Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Řidič007
Prostě šmejdi. Jiná možnost není, protože 5 t za vyšití loga na jednu opěrku by nevzal ani zlatník za vyšití zlatou nití. Podle článku mě také napadá, že největší luxus je posezení v masážním křesle v obyváku, kdy není slyšet žádný motor, šum větru aj.
Taky je zlatník na každém rohu. 25t? Pro typického kupce výdělek za necelou hodinku práce, takže z toho úhlu pohledu to taková křivda není. Ale samozřejmě že je nejlepší sedět v hospodě s chlapama a nadávat na zbohatlíky 😉
Tak nějak. Borec nechápe že tyhle auta si kupují lidé kteří vydělávají i když spi. Každé ráno když se vzbudi mají na účtu mnohem a mnohem víc než je cena toho vyšití loga.
Ale taky to není potřeba démonizovat. Dnes je myslím vcelku běžné si rolls koupit i pro ,, obyčejného ,, člověka ,, . Nemusí to být nutně miliardář nebo nějaký vážený lord. Vždyť je to pouhých 7 mio.
Na to dosáhne dnes spousta lidí - když beru cenu auta jako 10% jejich ročního výdělku.
Spíš bych řekl, že rolls není zase tak úžasný a je to prostě nesmyslně předražené. Teda dle mé krátké a značně omezené zkušenosti.
Na to dosáhne dnes spousta lidí - když beru cenu auta jako 10% jejich ročního výdělku.
Spíš bych řekl, že rolls není zase tak úžasný a je to prostě nesmyslně předražené. Teda dle mé krátké a značně omezené zkušenosti.
A zmíněný příplatek za vyšité logo je pouhých 25t, to přece taky nejsou nějaké závratné peníze... některé příplatky v Audi Exclusive... no dobře, neříkám že jsou stejně vysoké, ale zase takový rozdíl to není.
To máš pravdu, vždyť za ty prachy, co stojí tenhle auťák se nedají ani zrenovovat semafory na jedné pražské křižovatce.
Předražené.... tohle není auto ve stylu "value for money". Kromě vší té dokonalosti se platí za exkluzivitu, vyjímečnost. Kdyby to bylo levnější, koupilo by si to víc lidí a ztrácelo by to na své okázalé jedinečnosti. Podobný přístup má Ferrari, když nedávno prohlásili, že nechtějí překročit určitý počet vyrobených kusů za rok, jelikož by pak už vlastnictví Ferrari nebylo tak vyjímečné. A tenhle přístup se mi líbí a podle mě do téhle třídy luxusních výrobků patří.
Šmejd je o tom, že výrobní cena je zlomek ceny prodejní. To je to celé. Není to o tom, že ten na to má a onen ne, ale o tom, že se najdou šmejdi, kteří odírají lidi. Takový český typický důchodce má přece také na Zepter, ale když si ho koupí, tak najednou se odsuzují "šmejdi", kteří mu ho prodali. Dtto v RR dělají voly z milionářů.
Mohl bych ti napsat pět rozdílů v těch dvou situacích, nebo hodit pár čísel o ziskovosti RR... ale mám pocit, že tady žádná úrodná půda nečeká.
Toto nie je iPhone vyrabany v Cine s nakladmi dajme tomu za 200 a predajnou cenou 3x vyssou.
Toto auto robia vynimocne materialy a hlavne tie talentovane ruky, ktore ho navrhnu a aj zmontuju - a tie sa nechaju zaplatit.
PS - Nepopieram, ze par % z ceny je urcite aj za tradiciu a imidz s nou spojeny. Ale aspon to nestrelis po 6 rokov v AAA >😁
Toto auto robia vynimocne materialy a hlavne tie talentovane ruky, ktore ho navrhnu a aj zmontuju - a tie sa nechaju zaplatit.
PS - Nepopieram, ze par % z ceny je urcite aj za tradiciu a imidz s nou spojeny. Ale aspon to nestrelis po 6 rokov v AAA >😁
Jo a navíc to má jenom dvoje dveře, malý kufr a velkou cenu. Prostě na Superba to nemá a fertig.
Anonym
a krásný článek. Děkuji do redakce za pěkný počin v mém nedělním dopoledni. Takhle to má být! :yes: :yes: :yes:
Anonym
Chlapi, když jsem si otevřel tenhle článek, měl jsem ještě ulepený voči, jak jsem chrápal. No a asi pět vteřin jsem si myslel, že je to česká značka na přání, na které stojí "Hnis Děs" a říkal jsem si, že majitel je neskutečnej vostříž. >😁
Anonym
RR má prostě styl, duši a charakter a to i po koupi BMW.
Vždycky když občas nějaký vidím v provozu, je to skoro jako zjevení, jako přízrak který tiše propluje ulicí a vy se jen ve strnulém úžasu díváte za ním a říkáte si jestli je to pravda nebo se Vám to jen zdálo.
Naživo v těsné blízkosti je to pak ještě jiný level.
No a Wraith je prostě nádherné kupé :yes😒br />
Jinak super test.
Vždycky když občas nějaký vidím v provozu, je to skoro jako zjevení, jako přízrak který tiše propluje ulicí a vy se jen ve strnulém úžasu díváte za ním a říkáte si jestli je to pravda nebo se Vám to jen zdálo.
Naživo v těsné blízkosti je to pak ještě jiný level.
No a Wraith je prostě nádherné kupé :yes😒br />
Jinak super test.
A já myslel, že ve strnulém úžasu jsou lidi, jen když to nějakej bambula rozbalí u Tesca s elektrickejma šoupačkama vod svého Voyageru.
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
Na 70% národa stačí ty el. šoupačky u Voyagera a další věci, co měly US káry v době, kdy evropa u aut ve stejný cenový relaci a třídě švihadla a míto klimy tak leda šíbr >😁 >😁
To máš nepochybně pravdu. však to byl fór... >😁
:yes😒br /> Zrovna koukám do vitríny na model Packardu. A myslím, že Packard zrovna zkoušel klimu do aut jako první, snad ještě před válkou. Ale jistej si nejsem. Neboj, vedle packardu stojí osmnáctina Cadyho V16 z přelomu 20 a30. :yes: :yes: :yes:
:yes😒br /> Zrovna koukám do vitríny na model Packardu. A myslím, že Packard zrovna zkoušel klimu do aut jako první, snad ještě před válkou. Ale jistej si nejsem. Neboj, vedle packardu stojí osmnáctina Cadyho V16 z přelomu 20 a30. :yes: :yes: :yes:
krasne auto..... a nazivo este krajsie a majestatnejsie ako na fotkach... co sa mi paci je to ze podla tych foto to vyzera tak ze sa bude dat celkom slusne pouzit aj ako 4 miestne auto... co ani v pripade velkych luxusnych kupe nie je vzdy uplna samozrejmost... k tomu vsetkemu aj na rolls to ma neskutocne velky kufor.... skratka nadpozemska dokonalost 😉
Deutsch
jak vypnu tu cervenou listu? uz me pekne s*re
Bully_
Tak repre auto a ma na ceske pomery tak interesantni RZ >😁
HNIS DES
HNIS DES
Zajímavé je, že je to na britských značkách s volantem vlevo...
mám pocit,že v británii zaregistruješ auto LHD a RHD a to isté asi aj v Holandsku.
Ale jo, v Británii zaregistruješ celkem kde co, nakonec už i u nás se "pravák" dá přihlásit... spíš mě to tak zaujalo, že to mají jako předváděčku zřejmě.
Slovensko a Estonsko su jedine krajiny EU, ktore neumoznuju registraciu RHD aut - a to v rozpore s europskou legislativou, ktoru de facto i de iure prijali do svojich zakonov.
V Britanii tento EU predpis dotiahli k dokonalosti - poistovne nesmu upravovat sadzbu podla toho, na ktorej strane ma auto volant.
Jedine co musi majitel LHD auta na ostrovoch urobit je presunut zadnu hmlovku/cuvacku ak su asymetricke, vymenit predne svetla (pripadne ich prepnut do RHD rezimu - na niektorych sa to da) a vymenit cifernik rychlomeru, aby bol dominantny udaj v milach.
V Britanii tento EU predpis dotiahli k dokonalosti - poistovne nesmu upravovat sadzbu podla toho, na ktorej strane ma auto volant.
Jedine co musi majitel LHD auta na ostrovoch urobit je presunut zadnu hmlovku/cuvacku ak su asymetricke, vymenit predne svetla (pripadne ich prepnut do RHD rezimu - na niektorych sa to da) a vymenit cifernik rychlomeru, aby bol dominantny udaj v milach.
Nikoloki
Dá se k tomu vůbec namontovat tažné zařízení? 😉
gil54
.....tohle auto vůbec nemá, autor si popletl otáčkoměr s tachometrem. ;-\
(Cituji: A z osmdesátky na stodvacítku se tenká ručička otáčkoměru přemístí za podobně fascinujících 2,8 sekundy.)
(Cituji: A z osmdesátky na stodvacítku se tenká ručička otáčkoměru přemístí za podobně fascinujících 2,8 sekundy.)
Ondore
Mám rád prirovnania a toto z článku sa mi fakt páči😒br />
"Vyrobit jedno kupé Wraith trvá 450 hodin, to je 18 a tři čtvrtě dne. Samotný interiér zabere 17 dní. Takové Toyotě trvá jedno auto 17 hodin."
Len celkom nerozumiem, čo to znamená v praxi, to akože je Wraith vymazlenejší ako Toyota? Kto by toto povedal?!?? 😄 😄 😄 Btw, taký volant do Lexus LS sa vyrába 38 dní 😉 [odkaz]
Teraz vážnejšie. Mám rád RR, mal som tú česť cca 400 km ako spolujazdec v Ghost-ovi a vysoká vlna na koberčekoch ma tiež dostala 😄 Ale čoby plebs bez rodokmeňa zodpovedne hovorím, že na takové to domáci ježdení stačí jeden obyčajný LS 600h L, potom poľahky zatlačíte slzu za Ghostom 😉
Len celkom nerozumiem, čo to znamená v praxi, to akože je Wraith vymazlenejší ako Toyota? Kto by toto povedal?!?? 😄 😄 😄 Btw, taký volant do Lexus LS sa vyrába 38 dní 😉 [odkaz]
Teraz vážnejšie. Mám rád RR, mal som tú česť cca 400 km ako spolujazdec v Ghost-ovi a vysoká vlna na koberčekoch ma tiež dostala 😄 Ale čoby plebs bez rodokmeňa zodpovedne hovorím, že na takové to domáci ježdení stačí jeden obyčajný LS 600h L, potom poľahky zatlačíte slzu za Ghostom 😉
Dinar
jakkoliv s plebejskou technikou BMW je prostě něco, něco, co se nahradit sebelepším modelem premiového výrobce nedá. To kouzlo je právě v těch x hodinách ručního sestavování, které Rollsy staví na jiný level než sebelepší produkt linkové výroby. Prostě dokonalost v každém detailu a jízdní zážitek nesrovnatelný s jinými auty. :yes:
Phantom je nesrovnatelně dražší. Uvidíme jak dopadne SUV. V Autotestech to vyšlo před x měsíci, až po čase v běžném čísle, web dokonce enormní zpoždění. Normálně to tak nebývá. Přízrak jezdí parádně, na Rolls je to i dobře dynamické. Zbytek je takový klasický. Věřím, že ty dny se Babor do práce vyjímečně i těšil. Na tuzemské poměry to není špatně napsané.