Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Peugeot 308 GTi ukazuje, jak umí být rychlý a hlučný (3x video)

37 komentářů

Avatar - zaplosak
zaplosak
Ze všech těhle gtíček podle mě stejně vítězí stará dobrá 205 ka gti....
Avatar - Atlis
Atlis
sedel si v nej niekedy?
ThomasVFR
Takový auta se dneska už nevyrábí . Dnes jsou to navoněný leštěnky .
Avatar - Atlis
Atlis
chvalabohu, ze su to navonene lestenky. keby to boli smradlave, uz z vyroby hrdzavejuce budy ako za komancov, nikto by to nekupoval...
ThomasVFR
To ,že voní z výroby nikomu nevadí 😄 . Já to myslel obrazně . Ten pocit z jízdy ve "starým sporťáku" je mnohem lepší . Jen můj názor .
IPace
za cenu tehle nove 308GTi si muzes poridit klidne tu starou 205GTi a nechat ji dat do stavu kterej by se dal nazvat "nove auto" , nic ti v tom nebrani, mozna by se do te suby vlezli ty 205ky rovnou dve, pac velice zachovale kusy se daji sehnat okolo 4-5k euro, a za "udelani z ni novotu" vic nez 10-20k euro nedas 😉
Avatar - white label
white label
Nazvat se dá kdeco kdečím, ale skutečný stav nového auta to nebude určitě...
IPace
pokud se to udela poradne a vsechny dily, tak to muze bejt dokonce v lepsim stavu nez to kdysi lezlo z tovarny, aneb rucni prace 😄

znam chlapka co se zivi veteranama, a po tom cca roce (nekdy i vic) co na aute stravi bys mnohdy rekl ze je to auto natom fakt lip nez kdys lezlo z tovarny, kor treba u Alf >😁
Avatar - Dinar
Dinar
Většinou to přesednutí do minulosti způsobí člověku rozčarování. Včera jsem se po x letech znovu svezl s E30, byla to čerstvě komplet zrenovovaná 323i z roku 1985, nádherný kousek. No, celkový dojem je jednoznačný, jízdně udělala auta za těch třicet let obrovský pokrok, řízení bez posilovače je jediná bezva věc, zbytek projevu je dnešníma očima dýchavičný, kymácivý a hlučný trakař. Když jsem si v roce 91 pořídil 320i bylo to po přesednutí ze škody 105s jako řídit raketoplán, tehdy prostě moc lepších aut nebylo, dnes je to historie a není třeba plakat. 😉
Avatar - white label
white label
V podstatě souhlas, vše je relativní.
Avatar - iudex
iudex
Čím dávnejšia minulosť, tým ružovejšia sa nám zdá. 😉 Presne ako píšeš, dnes by sme tieto voľakedajšie super káry s frflaním vrátili. Možno svetlé výnimky sú v kategórii superšportov, nejaké Ferrari F40 bude iste stále fantastické zvezenie, ale bežné autá minulosti dnes nemajú nárok, nech by išlo trebárs o najvyššiu triedu (7er).
Avatar - Otrava
Otrava
Zajímalo by mě, jak dlouho a spolehlivě může sloužit takové 1.6 THP. Nejde mi o tem obří výkon z relativně malého objemu, ale spíš o to, že kam se podívám, tam se píše o problémech s tímhle motorem (hlavně u slabších rozšířenějších modelů). Má někdo dobré zkušenosti? Abych nepropadal mediální panice...
nebezpecnavosa
Spíš se píše pořád to samé co bylo před pár lety. Ale na Auto.cz jistě nezapomenou upozornit, aby zaseli seménko pochybností. Nevyrábí se pořád stejná verze a poslední dobu ticho po pěšině, tak už asi mouchy vychytali.
frite
Problémovost THP je dnes už spíše Urban legendou. Od roku 2012 by měly být problémy vychytané(jak jsem vyčetl, problémy se odvíjely od zakarbonovaní spalovacího prostoru). Moje zkušenost je zatím krátká ( 1 rok a 32 tis.km) ale pozitivní a i z okolí ( 3ks s už větším nájezdem než můj ) jsem žádné problémy nezaznamenal..
Freddka
A mas 184 nebo 200kW?
(chci se ujistit, ze nemluvis o nejakem trivalci se 100 konema)
frite
115 kw - takže čtyřvál 1,6
Freddka
Tak uznej, ze co se zivotnosti (a vseho ostatniho) tyka, je dost velky a podstatny rozdil, jestli z objemu 1.6l vyzdimes 155 koni nebo o 100-120 koni vic (presneji 250-272 koni).
Kasprik
Tohle je ale uplně jinej motor než jak popisuješ. Tohle je prakticky polozávodní motor.

[odkaz]
Avatar - matii
matii
Problémy s tímto motorem byly na počátku věků ještě u staré verze 308 1.6THP 156k od roku 2007, tj. v době kdy benzínová turba teprve přicházela do sériových aut. Stejné porodní bolesti měly motory TSI. Pokud vím, počínaje motorem THP 200k (2011), co se začal dávat do starší 308GTi nebo RCZ (dnes RCZ a 308GT), jsou mouchy vychytány a na motory žádná stížnost. Nehledě na to, že jak píše Kasprik, tohle je už tak trochu jiná liga (viz díly od Mahle atd.).
Avatar - xjara
xjara
Problem byl u prvni generace vyvijene spolecne s BMW. Co vim, tak u dalsich zadny zasadni problem uz neni.
Avatar - JohnST
JohnST
Ten otackomer naopak... No neviem snaha zaujat. To auto nema ziadnu charizmu,nic.. :-! :no: :no:
solaris1
suhlas je to blbe
maca02
Problem je, ze pres ty jejich budiky neni videt dopredu, to je fail jak prase! A jakakoliv byt sebelepsi verze tim bude trpet. Proc takovej nesmyslnej e😜eriment?? 😒
solaris1
suhlas, skareda palubka
Avatar - matii
matii
Jel jsi v nové 308? Naopak,vypadá to v reálu velice pěkně. Kokpit úplně v pohodě. Se divím, že tu někdo nevytáhne, že není vidět na budíky. Taky jsem to kritizoval, dokud jsem si v ní nezajezdil. Jak budíky, tak otáčkoměr v pohodě. Za den ježdění už vám to ani nepřijde.
ericn
Souhlas, měl jsem na den 308SW i jezdil 208 GTi a s budíky žádný problém :yes:
Avatar - sargis
sargis
Ono sa hovori ze v tychto Peugeotoch 208/308 dost zalezi na vyske vodica a samozrejme, nastaveni sedadla pri pozerani na budiky. Neviem, neskusal som, iba podla testov, co tester, to iny nazor.
Arese
To auto vypadá fakt velmi slibně, ale dát do takového hot hatche s předním pohonem el. parkovací brzdu je fakt neomluvitelné, to mi nikdo nevymluví (a že tuto blbost udělali i u Golfu GTI neberu jako argument!). 😢 :no:
Avatar - white label
white label
Ty už jsi jak přeskakující gramodeska...
Arese
Budu třeba i "přeskakující cédéčko", pokud budou výrobci páchat takové prasečiny... :-!
Avatar - white label
white label
Jasně, k vůli tvým dokola opakovaným příspěvkům se výrobci ("uvědoměle") vrátí ke klasickému "pákoklacku"... >😒]
Freddka
No dobre, ale kdo z normalnich lidi potrebuje klasickou rucku, komu vadi ta elektronicka? Copak s tim jezdis rallye?

Ja si to neodpustim a jeste dodam😒br /> navic z lidi kupujicich Peugeot, jeste k tomu co nejsilnejsi a nejdrazsi - a ja se ptam proc si to ti lide delaji? Nebavi je zit s peknym funkcnim autem? Museji si hledat neco, co se rozbije?
To je v podstate diagnoza, ne?

Proc bych kupoval relativne osklivy (prinejlepsim obycejny) auto, ktere jiz davno nema zadnou image ani prestiz, je povestne nespolehlivy, a aby toho nebylo malo, je tam motor s malym objemem 1.6l a brutalnimi 250 - 275k...

Ja to nikomu neberu, at si kazdy dela co chce, ale nechapu to. V pripade RCZ jeste ano, v pripade 308 ne.
holden_holden
[odkaz]
Avatar - xjara
xjara
jdi se skodovkou do haje chceme peugeot >😒]
holden_holden
nechapu jak muzes chtit na skoda platku neco jineho nez xindlvagn >😒]
Avatar - Hittman
Hittman
kvalitní repro dělá kvalitní zvuk osmiválce, že? 😉
Avatar - JDM
JDM
za pár let budou výrobci namísto výkonu motoru uvádět výkon audiosystému >😒]