Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Ford Mustang 2.3 EcoBoost Convertible – Návrat ke kořenům

91 komentářů

Avatar - fOE
fOE
Spotreba je jednim slovem famozni. Behem novinarskeho testu, zrejme casto jedouc ve dvou (kila navic) v aute ktere uz tak neni nijak lehke, se strechou dolu (horsi aerodynamika) atd. se dostat s 317k autem pod 10L kombinovane je na pet z peti. Vzdyt o hodne lehci golf R s pevnou strechou a s mensim motorem tu jezdil za vic.
Za tohle ford zaslouzi :yes: .
Joab
Přesně, normální člověk prostě zdědí čtyři mega a nemusí se nesmysly typu hypoték vůbec zaobírat. Nojo, sakra😊
Avatar - fOE
fOE
U ecoboostoveho mustangu podle me je, asi ne zasadni, ale potesi. Ze nejaky litr navic nebude resit majitel V8 je asi jasne (a pro zachovani dusevniho zdravi maximalne doporucene >😁 ), ale je fajn vedet, ze si clovek muze doprat ameriku a nebe nad hlavou a nesezere ho to na spotrebe o nic vic (ba naopak mene) nez rychly golf. 😉
Avatar - fOE
fOE
Prez mega stoji 90% premie a divej v cem se prodava.
Ale chapu kam s tim miris a zvlast u kabrioletu, ktery bude nejspis vikendovka, mas nejspis i pravdu.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Za 10 jezdí i naftový passátí 😉 No, na to, že je to EB, kdy tuhle spotřebu zvládnout i ty jednašestky/jednapětky, to je opravdu nevídané 😄
MariAchi
Spotrebu resi vsichni, i s auty za 100 000€, jedini, kdo ji neresi, jsou ti, kteri by ji resit opravdu meli.
Avatar - rokyta.p
rokyta.p
Ten motor, to je takový poloviční mustang ne? nebo jsem sám komu chybí velká V8 ? Ale kouzlo to má pořád
Avatar - Bully_
Bully_
Nechapu smysl tveho prispevku. U drazsich a vykonnejsich aut jsou (krome vysoke porizovaci ceny) minimalne v Evrope tak vysoke ruzne poplatky, dane a pojisteni (jenom tohle bezne i nekolik tisic € rocne) + samozrejme vsude i naklady na servis a opravy, ze je nejakych par litru spotreby PH nahoru nebo dolu opravdu zcela zanedbatelny udaj. Nedovedu si predstavit tak vysoky kilometrovy najezd, aby se mne diky usetrenym i kdyby 5 l./100km pri tom vsem vubec kdy rentoval >😁 To muze mozna tak u levneho maleho auta, kde tvori spotreba PH urcite % vuci porizovaci cene + nakladum na provoz a servis.
Nizsi spotreba tak v tomhle pripade mozna prijemne potesi, ale nijak nerozhoduje. U vicemene vikendoveho vozu, urceneho pro "bezcilne" jezdeni to samozrejme plati o to vyrazneji.
Avatar - Anonym
Anonym
vůbec nejlepší by byl takovej Mustang 1,9 Tdi. Za 5,5 na sto mámo, to je panečku něco. Sazometem očouzenej zadní nárazník a už se to valí na projíždku.

To by národ hýkal blažeností.

No bohužel cena nafty vám už 4tý týden stangnuje, zatímco cena benzínu jde dolů, takže 3,40 rozdíl je fuč a aktuálně už je to jenom 1,40 >😁
blbý co.

Sazometům a dehtu zdar >😁
Avatar - Magister
Magister
Tak tak. Mustang se 4 válcem opravdu ne.
Avatar - Individualita
Individualita
Rentiér nejsem ani omylem, ale stojím si za tím, že u Mustanga convertible nestojí ušetřené 3l/100km vzhledem k nájezdu, typu vozidla a pořizovací ceně za řeč. Šmitec.
Avatar - Dinar
Dinar
Tohle je otázka spíše ceny phm v růz. zemích než ceny aut. Mám jedno auto za sto a druhé za padesát tis. euro a spotřebu jsem řešil u obou. 😉
Avatar - Individualita
Individualita
Tohle by u Mustangu neměl být zrovna zásadní údaj 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Moje příspěvky v tomto vlákně jsou reakce na to, co napsal solaris, jsou tedy o tom, jestli kupec auta za 100 tis. řeší spotřebu nebo ne.

Já říkám ano, a na další reakci solarise o srovnání čr a usa říkám, že stát u nás benzín to, co v usa, určitě by mnohem více lidí při výběru auta "neřešilo" spotřebu, obzvlášť u relat. drahých aut, třeba těch za 100 tis. eur.

Do této debaty jsi ty přispěl pouze demagogickými slinty. Každý ví, z čeho se skládá cena phm, s podstatou debaty o tom, jestli kupci zohledňují při výběru aut jejich spotřebu to nijak nesouvisí, je to čirá demagogie, útěk od tématu.

A konečně, vždycky mě pobaví, že nejvíc o tom, jak na něco mít nebo nemít, pindají ti největší holořitníci a chytrolíni jezdící v olítaných plechovkách, kteří se navíc vypisují o tom, jak se svým osmiválcem jezdí za 8 litrů. Těžko si představit větší komiky.

Jo, a Dinar není neplatná totalitní bankovka, nýbrž platná měna jednoho království. 😉
Avatar - Anonym
Anonym
No vida, najednou se nám z úsporného a pohodového oturbeného 4hrnku s fofrklackem vyklubala V6 v automatu >😁

To mi připomíná ten vtip o Gagarinovi a autě z rádia Jerevan😒br />
"Je pravda, že Juriji Gagarinovi bylo na Rudém náměstí darováno auto?”
Odpověď: „V principu ano. Až na to, že nešlo o Jurije Gagarina, nýbrž Ivana Ivanoviče, nebylo to auto, ale jízdní kolo a nebylo mu darováno, ale ukradeno.”
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Je to dobře! V době uvedení byl retromodel cestou vpřed z tápání, co s Mustangem dál. Jenže to nejde dělat dokola, to nejlepší stejně představovala první generace, která se lidem stále líbí zdaleka nejvíce. Bylo na čase posunout to dál. Ten feeling z exteriéru je silný, právě díky tomu, že tam jsou moderní prvky. Určitá návaznost na předchozí generaci, ale i na původní Mustangy tam je a rozhodně Mustang to je.
_MT_
Tak proč žasnete nad údajem, kterému nerozumíte? Kdybyste našel 87 RON benzín (když pominu, že norma tak nízké oktanové číslo ani nedovoluje) a nalil ho do toho, tak z toho ten motor nadšený nebude, to mi věřte. Nemluvě o tom, že nízké oktanové číslo neznamená nízkou kvalitu. Je to akorát zavádějící.
Vasut1974
Mea Culpa - to jsem prehledl - samozrejme byl s automatem (dikybohu).
Ten 5.0 motor nenabizeli - jen tyhle, ale jako na pohodove jezdeni s dostatecnou rezervou vykonu to stacilo a prekvapive byl i ten zvuk prima.

Alternativa byla Camaro Convertible a to je vevnitr tak votresne hnusny, ze ani zluta barvicka z Transformers tomu nepomohla :-!
Avatar - Anonym
Anonym
Vono je nutný tu V8 drtiit furt na plnej výkon vid. Takhle nejlíp 75 v obci, za obcí 130, předjet před zatáčkou do který nevidím a pak vzít dědu fe fáčku přes dvojitu plnou. Na dálnici pod 180 nejít.

Jo takových borců je vidět, většinou sedlaj BMW, Audi, MB a Porsche a maj vyholenou kebuli s tlustým zátylkem >😁

A pro ty ostatní co to přišlápnou za 100 km trasu tak, že jedou během ní 20 km fakt ostře to sežere. To jim vyjde spotřeba 25 >😁 >😁

Kdyby neměl 3x V8 a 3xV6 od evropských, amerických i japonských výrobců, tak bych to možná někomu i věřil 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
krasne .... fenomenalne...legendarne..... bez chybicky... proste mustang :yes: ma to gule... ma to co clovek od styloveho kabria ocakava .. chvalim aj ten retro interier... je bozsky .. skratka mustang ako sa patri

to auto to ma v sebe.... ma to co ma mat..... ma nieco co nevidim a necitim ani u dvakrat tak draheho mercedesu... tu nie je o com... europska konkurencia je voci nemu taka nejaka nazvime to bezbranna a nezaujimava a chladne sterilna bez kuska ocakavanej pridanej hodnoty ktora sa ale vacsinou neda vycislit

mustang aj kupe aj kabrio ... vyzeraju uzasne a su vo svojom revire jasnou volbou :yes: :yes: :yes😒br />
PS: pochvala za klasicku rucnu brzdu ... to sa dnes uz ani u sportovych aut nevidi ... genialna masina
Avatar - Individualita
Individualita
Prémie nemusí mít více válců, ale musí mít možnost je mít. A to jde bohužel postupně k šípku...
Navíc tohle není prémie ale MUSTANG >😒]
Avatar - Dinar
Dinar
O mustangu jsem nenapsal ve vlákně o spotřebě ani slovo, navíc viz. výše píšu, že smysl pro mně by měl mustang právě jen s tím osmiválcem. Moje reakce v tomto vlákně se týkala solarisova tvrzení, že kupce aut za 100 tis. eur nezajímá spotřeba.

A pokud nevidíš rozdíl v ceně benzinu 12,- vs 32,- z hlediska vlivu na pořizované motorizace v usa a u nás jako podstatný, pak já ano, a mám za to, že každému, komu bys řekl, že místo za 3 tis. natankuje za 1 tis. se mnou bude souhlasit. Leda by to byl rentiér typu Barika.
Avatar - Individualita
Individualita
Ach jak mi mluvíš z duše! :yes:
Avatar - fOE
fOE
To je pro me osobne stejne klise jakoze premie musi mit minimalne 6 valcu. Nikdo se nepre, ze s vice valci to nebude lepsi (stejne jako u te premie), ale clovek nakonec rad uzije i ty 4 valce kdyz jsou objektivne dobre.
solaris1
aha zaujimave dik za odpoved
Joab
No vida. Jak to tam vypadalo v těch půjčovnách, měli i šestiválce, nebo jenom tendle čtyř? Akorát mě mateš s tou specifikací, fakt jste tam měli manuál?
solaris1
krasny volant ale zbytocne vela tlacidiel je na nom mozno bez nich by bol krajsi a potom mi tam nepasuju tie vesmirne tlacidla pred radiacou pakou.. inak fajn auto ak poviete ze mate ford mustang tak to znie skvelo

inak to auto ma asi xenony nie? lebo tam vidim len jeden to funguje aj na dialkove a stretavacie svetla neviete?
Avatar - Individualita
Individualita
Přesně tak :yes:
Vasut1974
Stravil jsem s nim ted 2 tydny presne v teto specifikaci (a barve haha) jezdenim po kalifornskem pobrezi a musim rict, ze se nam tezko velmi tezko loucilo ! Spotreba (ne ze by v US nekoho zajimala) byla pod 10l/100 a jedine co proste nevypadalo jako u auta za milion byl ten lowend interier.

Vse ostatni velmi prima - tak snad to bude podobne fungovat i v evropskych realiich
Avatar - Individualita
Individualita
Já mám snad dnes narozeniny. Nejdřív MB S bez střechy a potom tohle. Jen tak dál :yes😒br />
Jinak od kdy chybí u recenze údaj o zrychlení?

P.S.: pro milovníky muscle cars samozřejmě už jen osmiválec nebo dovoz
Avatar - Dinar
Dinar
Mustang kabrio se mi už od první generace líbil víc než kupé, prostě mi to k němu nějak pasuje. Tato generace není výjimkou, ale jak se v testu píše, auto je víc šou než gou, takže convertible ano, ale s osmiválcem, pak to bude ta správná machr kára. :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Já sem jezdil s V8 za 8 litrů?
Njn, stařecká senilita asi nebo počátek sklerozy, protože pamět ti evidentně slouží velmi bídně.

Za těch 8,8 sem jezdil s V6 Sebringem víš.
S V8kama sem jezdil za 11-14 průměr, což je normální spotřeba při normální jízdě.
Takže ted o tom , kdo je víc komik.

A hlavně kdo se tu neustále povyšuje nad ostatní, uráží a zesměšnuje ty, co nemají nové dva škopky za 100 tis euro, překrucuje a manipuluje s fakty, a přitom je sám skrblík, co i kdyby nafta stála 14 kč a benzín 16 bude i tak jezdi na naftu, protože nafta pojede za 6 a benzín za 11 vid.
Obrázek si každý udělá sám.....
>😁
Avatar - CHerokee
CHerokee
Akorát si nejsem jistý, zda je u Mustangu dobře, když vypadá moderně.... mustang má být v prvé řadě retro. Mi se nejvíce asi líbí Mustangy z 60. let.
Avatar - Anonym
Anonym
Seš ubožák.

Pokud nechápeš že cenu paliva tvoří z největší části spotřední dan, dph a bio složka, si totální mimon.
Daně a biosložku nařizuje vláda, pokud máš problém s cenou, zasad se o vyhození vlády. nebo emigruj do USA.

Jednoduchá rada.

Pokud problém nemáš, bud zticha, šoupej nohama a tankuj si plnou.

Pokud na to nemáš, jezdi MHD nebo Student Agency.

neplatná totalitní bankovko
Avatar - Anonym
Anonym
1) Benzín stojí 28,90

2) Kdyby tady byly stejné daně na 1 litr, jako jsouv USA, stojí tu litr taky 20 Kč.

Stěžuj si na vládě resp. nevol stejné šašky.
Avatar - fOE
fOE
Pobavils. >😁
Jen skoda ze to bylo mysleno vazne 😲 .
Avatar - Anonym
Anonym
Spotřebu řeší všichni protože je to národ skrblíků, co si nechá pro pětikačku vrtat koleno a kvůli ušetřeným 100 Kč na 100 km se budou radši hrkat ve 4hrnku s turbíčkem >😁
Hlavně že tím Mustangem určitě někdo najede ročně 30 000 km

že bokem vyhází mraky peněz za chlast, cigára, nesmysly, hypotéky, podnájmy a pronájmy atd jim vůbec neva >😁 >😁 >😁
Avatar - Kamilac
Kamilac
když se tam nevejdou snad ani děti

odkaz
Avatar - Dinar
Dinar
Typicky demagogická reakce. Kdyby byly v ři.ti ryby... Baryku.
Jestli nechápeš, to co píšu ve svém příspěvku, nech si to přeříkat někým inteligentnějším, třeba to po pár hodinách pochopíš.
Avatar - Dinar
Dinar
Blb zůstane blbem, přesvědčuješ o tom v každém příspěvku. Rozdílná cena phm v růz. zemích je zásadní, pindáním o mustangu tdi svou hloupost jen úspěšně obhajuješ.

Cena benzinu v USA je aktuálně při přepočtu 17,- Kč/litr, při zohlednění parity kupní síly to pak u srovnání ČR a USA znamená, že by musel stát benzin u nás méně než 12,- Kč/litr. Jsem si poměrně jistý, že při takové ceně by spotřebu svých aut řešilo mnohem méně lidí a například poměr benzinových osmiválců ve srovnání s dýzlovými šestiválci v autech za 100 tis. EUR by byl výrazně vyšší ve prospěch těch osmiválců. Jenže tady benzin nestojí 12,- ale 32,- Kč.
Avatar - Magister
Magister
Do mustanga si 4 válec koupí jen pozér. A spotřebu netřeba řešit....i V8 jezdí úsporně, když ho člověk nehoní.
XTad
Trochu problem je v tom, ze komu se nelibi soucasne Fordy, asi se mu nebude libit ani mustang, coz u minule generace neplatilo.
lotrando cz
Ale jo, to věřim 😊. Někde u moře klidnou jídou padesátkou si to umim představit 😊. ...ale průvan jinak nemám moc rád a lehce ofouknu takto pro mě neni. ...ale na pohled je to pěkný.
_MT_
Uvádíš wiki a přitom zrovna tam píší😒br />
"regular gasoline" in Australia, New Zealand, Canada and the US
91–92 RON
82–83 MON
87 AKI
_MT_
Bez dalších informací to ve skutečnosti přepočítat nejde. My to odhadujeme na základě předpokladu, že je rozdíl mezi RON a MON zhruba 10 (+-2), ale on může být klidně 20.
HaroldKytka
Moje zkusenost je (pravda uz je to par let zpet), ze do TT 2. generace se deti vejdou, vcetne detske sedacky. Nerikam, ze je to uplne pohodlne, ale na nejaky kratky prevoz se to da.
Avatar - Anonym
Anonym
Jasně já to mam špatně a výrobci co to psali do TP, resp. posktovali podklady registru vozidel to měli taky špatně....

[odkaz]
Avatar - Little Boy
Little Boy
Poucuju protoze o tom neco vim, takze prosimte mas to taky spatne a oprav si to ;-\
https😐/en.wikipedia.org/wiki/Octane_r… />Edit: jak se sem davaj odkazy? ta wiki je en.wikipedia.org/…ki/Octane_rating
Joab
Tybrďo tak to je supr, se divim, žes nešel do šestilitru. Když už, tak už, žejo😊
Avatar - Anonym
Anonym
"Zatímco u nás základní benzín je Natural 95, tak v USA je Regular 87 na který jezdí většina automobilů. V praxi však jde o 91 oktanů, neboť Američané mají jiný systém počítání oktanů. "

"Oktanové číslo neodpovídá Evropskému, počítá se jinou metodou* a vychází o 4 oktany nižší, než u srovnatelného benzínu v Evropě. Standardní 87 je tedy vlastně 91. "

U Statuse, Sebringu aAlera je uveden jako minimální benzín Regular 87 a všechno má v TP uvedeno Natural 91, HEMI ale už mělo Natural 95, protože tam je sice regular možné nalít, ale výrobce doporučuje používat lepší.

Když o tom nic nevím, nepoučuju druhé, že to mají špatně >😁
Avatar - Individualita
Individualita
No vidíš. To proč ty hned z fleku nemáš rád kabra, proto přesně já je od prvního svezení miluju 😄
Avatar - Little Boy
Little Boy
Autor clanku je ucho, 87 je americka norma a takovy benzin odpovida nasi N95, tak bych byl hodne opatrnej tam lejt neco horsiho....
lotrando cz
Mě docela nemile překvapil hluk a clekově proudění vzduchu i ne za moc rychlé jízdy. Je pravda že jsem jel poprvé v kabriu(celkově), takže nemám s čím srovnávat, ale potvrdil sem si že klasické "kupé" je lepší volba.
Dále sice je ten EcoBoost asi dobrej motor. ...ale jakmile jsem hned potom vyzkoušel V8 tak tam ten rozdíl prostě je, ať píšou kde co.
sir
[odkaz]
sir
Mě jezdí pod okny kancelare kazdy den několikrat.....a ten famozni zvuk V8....je opravdu nadhera...a to at jede pomalu a nebo kdyz to prozene......to pak takove Porsche je jak myška...slyšet nic... 😊)
Avatar - Anonym
Anonym
NZ
4bytelnýkola
dle informací ze zákulisí bohužel ne..
Vasut1974
Hele tak dneska jsem fakt na par facek - samozrejme ze tam byla ta atmosfera sestivalcova (takze krome 4 kol a strechy dole to nemelo nic spolecnyho s testovanym autem - OMG dneska mam silnej den).

Pujcovane v LAS a to Camaro bylo za stejny prasule jako ten Mustang ve stylu - tamhle vzadu stojej naky convertibles vyberte si jaky chcete :-!
Avatar - Individualita
Individualita
:yes:
Avatar - Emel
Emel
Hm hm... taky se ale píše o kroucení karoserie a tak. Ani s tím V8 asi nebudeš jezdit nějakou velkou pilu a pak je otázka, jestli připlatíš V8 jen kvůli té šou. Osobně bych šel do kupé, nejen kvůli těm 100t.
Avatar - Anonym
Anonym
Ale jo, dost pump jí ještě má, většinou ty menší sítě. Nejlevnější je za 28,60 (N91)
_MT_
Já ani nevím, že ji ještě někde nabízí. Na Evropské úrovni je myslím minimem 95.
Joab
Pockej, to se do toho nejak zamotavame - ze nebyl osmivalec je jasny, myslel jsem na ten atmosferickej sestivalec se stejnym vykonem jako todle, jestli nahodou nemeli. A co se tyce toho Camara, to sice mohla bejt alternativa, ale dvakrat drazsi, ne? Vzhledem k motoru a pojistce. Pokud tam byl fakt ekvivalent ctyrvalcovyho 'stangu sestilitrovy Camaro, koukej napsat, co to bylo za pujcovnu😊 Teda predpokladam LAX, SFO ci LAS, ono to ale asi bude vsude stejny..
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Před pár dny jsem poprvé viděl naživo - červené kupé na německých RZ. Musím říct, že vypadá hodně dobře a o míle moderněji než předchozí generace, zároveň však má jednoznačně feeling Mustangu. Řekl bych, že i o hodně větší než retromodely.
frite
Presne jak pises - nejlepsi koupit osmivalec a pak ho moc nehonit, aby to moc nezralo...
Tohle by pozér nikdy neudelal...😉 tan at si koupi 2.3 EB a nezdi jak chce..
Avatar - Individualita
Individualita
Přesně. Na nájezd 10tis ročně je úspora 9600Kč v případě, že ti to žere o 3 litry víc (litr 32Kč). 6400 v případě o 2 litry horší spotřeby. To toho výše popsaného zákazníka opravdu nenechá spát >😁
Avatar - Individualita
Individualita
To co píšeš je defakto pravda, ale níže jiný pohled na věc.

V zábavném autu (pravděpodobně druhém v domácnosti), kabrioletu s hadrem místo střechy (sezónní provoz) mnoho km většina uživatelů nenajede a primárně v něm jezdí pro zábavu. Toto auto navíc stojí min. milion (dotyčný není chudák).

Opravdu je potom rozhodující těch tvých 12/32Kč za litr vzhledem ke kupní síle?
Avatar - Individualita
Individualita
Rozumím, je to praktické. Ale já jsem si na roadster celkem zvyknul. Prostě jsem už automaticky šel s čímkoliv dozadu a aspoň měl v kabině pořádek 😄
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
Já bych je nechal už z principu. Je fajn, když můžete v případě potřeby něco "hodit" za sebe, položit si tam tašku s nákupem a podobně. Dvoumístným kupé jsem zatím na chuť moc nepřišel. I když takový F-Type... 😄
Avatar - Individualita
Individualita
Tak to má drtivá většina kabrioletů...
Avatar - Individualita
Individualita
A stovkou na tempomat za 7 😄
solaris1
tak ja neviem ja by som si za 100 tis € kupil radsi dom ako auto takze mi pride ze kto ma auto za tolko penazi tak asi neriesi skutocne tu spotrebu.... samozrjeme ine su pomery v roznych krajinach ale ak to berieme na sk/cz tak to plati ale napr v usa to bude urcite ine
Avatar - fOE
fOE
audi tt
Avatar - Anonym
Anonym
Ty tlačítka před radičkou měli staré ameriky a závodní káry, evokuje to letadlo.

V článku je, že kára má bixenony.

funguje to na dálkové i potkávací, mam to tak i u CTS. Zvlášt sou akorát parkovačky (u mě trubice), blinkry a dole mlhovky.
Joab
Oukej, rozumim. Já když se nemůžu vymáčknout, pomůže pár piv😊
Avatar - Anonym
Anonym
Američani obvykle zrychlení vůbec neuvádí, musíte se spolehnout na údaje amerikcých motoristických magazínů, kteří ti auta občas testují na okruhu a tam i měří zrychlení
Avatar - fOE
fOE
Tak on ten prepocet (i s vysvetlenim te krete normy) neni nijak slozity, jsou toho plne internety. 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Jo to se nevyplatí a někde už ani N91 nemaj....
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
Dobrý den,

ten údaj vychází z americké specifikace a na víčku nádrže Ford nic nepíše. Bral jsem N95 a motor byl spokojený 😄
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
Dobrý den,

asi jste narazil na to, co se mi v testu možná nepodařilo úplně vyjádřit. Autu v podstatě není co vytknout, funguje podle očekávání. Jistě, kroutí se, je těžké a tím pádem se s ním v druftu hůř zachází, ale tím se přece od podobných kabrioletů neliší. Navíc mezigeneračně je jízda o poznání jistější, takže paráda.

Máte ale při jízdě malý osobní rozpor, pořád ji něco chybí. To je pak těžké si vybrat, zda hodnotit fakta nebo se zaměřit na dojem, se kterým ale nemusí každý souhlasit. Proto to bylo obtížné 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo, to uměla i naše Jetta 1,6MPI, dokonce to tam bylo i doporučeno >😁 Stejně sme jezdili na 95
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
Dobrý den,

poznámku jsem doplnil do textu. Ford zrychlení u Convertible neuvádí,nenašel jsem ani u amerických speficikací.
Avatar - Anonym
Anonym
Natural 91, většina amerika je schopna jezdit na Natural 91. Samozřejmě úspora je asi 30 ha na litr, takže normálně tankovat N95 >😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nevíte, jestli se ta 2,3EB nedostane i do Mondea? Té by slušela, protože díky větší hmotnosti už dvoulitr není taková raketa, jako dřív.

Mustang vypadal snad v každé generaci dobře, mne se líbí i ty 90tkové >😁 Tohle není výjimkou, asi by mi mrzela absence víceválce, ale dynamicky a v kupé to zas taková tragédie být nemusí ne?

Zajíma mne ten interiér, píšete, že nic moc zpracování a materiály, takže je to horší, než běžné Fordy prodávané v Evropě (Mondeo, Fokus?), protože ty hodnotíte interiérem na vysoké úrovni.
Joab
Za test. Jenom se musim přiznat že nějak nerozumim tomu závěru, proč je to hodnocení tak složitý, proč zmínka o Focusu? Dyk o pár řádků vejš píšete, jak se k tomu tendle motor nejlíp hodí a obecně ten motor jenom chválíte, supr spotřeba..
Mít na výběr, asi bych šel do šestiválce s manuálem, ale tendle motor bude príma.
Pak mě zarazil ten rejd, poněvadž jestli jsem si něco s Mustangem minulý generace fakt užil, tak právě to vytáčení se na pětníku😊
Avatar - fOE
fOE
O jake oktany jde, evropske nebo americke? V evrope se mi 87 oktannovy benzin bude hledat dost blbe, tak by jste mohli uvest evropskou hodnotu. 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Jistě, pokud si někdo koupí Mustanga jako jediné auto - je to nadšenec a spotřebu by tak neměl řešit. ostatní to budou mít jako druhé, třetí auto pro zábava a jestli s tím najedou 10ku ročně, tak je to hodně.

A na 10 000 ročně prodělaj gatě, když R4 pojede za 10 a V8 za 13-14 >😁

Navíc to má každej druhej psaný na firmu
Avatar - Anonym
Anonym
Takových aut je, třeba namátkou Jaguar XK. Tam sou taky zbytečná...
Avatar - Anonym
Anonym
A za kolik myslíš, že pojede ten V6 co se tu neprodává? Hádám že za 11-12 na sto. >😁
Avatar - Individualita
Individualita
Ale jo no. Jen mi to u legendární Ameriky pro zábavu s cenou přes mega moc nevoní, řešit spotřebu.
solaris1
presne ten kdo si kupi auto za 50 000 € tak neriesi spotrebu