No to je výsledek ekofašismu a německého bláznění. Ale co...nahraje se nějaký pěkný z dob minulých nebo z nějaké Ameriky a pustí se do kabiny, na to jsou Němci taky přeborníci. Když už to má M4. >😁
No a petrolheadi si stejně nekoupí foukaný 6 hrnek s outěžkem :-!
Včera jsem se svezl v M3 v manuálu. (Možná ho i koupím... 😉) Až do včerejška, jsem nerozuměl potřebě mít v autě umělý zvuk výfuku/motoru a řekl bych, že jsem se řadil mezi odpůrce tohoto gadgetu. Teď již tomu rozumím a alespoň v M3 se jim to povedlo na výtečnou. Při normální jízdě bylo "ozvučení" téměř nepostřehnutelné. Když ale přišlo na "lámání chleba", tak při neskutečném zátahu motoru se ve voze linuly zvuky jako při Jumbo Jet take off..... Také jsem seděl v M2 a nastartoval ji. Než přešel motor do klidného volnoběhu, tak se z výfuků linul pěkný hřmot. Hřmot se ale už neopakoval ani po opětovném přidání plynu. 😉 Mám teď půjčenou černou M135i 5DR v automatu. Řekl bych, že co se performance týče, je to taková 3/4 M3. Po všech stránkách velmi povedený kompakt. :-!
Rozumím ti velmi dobře. Dnes bych měl složit zálohu na objednávku, buď na M135i nebo M235i, abych se vlezl do slevoakce, která právě končí. Ta se naštěstí netýká M3, jinak bych to měl ještě složitější. S M3 opravdu váhám. Jasný, bylo by to moc pěkný mít M3 v garáži a občas ji rozumně povolit uzdu. Ale (a tady je to nešťastný ale), M3 je pro můj lifestyle too much... 😉 Nejvíc by mě vyhovovala M135i 5DR, ale ta se mě nejmíň líbí. Tak to asi bude ta M235i. Škoda, že není v provedení Grand Coupé.... 😉
Presne, M2 Grand Coupé by bola paráda, 1er síce po facelifte opeknela, ale furt to nie je žiadny elegán, kdežto 2er či 3er je niekde inde. M3 je overkill (najmä cenovo), M2 je len dvojdverák, fakt tá 2ka ako Grand Coupé by bola ideálny kompromis. Furt tam máš 3,0 RT, akurát je tam umelý odstup od M3, ale komu by bolo 270 kW málo, iste sa to bude dať poladiť.
Inak možno si to už písal, ale prečo si vzdal Focus RS? Dizajn? Alebo R4?
No hele, já jsem se trochu zchladil, když jeden kolega na autorevue popisoval lehké nedostatky po roce používání M3. Ale co, jak tady bylo už tisíckrát řečeno, třeba měl páteční kus😒br />
Tak věděl sem do čeho jdu. S sem tam vrzajícím interiérem a nepřesnostmi ve zpracování jsem u BMW počítal. Od novoty vrzala přístrojová deska, okolo středového panelu, pak vlevo kolem průduchů klimatizace, a obložení B sloupků, klepání zpod neobsazené sedačky spolujezdce, vyřešily to 3 návštěvy v servise, momentálně je auto bez pazvuků. Potom vada v karbonovém dekoru na středovém tunelu - vzduchová bublina z výroby, vyřešeno výměnou. Po 3000 km loupání barvy z kůže ( barevné provedení Silverstone ) na bočnici sedadla řidiče - vyřešeno smart repairem. Obecně kůže na sedadlech kvalitně moc zpracovaná není, nenapjatá už z výroby, postupně se natáhne ještě více, takže má tendenci tvořit záhyby, kde to pak může praskat.
Já si taky myslím, že klasické emko bude vždy propracovanější, než běžný model. Jak je to s tím M235i? Ladili ho kluci z BMW M nebo ho dodává BMW AG?
Já mám třeba na pětce napsané v TP. Výrobce: BMW AG a v TP u M3 je napsáno. Výrobce: BMW M
Uvažoval jsem. Seděl jsem v ní i "povrkával" s motorem, ale podle všech recenzí je M2 ještě větší hard core než M3. Podvozek má jen jedno nastavení a nazdar. Je podle všeho nastaven na okruhy a na letištní plochy. Na "normálním" silničním povrchu to už není to pravé ořechové. M3 má adaptivní podvozek a v komfortním nastavení je vůz v pohodě. V M235í se projedu dnes. M135i je paráda až na tu kastli. A ještě k tomu v černé........... ;-\
Tebe zase j€b€ ?
Ja sa ti neßerem do MB, tak j€b na Audi !
A pre tvoju informaciu, Audi ma ine ficury, nez pustanie nejakej MP3-ky cez repraky na rozdiel od A45 AMG !
Dokonca aj naftova V6 BiTDi ma ten zvuk len vdaka vyfuku a membranam v oddelenych komorach vedla tlmicov. U benzinu ani toto nerobia.
Ano, zvuk je nie moc pritazlivy, hlavne ked si zoberes ten moment (0:19), ked pred nou prefrci nove maskovane TT RS ( ktore jej proste zmizne :-! ). Jeho R5 je to, co tam mali napchat. Holt, R5 je dlha, vela by previsala ponad predne poloosy. V6 je kratucka, predna naprava bude zatazena o dost menej - ako vidis jeden najazd (!!!) do zatacky si to tato RS4 * v lahkom pretacavom slide ! 😲
Takze aspon jazdit asi bude pekne. 😉 :yes:
Nevim, co myslis tim outezkem, ale podle me tohle nema byt auto pouze pro radost. Podle me to bude auto, ktery bude delat kompromis mezi nekolika vecma, na jedny strane prakticky a pohodlny, kdyz nepojedes jak hovado tak i s rozumnou spotrebou, na druhy strane zatracene rychly.
Takze kdyz pojedes s detma na dovolenou, bude to luxusni cestovani, kdyz si budes chtit zablbnout, taky to splni svuj ucel.
Bude docela sranda az ten kombik stredni tridy s 2x preplnovanym motorem, automatem a 4x4 bude vazit stejne nebo min, nez petrolheadi sen v podobe mustangu. >😒]
No a petrolheadi si stejně nekoupí foukaný 6 hrnek s outěžkem :-!
Inak možno si to už písal, ale prečo si vzdal Focus RS? Dizajn? Alebo R4?
Tak věděl sem do čeho jdu. S sem tam vrzajícím interiérem a nepřesnostmi ve zpracování jsem u BMW počítal. Od novoty vrzala přístrojová deska, okolo středového panelu, pak vlevo kolem průduchů klimatizace, a obložení B sloupků, klepání zpod neobsazené sedačky spolujezdce, vyřešily to 3 návštěvy v servise, momentálně je auto bez pazvuků. Potom vada v karbonovém dekoru na středovém tunelu - vzduchová bublina z výroby, vyřešeno výměnou. Po 3000 km loupání barvy z kůže ( barevné provedení Silverstone ) na bočnici sedadla řidiče - vyřešeno smart repairem. Obecně kůže na sedadlech kvalitně moc zpracovaná není, nenapjatá už z výroby, postupně se natáhne ještě více, takže má tendenci tvořit záhyby, kde to pak může praskat.
Já mám třeba na pětce napsané v TP. Výrobce: BMW AG a v TP u M3 je napsáno. Výrobce: BMW M
Ja sa ti neßerem do MB, tak j€b na Audi !
A pre tvoju informaciu, Audi ma ine ficury, nez pustanie nejakej MP3-ky cez repraky na rozdiel od A45 AMG !
Dokonca aj naftova V6 BiTDi ma ten zvuk len vdaka vyfuku a membranam v oddelenych komorach vedla tlmicov. U benzinu ani toto nerobia.
Ano, zvuk je nie moc pritazlivy, hlavne ked si zoberes ten moment (0:19), ked pred nou prefrci nove maskovane TT RS ( ktore jej proste zmizne :-! ). Jeho R5 je to, co tam mali napchat. Holt, R5 je dlha, vela by previsala ponad predne poloosy. V6 je kratucka, predna naprava bude zatazena o dost menej - ako vidis jeden najazd (!!!) do zatacky si to tato RS4 * v lahkom pretacavom slide ! 😲
Takze aspon jazdit asi bude pekne. 😉 :yes:
A dufam, ze aj dietu dostane poriadnu, takze mozno bude srandy kopec, ako stanga vyprasi rodinny kombik... >😁
Takze kdyz pojedes s detma na dovolenou, bude to luxusni cestovani, kdyz si budes chtit zablbnout, taky to splni svuj ucel.