Testy
Nonsens
6
ja by som to eko aj skúsol, keby bolo eko, ale keď si prečítam, že ten prdík mal spotrebu PP pod 8, reál cez 8, jak sedmičkový v automate, tak by som sa nejakému úradníkovi rád zahryzol do krčnej tepny.
Přejít do diskuze
bez_prislusnosti
Já mám 118i s 2.0 a to nejlepší co na autě je, je ta pohoda na dorých cestách, ticho, víte že vše volantam utočíte, prostě to auto uklidňuje.
Bohužel aktuálně bych si u BMW v obdobné cenové nevybral (prostě pod 1mil Kč ty modely jsou vždycky nějaké ošulené 😊, tak buďto budu muset jezdit do důchodu pořád stejným, nebo přejít jinam 😄 - třeba takový mustang se do 1 m vleze 😄 a když porovnám co za stejný peníz nabízí BMW...). Ale třeba se bramboru zadaří v elektru 😊.
Bohužel aktuálně bych si u BMW v obdobné cenové nevybral (prostě pod 1mil Kč ty modely jsou vždycky nějaké ošulené 😊, tak buďto budu muset jezdit do důchodu pořád stejným, nebo přejít jinam 😄 - třeba takový mustang se do 1 m vleze 😄 a když porovnám co za stejný peníz nabízí BMW...). Ale třeba se bramboru zadaří v elektru 😊.
speedfred
či to súdruhovia nenaladil takto schválne aby človek priplácal za 4 hrnce ;-\
iudex
Keď zostaneme pri analógii reštaurácií, tá s Michelinovskou hviezdičkou by si ale mala postrážiť, aby neponúkala držkovú polievku či vyprážaný syr, ale aby aj jej najlacnejšie jedlo malo úroveň.
ryccardo
Teda to auto ale vypadá. Ve světle toho jaký krásný auta BMW po desetiletí vyrábělo je tohle odpad, který je designově zastaralý už v době uvedení na trh. 8-s
Mig_35
nene smažený sýr je moje velmi, velmi oblíbené jídlo. A ještě mám rád svíčkovou. A teď už se Pohlreich obrací v kulinářském hrobě😊
Emel
Ten facelift mi nějak utekl a musím říct, že se jim povedlo ten předek dost vylepšit. Je fakt, že to původní řešení bylo skoro tak nešťastné, jako ledvinky u E90... až si člověk říkal, jak je možné, že to designér nevidí.
CHerokee
Po dlouhé době asi nezaplacený a upřímný článek. Připadá mi jako probuení BMW fandy do dnešní reality ekologického BMW, kdy ještě zůstal pozůstatek z doby minulé - zadokolka, avšak je zprzněn tříválcovým motorem. To je dnešní BMW....elektrická auta, tříválce a ekologie. Na druhé straně M diesely. Bohužel. Bude hůř.
fOE
O tohle cele ale vubec neslo, ja nereagoval na clanek ale na CHerokeeho, ktery pise neco o dnesnim ekologickem BMW a fandech BMW pod clankem o 118i, coz je podle me zcela mimo. 118i je vyhledavano zapalenymi ridici asi stejne jako golf s 1.2tsi. Je to proste prepravovadlo a jestli kritika autora ohledne zvukove a vybracni nekultivovanosti odpovida realite tak klidne podepisu, ze je to spatne prepravovadlo (pro to koho povazuju za cilovku), ne ale pro udajnou absenci charakteru.
Tak ci onak to ale jen tezko odepise 1er jako model celkove, kdyz ma BMW jako jediny z konkurence v nizsi stredni hned dva benzinove r6, k tomu s RWD i manualem, mi prijdou podobne tendencni hlouposti lehce mimo a jen na to, ze "fanousek BMW" si vybere dnes stejne jako kdysi, jsem chtel poukazat.
To jen jako vysvetleni pro tve koncernove zapalene srdce. >😒]
Tak ci onak to ale jen tezko odepise 1er jako model celkove, kdyz ma BMW jako jediny z konkurence v nizsi stredni hned dva benzinove r6, k tomu s RWD i manualem, mi prijdou podobne tendencni hlouposti lehce mimo a jen na to, ze "fanousek BMW" si vybere dnes stejne jako kdysi, jsem chtel poukazat.
To jen jako vysvetleni pro tve koncernove zapalene srdce. >😒]
iudex
Ale ten úbohý štvorvalec má cez 300 koní, čiže je to asi rovnaká úbohosť, ako A45 AMG. 😉
Ale inak máš pravdu, ak Mustang, tak V8.
Ale inak máš pravdu, ak Mustang, tak V8.
Emel
To si nemyslím, 1.5 turbo je normálně bez ohledu na značku úsporný motor, 7,6l může být při dynamické jízdě... jinak nemůže být problém jezdit pod 7.
CHerokee
Do mega ne, ale já koupil za 1 039 000 i s výbavou (navi, muzika, vyhřívané a větrané sedačky, příplatkový lak) a s třemi díly na kastli od Roush. Dá se, jen chce hledat a najít.
Ozzman
Nebo dokoupíš válec 😉 Fakt to ale nejede špatně, spíš od toho možná každý čeká něco víc, protože je to to slavné BMW.
Dinar
R4 116i má 100kW ve 4400ot/min, R3 118i dává 100kW od 4400 do 6450 ot/min, to je dost rozdílný charakter, on to tester i zmiňuje, "a že otáčky jsou potřeba". Prostě se to chová víc jako atmosféra, jinde adorováno, u bmw je to průser, nemá to výkon, řve to atd. 😉
Mig_35
je to neospraveditelné! vybrat si z jídelníčku to nejlevnější a potom říkat, že celá restaurace stojí za ho...
iudex
No ja na tých dinarových videách nejakú točivosť nevidím, tie trojvalce radia hore tak pri 5900 otáčkach.
CHerokee
Ne, proč? F67 jsou ofiko Ford + dělají i dovozy amerických fordů. Ale mustangy mají EU. Nicméně ta světla dám do původní US podoby...ty žraločí diody jsou tam třeba. Moc nerozumím proč to zas nějakému úředníkovi vadilo. A kapotě bylo třeba taky pomoct. Celkově jsou na tom US verze lépe s performance paketem. Vzpěru do motoru taky musím dokoupit.
CHerokee
No vzhledem k tomu, jaké si tam skoro každý přidá nádobíčko - velké sportovní otevřené vzduchové fultry, chladiče oleje, vzpěry atp. atd. tak tam moc místa nezbývá. Hlavní je ale tradice.
Martin Machala (Auto.cz)
Dobrý den,
to máte bohužel pravdu, jenže image značky vyplývá mimo jiné z toho, jak se o ní píše, jak ji vnímají ti, kteří se v autech alespoň trochu vyznají, jak o ní mluví fanoušci... A jestliže se léty budovaná sportovní image začne nahlodávat, pak si BMW nekoupí třeba ani ten, kterému je jedno, jaká náprava je poháněna. Slyšel ale, že BMW je sportovní auto, on/ona se tak chce prezentovat, tak si tu jedničku prostě koupil/koupila. Takže si myslím, že je pořád velmi důležité, aby se třeba o té jedničce mluvilo jako o řidičském, výjimečném autě.
Díky,
Martin
to máte bohužel pravdu, jenže image značky vyplývá mimo jiné z toho, jak se o ní píše, jak ji vnímají ti, kteří se v autech alespoň trochu vyznají, jak o ní mluví fanoušci... A jestliže se léty budovaná sportovní image začne nahlodávat, pak si BMW nekoupí třeba ani ten, kterému je jedno, jaká náprava je poháněna. Slyšel ale, že BMW je sportovní auto, on/ona se tak chce prezentovat, tak si tu jedničku prostě koupil/koupila. Takže si myslím, že je pořád velmi důležité, aby se třeba o té jedničce mluvilo jako o řidičském, výjimečném autě.
Díky,
Martin
CHerokee
Souhlasím s příspěvkem viz výše. Zkoušel jsme i Recara....na můj vkus zbytečně tvrdá, drahá a nejsou elektricky nastavitelná. Standardní jsou podle mě lepší, pohodlná, mají dobré boční vedení a ještě si člověk může vybrat barvu kůže. Já vybral hnědou.
Nonsens
ak je to ako autor píše, je to neospravedlniteľné. Najslabší článok motor u bmw. Radosť z jazdy dole kopcom. Jasné, že to môže byť vec len tohto modelu priškrtenia, neodhlučnenia, ale zu mauž napadá len slávny výrok klasika, prémia neexistuje.
iudex
Myslíš, že niekto by bol schopný rozoznať rozdiel v jazdných vlastnostiach 118i s trojvalcom 1,5 oproti 120i so štvorvalcom 1,6 daný len pár kilami motora? Silne pochybujem.
EDIT: tak podľa webu BMW 118i s trojvalcom a 120i so štvorvalcom vážia úplne rovnako: 1380 kg. Takže aj ten chabý argument nižšej hmotnosti v prospech trojvalca odpadá.
EDIT: tak podľa webu BMW 118i s trojvalcom a 120i so štvorvalcom vážia úplne rovnako: 1380 kg. Takže aj ten chabý argument nižšej hmotnosti v prospech trojvalca odpadá.
iudex
No veď vravím, 2,3Ecoboost do Focusu, Mustangu svedčí jedine plnokrvný V8. 😉
CHerokee
Nejde. Ale s dealerem není problém se domluvit. Já to ale nechávám dělat u specialistů - kloadomustang.
Můžeš vybrat ofiko ford performance díly...
[odkaz]
Nebo řadu firem, co se na mustangy specializují.... Magnaflow, Roush, Kooks, Borla
Např.
[odkaz]
Spíše je těžké z těch videí vybrat, protože ten zvuk je u mnohých krásný.
Můžeš vybrat ofiko ford performance díly...
[odkaz]
Nebo řadu firem, co se na mustangy specializují.... Magnaflow, Roush, Kooks, Borla
Např.
[odkaz]
Spíše je těžké z těch videí vybrat, protože ten zvuk je u mnohých krásný.
stealth01
Počkej a jaký je problém? Proč by měl byt vyber auta kompromis? Chceš premiovku? Dostaneš vymazlenej interiér a špičkové jízdní vlastnosti. Proč by mělo Bmw byt v tomto pozadu? Proste to udělají, nasadí pořádnou cenu a světe kup si to. Mas na to finance, ok dostaneš full service. Nemáš na to, sedni do novýho Meganu a jezdi co hrdlo nádrže ráčí.
Ta ma otázka nebyla proč si koupit to nebo ono. Ma otázka zněla, proč to v Mnichově dopustí. Automaticky tam mají dat to nejlepší, protože se tak profiluji. Proč nemít v segmentu to co je best of the best?
Ta ma otázka nebyla proč si koupit to nebo ono. Ma otázka zněla, proč to v Mnichově dopustí. Automaticky tam mají dat to nejlepší, protože se tak profiluji. Proč nemít v segmentu to co je best of the best?
CHerokee
Já o mustangu nezačal, když si přečteš výše. Ale klidně ať ti praskne žilka 😉 Krom toho mám rád obecně americká auta a motocykly. Ne všechny samozřejmě.
Emel
Trochu překrucuješ co jsi napsal původně:
Zrychlení je identické jako u dieselové Octavie RS
BMW 118i 8,5s
Octavia RS TDI 7,9s
Octavia 2.0TDI 110kW 8,4s
Nejrychlejší Škodovka je Superb 2.0TSI 4x4, pak asi RS TSI, pak Superb 2.0TSI, pak Octavia 1.8TSI... a tak dál. Až pak RS TDI, až pak normální TDI a až pak 118i.
Prostě... na někoho kdo věří na tvrdá čísla tam máš těch faktických chyb docela dost 😉
Zrychlení je identické jako u dieselové Octavie RS
BMW 118i 8,5s
Octavia RS TDI 7,9s
Octavia 2.0TDI 110kW 8,4s
Nejrychlejší Škodovka je Superb 2.0TSI 4x4, pak asi RS TSI, pak Superb 2.0TSI, pak Octavia 1.8TSI... a tak dál. Až pak RS TDI, až pak normální TDI a až pak 118i.
Prostě... na někoho kdo věří na tvrdá čísla tam máš těch faktických chyb docela dost 😉
Ondris
Doporučuju smažený blaťácký zlato s domácí tatarkou, co podávají na Prezidentský chatě v Jizerkách. Něco tak echt českýho a echt domácího se už dneska vidí jen zřídka - a když to zajíš chlazenou krupicovou kaší s malinama, je to návrat do dětství jako blázen. 😄
CHerokee
Zadek je celkem klasika. Výfuky - máš na výběr asi tak 30. Stejně jako několik variant difuzorů. Osobně půjdu do Ford Racing.
fOE
To BMW vychazi proti 1,4tsi hur i jinde. Pokud jde o spotrebu bude to zda se prinejlepsim prumer.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
fOE
Nejdelsi motor jaky muzes mit v mustnagu je V8, ale R6 v M235i bude nejspis jeste delsi a jde to i bez "kilometrove" kapoty. Nesnazme se obhajit jako funkcnost neco co je tam ciste pro formu. Ta forma je celkove velice pohledna, ale rozhodne to neni nutnost pro V8.
Jinak hodnoceni vnejsi velikosti, co je jeste v norme a co uz je jako samice skotu, je pak ciste subjektivni. Me jsou blizsi spise mensi auta. 😉
Jinak hodnoceni vnejsi velikosti, co je jeste v norme a co uz je jako samice skotu, je pak ciste subjektivni. Me jsou blizsi spise mensi auta. 😉
Magister
To je dáno tím, že Mustang má karosérii fastback. Vzadu to je pro děti nebo menší postavy, případně ženské. Dlouhá příď pak proto, že je tam veký motor. Rozhodně není velký jako kráva.... 😄 . A myslím, že ani na naše poměry. To z kupé spíše pak Challenger asi. Corvette mi přišla velmi široká.
woody-alien
Na druhou stranu pocitová stránka věci je taky důležitá. A teď vůbec nemluvím o tomhle testu, ani o 2.0 TSI...prostě jen o tom, že exaktním měřením stejně nevystihneš, jaké to auto je. Pro mě je kolikrát děsivě rychlej i Swift Sport. 😉
KANKUNEN
V testech kde se měří skutečná spotřeba a dynamika tříválce propadají. Zachraňování tříválců aby nedrnčely stojí benzín i dynamiku. Čtyřválcové motory MB jsou jasně lepší.
fOE
Tu druhou stranu nabidky nevidis nebo jen klasicky pro sebe nechces videt?
A on je ten dnesni trihrnek neprekonatelnym prohreskem proti tradici, a predesle 116i byli Freude am Fahren skvosty?
Jeste nejakou perlu o mustangu a mame to komplet. 😄
A on je ten dnesni trihrnek neprekonatelnym prohreskem proti tradici, a predesle 116i byli Freude am Fahren skvosty?
Jeste nejakou perlu o mustangu a mame to komplet. 😄
Dinar
Je to bmw, tj. všechno špatně. Teď ten tříhrnek, ale už jsem tu četl, jak nejedou ty R4 dvoulitry bmw, tsi dvoulitry jsou ostřejší atd. atp., jenže v měřeních je větší a výrazně těžší 328i rychlejší než golf gti performance. To je pak těžko debatovat.
Mig_35
Vidíš, já si vyberu ve všech úrovních, já jsem skromný kluk. Jeden den jaku bird coffee nebo kopi luwak, druhý den klidně turek na návštěvě u příbuzných. A pochutnám si vždy😊
Gvick2
není určený primárně pro trhy jako je ten v ČR. 118i žere, nejede a dělá u toho ještě kravál
[odkaz]
ale naštěstí je to jenom motor pro vybrané trhy, kde rozhodují tabulková číslíčka spotřeby a kdekoliv jinde je možné připlatit si za skutečný motor.
[odkaz]
ale naštěstí je to jenom motor pro vybrané trhy, kde rozhodují tabulková číslíčka spotřeby a kdekoliv jinde je možné připlatit si za skutečný motor.
Emel
Jen tak pro pořádek... i běžné 2.0TDI je s 8.4s rychlejší, RS má 7.9s a to už je dost rozdíl.
Nonsens
v dobrej reštike ti nemôžu dať spálené zemiaky aj keď to bude najlacnejšia položka. A ten motor je podľa testu trochu pripečený.
Magister
Třeba povede. Ony i ty prémie pak jsou v Americe o dost levnější než u nás....
Ozzman
Vím o jedné v Praze, kde se jim to daří, s domácí tatarkou, akorát hranolky asi takhle úhledně kuchař nenakrájí, aby byla každá stejná >😒] Škoda... myslim, že udělat Smažák s hranolkama a tatarkou od začátku do konce v kuchyni, taky neni jednoduché a rozhodně mi to přijde jako zajímavější lokální jídlo, než variace na steak ze zelenejma fazolkama stokrát jinak (který sou stejně z mrazáku jako to maso >😁 )
Mig_35
Zrychlení je identické jako u dieselové Octavie RS. Tak si nejsem jistý, jestli ta taky nejede😊
Mig_35
Přesně! Doma obalovaný, resp. v kuchyni, protože dostat něco takového v restauraci už dneska není jednoduché...
Ozzman
Přiznám se, když to neni prefabrikát z 4té cenové z mraženého polotovaru, tak si ho občas také dopřeju >😒] Ještě radši když už, tak hermelín >😁
Ozzman
Neveřím tomu, že by echtovní domácí držkovka někoho mohla urazit >😒] >😁 I michellinského kuchaře >😁
stealth01
Hezky napsáno. Když chci jedničku a chci do ni motor, když tam chci pořádný řadový šestiválec, s touhou po otáčkách a krásným zvukem, koupím si top verzi s top motorem. Když chci jedničku a chci v ni mít interier, když tam chci poradny interiér hodný prémiové třídy, koupím si A3 😉
Teď vážně. Neseděl jsem v nové jedničce. Měl jsem akorát na dva různé dny pujcene vozy 335d a 740d long a tak nemůžu soudit, zda interiér prošel výraznou změnou (žádná jiná změna by ani nebyla přípustná, vzhledem k lacinosti interiéru původní jedničky). Ale pokud si autor testu opět stěžuje na laciné prvky v interiéru, pak se člověk musí zákonitě ptát PROČ? Chci říct, někdo to přece v Mnichově schvaluje do finální produkce. Takže ja si to představuji takto. Někdo, třeba šéf vývoje a designu interiéru, přišel na poradu a řekl: "heleďte, interiér vydrží 200 tisic bez rozpadání se. Je navržen ergonomicky absolutně perfektně, tak jak to umíme. Sedadla ladil můj známý ortoped. Ale bohužel zase jsme museli jít oproti konkurenci dolu s pečlivostí a zpracováním. Opět jsme použili materiály na úrovni mainstreamu, ale zase vydrží hodně. Nevadí to? Schválíte mi to do výroby? Že schválíte? No tak super gut. Díky moc a hezký tag přeji". 😉
Ale opět zdůrazňuji, neseděl jsem a beru minci, kterou nadhodil redaktor v testu. Ono se to pochopitelně dá použit i na Audi (zase jsme vyrobili nedotacive sportovni auto, muze to tak byt) nebo na Mercedes (ta převodovka řadí divně a pomalu, dáme to do produkce).
Teď vážně. Neseděl jsem v nové jedničce. Měl jsem akorát na dva různé dny pujcene vozy 335d a 740d long a tak nemůžu soudit, zda interiér prošel výraznou změnou (žádná jiná změna by ani nebyla přípustná, vzhledem k lacinosti interiéru původní jedničky). Ale pokud si autor testu opět stěžuje na laciné prvky v interiéru, pak se člověk musí zákonitě ptát PROČ? Chci říct, někdo to přece v Mnichově schvaluje do finální produkce. Takže ja si to představuji takto. Někdo, třeba šéf vývoje a designu interiéru, přišel na poradu a řekl: "heleďte, interiér vydrží 200 tisic bez rozpadání se. Je navržen ergonomicky absolutně perfektně, tak jak to umíme. Sedadla ladil můj známý ortoped. Ale bohužel zase jsme museli jít oproti konkurenci dolu s pečlivostí a zpracováním. Opět jsme použili materiály na úrovni mainstreamu, ale zase vydrží hodně. Nevadí to? Schválíte mi to do výroby? Že schválíte? No tak super gut. Díky moc a hezký tag přeji". 😉
Ale opět zdůrazňuji, neseděl jsem a beru minci, kterou nadhodil redaktor v testu. Ono se to pochopitelně dá použit i na Audi (zase jsme vyrobili nedotacive sportovni auto, muze to tak byt) nebo na Mercedes (ta převodovka řadí divně a pomalu, dáme to do produkce).
praděda7
Moje řeč. Už to mám nakonfigurovaný. M135i 5DR, manuál....1.451.354 Kč. Chybí jen "monitor slepého úhlu", který v 1er nenabízí, což je velká škoda. Je to bezesporu poslední šance pro tuto generaci si pořídit nové kompaktní BMW v šestiválci. Čtyřválce tu ještě chvíli budou, tam není potřeba spěchat. Recenze jsou víc než kladné... 😉 [odkaz]
Suhlas.
Lenze to vedie k produkcii modelov, ktore so sportovym charakterom nemaju nic spolocne. Potom ide len o to, aka velka je kriticka masa ludi, ktori chcu auto so znackou BMW a auto, ktore ma charakter BMW.
Ak je ta masa dostatocne velka na to, aby sa postarala o vacsinu prijmov firmy….
Lenze to vedie k produkcii modelov, ktore so sportovym charakterom nemaju nic spolocne. Potom ide len o to, aka velka je kriticka masa ludi, ktori chcu auto so znackou BMW a auto, ktore ma charakter BMW.
Ak je ta masa dostatocne velka na to, aby sa postarala o vacsinu prijmov firmy….
praděda7
CHerokee 11:19 Souhlas. Ještě mě tam chybí konstatování, že na oltář zeleného teroru padnou všechny spalovací motory. I ty tříhrnky a dvouhrnky, i jednohrnky a půlhrnky se čtvrt hrnky co příjdou po nich, zkrátka "konečné řešení", které se strejdovy Dolfovi v minulém století nepovedlo... ;-\
iudex
Už som Ti vysvetľoval, že s tým prokoncernistom triafaš mimo, ak sa tu niekoho sporadicky zastanem, je to Ford. 😉
webpaja
Jedna drobná... Z konkurence nikdo šestihrnek nenabízí a kdo ho chce v prťavý jedničce, musí si pospíšit. 😉
Vacsina majitelov BMW 1 netusi, ktora naprava je pohanana, myslim, ze im bude uplne jedno, kolko valcov maju pod kapotou.
[odkaz]
[odkaz]
Arese
Díky za upřímný článek - jen se obávám, že český importér autorovi další báwo zřejmě hodně dlouhou dobu nepůjčí 😉 Tento test jen dokládá, jak to jde se značkou BMW z kopce, tedy bráno očima klasického příznivce této značky, orientovaného na jízdní zážitky. A bude hůř - už je prý jisté, že příští jednička přejde na přední pohon, čímž padne poslední argument pro její koupi... 😢 :no:
iudex
Viem, že Tebe ako skalnému vrtulkárovi to príde zaťažko, ale v teste máš jasne napísané, že ani 118i nie je žiadna zábava, naopak je to kazič zábavy. A uvedom si, že 118i nie je to spodok ponuky, tým je 116i. Takže štandard hodný BMW zrejme začína až od 120i. Ale zase dinar sa tu vyjadruje, že pre neho je R4 nezaujímavejší ako R3; takže aby si mal istotu, musíš ísť rovno do 135i. 😄 >😁
Dinar
Nemůžu souhlasit, od trojkového bmw chci (a za to dostávalo bmw ty michelinské hvězdy) sportovní charakter, a to má v entry verzi, o které je tu řeč, s tříválcem podle mého větší než se čtyřválcem. Naopak MB-S dostávalo michelinské hvězdy za luxusně limuzinoidní projev, a to hrubý čtyřhrnek v dýzlu prostě nesplňuje.
CHerokee
Tak to je bohužel skoro u všech downsizovaných aut. Turba a nižší objem nejsou cestou k nižší spotřebě. Leda na papíře...díky špatně nastavené normě měření.
iudex
Padni, komu padni. S trieda s R4 je rovnako zlé riešenie, ako 3er s 3-valcom.
Skrátka oboje je ako ten vyprážaný syr v nóbl reštaurácii.
Skrátka oboje je ako ten vyprážaný syr v nóbl reštaurácii.
iudex
Ak by motor mal nad 5900 vyšší výkon, asi by aj prevodovka radila vyššie. Skrátka mne to príde ako klasický "stredový" turbomotor, ktorý nemá zmysel nejak vytáčať.
Ozzman
S Mpaketem se to dalo vyřešit i před faceliftem >😒] Jen to auto pak vypadá agresivněji, než má pod kapotou v případě nejnižších motorizacích 😄
Ozzman
Mustang je krásný, o víkendu jsem měl tu čest, ale zklamal mě trochu přehršel ošklivých plastů všude v interiéru, na druhou stranu parádní sedačky a volant... jenže zase sporťák do mega s V8... tam se ledacos odpustit dá... jen je smutné, že vedle stojící "obyčejnej" Fokus titanium měl interiér značně "prémiovější" >😒]
Ozzman
Pokud je to stejný motor, jezdil jsem ho v 2AT (také 1.5 Turbo a 100Kw 3válec) a ten hrozný třívalcový zvuk jsem pozoroval jen v nejnižších otáčkách, kde připomínal opravdu tu bájnou Fabii HTP, s vyššími otáčkami už to tak hrozné nebylo, jak popisuje autor a 3válce bych primárně netipoval (celkem to znělo jadrněji, než klasický atmo čtyřválec), jelo to slušně i když žádný zázrak to nebyl 😄
webpaja
Celkem mě to překvapilo, evidentně má lehký motor pozitivní vliv na jízdní vlastnosti, což se dalo čekat, ale zároveň bych na základně zkušeností s i8 předpokládal více entuziasmu.
white label
To píše fanda A45 AMG s R4 s nálepkou AMG.
Dokud bude mit 1er/2er v nabídce R6, tak mi bude úplně jedno co bude pod ním, byť by byl v základu třeba dvouhrnek.
Dokud bude mit 1er/2er v nabídce R6, tak mi bude úplně jedno co bude pod ním, byť by byl v základu třeba dvouhrnek.
Ozzman
No jo, tak TSI je takový diesel v ekokabátě >😁 Tahne uplně stejně bez výkonové špičky a pak umře >😁 Tedy alespoň ty slabší... v Oktávce mi to nevadí, v něčem pro zábavu bych to nechtěl.
miromen
To mužu potvrdit. Jake sedačky ten mustang měl ? Ja seděl v těch zakladnich a za recara podle mě zbytečne připlacet. Jedine co bych jim vytknul , byla až přilišna uzkost.
Mráča78
Ahoj,je tu někdo,kdo by se chtěl podělit o zkušenosti konkrétně stímto motorem?
pepeknamornik
Dobrý den, to myslí někdo skutečně vážně, že zadokolka (spec BMW, jsou i dlaší) s motorem vpředu a pohonem na zadek jsou na sněhu zábavné? Nebo ste v tom nikdy na sněhu nejeli, pokud myslíte "zábavné" tak dejmen tomu ale musí se jednat o veliké uvozovky, sám jsem několikrát zažil, jak malá vrstva sněhu (uježdná) udělala z BMW v podstatě absolutně nepojízdný vůz, nezapomenu na den, jak lehce pršelo a rovnou to mrzlo a ve stoupání z hloubětína na černý most se vyrovnali za sebou 4 nepojízdné BMW, které zkátka pouze hrabali, pokud chce člověk jezdit na ryby nebo na houby a nebo jen na chalupu bahnem, je opět bmw téměř nepoužitelné
_MT_
LED je snad jen osvětlení značky a možná třetí brzdové světlo. LED zadní světla myslím ani nejsou samostatně v nabídce, jediná cesta je tedy koupit LED i vpředu. Zajímavé, že se jim chtělo dělat jiné zadní lampy.
white label
Když může MB na vrcholnou motorizaci (navíc s nálepkou AMG) stačit R4 tam, kde má BMW R6, tak proč by pak na běžnou motorizaci 1er nemohl stačit R3?
Brin
A to jste ještě nejeli tím tříválcem v naftě. To je teprve síla. Mě tím vezli, když jsem vracel půjčenou i3 na bus a teda, něco tak příšerného jsem už hodně dlouho neviděl a neslyšel. Auto se celé klepalo, řvalo to jak Turek při útoku a navíc to i žralo!
rohYpnol
A co mi brání v tom si za prémiové peníze pořídit prémiově jezdící 225i??? 118i má úlohu evidentně zcela jinou, tak nechápu proč za tohle odsuzovat BMW 8-s :-!
Magister
To auto ale stále stojí prémiové peníze. Prémiově však nejede. A žere. A o tom, že by se člověk měl nějak zvlášť přizpůsobovat autu a jezdit pomalu, zvláště v BMW, to mi nepřijde jako správný argument. Když mám slabší motor, je jasné, že ho budu občas točit. 3 válec smysl nedává, kdyby tam byla třeba slabší 4 válcová atmosféra, bylo by to lepší a levnější. A nejspíš i spolehlivější. Autorovi článku rozumím, poukazuje na nesmyslnost dnešní doby.
stanoR
pozor, nova 4 valcova nafta je uplne ina kava! odporucam vyskusat, neuveritelny rozdiel
(a to mam sam 2 benzinove bavoraky doma...)
(a to mam sam 2 benzinove bavoraky doma...)
rohYpnol
Z celého testu mám dojem, že negativní hodnocení bylo dáno především tím, co autor od auta předpokládal že dostane (a nedostal). Tedy nemyslím, že by bylo 118i špatné, jen to prostě není "to pravé" BMW.
Především spotřeba - myslím, že autor testu jezdil zcela nepřiměřeným stylem k dané motorizaci. A pak to tak dopadá... Jakmile se po těchto malých "šidítkách" začne chtít plnotučné sousto, tak prostě narazí. Ale při normálním využití s rozumem?
Stejně tak zvuk a vibrace... Přesně tento 3-hrnek vídám v 2AT velmi často a (alespoň) zvenčí je zvuk motoru a kultura chodu úplně jinde než jiné 3hrnky... Ten motor (ano, každý uslyší, že to není 4válec) zní velmi hezky a příjemně, takový chrapláček.
Otázkou ale je, jaký dává takovýto motor smysl ve voze odladěném a nastaveném na dobrý řidičský pocit. Zkrátka podvozek a šasi tohoto modelu bude evidentně o dvě třídy rychlejší než motor a z toho pak plynou ty pocity...
Je to ale špatně? Podle mě ne, jen se BMW zkrátka vydalo jinou cestou a tímhle modelem míří na lidi, kteří by třeba jinak o BMW ani neuvažovali... V zadokolce možná zbytečnost, ale až přejde jednička na koncepci vše vpředu, bude to logická volba. Prostě prémiovější alternativa Golfu 1.0 TSI.
Především spotřeba - myslím, že autor testu jezdil zcela nepřiměřeným stylem k dané motorizaci. A pak to tak dopadá... Jakmile se po těchto malých "šidítkách" začne chtít plnotučné sousto, tak prostě narazí. Ale při normálním využití s rozumem?
Stejně tak zvuk a vibrace... Přesně tento 3-hrnek vídám v 2AT velmi často a (alespoň) zvenčí je zvuk motoru a kultura chodu úplně jinde než jiné 3hrnky... Ten motor (ano, každý uslyší, že to není 4válec) zní velmi hezky a příjemně, takový chrapláček.
Otázkou ale je, jaký dává takovýto motor smysl ve voze odladěném a nastaveném na dobrý řidičský pocit. Zkrátka podvozek a šasi tohoto modelu bude evidentně o dvě třídy rychlejší než motor a z toho pak plynou ty pocity...
Je to ale špatně? Podle mě ne, jen se BMW zkrátka vydalo jinou cestou a tímhle modelem míří na lidi, kteří by třeba jinak o BMW ani neuvažovali... V zadokolce možná zbytečnost, ale až přejde jednička na koncepci vše vpředu, bude to logická volba. Prostě prémiovější alternativa Golfu 1.0 TSI.
woody-alien
iudex: Podobný přístup měl už fotograf Sudek. "Koňak nepiju. Bojím se, že bych si na něj zvyknul." >😒]
woody-alien
Mně se to stalo hned v autoškole.....aspoň jsem si pak dával vždycky o to větší pozor. Situaci je potřeba sledovat průběžně, a teď, když vyjeli motorkáři, to platí dvojnásob. Samozřejmě, spousta řidičů to nedělá.
fOE
Tak ten system jak jej popisujes by byl idealni. Ale zaroven nebude ani levny (urcite nebude levnejsi nez ten ve srovnani s timto zakladni system z minule A6) a tim min nejakou obdobu uvidime u A4.
Ale ja pises, nechme se prekvapit. A4 se tu poradne ani neprodava a my uz malujeme FL na zed.
Btw. ted je tomu tyden co jsem potkal jednu A4 v provozu s dokonale ocesanym bokem snad o svodidla 8-s , ale co me prekvapilo je ze mela celozarovkova zadni svetla, ani naznak LED. Ted kdyz udelalo audi super krok, ze dalo xenony do zakladu, bych tohle necekal. 😲
Ale ja pises, nechme se prekvapit. A4 se tu poradne ani neprodava a my uz malujeme FL na zed.
Btw. ted je tomu tyden co jsem potkal jednu A4 v provozu s dokonale ocesanym bokem snad o svodidla 8-s , ale co me prekvapilo je ze mela celozarovkova zadni svetla, ani naznak LED. Ted kdyz udelalo audi super krok, ze dalo xenony do zakladu, bych tohle necekal. 😲
white label
Já bych ho bral taky..., a to vidím dobře, teda přesněji hodně dobře od 1m dále. >😒] 😉
iudex
Správna pripomienka. Je zrejmé, že 1er váži toľko, koľko váži, hlavne kvôli koncepcii, ako som písal vyššie, ten kardan a ostatné železo dosť váži. S prechodom na predokolku tipujem diétu min. 150 kíl, teda ak terajší základ má 1380 kg, potom tipujem tak 1230. Čo bude len ďalšie zglajchšaltovanie BMW s mainstreamom. >😒]
iudex
Veď to. Ten dizajn je diskutabilný a skôr pre mladých, presne ako vravíš "too hot". Nie som si istý, ako by sa na človeka pozerali nejakí obchodní partneri, keby vystúpil z niečoho takto opticky vytuneného. Zvonku sa to dá ešte stlmiť nenápadnou farbou á la Magnetic grey, ale ten interiér je slabý už v rámci triedy, nieto ešte danej cenovej hladiny. Aj keď na okreske či okruhu to musí byť killer a tie parametre za tú cenu sú lákavé. 😄 Pri takom M135i si vlastne priplácaš za to, že máš slabšie/pomalšie auto. Zase imidžovo nemáš problém a ten R6 má veľké čaro, zvlášť, keď je to posledný Mohykán (a možno jedného dňa vzácny youngtimer).
AUDIRS6
No ja stale verim a dufam v napravu. Napr. pre novu A6 suskandy suskaju vysuvaci "polohovatelny" dispej. Osobne by som uvital taky, ktory by mal 2 polohy vysunutia - prvu taku, ktora by licovala s hornou hranou pristrojovky a vtedy by tam bolo zobrazene len minimum dat - napr. radio stanica, ktora ti hra, hlasitost a tak, po vysunuti vyssie aj dalsie funkcie. Viem, ze ani toto uz pri virtual kokpite nieje treba, ale ja ten displej berem ako dispej aj pre spolujazdca, ktory sa na nom "moze hrat". Pre mna by stacila moja kaplicka pristrojov a HUD.
Tak uvidime, ako to vlastne cele dopadne... 😉
Tak uvidime, ako to vlastne cele dopadne... 😉
Emel
Možná kdysi za mladých let... rozhodně si takovou situaci nevybavuju. Já nechápu řidiče, co se poprvé kouknou do zrcátka až ve chvíli, kdy dojedou kamion před sebou... často to pozoruju u řidičů dodávek v Německu, člověk by jim tam i rád udělal místo kdyby si dali blinkr včas...
fOE
Rubikon byl prekrocen, nerad ti beru nadeje, ale sance ze se audi vrati k zasouvacimu mechanizmu v A4 jsou podle me nulove. Casem se jeste dockame, ze i onen display bude nejak rozumne integrovan a vsechny audi (v zakladu) prejdou na virtual cockpit. Bude to vydavano za vylepseni, ikdyz pujde znovu jen o setreni. Na druhou stranu proc ne, me se libi analog, ale vetsina lidi (a hlavne kupcu) to treba jen doceni.
praděda7
Přesně! V první MPSe jsem to také ze začátku vypínal, ale později už ne, zvykl jsem si a hlavně tohoto pomocníka ocenil... 😉
praděda7
Těžko věřit, že se ti nikdy nestalo, že jsi chtěl během jízdy vjet do levého pruhu na dálnici, věřil jsi zrcátkům, a najednou se tam objevilo auto, které jsi nepostřehl... 😲
CHerokee
Máš pravdu. U nás jen cvok koupí 4 válec. A nebo pozér. Rozdíl od V8 je malý. Je to spíše pro země, kde mají šílené daně za velké motory a drahé pojistky....Belgie, Dánsko, severské státy. Někde tu byla diskuse, že v Norsku Golf R stojí 2 miliony v přepočtu.
Jinak si myslím, že 2,3 ecoboost pasuje do Focusu RS. V Mustangu jsem ho viděl v kabrioletu...tam výkon stačí, zvuk lze upravit...ale jak zvedneš kapotu, tak se tam ten motor ztrácí.
Jinak si myslím, že 2,3 ecoboost pasuje do Focusu RS. V Mustangu jsem ho viděl v kabrioletu...tam výkon stačí, zvuk lze upravit...ale jak zvedneš kapotu, tak se tam ten motor ztrácí.
Magister
Jestli A to nevím, to jde dohledat. GLA je z Německa. A AMG jdou Německem všechna.
lamal
nic na tom nezmeni to, ze ten R3 nejde ani na videu... uplne tragicky vysavac, si vsimni ako sa zbiera zo 60-80 tam ho R4 uplne valcuje... jednoducho vidiet ze trojvalec nema ziadne gule, hnus... stovku za 8.5s v reale isto neda
speedfred
"slepý uhol" mám v novom aute,ale celkom ma to otravuje a vypínam to. Možno nie som iba zvyknutý,mám to prvý krát
speedfred
tiež rozmýšlam nad niečím podobným,príp HH ale nemožem prekusnuť 5dv karoseriu a 135i je už dosť penazí.
Emel
Nic proti, monitor slepého úhlu je asi jediný asistent který se mi docela líbí... v Audi myslím funguje tak, že tam svítí ikonka i bez toho, že bys dával blinkr, tj. můžeš tam mrknout ještě před blinkrem a není to nijak otravné.
Většinou při běžném provozu mám na dálnici přehled o dění před i za autem a nemůže se stát, že by se najednou zjevilo auto, o kterém bych nevěděl... ale při větším provozu a složitějším manévrování mezi pruhy třeba ve městě se to hodí.
Většinou při běžném provozu mám na dálnici přehled o dění před i za autem a nemůže se stát, že by se najednou zjevilo auto, o kterém bych nevěděl... ale při větším provozu a složitějším manévrování mezi pruhy třeba ve městě se to hodí.
praděda7
Ani mě to nepřipomínej... 😉 Zatím mě nenapsali. Moc jsem o tom přemýšlel (aj zub mě z toho rozbolel) a po pečlivé analýze FFRS šlo nutně na vedlejší kolej. Styling FFRS je pro mě, v mém věku, zkrátka "too hot". ;-\ Zato 1er je myslím docela v pohodě.
[odkaz]
[odkaz]
Emel
Jestli to na tebe zabliká po vyhození blinkru, tak už je trošku pozdě, protože ten v tom levém pruhu už dává nohu na brzdu... podívat se bys měl dřív, než ten blinkr dáš, ne?
praděda7
Bylo by to pěkné, kdyby se jim podařilo váhu (hmotnost) "stáhnout" pod 1400kg, ale moc velkou naději tomu nedávám. Se všemi těmi chassis a dveřními výztuhami pro zvýšení bezpečnosti cestujících, je to pro inženýry nerovná bitva. A pochybuju, že by u 1er došlo na nějaké exotické materiály. No, uvidíme až se nová 1er objeví na silnici. :-!
HaroldKytka
V zakladu stoji jednicka s timhle motorem 664k.
Mustang se ctyrvalcem 969k.
Jasne, nemam srovnany vybavy, ale kdyz se na to podivam ze svyho pohledu, tak dat skoro milion za ctyrvalcovej ford, nejsem cvok.
Ale je to jako se vsim, kdyz si takovej mustang nebo takovy BMW najdou svy kupce, je to v poradku.
Mustang se ctyrvalcem 969k.
Jasne, nemam srovnany vybavy, ale kdyz se na to podivam ze svyho pohledu, tak dat skoro milion za ctyrvalcovej ford, nejsem cvok.
Ale je to jako se vsim, kdyz si takovej mustang nebo takovy BMW najdou svy kupce, je to v poradku.
praděda7
Zelený zákal je sviňa....šedý...., to je jen takový "cukrlátko".... 😉 Tož k temu monitoru slepého úhlu. "Setkal" jsem se s ním poprvé v roce 2008 v mé první MPSe a zjistil, že na dálnici je to velice užitečná věc. Funguje to (pípání a blikání ve zpětném zrcátku) při nahození blinkru, pokud je "něco" ve "slepém úhlu". Člověk nemusí dávat tolik zabrat krčnímu svalstvu a páteři. S očima to nemá nic společného. Byl i v druhé MPSe a samozřejmě ho mám i v X5ce. Ale myslím, že s M135i nebude ani potřeba. Při 180-200kmh budu pořád v levém pruhu... 😉
CHerokee
Jenže v BMW je proto, že se bude prodávat, aby jim snížil celkové emise. Je to chcípák do takového auta za tyto peníze.
Ecoboost v mustangu má přes 300 koní. Vytvořeno pro šíleného Evropana - pro země, kde je vysoké zdanění podle objemu. Stejně tvoří nejmenší část prodejů ze všech tří motorů.
Ecoboost v mustangu má přes 300 koní. Vytvořeno pro šíleného Evropana - pro země, kde je vysoké zdanění podle objemu. Stejně tvoří nejmenší část prodejů ze všech tří motorů.
HaroldKytka
To me zajima, ale jak koukam, pres konfigurator na Fordu to nejde, nebo delam neco blbe ?
HaroldKytka
ve Fordu Mustang je zaklad ctyrvalec, v jednickovym BMW trivalec.
Clovek, kterej si chce uzit jizdu, nekoupi ani jedno ...
Clovek, kterej si chce uzit jizdu, nekoupi ani jedno ...
stanoR
118i s 2.0? ci to je este E generacia?
F20 generacia mala pred faceliftom v 118i 1.6tku od PSA
F20 generacia mala pred faceliftom v 118i 1.6tku od PSA
stanoR
hm, ja som myslel, ze BMW tam dava na 3valce aj neaky zvukovy generator, ako to robil v pripade N20 a aj 35i...
Ten test ma dost sokoval.. mame doma predfaceliftovu 116i (este so 4 valcom od PSA) a to auto je najlepsie BMW, ktore som kedy mal a jazdil. (mal som E90 320d, F10 525d a teraz aj F31 328i 😁rive).
Ta jednotka je proste top.. motoricky, podvozkovo, zabavou!
Drsne sklamanie z vysledkov testu, uff!
Ten test ma dost sokoval.. mame doma predfaceliftovu 116i (este so 4 valcom od PSA) a to auto je najlepsie BMW, ktore som kedy mal a jazdil. (mal som E90 320d, F10 525d a teraz aj F31 328i 😁rive).
Ta jednotka je proste top.. motoricky, podvozkovo, zabavou!
Drsne sklamanie z vysledkov testu, uff!
white label
"Chybí jen "monitor slepého úhlu", který v 1er nenabízí, což je velká škoda."
No neblbni..., u manuálu jsi tvrdil, že jsi ještě docela zdravý a najednou to vypadá na šedý zákal, či jinou formu slepoty? >😁 😉
No neblbni..., u manuálu jsi tvrdil, že jsi ještě docela zdravý a najednou to vypadá na šedý zákal, či jinou formu slepoty? >😁 😉
boost.
Jo, znám. Akorát tu M4 nemá nějak v ruce. Ze stejné oblasti znám toto (lepší) video. Masaker. :yes: [odkaz]
stealth01
Skvělý, a znáš tohle? Toto si pouštím každý večer před spaním
[odkaz] 😉
[odkaz] 😉
AUDIRS6
Cim dalej tym viac som presvedceny o tom, ze s tym displejom "za 240€" to bol len alibizmus. Proste ma to tak C-klasa, 3er, tak preco neusetrit ? 8-s Ked to kupuju im, kupia to aj nam...
Nemal som este tu cest s Q2. Ano, nepaci sa mi. Ale ak ona ma ten displej zasuvaci ( vsetko tomu nasvedcuje ), tak v A4 je to trapas pre to auto aj automobilku, ktory ja budem kritizovat vzdy a stale ! ( Teda dufam ze len do FL, kedy by to mohli napravit.)
Nemal som este tu cest s Q2. Ano, nepaci sa mi. Ale ak ona ma ten displej zasuvaci ( vsetko tomu nasvedcuje ), tak v A4 je to trapas pre to auto aj automobilku, ktory ja budem kritizovat vzdy a stale ! ( Teda dufam ze len do FL, kedy by to mohli napravit.)
AUDIRS6
>😁 >😁 >😁 >😁
Ak prelepis vrtule a izolepou tam prilepis OOOO, tak nie >😒]
Ved pohoda, teraz neviem "kde by si ma nahanal", ale v lete bude viac casu, tak mozeme zamiesat kavu. :-! 😉
Ak prelepis vrtule a izolepou tam prilepis OOOO, tak nie >😒]
Ved pohoda, teraz neviem "kde by si ma nahanal", ale v lete bude viac casu, tak mozeme zamiesat kavu. :-! 😉
boost.
U jednoho našho nelícují dva kusy plastu, zacvaknuté do sebe, na sloupku řízení, atd. A u druhýho to samý. Holt čtvrteční, resp. páteční kusy, no; Jürgen na quality control den předtím asi moc pil Bier. >😁
fOE
Taky varim z vody, ale to mas par euro tady, par euro tamhle a jsi v tom najednou v stovkach nebo tisicich na kazdem aute. A setrit musi vsichni, i audi, viz jiz nezajizdejici display v nove A4. Taky si museli urcit priority a tech 240E za mechanizmus pouzili jinde.
Problem BMW dlouhodobe je, ze jeho zaklad je proste nakladnejsi nez zaklad FWD audi. To muzou byt ty penize co v audi delaji mekcene plasty tam kde je BMW nema.
Proto bych brzdil ten pesimizmus vuci FWD jednicce. Tak cernobile to nebude. Ano, jizdne to zabredne do prumeru, ale otazka je kolik lidi si 1er kupovalo jako ridicske auto (diskuse jich jsou klasicky plne, ale bezne v tom vidim slecny co to maji v zakladni motorizaci jako sve prvni premiove vozitko, zadna divocina), a kolik jako obycejne prepravovadlo (kde vetsina tech by nejspis ocenila ten kvalitnejsi a prostornejsi interier nez vyvazeni 50:50). Takze pokud FWD jednicka vstoupi interierem do sebe a pokusi se dohnat A3, tak to muze byt pro skutecne, ne ty diskusni, zakazniky zmena k lepsimu. POKUD tak BMW ucini.
Problem BMW dlouhodobe je, ze jeho zaklad je proste nakladnejsi nez zaklad FWD audi. To muzou byt ty penize co v audi delaji mekcene plasty tam kde je BMW nema.
Proto bych brzdil ten pesimizmus vuci FWD jednicce. Tak cernobile to nebude. Ano, jizdne to zabredne do prumeru, ale otazka je kolik lidi si 1er kupovalo jako ridicske auto (diskuse jich jsou klasicky plne, ale bezne v tom vidim slecny co to maji v zakladni motorizaci jako sve prvni premiove vozitko, zadna divocina), a kolik jako obycejne prepravovadlo (kde vetsina tech by nejspis ocenila ten kvalitnejsi a prostornejsi interier nez vyvazeni 50:50). Takze pokud FWD jednicka vstoupi interierem do sebe a pokusi se dohnat A3, tak to muze byt pro skutecne, ne ty diskusni, zakazniky zmena k lepsimu. POKUD tak BMW ucini.
stealth01
Mám ji, je zaplacená, ale stojí ještě u dealera. Vyzvednout si ji mám 21.4., počítám nejen dny, ale i hodiny. Pomohl mi posun času na letní. >😁
AUDIRS6
lenze ja hovorim o prvej. A pokial sa nieco neudeje, tak ju budem stale mat rad viac ako aktualnu... :-!
MariAchi
No vidis, ja u interieru spis ocenim jednoduchost tvaru, dobrou ergonomii, pokud mozno bez vystrelku a jen par drobnych detailu k dokresleni konkretni verze.
Pagani je uplne jinde, to se v jedne vete s BMW ani neda zminovat, BMW je sice premie, ale Pagani je uplne jiny svet, jiny vesmir. Takovy, ve kterem slovo "kompromis" absolutne neznaji, nesmi znat.
Osobne me nektere typicke vlastnosti BMW taky vytaceji, uz jsem tu toho napsal o nich dost, ale porad je to auto, ktere ma tu "spravnou" konstrukci, perfektni sasi je proste v zakladu, a tak jsem ochotny diky dobre cene nad kdecim privrit obe oci. Ani moc nenadsazuji, kdyz napisu, ze pokud me chytne nerv na takovou hloupost, jako ze pohyby steracu jsou citit v pedalove skupine (!!!), tak staci proste slapnout na plyn a nechat auto predvest to, co umi nejlepe.
Pagani je uplne jinde, to se v jedne vete s BMW ani neda zminovat, BMW je sice premie, ale Pagani je uplne jiny svet, jiny vesmir. Takovy, ve kterem slovo "kompromis" absolutne neznaji, nesmi znat.
Osobne me nektere typicke vlastnosti BMW taky vytaceji, uz jsem tu toho napsal o nich dost, ale porad je to auto, ktere ma tu "spravnou" konstrukci, perfektni sasi je proste v zakladu, a tak jsem ochotny diky dobre cene nad kdecim privrit obe oci. Ani moc nenadsazuji, kdyz napisu, ze pokud me chytne nerv na takovou hloupost, jako ze pohyby steracu jsou citit v pedalove skupine (!!!), tak staci proste slapnout na plyn a nechat auto predvest to, co umi nejlepe.
AUDIRS6
nemyslim packy - na tie sa moc nedivas, pozeras sa na tlacitka na stredovej konzole a tam to tlacitko vystraznych blinkrov !!!! Brrrr !!! 8-s
A nedavno som pozeral interier niecoho noveho, uz si nespomeniem. Ale nesumerne spary, nieco nedoliehalo, nieco zapustene hlbsie - kludne aj o 2 mm. A to povazujem za průßer. :-!
A nedavno som pozeral interier niecoho noveho, uz si nespomeniem. Ale nesumerne spary, nieco nedoliehalo, nieco zapustene hlbsie - kludne aj o 2 mm. A to povazujem za průßer. :-!
stealth01
Opravdu mě ber jako laika, já netuším, co kolik stojí. Ale kolik může stát tvrzené oboustranně antireflexní sklo na budíky? Kolik může stát nejlepší možný AMOLED displej na obrazovce infotainmentu s vysokým rozlišením? Kolik můžou stát navíc hliníková tlačítka místo plastových? Pár EURO ve výrobě?
stealth01
Ty zmiňuješ R8 a já jsem z poslední generace unešený. Perfektní interiér je prostě jen dovršení dokonalého sportovního vozu.
Mně se líbí i vnitřek i8, seděl jsem v tom, snad jediné co mi přišlo nepatřičné, je volič převodovky, používaný ve všech modelech se ZF.
Mně se líbí i vnitřek i8, seděl jsem v tom, snad jediné co mi přišlo nepatřičné, je volič převodovky, používaný ve všech modelech se ZF.
stealth01
Jojo, třeba F40, to je pecka. Ale já bych F40 bral, i kdyby tam byly krabice od vajíček...
stealth01
Já jsem to psal už v mém blogu, proč jsem si nevybral RS3 a dal přednost M3. Mě na M3 fascinuje ta dokonalost, technická řešení. Pokud to hodně přeženu, tak M3 má s klasickou trojkou stejné snad jen přední sklo 😉
RS3 je nádherný dravec, ten pětiválec je fantastický. Ale co je oproti S3 jiné? Upravený software haldexu a přepracované tlumiče? Nevím, nejsem odborník. Ale do prčic, RS3 měla jít právě cestou emtrojky. Úplně jiné zavěšení, nápravy, tlumiče z hliníku atd atd. V tom mají být RS modely výjimečné. Tady máš hardcore, nižší střední za dva miliony tři sta tisíc. Drahé? OK, ale máš uvařenou polívku, ve které místo brambor plavou chilli papričky. Nemáš na to, běž do S3.
RS3 je nádherný dravec, ten pětiválec je fantastický. Ale co je oproti S3 jiné? Upravený software haldexu a přepracované tlumiče? Nevím, nejsem odborník. Ale do prčic, RS3 měla jít právě cestou emtrojky. Úplně jiné zavěšení, nápravy, tlumiče z hliníku atd atd. V tom mají být RS modely výjimečné. Tady máš hardcore, nižší střední za dva miliony tři sta tisíc. Drahé? OK, ale máš uvařenou polívku, ve které místo brambor plavou chilli papričky. Nemáš na to, běž do S3.
AUDIRS6
Tak to si zmeskal vyjadrenie niekoho z Ferrari, ze maju co robit a musia sa snazit aj v interieri ponuknut vynimocnost, kedze konkurencia nespi... 😄
(Toto zaznelo pri uvedeni 1.gen. Audi R8... 😉 )
Ja ale myslim, ze uz sa ( od vtedy ) poucili.
(Toto zaznelo pri uvedeni 1.gen. Audi R8... 😉 )
Ja ale myslim, ze uz sa ( od vtedy ) poucili.
CHerokee
Mercedes 45 AMG, o kterém tu byla řeč, už má skoro rok novou převodkovku.
praděda7
Vidím to tak, že jestli bude chtít 1er dostat 5 hvězdiček při NCAP, tak tu váhu moc pod 1500kg nestáhnou. Současná 1er i Active Tourer se pohybují mezi 1.4 a 1.5 t.
AUDIRS6
No tak ved hadam pri dnesnej "zostave" starych znamych, je to uz kazdemu jasne a nebude z toho robit kowbojku. :-!
Len mi to prislo proste od veci, ako ostatne kopec veci, ktore sa tu za poslednu dobu v diskusiach deju a nedalo mi to a musel som ta podporit. 😉
Len mi to prislo proste od veci, ako ostatne kopec veci, ktore sa tu za poslednu dobu v diskusiach deju a nedalo mi to a musel som ta podporit. 😉
CHerokee
Není, to bylo auto pana Skočka - jednatele F67. Je v automatu a s kompletním Roush stage 1. Já bral s manuálem, ve stejném laku, některé doplňky shodné - kapota, křídlo, boční sání. Jel jsem i s tím jeho...ten automat mě mile překvapil. Jinak i tento vůz je 14 dní prodaný.
AUDIRS6
No a potom to uz praveze nebude fuk - doteraz bol dovod na 1er jasny.
Potom uz ten dovod bude asi len jediny - miesto OOOO , vrtula na ladvinkach. :-!
A su aj aktualne modely, kde by som aj z hladiska jazdnych vlastnosti uprednostil Audi pred BMW ( z tych obycajnejsich Q7, defakto fsetko od A4 vyssie v quattre a to nehovorim o RS modeloch 😉 )
Potom uz ten dovod bude asi len jediny - miesto OOOO , vrtula na ladvinkach. :-!
A su aj aktualne modely, kde by som aj z hladiska jazdnych vlastnosti uprednostil Audi pred BMW ( z tych obycajnejsich Q7, defakto fsetko od A4 vyssie v quattre a to nehovorim o RS modeloch 😉 )
fOE
Protoze to tak bezne funguje ve vsem. Pick two princip.
Nemuzes mit cenu, kvalitu i jizdni vlastnosti vse na spici, proto takove auto za cenu premiove nizsi stredni nenachazis. Nenachazis ho ani ve stredni...
Krasnym prikladem budis X1. V minule generaci jsi mohl mit jizdni vlastnosti, jenze ty jizdni vlastosti (puvodne RWD) neco stoji a takove auto ti pak ukroji nepekny kus budgetu ktery mas vyhrazeny na cele auto, ten kus ktery treba hure jezdici audi s levnejsim FWD resenim pouzije prave na interier. Ty jako kupec pak volis to co ti sedne vic. Ani jedno z tech aut neni spatne, ani jedno z tech aut neni dokonale, kazde ma to sve a jinak to ani nejde.
Nemuzes mit cenu, kvalitu i jizdni vlastnosti vse na spici, proto takove auto za cenu premiove nizsi stredni nenachazis. Nenachazis ho ani ve stredni...
Krasnym prikladem budis X1. V minule generaci jsi mohl mit jizdni vlastnosti, jenze ty jizdni vlastosti (puvodne RWD) neco stoji a takove auto ti pak ukroji nepekny kus budgetu ktery mas vyhrazeny na cele auto, ten kus ktery treba hure jezdici audi s levnejsim FWD resenim pouzije prave na interier. Ty jako kupec pak volis to co ti sedne vic. Ani jedno z tech aut neni spatne, ani jedno z tech aut neni dokonale, kazde ma to sve a jinak to ani nejde.
Ozzman
Tyjo, a to sem chtěl přestat jíst nezdravý věci >😁 Nedávno jsem někde po dlouhé době ochutnal smažený olomoucký (také podomácku), což je dnes už taky skoro rarita a doma by mě s tim vyhodili a větral bych celej víkend 😄 Moc dobrá sranda
Mig_35
Mně ale sportovní přijde téměř jako protiklad luxusní. Když vidím některé interiéry od Ferrari...
stealth01
Nazdar chlape 😄 Hlavně nepoužívej slovo "má garáž" protože se může stát, že se toho chytí zase nějaké hloupé pako a bude tady do nekonečna omílat něco, co sem vůbec nepatří. 😉
fOE
Ano, na ten rozhovor si pamatuju, a ja ti vysvetloval ze jsem asi takovy skalny vrtulak jako tobe bije srdce rytmem fauve. A ted kdyzs to znovu vytahnul tak jsem myslel, ze je to nejaka hra, jako ze kazdy tocime to svoje i nadale ikdyz mu to ten druhy onehda vysvetloval.
Jestli jsem tu hru nepochopil spravne musis mi zdelit pravidla predem. 😄
PS: jestli pro nejakou znacku skutecne (platonicky) bije to me srdce, tak je to jaguar. 😉
Jestli jsem tu hru nepochopil spravne musis mi zdelit pravidla predem. 😄
PS: jestli pro nejakou znacku skutecne (platonicky) bije to me srdce, tak je to jaguar. 😉
stealth01
Prochází jim to, přejme jim to 😄 Ale oni to musí vnímat. Každý test, který jsem četl za poslední roky se o to více či méně opíral. Dokonce při vývoji nové pětky se nechali sami slyšet (psali to v Autobildu), že musí hodně zapracovat na interiéru. Takže si své slabiny určitě uvědomují. Já jsem byl hodně příjemně překvapený z nové sedmičky. Tam je opravdu máloco kritizovat.
Pokud bych si místo M3 vybral třeba Subaru STI, tak je mi interiér úplně, ale úplně ukradenej. Ale tady se bavíme o prémiové automobilce, o které každý druhý píše jako o luxusním zboží.
Pokud bych si místo M3 vybral třeba Subaru STI, tak je mi interiér úplně, ale úplně ukradenej. Ale tady se bavíme o prémiové automobilce, o které každý druhý píše jako o luxusním zboží.
Ozzman
Já mluvil o slabších motorizacích, to je pro ty, co to nepochopily TSI 1.2 a slabší 1.4, silnějším jsem jel až dvoulitrem s 206Kw a to opravdu jelo, hodně dobře 😉
MariAchi
No, klidne si muzes myslet, ze ho proste koupili od pežotu, vymlouvat ti to nebudu...
MariAchi
Otazka je, jestli by jednicka - uz tak priserne draha - nestala s temi nejlepsimi materialy a zpracovanim jeste o dalsich XXX procent vice. Uz tak je jeji cena hodne sebevedoma, ale to ma svuj duvod = klasicka konstrukce. Treba ja osobne BYCH si klidne umel predstavit 1er se sestihrnkem, samosvorem, automatem a sport podvozkem, pritom uvnitr klidne se zakladni vybavou, no chapu, ze jsem v mensine.
Cesta, kterou pujde nova 1er je jasne naznacena novou X1 - stylovka, ktera se da neskutecne vymazlit, ale motor bude metr pred predni napravou, jako v Tucsonu 8-s :no:
Cesta, kterou pujde nova 1er je jasne naznacena novou X1 - stylovka, ktera se da neskutecne vymazlit, ale motor bude metr pred predni napravou, jako v Tucsonu 8-s :no:
Mig_35
cituji
Když pominu to, že 3hrnek nemá v řidičsky orientovaném BMW co dělat, zvláště za ty hrozný peníze - 846 tis. Kč, tak mi přijde jako výsměch
...a teď si představ, že ho dávají i co něčeho, co "supluje" supersport a stojí čtyřikrát tolik?
Když pominu to, že 3hrnek nemá v řidičsky orientovaném BMW co dělat, zvláště za ty hrozný peníze - 846 tis. Kč, tak mi přijde jako výsměch
...a teď si představ, že ho dávají i co něčeho, co "supluje" supersport a stojí čtyřikrát tolik?
Mig_35
Nevím, ale vzhledem k tomu, že už to dělají několik desítek let stejně /tzn interiéry horší než všichni v prémii/ a prochází jim to... tak je to asi až tak moc netrápí😊
Jak jsem už dřív prezentoval, já jsem zastánce funkcionalismu, nepotřebuju načančané věci...
Jak jsem už dřív prezentoval, já jsem zastánce funkcionalismu, nepotřebuju načančané věci...
ericn
Jistě, ale bavíme se o BMW 118i nebo že by ten článek byl o jiném autě? >😁
boost.
Ono se to pochopitelně dá použit i na Audi (zase jsme vyrobili nedotacive sportovni auto, muze to tak byt) nebo na Mercedes (ta převodovka řadí divně a pomalu, dáme to do produkce).
Jo. Člověk by se divil, co jsou výrobci schopni pustit do výroby. A nespravit po letech výroby.
Jo. Člověk by se divil, co jsou výrobci schopni pustit do výroby. A nespravit po letech výroby.
boost.
Čo je zastaralýho na páčkách blinkrů? Spíš na zabití jsou klasický žárovkový blinkry místo LED, které např. měla E90 po FL, ale F30 už ne.
BMW M4: vepředu full LED, vzadu opět oranžáda.
:no:
BMW M4: vepředu full LED, vzadu opět oranžáda.
:no:
Mig_35
No a právě o tom je výběr auta, o prioritách. Někdo kouká po interiéru, někdo po jízdních vlastnostech. A protože asi nikdy nemůžeš mít všechno, vybíráš si podle těch svých. Osobně radši snesu strohý interiér, než mizerně a bezpohlavně jezdící auto s vymazleným vnitřkem. Ale to je moje osobní volba😊
V příští generaci, až bude jednička předokolka nebo haldex-kolka, až bude mít motor napříč a Aisin automat, potom už to bude fuk, jestli A3 nebo áčko nebo jednička...
V příští generaci, až bude jednička předokolka nebo haldex-kolka, až bude mít motor napříč a Aisin automat, potom už to bude fuk, jestli A3 nebo áčko nebo jednička...
Mig_35
čest jsi neměl, ale napsal jsi, že tříhrnek nemá ve sportovně orientovaném autě co dělat...
ericn
i8 fakt nevim, tu čest jsem neměl a ani nikoho kdo by jí měl neznám, takže nemůžu posoudit. Navíc je jinak naladěná, spřažená s elektromotorem a je v naprosto jiném autě 😉
Mig_35
A co i8? To je teprve katastrofa😊
OT: pro zajímavost, kofein je v těle blokován kortizolem, kterého je po ránu v těle nejvíc. proto když si dám pozdě odpoledne, třeba kolem 17-18 hodiny jedno takové presso, neusnu do tří do rána, zatímco ráno skutečně potřebuju 3-4 pro podobný efekt😊 takže to není taková síla jak se zdá.
OT: pro zajímavost, kofein je v těle blokován kortizolem, kterého je po ránu v těle nejvíc. proto když si dám pozdě odpoledne, třeba kolem 17-18 hodiny jedno takové presso, neusnu do tří do rána, zatímco ráno skutečně potřebuju 3-4 pro podobný efekt😊 takže to není taková síla jak se zdá.
ericn
dobře, tak oprava "na silnici" 😉 Jo a ještě přihodím naše starší spoluobčany (60+), co měli 3er a už se do ní špatně usazovalo a X modely se jim moc nelíbí 😉
ericn
No 3-4 espressa by mě asi spíš uzemnili >😁 Nicméně dokážu si představit, že tohle BMW i přes slušné parametry prostě nejede.
Pár tříválců jsem už vyzkousel, vždy to byla spíš horší zkušenost - HTP, 1.4TDI ve 2 generacích - zvlášť ta v Rapidu 66kW je hrozná. 3hrnek v kolínských trojčatech je také síla. Slušný atmo 3hrnek je v P208 60kw, Ecoboost s 92kW také...
Když pominu to, že 3hrnek nemá v řidičsky orientovaném BMW co dělat, zvláště za ty hrozný peníze - 846 tis. Kč, tak mi přijde jako výsměch :no:
Pár tříválců jsem už vyzkousel, vždy to byla spíš horší zkušenost - HTP, 1.4TDI ve 2 generacích - zvlášť ta v Rapidu 66kW je hrozná. 3hrnek v kolínských trojčatech je také síla. Slušný atmo 3hrnek je v P208 60kw, Ecoboost s 92kW také...
Když pominu to, že 3hrnek nemá v řidičsky orientovaném BMW co dělat, zvláště za ty hrozný peníze - 846 tis. Kč, tak mi přijde jako výsměch :no:
bez_prislusnosti
Aktualne 3er sedan v konfiguratoru - 850.ooo 1.5t 3 val, 951.600 2.0 135kw, prvni 6val stoji 1.3m.
1er, 1.5t - 615.ooo, 1.6t 734, 2.0t - 840, 3.0 -1100.
Neříkám, že se vybrat nedá... ale prostě pokud si člověk přidá nějakou výbavu (což u BMW je skoro nutnost 😊, tak se dostanete o 50-100 výše.. A pak... máte jednučku s 1.6 motorem z Peugeotu za 850 nebo 2.0i za mega.
Mě nevadí, že je BMW drahé.. však si ho kupovat nemusím, vadí mi, že dělá cenu od.. u 1er 615.ooo se zoufalými motůrky a slabou výbavou, jen aby měli víc prodaných ks. Když jsem si kupoval auto já, byla jednička o 100.ooo dražší než stejně vybavená octavia, s tím, že už základní motor (jednu dobu podladěná 2.0i i ve 116i) byl v pohodě...
1er, 1.5t - 615.ooo, 1.6t 734, 2.0t - 840, 3.0 -1100.
Neříkám, že se vybrat nedá... ale prostě pokud si člověk přidá nějakou výbavu (což u BMW je skoro nutnost 😊, tak se dostanete o 50-100 výše.. A pak... máte jednučku s 1.6 motorem z Peugeotu za 850 nebo 2.0i za mega.
Mě nevadí, že je BMW drahé.. však si ho kupovat nemusím, vadí mi, že dělá cenu od.. u 1er 615.ooo se zoufalými motůrky a slabou výbavou, jen aby měli víc prodaných ks. Když jsem si kupoval auto já, byla jednička o 100.ooo dražší než stejně vybavená octavia, s tím, že už základní motor (jednu dobu podladěná 2.0i i ve 116i) byl v pohodě...
Mig_35
Trochu překrucuješ, co jsem napsal a o čem je diskuse výš. Testér tvrdí, že auto nejede. A já na papíře vidím napsáno, že má hodnotu zrychlení podobnou jako dieselová Octavia RS, o které by si tady určitě nikdo z redaktorů nedovolil napsat, že nejede. A logicky se ptám - druhé nejslabší jedničkové BMW je podobně rychlé jako druhá nejrychlejší škodovka - je to taková slabota?
A že krom motoru k tomu autu nemá výtky ani tester si určitě přečteš sám i beze mně😊
P.S. ráno po probuzení si dělám 3-4 espressa😊
A že krom motoru k tomu autu nemá výtky ani tester si určitě přečteš sám i beze mně😊
P.S. ráno po probuzení si dělám 3-4 espressa😊
ericn
Navíc přibude i mamin s dětmi, BMW 2AT se prodává celkem slušně a jsou i nasilnici vidět - nevíc asi verze 218d a těm je fakt jedno jakou to má poháněnou nápravu atd...
ericn
Takže pro tebe jsou důležitější papír a stopky než to jaký z toho auta máš pocit? Jak se cítíš za volantem? Jak se celkově auto chová? Hmmm to je silná káva... 😉
Mig_35
Kupců, kteří chtějí BMW tak jak si ho ty představuješ, s benzínovým motorem a pohonem zadních kol je dneska skutečně minimum... dneska se prodávají ixka a diesely.
Mig_35
A pořád je to zadokolka, na rozdíl od áčka, A3ky a dalších v segmentu. A pořád to má motor podélně, ne napříč. S motorem jsem nejel, ale nějaký základ nabídky byl vždycky a nyní bude nejspíš díky přeplňování živější než předchozí základní atmosféra.
A pořád má jak bylo řečeno, šestiválec na vrcholu. Serenu Wiliamsovou taky neposuzujete podle dne, kdy prohrála se čtyřicátou hráčkou světa😊
A pořád má jak bylo řečeno, šestiválec na vrcholu. Serenu Wiliamsovou taky neposuzujete podle dne, kdy prohrála se čtyřicátou hráčkou světa😊
Emel
Přitlač... 528i má 180kW a nejsem si jistý, že to je nejvýkonnější verze dvoulitru. 300k z dvoulitru není problém u VW tak to nebude problém ani u BMW.
white label
webpaja
Nechci vůbec rýpat, ale minulý rok jsem jezdil auto velikosti a hmotnosti Mustangu s 280HP a přišlo mi, že se musí sakra ždímat, aby jelo jako auta podobný kategorie s mnohem menším výkonem. Byl problém se udržet OIII TDI 😉
HaroldKytka
Mozna jsem spatne cetl, ale neni v clanku nahodou psano, ze prave jizdni zazitek je super, i kdyz pokazeny trivalcovym motorem ?
Jasne, tady je zaver z clanku😒br /> Upřímně, BMW 118i bylo pro mě jedním z největších automobilových zklamání za hodně dlouhou dobu. A všechno kvůli tříválcové patnáctistovce. Jinak jednička zůstala jedním z posledních opravdu řidičských aut s dokonalým podvozkem, který vedle jistoty a zábavy nabídne také víc než slušný komfort.
Jasne, tady je zaver z clanku😒br /> Upřímně, BMW 118i bylo pro mě jedním z největších automobilových zklamání za hodně dlouhou dobu. A všechno kvůli tříválcové patnáctistovce. Jinak jednička zůstala jedním z posledních opravdu řidičských aut s dokonalým podvozkem, který vedle jistoty a zábavy nabídne také víc než slušný komfort.
HaroldKytka
Ja ti nevim, treba me se Mustang libi pouze zepredu. Zadni cast je podivna, obrovsky svetla, smesnej difuzor a vyfuky.
Zrovna v sobotu jsem jeden potkal kousek od Zlicina, nebyl jsi to ty ? 😉
Zrovna v sobotu jsem jeden potkal kousek od Zlicina, nebyl jsi to ty ? 😉
janodespota
Sa tu sklebite, jenomze dnes se zachovale zigulaky predavaju za 5000 eur a viac... (prve typy s okruhlymi svetlami a chromovymi naraznikmi, cize 2101, 2103, 2106) :yes: >😁 :-!
Mig_35
Bavíme se o tom, jak je auto rychlé. Stopky a údaj následně změřený mi řekně úplně všechno co potřebuju vědět. Jestli si při tom vystrčím hlavu ze střešního okýnka a odpor vzduchu mi dává pocit, že jedu strašně rychle je irelevantní.
Magister
Nic takového netvrdím. Jen to, že tam jsou i pémie levnější. 😉 Já mám auto z Německa.
iudex
Presne. Niekedy skrátka papier nepovie všetko a realita (aj keď len subjektívna) môže byť niekde úplne inde.
Mig_35
Zajímavé že neříká, jaká je to ubohost, že se Mustang prodává se čtyřválcem turbo.
fOE
Ja se s 181cm v 2er nepopasoval akorat se stropem, kolena i ramena byli OK (pravda, k dobru zustavalo par cm). V Mustangu pak bylo pred koleny mista vic (ale tomu vahu davam limitne blizkou nule, jestli mam pred kolenama 5cm nebo 25cm neresim), ale s hlavou naprosto stejny problem jako ve 2er => cestovat v tom v zadu bych nemohl. Za me tak jde o auta vnitrnim prostorem priblizne stejne kategorie.
V 4er uz byl znat proti oboum posun, pred kolenama vic (neduleziteho) mista nez ve 2er, ale tentokrat jsem se vlezl i hlavou. 6er osobne neznam, ale po skusenostech s F10 bych si klidne tipnul ze snad 4er bude uvnitr stejne velka.
To je asi muj nejvetsi problem s mustangem. Je proste americky, cti zbytecne velky zvenci a neuveritelne maly uvnitr. Kdyz si zabycharim, tak s naprostou serioznosti bych vybiral mezi mustangem a treba M235i. Cenove, vykonama, vnitrnim prostorem jsou si vic podobna nez by pohled zvenci naznacil.
V 4er uz byl znat proti oboum posun, pred kolenama vic (neduleziteho) mista nez ve 2er, ale tentokrat jsem se vlezl i hlavou. 6er osobne neznam, ale po skusenostech s F10 bych si klidne tipnul ze snad 4er bude uvnitr stejne velka.
To je asi muj nejvetsi problem s mustangem. Je proste americky, cti zbytecne velky zvenci a neuveritelne maly uvnitr. Kdyz si zabycharim, tak s naprostou serioznosti bych vybiral mezi mustangem a treba M235i. Cenove, vykonama, vnitrnim prostorem jsou si vic podobna nez by pohled zvenci naznacil.
Dinar
Já bych ho stavěl nejspíš proti 4er, ale je fakt, že zvenku je to spíš 6er, stejně jako jízdním projevem, 2er je vevnitř určitě menší.
Dinar
V kterém období? Ceníky si nepamatuju, ale u E46 byla pod milion jen 320i a to holobyt holobytovič. Když jsme v 99 kupovali manželce 320i kupé, stálo 1,2m a z dnešního pohledu to moc vybavený nebylo.
fOE
Uvnitr nebo venku? On je mustang zvenci neuveritelna krava, ale mista uvnitr mi prislo jako ve 2er coupe, uz 4er ma uvnitr mista vic.
Dinar
To jako, že si máme všichni vozit auta z USA? Nebo, že se u nás má změnit daňový systém po vzoru amerického? Nebo co vlastně chceš říct?
Prostě v USA jsou auta díky jinak složené dani v nominálu levnější, všechna, obecně.
Rozdíl (poměr ceny) mezi M4 a mustangem je ale stejný jako v Evropě, a to je podstatné pro to, co píšu v prvním příspěvku tohoto vlákna, bmw si prostě říká za auta výrazně více než ford, a proč prodává ford mustanga za půlku M4, ať v usa nebo Evropě, je otázka na Ford, protože za stejnou cenu jako ten mustang tu jiní, mainstreamoví výrobci, prodávají stejně velká auta s 1,6 dýzlem.
Prostě v USA jsou auta díky jinak složené dani v nominálu levnější, všechna, obecně.
Rozdíl (poměr ceny) mezi M4 a mustangem je ale stejný jako v Evropě, a to je podstatné pro to, co píšu v prvním příspěvku tohoto vlákna, bmw si prostě říká za auta výrazně více než ford, a proč prodává ford mustanga za půlku M4, ať v usa nebo Evropě, je otázka na Ford, protože za stejnou cenu jako ten mustang tu jiní, mainstreamoví výrobci, prodávají stejně velká auta s 1,6 dýzlem.
Emel
I 325i se s šestiválcem prodávalo výrazně pod milion v základu... ale neříkám že to na věci něco mění, Mustang je V8 a velikostně odpovídá spíš 6er, dokonce bych řekl, že je větší než 6er.
Magister
Poměr a absolutní ceny jsou rozdíl. Občas se dokonce z Ameriky k nám vozí vozy prémiových německých značek.
Dinar
Vím, píše o 1er, ale to je pitomost, k mustangu musím vzít min. velikostně aspoň 3er resp. 4er, a 4er pod milion nekoupíš. Podstatné je, že to nikdy nebylo jinak, jen ty motory za stejné peníze byly slabší. 😉
Dinar
Rozdíl v absolutních cenách je dán jiným daňovým systémem USA.
Podstatné je, že rozdíl mezi zmíněným bmw a mustangem zůstává stejný, u nás je M4 za 2,1m a mustang GT za 1,1 v USA je GT za 33tis. usd a M4 za 67tis usd. Jinými slovy, mustang je v USA v poměru k M4 ještě mírně levnější než v Evropě.
Podstatné je, že rozdíl mezi zmíněným bmw a mustangem zůstává stejný, u nás je M4 za 2,1m a mustang GT za 1,1 v USA je GT za 33tis. usd a M4 za 67tis usd. Jinými slovy, mustang je v USA v poměru k M4 ještě mírně levnější než v Evropě.
Emel
Připlatit si můžeš... přesto, není to úplný základ, tím je 116i... takže pokud by měl tester pravdu, tak by to bylo docela zklamání.
iudex
Asi si nečítal tú časť testu, kde autor píše, že na 100kW a 220 Nm ten motor rozhodne nejde a nevyzerá.
Emel
Tak 1er za milion už není základ nabídky, pokud to mám správně v hlavě, tak 125i s šestiválcem byla pod 900 a za mega bylo 135i (kupátko)... ale na věci to nic moc nemění.
Ozzman
Tak že nejede mi rozhodně nepřišlo a to jsem jel ve větším autě, než je 1er. Když přišla druhá generace 1er jezdil jsem ve stejně výkonném dieslu (to byl ještě dvoulitr tuším 118d? v Mpaketu) a to auto i přes "pouhých" 100kw bylo naprosto parádní, jediné mínus pro mne byla menší kabina 😄
Dinar
V tom to je, mě ty čtyřválce přijdou projevem a zvukem všechny stejně nijaké, vybírat nějakou zákl. verzi s kvedlačkou třeba v trojce, spíš bych šel do 318i než do 320i čistě pro ten zvuk. Každopádně je to věc chuti, kopat tu do té 1,5t, že nejede, je nesmysl, je prostě nastavená na 100kw a hotovo, že z ní lze dostat podstatně víc je zřejmé z i8.
iudex
Ja až tak nie, pri turbomotore robia svoje najmä periférie.
A pri 1er ako zadokolke hmotnosť zvyšuje práve koncepcia pohonu, jednoducho ten výkon musí na dozadu nejaké to železo preniesť. Ostatne porovnaj si predokolky s trojvalcami, tie majú aj o 150 kíl menej, ako 116i.
A pri 1er ako zadokolke hmotnosť zvyšuje práve koncepcia pohonu, jednoducho ten výkon musí na dozadu nejaké to železo preniesť. Ostatne porovnaj si predokolky s trojvalcami, tie majú aj o 150 kíl menej, ako 116i.
Dinar
Točí se ochotněji, rychleji, to je točivost, odřazení v urč. otáčkách je u AT věcí nastavení.
Ozzman
Dobře, tak skladovky koukam za necele 1.1 M 😄 Pořád je to slušné na takový stroj.
Ozzman
Kožené, jestli to bylo Recaro, to jsem si nevšiml, zas tak detailně jsem nezkoumal, nýbrž jsem tam slyšel odjíždět prodejce s 2.3EB a nebylo to zvukově ono >😒]
Nonsens
ale pre istotu sa pustili aj do zadných a to nedopadlo dobre, ten konkrétny dizajnér má asi nejakú úchylku.
stealth01
Jo já to chápu, asi to tak skutečně bude. A je mi to líto, protože by to bylo dokonalé auto. Pětiprvek, samosvor, klasická koncepce, klasická ručka, šestiválec a perfektní vyvážení a k tomu ještě dokonale vypadající interiér a tlumené dovření dveří. Výborný infotainment a skvělou ergonomii už mají...
Ale pokud si někdy něco kupoval třeba u Cartiera, tak Ti jejich diamantový náhrdelník v ceně tohoto auta nedají do igelitového pytlíku, umaštěného od svačiny jednoho ze zaměstnanců.
A přitom, analogicky, šperk máš ultra dokonalý...
Tady to přeháním, pro mě je vzorem Pagani. Pokud jim nápis Huayra trvá ručně vyrobit 24 hodin, pak jsem z toho opravdu unešen. Co se mi na BMW líbí, jsou ty keramické prvky za příplatek. To byla první položka, kterou jsem vybral. Mimochodem ta moje touha po dokonalém interiéru mě vždycky stojí majlant. Teď mi přišla faktura za karbon do M3, myslel jsem, že mě omyjou 😄
Ale pokud si někdy něco kupoval třeba u Cartiera, tak Ti jejich diamantový náhrdelník v ceně tohoto auta nedají do igelitového pytlíku, umaštěného od svačiny jednoho ze zaměstnanců.
A přitom, analogicky, šperk máš ultra dokonalý...
Tady to přeháním, pro mě je vzorem Pagani. Pokud jim nápis Huayra trvá ručně vyrobit 24 hodin, pak jsem z toho opravdu unešen. Co se mi na BMW líbí, jsou ty keramické prvky za příplatek. To byla první položka, kterou jsem vybral. Mimochodem ta moje touha po dokonalém interiéru mě vždycky stojí majlant. Teď mi přišla faktura za karbon do M3, myslel jsem, že mě omyjou 😄
Mig_35
Protože jsem se podíval na zrychlení předchozí Octavie RS. Ano, spletl jsem se o půl sekundy. Spokojen?😊
praděda7
Máš pravdu. V 5ce dává 180kW. To je RWD verze. Co se týče FWD, tak max je zatím těch 170kW.
CHerokee
Souhlasím. Říkám to pořád. A říká to i prodejce v Novém Jičíně. Te ecoboost ve stangu tak v cabriu a ještě pro ženskou.
webpaja
Pořád je to auto klasický koncepce s R6 v nabídce. Alfa a omega celý diskuze. Kdo chce víc než R3 má na výběr z dalších dvou koncepcí a přitom si může kombinovat MT/AT nebo RWD/AWD.
To, že je to poslední výkřik (jedině snad, že by se nástupce FWD prodával opravdu špatně) ale víme.
To, že je to poslední výkřik (jedině snad, že by se nástupce FWD prodával opravdu špatně) ale víme.
HaroldKytka
Podobnejch srandistu, jako je Cherokee je lepsi si nevsimat. Kdyz ti dotahne pod skoro kazdou diskuzi (tedy ty, co jsem cetl) Mustanga a tady srovnava Mustanga s BMW, kdy taktne pomlci o ctyrech valcich u Mustanga a "vyzdvihne" tri valce u BMW, tak je to k smichu.
I kdyz popravde, uz to ani smesny neni, z takovejch hlupaku se mnou spis clouma vztek.
I kdyz popravde, uz to ani smesny neni, z takovejch hlupaku se mnou spis clouma vztek.
white label
Fastback nutně neznamená velký zvenku a malý uvnitř a benzínová atmo V8 také není na zástavbu nijak výjimečně náročná.
iudex
Hmm, ako tu kecáte o jedle, zisťujem, že som vyhladol. Idem si pozrieť menu, čo a kde dnes varia. 😄
Ozzman
Ta jezdí jak drak >😒] Alespon kamarád u piva to řikal >😒] A hlavně jezdí skoro zadarmo >😁
Dinar
Já mám větší problém s tím, když mi michelinská restaurace předloží něco, co se tváří jako haute cuisine, ale pod nádhernou prezentací zjistíš, že ti předhodili držťkovku, třeba taková S-Klasse s R4 dýzlem. 😉
webpaja
Spíš jsem čekal snížení hmotnosti motoru. Ale já mám třeba ocelový plát pod kufrem, kvůli distribuci váhy 😉
miromen
I zaklad je koženy a Recara poznaš hned podle napisu na opěraku. Ja měl možnost slyšet V8 a nebylo to špatne >😒]
AUDIRS6
Principialne napises pravdu, tvoja garaz je tvoja garaz a ani ta toto nejako nevyvracia a aj tak dostanes minusko... 8-s Ja zajdem s kritikou dalej: BMW este stale pouziva niektore ovladace ( vystrazne blinkre ) tak cudneho zastaraleho dizajnu, ze pri cenovkach za tie vozy v ktorych sa objavuju, mi je divne, ze to klientom nevadi. :-!
praděda7
V tuto chvíli je jasné jak facka, že další 1er bude FWD s max R4 2.0 motorem. R6 se nevejde. Zatím nejvýkonnější BMW dvoulitr dává 170Kw s 350Nm krouťáku. Pro vůz, který bude vážit cca 1500kg to bude na sub 7sec. 0-100. Věřím, že BMW inženýři již pracují na 300koňové verzi tohoto motoru... 😉
iudex
Veď nad tým sa zamýšľam. Keď dvojlitrové štvorvalce dokážu dať skoro 400 koní, aký je priestor pre R6 v nižšej strednej triede? Preto tipujem, že R6 skončí so súčasnou generáciou 1er. A stále sa pohrávam s myšlienkou ten R6 benzín skúsiť. Btw. nie že by som mal niečo proti R4, až taký fajnový ako dinar nie som. 😉
webpaja
Nad budoucím FWD tu můžeme plakat jak chceme, je jistotou. Nižší střední chce mezi prémiovými rivaly jediný...praktičnost Golfu s lepším znakem. Automobilky chtějí prodávat a tak se přizpůsobují.
Co to udělá s 2er? Tím si jistý nejsem...půjde cestou společný platformy s G řadou 3er?
A kolik entuziastů se asi najde? Většina dá přednost FWD a x-drivem si případně vylepší status stylem "já na to mám".
Kde se ale upírá můj zájem je od 3er výš, to jsou tradiční produkty Mnichova, tam se vydělalo na "sestup" do kategorie 1er. Pokud se vrátí se vší parádou k řidičským zážitkům, pak upřímně píšu, že mi je osud "jedničky" jedno. Bude taková, jakou ji chce mít výrobce a zřejmě i většina majitelů.
Co to udělá s 2er? Tím si jistý nejsem...půjde cestou společný platformy s G řadou 3er?
A kolik entuziastů se asi najde? Většina dá přednost FWD a x-drivem si případně vylepší status stylem "já na to mám".
Kde se ale upírá můj zájem je od 3er výš, to jsou tradiční produkty Mnichova, tam se vydělalo na "sestup" do kategorie 1er. Pokud se vrátí se vší parádou k řidičským zážitkům, pak upřímně píšu, že mi je osud "jedničky" jedno. Bude taková, jakou ji chce mít výrobce a zřejmě i většina majitelů.
webpaja
Po dlouhé době nezaplacený a upřímný? Trpíš tím dlouho? 😉
Každopádně by se to mělo dát léčit nějakou medikací, zkus návštěvu odborníka. Když to chytne na počátku, mělo by se to dát zvládnout 😄
Každopádně by se to mělo dát léčit nějakou medikací, zkus návštěvu odborníka. Když to chytne na počátku, mělo by se to dát zvládnout 😄
AUDIRS6
Kua chvapi, vy ma nesewte....... >😒]
Tak ste sa rozdovadzali s tymi kulinarskymi ( ale kua trefnymi ) prirovnaniami, ze som bol navstivit chladnicku: Pozera tam na mna cokoladova rolada ( to moje prve ja ma chut na sladke ) a v mraziaku ma cakaju hranolky a kuracie nugetky >😒] ( to moje druhe ja ma zvadza na slane - lebo čipsy som zozral vcera pri F1 ! >😒] )
Ale ked sa kua nasewem, sadnem do toho mojho anti-eko samochoda a 1, plny (zvykol som dodavat ze turbo, quattro, ale som bez turba a moje akt. 4x4 sa quattro nevola) - a McDonald to poisti ! >😒]
A vy tomu Baworu nalozte aj za mna, ako sa slusi a patri... >😁
Tak ste sa rozdovadzali s tymi kulinarskymi ( ale kua trefnymi ) prirovnaniami, ze som bol navstivit chladnicku: Pozera tam na mna cokoladova rolada ( to moje prve ja ma chut na sladke ) a v mraziaku ma cakaju hranolky a kuracie nugetky >😒] ( to moje druhe ja ma zvadza na slane - lebo čipsy som zozral vcera pri F1 ! >😒] )
Ale ked sa kua nasewem, sadnem do toho mojho anti-eko samochoda a 1, plny (zvykol som dodavat ze turbo, quattro, ale som bez turba a moje akt. 4x4 sa quattro nevola) - a McDonald to poisti ! >😒]
A vy tomu Baworu nalozte aj za mna, ako sa slusi a patri... >😁
Dinar
Tak není to TSI, takže to nejede a řve, nejlepší benzinové motory dělá vw přece, ono bmw tu neobstojí ani se čtyřválci, taky prý nejedou... 😉
iudex
Tak doba zjavne pokročila, dávať si do kufra mech cementu ako staré žiguláky už je pasé. >😁
Dinar
A kdy se u bmw dalo koupit něco dynamicky srovnatelného s mustangem v ceně kolem milionu? Nikdy! Jinými slovy, nic se nezměnilo, za milion jsi u bmw dostal vždy základ nabídky, dříve čtyřválce bez turba, dnes tří-čtyřválce s turbem. To, co můžeš srovnávat s mustangem je o milion dražší, proč Ford nabízí velké GT s V8 za milion, na to se ptej u forda. Takhle bys tu mohl brečet, že nějaká maistreamová značka chce za auto milion, třeba renault za talismana s 1,6 dýzlem a za to můžeš mít mustanga. Tenhle způsob uvažování nikam nevede.
webpaja
Principiálně by měla, jen podladěná. V i8 spolu s elektrikou funguje fantasticky 😉
webpaja
Přikláním se k tomu, že F30 bude znatelně líp odhlučněná. Od R3 čekám hlavně ochotu se točit a hezčí zvuk pod plynem 😉
Dinar
Chce to udělat si čas a zkusit. Až budu v květnu brát auto, tak tam domluvím aspoň trojku s tím tříhrnkem na projetí, ty to máš za rohem, tak to prubnem. Ale mrknul jsem se zatím aspoň na YT, 316i vs 318i, [odkaz] [odkaz] nevím, ale i z toho videa mi zvuk vytočeného tříválce přijde určitě zajímavější (a R6 podobnější) než ten čtyřválec, který jednak tolik netočí a nahoře jen řve. V jedničce to může být jiné, menší odhlučnění, to drnčení apod., se 116i jsem projel půlku Turecka a auto se mi líbilo, ale že bych si nějak medil nad jeho zvukem, to určitě ne. 😉