Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
252kW
2
Vypadá to, že turbíny ovládnou svět. Naštěstí až v době, kdy už budou elektromobily reálnou alternativou pro většinu. Doufám, že nový Prius bude ještě bez turbíny. Spolehlivost je pro někoho hodnotnější než úspora 0,5l paliva při klidné jízdě a vyhození 2l paliva při drsnější jízdě.
Mig_35
1
A proč ti to vadí? Je to hybrid, reakce na plyn bude naprosto bezprostřední... kvůli zvuku? 😉
252kW
2
Kvůli spolehlivosti. Nejde jen o samotné turbo, ale i zbytek motoru. Atmosférický atkinson v současném priusu byl vzorem spolehlivosti a dlouhé životnosti stejně jako jeho předchůdce taky atmoaktinson 1,5. Např. obří spotřeba oleje současných turbo BMW i VW motorů jasně ukazuje na těžko překonatelný technologický problém nebo neschopnost motorářů.
TeeJay
3
Jenže VW a BMW opravdu není Toyota. 😉
Gatto
Je třeba si uvědomit, že podstatná část článku cituje jen spekulace, které postupně zveřejnilo několik zahraničních internetových atomobilových stránek. O různých motorech V6 a V8, jako o možných pohonech nového LS, se toho již napsalo hodně, ale zatím nikdo z Lexusu nic takového nepotvrdil, nekomentoval, nenaznačil. Platí to i pro obvykle sdílné šéfy australského zastoupení Lexusu a různé japonské časopisy. Abych nekřivdil, auto.cz celkem věrně cituje obecné a poměrně nicneříkající vyjádření pana Uyttenhovena.
Co jisté je, jsou již registrovaná označení LS 500 a LS 500h. Zjevně chybí ještě velmi pravděpodobná a obecně očekávaná FCV verze, jejíž koncept bude možná představen za pár dnů v Tokiu, a také nejvýkonnější verze, které by skutečně V8 s turbem slušel. (V souladu s pravidly Lexusu by se mohla mohla jmenovat např. LS F...).
Ne všichni čtenáři se v produkci Lexusu orientují, takže by bylo od auto.cz férové, kdyby fotku v záhlaví článku viditelně označilo jako ilustrační. S vlajkovou lodí LS nemá nic společného, ukazuje totiž koncept LF-Gh z roku 2011, který předznamenal příchod nového GS. Mimochodem, britský Autocar použil ve svém článku, jenž byl jedním ze zdrojů pro příspěvek auto.cz, stejný obrázek.
Co jisté je, jsou již registrovaná označení LS 500 a LS 500h. Zjevně chybí ještě velmi pravděpodobná a obecně očekávaná FCV verze, jejíž koncept bude možná představen za pár dnů v Tokiu, a také nejvýkonnější verze, které by skutečně V8 s turbem slušel. (V souladu s pravidly Lexusu by se mohla mohla jmenovat např. LS F...).
Ne všichni čtenáři se v produkci Lexusu orientují, takže by bylo od auto.cz férové, kdyby fotku v záhlaví článku viditelně označilo jako ilustrační. S vlajkovou lodí LS nemá nic společného, ukazuje totiž koncept LF-Gh z roku 2011, který předznamenal příchod nového GS. Mimochodem, britský Autocar použil ve svém článku, jenž byl jedním ze zdrojů pro příspěvek auto.cz, stejný obrázek.
Ham.
není to trochu chudý vrchol ve třídě, kde stále tvoří top šestilitrové dvanáctiválce?
Eště netušíš výkon hybridu a už máš jasno? 😄
Jag XJ, Porsche Panamera ani Maserati Quattroporte taky nemaj V12 😉
Jak sám moc dobře víš prodeje V12 sou okrajový, je to jen prestižní nebo spíš ultraprestižní záležitost
Lexus LS je svuj, originální a je to tak dobře :yes:
Jag XJ, Porsche Panamera ani Maserati Quattroporte taky nemaj V12 😉
Jak sám moc dobře víš prodeje V12 sou okrajový, je to jen prestižní nebo spíš ultraprestižní záležitost
Lexus LS je svuj, originální a je to tak dobře :yes:
"Jen prestižní záležitost" to samozřejmě je, ale prestiž je právě to, oč v této třídě kráčí až v první řadě.
Lexus tam mal vždy "len" osem valce ... Takže celkom v pohode že by aj ostali pri ôsmich 😄 len tým že znížia objem, tak to musia nahradiť turbom 😐 keďže už aj teraz mali na výber s osem valcom elektromotory, tak by im ten výkon nestačil bez túžba asi
...
...
Vyvíjet V12 je v dnešní době pro Lexus, Jag nebo Maserati naprostá blbost
Bez prestiže bude navždy i Porsche 😉
Zato VW Phaeton je prestižní žejo 😄
Bez prestiže bude navždy i Porsche 😉
Zato VW Phaeton je prestižní žejo 😄
Prestíž je až na prvom mieste a preto tvorí väčšinu predaja v EU 6 valcový dízel
Prestiž modelu se neodvíjí od nejslabší motorizace, ale naopak vždy od té "královské". A co se prodává v EU (tady má LS prodeje tak jako tak blízké nule) je jedna věc, druhá věc je, co se prodává v Číně, USA nebo v bohatých arabských zemích a tam je to hodně jinak.
V zásade súhlasím, otázkou je, koľko sa predá vo svete 12 válcových motorov, resp.aký je ich podiel z celkovej produkcie v luxusnej triede a či má zmysel pre Lexus niečo podobné riešiť a vyrábať z hľadiska ekonomického. Keďže peniaze sú väčšinou až na prvom mieste 😉