Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
cjoctavian
Mozte mi prosim vysvetlit to s tou bateriou :"má kapacitu sice jen 470 Wh, ale také 13 kW"?
Inac dost zvlastne nacasovanie tejto premiery... Asi nechceli zatienit Q2 😉
Inac dost zvlastne nacasovanie tejto premiery... Asi nechceli zatienit Q2 😉
fOE
Je zvlastni jak vsechna ceska media otisknou stejnou zpravu o SQ7, jen auto.cz z tama vymaze snad jedinou vetu a to o 250ms prodleve elektro-kompresoru a misto toho napise o eliminaci turbodiry. 😄
Celkove jsem zvedavy na zivotnost, novy motor, turba mezi valci (chapu ze diesel ma jinou teplotu spalin nez benzin, ale i tak se u BMW tahle konstrukce zrovna neosvedcila), k tomu el.kompresor. Kazdopadne jak audi za BMW ve vsech nizsich tridach dieslovym vrcholem zaostava tak tady hraje prim. V8 je V8. 😄
Celkove jsem zvedavy na zivotnost, novy motor, turba mezi valci (chapu ze diesel ma jinou teplotu spalin nez benzin, ale i tak se u BMW tahle konstrukce zrovna neosvedcila), k tomu el.kompresor. Kazdopadne jak audi za BMW ve vsech nizsich tridach dieslovym vrcholem zaostava tak tady hraje prim. V8 je V8. 😄
stary mooooj, pozeral a studoval som teraz ten ich system !
Je to lepsi system sekvencneho preplnovania, nez je pouzity v Chirone !!!!
pozri si odkaz vyssie co som postnul. Myslim ze Nemcina ti problem nerobi. 😉
Odpadnes ! Oni riesia napajanie tych turboduchadiel sekvencne za pomoci Valveliftu ! - 1 ventil z kazdeho vlaca pre prve turbo a druhy pre 2. turbo !
Ziadna primitivna klapka ako v Chirone !
A to plus E-Lader ! :-! :yes: :yes: :yes: :yes:
Je to lepsi system sekvencneho preplnovania, nez je pouzity v Chirone !!!!
pozri si odkaz vyssie co som postnul. Myslim ze Nemcina ti problem nerobi. 😉
Odpadnes ! Oni riesia napajanie tych turboduchadiel sekvencne za pomoci Valveliftu ! - 1 ventil z kazdeho vlaca pre prve turbo a druhy pre 2. turbo !
Ziadna primitivna klapka ako v Chirone !
A to plus E-Lader ! :-! :yes: :yes: :yes: :yes:
Diky, proctu doma. 😉
Jestli tohle audi odladi k spolehlivosti tak v SUV nebude o cem. Kdyz si chceme hrat na nejake performance SUV tak auta jako X6M s benzinovym V8 budou furt hrat prim, ale logikou veci a pouziti SUV mi prave takovyto motor sedi k SUV nejvic.
Jestli tohle audi odladi k spolehlivosti tak v SUV nebude o cem. Kdyz si chceme hrat na nejake performance SUV tak auta jako X6M s benzinovym V8 budou furt hrat prim, ale logikou veci a pouziti SUV mi prave takovyto motor sedi k SUV nejvic.
4,0 TFSI má také konfiguraci "hot side inside" a dvojici turbodmychadel uvnitř V. BMW u toho motoru udělalo více chyb, jako třeba že prvně nepoužili twin-scroll turbodmychadla (na rozdíl od Audi), což později napravili.
white label
Zdejší Sibyla (Kylie) tady dlouho prorokovala brzký konec V8 TDI, aniž chudák tušila, jak hluboce se mýlila...
Při této příležitosti bych chtěl vyjádřit čest její diskusní památce (sláva vítězům, čest poraženým)... >😁 😉
P.S. Čestnou cenu za Kylie (překvapivě) převezme Hamunasakra. >😒]
Při této příležitosti bych chtěl vyjádřit čest její diskusní památce (sláva vítězům, čest poraženým)... >😁 😉
P.S. Čestnou cenu za Kylie (překvapivě) převezme Hamunasakra. >😒]
>😁 >😁 >😁 >😁 :yes:
Ubohý :-!
...a pravdivy.
Trapný :-!
Ano, trapný to bylo, ale i tak už jsem vám to dávno odpustil..., oběma. :😉 >😁
Kecy :no: :-!
Neboj, i na ty (vaše) kecy už jsem si pomalu zvykl... 😉
Čim dál trapnější :-!
Souhlas, ale tak s těmi svými zoufalými reakcemi konečně něco dělej...
Jako přejít na tvou temnou stranu sily? Ne díky 😄
Nejvic te se*re, ze ma WL pravdu, vid?
Ale priznat to - na to koule nemas.
Ale priznat to - na to koule nemas.
kesumb
Nejvyšší čas zabalit celou tuhle technologii včetně všech vychytávek Q7 a urychleně ji nacpat do levnějšího a doufám mnohem hezčího Touaregu III. A rovnou zatepla k tomu přidat hybrid s novým Porsche V6 benzínem.
flyboyeda
Zítra si vsadím a jak vyhraju, jdu se zapsat do pořadníku, zátah od 1000 otáček, to je mazec, 900 nm, tohle auto to je fantazie
MariAchi
Hned na uvod musim napsat, ze dnes nejak nemam naladu to do podrobna studovat, ale... Ten fukator ma udajne vykon 7 kilo vaty, takze cca 9-10 kilo vaty musi odnekud sezrat. A ktomu se v aute taha baterka, ktera umi nekam napraskat az 13 kilo vaty, takze to nebude takova ta baterecka na startovani zahradniho traktorku, ale poradnej macek - a po vybiti bude treba ji dobit a to tim, ze se zase ta vata odnekud vyzere. A k tomu prislusenstvi jako chlazeni, menice, kabelaz, ridici jednotky - to vse zabira misto, neco to vazi a potrebuje energii na provoz.
Jestli ona ta 250ms miniprodleva turba nekde u volnobehu nebude z kategorie "nechci slevu zadarmo"...
Jestli ona ta 250ms miniprodleva turba nekde u volnobehu nebude z kategorie "nechci slevu zadarmo"...
Tak si urob cas a chut a mrkni na ten odkaz, ktory som vcera postoval... 😉
Je to gut, a chalani to vymysleli dobre. 😉
Je to gut, a chalani to vymysleli dobre. 😉
Takhle...už samotný fakt, že odolali downsizingu je skvělý! Jestli elektrický turbo bude fungovat tak, jak se popisuje bude taky fajn.
Pravda je, že V8 už ani v minulý generaci nedostatečností netrpí! 😉
Pravda je, že V8 už ani v minulý generaci nedostatečností netrpí! 😉
Nemaj boja 😄
A kedze sa uz hadam vsetci aj "pseudonovinari" naucili pouzivat vyraz elektricky kompresor, pripade skratky pouzivane priamo Audi, tak teba poprosim o to iste. 😉
Pokial sa teda nebavime o turbe, ktore ma na svojej oske aj elektromotor, ktore ale ako vidis, tak tu aplikovane nieje. 😉
A kedze sa uz hadam vsetci aj "pseudonovinari" naucili pouzivat vyraz elektricky kompresor, pripade skratky pouzivane priamo Audi, tak teba poprosim o to iste. 😉
Pokial sa teda nebavime o turbe, ktore ma na svojej oske aj elektromotor, ktore ale ako vidis, tak tu aplikovane nieje. 😉
Nejsem novinář a je to pro mě elektrický turbo a je jedno jestli od "čtyři kroužky pro ***ky" nebo od Lady 😉
Do kelu !!!! Ja som vedel, ze si mam este lahnut a vykaslat sa na ranne debaty ! :-!
Ked sa "zahrejes" na pracovnu teplotu (poobede), tak sa s tebou da aj normalne. Rána mas ale akesi poslabsie... 8-s
Ked sa "zahrejes" na pracovnu teplotu (poobede), tak sa s tebou da aj normalne. Rána mas ale akesi poslabsie... 8-s
Ty jsi hrozná netykavka! Do Sakry se tu obuješ a sám to nedáváš...vše v dobrým "kroužkaři" >😁
...sem vedel, ze ty audinaci jsou naky divny >😁
to je asi tym, ze som aktualne "abstinujuci Audinak" >😒] ( Cayenne S 😉 )
Ale neboj, polepsim sa >😒]
Ale neboj, polepsim sa >😒]
Znovu ti píšu, že na tom v podobných případech bazíruješ úplně zbytečně. Turbo (bouře z latiny) není terminus technikus (na rozdíl od "turbodmychadla!"), nebo má snad např. "turbo internet", nebo "wc turbo čistič" apod. turbínu, jako turbodmychadlo? :😉 😉
Znovu ti píšu, že na tom v podobných případech bazíruješ úplně zbytečně. Turbo (bouře z latiny) není terminus technikus (na rozdíl od "turbodmychadla!"), nebo má snad např. "turbo internet", nebo "wc turbo čistič" apod. turbínu, jako turbodmychadlo?
No něco pravdy na tom je, osobně si myslím, že tolik práce ve vývoji za to nestálo. Protože oproti monstrům jako je GLE 63 amg s,BMW X6m nebo aristokratickýmu RRS Supercharged svr bude tenhle V8 tdi hrát vždycky druhý housle. A nástup do otáček stejně nebude mít takovej jako famozní biturbo 5,5 od Mercedesu. A i kdyby to nakonec jelo podobně tak to nebude mít zvuk. Pořád to budou kamna, který navíc udržet v provozu bude šílená rána i pro prvního majitele, natož pak pro další. Krom toho náklady na servis dieselovýho V8 oproti benzínovýmu klidně můžou přesáhnout rozdíl ve spotřebě.
Bohužel u audi pořád tlačí motory TDI (protože se jim perfektně prodávají) a podle toho vypadá i vývoj. E-quatro slibují už mnoho let, kombinaci elektromotorů s perfektním V8 tsi vídáme v konceptech už taky pěkně dlouho. A místo toho se do výroby dostane Q7 etron, která se při každým nastartování oklepe a zachrochtá viz prezentační videa😞.
No, náskok díky technice... V tomhle mám radši Mercedes, slibuje novou dieselou R6 s třema turbama už asi 8 let a místo toho produkuje jeden lepší benzín než druhej😊
Bohužel u audi pořád tlačí motory TDI (protože se jim perfektně prodávají) a podle toho vypadá i vývoj. E-quatro slibují už mnoho let, kombinaci elektromotorů s perfektním V8 tsi vídáme v konceptech už taky pěkně dlouho. A místo toho se do výroby dostane Q7 etron, která se při každým nastartování oklepe a zachrochtá viz prezentační videa😞.
No, náskok díky technice... V tomhle mám radši Mercedes, slibuje novou dieselou R6 s třema turbama už asi 8 let a místo toho produkuje jeden lepší benzín než druhej😊
Tak vidim, ze teba asi tiez niekto rano nakrmil vtipnou kašou >😁
Porovnavat naftak s benzinakom... 8-s OK, ale ked chces... - pusti si prezentacne videa a budes prekvapeny zo zvuku. Je tam jasne pocut zvuk V8 motora.
A o akych "šílených nákladoch" to hovoris mi teda uz vobec nieje jasne. aj 4.2 TDi patri k najspolahlivejsim motorom ake sa kedy pod kapotou Audi objavili, dokonca by som ho dal aj nad väcsinu konkurencnych motorov bez rozdielu triedy a paliva ake spaluju.
Ty cakas E-quattro ? JA HO NECHCEM ANI VIDIET ! Staci, ze urobili ten nezmysel quattro-ultra. :-!
Q7 etron sa na prezentacnych videach otrasie a zarachota ? No tak potom uz teda fakt neviem, noooo... >😁 Ale ved este maju chvilu cas na odladenie toho systemu, nakolko sa este nepredava.
Nehovoriac o takych rypaloch ako ty - taki budu mat moznost Q7 e-tron quattro TFSi - tak ako zakaznici v Číne a USA.
A Mercedes davat za dobry priklad v naftovych motoroch ? To je vtip ?
Takze su dobri, lebo nemaju napr. v C-klasse ziadnu 6-valcovu naftu ? >😁
A su dobri, za to ze pre tie ich obludy GLE, alebo aj S-kladu nemaju konkurencieschopny V6 TDi s 200+ kW ?
Zaujimave - krasne prekrucanie reality a z neschopnosti rebenie čtnosti... 8-s >😒]
Porovnavat naftak s benzinakom... 8-s OK, ale ked chces... - pusti si prezentacne videa a budes prekvapeny zo zvuku. Je tam jasne pocut zvuk V8 motora.
A o akych "šílených nákladoch" to hovoris mi teda uz vobec nieje jasne. aj 4.2 TDi patri k najspolahlivejsim motorom ake sa kedy pod kapotou Audi objavili, dokonca by som ho dal aj nad väcsinu konkurencnych motorov bez rozdielu triedy a paliva ake spaluju.
Ty cakas E-quattro ? JA HO NECHCEM ANI VIDIET ! Staci, ze urobili ten nezmysel quattro-ultra. :-!
Q7 etron sa na prezentacnych videach otrasie a zarachota ? No tak potom uz teda fakt neviem, noooo... >😁 Ale ved este maju chvilu cas na odladenie toho systemu, nakolko sa este nepredava.
Nehovoriac o takych rypaloch ako ty - taki budu mat moznost Q7 e-tron quattro TFSi - tak ako zakaznici v Číne a USA.
A Mercedes davat za dobry priklad v naftovych motoroch ? To je vtip ?
Takze su dobri, lebo nemaju napr. v C-klasse ziadnu 6-valcovu naftu ? >😁
A su dobri, za to ze pre tie ich obludy GLE, alebo aj S-kladu nemaju konkurencieschopny V6 TDi s 200+ kW ?
Zaujimave - krasne prekrucanie reality a z neschopnosti rebenie čtnosti... 8-s >😒]
Me to srovnani zas tak uplne mimo misu neprijde. Uvazuji o porizeni X5M nebo X5.0i jako rodinny auto a SQ7 mi do toho rozhodovani celkem jiste zasahne. U velkych SUV nevidim duvody k nejakemu vymezovani se nafta vs benzin. Smysl to dava u sportovnich aut. Vim jiste, ze M4 v nafte nechci, SUV klidne jo.
Nikde jsem nenapsal, že má MB lepší nebo porovnatelný diesel. Psal jsem, že se mi víc líbí, že mají dobře udělaný benzíny, který prodávají velmi slušně na mimoevropských trzích.
4,2 tdi je relativně spolehlivý motor, ale bezchybný rozhodně není. Třeba jakákoliv výměna na rozvodech je lahůdkou kvůli * audi, kde dali rozvody dozadu...
Pokud bude etron Q7 s V6 TFSI, ideálně třeba s tím co bude v S4 tak to bude hodně horkej kandidát, ale s 2,0 tsi nevím nevím, to auto bude šíleně težký (tipuju 2,3t) a čtyřválec se v tom udře. Ale nechce se mi věřit, že by do Cayenne dali zrovna jednu z tědlech dvou kombinací.
Uvidí se reálně podle chování, moje zkušenost s 4,2 tdi není moc dlouhá a je fakt, že je to zajímavej motor. Ale v reálu zadarmo rozhodně nejezdil (teda v A8 jo, ale v Touaregu ne) a vedle zvuku a chování pořádnýho benzínu to prostě nebylo porovnatelný.
Já bych právě equattro zkusit chtěl, přijde mi, že je tohle všechno pořád stejný. 4,2 tdi má ve vrcholným provedení skoro stejnej výkon jako tohle (40kW). Nová Q7 je opravdu našlapaná technikou a některý kreace jako je třeba tepelný čerpadlo pro vytápění při jízdě na elektřinu mě vyloženě baví, ale chtěl bych ten etron s V6 benzínem. Dneska jsem stál vedle novýho GLE 450 coupe (V6 turbo) a nevěděl jsem, že motor běží. To se prostě u 4,2 tdi fakt stát nemohlo. Já prostě nějak nevidím smysl určitě nemalé investice do toho motoru. Ale jsem kapkou v moři a určitě tědlech motorů prodají mraky. Krom toho asi nebude takovej problém udělat lepší a úspornější motor než je m50d.
4,2 tdi je relativně spolehlivý motor, ale bezchybný rozhodně není. Třeba jakákoliv výměna na rozvodech je lahůdkou kvůli * audi, kde dali rozvody dozadu...
Pokud bude etron Q7 s V6 TFSI, ideálně třeba s tím co bude v S4 tak to bude hodně horkej kandidát, ale s 2,0 tsi nevím nevím, to auto bude šíleně težký (tipuju 2,3t) a čtyřválec se v tom udře. Ale nechce se mi věřit, že by do Cayenne dali zrovna jednu z tědlech dvou kombinací.
Uvidí se reálně podle chování, moje zkušenost s 4,2 tdi není moc dlouhá a je fakt, že je to zajímavej motor. Ale v reálu zadarmo rozhodně nejezdil (teda v A8 jo, ale v Touaregu ne) a vedle zvuku a chování pořádnýho benzínu to prostě nebylo porovnatelný.
Já bych právě equattro zkusit chtěl, přijde mi, že je tohle všechno pořád stejný. 4,2 tdi má ve vrcholným provedení skoro stejnej výkon jako tohle (40kW). Nová Q7 je opravdu našlapaná technikou a některý kreace jako je třeba tepelný čerpadlo pro vytápění při jízdě na elektřinu mě vyloženě baví, ale chtěl bych ten etron s V6 benzínem. Dneska jsem stál vedle novýho GLE 450 coupe (V6 turbo) a nevěděl jsem, že motor běží. To se prostě u 4,2 tdi fakt stát nemohlo. Já prostě nějak nevidím smysl určitě nemalé investice do toho motoru. Ale jsem kapkou v moři a určitě tědlech motorů prodají mraky. Krom toho asi nebude takovej problém udělat lepší a úspornější motor než je m50d.
Takze staci trosku ucty a zrazu sa priblizujeme nasmu priesecniku... 😉
4.2 TDi rozvody - nech ma _MT_ alebo niekto erudovany opravi, ale mam taky dojem, ze za poslednych x rokov maju uz vsetky Audinacke V-motory rozvody "vzadu", nakolko potrebovali - chceli skracovat montaznu dlzku motorov, okrem ineho aj koli rozlozeniu hmotnosti ( ano, smiesnych par kg, ale aj par cm...). S rozvodmi ale problemy nemava. Resp. ani neviem, aky problem som s nim naposledy pocul... 😄
Q7 e-tron a vsetky plug-iny dostanu uz hotove "plug-in hybrid moduly pre MLB-evo platformu".
Nafta - 3.0 TDi 190 kw, benzin ( bohuzial len ) R4 2.0 TFSi 185 kW. ;-\
Coz o to - pre väcsinu by to hadam aj stacilo ( A4, A5, Q5, mozno A6 ), ale je pravda, ze pre zakaznikov vyssich segmentov ( od A6/A7 vyssie ) by bol vhodnejsi ten novy V6 turbo, optimalne tak prerobeny na Millerov cyklus ( podla vzoru 2.0 TFSi 140 kW ).
Mozno si Porsche presadi ale iny motor do svojeho plug-inu, tazko povedat...
A neboj, benziny ma Audi minimalne porovnatelne s MB, aj ked niektore detaily dokazem uznat aj pre MB ( napr. klasicka V12... ).
Tvoje porovnania 4.2 TDi s ani neviem cim... - ani neviem, co ti na to povedat.
Zakaznici, ktori si ho kupuju, vedia preco si ho kupuju. Vykonom nadchne, spotrebou ( oproti benzinu ) potesi, zvukom neobtazuje a obcas dokaze vyvolat aj usmev na perach, kultivovanostou sa iny naftak ( okrem V12 TDi ) benzinu nikdy viac nepriblizil...
Tak neviem, o com sa ideme hadat ? Jazdi to na naftu, takze asi o nicom, ci ...?
S e-quattrom fakt daj pokoj. Aspon pokial budu velke Audi na MLB-ckach, ked budu na MSB-ckach, teda ze primarny ( väcsi ) vykon pojde na zadnu napravu, potom ok.( ak to cita Hamunoid - myslim tym samozrejme fakt, ze by mal ist vykon zo spal. motora len na 1 napravu - preto nech ide na zadnu. A el.motor na prednu. Nie tak, ako to doteraz zvazovali. Netreba hadam opakovat, ze väcsina toho co sa na MLB vyrobi, je quattro a tam ide 60% na zadok...ci ? )
Takto mi to prijde, ako by si chcel len silou mocou velke Audi ponizit na uroven nejakeho Haldexu, ba co horsie na nejaky RX 400h 8-s Tfuj !!!!
Uz to "ultra-quattro" je pre mna rana dykou do chrbta ! :-!
A aspon v zavere si to vystihol😒br /> Ano, preco ma BMW 50d ? Lebo si povedali, ze potrebuju motor proti V8 TDi.
A zakaznici ho chcu. A dokonca chcu ten vykon aj vo vyssej strednej ( 550d), takze Audi si len pokracuje vo svojom a konkurenciu ku nemu vypiplala do dokonalosti a zakaznici budu radi. 😄
4.2 TDi rozvody - nech ma _MT_ alebo niekto erudovany opravi, ale mam taky dojem, ze za poslednych x rokov maju uz vsetky Audinacke V-motory rozvody "vzadu", nakolko potrebovali - chceli skracovat montaznu dlzku motorov, okrem ineho aj koli rozlozeniu hmotnosti ( ano, smiesnych par kg, ale aj par cm...). S rozvodmi ale problemy nemava. Resp. ani neviem, aky problem som s nim naposledy pocul... 😄
Q7 e-tron a vsetky plug-iny dostanu uz hotove "plug-in hybrid moduly pre MLB-evo platformu".
Nafta - 3.0 TDi 190 kw, benzin ( bohuzial len ) R4 2.0 TFSi 185 kW. ;-\
Coz o to - pre väcsinu by to hadam aj stacilo ( A4, A5, Q5, mozno A6 ), ale je pravda, ze pre zakaznikov vyssich segmentov ( od A6/A7 vyssie ) by bol vhodnejsi ten novy V6 turbo, optimalne tak prerobeny na Millerov cyklus ( podla vzoru 2.0 TFSi 140 kW ).
Mozno si Porsche presadi ale iny motor do svojeho plug-inu, tazko povedat...
A neboj, benziny ma Audi minimalne porovnatelne s MB, aj ked niektore detaily dokazem uznat aj pre MB ( napr. klasicka V12... ).
Tvoje porovnania 4.2 TDi s ani neviem cim... - ani neviem, co ti na to povedat.
Zakaznici, ktori si ho kupuju, vedia preco si ho kupuju. Vykonom nadchne, spotrebou ( oproti benzinu ) potesi, zvukom neobtazuje a obcas dokaze vyvolat aj usmev na perach, kultivovanostou sa iny naftak ( okrem V12 TDi ) benzinu nikdy viac nepriblizil...
Tak neviem, o com sa ideme hadat ? Jazdi to na naftu, takze asi o nicom, ci ...?
S e-quattrom fakt daj pokoj. Aspon pokial budu velke Audi na MLB-ckach, ked budu na MSB-ckach, teda ze primarny ( väcsi ) vykon pojde na zadnu napravu, potom ok.( ak to cita Hamunoid - myslim tym samozrejme fakt, ze by mal ist vykon zo spal. motora len na 1 napravu - preto nech ide na zadnu. A el.motor na prednu. Nie tak, ako to doteraz zvazovali. Netreba hadam opakovat, ze väcsina toho co sa na MLB vyrobi, je quattro a tam ide 60% na zadok...ci ? )
Takto mi to prijde, ako by si chcel len silou mocou velke Audi ponizit na uroven nejakeho Haldexu, ba co horsie na nejaky RX 400h 8-s Tfuj !!!!
Uz to "ultra-quattro" je pre mna rana dykou do chrbta ! :-!
A aspon v zavere si to vystihol😒br /> Ano, preco ma BMW 50d ? Lebo si povedali, ze potrebuju motor proti V8 TDi.
A zakaznici ho chcu. A dokonca chcu ten vykon aj vo vyssej strednej ( 550d), takze Audi si len pokracuje vo svojom a konkurenciu ku nemu vypiplala do dokonalosti a zakaznici budu radi. 😄
Ano, máš pravdu, rozvody vzadu mají všechny už od 4,2 benzínu v minulý q7, stejně tak to má i BMW v posledních motorizacích. Mercedes to takhle nemá.
O verzích Etron pro MLB vím a mrzí mě absence toho V6. Byla by to zajímavá konkurence GLE 500e, který je bohužel odporný zevnitř i zvenku. Byť motorizací je to asi to, co si představuju.
Audi je konkrétně s 4,0 TFSI opravdu na špičce a je to rozhodně jeden z top benzínových osmiválců, ale zvuku atmosférický 63 amg v7 tis otáčkách nedosahuje. Gradace výkonu taky ne. Ale to už jsou fakt krajní auta, krom toho je tahle atmosféra už mimo hru. Ikdyž mám fakt velkou chuť ji pořídit v SL do garáže, aby si mohla povídat se stávající v12 😄.
Kombinace, kterou si popsal, tedy taková Lowkost 918 spyder by se mi moc líbila, ale nějak mě míjí cenově😞
Lexus mi prostě nesedí, nevidím to tam. Já bych se klidně s pohonem alá XC90 smířil, stejnak to není auto na zábavu a na to, aby se to pěkně opřelo do zadních kol by mělo 120 koní elektromotoru se slušným krouťákem stačit. Ale nechci do mastodontu o váze minimálně 2,3tuny čtyřválec a hlavně pak 50l nádrž, abych s sebou musel vozit kanťák. Trochu jsem doufal, že se něco takovýho u VW dočkám, ale zatím to nevypadá. Sice ukázali už několik aut na MQB s VR6 TSI a elektromotory, ale na trhu zatím nic. Na podzim má bejt nový CC, tak trochu doufám že tam.
Radši bych prostě novýho Touarega s V6 a elektromotorem, než tohle monstrum.
O verzích Etron pro MLB vím a mrzí mě absence toho V6. Byla by to zajímavá konkurence GLE 500e, který je bohužel odporný zevnitř i zvenku. Byť motorizací je to asi to, co si představuju.
Audi je konkrétně s 4,0 TFSI opravdu na špičce a je to rozhodně jeden z top benzínových osmiválců, ale zvuku atmosférický 63 amg v7 tis otáčkách nedosahuje. Gradace výkonu taky ne. Ale to už jsou fakt krajní auta, krom toho je tahle atmosféra už mimo hru. Ikdyž mám fakt velkou chuť ji pořídit v SL do garáže, aby si mohla povídat se stávající v12 😄.
Kombinace, kterou si popsal, tedy taková Lowkost 918 spyder by se mi moc líbila, ale nějak mě míjí cenově😞
Lexus mi prostě nesedí, nevidím to tam. Já bych se klidně s pohonem alá XC90 smířil, stejnak to není auto na zábavu a na to, aby se to pěkně opřelo do zadních kol by mělo 120 koní elektromotoru se slušným krouťákem stačit. Ale nechci do mastodontu o váze minimálně 2,3tuny čtyřválec a hlavně pak 50l nádrž, abych s sebou musel vozit kanťák. Trochu jsem doufal, že se něco takovýho u VW dočkám, ale zatím to nevypadá. Sice ukázali už několik aut na MQB s VR6 TSI a elektromotory, ale na trhu zatím nic. Na podzim má bejt nový CC, tak trochu doufám že tam.
Radši bych prostě novýho Touarega s V6 a elektromotorem, než tohle monstrum.
Máš vůbec nějakou osobní zkušenost s motorem m50d (M550d) ?
mám, ale osobně jenom pár kilometrů, řádově desítky. Jel jsem hned potom v A7 3,0 bitdi a nepřišlo mi, že by tam byl propastný rozdíl snad 80 koní nebo kolika. Jelo to pocitově skoro stejně. Spotřeba na té A7 byla v dlouhodobý kombinaci málo přes 9, u té m50 (v pětce) byla asi o litr vyšší. Oproti tomu ale RS7 umí jezdit za 12. Nepřijde mi to pak relevantní.
Trošku mimo. Složitost přeplňovaných benzínových motorů je podobná jako u vznětových. Poptávka po těchto jednotkách je, jinak by se Audi nevěnovalo vývoji a skutečnost, že i JLR stále drží a nadále vyvíjí V8d jednoznačně ukazuje, že u luxusních aut svojí místo tyto motory mají.
Vše ostatní je jen teorie...notabene, srovna naftový V8 má dokonce velmi hezký zvuk! 😉
Vše ostatní je jen teorie...notabene, srovna naftový V8 má dokonce velmi hezký zvuk! 😉
Jen poupravim: V8d své místo jednoznačně mají - o tom žádná. Nikoli ale v luxusních osobních vozech ale v mastodontních SUV typu Q7, Bentayga nebo Range Rover
Vědí to všichni včetně JLR. Audi de úmyslně trochu jinou cestou ale použítí V8d i v A8 je částečně problematické. V8d v A6 je úplná blbost
Vědí to všichni včetně JLR. Audi de úmyslně trochu jinou cestou ale použítí V8d i v A8 je částečně problematické. V8d v A6 je úplná blbost
Staru obohratu platnu je lahsie pocuvat, ako teba citat... :-!
Mam navrh:
Nebudeme to riesit do momentu porovnavacieho testu s 750d a najsilnejsou naftovou S-kladou. Deal ?
...hmm..., len aka silna bude ta najsilnejsia naftova S-klada...? 8-s >😁 >😒]
A tak isto S6 TDi - ked bude, tak so silnou naftovou konkurenciou.
Mam navrh:
Nebudeme to riesit do momentu porovnavacieho testu s 750d a najsilnejsou naftovou S-kladou. Deal ?
...hmm..., len aka silna bude ta najsilnejsia naftova S-klada...? 8-s >😁 >😒]
A tak isto S6 TDi - ked bude, tak so silnou naftovou konkurenciou.
Se kecama o Kylii přišel WL
Chtěl sem to jen shrnout a uvést věci na pravou míru
Mě je i v tom SUV mastodontu nejbližší velká benzínová atmosféra = Lexus LX V8 5.7 :yes😒br />
Nový naftový řadový šestiválce s avizovaným výkonem kolem 400 koní od MB a BMW mě zajímaj ale spis teoreticky = do osobních aut budou spíš lepší volbou než V8, v těch mastodontech spíš naopak
S6 TDI bude doufám spíš posílená verze BiTDi a ne V8 TDI. Nebo to víš už najisto?
Chtěl sem to jen shrnout a uvést věci na pravou míru
Mě je i v tom SUV mastodontu nejbližší velká benzínová atmosféra = Lexus LX V8 5.7 :yes😒br />
Nový naftový řadový šestiválce s avizovaným výkonem kolem 400 koní od MB a BMW mě zajímaj ale spis teoreticky = do osobních aut budou spíš lepší volbou než V8, v těch mastodontech spíš naopak
S6 TDI bude doufám spíš posílená verze BiTDi a ne V8 TDI. Nebo to víš už najisto?
Vies kolko vazi R6 triturbodiesel ????? Veeeelaaaaaa ! >😁 >😁 >😁 >😁
A je dlhociznyyyyy. >😁
S6 V8 TDi quattro ber ako na 95% hotovu vec.
Ked bude a bude otestovana, potom si mozeme povedat, ze co a ako... :-!
Kedze aktualne existuje BMW M550d x-drive a Audi proti nemu priamu konkurenciu nema ( A6 3.0 BiTDi Competition ma "len" 235 kW ), je logicke, ze 550d-cku budu chciet adekvatne - citaj deklasujuco - konkurovat. 😉
A vobec, najdi mi hmotnost motora 50d. Ja ti potom prezradim hmotnost uz "vybehovej" 4.2 TDi ( ktoru som tu uz ale par krat uvadzal a isto si ju matne pamätas >😒] )
Tak len aby si nebol prekvapeny.
V6 BiTDi cakam pre strednu triedu - S modely - S4/S5, SQ5 uz je..., takze + E-Lader a hotovo.
A je dlhociznyyyyy. >😁
S6 V8 TDi quattro ber ako na 95% hotovu vec.
Ked bude a bude otestovana, potom si mozeme povedat, ze co a ako... :-!
Kedze aktualne existuje BMW M550d x-drive a Audi proti nemu priamu konkurenciu nema ( A6 3.0 BiTDi Competition ma "len" 235 kW ), je logicke, ze 550d-cku budu chciet adekvatne - citaj deklasujuco - konkurovat. 😉
A vobec, najdi mi hmotnost motora 50d. Ja ti potom prezradim hmotnost uz "vybehovej" 4.2 TDi ( ktoru som tu uz ale par krat uvadzal a isto si ju matne pamätas >😒] )
Tak len aby si nebol prekvapeny.
V6 BiTDi cakam pre strednu triedu - S modely - S4/S5, SQ5 uz je..., takze + E-Lader a hotovo.
Vtip? 😉
Nejde o hmotnost vytrhnout z dalších souvislostí!
Jde o hmotnost v kombinaci s uložením motorů = a tam to má mouchy i v A8.
Sorry názorem na tohle zůstávám na straně Vaculíka a inženýrů Jagu, BMW a MB - fandům Audi navzdory 😄
Nejde o hmotnost vytrhnout z dalších souvislostí!
Jde o hmotnost v kombinaci s uložením motorů = a tam to má mouchy i v A8.
Sorry názorem na tohle zůstávám na straně Vaculíka a inženýrů Jagu, BMW a MB - fandům Audi navzdory 😄
Třeba z dlouhodobýho testu Carmagazinu GB😒br />
"I have just helped the A8 to thread together a set of country B-road corners so fluently and fast that Paddy Hopkirk himself (had he been sat next to me) most probably would’ve sniffed and sai😜 ‘Hmm, not bad I suppose.’ Audis are prone to understeer but the A8 is not – maybe it’s the extra heft it carries amidships by dint of its sheer size, but the car simply hustles through corners, overpowering any scrub-out with a fantastically huge appetite to press on to the next kink.
Because it’s got so much torque (590lb ft of the stuff) it never seems to lose momentum. And it’s really, really quick. At 0-62mph in 5.5secs it’s the fastest diesel we’ve tested. Plus it’s a whole second quicker than the Elise.
I don’t doubt that the Alfa 4C will be terrific and terrifically agile. But I do doubt it will be quicker point-to-point than this old man’s car. Old man’s car or not, I reckon it’s the best handling Audi since the R8."
By Greg Fountain
"I have just helped the A8 to thread together a set of country B-road corners so fluently and fast that Paddy Hopkirk himself (had he been sat next to me) most probably would’ve sniffed and sai😜 ‘Hmm, not bad I suppose.’ Audis are prone to understeer but the A8 is not – maybe it’s the extra heft it carries amidships by dint of its sheer size, but the car simply hustles through corners, overpowering any scrub-out with a fantastically huge appetite to press on to the next kink.
Because it’s got so much torque (590lb ft of the stuff) it never seems to lose momentum. And it’s really, really quick. At 0-62mph in 5.5secs it’s the fastest diesel we’ve tested. Plus it’s a whole second quicker than the Elise.
I don’t doubt that the Alfa 4C will be terrific and terrifically agile. But I do doubt it will be quicker point-to-point than this old man’s car. Old man’s car or not, I reckon it’s the best handling Audi since the R8."
By Greg Fountain
Ona jedna věc je teoretizovat, druhá s tím jezdit 😉
Vysvětlíš? 😉
Ano, tvrdil jsi o špatném hodnocení v testech, já takový nenašel. Naopak jsem ti řekl svůj pohled na V8 TDI pod kapotou A8 a chování auta.
Co chceš vysvětlit? 😉
Co chceš vysvětlit? 😉
Že nejde o muj nebo tvůj pohled ale detailní vysvětlení a měření Vaculíka proč V8d do A8 ne. A to je velkej fanda dieslů
Motor už v končící generaci :yes: :yes: :yes: - ale v autech kam patří
Stejně to viděj i největší výrobci motorů V8 = JLR, BMW a MB
Můj pohled je: Když A8 tak S8 = skvělej V8 4.0 :yes: :yes:
Motor už v končící generaci :yes: :yes: :yes: - ale v autech kam patří
Stejně to viděj i největší výrobci motorů V8 = JLR, BMW a MB
Můj pohled je: Když A8 tak S8 = skvělej V8 4.0 :yes: :yes:
Na hamukdesicosi nema smysl reagovat, ale s tebou snad bude rec😒br />
Nejde jen o samotnou hmotnost motoru R6/V8, ale taky o to, kde a jak je umisteny.
BMW R6 je motor dlouhy a jen mala (a lehka) cast se nachazi pred predni napravou, jejich V8 je pak kratsi a vice posunuty mezi predni podbehy.
Naopak Audi typicky dava skoro cely motor V8 pred predni osu a vysledkem je paka na naprvu jak pri brzdeni, tak pri zataceni. Pro me osobne je to duvod, pro BYCH si Audi nekoupil, to umisteni tezkeho agregatu hodne dopredu mi proste pripada z hlediska jizdniho zamereni spatne a Audi to pak vyvazuje jinymi figly, kdezto reseni BMW (pripadne Mercedesu) mi prijde technicky cistejsi, jednodussi a funkcnejsi.
Jinymi slovy motor R6 v BMW, kde pred napravou jsou jen tri ze sesti valcu bude mit pri jizde mensi negativni vlivy, nez V8 umisteny cely pred napravou - muj nazor, myslim, ze MT byto jiste popsal lepe (nebo i vyvratil, nicemu se nebranim).
Nejde jen o samotnou hmotnost motoru R6/V8, ale taky o to, kde a jak je umisteny.
BMW R6 je motor dlouhy a jen mala (a lehka) cast se nachazi pred predni napravou, jejich V8 je pak kratsi a vice posunuty mezi predni podbehy.
Naopak Audi typicky dava skoro cely motor V8 pred predni osu a vysledkem je paka na naprvu jak pri brzdeni, tak pri zataceni. Pro me osobne je to duvod, pro BYCH si Audi nekoupil, to umisteni tezkeho agregatu hodne dopredu mi proste pripada z hlediska jizdniho zamereni spatne a Audi to pak vyvazuje jinymi figly, kdezto reseni BMW (pripadne Mercedesu) mi prijde technicky cistejsi, jednodussi a funkcnejsi.
Jinymi slovy motor R6 v BMW, kde pred napravou jsou jen tri ze sesti valcu bude mit pri jizde mensi negativni vlivy, nez V8 umisteny cely pred napravou - muj nazor, myslim, ze MT byto jiste popsal lepe (nebo i vyvratil, nicemu se nebranim).
Ved ale toto vieme vsetci, len problem je prave v tom, ze Audi este stale vidi vo svojej MLB platforme nejaku vyhodu, koli ktorej ju pouzivaju ( tipujem lepsie obostavanie vnutorneho priestoru pri rovnakom razvore...).
Je mi jasne, ze kazde kg, ktore previsa ponad prednu poloos je negativna vec a ze optimalne je mat maximum hmotnosti medzi napravami.
Toto ale my spoza klavesnic nezmenime, takze ostava cakat, ako bude ich vyvoj pokracovat, ci sa casom tiez nerozhodnu pre platformu podobnu MSB ( Porsche ), kde je to tak ako u MB a BMW.
Je mi jasne, ze kazde kg, ktore previsa ponad prednu poloos je negativna vec a ze optimalne je mat maximum hmotnosti medzi napravami.
Toto ale my spoza klavesnic nezmenime, takze ostava cakat, ako bude ich vyvoj pokracovat, ci sa casom tiez nerozhodnu pre platformu podobnu MSB ( Porsche ), kde je to tak ako u MB a BMW.
Ja nepisu, ze je to apriori spatne, to je jen muj "problem" ze mi toto reseni nevoni.
Navic si myslim, ze u cca dvoutunove limusiny to bude mensi problem, nez u mensich aut.
Navic si myslim, ze u cca dvoutunove limusiny to bude mensi problem, nez u mensich aut.
Řešení MSB je rozhodně výrazně lepší. U svýho starýho MB mám nápravu mezi druhým a třetím válcem, respektive mezi 10 a 11, většina hmotnosti je tedy za nápravou. V8 motorizace měly téměř ideální rozložení hmotnosti, v12 na tom byly trochu hůř.
To mi třeba vadilo na minulý A6, prostě se tomu nikam moc nechce. Nová je ale trochu lepší. Ale řekněme si narovinu, že kupce audi A8, kterej si vybere osmiválcovej diesel, vůbec nezajímá, jak se to vrhá do zatáček v Alpskejch serpentýnách.. Tuplem pak ne u mastodontu, jako je Q7.
To mi třeba vadilo na minulý A6, prostě se tomu nikam moc nechce. Nová je ale trochu lepší. Ale řekněme si narovinu, že kupce audi A8, kterej si vybere osmiválcovej diesel, vůbec nezajímá, jak se to vrhá do zatáček v Alpskejch serpentýnách.. Tuplem pak ne u mastodontu, jako je Q7.
A ono sa tie nove do tych zataciek vrhaju vcelku statocne. 😄
OK, precital som aj tvoj dalsi koment, ale budem reagovat tu, nech toho nieje zbytocne na 2.😒br /> Uz som teda pochopil, o co ti ide. Ked ale mas v garazi to, co predpokladam, som prekvapeny, ze by si schvalil do svojej garaze velky "dostojny" voz, ktory by mal spalovakom pohanany predok... 8-s - nuz, tvoja volba. Nehovoriac o tom, ze to e-quattro by bolo len ako pomocne ( nedostojne ) riesenie.
Ale este by som nasich uplne nezavrhoval: Ten 2-liter co planuju je totiz klasicka "oto" verzia, teda sama o sebe nijako zazracne nie usporna.
Zakulisne informacie o novej A8 a jej zakladnej motorizacii hovoria nieco v tomto zmysle😒br /> Pokial nevyvynieme dostatocne kultivovany R4 motor, tak radsej urobime "mensiu" uspornejsiu verziu V6 motora. Takze ( novy motor s variabilnym kompresnym pomerom - ktory mal byt zazracne kultivovany ) nablizku zatial nieje, ale R4 s "millerom" sa im uz nejako viacmenej osvedcila, takze by som sa necudoval, ba naopak som presvedceny, ze takyto V6 "miller" turbo motor bude zaklad pre novu A8.
A prepac za zdlhavost, ale takto sa dostavame k tomu, co predpokladam😒br /> Pouzitie tohoto motora pre "top-plug-iny" 😄
Mal by si to s poriadnym mechanickym quattrom a podanie vykonu a aj spotreba by boli asi dost podobne, ako s tymto "obycajnym" R4.
Este ku tvojej "63 AMG" - atmosfere ( preco ho reda chces porovnavat s 4.0 TFSi ? ): ved ok, bol to zaujimavy motor, ale myslim, ze nase high-rev 4.2 a 5.2 ( bezne cez 8000 rpm ) boli este zvukovo zaujimavejsie.
Teda aspon pre mna - nemam rad "americke" bublanie, ale tu "Europsku harmoniku" ktoru som u tej V8 vnimal, u V10 je to uz rev hladneho zvera. 😄
Nasi isli po vykone otackami, vasi objemom, takze odsudzovat jednu alebo druhu filozofiu by nebolo spravne - kazdemu sa moze pacit nieco ine, ja som sa priklonil k tej OOOO filozofii. 😉
...a to este stale v Audi existuje 1 vetva inzinierov, ktori presadzuju znovupouzitie velkych atmosferickych motorov na niektore aplikacie... 😄 ( okrem R8 samozrejme )
OK, precital som aj tvoj dalsi koment, ale budem reagovat tu, nech toho nieje zbytocne na 2.😒br /> Uz som teda pochopil, o co ti ide. Ked ale mas v garazi to, co predpokladam, som prekvapeny, ze by si schvalil do svojej garaze velky "dostojny" voz, ktory by mal spalovakom pohanany predok... 8-s - nuz, tvoja volba. Nehovoriac o tom, ze to e-quattro by bolo len ako pomocne ( nedostojne ) riesenie.
Ale este by som nasich uplne nezavrhoval: Ten 2-liter co planuju je totiz klasicka "oto" verzia, teda sama o sebe nijako zazracne nie usporna.
Zakulisne informacie o novej A8 a jej zakladnej motorizacii hovoria nieco v tomto zmysle😒br /> Pokial nevyvynieme dostatocne kultivovany R4 motor, tak radsej urobime "mensiu" uspornejsiu verziu V6 motora. Takze ( novy motor s variabilnym kompresnym pomerom - ktory mal byt zazracne kultivovany ) nablizku zatial nieje, ale R4 s "millerom" sa im uz nejako viacmenej osvedcila, takze by som sa necudoval, ba naopak som presvedceny, ze takyto V6 "miller" turbo motor bude zaklad pre novu A8.
A prepac za zdlhavost, ale takto sa dostavame k tomu, co predpokladam😒br /> Pouzitie tohoto motora pre "top-plug-iny" 😄
Mal by si to s poriadnym mechanickym quattrom a podanie vykonu a aj spotreba by boli asi dost podobne, ako s tymto "obycajnym" R4.
Este ku tvojej "63 AMG" - atmosfere ( preco ho reda chces porovnavat s 4.0 TFSi ? ): ved ok, bol to zaujimavy motor, ale myslim, ze nase high-rev 4.2 a 5.2 ( bezne cez 8000 rpm ) boli este zvukovo zaujimavejsie.
Teda aspon pre mna - nemam rad "americke" bublanie, ale tu "Europsku harmoniku" ktoru som u tej V8 vnimal, u V10 je to uz rev hladneho zvera. 😄
Nasi isli po vykone otackami, vasi objemom, takze odsudzovat jednu alebo druhu filozofiu by nebolo spravne - kazdemu sa moze pacit nieco ine, ja som sa priklonil k tej OOOO filozofii. 😉
...a to este stale v Audi existuje 1 vetva inzinierov, ktori presadzuju znovupouzitie velkych atmosferickych motorov na niektore aplikacie... 😄 ( okrem R8 samozrejme )
Proč by to nemělo mít smysl? Zrovna svezení v A8 s V8 TDI na mě působilo, že ta strojovna je ideálním pohonem. Mnohem všestranně lepším než třeba atmo V10 v S8 😉
No vidíš a odborná veřejnost má opačněj názor 😉
Podpořenej smutnym ovlivněnim brzdný dráhy 😐
Podpořenej smutnym ovlivněnim brzdný dráhy 😐
Odborná veřejnost, tedy ne klienti? Proč se tu bavíme tímto způsobem? On někdo A8 s V8 odstřelil?
Skutečnost je taková, že kdyby podobný motor měl Lexus, budeš ho tu velebit 😄
Skutečnost je taková, že kdyby podobný motor měl Lexus, budeš ho tu velebit 😄
Ty zase nevis, kdo je odborna verejnost, ze?
Tak ja ti to zopaknu😒br /> Kajlí
Hamunahumushnuskdesicosi
Martin Vaculik (az to bude mit nalitano tak pul mega)
...a to je vse.
Tak ja ti to zopaknu😒br /> Kajlí
Hamunahumushnuskdesicosi
Martin Vaculik (az to bude mit nalitano tak pul mega)
...a to je vse.
Ty o skutečnosti moc nevíš žejo >😒]
S tou naftou si totálně mimo aspoň s tim Lexus si trefil terč :yes😒br /> Ne do černýho ale terč jo 😄
Jj odborník a veřejnost to bejvá často sakra rozdíl - podívej se třeba na popularitu politiků >😒]
A8 s V8 ne. A8 s V8 d - taky sakra rozdíl 😄
S tou naftou si totálně mimo aspoň s tim Lexus si trefil terč :yes😒br /> Ne do černýho ale terč jo 😄
Jj odborník a veřejnost to bejvá často sakra rozdíl - podívej se třeba na popularitu politiků >😒]
A8 s V8 ne. A8 s V8 d - taky sakra rozdíl 😄
Když nemáš pravdu, tak budeš aspoň zatloukat, to je pro tebe typický 😉
Četl jsi testy, který jsem tu postnul? Čím se chceš ohánět dál? 😄
Četl jsi testy, který jsem tu postnul? Čím se chceš ohánět dál? 😄
Tobě zpracování informací moc nejde - nejdřív psát a až pak číst o co jde - já vim 😄
Pamatuju jak ses celej den hádal a až následující zjistil že test co sem já a pár dalších pochválili vlastně vyhrálo jiný auto nežs myslel 😉
A tady je to podobný 😄
Pamatuju jak ses celej den hádal a až následující zjistil že test co sem já a pár dalších pochválili vlastně vyhrálo jiný auto nežs myslel 😉
A tady je to podobný 😄
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Já ti nevím o čem jsi to psal 😄
[odkaz]
[odkaz]
Já ti nevím o čem jsi to psal 😄
Ale víš! 😉
To co detailně rozebral Vaculík je to k čemu došli u JLR, BMW nebo Mercedesu :-!
Nebo fakt myslíš že Audi je zrovna v podvozcích: Vorsprung durch Technik? >😒]
To co detailně rozebral Vaculík je to k čemu došli u JLR, BMW nebo Mercedesu :-!
Nebo fakt myslíš že Audi je zrovna v podvozcích: Vorsprung durch Technik? >😒]
Nevím...u JLR s V8 pokračují a absence V8d pod kapotou XJ byl v jednoduchý. Nevejde se tam. Ostatní jednoduše rezignovali na vývoj. Audi za setrvání tleskám! 😄
Je fuk čemu ty tleskáš - de o to proc Vaculík a další došli k čemu došli 😉
Tvůj text naznačuje že furt nevíš o co jde = V8d jo ale do RR, Bentaygy, Q7 a podobnejch autobusů? Tam má smysl a :yes😒br />
Do osobních aut ne = neb i v autě velikosti a hmotnosti A8 má vliv na jízdní vlastnosti nebo brzdnou dráhu. Neakceptovatelný vliv :-!
Nemá to co dělat s prodejem nebo názory amatérů. A dá se pochopit ze když investovali do dalšího vývoje zkusí ho v Evropě dát i do A6 - a určitě to lidi budou kupovat
Ale i tak se klonim k názoru Vaculíka a největších výrobců Vé 8iček historie :-!
A ty holt na stranu Audi 😉
Tvůj text naznačuje že furt nevíš o co jde = V8d jo ale do RR, Bentaygy, Q7 a podobnejch autobusů? Tam má smysl a :yes😒br />
Do osobních aut ne = neb i v autě velikosti a hmotnosti A8 má vliv na jízdní vlastnosti nebo brzdnou dráhu. Neakceptovatelný vliv :-!
Nemá to co dělat s prodejem nebo názory amatérů. A dá se pochopit ze když investovali do dalšího vývoje zkusí ho v Evropě dát i do A6 - a určitě to lidi budou kupovat
Ale i tak se klonim k názoru Vaculíka a největších výrobců Vé 8iček historie :-!
A ty holt na stranu Audi 😉
Tahle technika se určitě brzo dostane i do něčeho nižšího a pohlednějšího, např. do příští S6/S7. 😉
Od momentu ako urobili SQ5 TDi a potom zacali pisat o V8 TDi pre novu A6, som presvedceny, ze kedze "S" modely niesu produktom Quattro GmbH, nieje problem ( z marketingoveho hladiska ) urobit vsetkym S-modelom naftovu verziu.
Takze S6, S7, S8 TDi s V8-ami a S4, S5, SQ5 s V6 TDi-ckami mozeme cakat.
Samozrejme aj V6 s E-Laderom. A ako Durheimer hovoril, E-Lader ma byt "serienmäsig" pre vsetky naftove motory, takze casom aj v nizsich a beznejsich kubaturach pre bezne modely. 😉
Ale viz detailní popis Vaculíka V8 TDI dělá problém i v A8. Viz poslední testy A6 má starosti i s 2.0 TDI 😉
A hadam nechces este porvnavat FWD-ckovu 2.0 TDi s 4.0 TDi quattro...? 8-s
Ak ano, nasa druzna debata zase skoncila. :-!
Audi RS6 :yes:
Audi A8 V8 TDI :no😒br />
Sorry = souhlasim s Vaculíkem 😄
Potom si este raz pockaj do oktobra (?) na Paríž...
No a potom, ked bude tento novy V8 TDi v novej A8, tak som zvedavy co bude Vaculik hovorit. Moj nazor uz teraz - tento motor bude na tom hmotnostne extremne podobne ako 4.0 TFSi ( ved aj stara 4.2 TDi bola len o cca 20 kg tazsia ), takze ak potom znovu vypoti nejaky podobny nezmysel, budem ho uz povazovat za predpojateho k naftakom.
Pre ludi co vela jazdia, maju radi "Soueräne Fahrleistungen" a aj primeranú spotrebu, bola a je 4.2 TDi v A8 prvá volba. Znamy, od ktoreho mam ja jeho "teren kozu >😒] " si ju na moje odporucenie kupil a je maximalne spokojny !
Mozno nastane situacia ( a realne to hrozi, lebo zase cosi somral, ze do A8 "pada" pri nastupovani ), ze sa asi zblazni prave do SQ7 a jeho A8 by mi teda potom mohla byt k dospozicii... 😄
Ale to je este hudba buducnosti. Realita je taka, ze ani ja som v nej nejaky extra tazky predok nepocitoval...
To není o nějakym Vaculikovi to je Audi proti všem. Nebo fakt věříš tomu že značky co prodaly násobky V8 jako je RR/Jaguar, Mercedes, BMW a na konci seznamu třeba ten Vaculík sou mimo? 😉
Obecně platí že velká nafta do osobních aut ne - leda do mastodontů jako je Q7 případně Bentayga atd. :-!
Dokonca aj benziny V8 mali a maju v ramci A8 slusne % zastupenie co do predajov.
1. gen. A8 bola vraj z 80% 4.2 quattro !!! - proste optimalny motor pre ten voz !
Proste a jednoducho to neobkecas: Audi zakaznik CHCE velky motor a dostava ho !
Preto Audi bude dalej vyvyjat a predavat velke motory a zakaznici budu radi, ze tie motory su v ponuke a budu ich kupovat. toto neobkecas ani ty ani 100 Vaculikov. BODKA.
Belazy poznam moc dobre. Jeden z mojich znamych mal 1 z dvoch certifikovanych firiem na opravy ich motorov na Slovensku a mal zakaznikov po celej Europe. Ved aj s nim som sa nieco najazdil za jeho klientami, kedze on si lubil pocas cesty v mojom aute pospat ( boli to dlhe cesty 😄 ). A teda viem, ze ich motory zacinaju na nejakych cca 25 litroch objemu... 😉
Většinou spíš nejdu s většinou ale tady jo - sorry 😄
a ti zakaznici nenarocni... to ma byt co ? 8-s
Uspořit v týhle třídě trochu paliva? Smutná preference
Motor byl výbornej už minula generace, tam problém není a v náklaďácích jako Bentayga nebude problém. I ve velkym osobním velikosti A8 problém je
Kdo chce naftový V8 v osobáku ať si ho tam má ale není to plus ale spíš minus
Až si koupíš S8 upřímně ti pogratuluju, jestli A8 TDI 😉
Samozrejme nejde jen o ten prosty litr az deset litru na spotrebe.
Na S8 zaplatis ve vetsine zemi kolem CR naprosto jine dane a poplatky, nekde s podobnym vozem nesmis ani zajet do centra mesta (ano, s diesel V8 muzes, byt to je postavene na hlavu), tvuj ucetni i danovy poradce se ne tebe bude divat jako na ***a, kdyz za nim s tou S8 prijdes, sleva pri nakupu podobneho exota je minimalni, kdezto diesely jedou jak housky na krame a z toho vyplyva i ochota prodejcu se nechat ukecat, na exota je drazsi servis (opet ucetni a danovy poradce kouli ocima) a v neposledni rade je tady faktor ceny a poptavky pri dalsim prodeji... Celkove se ti klidne po zapocitani vseho mozneho (a never tomu, ze lidi, kteri si na podobne auto vydelali nepocitaji, nebo nemaji nekoho, kdo to spocita za ne) muze stat, ze ta A8 V8 TDI te vyjde behem ctyr let vlastnictvi na polovinu penez, co ta S8. A pri cenach techto aut je to nejaky ranec, to uz i rentier zacne uvazovat, jestli mu to poteseni z benzinoveho motoru (btw.: Jaka je v tomto pripade vlastne jeho vyhoda? Zvuk? Zatah? Spotreba?) za ten ranec stoji.
Edit: Sam za sebe jeste dodam, ze pokud BYCH se mel vzit do situace, ze si mam vybrat takto obrovske auto, tak pokud BYCH z nejakeho zahadneho duvodu nemusel trvat na V8 TDI, tak v benzinu radeji V12 (je-li k disposici), nez S8.
Takhle do hloubky posuzuješ a hodnotíš všechno? >😒]
Občas musím i pracovat a třeba i rychle odjet - nechápu ze někteří tu diskutují od nevidím do nevidím = asi nezaměstnaný 😉 >😒]
Téma výhodnosti nafty beru za uzavřený = nafta se vyplatí jen při maximálních nájezdech. Jinak je to vnímáno vpodstatě jen na jednom kontinentu - jak viš :-!
Že i v luxusní třídě kde počet prodanejch aut naznačuje o jak omezenou de skupinu se v Evropě argumentuje úsporou za palivo je smutný
Toto tiez nieje nikde cierne na bielom, tvrdim to ja a nieco podobne prebehlo nemeckymi mediami.
Ale ked sa chces hadat o niecom, kde nemas prehlad, tak so mnou nepochodis. :-!
Pockaj si a uvidis. Zatial som sa mylil iba v detaile o sile generatora, ktory vyraba 48V, ostatne mi sedi.
nechci se o ničem hádat, prostě ve střední třídě osmiválcová nafta nebude a hotovo. už tak je A6ka neřiditelné nedotáčivé hovado. snad bys ji nechtěl ještě víc trápit. něco o tom vím, měl jsem dvě. odhadnout kdy přesně místo zatáčení pojede rovně chtělo věšteckého ducha😊
A teda neviem, ale asi mas dost tvrde kriteria, ale X testerov sa zhoduje a moja malickost im dava za pravdu, ze 3.0 TDi quattro je ( na pomery Audi ) viac nez agilny stroj. 😉
A to aj bez zadneho sport.diferaku. S nim je to doslova zabava.
No ale ak to vnimas takto... ;-\ Neidem ta o nicom presviedcat.
Co sa rady A6/S6 a V8 TDi tyka - hodime stavku ? >😁
A ver, ze ja malokedy prehravam... 😉
A co ještě nedávno "lehoučké" benzínové V10 v S6/RS6, nebo M5??? Ty byly naopak úplně v pohodě a s těmi se řezaly zatáčky jako s první M3/E30?
Kterou generací A6ky jsi naposledy řídil? Jsi zřejmě trochu zamrzl. Sedni si za volant jakékoli aktuální A6 quattro V6(Bi)TDI (ideálně se sport. difem) a tomu cos tu napsal se akorát tak zasměješ:
"Ani neuvažujte o nedotáčivých tendencích, které kdysi Jeremy Clarkson popsal pocitem, jako byste měli na masce chladiče připevněnou krávu. Silný stáčivý moment od zadních kol, která ve výchozím stavu přenášejí 60 % hnací síly (poměr se reguluje v rozmezí 70😁0 a 85:15), byl jedním z největších překvapení testování."
[odkaz]
"Zejména pokud se občas rádi svezete ostřeji, neměli byste ignorovat příplatek 30.000 Kč za sportovní diferenciál s vektorováním točivého momentu. Ten totiž zajišťuje, že i téměř dvoutunový vůz může být úžasně hbitý a úspěšně vyvrací mýty o tom, že Audi je značka nedotáčivých aut, a to i přes skutečnost, že pohon všech kol má právě nedotáčivost v genech tak nějak od přírody.
Nemusíte tedy být Walter Röhrl, abyste si užívali rozevláté výjezdy ze zatáček, stačí pořádně přišlápnout pedál plynu a na vnější zadní kolo začne putovat větší část výkonu. To znamená, že automobil se začne tlačit do zatáčky, kterou tedy buď projede v nebývale vysoké rychlosti, nebo na přání můžete nechat odstavit záď dle libosti. V tomto ohledu působí A6 podobně ochotně a hravě, jako BMW se systémem 😁rive, který jinak upřednostňuje zadní nápravu mnohem více, než pohon 4x4 od Audi."
[odkaz]
S těmito konkrétními verzemi jsem osobně jel a citované potvrzuji.
3.3. 22:47 >😁
A přitom to začalo relativně nevinně, společným nickem typu "hermafrodit". :😉
Q7 tiez nieje krasavec, ale zrovna ako SQ7 tam tie hranky ( 4 hranate koncovky vyfukov ) praveze uz zacinaju davat zmysel !
Ak sa spoliehaju na velke predaje Q2... - aby z toho casom nevytriezveli a neboli nuteni riesit rychlo FL... 8-s
Ale tu už prenechám pole pôsobnosti nadšenému štvorkruhárovi RS6, ktorý zvestuje príchod "E-laderu" už mesiace. 😄
Aj A4 uz bude moct mat na palube 48V, pokial to bude potrebovat ( motory s E-Laderom ako aj ty pises ). Zatial veci pouzite v nej 48V nepotrebuju, ale platforma ju podporuje. Takze ked bude treba, objavi sa aj tam.
Ocakavam ju najneskor s prichodom RS4, ktory uz ma mat E-Lader.
Dost mozne ze sa ale mylim, resp. spravne predpovedam S4 TDi, v ktorom by sa vdaka tiez mnou predpovedanemu E-Laderu objavila 48V siet.
No a mozno aj ten "mild-hybrid", ktory by fungoval ako som popisoval davnejsie ( 48V 11 kW el.motor v prevodovke / 10kW generator ) bude skor.
Aj tie aktivne stabilizatory a ovladanie zadnej napravy by som pre RS nevylucoval - ak chcu fakt ze vyprasit M / AMG... 😉
Lenze prototypy neratajme, takze Audi splnilo tych 48V a E-Lader pre Q7/SQ7. 😉
Tesim sa na dalsie aplikacie. Tie stabilizatory vypdaju genialne ( lepsie ako BMW riesenie ), zadna natacacia naprava tiez... 😄
aj ja edit 😄 😒br /> Ano, vraj prvy E-Lader v "benzine" ma byt pre motor do RS4/5 a vraj to ma byt V6... 😒
Veeeeeeeeeelmi som chcel R5 ! 😒
Tento system el. kompresoru maju rozpracovani viaceri popredni vyrobcovia v celkom pokrocilych stadiach vyvoja. Normalne som mal obavy, ci to nasi stihnu predstavit ako prvi tak ako slubovali...
Ale stihli, a som za to nesmierne rad ! 😄 :yes😒br />
Takze uzivajte si novu epochu v preplnovani motorov !
Prave sa zacala ! :-! :yes: :yes: :yes: :yes:
250ms, o kterych se pise jinde, neni 0. Ona i aktualni M4 ma system na to aby konvencni turbo neztracelo tlak a tocilo az 120tis. ot. ikdyz neni pod plynem, a ze by se recenze toho auta nejak zminovali o nulove prodleve se rict neda. Prodleva se tam furt kritizuje.
Na papire vypada preplnovani el.kompresorem velice slibne, tak slibne jak uz dlouho nic, ale pockam radeji nez se s tim nekdo sveze. Na papire vypadal zazracne i wankel. 😉