Ekonomika
Sky for everybody
3
řekl bych...
Přejít do diskuze
marianek
1.8 s CVT je jasna volba. Vypada (podle me) dobre. Toyota je stale zarukou kvality proti ktere Evropa nema co postavit.
JEn to modre podsviceni. Vadilo mi uz u Golfa IV a tady je to to same.
JEn to modre podsviceni. Vadilo mi uz u Golfa IV a tady je to to same.
marianek
v 80. a 90. letech byl evropsky trh zajimavy. Ve 21. stol. uz neni. Toyota to, myslim, dela chytre. Zde zijeme v bubline dowsizingu a nafty. Tahle bublina brzo splaskne a evropsky trh bude zase o neco zajimavejsi.
euro89
To samozřejmě je, ale já žiji v Evropě, takže fakt, že si japonec může koupit krásnou Mark X, je mi vcelku na houby. V 80. a 90. letech měla Toyota zajímavou a z mého pohledu atraktivní nabídku modelů i na starém kontinentu, ale už několik let je to těžká bída.
JDM
A neni nabidka mimo evropu nekde jinde? Nevim nehledal jsem ale myslim si , vzdycky tomu tak bylo ze v jp a usa se prodavalo uplne neco jinyho nez v eu.
Sky for everybody
Z hlediska výbavy souhlasím. Mazda je Mazda. Nemám žádných výhrad, ač jakožto městský užívám "pouze" trojku ve výbavě nejvyšší možné. Z hlediska užitné hodnoty a konstrukce se mi Toyota pořád jeví jako méně smrtelná, než tebou uvedený Superb (ačkoliv ten se mi po delší úvaze také zalíbil, nicméně moje skepse k životnosti turbomotorů potrvá, dokud neuvidím na vlastní oči a neuslyším na vlastní uši současný maloobjemový benzínový turbomotor po najetých 300k km bez nějakého fatálního zádrhele). Uvažuji jako člověk, který auto neprodává po pěti letech, nýbrž vždy ekologicky zlikviduje - jinými slovy kupuji si nové auto na deset let.
Emel
Neřekl bych. Výbava Active není žádná hitparáda, na 16" s halogenama... a za 685 je to podle mě drahé.
Mazda 6 Attraction s xenonama je za 699... takže pokud chceš třeba kombík, tak máš za méně peněz auto s větším motorem a lepší výbavou. A samozřejmě za ty peníze můžeš mít i Superb Ambition 1.4TSI třeba.
Mazda 6 Attraction s xenonama je za 699... takže pokud chceš třeba kombík, tak máš za méně peněz auto s větším motorem a lepší výbavou. A samozřejmě za ty peníze můžeš mít i Superb Ambition 1.4TSI třeba.
Blue Sun
Co je komu do zaostalé Evropy? Proč by pro ten pseudokontinent, který ani neví, čím chce být, vyvíjeli okrajový motor?
Mercedes bere dodávky od VW a Renaultu, je kvůli tomu méně Mercedesem? BMW má motory z Peugeotu, je kvůli tomu méně BMW?
Stejně bys Toyotu nekoupil, kdyby nabízela cokoli jiného... prostě budeš jen hloupě kopat a kousat.
Mercedes bere dodávky od VW a Renaultu, je kvůli tomu méně Mercedesem? BMW má motory z Peugeotu, je kvůli tomu méně BMW?
Stejně bys Toyotu nekoupil, kdyby nabízela cokoli jiného... prostě budeš jen hloupě kopat a kousat.
Sky for everybody
to jo, ten diesel asi jo, ale psal jsi o 1.4TSI, a to já zase nechci. Mě by ale Toyota vyhovovala více, než Superb. Mám asi Japonskej automobilovej syndrom, protože od revoluce jezdím jen v Japoncích (nepočítám-li přidělený fleet). A když říkám, že jezdím v Japoncích, tak to myslím i tak, že v nich zkrátka jenom jezdím...(samozřejmě nějaký spotřební materiál měním). 😄 Nicméně chápu tvé připomínky a respektuji je.
EDIT...no, měl jsem i Mondeo...dobrý s 1.8 ZETECEM
EDIT...no, měl jsem i Mondeo...dobrý s 1.8 ZETECEM
Emel
Jasně, ale těch pár automobilek co dnes v Evropě dělá atmosféry je na tom +- podobně jako Toyota, prostě ty výkony nejsou nic zvláštního... vlastně je problém najít dnes slabší atmosféru, ne?
Emel
Mazda má z dvoulitru 121kW a 211Nm. To co má Toyota je podle mě spíš standard, třeba Civic má z 1.8 +- totéž, 99kW a 164Nm má Hyundai z 1.6GDI, 2.0GDI má 121kW a 204Nm...
Verny_2013
Zcela určitě nejsem fanoušek tohoto japonského koncernu. Toyota pro mě byla a je synonymem pro beztvará nudná bezpohlavní auta pro všední den. Ale co se týká designu u faceliftu si dovolím nesouhlasit. Rozhodně avensisu velmi prospěl a musím říct že se mi i líbí. Nejen exteriér ale i interiér. Působí na mě mnohem věrohodněji než nové mondeo. To ale nic nemění na tom že prodejní trhák to určitě nebude. Důvodů je mnoho ale hlavní je děsivá konkurence zejména německá a mazda6 a Superb které v Evropě avensis válcuje.
Emel
Proč maloobjemový? Já bych Superb bral jako 1.8TSI MT nebo 2.0TSI AT... a v naftě samozřejmě 2.0TDI - to nejsou vyloženě maloobjemové motory.
A pokud se během 300tkm něco pokazí, tak se to prostě spraví... není to pro mě tak fatální, abych kvůli tomu volil auto, které mi jinak vyhovuje méně.
A pokud se během 300tkm něco pokazí, tak se to prostě spraví... není to pro mě tak fatální, abych kvůli tomu volil auto, které mi jinak vyhovuje méně.
praděda7
Výkon těch motorů v Avensis splňující EURO 6 bez turba je opravdu dobrý. Kdysi (1986 - 1990) jsem měl SX Celicu ST161 s 3SGE 2.0l motorem a dávala na tu dobu solidní výkon 102 kW a 170 Nm na bezolovnatý benzin a s EGR a katalyzátorem. Jen si tak říkám, co do těch nových motorů muselo jít nové technologie, že i s těmi stupidními emisními restrikcemi dokázali z 1.8 vykutat 108 kW a 180Nm a s dvoulitru dokonce 112kW a 196 Nm. Klobouk dolů Toyota... :-! :yes:
euro89
Design, který je už u menšího Aurise hodně diskutabilní, vypadá na větším Avensisu hrozně. A nabídka motorů je ještě větší ostuda. Největší automobilka světa musí brát diesel od konkurence? A co benzín? Atmosférický dvoulitr je fajn, ale ne jako strop a už vůbec ne výhradně s CVT. 8-s Značka, kterou mám ve svých očích dodnes zažitou jako největšího soupeře Lancii v rally a nad jejímiž sportovními modely (Celica, MR2, Supra, Soarer) jsem jako malej kluk slintal, si už několik let "úspěšně" buduje pověst aut pro důchodce. A na prodejích to je vidět, řekl bych. Neznám přesná prodejní čísla z německého trhu, ale čistě pohledem na ulici vidím, že Mazda pomalu přebírá roli nejprodávanější japonské značky na největším evropském trhu. Kromě segmentu B ve všech třídách, kde mají zástupce obě značky, vídám častěji z nových modelů Mazdy.
pinpo
na diskusiach sa kazdy dusuje o slabych motoroch, ale ked pride na sukromnu kupu tak nikto by si nic silnejsie ako 1.8 aj tak nekupil... a ak ano aj tak by chcel automat a vtedy moze nad 2.0 uvazovat
obdobne preto stiahli 1.8 z aurisu, pretoze to nikto nekupoval...
tych par kusov sa neoplati riesit...
a toyota auta nie su standardne fleet vozidla, kazdy chce skodu, vw ci audi a tam si vyberie diesel... honda ci mazda je na tom obdobne ako toyota
obdobne preto stiahli 1.8 z aurisu, pretoze to nikto nekupoval...
tych par kusov sa neoplati riesit...
a toyota auta nie su standardne fleet vozidla, kazdy chce skodu, vw ci audi a tam si vyberie diesel... honda ci mazda je na tom obdobne ako toyota
pinpo
je to spolupraca a to najlepsie sa z oboch automobiliek zobralo
vstrekovanie ma toyotacke napr.
vstrekovanie ma toyotacke napr.
JDM
aby nebylo pozdě ale , jestli se spíš dřív neprosadí japonci na čínským trhu a na evropu se už vykašlou úplně
JDM
bohužel jsi evropan je to tak , je potřeba si uvědomit kvůli čemu a komu to je tady takový jaký je , zato si zase můžeš koupit VW takovej jakej ani v US nekoupíš >😒] trochu útěcha by byla odstěhovat se do UK a nechat si něco dovést přímo z jp 😉
Atlis
Pokiaľ by bol v Avensise motor z GT86 (2.0, 147kW, 205Nm), tak je nad čím sa rozplývať, to sú na atmosféru, ktorá má aj niečo vydržať, veľmi slušné parametre. 112kW v dnešnej dobe na nikom dojem nespraví.
Samotný facelift T27 kvitujem, ale cena toho auta je prestrelená. Avensis bol kedysi hrdým zástupcom strednej triedy (T25 hlavne), teraz im ušiel vlak a spolu s Lagunou sú to v podstate trhové mŕtvoly.
Pokiaľ Toyota neplánuje zmeniť v Európe svoj prístup, tak to môžu rovno zabaliť.
Samotný facelift T27 kvitujem, ale cena toho auta je prestrelená. Avensis bol kedysi hrdým zástupcom strednej triedy (T25 hlavne), teraz im ušiel vlak a spolu s Lagunou sú to v podstate trhové mŕtvoly.
Pokiaľ Toyota neplánuje zmeniť v Európe svoj prístup, tak to môžu rovno zabaliť.
Mig_35
Že je Toyota světová jednička se nijak nevylučuje s tím, že na našem světadílu drží druhé místo...
kundalini_it
No Mazda6 až takový prodejní trhák není...11161ks vs 9320ks Avensisu za 4měsíce není takový rozdíl jak bychom čekali že? 😉
Ono i těch 16587 Superbu není žádné terno...
Passat pak dlouho nic, pak Insignia a Mondeo a pak drobky...
Ono i těch 16587 Superbu není žádné terno...
Passat pak dlouho nic, pak Insignia a Mondeo a pak drobky...
euro89
Většinu tvého příspěvku ani nemá cenu komentovat, ale co se týče posledního řádku, tak se pleteš. Kdyby Toyota udělala dostatečně zajímavé auto, tak ho klidně koupím. Ještě před pěti lety by mě nenapadlo, že budu chtít jezdit Mazdou a dnes? Těším se na CX-3.
euro89
Že má Toyota mnohem více modelů, než dováží do Evropy, samozřejmě vím. Ale Mark X ani Century tady nekoupím. Hodnotím to, co mi jako evropskému zákazníkovi nabídnou. Speciálně japonské značky měli vždycky nejzajímavější nabídku na domácím trhu, ale to je mi jaksi na h.... 8-s
Mig_35
Toyota má daleko víc modelů, než se u nás prodává, Toyota má daleko víc motorizací, než které nabízí v EU. Proč ostuda? Spolupráce je vzájemná a oboustranně výhodná.
Už se těším na Supru s N55. To bude další zajímavé auto.
Už se těším na Supru s N55. To bude další zajímavé auto.
planeta
Ja ked sa pozriem v Londyne (zijem tu) na auta, tak z japoncov vidim samu toyotu a nielen hybridne motory. Mazdu nevidiet skoro vobec a som z toho ja sam prekvapeny, pretoze aj pre mna Mazda je krajsia lepsia
miromen
Souhlas. To co Toyota předvadi posledni roky je ubohe a ostudne. Pro mě jako by tato značka ani neexistovala.
Blue Sun
Samozřejmě, že je. A tam taky padá těžiště všech prodejů. Nakonec, i u zavedených euroznaček dělá stále více prodejů neevropský trh.
praděda7
Jasný. Ale víme přeci, že Mazda pracuje s vysokou kompresí a Honda na to, že se koncentrovala na výkonné čtyřválce celou svou historii tak nic moc a Hyundai kW jsou jak známo spíš dekawaty. Jo já měl také DC2 Integru VTiR 1.8l se 125kW a DC2 Integru Type R 1.8l se 147kW, ale to bylo kolem roku 2000, to nebyly emise ještě tak přísné.
kundalini_it
Jinak co se face týče, tak se mi taky líbí :yes: Vypadá líp než na Aurisu, možná z některých pohledů je předek divný, ale žádné auto není krasavec ze všech úhlů. Pohled z boku ukazuje vyváženost, možná to chce jinou barvu, za mne po Corolle druhá nejhezčí Toyota.
3_diamanty
suhlasim... a pisal som to presne pri nedavnom clanku o facelifte avensisu.... ze tento typ face-u vyzera na mensom aurise fajn... ale velkemu avensisu nepasuje a neposobi to dostojne ... na aute strednej triedy to chce ine predne partie... a serioznu masku ....
motory su ok.. chvalabohu este klasicke atmosfery... uz len prekusnut dizajn... ale kto chce spolahlivost a netuctovost ( lebo nove passaty budu coskoro uz vsade ) tak nie je co riesit.... avensis je stale moc dobre a zaujimave ( sice nie krasne ) auto :yes:
motory su ok.. chvalabohu este klasicke atmosfery... uz len prekusnut dizajn... ale kto chce spolahlivost a netuctovost ( lebo nove passaty budu coskoro uz vsade ) tak nie je co riesit.... avensis je stale moc dobre a zaujimave ( sice nie krasne ) auto :yes: