Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
TeeJay
3
Asi na tom, že ten turbomotor zatím nedokázali uchladit, něco bylo. >😒]
krutor
Chachá, tak kde jsou ti puritáni co 4 kroužky velebili jako poslední baštu atmosfér? Zvlášť exot flyboyeda dostal těžkej zásah >😁
dlouho se mluví o tom že R8 dostane turbo, není to pro mě žádná novinka, dřív nebo později to příjde
V současnosti je to ale jeden z mála supersportů, který není hybrid a nemá turbo, navíc s příchodem modelu s turbem zůstane i varianta s atmosférou
R8 není zajímavá jenom kvůli atmosféře, časem jí mít nebude a bude to pořád skvělé auto, elektrické turbo není zlé
V současnosti je to ale jeden z mála supersportů, který není hybrid a nemá turbo, navíc s příchodem modelu s turbem zůstane i varianta s atmosférou
R8 není zajímavá jenom kvůli atmosféře, časem jí mít nebude a bude to pořád skvělé auto, elektrické turbo není zlé
ano neni hybrid, ale bude ciste elektricka verze
a turboverze je dusledek toho na co si naucili zakazniky, tak jako i jina sportovni auta i R8 si z nejvetsi casti kupuji lide kterym je daserict jedno co to ma za motor, prodavala by se "dobre" i s dieselem
a turboverze je dusledek toho na co si naucili zakazniky, tak jako i jina sportovni auta i R8 si z nejvetsi casti kupuji lide kterym je daserict jedno co to ma za motor, prodavala by se "dobre" i s dieselem
Já ovšem fakt nevím co je na tom k smíchu, že R8 přijde o atmo motor. To je spíš k pláči.
R8 o atmo motor nepřijde, V10 zůstává a k němu se uvažuje o dalším motoru jako o entry modelu (náhrada staré V😄, což by mohl být třeba přeplňovaný R5 nebo V6. Takže R8 zůstává ve své kategorii jako jedna z posledních u atmosfér.
kari.laz
Podle jedné informace má být menší přeplňovaný motor, hovořilo se o pětiválci, právě kvůli daním na některých trzích, kde cena auta s vyšším objemem astronomicky roste. Tam by dával smysl právě menší výkonný motor.
Tiež myslím, že výlučne V10 dostáva R8čku do cenovej oblasti, kde to už mnohí zákazníci nemusia akceptovať; je to jednak samotná nákupná cena, ako aj prevádzkové náklady, poistenie, registračné poplatky a iné antimilionárske ekoteroristické sankcie. Naviac tá dynamika verzií s V10 je taká, že drobné zhoršenie nebude reálne vadiť. Aj v minulosti bola verzia V8 dostatočne predávaná a teda dopyt po slabšej a lacnejšej R8 iste je.
Neodůvodnili absenci V8 právě tím, že o ni nebyl dostatečný zájem?
Nebol by som si úplne istý, že to bol pravý dôvod, skôr by som bol náchylný veriť tomu, že naozaj nemali hotový ten základný turbomotor a nejako absenciu základu zdôvodniť museli. Inak čísla predajov V8 a V10 už tu niekto dával, ale aj keď tuším V10 viedli, V8 mali nie zanedbateľný podiel. Ako som uvádzal, tých pár R8, čo som videl, boli V8.
iudex
Menší základný motor je logický krok. Jednak boli modely V8 minulej generácie pomerne rozšírené (na SVK som videl len V8 verzie), jednak s turbom bude mať nový entry-motor iste vyšší výkon i krútiak. A hlavne tu bude benefit podstatne nižšej ceny, ako aj iných súviasiacich výdavkov (registračné či iné dane, poistenie a pod.). Ani z imidžového hľadiska nevidím prekážku menšieho motora, ak verejnosť spracuje štvorvalec v Porsche, nevidím žiadny problém s päť- či šesťvalcom v Audi ako základ.
Aj keď R5 z aktuálnej RS3 má potenciál ísť výkonovo podstatne vyššie než aktuálnych 370 koní (a pre R8 by aj vyššie ísť musela, aby prekonala 420 koní základu v minulej R😄, osobne skôr rátam s 3,0 V6 biturbo a výkonom niekde medzi 450 a 500 k.
Aj keď R5 z aktuálnej RS3 má potenciál ísť výkonovo podstatne vyššie než aktuálnych 370 koní (a pre R8 by aj vyššie ísť musela, aby prekonala 420 koní základu v minulej R😄, osobne skôr rátam s 3,0 V6 biturbo a výkonom niekde medzi 450 a 500 k.
Já ti nevím, jestli je to logický krok. Proč se v Evropě proboha dávají do supersportů malé turbované motory.... to nepochopím. Planetu to nezachrání, ta auta lépe jezdit nebudou a ztratí ze svého charakteru. To samozřejmě platí i pro budoucí Porsche.
Evropa blbne ze zelených podvodů...
[odkaz]
Připadá mi to jako předstupeň tady toho Norska.....zelený ekofašismus.... někdo (společnost - stát) zaplatí 40% z ceny auta, DPH z nákupu 0%, elektřinu za stojanů zadarmo, stavbu stojanů ať zase zacáluje majorita, náklady na stavbu a údržbu silnic taky platí "někdo jiný" a pak se majitelé tváří jako spasitelé lidstva. Přitom všem impotentní Norové mají tři prd*ele vlastní ropy. Ale oni už to dopracovali tak daleko, že na pích*ní svých žen potřebujou černé přistěhovalce. Že by Zánik Západu?
Evropa blbne ze zelených podvodů...
[odkaz]
Připadá mi to jako předstupeň tady toho Norska.....zelený ekofašismus.... někdo (společnost - stát) zaplatí 40% z ceny auta, DPH z nákupu 0%, elektřinu za stojanů zadarmo, stavbu stojanů ať zase zacáluje majorita, náklady na stavbu a údržbu silnic taky platí "někdo jiný" a pak se majitelé tváří jako spasitelé lidstva. Přitom všem impotentní Norové mají tři prd*ele vlastní ropy. Ale oni už to dopracovali tak daleko, že na pích*ní svých žen potřebujou černé přistěhovalce. Že by Zánik Západu?
Nejjednodussi a nrjlogictejsi by bylo tam nechat tu V8 a nevymejslet kraviny.
V zásade súhlasím, ale jednak emisie, jednak aj tu na ACZ už mnohí pozerali na R8 s týmto motorom zvrchu, argumentujúc, že dnes je aj štvorvalcový kompakt rýchlejší. Nejaká dvakrát preplňovaná V6 bude dynamikou (zrýchlením, pružnosťou) niekde ďalej, ako vysokootáčková atmosféra, o spokojnejšom euroúradníkovi a menších pokutách za nadlimitné emisie nehovoriac.
Kupujúc superšport, iste by som uprednostnil točivú charakternú V8 pred fúkanou V6, ale na druhej strane ani V6 nie je nijak nedôstojná konfigurácia (viď Nissan GT-R, ktoré si "len" s V6kou natiera veľkoobjemové superšporty na chlieb).
Kupujúc superšport, iste by som uprednostnil točivú charakternú V8 pred fúkanou V6, ale na druhej strane ani V6 nie je nijak nedôstojná konfigurácia (viď Nissan GT-R, ktoré si "len" s V6kou natiera veľkoobjemové superšporty na chlieb).
hmmm..., poondiate emisie... - s nimi ale "sibrinkovat" pri aute, ktoreho by sa predalo cca 2000 ks / rok ( ratam polovicu z rocnej produkcie - ak bude aj nadalej obmedzena na cca 4-4,5 tis. rocne...) neviem ci je najlepsie, pri objemoch predaja Audi cca 1,8 mil./rok 😉
V8 atmosferu - dokonca pomerne novu ( a to som sa fakt cudoval a preto ju nedavno podrobne studoval ) 5,5 litra cca 426 PS / 530 Nm, ponuka MB do SLK a len tak rychlo sa ju nahradzat nechysta - za co patri do Stutgartu moja pochvala ! :yes:
Ked uz turbo, tak som ale skor za tu R5 - koli jej charakteru, a v Číne im to pomoze aj co do ceny - na 2,5 je vraj este o dost mensia dan ako na 3-liter, nehovoriac o tych objemoch nad 4 litre...
Kolko sa z nej da vytlacit vdaka E-laderu uz Audi ukazalo v TT-Turbo Concept-e, takze potreba nejakych cca 450 PS pre R8 - " s prstom v nose " >😁
Obavam sa, ze ale asi sa fakt dockame tej V6 ( ako nic proti V6, ale V6 z principu nemoze mat taky charakter ako R5 alebo V8...) a bude sa opakovat historia z hladiska pohonu zakladna R8 = motorizacia pre RS4 😒
Bohuzial - toto su uz 2 dovody, preco asi fakt dovyvijat tu V6 biturbo ;-\
Pritom v oboch pripadoch by ma ta R5 dokazala potesit viac...
V8 atmosferu - dokonca pomerne novu ( a to som sa fakt cudoval a preto ju nedavno podrobne studoval ) 5,5 litra cca 426 PS / 530 Nm, ponuka MB do SLK a len tak rychlo sa ju nahradzat nechysta - za co patri do Stutgartu moja pochvala ! :yes:
Ked uz turbo, tak som ale skor za tu R5 - koli jej charakteru, a v Číne im to pomoze aj co do ceny - na 2,5 je vraj este o dost mensia dan ako na 3-liter, nehovoriac o tych objemoch nad 4 litre...
Kolko sa z nej da vytlacit vdaka E-laderu uz Audi ukazalo v TT-Turbo Concept-e, takze potreba nejakych cca 450 PS pre R8 - " s prstom v nose " >😁
Obavam sa, ze ale asi sa fakt dockame tej V6 ( ako nic proti V6, ale V6 z principu nemoze mat taky charakter ako R5 alebo V8...) a bude sa opakovat historia z hladiska pohonu zakladna R8 = motorizacia pre RS4 😒
Bohuzial - toto su uz 2 dovody, preco asi fakt dovyvijat tu V6 biturbo ;-\
Pritom v oboch pripadoch by ma ta R5 dokazala potesit viac...
Zklamu tě, SLK 55 AMG se už nedá objednat. Už jen doběh hotových objednávek. 8-s Jak jsem psal...u těchto sportovních aut, kterých se prodá málo, ty pitomé downsizingy a turba nechápu...
Ani mi nehovor ! 😒
Pritom aj ten ich 5,5 aj ta Audi 4,2 su EU6-ready !
Za tych par gramov CO2 navyse a este k tomu ( vzhladom na objem predajov ) v par kusoch aut rocne... ;-\ Nemam slov. :-! 8-s
Pritom aj ten ich 5,5 aj ta Audi 4,2 su EU6-ready !
Za tych par gramov CO2 navyse a este k tomu ( vzhladom na objem predajov ) v par kusoch aut rocne... ;-\ Nemam slov. :-! 8-s
Taky jsem z toho zklamaný...oba fantastické motory.
No sakra... SLK, neboli pidiroadster pro blondyny mel jeste nedavno 5,5 V8 a my se tu handrkujem, jestli ma byt v supersportu petivalec, nebo sestivalec... 8-s :no:
Až přijde elektrický kompresor, po velké atmosféře už neštěkne ani pes. Šestiválce budou umět +500 hp a bez zpoždění. Potom už bude jedno, jestli mám pod kapotou pětilitr nebo třílitr.