Profi
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeCitroën Jumpy, Peugeot Expert a Toyota Proace Van: Nová generace (+video)
28 komentářů
Karlll
Nejsou to náhodou trojčata? >😁
Doblo20
A já se tak těšil na nový Scudo a ono žádný není, místo toho ten velikej zmetek od Renaulta s pidimotorem. Málo platný, ač fiatista, bude to tentokrát PSA!! Asi mi bude stačit slabší dvoulitr. Mluvil jsem o tom i s technikem od Fiatů a mají z těch 1.6R
docela vítr. Asi Fiat tentokrát šlápnul vedle, škoda.
docela vítr. Asi Fiat tentokrát šlápnul vedle, škoda.
A ja že prečo toľko tých Renaultov či Oplov vidím lietať po cestách. Lebo šliapli vedľa čo? Teba neoslovili, ale mnoho iných očividne áno, takže so závermi o šliapnutí kamsi by som počkal.
Doblo20 má pravdu.
U prodejců z toho nejsou nadšení. Je to proti těmto autům od PSA krok vedle a oni to vědí. Pravdou je, že původně co vím to auto vůbec nemělo být a mělo ho v plné míře nahradit Doblo, takže asi lepší než nic, ale Renault a jeho klony podle mne bodují u zákazníků spíš než kvalitou, rel. nízkou cenou proti ostatním výrobcům v tomto segmentu. Renault je prostě levný (dá se v aktuální generci sehnat ve srovnatelné specifikaci pořád levněji než stávající dosluhující generace Eurovanů) a firmy na to slyší. Ale jako bavit se o tom, že je Traffic bůh ví co, do toho bych se nepouštěl.
A tak jak mám Fiat rád, tak tady stejně jako Doblo20 jednoznačně říkám, PSA má hodně navrch. Pokud ty auta nepřestřelí proti tomu renoldu cenou, tak není o čem, vnímám to jako kvalitativně jinou ligu. Renold bych si dobrovolně do baráku nikdy nenasadil (myslím, že z toho budou mít v servisech fiatu osypky, ono se to bohužel prodávat asi bude, možná líp než originál, přeci jen je Fiat v užitkáčích jednička).
Takže za mne v tomto případě je Peugeot jasný favorit.
U prodejců z toho nejsou nadšení. Je to proti těmto autům od PSA krok vedle a oni to vědí. Pravdou je, že původně co vím to auto vůbec nemělo být a mělo ho v plné míře nahradit Doblo, takže asi lepší než nic, ale Renault a jeho klony podle mne bodují u zákazníků spíš než kvalitou, rel. nízkou cenou proti ostatním výrobcům v tomto segmentu. Renault je prostě levný (dá se v aktuální generci sehnat ve srovnatelné specifikaci pořád levněji než stávající dosluhující generace Eurovanů) a firmy na to slyší. Ale jako bavit se o tom, že je Traffic bůh ví co, do toho bych se nepouštěl.
A tak jak mám Fiat rád, tak tady stejně jako Doblo20 jednoznačně říkám, PSA má hodně navrch. Pokud ty auta nepřestřelí proti tomu renoldu cenou, tak není o čem, vnímám to jako kvalitativně jinou ligu. Renold bych si dobrovolně do baráku nikdy nenasadil (myslím, že z toho budou mít v servisech fiatu osypky, ono se to bohužel prodávat asi bude, možná líp než originál, přeci jen je Fiat v užitkáčích jednička).
Takže za mne v tomto případě je Peugeot jasný favorit.
Ale prosím ťa, renold to, renold hento, kvalita a bla bla bla. To riešime stav spred 10 - 15 rokov? Jak vtedy tak teraz sú si či PSA, Renault alebo Fiat veľmi podobní. Veď keď zoberieš že Ducato sa vyrába spolu so svojimi klonmi od PSA ďalej (uvidíme dokedy) na jednej linke a snáď jediný rozdiel je možnosť mať v ňom motor v podstate z Iveca. Predchádzajúce Eurovany myslíš asi skôr 807, C8 a Ulyssé nie? Lebo títo predchodcovia momentálnej generácie bez Fiatu nadväzujú skôr na iné autá, Jumpy, E😜ert a Scudo. A aby bol Renault či Opel výrazne lacnejší ako konkurencia? Ale no tak, pri úžitkáčoch vedia čarovať s cenami všetci relevantní hráči na trhu. Nehovoriac o tom, že kvalitatívne išiel v posledných rokoch Renault výrazne hore. V podstate od prieseru s Lagunou II. Nehovorím, že týmto krokom ulahodia všetkým, ale očividne pán účtovník dobre vie čo robí. Ber to tak, že sú trhy kde je silný Opel, sú trhy kde je silný Renault a sú trhy kde zase dominuje Fiat. Z tohto pohľadu si myslím, že sa budú jednotlivé modely Trafficu kanibalizovať v predajoch menej ako tomu bolo doteraz. V dnešnom globalizovanom svete je treba nazerať na veci z trošku širšieho uhla pohľadu. A či to bol od Fiatu dobrý krok ukáže len budúcnosť.
ericn
Všechny 3 modely vypadají velmi dobře, tohle se PSA a Toyotě povedlo. Obvzlášť se teším na Traveller, půjdu si ho vyzkoušet a když se mi bude líbit, tak v něm vidím náhradu za mojí 5008 😉
Vieš že to je auto veľkosti Multivanu však? >😁
T.E.S.L.A už na ACZ serie
V ďalšej generácii ten čumák zdvihnú ešte o pol metra a svetlomety dajú nad čelné sklo...
No agentury převážející peníze to budou kupovat, vypadá to hóooodně agresivně. Někdo kreslil bull dozer a potom si vzpomněl že to má být silniční vozidlo ... 😄
V kontrastu s těmito auty je prostě vidět, jak Fiat s Renaultem v této třídě trefil KOZLA... 8-s
v minulé generaci to dělal fiat s PSA
teď má PSA Toyotu a fiat renolda 😄
Jako od Fiatu mne toto mrzí a myslím, že nikdo z toho nadšený není. Jako furt si nějak neumím představit, jak z renolda vznikne Fiat.
U tohoto auta prostě můžu napsat: Ano tohle se mi líbí, tohle se povedlo, u renolda dlouhodobě ne. To by musela přijít úplně nová generace a nové auto od píky... a to to zatím není.
P.S: Toyota se na vývoji snad moc ani nepodílela, myslím, že dali jen peníze (ale to nemá na fakticitu asi žádný vliv).
Mno z Renoldů jsou Nissany, Opely tak teď i Fiat. 😄
Mercedes byl VW (už není). Crafter/Sprinter.
Kangoo je Mercedes ...... Navara bude brzy Mercedesem ...... i Renoldem.
V užitkových vozech jsou to prostě veletoče. 😄 😄
Aby se v tom prase vyznalo. 😄
A najväčším dizajnerským grcom je MB Citan. 😢