Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST BMW Z4 sDrive35is – Odlišná forma zábavy

39 komentářů

To je fakt ťažká zábava.
Avatar - Dinar
Dinar
Žralok je sice krasavec, ale je to bohužel auto z éry éčkových řad bavoráků, kdy nesmyslnou tvrdostí podvozku suplovali sport. Až aftermarket s měkčími péry a tužšími tlumiči, plus samosvor, plus agresivnější nastavení geometrie dokázal ze Z4 udělat auto s kvalitními sportovními jízdními vlastnostmi. Od bmw je to polotovar vhodný možná na broušení bulvárů v L.A., škoda toto, protože designem je Z4 daleko před čímkoliv soudobým od konkurence. Testovaný kus se točí kolem motoru, ten to ale sám nevytrhne. 😉
camco
co jsem měl možnost si projíždět, byl donedávna i základní poršák na svezení lepší,
ale teď, co jsou to už jen čtyřválce bych si jednoznačně vybral opět zet čtverku, i když je to jen gtéčko. a na starou grafiku s. pes.
No hej... Ludia chcu kabriolet pre 4 ludi na pouzivanie v zime, idealne aj na lesnej ceste, a s velkym kufrom. Zelezne drievko z umelej hmoty...

Potom vznikaju monstra, kde je technika vyuzivana na kompenzaciu nedostatkov, ktore vznikli snahou spojit nezlucitelne.

Dosledok: dizajnove monstra plne kompromisov, ktore nie su dobre v nicom.
Avatar - CarlosOstrava
CarlosOstrava
Výborně a celkem stručně napsaný testík, moc pěkné počtení. :yes: :yes:
Loni jsem jel s minulou generací s 2,5 litrem a byl to zážitek. 😉
Avatar - boost.
boost.
:yes: Už i jen jednoduchá výměna pneu udělá znatelný rozdíl.
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
Dobrý den,

vytaženo rovnou z katalogu😒br />
M light alloy wheels, Double spoke styling 326 M,
front 8 J x 19” with 225/35 R19, rear 9 J x 19” with 255/30 R19 run flat
Vysoku hmotnost treba vykompenzovat velkym a tazkym motorom. Tomu treba prisposobit chassis, aby sa obezne auto spravalo ako sportiak. Tak vznikne auto nezmyselne tvrde a vymyslaju sa adaptivne podvozky, co dalej zvysuje vahu, komplikuje elektroniku atd.

Hovori sa tomu zacarovany kruh. Esteze existuje marketing a zakaznicka baza, ktora tomu sice nerozumie, ale je ochotna za to zaplatit.

Ale ak je to raison d'etre automobilky a funguje, tak preco namietat, vsak.
Avatar - CHerokee
CHerokee
A já bych vzal některou z V8 Amerik, v manuálu a ještě ušetřil... 😄
Avatar - Bully_
Bully_
Ono to jezdi na runflatech?? 😲
Avatar - Tyranius
Tyranius
Souhlasím pekny test i kdyz myslim ze výměna pneu by z tohoto kousku udělalo o hodne pohodlnější vůz. C ele minulé léto jezdil se straší verzí s asi nejlepším R6 3.0 170kw a letos silně uvažuji o jeho koupi, motokárove vlastnosti a parádní zvuk s gradaci výkonu... Dnešním vrcholným bmw nechybí výkon jako charakter a nutnost si výkon malicko zasloužit takhle to auto je rychle a nemusís ani moc tlačit... Ale doba posunula a zákazníci si to asi preji...
Avatar - Fána
Fána
Mám to v garáži a jediný co mi vadí je velice špatné umístnění (klíčku). Pořád do něj a originál loga tlačím kolenem. A přitom třeba na tunelu je místa habakuk.
Z4jo
Range Rover Evoque Convertible >😁
webpaja
Ufff, než mi to po ránu doteklo. Ano, od redakce špatná formulace, tobě :yes: za všimnutí 😄
webpaja
Měla by to vyrábět značka z jinýho kontinentu a Sheldon by tleskal. 1,6t není vůbec špatná hodnota na vůz této motorizace a kategorie.
Avatar - Bully_
Bully_
A vazne si pak nekdo stezuje, ze je auto nepohodlne? >😁
Avatar - fOE
fOE
Z4 35is dle BMW.de Leergewicht EU in kg 1600. Proti staremu sestivalci rozdil vetsi, ale 6 valcu bylo v SLK 350 nefoukanych a taky vykonem a parametrama niz. Jinak nevim o kterem V8 pises, SLC V8 jiz nema (to neslo oznaceni 55 AMG a skoncilo s SLK), ale prechazi na foukany V6 3.0 a ten znaci prave 43 AMG. Coz dokonale kopiruje nabidku BMW s 35is a v tom pripade je tam rozdil jen tech 5kg v prospech MB.
Takze jo, MB jako jedina technicky totozna konkurence je (nepodstatne) lehci. 😉
Avatar - Ham.
Ham.
Všechna konkurence je lehčí, protože jediná, která splňuje tvé podmínky je SLC (SLK) a to je lehčí dokonce i s osmiválcem (SLC AMG 43 EU hmotnost 1595 kg) a dokud se SLK dělalo i s šestiválcem a automatem, tak mělo EU 1540 kg.
Mig_35
Stovka za 5,7... to mi nepřijde tak slabé. V osobním životě jezdíš s GT-R?
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Jj, s prvními jarními dny si vždycky připomenu, že zrovna Z4 by se mi na tu hezčí polovinu roku moc líbila. A vystačil bych si se 4 válcema. Tohle má výkon a cenu tam, kde začíná F-Type, i když zde to bude s bohatší výbavou.
Mig_35
Nejsem si jistý, jestli SL je nezlučitelné monstrum😊
jossalito
Já zkoušel minulý rok sDrive28i a jedním slovem - zdechlina. Auto vypadá úžasně, je to mucholapka, ale jízdní vlastnosti, tvrdost, hmotnost a dynamika silně zaostávaly a nepotvrzovaly agresivní designové sliby.
S tímto top motorem to už možná i slušně pojede.
Avatar - white label
white label
Konkrétně přesně na rozdíl 2,25 mm. 😉
Avatar - white label
white label
V podstatě ano.
Avatar - CommonUser
CommonUser
Tak nejak, len ta veta je formulovana, ze teda vzadu to bude radikalne horsie, kvoli tym 5 %. Co je ftakovina.
Avatar - CommonUser
CommonUser
No a ako pocitame percenta ?

RS6: presne tak by som to popisal. Cca 2mm rozdielu ...
Avatar - Anonym
Anonym
Vsetky BMW bez rozdielu (s vynimkou divizie M) jazdia na runflatoch.
Avatar - white label
white label
Viz 12:53
Avatar - white label
white label
Je to nepřesně formulováno, vzadu je sice nižší profil, ale jen o 2,25 mm, což je rozdíl podstatně menší, než by byl skutečný 5%ní rozdíl. Hodnota výšky profilu se uvádí v % z šířky! pneumatiky, a 5% z 225 mm je logicky méně, než 5% z 255 mm.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
...a keby si si to vyratal, tak sa dostanes na milimetrove rozdiely co do vysky gumy na rafku... 😉
Avatar - Zetti
Zetti
Ja si to taky myslim, mimochodem, dalsi generace se vraci k hadrove strese
Avatar - CommonUser
CommonUser
Ved prave ! Co tym chcel autor povedat ? Ze su o 5% este nizsie ? No to sotva !
Avatar - boost.
boost.
Auto má vzadu širší pneumatiky než na přední nápravě.
Mig_35
Ano. Všichni chtějí v autě všechno /tipuju, že v příští generaci do toho auta dají i x-drive/ ale pak se diví, že auto váží...
Mig_35
To auto má pevnou skládací střechu, proto je celoročně použitelné a daní za to je vyšší hmotnost. Možná by se to dalo řešit vyšším podílem hliníku, otázka je, jestli by byl dostatečně pevný pro ten mechanismus.
Avatar - fOE
fOE
To bez pochyb, ktera konkurencve (s vicevalcem, automatem a pevnou skladaci strechou) je ale lehci?
Avatar - CommonUser
CommonUser
"Konkrétně náš kousek vybavený devatenáctipalcovými koly s pětatřiceti procentními pneumatikami vpředu a ještě o pět procent nižšími plášti vzadu by ostatně mohl vyprávět."
Chcete naznacit, ze vzadu proste boli este tensie plaste ??? 😒
térový papír
nutí Tě někdo si to koupit?
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Srovnáváš nesrovatelné .....