museli dat TD motor. A osobne si myslim ze do pick/upu je to aj normalne. Inak na to ze 2,8 by mohol mat lepsi vykon,ale to typujem ze coskoro vyleppsia faceliftom
Tak do pickupů ta nafta ještě relativně smysl má no. bývá to pracovní stroj.
Takže kdo to chce na práci, asi zvllít naftu. Kdo to chce jako náhradu za fullsize sedan na běžné ježdění, jednak asi zvolí Silverado, a jednak si tam vezme V8 benzín
Výkon mi přijde o.k., důležitý je průběh krouťáku. Výši krouťáku evidentně nepodcenili. Zaujalo mě: Centrifugal Pendulum Vibration Absorber (CPVA). Jakou životnost může takový tlumič mít? 50 tis mil? 100 tis mil? Další svolávačka na obzoru???
Takže kdo to chce na práci, asi zvllít naftu. Kdo to chce jako náhradu za fullsize sedan na běžné ježdění, jednak asi zvolí Silverado, a jednak si tam vezme V8 benzín
[odkaz]