Nádherný vůz.... Má úzké pneumatiky, ale zato osmiválec. Má spartánský interiér, ale zato osmiválec. Nemá typické ledvinky, ale zato má osmiválec. A kvůli malému vyrobenému počtu je "pouze" osmiválcovým snem...
Na druhou stranu, 300 SL byl více nekompromisní sporťák, proto ten malý zájem o 507 v době její výroby. Teprve dnešní doba její ryzost a krásu může ocenit: teď u tohoto "veterána" na výkonech tolik nezáleží, teď už poskytuje jen ryzí radost z jízdy.
P.S. Škoda, že fotografie nejsou doplněny popisky!
Na druhou stranu, 300 SL byl více nekompromisní sporťák, proto ten malý zájem o 507 v době její výroby. Teprve dnešní doba její ryzost a krásu může ocenit: teď u tohoto "veterána" na výkonech tolik nezáleží, teď už poskytuje jen ryzí radost z jízdy.
P.S. Škoda, že fotografie nejsou doplněny popisky!