Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Ja Prvni 123
Pokud tady měl někdy plány na ovládnutí světa, tak to byl ten, co teď má z ostudy kabát.
A úspěch automobilky se FAKT nepozná podle počtu prodaných auta... ale podle měrného zisku.
>😒]
A úspěch automobilky se FAKT nepozná podle počtu prodaných auta... ale podle měrného zisku.
>😒]
Už jste někdy slyšel o nadsázce? Možná by to chtělo dělat něco pro snížení množství žluči v těle. 😉
Ti, co teď mají z ostudy kabát takové plány mají a dokonce vycházejí (vycházely). Naproti tomu Marchionne má zatím plány, které nevycházejí, proto jsem si dovolil tuto bezpochyby lynčováníhodou poznámku.
Ti, co teď mají z ostudy kabát takové plány mají a dokonce vycházejí (vycházely). Naproti tomu Marchionne má zatím plány, které nevycházejí, proto jsem si dovolil tuto bezpochyby lynčováníhodou poznámku.
kundalini_it
A jak je to s ovládnutím světa u VW. Už jim prasknul pupek? A co propady prodejů VW v Číně?
Z Auto.cz se stává opravdu s prominutím novinářská žumpa.
Maserati 1-6 celosvětově 15587 ks -11%
Maserati USA 1-9/2015 -8% (Jaguar -5,2%, Bentley -9,6😖
Maserati Evropa 1-8/2015 +4,5%
Jistě by stálo za zmínku, že letos už prodávají pouze 2 řady - příprava SUV + Alfieri.
Proto jsou předpoklady vedení udržet cca prodeje letos na číslech z loňského roku, nic o navyšování neříkali.
Trochu víc pracovat a méně používat bulvární slova.
Z Auto.cz se stává opravdu s prominutím novinářská žumpa.
Maserati 1-6 celosvětově 15587 ks -11%
Maserati USA 1-9/2015 -8% (Jaguar -5,2%, Bentley -9,6😖
Maserati Evropa 1-8/2015 +4,5%
Jistě by stálo za zmínku, že letos už prodávají pouze 2 řady - příprava SUV + Alfieri.
Proto jsou předpoklady vedení udržet cca prodeje letos na číslech z loňského roku, nic o navyšování neříkali.
Trochu víc pracovat a méně používat bulvární slova.
Uvidime, jak to dopadne. Co jsem se dival zpet na 2 roky stare zpravy o planech, tak pro rok 2015 meli 50 000 kusu a cil je 2018 a to 75000 ks. No maji letos co dohanet, aby byli tam, kde byt chteli.
Jinak GrandCoupe a GrandCabrio je stale v prodeji. Ghibli i QP jsou stale relativne mlade modely na to, aby jim nejak zasadne klesaly prodeje.
Jinak GrandCoupe a GrandCabrio je stale v prodeji. Ghibli i QP jsou stale relativne mlade modely na to, aby jim nejak zasadne klesaly prodeje.
Nechci se hádat, ale někde jsem četl, že letos již Grand nebude nabízeno. Možná změna.
S SUV a Alfieri nevidím problém prodej 75tis( + nástupce GrandCoupe)
S SUV a Alfieri nevidím problém prodej 75tis( + nástupce GrandCoupe)
Přemýšlím, co jste tím vlastně chtěl dokázat. Že má článek pravdu? Děkuji, to je mi známo. Faktem je, že Maserati klesá, místo aby stoupalo, dokonce kvůli tomu nesnižuje, ale dokonce zastavuje výrobu. Jak píše výše goes, plány byly na letošek 50.000 a růst, nikoli (zhruba) 30 tisíc a pokles.
Kupé i kabrio se stále nabízí a i kdyby to byla pravda, hovoříme řádově o stovkách kusů letitých modelů, které celkový výsledek moc neovlivní.
Je trošku zvláštní mi na jednu stranu vytýkat lehkou nadsázku, odkazující na Marchionneho vzdušné zámky a na druhou argumentovat nepravdami.
Kupé i kabrio se stále nabízí a i kdyby to byla pravda, hovoříme řádově o stovkách kusů letitých modelů, které celkový výsledek moc neovlivní.
Je trošku zvláštní mi na jednu stranu vytýkat lehkou nadsázku, odkazující na Marchionneho vzdušné zámky a na druhou argumentovat nepravdami.
Vaše slova: letos došlo k dramatickým propadům na obou klíčových "sedanových" trzích - v USA a Číně
Přijde Vám prodej v USA 1-9/2015 -8% jako dramatický propad?
Kde máte vyjádření, že mají letos růst?
30.4. vyjádření H.W. pro Matt Zuchowski (výběr jedné otázky)
In 2012, Maserati was making around 6000 cars a year, the first goal is to surpass 50,000 cars annually. How is that progressing and what's the future goal?
That was just an intermediate step in our journey to have six models and the global sales of 70,000 in 2018. Our goals currently depend on the availability of the third model, the SUV, which we presented in 2011. Since that first outing everything in it has been shuffle😜 we have moved the production from the US to Italy, where it will start early next year. Our current forecast is that our sales volumes which were 36,500 last year will remain flat this year and when we have the Levante SUV we'll achieve the next sales level.
Chcete to i přeložit?
Přijde Vám prodej v USA 1-9/2015 -8% jako dramatický propad?
Kde máte vyjádření, že mají letos růst?
30.4. vyjádření H.W. pro Matt Zuchowski (výběr jedné otázky)
In 2012, Maserati was making around 6000 cars a year, the first goal is to surpass 50,000 cars annually. How is that progressing and what's the future goal?
That was just an intermediate step in our journey to have six models and the global sales of 70,000 in 2018. Our goals currently depend on the availability of the third model, the SUV, which we presented in 2011. Since that first outing everything in it has been shuffle😜 we have moved the production from the US to Italy, where it will start early next year. Our current forecast is that our sales volumes which were 36,500 last year will remain flat this year and when we have the Levante SUV we'll achieve the next sales level.
Chcete to i přeložit?
MGRR
Typově "podobné auto" (neřeším výkony, elektro a pod)
Tesla: [odkaz]
Maserati: [odkaz]
Tesla: [odkaz]
Maserati: [odkaz]
cudzinec11
Tym 50000 bez SUV snad nikto neveril... S SUVckom to daju - skor ci neskor. Ono tie velkohube vyhlasenia treba vydelit dvomi a hned to bude OK.
Zaroven taky ono povestne zpracovani je vselijake, jen ne dokonale na auto daneho loga a ceny. Ano z pocatku boom byl jasny, Maserati cenove dostupnejsi, ale co to auto realne nabidne mimo pocit a logo? Zajimave jizdni vykony urcite ne. To auto ma 5 metru delky a v top verzi vazi pres 2 tuny. Je to jako atlet mezi zapasniky suma. Proste kategorie rychlych sedanu, se kterymi si ale nikdo nejake zatacky neuzije, leda tam magistraly, tunely a dalnice.
Takze cast zakazniku podlehla, vymenila Nemce za Itala, jenze ostatni uz ocividne nechteji. Zaplatit o 20% vice za auto s nejmensim prostorem, nejmensi vybavou, nejhorsi dynamikou, (ve verzi 4x4 s nejhorsim pohonem daneho typu) na danou tridu ne dobrym zpracovanim se uz proste zakaznikum nechce.
Navic tim, jak se z toho stavala "masovka" tak prestava byt zajimave mit auto s tim logem. Ono to dnes potka clovek v kazde vesnici, ne jako kdysi, kdyz bylo potkani s Maserati svatek. A platit o 20% vice za toto se uz asi nechce...
a mohu mírně porovnat s audi a malinko s bmw. Jízdně a zvukově si myslím že je maserati boží. To že nemělo hedab display atd. mě fakt nevadilo. Dle servis mana ani zásadní problémy u zatím prodaných. V ČR prostě v této třídě vládne DE. Nechápu, ale moc proč. O zpracování...našel jsem nedokonalosti i u A8 a mercedesu nesoměrná tlačítka vrzající výplně dveří apod. U ghibli také drobnosti jsou , ale na místech o, kterých ani nevíte ..např dolní zakončení švu v místech pod úrovní kolen. Možná trochu archaický monotor. ...drobnosti. jízdně , ale výborné.
Co se tyka vybavy - ano, casty argument je, ze to neni treba. Ano neni, zilo se bez toho desitky let, spousta aut to nema stale, ale proste ma to byt konkurent nemecke trojky, vuci ktere se prosta auta vyssi stredni pomeruji (a nejen u nas, ale minimalne v ramci Evropy a i v US maji Audi, BMW a MB velke jmeno) a vuci nim to auto nenabizi v podstate nic. Vybava konci navigac a dual klimou. A to je jeste palubni system z koncernu FCA plne dotykovy a naprosto nepouzitelny za jizdy. Zadat trasu v navigaci za jizdy je v podstate nemozne, lepsi system napr. pres nejaky ovladac by proste zlepsil to ovladani.
Co se tyka zpracovani, tak to, ze co neni videt, to Ital neudela je jedna vec, to ani neresim. Ale jde o i jine detaily. Interier jako takovy je paradni bez debat, tam chyby nejsou. Ale kdyz clovek zamiri k licovani dilu kary, chromovych doplnku, vika kufru apod. tak tam to proste vidi a to neni boj o milimetr (byt v dnesni dobe i milimetrove nelicovani nema duvod), ale to je proste na prvni pohled videt a ano, byt se na to nejezdi, tak se nebavime o aute za 200tis. kde to clovek tak nejak prijme, ale bavime se o luxusni a prestizni znacce s cenami, ktere nejsou uplne nizke a argument "i na Audi jsem neco nasel" ma byt omluvou?
Na druhou stranu pres spoustu nedostatku, ktere se mohou zdat pro mnohe malicherne (ale v ramci tridy kde se pohybujeme jsou to pomerne zasadni veci) a presto, ze to auto nikdy nevyhraje vuci nemecke konkurenci jakekoli tabulkove srovnani ma neco, co nejde popsat a proc to ma smysl koupit.
Staci k nemu jit a uz se clovek smeje. Nasednout, nastartovat a vse ma v pazi. At si mne ta audina pozavodi, no a cooo...
2. U Maserati ide o prestíž, ktorú nemecké masovky nedokážu ponúknuť. BMW 550, či 520, vyzerá rovnako a to snobovi vadí.