BMW se nadále ztrapňuje a úspěšně směřuje do pozice kvalitativního odpadu kupovaného lidmi, co neznají Lexus nebo emériky. Bože, kdyby mi někdo v době poslední atmosférické R6 M3 řekl, že budu plivat po svojí značce, jejíž logo jsem si málem nechal vytetovat na rameno....ještě, že jsem to neudělal.
Poučení pro všechny - žádné tetování s logy automobilek nebo jmény ženskejch.
Co je na 20d spatne? Kazdy jubilejni model musi byt vnucen nejake M3? Neprijde ti spis to jako pretvarka-saskarna?
Me to prijde naopak hezke, ze si takto specialni kus muze uzit i bezny, dlouholety zakaznik pro ktereho to byla urcite udalost. Proc ne.
Uniká ti, že diesel je dražší než benzín a že mezi M3 a Disgustingem je nějaký ten mainstreamový benzín. Menší trapas by byl, kdyby ta trojka měla benzínový tříválec. Trojka s trojkou.
Kdyze sis to tetovani chtel placnout na telo? V "době poslední atmosférické R6 M3", takze pred cca 10 lety? Zvlastni, tehda BMW 20d urcite nenabizelo, tehda urcite vedlo jen benziny. :yes:
Tehdy BMW dělalo řidičsky nejlepší šestiválce a otevřeně a trefně kritizovalo nahánění výkonu pomocí turbodmychadel. Dát na diesela emkový znak by v té době vyvolalo revoluci stejně jako existence tříturbového sazometu v jakémkoliv modelu. Jediné světlo na konci tunelu je pro tyhle fušéry už jen elektromotor.
I tehda jsi si mohl koupit 320d s Mpaketem, takze znacky ///M (treba na kolech, volantu, radicce...) jsi mohl mit uz v generaci E46 na kde cem, ne jen na M3. Jinak zadne skutecne ///M s dieslem do dnes BMW nevydalo (neplest s ///M performance, ekvivalentem S od audi). Turbodmychadla jsou odrazem doby. Vzdychat nad starymi dobrymi casy sice muzeme, ale ze jsou pryc, za to nemuze BMW (MB, Audi... dopln si). Za to si muzeme leda my, tim koho volime a co nam ti nasi zastupci pak vymysli za normy a zakony. Bez downsizingu se dnes neobejde jediny vyrobce.
Tva nespokojenost s aktualnim stavem je pochopitelna, ale smerujes ji spatnym smerem. 😉
Hezky si to napsal. Málem jsem zapochyboval. Faktem je, že i dnes atmo motory existují a to že BMW za nimi nestálo nejdéle ze všech automobilek, ale naopak jako jedni z prvních je úplně vyřadili....dá se to považovat za pokrytectví a podraz.
Ne, BMW právěže nabízelo jak NA, tak FI I6 současně několik let. Dokonce měli i 528i a 530i F10, a můžeš se kouknout třeba na mobile.de kolik se prodalo 528/530 a kolik 535i.
BMW reflektovalo prodeje a trend v průmyslu. Ale co, klidně to jak chceš.
Nevím o žádné automobilce D3, která by dnes nabízela atmo motory.
Bééé, rozšlápl si chlapečkovi jeho oblíbené autíčko ty cyniku.😒
Na EU-USA trhu je někteří stále nabízí. BMW mělo víc bojovat v vzdělávat svoje zákazníky. Třeba ty co ani nevědí jestli mají předokolku nebo zadokolku. Kdo se přizpůsobuje blbosti, sám se stává blbcem.
Každý dospělý by si měl zachovat vnitřní dítě. V téhle diskuzi zaznívají pádné argumenty z obou stran a jestli náhodou tím dítětem myslíš mě, tak nemáš smysl pro humor.
V jakých ohledech? Časy v zeleném pekle mají některé ameriky bez turba perfektní. Japonci taky všude necpou turba. Mám pocit, že máte omezený rozhled jen na motory v Octávii a Fábii, ale dál nevidíte. To že se ztrapňuje Pepa neomlouvá ztrapňování Míry, tak laskavě přestaňte argumentovat tímhle způsobem.
nečítal si test 535 GT? tam vyznelo .že diesel je lepšia voľba ako benzín. BMW mám rád no ale,holt prišla iná doba,tak sú iné požiadavky od zákazníkov.
No, nevím. Seděl jsem teď ve Frankfurtu v Lexusech, jmenovitě v RC-F, což by mělo být kladivo na M3ku a byla to jedním slovem hrůza. Pod kapotou je sice osmiválec, ale ten interiér to byla naprostá katastrofa (zvenčí jakžtakž, ale do M3 daleko daleko). Na stánku BMW byla M3 (pravda v Performance interiéru), tam se měli pánové od Lexusu podívat, jak vypadá pěkný sportovní interiér.
Poučení pro všechny - žádné tetování s logy automobilek nebo jmény ženskejch.
Škoda, že sis logo nenechal vytetovat. Smál bych se ještě víc. >😁
[odkaz]
"On: Řekni mi nějakou sprosťárnu. - Ona: VW Golf 2.0 Diesel"
Málem jsem spadnul ze židle >😁 >😁 >😁
Za všechno stejně můžou ilumináti. :-!
Me to prijde naopak hezke, ze si takto specialni kus muze uzit i bezny, dlouholety zakaznik pro ktereho to byla urcite udalost. Proc ne.
Tva nespokojenost s aktualnim stavem je pochopitelna, ale smerujes ji spatnym smerem. 😉
BMW reflektovalo prodeje a trend v průmyslu. Ale co, klidně to jak chceš.
Nevím o žádné automobilce D3, která by dnes nabízela atmo motory.
Na EU-USA trhu je někteří stále nabízí. BMW mělo víc bojovat v vzdělávat svoje zákazníky. Třeba ty co ani nevědí jestli mají předokolku nebo zadokolku. Kdo se přizpůsobuje blbosti, sám se stává blbcem.