Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
Monaro
Je to za příplatek i v MB S 600 L, se základní cenou zhruba 4,3 milionu, kde už tedy všechny možné příplatky jsou v ceně, ale za toto se také připlácí.
Krokem k rozšíření do mainstreamu bude asi nasazení systému v novém éčku W213. Prý tam má systém být.
Jinak dle mě – jsem konzervativní – jediný "asistent", co má v autě smysl. Pak ještě parkovací kamera a to je tak všechno, to mi z asistentů stačí.
Krokem k rozšíření do mainstreamu bude asi nasazení systému v novém éčku W213. Prý tam má systém být.
Jinak dle mě – jsem konzervativní – jediný "asistent", co má v autě smysl. Pak ještě parkovací kamera a to je tak všechno, to mi z asistentů stačí.
S-Klasse to má už roky (měla ho i předchozí generace), stejně tak A8 a 7er. I o třídu níž to mají A6, A7, 5er, 6er i CLS. U E-Klasse nevím, minulou generaci jsem nemusel a tak jsem ji ignoroval, ale když ho mělo CLS... A můžeš si to koupit klidně k základní motorizaci, příplatek je stejný (maximálně si budeš muset připlatit za něco dalšího navrch jako navigaci).
Vzhledem k tvé široké definici slova asistent (viz parkovací kamera) bych přihodil HUD. Šikovná věc.
Vzhledem k tvé široké definici slova asistent (viz parkovací kamera) bych přihodil HUD. Šikovná věc.
IceDive
Mal som to na A7 a zobrazenie medzi budikmy som vobec nevyuzival kedze zbytocne odvadzalo moju pozornost. Po aktivacii night vision som prepol displej zobrazujuci infra zaber do bezneho modu. Night vision ale ostalo aktivovane a upozornenia na mozne nebezpecenstvo sa mi premietali len na HUD. Osobne si myslim ze ten infra zaber je v spojeni s dnesnymi matrix a laser svetlami uplne zbytocny. V spojeni s infra kamerou snimajucou okolie vedia prebliknut hroziace nebezpecenstvo na ceste a varovat vodica bez toho aby musel sledovat nejaku obrazovku mimo zorneho pola.
Presne. Ved hadam sa dozvieme v teste, ako to bolo s HUD-om tu. Neviem totiz ci existuje fyzicky vyrobena A8 s nightvision bez neho. 😄
Existuje 😄 Night vision mi al aj tak pride taka hracka. V dazdi a podobnych podmienkach ked by to clovek ocenil najviac to nefunguje. Podobne ako asistent jazdnych pruhov a ostatne systemy co spoliehaju na kamery.
Hracka to je to suhlasim ale zrovna infrakamera nie je moc nachylna na vonkajsie vplyvy a znesie aj celkom slusne znecistenie.V kazdom pripade, myslim si ze viac sa oplati investovat do lepsich svetlometov ako do nightvision.
Určitě. Byla totiž doba, kdy sis HUD do A8 koupit nemohl (první ho měla A7 a do A8 se dostal až později), a noční vidění myslím měla od začátku výroby.
To nevadí při parkování (couvací kamery, 360st zobrazení okolí apod.), ale dělat tohle při plné rychlosti na okresce/na dálnici?
Spíš se ptám, protože jsem s tím zatím nejel. A zatím mi jen jeden člověk potvdil mé obavy (má Lexus LS).
máte to podobně jako se sledováním rychlosti na tachometru. Jenom mrknete dolů a pak zase hned na silnici. Obraz displeje je ve skutečnosti o dost kvalitnější než jak je vidět na záznamu, a když hrozí nebezpěčí, informuje o něm dostatečně "razantně", abyste stihnul zaregistrovat silnici i noční vidění.
Jeden známý mi kdysi říkal, že se současným "eskem" projel celou Jižní spojku pouze na noční vidění, ale to bych nedoporučoval. Na noční vidění je třeba si zvyknout a používat ho pouze jako kontrolu, ne s ním prohledávat okolí. Po čase jsem se jej naučil vnímat, aniž bych se na něj musel soustavně dívat a odklánět zrak od silnice.
...v ktorej som sa zabudol spytat, ci to malo aj HUD. - ja hlava derava ;-\
V tom pripade by sa totiz tie "farebne stvorceky a obdlznicky" zobrazovali aj v nom...
Mě trénoval otec, pedant, lékař a nadšený motorista a přistupoval k mému výcviku tvrdě a pamatuji si - asi nějaké lékařské - testy periferního vidění, co mi dával. Dál mě trénovala má první auta, kde musel mít člověk "pořád jedno voko" na teploměru. 😄
Asi by mi sledovat i noční vidění nedělalo žádný problém.