Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
hipisko
Mne sa zda, ze pan redaktor je taky hybrid, ako fyzicky, tak aj myslenim.
Raz je vsetko dobre, potom je vsetko zle. Ini v inych recenziach problemy so sedadlom, volantom a snad aj vtacikmi vonku nemaju....
Nechcem nasilu protirecit a zastavat sa renualtu, ale vyjadrenie vlastnosti auta autorom je strasne nepresvedcive. V inej recenzii sa zase stauzju na uplne ine veci, ktore keby boli pravdou, tak by sa na to stazovali vsetci. Rovnako ako v tejto recenzii keby to bola pravda, tak by sa na to stazovali v inych recenziach....
Ja nechapem, preco ked sa testuje spriaznena znacka(nenapisem koncern, ale napr taka mazda, kde recenzenti odignorovali totalne zakladne negativa), tak nikomu nevadi tvrdy plast pri kolene, vlastne to je este aj kladny prvok, ale u inych znaciek kazdy vypichuje take hluposti a hlavne, co recenzia, to protirecenie, resp ine zle veci.
Raz je vsetko dobre, potom je vsetko zle. Ini v inych recenziach problemy so sedadlom, volantom a snad aj vtacikmi vonku nemaju....
Nechcem nasilu protirecit a zastavat sa renualtu, ale vyjadrenie vlastnosti auta autorom je strasne nepresvedcive. V inej recenzii sa zase stauzju na uplne ine veci, ktore keby boli pravdou, tak by sa na to stazovali vsetci. Rovnako ako v tejto recenzii keby to bola pravda, tak by sa na to stazovali v inych recenziach....
Ja nechapem, preco ked sa testuje spriaznena znacka(nenapisem koncern, ale napr taka mazda, kde recenzenti odignorovali totalne zakladne negativa), tak nikomu nevadi tvrdy plast pri kolene, vlastne to je este aj kladny prvok, ale u inych znaciek kazdy vypichuje take hluposti a hlavne, co recenzia, to protirecenie, resp ine zle veci.
Já naopak chválím redaktory za zveřejnění zjištěných nedostatků docela srozumitelným způsobem. Nakonec si každý stejně musí udělat obrázek sám, a tento test vede zájemce k tomu, aby se zaměřil na kritizovaná místa. Tomu říkám pomoc... Nemám nic proti Renaultu a už vůbec proti Kadjaru.
Hipisko, místo neustálého omílání kritiky údajné nekritičnosti vůči autům VAG koncernu bych uvítal, kdybys přinesl vlastní postřehy o Kadjaru. Nikoliv o Mazdě, ale o Kadjaru, rozumíš?! Furt dokola omílat, že testy jsou prokazatelně subjektivní záležitostí, mi docela leze na nervy.
Pozn.: tvrdý plast "při kolene" ještě nikdy nebyl chválen jako pozitivum. Ani zde, ani jinde. Záleží na tvaru příslušné části interiéru, zda kolenu/holeni/stehnu překáží, či nikoliv. A navíc, v tomto případě záleží i na tom, kolik koulí máš: kdo musí držet kolena od sebe, aby je vyvětral, holt narazí v každém autě. ;-\
Hipisko, místo neustálého omílání kritiky údajné nekritičnosti vůči autům VAG koncernu bych uvítal, kdybys přinesl vlastní postřehy o Kadjaru. Nikoliv o Mazdě, ale o Kadjaru, rozumíš?! Furt dokola omílat, že testy jsou prokazatelně subjektivní záležitostí, mi docela leze na nervy.
Pozn.: tvrdý plast "při kolene" ještě nikdy nebyl chválen jako pozitivum. Ani zde, ani jinde. Záleží na tvaru příslušné části interiéru, zda kolenu/holeni/stehnu překáží, či nikoliv. A navíc, v tomto případě záleží i na tom, kolik koulí máš: kdo musí držet kolena od sebe, aby je vyvětral, holt narazí v každém autě. ;-\
Auto CZ
>😁 dá sa využiť ten štvorhran na kapote fyzicky, alebo je to iba na pozeranie ? 8-s
auto inak pekne.... mozno najkrajsi renault sucasnosti spolu s capturom.... to logo ale mohlo byt mensie suhlas .. som zvedavy na lagunu... snad sa jej obrovskeho diamantu nezlakneme
Á další trouba, který nedohlédne přes naše (Česko-Slovenské) hranice...
Takže, hochu, dovol abych Ti vysvětlil, že tento tvar je všude, opakuji, všude v Evropě považován za diamant. Jen a pouze u vás a u nás ho mají někteří z nás za něco jiného. A jen ti jednodušší nám to, veřejně ve společnosti či při diskuzích, hloupě připomínají. Jen zdůrazňuji - pro všechny ostatní Evropany, tj. pro cca. 730 milionů lidí, bys byl v lepším případě za hlupáka, v horším za ... (dosaď si).
Ps.: Řečeno slovy klasika - "Auto CZ", takhle to ve skutečnosti nevypadá. :-!
Pps.: Fakt bych nechtěl vidět, jak ten "štvorhran" fyzicky využíváš... 8-s
Ppps.: Jinak nic ve zlém 😉
EDIT: Vyzývám toho palcovače, ať se zachová jako chlap a regulérně zareaguje a argumentuje. Jinak jsi ... baba.
Takže, hochu, dovol abych Ti vysvětlil, že tento tvar je všude, opakuji, všude v Evropě považován za diamant. Jen a pouze u vás a u nás ho mají někteří z nás za něco jiného. A jen ti jednodušší nám to, veřejně ve společnosti či při diskuzích, hloupě připomínají. Jen zdůrazňuji - pro všechny ostatní Evropany, tj. pro cca. 730 milionů lidí, bys byl v lepším případě za hlupáka, v horším za ... (dosaď si).
Ps.: Řečeno slovy klasika - "Auto CZ", takhle to ve skutečnosti nevypadá. :-!
Pps.: Fakt bych nechtěl vidět, jak ten "štvorhran" fyzicky využíváš... 8-s
Ppps.: Jinak nic ve zlém 😉
EDIT: Vyzývám toho palcovače, ať se zachová jako chlap a regulérně zareaguje a argumentuje. Jinak jsi ... baba.
Ja ti dal ten druhej. A klido si to vyargumentuju - bavi me, jak ae rozcilujes kvuli takovy kravovine a doufam, ze se budes rozcilovat vic 😉
Pokorný
Typický test od Vaší redakce potažmo samozvaných odborníků. Už jste trapní v těchto testech.Pokud se nejedná o koncern VW včetně Škody, ale o vozy které nejen že jsou jejich konkurencí, ale dalece ji převyšují, tak hodnotíte tímto způsobem . Nebudu to dále rozebírat, chováte se tak skoro ke všem značkám, které Vám nesedí do Vašeho porfolia. Je mě a asi i ostatním dlouhodobě jasné, koho propagujete a kdo Vás asi živý.
Pokud chcete hodnotit běžte k některým dealerům Renault, určitě Vám vozidlo zapůjčí zdarma na více dní. Za jeden den totiž ani pořádně nepochopíte co se v tomto v podstatě aliančním voze skrývá. Případně si přečtěte jak je vůz hodnocen v zahraničí, ale vynechte periodikum od Němců. Nepíši to v nějakém naštvání, píši to proto že jsem v automobilové branži nepřetržitě již od roku 1966 a domnívám se, že za tu dobu tomuto řemeslu rozumím. :no:
Pokud chcete hodnotit běžte k některým dealerům Renault, určitě Vám vozidlo zapůjčí zdarma na více dní. Za jeden den totiž ani pořádně nepochopíte co se v tomto v podstatě aliančním voze skrývá. Případně si přečtěte jak je vůz hodnocen v zahraničí, ale vynechte periodikum od Němců. Nepíši to v nějakém naštvání, píši to proto že jsem v automobilové branži nepřetržitě již od roku 1966 a domnívám se, že za tu dobu tomuto řemeslu rozumím. :no:
Nevím kdo živý, pana Fokta, ale vím kterou značkou žyje.... 😉
Renault to nebude tipuji... 😉
Nic z Evropy 😉 , spíš jsem narážel na vytříbenou češtinu... pokud pan Pokorný pracoval 50 let v automobilové branži, pak doufám nikoli jako novinář.
Ten odkaz na jeho hrubici jsem pochopil. Podle jména spíše pana Pokorného tipuji na dlouholetého úspěšného majitele showroomu Renault a Dacia v Brně - Auto Pokorný. Ten projev je totiž kromě té hrubice velice slušný.
Chápu, že musí existovat lidi, kteří jako první upozorňuijí na pravopis a souhlasím, že by se mělo psát spisovně i na fórech jako je toto, ale chybovat je lidské. Nemyslíš Emele?
Chápu, že musí existovat lidi, kteří jako první upozorňuijí na pravopis a souhlasím, že by se mělo psát spisovně i na fórech jako je toto, ale chybovat je lidské. Nemyslíš Emele?
Těch pravopisných chyb je tam víc, tahle jen nejvíc bije do očí. Vlastně ani nevím, proč mě jako první napadl novinář, asi pod vlivem e😜ertů MeMyself a Gilgit 😄 .
U majitele salonu to asi tolik nevadí a dá se pochopit i věta o vozech, "které nejen že jsou jejich konkurencí, ale dalece ji převyšují", to prostě k obchodní hantýrce patří.
U majitele salonu to asi tolik nevadí a dá se pochopit i věta o vozech, "které nejen že jsou jejich konkurencí, ale dalece ji převyšují", to prostě k obchodní hantýrce patří.
Jako novinář jsem nikdy nepracoval. Proto jsou pro Vás důležité moje pravopisné chyby. Hodnoťte tedy obsah a v automobilové branži jsem začínal jako automechanik a dále v tom pokračuji i když na jiném postu. Někteří to poznali a to mě hřeje u srdíčka 😄
Požičajte im prosím vás ten Kadjar na týždeň, prihoďte nejaký ten obed, darčekové predmety a hneď sa im o aute bude lepšie písať.
Ale fuj, Emele, že zrovna Ty vyrukuješ s pravopisem kvůli jedné hrubce...
A ostatně - celý příspěvek je napsán slušně a kultivovaně. A třeba já s ním souhlasím.
Ps.: Pravé koleno - OK, beru, ozkouším. Ale rozhodně vím, že mé pravé koleno bylo v OII v neustálem kontaktu s hranou (levý spodní roh) radia. Nebyl jsem zdaleka sám. A kolikrát to zde na ACZ bylo zmíněno?
Ppps.: Přečti si první jízdní dojmy a testy na Rapid, jehož podvozek byl naladěný tak božsky, že to Škodovka ve vší tichosti za půl roku předělala. Ale tady, tady byl podvozek "óda na radost" (sorry, Ludwigu). A teď si to srovnej s dvěma jízdními dojmy Kadjaru.
Pane Pokorný, souhlas se vším co píšete. Je až neuvěřitelné, když člověk do toho kritizovaného auta sedne a zjistí něco úplně, ale úplně jiného než co píší novináři. Jako dlouholetý (velmi spokojený) majitel Meganu bych mohl vyprávět...
A ostatně - celý příspěvek je napsán slušně a kultivovaně. A třeba já s ním souhlasím.
Ps.: Pravé koleno - OK, beru, ozkouším. Ale rozhodně vím, že mé pravé koleno bylo v OII v neustálem kontaktu s hranou (levý spodní roh) radia. Nebyl jsem zdaleka sám. A kolikrát to zde na ACZ bylo zmíněno?
Ppps.: Přečti si první jízdní dojmy a testy na Rapid, jehož podvozek byl naladěný tak božsky, že to Škodovka ve vší tichosti za půl roku předělala. Ale tady, tady byl podvozek "óda na radost" (sorry, Ludwigu). A teď si to srovnej s dvěma jízdními dojmy Kadjaru.
Pane Pokorný, souhlas se vším co píšete. Je až neuvěřitelné, když člověk do toho kritizovaného auta sedne a zjistí něco úplně, ale úplně jiného než co píší novináři. Jako dlouholetý (velmi spokojený) majitel Meganu bych mohl vyprávět...
Není jen jedna... ale říkám, nějak jsem si spojil "práci v branži" s pozicí novináře, vzhledem k pozici majitele salonu to Renault ten příspěvek beru... nebo aspoň chápu.
O pravém kolenu jsem ani já ani pan Pokorný nic nepsal, ale zejména v souvislosti s Fabií jsem tu kritiku parkrát slyšel. Sám za sebe tuhle větu v testech ignoruju, sedím tak že mám v každém autě místa dost.
Ten test od Fokta se mi taky moc nezdá, ale určitě ho nepodezírám z naddržování VW 😉
O pravém kolenu jsem ani já ani pan Pokorný nic nepsal, ale zejména v souvislosti s Fabií jsem tu kritiku parkrát slyšel. Sám za sebe tuhle větu v testech ignoruju, sedím tak že mám v každém autě místa dost.
Ten test od Fokta se mi taky moc nezdá, ale určitě ho nepodezírám z naddržování VW 😉
1.) Jasně, chápu. Za tou mou větou měl být smajlík.
2.) O pravém kolenu psal pan Fokt. O pravém kolenu u OII patrně nikdy nepsal. Proto to uvádím jako příklad klasické nezaujatosti.
3.) Nevím co si o tom mám myslet. Já osobně jsem ztratil iluze o kvalitě a nezaujatosti českých automobilových novinářů právě v "kauze" Rapid. Chválili tu uskákanou kozu do nebes, nechali ji drtit klasickou C segmentovou konkurenci (ano, bylo třeba "pečlivě" vybírat, takže třeba s kombíkem liftback nikdo nesrovnával) a pak ho, statečně v rámci anonymního hlasování, neposlali ani do finále českého Auta roku...
Tak co si mám myslet?
Ps.: Aby bylo jasno - po úpravách podvozku považuji Rapid za velmi povedené lowcostové auto na pomezí B/C segmentu. Už i ceny jsou relativně rozumné. A pro fleety (ty Škodovka umí) super auto. Zkrátka Škodovka našla mezeru na trhu...
2.) O pravém kolenu psal pan Fokt. O pravém kolenu u OII patrně nikdy nepsal. Proto to uvádím jako příklad klasické nezaujatosti.
3.) Nevím co si o tom mám myslet. Já osobně jsem ztratil iluze o kvalitě a nezaujatosti českých automobilových novinářů právě v "kauze" Rapid. Chválili tu uskákanou kozu do nebes, nechali ji drtit klasickou C segmentovou konkurenci (ano, bylo třeba "pečlivě" vybírat, takže třeba s kombíkem liftback nikdo nesrovnával) a pak ho, statečně v rámci anonymního hlasování, neposlali ani do finále českého Auta roku...
Tak co si mám myslet?
Ps.: Aby bylo jasno - po úpravách podvozku považuji Rapid za velmi povedené lowcostové auto na pomezí B/C segmentu. Už i ceny jsou relativně rozumné. A pro fleety (ty Škodovka umí) super auto. Zkrátka Škodovka našla mezeru na trhu...
V hlavě to nemám, ale široký středový panel u některých Škodovek bylo celkem časté téma v testech, myslím že i tady.
Nemyslím že by v redakčních testech byl Rapid nějak zvlášť adorován, tady je třeba na ukázku něco z textu od Lukáše Vaverky, který obecně patřil spíš k zastáncům koncernu - na rozdíl od pana Fokta 😄 😒br />
Lehká karoserie s velkým otvorem v zádi totiž nedokáže nabídnout odpovídající tuhost v krutu, takže přejezd nerovnosti na jedné straně vozu (například kanál) má za následek tupou ránu. Menší nerovnosti se zase projeví akusticky, dunivým bubnováním zadní nápravy.
[odkaz]
Něco jiného jsou testy převzaté ze světa motorů, ale asi největší ódy byly na autoforu.
Nemyslím že by v redakčních testech byl Rapid nějak zvlášť adorován, tady je třeba na ukázku něco z textu od Lukáše Vaverky, který obecně patřil spíš k zastáncům koncernu - na rozdíl od pana Fokta 😄 😒br />
Lehká karoserie s velkým otvorem v zádi totiž nedokáže nabídnout odpovídající tuhost v krutu, takže přejezd nerovnosti na jedné straně vozu (například kanál) má za následek tupou ránu. Menší nerovnosti se zase projeví akusticky, dunivým bubnováním zadní nápravy.
[odkaz]
Něco jiného jsou testy převzaté ze světa motorů, ale asi největší ódy byly na autoforu.
Pokud nevidíš ten odlišný přístup k testování různých značek, tak jseš asi zaslepený. Někdy se jdou hledat chyby někdy klady. Někdy musí být celkový dojem pozitivní, někdy negativní. Vidí to každý, kdo nemá miromenovy klapky na očích.
K OII - ano, v rámci objektivity nutno dodat, že občas, ale skutečně občas, se ta zmínka objevila. Ale třeba já to auto kvůli tomu nemohl skoro řídít (fakt nepříjemné). Ještě vtipnější byl Chevy Cruze, kdy jsem pravým kolenem reguloval teplotu v prostoru řidiče 😉
Zde jízdní dojmy od stejného (!!!) autora😒br />
[odkaz]
A to je to, o čem hovořím. Ano, v době, kdy už všichni vědí že auto je uskákaná koza to napíše i pan Vaverka. Ale v jízdních dojmech, psaných v době kdy dealeři přijímají první předobjednávky a dojí nedočkavce, kteří si nejsou schopni počkat 6-12 měsíců na "normální" ceny? Jen si počti 😉
Kdežto Kadjar - 2x jízdní dojmy, 2x brutální kritika. Vyzkouším, uvidím. Ale minimálně 1,6 Dci prostě projetý mám a jedná se o nejlepší dieselovou 1,6 na trhu, která šlape na paty i naftovým dvoulitrům. Ten motor je skvělej. Howgh. Ale tady je to dle autora líná lemra s obrovskou prodlevou turba a "kopancem", se kterou se skoro nedá předjíždět. Kdežto s Fabií kombi 1,0 HTP dojede 5 urostlých chlapů z SM na Ještěd. V pohodě. Z 80-100 za 43s. Posítej se mnou 80 ... 81 ... 82 ... 84.
Chápeš?
O testech z SM nemluvě. Ano, ty zdejší kmenoví autoři na svědomí nemají. Ale charakter ACZ tyto testy prostě dotvářejí a nelze je striktně oddělovat.
Zde jízdní dojmy od stejného (!!!) autora😒br />
[odkaz]
A to je to, o čem hovořím. Ano, v době, kdy už všichni vědí že auto je uskákaná koza to napíše i pan Vaverka. Ale v jízdních dojmech, psaných v době kdy dealeři přijímají první předobjednávky a dojí nedočkavce, kteří si nejsou schopni počkat 6-12 měsíců na "normální" ceny? Jen si počti 😉
Kdežto Kadjar - 2x jízdní dojmy, 2x brutální kritika. Vyzkouším, uvidím. Ale minimálně 1,6 Dci prostě projetý mám a jedná se o nejlepší dieselovou 1,6 na trhu, která šlape na paty i naftovým dvoulitrům. Ten motor je skvělej. Howgh. Ale tady je to dle autora líná lemra s obrovskou prodlevou turba a "kopancem", se kterou se skoro nedá předjíždět. Kdežto s Fabií kombi 1,0 HTP dojede 5 urostlých chlapů z SM na Ještěd. V pohodě. Z 80-100 za 43s. Posítej se mnou 80 ... 81 ... 82 ... 84.
Chápeš?
O testech z SM nemluvě. Ano, ty zdejší kmenoví autoři na svědomí nemají. Ale charakter ACZ tyto testy prostě dotvářejí a nelze je striktně oddělovat.
S tím kolenem je to ale fakt individuální. Já třeba ten problém neměl... nikdy, v žádném autě... sedím s nohama víc u sebe. U Superbu mě ale třeba obtěžuje silný sloupek řízení.
1.6dCi je jedna z nejlepších 1.6, souhlas... o slabším projevu pod 1700 otáček se ale ví. V Meganu je to každopádně super motorizace, pro Kadjar asi pořád nadstandardní, pro Espace... no, uvidíme.
1.6dCi je jedna z nejlepších 1.6, souhlas... o slabším projevu pod 1700 otáček se ale ví. V Meganu je to každopádně super motorizace, pro Kadjar asi pořád nadstandardní, pro Espace... no, uvidíme.
Koleno je individuální záležitost. Beru, uznávám. Nicméně - já osobně jsem klasická "euro" postava - 185m, 85kg. Ano, v autě si sedačku nastavuji nízko a na dlouhé nohy... Ale přesto - to nestojí ani za zmínku, že posez může být pro někoho nepříjemný? O nohou u sebe" to opravdu není...
1.6 od rencka - ano, o tom to je. Jedná se o super motor, v rámci své kategorie. Slabší projev pod 1700 souhlas, ale ten zbytek? Aneb zkritizovat se dá cokoli... Takhle shodit tak dobrý motor... Mno, pro mě osobně se jedná o takový lakmusový papírek.
Ps.: V mém předchzím příspěvku je chyba - z 80 na 120 km/h.
Ps.: Souhlas v rámci Espace. To už je fakt veliké a těžké auto, tam mám jistou obavu také.
1.6 od rencka - ano, o tom to je. Jedná se o super motor, v rámci své kategorie. Slabší projev pod 1700 souhlas, ale ten zbytek? Aneb zkritizovat se dá cokoli... Takhle shodit tak dobrý motor... Mno, pro mě osobně se jedná o takový lakmusový papírek.
Ps.: V mém předchzím příspěvku je chyba - z 80 na 120 km/h.
Ps.: Souhlas v rámci Espace. To už je fakt veliké a těžké auto, tam mám jistou obavu také.
Upřímně nevím, jak bych při testu hodnotil, jestli posaz může být pro někoho jiného nepříjemný. Jasně, člověk si může dát sedačku nahoru nebo dolů a tak, ale já osobně bych nebyl schopen posoudit, jestli by někoho jiného ten tunel mohl nebo nemohl tlačit.
1.6dCi - ale ona v testu je i pochvala, spíš je to tak, že autor dává důraz na to chování v nízkých otáčkách. Ale fakticky s tebou souhlasím - 1.6dCi je špička malých naftových motorů, to je základní fakt a zbytek je nějaká kosmetika okolo, z testu to vyznívá víc negativně než by mělo.
1.6dCi - ale ona v testu je i pochvala, spíš je to tak, že autor dává důraz na to chování v nízkých otáčkách. Ale fakticky s tebou souhlasím - 1.6dCi je špička malých naftových motorů, to je základní fakt a zbytek je nějaká kosmetika okolo, z testu to vyznívá víc negativně než by mělo.
Absolutní souhlas pane Pokorný. Oni to podle mě i ti redaktoři ví. Jenže když dostatečně nepomluví Německou konkurenci, tak přijede velký šéf z Německa a na místě redaktora vyhodí, proto se z nich stávají pisálci / řidiči, kteří dopředu ví, co o jaké značce napsat... že jsou směšní až trapní poté dokazuje celá Evropa a její prodeje.
Hm, a to víš s jistotou, nebo takovou situaci předpokládáš? Myslíš, že jsi na pravém místě pro uveřejňování domněnek? Trapné příspěvky... fakt už velmi trapné! Něco ke Kadjaru bys neměl?
S jistotu vím, že kaškaj je nejprodávanější SUV v Evropě. No a jelikož Kadjar je jeho alianční brácha se shodnou technikou, tak je velmi pravděpodobné, že lidé po něm pujdou. Stejně tak, jak jdou po Capturu, který tvé třídní soupeře (včetně německých) drtí. Mimochodem, co ke Kadjaru máš ty? Nebo si přišel jen prudit trapnými otázkami?
Ke Kadjaru nemám nic, ani jsem ho neviděl. Proto mě zajímají postřehy těch, co ho už zkusili. A všimni si, že nezaplácávám veřejný prostor kydama typu "ACZ nadržuje VAG". To je dlouhodobě známo, stejně jako to, že podle redaktorů ACZ jsou produkty VAG hodnoceny vysoko oprávněně. Kritika tohoto přístupu je házením hrachu na zeď a už mě opravdu znechucuje. Ničeho pozitivního se touto kritikou nedosáhne.
Na druhou stranu, rád bych věděl, v čem je Kadjar dobrý. Od někoho, kdo ho už jel a zároveň je zkušeným řidičem s praxí na více, než jednom konkurenčním modelu. Připadá Ti takový můj přístup jako nerozumný?
Na druhou stranu, rád bych věděl, v čem je Kadjar dobrý. Od někoho, kdo ho už jel a zároveň je zkušeným řidičem s praxí na více, než jednom konkurenčním modelu. Připadá Ti takový můj přístup jako nerozumný?
Smířit se s tím, že tento web je "VAG pozitivní" a tedy na to neupozorňovat, je vlastně vítezství VAG a umlčení konkurence. No a proto to pro mě nikdy nebude házení hrachu na zeď, ale určitý boj za objektivní novinařinu... možná jsem naivní, ale když nebude protestovat nikdo, rozhodně se to nezlepší, spíš asi naopak.
Máš pravdu. Len je otázne, kto je tu trápny a smiešny.
Dokazuje to celá Európa a jej predaje. Za posledných 10 rokov klesol záujem o Renault na cca polovicu.
rok počet podiel na trhu
2004 1.679.288 ks 10,39%
2005 1.679.288 ks 10,39%
2006 1.286.563 ks 9,77 %
2007 1.180.115 ks 8,26%
2008 1.082.950 ks 7,52%
2009 1.124.622 ks 7,70%
2010 1.164.277 ks 8,36%
2011 1.068.600 ks 7,72%
2012 818.596 ks 6,52%
2013 797.577 ks 6,51%
2014 872.486 ks 6,74%
zdroj: left-lane.com
Dokazuje to celá Európa a jej predaje. Za posledných 10 rokov klesol záujem o Renault na cca polovicu.
rok počet podiel na trhu
2004 1.679.288 ks 10,39%
2005 1.679.288 ks 10,39%
2006 1.286.563 ks 9,77 %
2007 1.180.115 ks 8,26%
2008 1.082.950 ks 7,52%
2009 1.124.622 ks 7,70%
2010 1.164.277 ks 8,36%
2011 1.068.600 ks 7,72%
2012 818.596 ks 6,52%
2013 797.577 ks 6,51%
2014 872.486 ks 6,74%
zdroj: left-lane.com
Renault propad zastavil a roste nejvíc v Evropě. Někdy se daří, někdy ne. A Renaultu se teď docela daří. Zákazníci ocenili dlouholetou práci Renaultu na spolehlivosti a kvalitě. Dnes už každý ví, že Renault patří mezi nejspolehlivější značky (stejně jako Mazda o které zde byla řeč). Samozřejmě, že nějaký rok trvalo než to zákazníci pochopili. Dnes je však Renault zpět a naopak jiné značky čeká propad.
Co zákazníci ví nebo neví o kvalitě netuším, myslím si, že pokud nemá značka vyloženě aktuální průšvih, tak je to většině dost jedno, maximálně mají v hlavě nějaké 20 let staré mýty co někde slyšeli.
Renault roste a jsou za tím a) atraktivní nové modely (zejm. Captur) a b) špatná čísla posledních několika let.
Trošku zklamáním je pro mě (prodejně) Twingo, čekal jsem trošku víc, zatím pouze dotahuje čísla z roku 2012... asi je cenový odstup od Twinga / Capturu moc malý.
Renault roste a jsou za tím a) atraktivní nové modely (zejm. Captur) a b) špatná čísla posledních několika let.
Trošku zklamáním je pro mě (prodejně) Twingo, čekal jsem trošku víc, zatím pouze dotahuje čísla z roku 2012... asi je cenový odstup od Twinga / Capturu moc malý.
Twingo má prodeje na úrovni UPu, což při vyšší ceně Twinga neberu jako neúspěch. Prodejům snad pomůže dvouspojka. Nejvíc by však pomohlo, kdyby se Twingo zbavilo toho základního motoru 1.0 SCe od Mercedesu.
Nárast 80 000 ks oproti stráte 3 000 000 zákazníkov za dekádu, to chce silné "populistické srdce".
Nejste náhodou pane Pokorný z Brna? ................... to by ledacos vysvětlovalo. 😉
Naprosto s vámi pane Pokorný, ve věci totální neobjektivnosti redaktorů tohoto webu vůči uvedenému vozu známého francouzského výrobce souhlasím!
Nechápu, jak mohou tak hnusný rendlíkovský křáp takhle vynášet do nebes a srovnávat jej s auty, které jej dalece převyšují! Pokud tyhle křápy prodáváte, divím se, že jste ještě živý. :no😒br />
Ale objektivně: rozumím, proč se držíte těch křápů. Pro servis je to úžasný business!
Nechápu, jak mohou tak hnusný rendlíkovský křáp takhle vynášet do nebes a srovnávat jej s auty, které jej dalece převyšují! Pokud tyhle křápy prodáváte, divím se, že jste ještě živý. :no😒br />
Ale objektivně: rozumím, proč se držíte těch křápů. Pro servis je to úžasný business!
Tys měl ten ban dostat taky.
Klidně se tou svojí záští udav, malej českej človíčku... :-!
Klidně se tou svojí záští udav, malej českej človíčku... :-!
Jenže já nikoho nenapadám strýčku. každý ať si žije, jak uzná za vhodné. Tím, že jezdíš rendlíkem, říkáš sám o sobě svému okolí, co jsi zač. Je to jen tvoje volba 😉
No, v rámci toho co jsi zač ty má většina lidí na zdejších diskuzních fórech už pár let jasno.
Nevím, co dávám vědět svému okolí tím, že jezdím rendlíkem. Myslím, že lidé, kterých si vážím a kteří jsou pro mě důležití rozhodně nehledí na člověka krze to, čím jezdí. Ale ty zůstaneš Adou, i kdybys vyměnil toho svého Outlandera za Ferrari.
Jó, někdo má diamant na kapotě. Někdo má tento znak (který si vykládá patrně jinak) v hlavě. Enjoy it :-!
Nevím, co dávám vědět svému okolí tím, že jezdím rendlíkem. Myslím, že lidé, kterých si vážím a kteří jsou pro mě důležití rozhodně nehledí na člověka krze to, čím jezdí. Ale ty zůstaneš Adou, i kdybys vyměnil toho svého Outlandera za Ferrari.
Jó, někdo má diamant na kapotě. Někdo má tento znak (který si vykládá patrně jinak) v hlavě. Enjoy it :-!
"Nevím, co dávám vědět svému okolí tím, že jezdím rendlíkem."
Opravdu to nevíš? 😄
Opravdu to nevíš? 😄
Zdravím, nebudu tu raději šířit Vaše postavení v automobilové branži 😉 Nicméně i já musím uznat, že máte velký kus pravdy.
Stačí se podívat na konkurenční weby, kde mj. zaznělo😒br /> "...Naopak jako velmi dobrý se prezentoval podvozek. Ten je především rychlejší než motor, auto je v zatáčkách díky tomu jisté a navíc se do interiéru nepřenáší žádné velké rázy od kol ani na vyloženě rozbité silnici. ...".
Nicméně Kadjar nejspíš objektivně žádnou revoluci na poli crossoverů nepřináší a opravdu pravděpodobně opravdu půjde jen o další průměrný crossover. Ovšem dlužno dodat, že tím "průměrný" je myšleno "velmi dobrý". Jen konkurence je zkrátka na takové úrovni, že vesměs jde o velmi dobré vozy. Takže pokud ACZ píše o Kadjaru jako o průměrném voze, pak by stejným titulem měla označit třeba ... Škodu Superb :-! :-!
Nicméně férová nabídka - klidně si na týden zapůjčím a napíšu na můj blog test.. resp. týdenní dojmy A myslím to vcelku vážně.
I když zástupce na blogu už zřejmě máte...
Stačí se podívat na konkurenční weby, kde mj. zaznělo😒br /> "...Naopak jako velmi dobrý se prezentoval podvozek. Ten je především rychlejší než motor, auto je v zatáčkách díky tomu jisté a navíc se do interiéru nepřenáší žádné velké rázy od kol ani na vyloženě rozbité silnici. ...".
Nicméně Kadjar nejspíš objektivně žádnou revoluci na poli crossoverů nepřináší a opravdu pravděpodobně opravdu půjde jen o další průměrný crossover. Ovšem dlužno dodat, že tím "průměrný" je myšleno "velmi dobrý". Jen konkurence je zkrátka na takové úrovni, že vesměs jde o velmi dobré vozy. Takže pokud ACZ píše o Kadjaru jako o průměrném voze, pak by stejným titulem měla označit třeba ... Škodu Superb :-! :-!
Nicméně férová nabídka - klidně si na týden zapůjčím a napíšu na můj blog test.. resp. týdenní dojmy A myslím to vcelku vážně.
I když zástupce na blogu už zřejmě máte...
Průměrná, to by se z jistého úhlu pohledu dalo napsat k Fabii. Krom hezkého kabátku do třídy supermini vlastně nic nepřinesla. Jo, jezdí hezky a tak, ale nic co by o generaci starší Polo neumělo. Ta třída je ale obecně hodně vyrovnaná a technické finesy se v ní tolik nenosí.
Superb je jiná písnička, to je nezpochybnitelně špička třídy. Je tu Passat a Mondeo jako fullsize konkurenti, je tu Mazda 6 jako okrajová alternativa... a to je všechno, ostatní jsou tam někde vzadu.
Když se bavíme o mainstreamové střední třídě, tak je pro mě špička Passat-Superb-M6-Mondeo, průměr Insignia-508 a podprůměr C5-Avensis-i40-Laguna (zřejmě zhruba v tomto pořadí).
PS: souhlas s myšlenkou, že průměrný není negativní hodnocení... a u Kadjaru tuším, že bude nadprůměrný.
Superb je jiná písnička, to je nezpochybnitelně špička třídy. Je tu Passat a Mondeo jako fullsize konkurenti, je tu Mazda 6 jako okrajová alternativa... a to je všechno, ostatní jsou tam někde vzadu.
Když se bavíme o mainstreamové střední třídě, tak je pro mě špička Passat-Superb-M6-Mondeo, průměr Insignia-508 a podprůměr C5-Avensis-i40-Laguna (zřejmě zhruba v tomto pořadí).
PS: souhlas s myšlenkou, že průměrný není negativní hodnocení... a u Kadjaru tuším, že bude nadprůměrný.
Superb není ničím nad průměrem třídy. Technické finesy Passatu nedostal, TOP motorizace také ne, inteirér je veskrze průměrný. Co beru, je odladění vozu a celková dotaženost, tohle Škoda umí. Takže Superb prostě zvládne tak nějak přirozeně fungovat, velký prostor, velký kufr, příjemné blbůstky... Ano, prostě fajn auto.
Ale že by se něčím kromě prostornosti vymykal třídnímu průměru? Ne :-!
Ale že by se něčím kromě prostornosti vymykal třídnímu průměru? Ne :-!
Vyniká nabídkou výbavy / motorů / převodovek / 4x4. Turbobenzín 200kW+, 4x4, adaptivní tlumiče, DSG víceméně k libovolné motorizaci... pokud vezmu ty, co jsem označil za průměr a podprůměr, tak ti s ním nedokážou v technice držet krok a Superb tedy průměr jasně převyšuje.
Výjimkou je Insignia, ta má ale zase jiné problémy (omezenou prostornost, vysokou hmotnost).
Výjimkou je Insignia, ta má ale zase jiné problémy (omezenou prostornost, vysokou hmotnost).
Jestli Superb vyniká nabídkou výbav a kombinací motorů, tak to z něj rozhodně lepší model nedělá snad, ne? Ok, klidně budu souhlasit s tím, že Superb je jedním z nejkomplexnějších modelů své třídy, šíře nabídky je značná. Ale to je docela chabá obhajoba nadstandartnosti Superbu. TOP prvky jako Passat nedostal, tečka. A v běžných verzích, které mají srovnatelného konkurenta, zkrátka nic extra nevidím. Ty snad ano?
Můžeš schválně napsat, kdo je špička podle tebe a co na ni ztrácí Superb. Třeba oproti Mondeu. Co má Superb oproti Mondeu lepší ti napíšu hned - prostornost a dynamiku.
Oproti Passatu ztrácí pokud vím tři věci - BiTDI, LED světla a VirtualCockpit. Jsou to ty tvoje top prvky, nebo jsi myslel něco jiného? Pokud teda jen tak nestřílíš...
Že taková i40 končí s 1.7CRDi a 2.0GDI je problém Hyundai, ne Škody... s takovou nabídkou na špičku pomýšlet nemůže, i kdyby to jinak bylo špičkové auto... což není. Řešit verze je ožehavé, ale pokud mluvíme o špičce, tak na té stojí Superb 2.0TSI DSG 4x4 L&K...
Oproti Passatu ztrácí pokud vím tři věci - BiTDI, LED světla a VirtualCockpit. Jsou to ty tvoje top prvky, nebo jsi myslel něco jiného? Pokud teda jen tak nestřílíš...
Že taková i40 končí s 1.7CRDi a 2.0GDI je problém Hyundai, ne Škody... s takovou nabídkou na špičku pomýšlet nemůže, i kdyby to jinak bylo špičkové auto... což není. Řešit verze je ožehavé, ale pokud mluvíme o špičce, tak na té stojí Superb 2.0TSI DSG 4x4 L&K...
danjan
Niekto tu spomína Mazdu, tak na CX-5 sa Kadjar nemôže hrabať...od mazdy je na kilometre do zadu :no: :no:
V čem konkrétně je CX-5 o kilometry dál? Technika? Těžko >😁 Design.. to je sice subjektivní, ale i tam je Kadjar lepší, cena? Možná. Jídní vlastnosti? Těžko, Teréní vlastnosti? tak na stejno...
Technika rozhodně a jízdní vlastnosti nejspíš taky.
Na technice je vidět, že Kadjar cílí spíš do té Cross oblasti... jediný automat s 81kW naftou, pro 4x4 vůbec. Mazda ač teda konfigurovatelností taky nevyniká je v tomhle dál.
Na technice je vidět, že Kadjar cílí spíš do té Cross oblasti... jediný automat s 81kW naftou, pro 4x4 vůbec. Mazda ač teda konfigurovatelností taky nevyniká je v tomhle dál.
Takže 1,6 dCi 130 ps není technicky dál než letitý, těžký a na objem nevýkoný 2,2 D?!. A co až příjde 1,6 dCi 160 ps? O benzinech se raději bavit nebudeme, skyactiv nemá proti moderním přímovstřikovým benzínům Renaultu šanci. Ovladatelnost a podvozek bude srovnatelý s tím, že CMF platforma hraje pro alianční techniku... Tristní konfigurovatelnost u Renaultu je nevýho, to souhlas, ale dej jim pár měsíců, myslím, že variant přibude.
2.2 v CX-5 není letitý, je to nový motor z rodiny SkyActive, biturbo. Jeho silnější varianta má 175k a 420Nm. K tomu lze mít manuál i automat, 4x4... nic takového Kadjar nenabízí. Až přijde dCi 160 (pokud přijde), bude pořád o 40Nm slabší.
O jakých benzínech? V benzínech nemá Kadjar dneska nic. Od září bude 130k TCe. Mazda má 160, 165 a 192k SkyG. Zní ti to nějak beznadějně 😄 ?
CMF platforma se snaží kompenzovat jednoduchou zadní nápravu lepšími tlumiči... no uvidíme. Kadjarem jsem nejel, ale jel jsem nový Qashqai i CX-5 a CX-5 je řidičsky výrazně lepší auto. Myslím ale že ta verze Q co jsem jel ty lepší tlumiče neměla (1.5dCi).
O jakých benzínech? V benzínech nemá Kadjar dneska nic. Od září bude 130k TCe. Mazda má 160, 165 a 192k SkyG. Zní ti to nějak beznadějně 😄 ?
CMF platforma se snaží kompenzovat jednoduchou zadní nápravu lepšími tlumiči... no uvidíme. Kadjarem jsem nejel, ale jel jsem nový Qashqai i CX-5 a CX-5 je řidičsky výrazně lepší auto. Myslím ale že ta verze Q co jsem jel ty lepší tlumiče neměla (1.5dCi).
Nechci nic říkat, ale Kadjar je asi o kousek jinak cílený, než CX-5 ne? Neřekl bych, že něčím bude zaostávat, maximálně šíří nabídky, jenže to z konkrétního auta nedělá horší oproti konkurenci, utrpět mohou prodeje, kdy Kadjar nenabídne větší motorizace 😄
Mě se moc líbí, ale jeste sem ho neviděl dál, než na fotkách a po Koleosu, který sice měl zajímavou techniku, ale byl ošklivý, to je příjemná změna. Doufám, že v podobném duchu se vytasí Renault ještě s větším SUV jako náhradou Koleosu, což tu i někdo někdy dřív hlásil 😄
Mě se moc líbí, ale jeste sem ho neviděl dál, než na fotkách a po Koleosu, který sice měl zajímavou techniku, ale byl ošklivý, to je příjemná změna. Doufám, že v podobném duchu se vytasí Renault ještě s větším SUV jako náhradou Koleosu, což tu i někdo někdy dřív hlásil 😄
Řidičsky lepší auto je strašně subjektivní věc. Pro nás čechy je modla Octaiva, která je podvozkově a řidičsky (myslím OII) horší než např. muj Megane 3, 1,5 dCi. hlavně předek a citlivost řízení. Je to dáno platformou Golfu 4 vs. o 10 let novější technika Renaultu, ale o tom se tady nesmí mluvit, protože Octavie je přece boží!
Možnosti nabídky absolutní novinky vs. auta, který je na trhu kolik? 3 roky? Nejde porovnávat. Dále je zde potitika aliance, že ČR trh je natolik malý a natolik zmanipulovaný do Německa, že nemá význam nabízet veškerou techniku. Nejsem specialista na Mazdí atmosféry, ale kromě vysoké poruchovosti na tom ty motory budou bídně i v pružnosti oproti turbo benzínům aliance (1,2 TCe, 1,6 TCe, Dig-T) Příjde nový 2,0 TCe, snad i 1,4 TCe. Jinak logicky - 1,6 dCi bi turbo bude lehčí a úspornější než 2,2 D biturbo od Mazdy - těžsí předek = horší potlačení nedotáčivosti. Dale platforma CMF bude lehčí, než podvozky Mazdy, celkově bude mí t váhově Renault výhodu = lepší ovladatelnost. Každopádně mluvit u těchto krabic o řidičských zážitcích je samo o sobě dost masakr, protože svwtlá výška je světlá výška. A ani sebesilnější X5M nebude na okreskách rychlejší než HH nižší střední... to je fyzika.
Možnosti nabídky absolutní novinky vs. auta, který je na trhu kolik? 3 roky? Nejde porovnávat. Dále je zde potitika aliance, že ČR trh je natolik malý a natolik zmanipulovaný do Německa, že nemá význam nabízet veškerou techniku. Nejsem specialista na Mazdí atmosféry, ale kromě vysoké poruchovosti na tom ty motory budou bídně i v pružnosti oproti turbo benzínům aliance (1,2 TCe, 1,6 TCe, Dig-T) Příjde nový 2,0 TCe, snad i 1,4 TCe. Jinak logicky - 1,6 dCi bi turbo bude lehčí a úspornější než 2,2 D biturbo od Mazdy - těžsí předek = horší potlačení nedotáčivosti. Dale platforma CMF bude lehčí, než podvozky Mazdy, celkově bude mí t váhově Renault výhodu = lepší ovladatelnost. Každopádně mluvit u těchto krabic o řidičských zážitcích je samo o sobě dost masakr, protože svwtlá výška je světlá výška. A ani sebesilnější X5M nebude na okreskách rychlejší než HH nižší střední... to je fyzika.
Promiň, teď plácáš. Radši napiš že se o Mazdu nezajímáš a nic o ní nevíš...
Třeba k té hmotnosti:
Kadjar dCi 130k 4x4 MT: 1511kg
CX-5 SkyD 175k 4x4 AT: 1540kg
Třeba k té hmotnosti:
Kadjar dCi 130k 4x4 MT: 1511kg
CX-5 SkyD 175k 4x4 AT: 1540kg
O Mazdu se nezájímám detailně, ale "spolehlivost" jejich skya motorů se ke mě dostala (warancy direct myslím, ale už přesně nevím, kde jsem to četl, jen vím, že mě to dost překvapilo). A co rozměry Emele? ty sem hodíš taky?
No tak povídej... co jsi kde slyšel o spolehlivosti SkyActive-G? Já neslyšel nic špatného, naopak. Že ty si pleteš benzín a naftu?
Rozměry? No pokud na tom trváš...
CX-5: 4555x1840x1710
Kadj: 4449x1836x1607
[odkaz]
takže?
Rozměry? No pokud na tom trváš...
CX-5: 4555x1840x1710
Kadj: 4449x1836x1607
[odkaz]
takže?
Ano, mám samozřejmě na mysli jejich benzinové motory. Odkaz ti nedám, nevím totiž, kde to bylo, snad někde na autoforu a ti odkazovali na anglický průzkum).
Můžeš mi k tomu něco najít? Opravdu myslím že si to pleteš.
Mazda je na tom se spolehlivostí tradičně dobře, v UK top 50 dle Warranty direct má 5 aut (můžeš hádat kolik jich má Renault... ne že bych chtěl význam té statistiky přeceňovat).
Ještě něco k těm rozměrům, nebo sis myslel že je Kadjar větší auto? 😉
Mazda je na tom se spolehlivostí tradičně dobře, v UK top 50 dle Warranty direct má 5 aut (můžeš hádat kolik jich má Renault... ne že bych chtěl význam té statistiky přeceňovat).
Ještě něco k těm rozměrům, nebo sis myslel že je Kadjar větší auto? 😉
Ano, myslel jsme, že je blíže CX-7. Jak píše borec výše, proti tobě se dá hajit maximálně v momentě, kdy sem ve svým rybníku... to, že sem moc často nepřispívám neznamená, že tě neznám. 😉 Díky za osvětu. Co se jízdních vlastnostů týče, to necháme na velkých testech několika testérů, každopádně tyto dva kousky techniky si říkají o srovnání.
Ta statistika motorů zde...slušný direkt pro Mazdu...konkrétně i od toho hroznýho Renaultu.
[odkaz]
Ta statistika motorů zde...slušný direkt pro Mazdu...konkrétně i od toho hroznýho Renaultu.
[odkaz]
Clovece ty mas asi problem pochopit, ze v tej statistike Mazda padne dole kvoli napr. drahemu DPF, ale Renault vyskoci hore, aj ked ta necha 5x na dialnici stat kvoli "ventilceku kvality" , pretoze stoji len 20 centov.
Nemas tam vobec delene motory, a 1,5 dci je prave znamy zadretim, ci vstrekmi po urcitom km. Aj ked uz to mozno vychytali na ludoch ... ako VW.
Nemas tam vobec delene motory, a 1,5 dci je prave znamy zadretim, ci vstrekmi po urcitom km. Aj ked uz to mozno vychytali na ludoch ... ako VW.
Já dal čísla + své zkušenosti. Myslíš, že Renault nepoužívá DPF? 1,5 dCi je dneska už hodně vychytaný motor. Jestli vydrží 400 tis. netuším a zkoušet to nehodlám. Tvá narážka na Laguny II a jejich mizernou kvalitu elektroinstalace a čidel tlaku v pneumatikách je stará cca 14 let... něco novějšího bys tam neměl?
adamikos - recou tvojej logiky - 1,5 dCi je totalny srot, pretoze ako si sam napisal - az dnes je vychytany ! Korelacia tohto vyrazu je urcite blizsie pravde ako povedat, ze generalne SKY motory od MAZDY su uplne v p...li.
Ponal malcik ?
Ponal malcik ?
Ona taky je blízko CX-7, dokonce bych řekl, že uvnitř je CX-5 prostornější. Tím spíš by ale platilo, že co se hmotnosti týče, je na tom Mazda dobře, ne? A ona je... odlehčení je součástí filosofie Skyactive.
Tohle je statistika peněz utracených za opravy u jedné pojišťovny... ale hlavně, ty tam vidíš nějaké členění na benzín a naftu? To je totiž dost důležité... protože o problémech naftových SkyActive se opravdu mluví, ale ty jsi psal e😜licitně o benzínu a tam je fakt ticho po pěšině...
Abys tedy byl ve svým rybníku, tak ještě na chvíli ke Kadjaru - mně se to auto líbí, je to prostě Qashqai v evropském střihu a nevidím důvod aby se dobře neprodával. Omezená nabídka motorů mi vadí u Qashqaie i Kadjaru, hlavně 1.2 v benzínu je na relativně velké auto tak akorát... ale většině to asi vyhoví a časem zřejmě přijde 1.6TCe pro ty náročnější.
Tohle je statistika peněz utracených za opravy u jedné pojišťovny... ale hlavně, ty tam vidíš nějaké členění na benzín a naftu? To je totiž dost důležité... protože o problémech naftových SkyActive se opravdu mluví, ale ty jsi psal e😜licitně o benzínu a tam je fakt ticho po pěšině...
Abys tedy byl ve svým rybníku, tak ještě na chvíli ke Kadjaru - mně se to auto líbí, je to prostě Qashqai v evropském střihu a nevidím důvod aby se dobře neprodával. Omezená nabídka motorů mi vadí u Qashqaie i Kadjaru, hlavně 1.2 v benzínu je na relativně velké auto tak akorát... ale většině to asi vyhoví a časem zřejmě přijde 1.6TCe pro ty náročnější.
Ty maš znak Renaultu i na zrcatku misto ružence. Jestli se něco piše o pruserovosti Mazda motoru tak hledej u dieslu. SA jsou na trhu chvili na to aby se dala jejich spolehlivost tabulkově vyjadřit. Tedy pro hltače tabulek.
Tak než začneš cokoliv srovnávat, nejprve si seřaď "detaily" do sloupců vedle sebe. Pak ověř nějaká fakta... Lidé tě budou víc respektovat.
"Vysoká poruchovost mazdích atmosfér".................... a "můje megane III 1,5 dci" ................................... tyhle dvě věci si stačí poslechnout, a je jasné, že nemá cenu nic řešit. Snad jen, zkuste pane vysednout, a potom nasednout i do něčeho jiného!
Jj, a do čeho konkrétně prosím? Btw. mě klidně tykej, nejsme na jednání, sme na fóru 😄
Z japonců jsme jezdil: CTR 7G, Civic 5G 1,6 vtec, 1,6 vti, řídil sem S2000 (2,0 vtec). Dále sem jezdil Megane Coupe, 2,0 16v, Clio 2 RS. Z normálních aut Passat B5,5 1,9 TDi, Octavia 2, 1,9 TDi, 1,6 TDi. To jsou ty zkušennosti za delší dobu ježdění, to, že sem něco někam řídil, to ani nespočítám... Nechlubím se, není moc čím, je tady samozřejmě spousty virtuálních Schumacherů a znalců veškerých nejmodernějších aut, tento web znám roky, ale to tabulkový měření ptáků mě moc neba. Takže když tvrdím, že skya motory jsou porucohvé, tak sem o tom nečetl v TÜV reportu, ale u warancy direct. Aproč o tom píšu, protože mě to překvapilo... jak sám vidíš, mám celkem blízko k japoncům, tak proto. Mimochodem, 1,5 dCi sice nejede, ale aspoň nežere a drží, 4 roky, 90 tis. a jak na tom bude motor a auto za 5 let je mi úplně jedno.
Z japonců jsme jezdil: CTR 7G, Civic 5G 1,6 vtec, 1,6 vti, řídil sem S2000 (2,0 vtec). Dále sem jezdil Megane Coupe, 2,0 16v, Clio 2 RS. Z normálních aut Passat B5,5 1,9 TDi, Octavia 2, 1,9 TDi, 1,6 TDi. To jsou ty zkušennosti za delší dobu ježdění, to, že sem něco někam řídil, to ani nespočítám... Nechlubím se, není moc čím, je tady samozřejmě spousty virtuálních Schumacherů a znalců veškerých nejmodernějších aut, tento web znám roky, ale to tabulkový měření ptáků mě moc neba. Takže když tvrdím, že skya motory jsou porucohvé, tak sem o tom nečetl v TÜV reportu, ale u warancy direct. Aproč o tom píšu, protože mě to překvapilo... jak sám vidíš, mám celkem blízko k japoncům, tak proto. Mimochodem, 1,5 dCi sice nejede, ale aspoň nežere a drží, 4 roky, 90 tis. a jak na tom bude motor a auto za 5 let je mi úplně jedno.
Aha, takže tvoje referenční vozidla pro srovnání renault /megane III/ vs. německá provenience je passat B5 a oktávka II ? ..................... jak říkám, sedni někdy i do něčeho jiného.
No tak mi konečně poraď, do čeho sednout! Na rozdíl od tebe sem napsal, co jsem dlouhodoběji jezdil a porovnání CTR vs M3 obyč, vs M1 Coupe vs Clio 2 RS...to NENÍ reference?!
Chceš lépe jezdící a řidičtější auto, konkurenta k Meganu III? Tak, třeba tu Mazdu 3, nebo Focuse s 1.5EB 😄
Focus? Si si jisty? To auto nezatáčí >😁 >😒] Mazda 3 souhlas, ale tam si taky zaplatíš.
Focus? Nezatáčí? >😁 Jakym Focusem si prosimtě jel? >😁 Neměl něco s nápravou? Nebyl třeba bouranej? >😁
Správně si pochopil, to byla stranda, jel sem několikrát předposlední Mondeo a to se řídí krásně (třeba oproti tomu pašikovi B 5,5 >😒] ) Focus (moderní) sem nejel, tam sem narážel na losí / sobí test, kde posledního Focuse zničil Pulsar.
Focus zatači tak že o tom se Meganu muže jenom zdat. On ten Focus za sebou nechava třidně takova auta jako je např. Leon nebo Mazda 3.
Ze začátku by to možná chtělo srovnat roky výroby a modely. A jestli současné megane III sotva odmázne passat B5, tak je to spíš úspěch pro letitého protivníka. Jinak souhlas s ozzmanem a přidám aktuálního golfa.
Tak B5tka a B5,5 jsou takové kočáry, toho v zatáčkách smázne i Fabie si troufnu říct >😁 Ale na druhou stranu na dálnici je to velké plus pro Passat😊
B 5,5 je podvozkem rozhodně nejhorší auto, co sem řídil (nepočítám-li dodávky)... hrozný, špatný, nezatáčí, jak píše Ozzy, i Fábka dokáže být rychlejší...
Proč nejhorší? Na dálniční přesuny je B5.5 super, akorát teda kdo vždy tvrdil, že jsou plavní jen Francouzi tohle auto nejezdil >😁 To je snad o preferencích ne? Ja bych řekl, že B5.5 má aspon charakter dálničního křižzníku, B6 uz je uskákanější.
Ale jsou auta, která ti dají komfort a navíc zatáčí, třeba Mondeo, Laguna 2, to jednoduše Passat neuměl. Možná kdyby měl povolený provoz jen po dálnicích, tak by byl ok...
Laguna 2????? No, možná trochu líp, než B5,5, ale jestli bych ji označil za nejaké řidičské a zatáčející auto, to nevim, hlavně na rozbité silnici uskakovala.... Měl sem ji 3 roky 😄 Mondeo ano, od MK III to patří mezi TOP ve své třídě.
Hlavně je to konstrukčně model z r. 1996 až 2005, tak mi pořád nejde do hlavy, jak to souvisí s novodobými renaulty. A kdybychom si udělali výlet do historie i u renaultu, tak.................... .. tak raději nebudeme otevírat staré rány, staré hroby a obnovovat tragédie. >😁
Při čtení tvého příspěvku jsem se uplně nahnul nastranu na židli, jako v jedničkové Laguně v zatáčce >😒]
No, i když je to takový bojovník za Renaultí práva, tak s ním zase uplně nesouhlasit nemohu. Oktávka opravdu není nikterak zajímavá podvozkově a to jsem nejel ani bez multilinku. Megane může opravdu někomu vyhovovat, ja bych s tím taky klidně jezdit dokázal. A že mu dobře slouží 1.5DCI? Pokud vím, tak ho dost vychytali a poslední kusy už problémy nemívají. Takže, proč ne? 😄 Ale o poruše motorů Mazdy sem se taky doslech až teď 😄
Myslím, že u vás ostatních je zase problém uznat, že by i Renault mohl udělat dobré a spolehlivé auto 😄 A to už dnes také není nereálné, ba naopak.
Myslím, že u vás ostatních je zase problém uznat, že by i Renault mohl udělat dobré a spolehlivé auto 😄 A to už dnes také není nereálné, ba naopak.
Ke spolehlivosti motorů Skyactiv od Mazdy viz. odkaz. Za ostatní ti Ozzy děkuji, připadnu si tady jak blázen, ale já se jen snažím lidem říct, že mám Renaulta a že je spolehlivej a i řidičsky zajímavej a že to dokonce mohu srovnat s jinýma autama... ale tady je to pořád dokola.
[odkaz]
[odkaz]
Řidičsky zajímavej... to nevim, ja jezdil jen jedním kombikem, kterého má Ronault a ten už mi ho prej nepůjčí >😁 A to auto se mi líbilo, hlavně v poměru ceny a výkonu. Podvozek byl tužší, ale ne nekomfortní, jasně že ve třídě jsou i lepší, ale i horší. Prostě průměr, motor byl 1.6Dci a ten byl na tom autě nejlepší. Mimo motoru, který byl nadprůměrný, to je průměrný vůz, zábavný řidičskym si představuji jinak a to za mne nejlépe splnil v nižší střední třídě Focus (i v kombiku), který se do zatáček vrhal opravdu s chutí a to jen z těch normalních aut, pak jsou tu ještě speciály, ostré verze a tak a to je jiná liga.
Mrkni třeba na toto 😉 je to myslím víc vypovídající než cokoliv jiného, maslím, že skopčáci opravdu nemají důvod pět chválu na něco jiného než svoje "Das Auta"😒br />
https😐/www.youtube.com/watch?……
https😐/www.youtube.com/watch?……
Mluv za sebe. Ještě jsem nepoznal člověka (tedy osobně), který by měl Octavii, jakékoli generace, za modlu. A ten zbytek... škoda slov.
Ja to tu tvrdim pořad , že vy od Renaultu jste zde strašna sebranka fanatiku. :no:
Tohle zobecňování je hloupé, ubohé a Tebe nehodné.
A je jedno, jako skupinu se rozhodneme takto "označkovat".
A je jedno, jako skupinu se rozhodneme takto "označkovat".
Ja nehazim všechny do jednoho pytle ale Vas s klapkama od Renaultu je tu tedy přehršel.
Ty dokážeš sám sebe popřít v jedné větě :yes😒br />
Ps.: V životě bych si nedovolil takhle plošně plivat na fandy jakékoli značky. No jo, nejsem miromen.
Ps.: V životě bych si nedovolil takhle plošně plivat na fandy jakékoli značky. No jo, nejsem miromen.
Od kdy je fanda to stejne jako fanatik ?
Takže všichni jsou fandové a všichni co fandí Renaultu jsou fanatici? Takhle nějak jsi to myslel?
Já tady vidím pouze jednoho fanatika. Ono totiž pro některé lidi této sorty je typické, že mají ve všem jaksi hned jasno.
Končím, tohle fakt nemá cenu...
Já tady vidím pouze jednoho fanatika. Ono totiž pro některé lidi této sorty je typické, že mají ve všem jaksi hned jasno.
Končím, tohle fakt nemá cenu...
Ano to je přesně ono....hned maji ve všem jasno. A takovych Renaut fanatiku je na tomhle webu hodně a troufnu si tvrdit nejvic. U jinych značek jsem takovy počet nezaznamenal. Jinak možna jsem to špatně formuloval ale ne ve všech vidim ten fanatismus.
Pro tebe je každý, kdo píše pravdu fanatik? To si mám podle tebe něco vymýšlet a plácat nesmysly, abych vypadal nezaujatě a objektivně?
Jakou pravdu maš teď a zrovna ty na mysly ?
Jinak u Renaultu už je vidět zlepšeni v interierech i když u Kadjara to mohlo byt lepši. Takže se spolehlivosti to pujde teď dolu ?
Jinak u Renaultu už je vidět zlepšeni v interierech i když u Kadjara to mohlo byt lepši. Takže se spolehlivosti to pujde teď dolu ?
A vy jste s Adolfem a marosem svatá trojice chránící lid od všeho francouzského .... No tak nějak nevím, jaká sebranka je horší >😒]
adamikos
Úkol zněl jasně!!! To auto může být maximálně PRŮMĚRNÉ ... a teď se znaž Fokte!!! >😁 Myslím, že spolu s bráchou od Nissanu je toto to nejlepší ve třídě a ví to po celé Evropě. Součet evropských prodejů Kadjaru a Quahqaie bude dominantní v segmentu a tom to je. A nic na tom nezměni ani Fokt, ani jeho "Mladoboleslavštví" nadřízení 😄 >😒]
no ale na druhej strane......... nadpriemer triedy to asi tiez nebude....
ved je to prezleceny kaskaj... nema to ani normalne budiky..... ma to obrovske logo ktore zjavom skor nastrasi ako ocari...... a taketo karosarske vlnobitie co predvadza kadjar dnes uz neleti ani v korei....
ale uznavam ze ako celok to auto funguje.... a uspech mat v eu bude, ludom sa pacia taketo stavnate zvejkacky .... v ramci moznosti znacky je to jeden z najkrajsich kuskov poslednej doby to je pravda, ale podla mna renault ma aj na viac.... 😄
ved je to prezleceny kaskaj... nema to ani normalne budiky..... ma to obrovske logo ktore zjavom skor nastrasi ako ocari...... a taketo karosarske vlnobitie co predvadza kadjar dnes uz neleti ani v korei....
ale uznavam ze ako celok to auto funguje.... a uspech mat v eu bude, ludom sa pacia taketo stavnate zvejkacky .... v ramci moznosti znacky je to jeden z najkrajsich kuskov poslednej doby to je pravda, ale podla mna renault ma aj na viac.... 😄
Sám to píšeš Topere, je to převlečený kaškaj a ten je špička třídy zcela objektivně jak podle prodejů, tak podle testů... střed třídy mlžou být koreici, Duster, atd.... no a podle Fokta i Kadjar, proto se mu tady skoro každý vysmívá.
predajna spicka.... :yes😒br />
ale u kadjara necakam v eu ani polovicne predaje kaskaja ... sam by som siel radsej do kaskaja ako do kadjara .... uz len kvoli interieru a dizajnu ... technika je samozrejme zhodna
ale u kadjara necakam v eu ani polovicne predaje kaskaja ... sam by som siel radsej do kaskaja ako do kadjara .... uz len kvoli interieru a dizajnu ... technika je samozrejme zhodna
Souhlasim s tebou, že i já bych se těžce rozhodoval jestli kaškaje nebo Kadjara.... a ta prodejnost by taková nebyla, kdyby to auto nebylo kvalitní a nemělo renomé. Na tom může Renault hodně stavět.
Muron
V Kažáru jsem nejel, pouze seděl, když jsem v salonu na někoho čekal. Takže můžu hodnotit pouze staticky. V interiéru jsem si nepřipadal jako v konzervativně strohém, resp. si pod takým tým pojmom konzervativně strohý nepředstavuji naprostou absenci analogových přístrojů. Jinak je to tam útulné a příjemné.
Řidič007
není technicky zastaralá a škaredá škodovka, tak na něm není co chválit. Např. krabicoidní poskakující a hlučný Yeti, ten si chválu redaktorů zasloužil. Vážně: když přesedlám z jiných aut do škodovek, připadám si vždy, jako bych jel na koze. Drkotá, skáče, furt by žrala a nohy (kolena) není kam strčit. Ovládání jak na staré tatramatce a na šířku velice intimní prostředí. Když se postaví na velkou krabici malá krabice, vznikne drahá škodovka.
jossalito
Napříč periodiky, píšící o novém Kadjaru, je cítit shoda v tom, že jde jen o řekněme průměrné auto.
Vyvstávají tedy dvě otázky😒br /> 1. Jsou všichni redaktoři někým uplacení? nebo,
2. Vyrobil Renault jen průměrné auto?
Hodnocení klidně proveďte barevnými palci. 😉
Vyvstávají tedy dvě otázky😒br /> 1. Jsou všichni redaktoři někým uplacení? nebo,
2. Vyrobil Renault jen průměrné auto?
Hodnocení klidně proveďte barevnými palci. 😉
On někdy Renault vyrobil nadpruměrně dobre auto ? V hlavach některych určitě.
No jo, hlavně že my (všichni) fandové Renaultu jsme fanatici s klapkami...
Zde opověď na tvou otázku😒br />
[odkaz]
GT220 dneska taky není špatný. Clio GT také ne. O RS nemluvě.
Zde opověď na tvou otázku😒br />
[odkaz]
GT220 dneska taky není špatný. Clio GT také ne. O RS nemluvě.
Vyrobil a ne jedno... :-!
Hlavní otázkou ale je, kdo jsou to ti redaktoři. Podle mě jsou to lidé převážně s podprůměrnou inteligenci, kteří se nikde profesně neuchytili a tak píšou na zakázku o těch, kteří jim něco pustí. Zná někdo nějakého redaktora, který by byl v něčem vynikal, byl úspěšný atd. a nežvatlal nesmysly o dílech odborníků, kteří postavili auto podle svých nejlepších vědomostí a s ohledem na cílové skupiny klientů. Že je něco na autě takové nebo makové není dílem náhody, ale tvrdé práce. Pak ale příjde nějaký někým podplacený žvanil a to, co konkurence jeho plátce vymýšlela dlouhou dobu, bezostyšně pomluví.
Petto
Auto nezrychluje pri 1 200 ot. Do * to je zahada. Zmagoreni z VW koncernu. Nic ine sa k tomu neda napisat.
MGRR
Jela by o světelných 20km víc, vůbec by nedrncala, motor... takový zátah umí jen S. 😄 Sesle by byli akorát, ale hlavně by to bylo +100.000,-
Pozor 😄
Clexxr dva háčky, válečkový vibrátor s funkcí žárovky by rozsekal i Toyotu Land Cruiser V8.
Já bych Vám to i strašně věřil, snažíte se, ale když si chci něco objektivního přečíst, musím vždy jinam... Tady se ale vždy pobavím.
Pozor 😄
Clexxr dva háčky, válečkový vibrátor s funkcí žárovky by rozsekal i Toyotu Land Cruiser V8.
Já bych Vám to i strašně věřil, snažíte se, ale když si chci něco objektivního přečíst, musím vždy jinam... Tady se ale vždy pobavím.
Pokud by to mělo značku Škoda, vypadala by karosérie o tři levely lépe a před řidičem by byla normální palubka a ne ty ohyzdné digitální displaye :no: :no: :no:
A hlavně - střední doba mezi poruchami by se prodloužila na dvojnásobek. :-!
A hlavně - střední doba mezi poruchami by se prodloužila na dvojnásobek. :-!
Holt to není výrobek VW!! A zvláštní, že na tomto webu u testu Qashqai v naftě, což je úplně stejný auto se pěje chvála na jízdní vlastnosti. ZVLÁŠTNÍ!!!!!
Má len jeden logický problém - cenu. Od tohto auta sa už vyžaduje náhon na všetky kolesá. A tam už je cena naozaj vysoká.
Bol to jeden z kandidátov pre auto manželky (nižšia stredná trieda, vyvýšený podvozok, priestor pre deti, kufor, možnosť 4x4). Ale asi neprejde sitom výkon/cena.
kazdopadne smoking ma kadjar pekny.... elegantny..... europan to kupi....... nissan mu v tomto hodne pomohol :yes:
masa berie ťo, čo iní...
Já tedy hlavně nerozumím tomu - a zvedavy som aj na novy sportag. Takže Kadjar je špatně, protože je to převlečený QQ, ale Sportage jako převlečený Tucson je rázem OK? Tomu říkám opravdu logický závěr :😉
"Jak již bylo uvedeno, Kadjar má společné technické základy s Nissanem Qashqai, přesněji řečeno je postaven na identické modulární platformě CMF ve variantě C-D pro největší modely."
:-!
Zde něco malo z konkurenčniho webu....
"Renault Kadjar je dlouhý 4449 mm, široký 1836 mm, vysoký 1607 mm a světlá výška činí poctivých 200 mm. Nissan Qashqai naproti tomu je o 69 mm kratší, o 30 mm užší a o 17 mm nižší, přičemž nemalá část z tohoto rozdílu padne právě na výšku podvozku, protože standardem pro japonského sourozence je u světlé výšky 180 mm. Kadjar pak nabídne také větší objem zavazadelníku, když v základním uspořádání zvládne 472 litrů."
"A zvláštní, že na tomto webu u testu Qashqai v naftě, což je úplně stejný auto se pěje chvála na jízdní vlastnosti. ZVLÁŠTNÍ!!!!!"
A pokud je nějake auto byť na stejnem zakladu vic přikrčeno k zemi a k tomu ma menši rozměry tak je velmi pravděpodobne že se bude i jinak chovat na silnici. A pak je tu samozřejmě nastaveni a možna i jine drobne upravy včetně použiti jinych komponent.