je u osobních aut dávno překonaná záležitost, to že jej Citroen používal tak dlouho, byla čistě marketingová záležitost, z jejich pohledu logická.
Dobře odladěný podvozek s adaptivními tlumiči je lepší v každém ohledu, jak schopnostmi tlumení v kombinaci s agilitou podvozku, tak z hlediska výrobních a servisních nákladů.
Takže R.I.P. hydractive, byls zajímavou kapitolou automobilové techniky. ;-)
Promiň, ale kdybys zkusil s Hydrou chvíli žít (alespoň tři měsíce) tak tohle nikdy nenapíšeš.
Navíc adapt. tlumiče pokud vím nemají výškovou samonivelaci ani proměnnou výšku podvozku..
Tlumí celá soustava prvků. V době elektronických pomocníků je přirozená kinematika náprav mnohdy horší než bývala dřív. To samé je to s pérováním. Hydra své opodstatnění měla a hlasoval bych pro, aby alespoň ve vyšších modelových řadách zůstala. Holt cost saving už zbil spousty dobrých věcí, je třeba se zařadit mezi ovčany jezdící v papírových krabicích ;-\
to je videt,ze jsi s hydrou nikdy nejezdil,nebo tak kratce a malo,ze ani nevis o cem pises.
nikdy a za zadnych okolnosti se adaptivni tlumic nemuze hydractive ani priblizit,natot byt jednoznacne lepsi jak tady pises. kdo nekdy tento hydraulicky podvozek mel,tak se musi tvemu prispevku jenom smat
Dobrá zpráva.
Moji loni kupovanou C5 si budu uchovávat co nejdéle a myslím že po čase už nebude ztrácet na ceně, ale spíš získávat. Vzhledem k tomu že to bude jedna z posledních vyrobených hyder na světě...
Ale vážně - tímto by zahodili prakticky jedinou konstrukční výhodu a zvláštnost, kterou by se mohli odlišovat od konkurence. Mají vychytaný a spolehlivý systém, kvůli kterému je zákazníci upřednostňují a sami ho zahodí. Kdyby mi nabízeli C5 vloni už jen bez hydry, tak jezdím už v Mazdě 6 či Insignii.
Jestli chtějí bojovat s (hlavně německou) konkurencí jejich zbraněmi, tak prohrají. Sami lezou hrobníkovi na lopatu.
Používal, ale myslím, že teď už ne. Je fakt, že v licenci hydropneumatické odpružení využívalo vícero značek - hlavně BMW a Audi , ale aktuálně asi jen PSA.
Ale neměl. Pro každé kolo byl jeden zásobník a u prostřed nápravy společný pro jednu nápravu ;-) Jistě nějaký rozdíl v hmotnosti tam bude, ale naprosto zanedbatelný v poměru k hmotnosti celého auta.