Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeBMW X4 M40i oficiálně: 360 koní a stovka pod 5 sekund, v Česku od února 2016
15 komentářů
3_diamanty
ked dnes uz mame "rodinne" SUVecka zrychlujuce pod 5s .... maju to dnes sportove kupatka ozaj tazke... zbohom RCZ
dakk68
Proč,a na co..Však se muže jezdit devadesát a při výkonech to čoudí..Nečtete ted aférky???Vyrobci,,prosím vas už nedějte takovy dizajnový krámy,spotřebitel dostal rozum a pranýřuje,,,on prý nechce podvoná a nečistá auta........Novináři to povídali...vite??? :-!
... A že X4 je fakt ošklivý auto. :-!
Edit: ještě by se možná hodilo říct, že pro M40i se spešl dodávají NON-RFT Michelin PSS a barva Long Beach Blue.
Podle mě nějakých pět deset asi přidají.
Raději nízkotlaké turbo, klidně i pod těch "obyčejných" 250kW, hlavně ať to má pořádný podvozek a řízení.
Btw. stavím fľašu Cabernetu, že M2 bude mať viac, ako 265 kW (lebo marketing). 😉
Kazdopadne muj tip a dlouho se o tom mluvilo na na forech je 270kw. Ze to nebude vic nez 270kw se o tu flasku klidne vsadim. 😉
Btw. ak by BMW zaujímal jeden bycharský názor, ja by som skôr ako SUV-kupé bral nejaké 2 Gran Coupé, teda nejakú zmenšeninu 4GC (a teraz do mňa). 😉
Ve finále to ale nevadí, protože jestli udrží stejný koncept jako s 1M (a vše nasvědčuje tomu, že ano), tak vedle nemůžou šlápnout a bude to taková nová 1M s podvozkem a řízením z F80/F82. Na hmotnost jsem zvědav. 1Mko váží 1570 (EU), M235i váží 1530 (EU), tak pokud se jim to podaří dostat pod úroveň M235i (trochu o tom pochybuju), tak by to byla bomba. Víc koní to auto nepotřebuje a nižší hmotnost by jen vylepšila jízdní vlastnosti + k tomu Micheliny PSSka 255/35/19 a 275/35/19 a bude to paráda.
Moja téza bola len o tom, že zákazníkom sa môže javiť M2 ako primálo výkonnejšia, ako M235i a z hľadiska marketingového product placementu je pre M2 optimálny priestor presne v strede medzi M235i a M4, čo je cca. tých 280 kW.