vidiet aj predne partie ... ale tie uvidime asi az v detroite ... zatial ale mi to pride o moc krajsie ako prius.... aj interier zda sa bude celkom fajn ( ziadna divocina ) ... hyundai s tymto modelom vo svete moze prekvapit... sam som zvedavy co to nakoniec bude ten ioniq... a uvidime co na to vzhladovo rozporuplny novy prius a jeho predaje ( uz mozno tento rok ) ... zatial to teda vidim pre ioniq nadejne ... je vidiet ze hyundai vie co robi .... nemam pochyb o tom ze to moze byt skutocne velky konkurent pre prius :yes:
ved prave tej ceny sa obavam... ale ani prius nie je u nas lacny a v europe tiez moc nefrci..... ioniq si to s priusom rozdaju asi askor niekde mimo europy
hele a neni tenhle model Hyundaie nahodou pro tebe v rozporu? ;-) to je divne ze "hyundai vie co robi" ale ty pises v jinem vlakne presne opacne "cas ukaze kam to elektricke auta dotiahnu.... ale podla mna daleko nie ... nedavaju zatial ziaden zmysel ani z hladiska usetrenia penazi ani z hladiska zachrany planety a moc pekne mnohe z nich ani nevyzeraju" oboje citace jsou z tvejch postu
hybrid je ok..... nie je to ani zdaleka cisty elektromobil.... a prave hybrid ( kombinacia benzin plus elektomotor ) je cesta do buducna pre vsetky znacky ...a to nepisem uz prvykat ( a toyota to vedela s modelom prius uz davno kde je cesta ) ... coskoro bude mat kazda automobilka aj zopar hybridov... ciste elektroauto je ale nieco ine ... v nom ozaj nevidim cestu ani masove a dostupne riesenie... a nejde len o dojazd... je tam viacej veci ktore tomu brania.... takze nie ciste elektro... ale hybridy su podla mna jasna cesta... toyota je zase 20 rokov pred okolitym svetom .. nic nove... ale hyundai je jeden z mala ktory ma na to aby tento naskok toyoty casom stiahol... ioniq vyzera zatial nadejne.... v eu ale jeho uspech samozrejme necakam .... tu pofrcia golfy v dizli aj dalsich 30 rokov... priserna predstava ale co spravime .. bezny clovek je voci tomuto bezmocny a nemoze to zmenit
Jakékoliv auto mající startér, alternátor, spojku a klasickou/automatickou převodovku nemůže konkurovat Priusu, který má toto všechno hybridním systémem nahrazeno, zatímco jiní včetně Ioniqu k tomu všemu hybridní systém přidávají navíc. Prius (hybridní systémy Toyoty vůbec) jsou prostě úplně jiným řešením pohonného systému :-! …
presne si trafil... prednosťou Toyoty je nezničiteľná primitívna prevodovka...., deficit hnacích remeňov, reťaz v motore, štartovanie z veľkej baterky.... narvať debilnú dvojspojku do hybridu je asi taká kravina s akou prišiel aj odišiel peugeot.. Toyota to robí najlepšie lebo najjednoduchšie. ostatní sa asi ostýchajú kopírovať jednoduchosť aby nedostali nálepku kopírovačov... pre Toyotu je to plus.... toto skončí v zabudnutí ako naftový hybrid Peugeotu s rozdeleným pohonom....
To bolo pindania, ked Civic 8G prisiel s delenym zadnym oknom. Vyhlad dozadu onicom a zda sa, ze to delene okno sa celkom ujalo (a ten zly vyhlad v C8G dozadu sa nepotvrdil). Z praktickeho hladiska je to praveze super, akurat prekryva oslnive svetla aut iducich za mnou...
Je to sice hybrid a ještě k tomu Hyundai, ale musím objektivně konstatovat, že vnější i vnitřní design vypadá asi tak 10x lépe než u nového Priusu! :-):yes::yes::yes:
Pripomina to Prius, zbytocne sa drzali toho dizajnu s nakopnutym zadkom, ale as kvoli bateriam. Interier je velka parada. V porovnani s i30 rozdiel galaxie.
Nedrzali sa ziadneho designu Priusu ani to nema nic s ulozenim baterii.. je to jednoducho najaerodynamickejsi tvar zadku.. preto ho ma Ampera, Prius, Civic atd.. a ma to vyhodu ze ti nesvietia auta za tebou do spetaku.
Skica pekna.. auto skarede. Neviem ako chce tak slabym elektromotorom konkurovat Priusu. Prius ho ma 2x vykonnejsi a velmi casto je jeho vykon nedostatocny na udrzanie 55ky v meste.. Idealny by bol 100k .. tento 32kW je smiesny.. Prius moze byt kludny :-)
Lidi sakra proberte se, sice vzhled je důležitý, ale na to to auto nejezdí... a když Toyota vlastní přes 300 patentů na hybridní technologii, která je zatím nejjednodušší a díky tomu nejspolehlivější tak pokud nedojde ke spolupráci dvou automobilek tak žádný konkurent pro Prius není v hybridní kategorii... Toyota jede ;-):yes:
Použitá "převodovka," tedy to, co dělá HSD tak jednoduchým, je ze 60./70. let od TRW. Ani Toyota v 90. letech nemusela platit za licenci, protože patent už tou dobou neplatil. Toyota pokročila v řídící elektronice a to je to, pokud vím, na co například Ford od ní získal licenci.