCO, ne TOC (tedy pokud myslíme to stejné - total cost of ownership). A tobě by mohlo dojít, že nadpis (a perex) tvoří tak, aby sis to přečetl, nebo to rozproudilo diskuzi (nevím, jaký podíl mají diskuze na zobrazeních a tedy reklamě). To není něco, čemu bych tleskal, mám radši seriózní formát než laciný bulvár, ale je to tak. Vyšší spotřeba u hybridu představuje lákavý cíl. A samozřejmě vyberou to největší číslo. Kolikrát tu byly články, kdy nadpis a perex říkaly jedno a v článku jsem se pak dočetl prakticky opak. Byla doba, kdy jsem to i otevřeně kritizoval, dnes se už nenamáhám a hodně si rozmýšlím, který článek otevřu.
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
RRE vypadá s tou spláclou střechou odporně. Zlatý Freelander! :yes:
marianek
... dodat muzu snad jen to, ze v dnesni dobe si automobil s TDI pod kapotou muze koupit jen bezpaterni cynik.
bufes
Nejako mi nesedia sirky aut😒br />
RRE je o 87mm sirsi zvonku, ale vnutri je o 75mm uzsi (vpredu, riadok k v tabulke).
Kam sa stratilo spolu 16cm sirky, ma dvere o 8cm sirsie od Audi?
Kam sa stratilo spolu 16cm sirky, ma dvere o 8cm sirsie od Audi?
Aoyagi
"od sportovně tvarovaného vozu bychom ale čekali o něco více"
No, to byste si ovšem nesměli brát odporný rakovinomet, ale normální motor.
No, to byste si ovšem nesměli brát odporný rakovinomet, ale normální motor.
Vzali nejprodávanější motorizace, pokud by jimi byly benzíny, otestovali by je.
Naprosto irelevantní. Je to, jako kdyby zkoušeli Mustanga s EcoBoostem a prohlásili, že od muscle auta by čekali víc.
Co by jsi k R4 v Mustangu napsal ty? Já tedy jedině, že si umím představit pod kapotou inimálně šestihrnek. Zcela relevantně.
Napsal bych k tomu "Mustang samozřejmě lze koupit s V8, která nabízí perfektní požitek z jízdy. Tento motor je pro ty, kteří chtějí mít stylové auto, ale zároveň skrblí co to jde a je jim jedno, jakou má auto dynamiku nebo zvukový projev".
Sky for everybody
"Automat mění převod pomalu a občas ne tak hladce – typickým příkladem je akcelerace po výjezdu ze zatáčky. Převodovka si podřadí před koncem oblouku, což spolu s ostrou odezvou na plyn znamená, že se auto necitlivě rozhodne jít do klusu."
Tohle bych chtěl trochu vysvětlit... tu větu. Jak je to myšleno. To jste jeli s pravou nohou (kotníkem) v sádře, nebo jak to mám chápat?
Tohle bych chtěl trochu vysvětlit... tu větu. Jak je to myšleno. To jste jeli s pravou nohou (kotníkem) v sádře, nebo jak to mám chápat?
Ty mackas plyn lavou nohou ? >😁 >😁 >😁 >😁
Tento ZF9 HP automat pre priecne zastavby je proste po dlhej dobe hodne rozporuplna prevodovka. ZF sa brani, ze o pouzitych tech. rieseniach automobilky, ktore ju odoberaju vedia a ze podla toho mali naladit ich SW motora. Jedna sa o to, ze pri radeni v 2 situaciach neprebieha zmena prevodu cez HDM, ale nejakymi spojkami ( neviem ci medzi 4.a 5. a 7.a 8. stupnom...musel by som to hladat ). No a vtedy ta prevodovka proste cukne. ZF doporucovalo automobilkam, nech zmenia SW RJ motora tak, ze motor "ubere plyn" pocas radenia medzi tymito prevodmi smerom hore. Lenze automobilky to asi ignoruju a v snahe o pozadovanu dynamiku sa to nedeje a dochadza k tomu cukaniu. Teda vraj... Zo sirsieho okolia poznam 2och co maju Evoque-y a nestazuju si. Ale ze uz mali aj lepsie prevodovky.
A ten ostry klus ? ci co mas na mysli... - to nech ti vysvetli autor. 😄
Ja to len chapem ako necitlive nakalibrovanie plyn. pedalu. :-!
Tento ZF9 HP automat pre priecne zastavby je proste po dlhej dobe hodne rozporuplna prevodovka. ZF sa brani, ze o pouzitych tech. rieseniach automobilky, ktore ju odoberaju vedia a ze podla toho mali naladit ich SW motora. Jedna sa o to, ze pri radeni v 2 situaciach neprebieha zmena prevodu cez HDM, ale nejakymi spojkami ( neviem ci medzi 4.a 5. a 7.a 8. stupnom...musel by som to hladat ). No a vtedy ta prevodovka proste cukne. ZF doporucovalo automobilkam, nech zmenia SW RJ motora tak, ze motor "ubere plyn" pocas radenia medzi tymito prevodmi smerom hore. Lenze automobilky to asi ignoruju a v snahe o pozadovanu dynamiku sa to nedeje a dochadza k tomu cukaniu. Teda vraj... Zo sirsieho okolia poznam 2och co maju Evoque-y a nestazuju si. Ale ze uz mali aj lepsie prevodovky.
A ten ostry klus ? ci co mas na mysli... - to nech ti vysvetli autor. 😄
Ja to len chapem ako necitlive nakalibrovanie plyn. pedalu. :-!
Ano, ZF9 řadí dva stupně "natvrdo" bez HDM (pře tzv. Dog Clutch). Je to mezi 4-5 a 8-9. Důvodem je snaha udržet malou zástavbovou délku i při 9 stupních. Převodovka je určená pro motory s příčnou zástavbou a tam je vždy limitované místo pro převodovku. Prostě kompromis daný uložením napříč. Automobilky sice umí zajistit hladké řazení těchto dvou stupňů, ale znamená to, že elektronika musí uregulovat motor na přesně stejné otáčky s hřídelí převodovky a to trvá strašně dlouho, vznikají pak stížnosti na velkou pomalost při řazení těchto stupňů, když to tam v zájmu rychlosti elektronika "prdne" trochu natvrdo v okamžiku kdy ještě nejsou přesné otáčky a uškrcený kroutící moment motoru, tak to zase cuká. Podrobně je to popsané zde.
[odkaz]
[odkaz]
AUDIRS6
Tak ma napadlo, ako sa tu niekto, uz neviem kto, pozastavoval o citatelsky / diskusny nezaujem o benzinove, resp. benzin-hybridne SUV.
Pozrel som, ako si viedla RAV4-ka : v prvy den do konca dna mala tolko komentov, co tento test doteraz.( teda za cca 13 hodin, tu je vyssi pocet za cca 8 hodin ) 😄
O porovnavacke RAV4 / Subo XV ani nehovoriac - svieti ich tam doteraz 58... :-!
to len pre tych, ktori sa rozculuju, ze sa tu testuju len naftaky. 😉
Takže Vážení kolegovia spoludiskutujúci, nič sa nedá robiť, ale tak ako aj na trhu s SUV prevládajú naftové motorizácie, tak aj Váš záujem o ne dáva redakcii slušné vodítko, aké autá s akými motorizáciami testovať.
Pozrel som, ako si viedla RAV4-ka : v prvy den do konca dna mala tolko komentov, co tento test doteraz.( teda za cca 13 hodin, tu je vyssi pocet za cca 8 hodin ) 😄
O porovnavacke RAV4 / Subo XV ani nehovoriac - svieti ich tam doteraz 58... :-!
to len pre tych, ktori sa rozculuju, ze sa tu testuju len naftaky. 😉
Takže Vážení kolegovia spoludiskutujúci, nič sa nedá robiť, ale tak ako aj na trhu s SUV prevládajú naftové motorizácie, tak aj Váš záujem o ne dáva redakcii slušné vodítko, aké autá s akými motorizáciami testovať.
dr.Remorey
spotreba 8.0 litru u premiovych aut za 1,5 mega, to mi prijde dost. proc si potom radsi nevzit treba mazdu cx5 s 2,5 benzinem, za vyrazne min penez a s vyrazne vetsim charakterem? zrat to bude mozna o litr vic a clovek nemusi poslouchat to protivny klapani (sam mam diesel...)
99matthew99
Pracujem v jednej firme na vyrobu dielov "front subframe" pre Jaguar a Land Rover a poviem Vam ze mame co robit aby sme stihali vyrabat 😄 ci uz ide o modely Evoque, XE , XF, XJ. Teraz este prilial olej do ohna Evoque convertible a F-Pace takze sa maka na plne obratky. Neviem si ani tipnut o kolko percent stupnu predaje oproti min. roku ale bude to urcite dost vela. Neviem ci sa uz F-Pace predava ale par tisic dielov uz mame vyrobenych a stale to je malo. Podla mna to ani sama firma necakala. Sam som to necakal 😄ja osobne by som z dnesnych suv bral urcite F- pace. Je to auto so super motormy, skvelym zvukom a prevodovkou!!!
F-pace vypadá hodně nadějně, ale obecně bych raději rok počkal, než se vychytají klasické dětské nemoci.
Takže aktuálně bych šel spíš do Macanu, který je teď po "technickém faceliftu" a doplněný o zajímavou verzi GTS.
Takže aktuálně bych šel spíš do Macanu, který je teď po "technickém faceliftu" a doplněný o zajímavou verzi GTS.
A POŘÁDNÝ AUTO NA ČESKÝ TANKODROMY JE JEN JEDNO : TESLA MODEL X [odkaz] na který ani jeden z vás prostě nemáte a navíc soudruzi výchoďáci, vám ho ještě zdražili [odkaz]
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D :yes:
VW souhlas, Touareg je super a nový Tiguan se taky povedl, jen ten ceník je teda docela síla.
Navi za 20, DCC 28, vyhřívané sedačky 10, elektrický víko s podkopem 10, pár drobností... a jsi někde 1.1M, když se budeš snažit tak třeba 1.2M. Já vím že 300 už jsou pro tebe drobné... 😉
[odkaz]
Jó to je ten lepší interiér 😄
Za tuhle cenu bych si vybral určitě jinde, třeba tady >😁 😒br />
[odkaz]%2Fcs%2Fprode… />Promiň, ale kupci Tiguanu pro mě byli a budou fanatici, který si nedokážou představit jinou značku než VW. Zkus napsat, Emele, co bys vybral ty: X4 nebo Tiguan 😄 ?
Ale VW mezi ně nepatří 😉
[odkaz]
A vejdu se do milionu i s funkcema, který nikdy nevyužiju (o kterých spousta kupců ani neví..) 😄
American bubble.
Jinak vkus je subjektivní záležitost, objektivně vyjde CR-V nebo ta skladovka XC60 mnohem líp :yes😒br />
Kdybych jezdil hodně po městě, volil bych možná i tu RAV4 v hybridu 4x4 😄
Hybrid je ve městě nejen nejekonomičtější, ale hlavně NEJKOMFORTNĚJŠÍ.
Kdo jednou zažije ty bezhlučný, plynulý rozjezdy tak ví.
[odkaz]
Nejhorší pro mě byl přestup z Lexusu RX do Octavie 2.0TDI PD 😄
Ale i dnešní Octavie 1.6TDI jsou co se týče zvukového komfortu a rozjezdů otřesné.
To se ale nikde v testech nezmiňuje (narozdíl od negativ e_CVT).
Jo sorry, tys myslel ten poslední (problém byl v https, stačí smáznout to 's')😒br />
[odkaz]
Ještě jsi neodpověděl, Tiguan nebo X4..
"Hybrid je ve městě nejen nejekonomičtější, ale hlavně NEJKOMFORTNĚJŠÍ.
Kdo jednou zažije ty bezhlučný, plynulý rozjezdy tak ví.
[odkaz]"
Odpověděl jsem ti v 11:46 - Tiguan. Nebo X3. Nebo něco úplně jinýho.
PS: bavíme-li se o srovnatelných motorizacích. Samozřejmě pokud by byla X4 s šestiválcem, tak bych překousl i to, že se mi nelíbí 😄
Tak jinak X3 [odkaz]%2Fcs%2Fprode… />
nebo Tiguan za 1.25mega? 😉
Btw. Líbí se vám tady něco jinýho než VW?
Honda špatně, BMW špatně, Toyota špatně..
X3 vs. Tiguan... hele, Tiguan. Jak píše webpaja, R6 by mě nalákalo k BMW, jinak tam konkrétně v tomhle srovnání výhodu BMW nevidím.
Namátkou napříč třídama co se mi líbí:
- CX-5 je parádní, byla by můj favorit, v benzínu
- Tuscon se fakt povedl, ale mám k Hyundai mírnou averzi, musel bych se přemáhat
- Tiguan je největší generační posun v designu co jsem u VW viděl za hodně dlouhou dobu, jak se mi obecně VW nijak zvlášť nelíbí tak Tiguan a Touareg jsou výjimky
- Qashqai i bráška Kadjar umí vypadat k světu... nebyla by to první volba, ale nevynechal bych je.
- XC90 je famózní, na velkých kolech nemá konkurenci - co do designu, jinak recenze moc nadšené nejsou a osobní zkušenost nemám
- RR Sport je klasika
- GrandCherokee je správné chlapácké auto
- Macan - hezká ukázka, jak z původní nevzhledné Cayenne nakonec vykrystalizovalo opravdu pěkné auto (současný Cayenne už je ale taky ok)
- F-Pace vypadá snad nejvíc dynamicky ze všech, to auto má proporčně obrovský náboj
(neprémie za cenu prémie - podle mě nejhorší nabídka široko daleko)
dobrej komentář 😄
Souhlasím hlavně s Tucsonem - velmi povedený design (nenašel jsem nic, co by se mi na něm nelíbilo). Averzi vůči Hyundai nechápu, obzvláště když je to 2. nejvíce domácí značka 😉
Za mě bych doplnil (mimo jiné...) ještě Lexus NX :yes:
Prémie fajn... zadokolka nebo pořádné quattro, vzduchový podvozek, šestiválec, pořádný automat, laserová světla... pak není o čem. Kolik z té výhody zbude s čtyřválcovou naftou s 😁rive v SUV v případě, že VW má na své straně výhodu generace, to by se muselo vyzkoušet.
PS: vím že není fér srovnávat X3 z roku 2010 s Tiguanem 2016, píšu to z pohledu zákazníka, až přijde nová X3 tak to můžem probrat znovu.
[odkaz]
8 st. automat bude jistě komfortnější.
😁rive s akcentem zadního pohonu také není k zahození.
Čtyřválcová nafta BMW patří k tomu nejlepšímu, co si můžeš v téhle třídě koupit (narozdíl od TDI a specielně 2.0, nemusím doufám rozvádět 😉 ).
A adaptivní LED světla X3 také nebudou špatná😒br /> [odkaz]
U X5 vyšly dobře😒br /> [odkaz]
Příští generace X3 bude zase úplně jinde než je nový Tigi 😄
PS Popřemýšlej ještě o té ceně a jestli je VW opravdu na úrovni BMW nebo Lexusu😒br /> [odkaz]
:yes😒br /> Odpovídající cena Tiguanu tak do půl mega OK, můj názor..
[odkaz]
Tiguan má adaptivní LED taky, má novou 7DSG DQ500 a 2.0TDI 140kW je taky fajnový motor... i když mě by zajímal asi i u SUV benzín (to už jsem ale psal).
Kdyby byla diskuse 3er vs. Passat, tak jsem jednoznačně na straně BMW. Já mám BMW rád, ale nekoupil bych si od nich ani SUV, ani MPV.
Jo máš pravdu, nějaký rozdíl tam ještě bude, ale když budeš hledat..
Tady máš automat i navi za 1.3mega😒br /> [odkaz]
Na druhou stranu u BMW máš třeba: Service Inclusive 5 let/100.000 km..
Mně se nový Tiguan taky celkem líbí, interiér oproti starému je nebe a dudy.
Ale právě že si to VW nechá nesmyslně zaplatit..
A ten rozdíl navíc oproti CR-V je příliš velký.
A příliš malý k BMW - to je to o čem tady píšu.
Já bych radši oželel LED světla a koupil tu Bi-Xenonovou X3..
Já souhlasím a už jsem to tu i psal, že ty ceny jsou vysoké... jestli nesmyslně nevím, je to novinka a povedla se, X3 i Q5 i třeba Kuga už jsou na trhu dlouho, asi VW chce slíznout trošku smetany.
Jakou rétoriku máš na mysli webpajo?
Ale stejný rozdíl bude s Aurisem HSD a Oct.
Hybridům (spec. HSD od Toyoty) se přibližují mimo CVT maximálně klasické měničové automaty, s tím že zvukový projev dieselu (většinová kombinace) je horší.
Já když se rozjíždím s Oct 1.6 TDI spojkový pedál klepe, motor má příšerný zvuk a rozjezd přes veškerou snahu není úplně plynulý (jedině že bych se rozjížděl na nesmyslné otáčky, ale o to větší by byl hluk..).
PS Nevím čím jezdíš, třeba v A6 už se výše zmíněné nevyskytuje tolik 😄
1,25 není málo... ale s klidným srdcem bych oželel kůži, 20", automatické parkování, panoramatické střešní okno... to jsou drahé a zbytečné příplatky.
Moje konfigurace by byla 2.0TSI Comfortline za 839, k tomu navi 20, DCC 28, vyhřívané sedačky 10, LED za 24 nebo 43 s regulací... to jsem s rezervou pod mega. Že to je hodně beru a už jsem to i psal na začátku vlákna, na druhou stranu ale moc lepších alternativ nevidím... asi bych šel projet CX-5 2.5G.