Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
vosovčelák
si prostě říká o mladistvého čtyřicátníka, podnikatele s dvacetikilovou nadváhou, blond melírem, v o číslo menším růžovém polo tričku s ohrnutým límečkem, zlatým řetězem na chřtánu a půl kilovými cibulemi na potetovaném zápěstí ! :no: >😁
A nebo o někoho, komu se líbí a přijde mu to jako dobrý auto..
Ta cena s výbavou je ovšem brutální.
Ta cena s výbavou je ovšem brutální.
Tolik to reálně stát nebude. Audi tak zase vykouzlí všechny slevy a pakety se zvýhodněním. Ale Dát 2,7 mil za šedivou dieselovou 3.0 TDi Q7, to je ranec. Je to cena Range Roveru Sport Autobiography s 4,4 V8 a to je pro mě jiná liga.
Dovybav si RRS, aby jsi si medil opravdu v komfortu a jsi o půl míče výš... 😉
Psal Autobiography tam už toho je docela dost 😉
Budeš dávat 4-zonovou klimu, adaptivní světla, dynamickej podvozek atd... 😉 prostě 3,2mio jen to fikne.
Mě pár drobností u Autobiography vadí takže já du do HSE ale jo samozřejmě že cena je podobně úchylná. Sportku nesázim ale rozhodně bych v takovym případě nešel jako flyboyeda do autubusu v naftě ale do RRS SVR 405 kW. Benzínek pětilitr s kompresorem za těch 3,5 mega je vlastně zadarmo :yes: 😄
SVR asi pojede nadmíru dobře, ale smysl mi tu dává SDV6 nebo SDV8. Ostatní potřeby je lepší řešit něčím mrštným a lehkým.
SVR je na jednu stranu totální blbost ale fakt se mi líbí a hodně :yes: :yes😒br />
Kdyby u nás bylo zvýhodnění tak špatnej asi neni ani Hybrid. U nás ho zabíjí cena
SDV8 by mohlo mít vyšší výkon ale je to tak těžká pohoda že bych mu to snad i prominul 😄
SDV8 by mohlo mít vyšší výkon ale je to tak těžká pohoda že bych mu to snad i prominul 😄
Hybrid od LR je ničemnej. Je jednoznačně horším autem než všechny modely kolem a jediná výhoda by mohla být v případě výraznýho zvýhodnění. První smysluplný auto s baterkama od JLR nejdřív za 2 roky. Teď je to hovadina.
A SVR jako ukázka co je možný? Proč ne, ale ačkoliv jsou tito rychlí mastodonti impresivní, tak o ně nestojím. Svézt se, zařádit to ano. Vlastnit ne.
A SVR jako ukázka co je možný? Proč ne, ale ačkoliv jsou tito rychlí mastodonti impresivní, tak o ně nestojím. Svézt se, zařádit to ano. Vlastnit ne.
Vlastnit samozřejmě jen když ti sou účty a možná peníze vůbec skoro jedno. Něco jako s tou 2,5 miliardovou výhrou. Tam bych asi neváhal ani vteřinu. Nejde mi zdaleka jen o výkon je to i výborně odladěný celý auto :yes:
Ale skvělej je i SDV8 a ten má i přijatelný provozní náklady
Ale skvělej je i SDV8 a ten má i přijatelný provozní náklady
Mě hlavně uniká smysl takového vehiklu.. ..teda kromě kompenzace komplexů, nebo pro manželku výše popsaného individua, která je bytostně přesvědčena, že pro její rozmazlený fakany je tohle nejbezpečnější....dokud s tím někoho nesejme na přechodu, protože nevidí přes čumák 😲
Makej, třeba si jednou budeš moct něco podobnýho taky dovolit. Tyhle kecy o komplexech kvůli tomu, že si někdo koupí auto který se mu líbí a na který má, jsou stejnak prča😊
Ať si každej koupí co chce o tom žádná. Ale móda SUV je fakt hodně hloupá viz i nedávnej hromadnej srovnávací test SUV vs mpv v AutoTipu 😄
Hloupá pro toho, kdo daný auto nepotřebuje. Z tohoto pohledu jsou hloupý gétéčka, supersporty a můžeme se bavit jen o tom, že většině by stačilo... Dosadí si každej sám.
Vidim žes tu srovnávačku nečet 😉
V prodejích jasný vítězství stylu nad funkcí. Ve srovnání drtivě naopak >😒]
V prodejích jasný vítězství stylu nad funkcí. Ve srovnání drtivě naopak >😒]
Ve srovnání pisálků ze SM? To mě ale jako zákazníka se specifickými potřebami naprosto vůbec nezajímá. Ať si srovnávají co chtějí.
SM? Tobě to čtení až překvapivě často fakt nejde 😉
Ne velká srovnávačka modelů stejnejch značek v německym Auto Bildu v češtině Auto Tip. Srovnávací test s názvem: Zvítězí forma nad obsahem?
Dopad na jednu stranu možná očekávatelně ale fakt drsně. SUV sou stylovější hezčí atraktivnější ale ve všem horší. Opel, VW, Kia, Mercedes, BMW i Toyota SUV pohořely: 6:0
Myslim že ve všech případech byly SUV samozřejmě i dražší 😄
Ne velká srovnávačka modelů stejnejch značek v německym Auto Bildu v češtině Auto Tip. Srovnávací test s názvem: Zvítězí forma nad obsahem?
Dopad na jednu stranu možná očekávatelně ale fakt drsně. SUV sou stylovější hezčí atraktivnější ale ve všem horší. Opel, VW, Kia, Mercedes, BMW i Toyota SUV pohořely: 6:0
Myslim že ve všech případech byly SUV samozřejmě i dražší 😄
AT nebo SM...šumák a putna. Znovu opakuju, pakliže pro tebe autosvět začíná a končí podobnými články, tak není moc širokej. Je naprosto jedno co tam napíší, já řeším pro sebe, Franta zase ze svýho pohledu, Giorgio potřebuje tohle.
To se počítá, ne "vokurkove"j test od kohokoliv 😉
To se počítá, ne "vokurkove"j test od kohokoliv 😉
Německá velká srovnávačka 12 modelů a Svět Motorů neni zrovna úplně šumák ale jak myslíš
Vim že seš trochu alergickej když řeknu že se test poved ale tohle porovnání docela sedlo a to co tam píšou je prostě fakt 😉
Vim že seš trochu alergickej když řeknu že se test poved ale tohle porovnání docela sedlo a to co tam píšou je prostě fakt 😉
Co je fakt? Nastav si měřítka a podle toho udělej srovnávací test. A můžeš v něm srovnávat třeba Aygo a McLaren 650
To bylo víc mimo než bych čekal >😒]
Ten test je o technicky víceméně stejnejch, stejně velkejch aut se stejnejma motorama. Je to fakt jen o formě nebo obsahu. Závěr je drtivej a menuje se: SUV na lopatkách
Vim že nad všechno nadřazuješ svou projížďku kolem autosalonu ale třeba tohle nemáš šanci sám vyzkoušet. Nemusí se ti to líbit ale když si to přečteš prostě musíš uznat že to tak je
Já uznávám že to pravda je a stejně bych mít na něj šel do ukázkově nerozumnýho RRS SVR 😄
Ten test je o technicky víceméně stejnejch, stejně velkejch aut se stejnejma motorama. Je to fakt jen o formě nebo obsahu. Závěr je drtivej a menuje se: SUV na lopatkách
Vim že nad všechno nadřazuješ svou projížďku kolem autosalonu ale třeba tohle nemáš šanci sám vyzkoušet. Nemusí se ti to líbit ale když si to přečteš prostě musíš uznat že to tak je
Já uznávám že to pravda je a stejně bych mít na něj šel do ukázkově nerozumnýho RRS SVR 😄
Projížďka kolem autosalonu? Sakro, jsi sakra mimo. Život není projížďka kolem salonu. Život je o reálných potřebách každýho individuálně. To, že ty to nechápeš je mi líto, ale to je tvůj boj. Řídit se podle resumé pisálků opravdu nemíním 😉
Záleží, jaké vybereš disciplíny. Já bych do toho například vůbec netahal MPV, protože pro něj nemám upotřebení. Jediný důvod koupit MPV pro mne je, že na trhu není něco lepšího. Jako druh vozu je až na konci, to nejposlednější, o co bych se zajímal. U SUV mě zajímá prostupnost terénem. Chce mi snad někdo namluvit, že MPV porazí SUV mimo silnice? Asi těžko. Co takhle tahání "vozíků"? A v jízdních disciplínách si oboje vyláme zuby na kupé/ sedanech.
Projížďku kolem autosalonu? >😁
Projížďku kolem autosalonu? >😁
Kolik lidí si kupuje SUV pro jízdu v terénu se asi shodnem. Ten zlomek ať samozřejmě zůstane u toho svýho
Nevim jestli si ten test čet ale je fakt drsnej. Reálnej rozdíl je vpodstatě jen ve stylu a image, funkčně sou MPV se stejnou technikou a rozměra lepší snad úplně ve všem. Fór je že sou většinou taky o dost levnější 😄
No tak jak tomu chceš řikat? >😒]
Nevim jestli si ten test čet ale je fakt drsnej. Reálnej rozdíl je vpodstatě jen ve stylu a image, funkčně sou MPV se stejnou technikou a rozměra lepší snad úplně ve všem. Fór je že sou většinou taky o dost levnější 😄
No tak jak tomu chceš řikat? >😒]
Nečetl. Reálný rozdíl? Kolik MPV má například šesti-, osmi- nebo dvanáctiválec podél? Chtěl bych vidět to MPV se stejnou technikou, jako je ve špičkových SUV (Q7 není Yeti). Čest výjimce (R-Klasse). Proč zrovna MPV? Když vynecháme terénní schopnosti a schopnost tahat těžší přívěsy (ne že bych s tím jezdil do zvlášť těžkého terénu, ale oboje využiji), protože se někomu nehodí do krámu, tak dám mnohem radši přednost kupé/ sedanům. Pro změnu vynechám variabilitu, protože pro mne není tak důležitá.
A co? Možná pro někoho je styl a atraktivita důležitý parametr při výběru auta. Proč ne? Mně je třeba úplně jedno, jaký má auto kufr a kolik žere. Musí se mi líbit. A je jedno, jestli velký sedan, malý roadster, nebo klidně i to SUV.
K čemu potřebuješ SUV a ne kombík 4x4?
Povvídej, přeháněj. Těším se >😁 >😁
Povvídej, přeháněj. Těším se >😁 >😁
Já se třeba občas potřebuji dostat na louku a ne vždy k ní vede příjezdová cesta. Nezpevněné polní a lesní cesty jsou občas po aktivitě zemědělců či lesníků jak tankodrom s ohromnými kolejemi, po dešti se ti místy udělají malé brody, nemluvě o různém kamení na cestách, které není vždy malé. A vzhledem k tomu, že se tu bavíme o dlouhých autech s velkým rozvorem, potřebuješ světlou výšku pro rozumný přechodový úhel a to poznáš pomalu v každém prudším kopci.
Nevím, jestli jsi někdy zkoušel projet lesem mimo cestu s normálním sedanem (s pohonem všech kol). Já ano. A není to sranda.
Pokud někdo potřebuje jezdit na stavby, do lomů atp., tak věřím, že vyšší světlou výšku využije. SUV má také typicky dovoleno tahat víc než podobně velké kombi. A je skupina lidí, která si kupuje SUV právě kvůli tomu.
Nevím, jestli jsi někdy zkoušel projet lesem mimo cestu s normálním sedanem (s pohonem všech kol). Já ano. A není to sranda.
Pokud někdo potřebuje jezdit na stavby, do lomů atp., tak věřím, že vyšší světlou výšku využije. SUV má také typicky dovoleno tahat víc než podobně velké kombi. A je skupina lidí, která si kupuje SUV právě kvůli tomu.
To byl hlavní smysl mé připomínky. K čemu SUV vlastně je? Do terénu se to nehodí, kufr není taky žádná sláva a o výhledu z auta směry za řidiče ani nemluvě.
Jo objektivní porovnání dopadlo dost drsně. Ale sou in a atraktivnější než odpovídající MPV. Taky dražší a vlastně úplně ve všem horší ale to zdá se nehraje roli 😄
zaleží jaké SUV....mé SUV má velký kufr, v terénu jsem zatím nikde neměl problém.
Ten výhled je možná horší za sebe, ale na to si jde zvyknout, za cenu toho, že vím, že mezi mnou a nárazníkem je tuna švédské oceli... 😉
Ten výhled je možná horší za sebe, ale na to si jde zvyknout, za cenu toho, že vím, že mezi mnou a nárazníkem je tuna švédské oceli... 😉
Proč by se nemělo hodit do terénu? Ne každý potřebuje pracanta, který půjde opravit na koleni kladivem. A ne každý potřebuje prostupnost traktoru. Některá SUV jsou celkem schopná.
Třeba to, že se někomu líbí? Část lidí ho preferuje pro ten ,,pocit bezpečí,,. A proč vlastně ne? Pokud pro tebe auto není spotřebák, tak k němu máš i nějaký vztah. A tam právě styl a třeba i dojem, jaký na tebe auto dělá rozhoduje.
Ne protože je to dražší, protože ten pocit většího bezpečí je hlavně pocit. Větší je i spotřeba a vyšší těžiště taky neni zrovna plus Prostě komplexně je to horší auto. Ale líbí se tak je kupujem čim dál tim víc >😒]
Spousta hezkejch drahejch veci nema smysl a presto se prodavaj.
Vetsina gramotnejch holek ti potvrdi, ze Chanel kabelku nutne potrebuje k zivotu a pritom uplne stejne by jim poslouzila igelitka z Tesca.
Jinak koukam, ze jsem skoro sam, komu se nova Q7 libi. Velky cerny kola, cerny single frame a dalsi "hlinikovy" prvky, sediva metla, S-line.. a neni co resit 😉
Vetsina gramotnejch holek ti potvrdi, ze Chanel kabelku nutne potrebuje k zivotu a pritom uplne stejne by jim poslouzila igelitka z Tesca.
Jinak koukam, ze jsem skoro sam, komu se nova Q7 libi. Velky cerny kola, cerny single frame a dalsi "hlinikovy" prvky, sediva metla, S-line.. a neni co resit 😉
Toto je podle tebe typickej uživatel prémiovýho SUV? Kde a jak žiješ? Znáš vůbec někoho z reálných kupců?
Bohužel ano, tady v kraji je Q7 a X6 typický znak dotačních pijavic a majitelů ubytoven (+ manželek)
V mém oboru pak třeba architektů, projektantů, zástupců stavebních nebo strojírenských společností atd...
Já se nebavím o oboru, ale o kraji, jako části země a tady na severu, to tak je a srovnání s Prahou je trochu mimo. A i ten úspěšný architekt kdyby sem přijel v Q7, tak dostane nálepku pasáka ještě než vypne motor. To je realita.
A co se týče toho oboru, pokud moji kolegové jezdí v SUV tak dávají rozhodně přednost Volvu nebo Range Roveru
A co se týče toho oboru, pokud moji kolegové jezdí v SUV tak dávají rozhodně přednost Volvu nebo Range Roveru
Aha, takže SUV vlastně ano, jen nesmí mít čtyří kroužky nebo vrtuli... Divný názory.
No hlavně to musí bejt Range Rover ostatní je mi jedno >😒]
Co vim nejúspěšnější českej žijící architekt jezdí v Mini >😒]
zobecňování je známkou výše koeficientu...
Johny.Rico
Tohle, to je teda mega hnus. Viděno naživo, vyzkoušeno, no, velmi sterilní povoz. Má predikce jest taková, že se to bude prodávat hůře než minulá generace. Ble :no:
flyboyeda
zatím jsem teda nevyhrál 😒
Vzhled je nádherný,předchozí generace byla odporná, jenom ty kola tomu nesedí a bez S-line bych se taky obešel je to přece SUV
Hezčí disky a kola s větší výškou, na tohle se nízkoprofilové pneumatiky nehodí , možná i jiná barva, třeba v modré je to hned veselejší, taky bych určitě nechtěl kožené sedačky,
jiný sedačky (hlavné né kůže, člověk tam lítá jak na tobogánu),disky, pneumatiky , barvu a je dokonalá
Vzhled je nádherný,předchozí generace byla odporná, jenom ty kola tomu nesedí a bez S-line bych se taky obešel je to přece SUV
Hezčí disky a kola s větší výškou, na tohle se nízkoprofilové pneumatiky nehodí , možná i jiná barva, třeba v modré je to hned veselejší, taky bych určitě nechtěl kožené sedačky,
jiný sedačky (hlavné né kůže, člověk tam lítá jak na tobogánu),disky, pneumatiky , barvu a je dokonalá
Tu R8 bych ti eště odpustil. Když jí miluješ tak holt neni co řešit ale tohle? Ty kterej puristicky kážeš který Ferrari neni dost pravověrný, z tebe se stal omezenec na jednu značku a když to nemá OOOO je to špatně? ;-\
líbí se mi interiér Audi, praktičnost, pohodlí , Luxus a spolehlivost,
proto bych dal přednost Q7 před těmi ostatními
sklopíš sedačky a tradá na hory s kolem a nemusíš ani sundávat přední kolo,
u FF bys musel sundat i řidítka aby jsi tam narval kolo
do Q7 se těch kol vejde klidně i víc
řídí se to skvěle, jede to skvěle, je to spolehlivé , pohodlné a prostorné, co víc si přát, snad jenom ten Superjackpot
proto bych dal přednost Q7 před těmi ostatními
sklopíš sedačky a tradá na hory s kolem a nemusíš ani sundávat přední kolo,
u FF bys musel sundat i řidítka aby jsi tam narval kolo
do Q7 se těch kol vejde klidně i víc
řídí se to skvěle, jede to skvěle, je to spolehlivé , pohodlné a prostorné, co víc si přát, snad jenom ten Superjackpot
Jestli si to trochu nemaluješ [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] 😉
Král může bejt jen jeden. Nebo dva [odkaz] [odkaz] :yes: :yes😒br />
[odkaz] [odkaz] 😄
Král může bejt jen jeden. Nebo dva [odkaz] [odkaz] :yes: :yes😒br />
[odkaz] [odkaz] 😄
Golf nehraju a u toho FF jsou přední sedačky posunutý tak dopředu až to hezký není, navíc, ty řídítka čouhají ven kamaráde,navíc zadní kolo přesahuje k ramenu řidiče, takže to kolo v FF važně hloupý přirovnání
Do Q7 dám celý kolo a ani nemusím sundávat přední kolo a možná se jich tam vejde i víc
Do Q7 dám celý kolo a ani nemusím sundávat přední kolo a možná se jich tam vejde i víc
FF je skvěle jezdící supersport s famóznim V12 a to kolo se do něj vejde 😉
Už sis prošel ty tabulky? 😄
Jestli chceš auto pro rodinu do kterýho se vejde hodně kol kup si [odkaz]
Srovnávat Ferrari FF a audi Q7 jinak asi radši nebudeme žejo?
R8 neni zrovna lídr segmentu ale tam tu zaslepenou lásku eště pochopim. Sorry tady fakt ne 😉
Už sis prošel ty tabulky? 😄
Jestli chceš auto pro rodinu do kterýho se vejde hodně kol kup si [odkaz]
Srovnávat Ferrari FF a audi Q7 jinak asi radši nebudeme žejo?
R8 neni zrovna lídr segmentu ale tam tu zaslepenou lásku eště pochopim. Sorry tady fakt ne 😉
FF je na *, Q7 je všestraný universál, to je výsledek mého srovnání kamaráde 😄
Tak jo než ho prodáš užij si v Q7 nafta co to de a já stejnou dobu v FF V12. To mi přijde spravedlivý 😉
Mít zadní kolo od kola u hlavy při řízení není nic příjemnýho FF je krám na nic, není to supersport a není to ani pohodlná limuzína je to auto na nic, nesnáším to auto
Taky můžeš sundat to přední jak řiká MT a máš hned víc místa. Zajímavý jak místo abys ocenil že v autě se schopnostma a motorem supersport je docela dost místa hledáš problém 😉
Tak si ho nekupuj. Já jen řek že na Ferrari máš ultratradicionalistický pravidla přísnější než měl sám starej pán [odkaz] a seš unešenej z tuctovýho megasuv v běžný V6 naftě
Že na všechno kašleš a klidně bereš technicky ani parametrově nevyjímečný R8 budiž. Líbí se ti a není co řeštít. Než Q7 TDI to fakt jednoznačně radši Ferrari FF V12 6,3 :yes: :yes: 😄
Tak si ho nekupuj. Já jen řek že na Ferrari máš ultratradicionalistický pravidla přísnější než měl sám starej pán [odkaz] a seš unešenej z tuctovýho megasuv v běžný V6 naftě
Že na všechno kašleš a klidně bereš technicky ani parametrově nevyjímečný R8 budiž. Líbí se ti a není co řeštít. Než Q7 TDI to fakt jednoznačně radši Ferrari FF V12 6,3 :yes: :yes: 😄
OK, kup si hloupé FF, já Beru Q7 a ještě mi zbyde na R8,
takže já mám 2 auta za cenu jednoho, na každodení ježdění a dlouhé trasy Q7 a na blbnutí R8
Ty máš auto s motorem vepředu, což není, nebyl a nikdy nebude supersport a když stím pojedeš někde dál z té v 12ky tě bude bolet hlava, bude to nepohodlné, nic se tam nevejde a když si stím budeš chtít zařádit ,taky to není ono
já v tom mám jasno a ty né, hotovo tečka
takže já mám 2 auta za cenu jednoho, na každodení ježdění a dlouhé trasy Q7 a na blbnutí R8
Ty máš auto s motorem vepředu, což není, nebyl a nikdy nebude supersport a když stím pojedeš někde dál z té v 12ky tě bude bolet hlava, bude to nepohodlné, nic se tam nevejde a když si stím budeš chtít zařádit ,taky to není ono
já v tom mám jasno a ty né, hotovo tečka
Vacsina ludi cpe bicykle a podobne nezmysly na strechu… .tvoj argument pre q7 je tragicky
Já třeba ne. Co dělá většina, je mi celkem ukradené. Radši si dám tu práci kolo rozebrat a složit ho do přepravního kufru, než abych ho vezl na střeše. Vcelku ho však do kufru také cpát nebudu, pokud se nebavíme o dodávce.
Osobne je mi uplne jedno, kto, co a ako prevaza, v tom sa zhodneme. Jediny dovod z mojej strany, preco nie podobne veci do kufra, je bezpecnost. V pripade havarie mas v interiery kopu nebezpecnych predmetov. V aute vozim dieta, ak idem sam, tak to moc neriesim. Ak sa nam nechce s tym bicyklom na strechu, tak elegantne riesenue je aj nosic na tazne. Hlavne potom nemusim zakydat interier spinou a blatom. Mimochodom reakcia smerovala ku kriteriu prevoz bicykla… .
To kolo a Ferrari je v týhle diskuzi nesmysl. Že se do FF vejde je taková absurditka stejná jako [odkaz] nebo [odkaz] 😄
Kufr (zavazadlový prostor) není pro parádu, je od toho, aby se v něm vozila zavazadla. Je k tomu stavěný. Nebojím se tedy toho, že by mi řádně zajištěný náklad skončil v kabině (také normálně nikdo nesedí v druhé řadě). Jak jsem napsal, pokud jde o sklopení druhé řady a položení kola vcelku dovnitř, to bych také nedělal (riziko poškození a zašpinění interiéru, problematické zajištění kola).
Mně jde také o bezpečí, ale kola. Nosič na tažném vnímám jako lepší řešení, přesto spíš nouzové. Zase zhoršuje přístup do kufru. Má reakce byla o tom, že ne každý je ochoten vozit kolo nechráněné venku. Rozebírání kola je celkem opruz. 😄
Když už jsi to nadnesl: Rád bych viděl nějaký crash test ve vyšší rychlosti s plným kufrem. Je totiž otázka, kolik toho sedadla, kotvící lišty atd. vydrží. Pro získání homologace myslím musí testovat odolnost sedadel, ale snad jen v 50 km/h.
Mně jde také o bezpečí, ale kola. Nosič na tažném vnímám jako lepší řešení, přesto spíš nouzové. Zase zhoršuje přístup do kufru. Má reakce byla o tom, že ne každý je ochoten vozit kolo nechráněné venku. Rozebírání kola je celkem opruz. 😄
Když už jsi to nadnesl: Rád bych viděl nějaký crash test ve vyšší rychlosti s plným kufrem. Je totiž otázka, kolik toho sedadla, kotvící lišty atd. vydrží. Pro získání homologace myslím musí testovat odolnost sedadel, ale snad jen v 50 km/h.
Demmy
Musím se přidat k názoru Ondry. To auto je z venku pro mě, a mnoho dalších lidí, se kterými jsem se o designu tohoto auta bavil, ošklivé. 8-s A osobní setkání to moc nevylepší. Přesným opakem je pak interiér, to se musí nechat, že kluci v Ingolstadtu umí :yes:
Přidávám se ke skupině.... Upřesňuji, že všechno by se dalo akceptovat, ale to řešení přídě s velmi - až extrémně - hnusným singleframem a napojenými světlomety je prostě nepřijatelné. Porovnal jsem naživo s novou XC90 a i když ani v jejím případě nejsem nijak nadšen z její přídě, ve srovnání na Q7 vyhrává na celé čáře.
Q7 podle mého úsudku dělal stejný tým, jako A3: tam vidím kořeny té potíže, že názor designerů se liší od názoru veřejnosti na to, co se od Audi očekává. V obou případech je použita stejný designový jazyk a mnoho shodných přístupů. A právě ty audinám viditelně neprospívají. A6, A4 mají naštěstí jiné autory a dopadly mnohem lépe. Jak se od audiny očekává.
Interiér Q7 je myslím o.k. jak co do rozměrů, tak do provedení. Stále se nemohu zbavit otázky, které vnitřní rozměry už budou konečně posuzovány jako DOSTATEČNÉ. Podle mého přesvědčení ani předchozí (mimochodem, opravdu mnohem hezčí) kvé7 uvnitř nestrádala co do rozměrů... Nu, nová je prostornější, tlusťoši a vepříci si přijdou na své.
Co se prognózy prodejů novinky týče, v této třídě už dávno neprodává design. Ani (nebo spíše nikdy) v Číně, a o USA si nedělám iluze: kultivovat vkus amerických zákazníků vytříbeným designem je zhola zbytečné, auto pojímají zcela jinak. Takže, suma sumárum, prodeje kvé7 nebude brzdit nepovedený design, ale naopak půjdou nahoru díky celkovým technickým kvalitám vozu a pocitu luxusní jízdy, který nepochybně poskytuje.
Na druhou stranu poznamenávám, že u BMW zřejmě již dospěli k závěru, že nemají design jejich vozů a priori přizpůsobovat vkusu Blízkého Východu a Číny. Zkrátka, že i Evropský trh nadále představuje značný kupní potenciál. Proto je nová 7 tak designově povedená. Snad tento příklad a reakce veřejnosti na novou kvé7 designový tým Audi přesvědčí, že vyhovět vkusu Evropanů není na závadu, nýbrž ku prospěchu značky a jejích prodejů....
Q7 podle mého úsudku dělal stejný tým, jako A3: tam vidím kořeny té potíže, že názor designerů se liší od názoru veřejnosti na to, co se od Audi očekává. V obou případech je použita stejný designový jazyk a mnoho shodných přístupů. A právě ty audinám viditelně neprospívají. A6, A4 mají naštěstí jiné autory a dopadly mnohem lépe. Jak se od audiny očekává.
Interiér Q7 je myslím o.k. jak co do rozměrů, tak do provedení. Stále se nemohu zbavit otázky, které vnitřní rozměry už budou konečně posuzovány jako DOSTATEČNÉ. Podle mého přesvědčení ani předchozí (mimochodem, opravdu mnohem hezčí) kvé7 uvnitř nestrádala co do rozměrů... Nu, nová je prostornější, tlusťoši a vepříci si přijdou na své.
Co se prognózy prodejů novinky týče, v této třídě už dávno neprodává design. Ani (nebo spíše nikdy) v Číně, a o USA si nedělám iluze: kultivovat vkus amerických zákazníků vytříbeným designem je zhola zbytečné, auto pojímají zcela jinak. Takže, suma sumárum, prodeje kvé7 nebude brzdit nepovedený design, ale naopak půjdou nahoru díky celkovým technickým kvalitám vozu a pocitu luxusní jízdy, který nepochybně poskytuje.
Na druhou stranu poznamenávám, že u BMW zřejmě již dospěli k závěru, že nemají design jejich vozů a priori přizpůsobovat vkusu Blízkého Východu a Číny. Zkrátka, že i Evropský trh nadále představuje značný kupní potenciál. Proto je nová 7 tak designově povedená. Snad tento příklad a reakce veřejnosti na novou kvé7 designový tým Audi přesvědčí, že vyhovět vkusu Evropanů není na závadu, nýbrž ku prospěchu značky a jejích prodejů....
Hm, no... mně se Q7 nikdy moc nelíbila, z mého pohledu byla minulá generace nejošklivější Audi za dost dlouhou dobu. A nelíbí se mi ani ta nová. Až sem souhlas.
Kde už nesouhlasím je ten čumák. Podle mě naopak příď vozu je jedna z jeho lepších částí: [odkaz]
Slabší je spíš zadek, který se nezbavil jisté zavalitosti, navíc ze zadobočního pohledu vyvolává dojem, že to auto padá na zadek nebo má "plné gatě": [odkaz]
Kde už nesouhlasím je ten čumák. Podle mě naopak příď vozu je jedna z jeho lepších částí: [odkaz]
Slabší je spíš zadek, který se nezbavil jisté zavalitosti, navíc ze zadobočního pohledu vyvolává dojem, že to auto padá na zadek nebo má "plné gatě": [odkaz]
Jak bude vypadat singleframe (a že se mi pravděpodobně nebude líbit) pro Q modely, bylo jasné z konceptů. To je ono proklamované větší odlišení modelů.
Jaké kořeny potíže vidíš v A3, to by mě tedy zajímalo. A4 i A6 jsou hlavně starší.
Ty řeči o designu moc nechápu. Kdyby se Číňanům líbila čínská auta, tak si nebudou kupovat ta evropská. Přizpůsobení se v podobě nabídky verzí s prodlouženým rozvorem nebo lepší filtrace vzduchu na nás nemá moc dopad. Co nás může dostat, je dotykové ovládání.
Jaké kořeny potíže vidíš v A3, to by mě tedy zajímalo. A4 i A6 jsou hlavně starší.
Ty řeči o designu moc nechápu. Kdyby se Číňanům líbila čínská auta, tak si nebudou kupovat ta evropská. Přizpůsobení se v podobě nabídky verzí s prodlouženým rozvorem nebo lepší filtrace vzduchu na nás nemá moc dopad. Co nás může dostat, je dotykové ovládání.
a) Ano, už v době představení konceptů ukazujících novou podobu single frame jsem byl proti. Sériová podoba této části nových audin mě přesvědčuje, že jsem měl se svou kritikou pravdu: oproti původnímu "štítu" se tento nově tvarovaný prvek jeví opravdu nevkusným a žádné řeči o 3D efektu to nespraví.
b) A3 Sportback má stejně pojatý boční profil bez špetky elegance and sportovna. Výsledek práce designérů Audi na obou modelech je stupidně primitivní a nezajímavý. Příliš rovné linky, příliš ploché plochy a absence jakékoliv rafinovanosti spolu s naprosto "usedlým" poměrem prosklených a plechových ploch vytvářejí dojem, že tyto vozy připravoval kolektiv dětí ve věku 5-9 let.... Prostě, podle mého názoru se jedná o stupidně primitivní design. Howgh.
c) Řeč jde o přizpůsobení se designu evropských aut čínskému vkusu, nikoliv o prodlužování rozvorů. Já (a někteří jiní se stejným názorem) docházíme k přesvědčení, že designéři vědomě přizpůsobují někdy detaily, někdy řešení celých partií NOVÝCH modelů asijsk👋čínskému vkusu více, než by bylo nutné. Myslím, že toto vysvětlení je patrné z mé poznámky o novém BMW 7 v témže příspěvku nahoře. Nejde o modifikace pro čínský trh, ale o navržení nového auta rovnou v provedení více poplatnému předpokládanému čínskému vkusu. Jinak si totiž výsledky popsané v b) nedovedu vysvětlit.
b) A3 Sportback má stejně pojatý boční profil bez špetky elegance and sportovna. Výsledek práce designérů Audi na obou modelech je stupidně primitivní a nezajímavý. Příliš rovné linky, příliš ploché plochy a absence jakékoliv rafinovanosti spolu s naprosto "usedlým" poměrem prosklených a plechových ploch vytvářejí dojem, že tyto vozy připravoval kolektiv dětí ve věku 5-9 let.... Prostě, podle mého názoru se jedná o stupidně primitivní design. Howgh.
c) Řeč jde o přizpůsobení se designu evropských aut čínskému vkusu, nikoliv o prodlužování rozvorů. Já (a někteří jiní se stejným názorem) docházíme k přesvědčení, že designéři vědomě přizpůsobují někdy detaily, někdy řešení celých partií NOVÝCH modelů asijsk👋čínskému vkusu více, než by bylo nutné. Myslím, že toto vysvětlení je patrné z mé poznámky o novém BMW 7 v témže příspěvku nahoře. Nejde o modifikace pro čínský trh, ale o navržení nového auta rovnou v provedení více poplatnému předpokládanému čínskému vkusu. Jinak si totiž výsledky popsané v b) nedovedu vysvětlit.
Profil mi nevadí a ani mi nepřijde, že by byl v rozporu s tím, jak vypadají starší modely. Jen je tu navíc ten dekorativní prvek, na který jsem si ještě neudělal názor.
A jaký je ten asijský/ čínský vkus? Evropské produkty mají ve světě nějakou image/ pověst a je tedy žádoucí, aby jako evropské vypadaly. Číňané/ Asiaté je kupovali i před tím, než je někdo pro ně přizpůsoboval. Co pozoruješ ty, v novém BMW 7er nevidím.
A jaký je ten asijský/ čínský vkus? Evropské produkty mají ve světě nějakou image/ pověst a je tedy žádoucí, aby jako evropské vypadaly. Číňané/ Asiaté je kupovali i před tím, než je někdo pro ně přizpůsoboval. Co pozoruješ ty, v novém BMW 7er nevidím.
Ano, přidávám se k názoru, že je to plechová prapodivnost. Chybí mi už jen radlice. A výhrady mám i k interiéru... palubní deska mi přijde jako výdechy chlazení elektromotoru nebo chladič rozebraného zesilovače... nebo profi-fén? (a to i u Passatu) Kadeřníkům Q7 asi bude vyhovovat...
sniper1719
tak konecne, ze v takhle velkym aute bude i tomu odpovidajici misto. Mel jsem "cest" jet v predchozi generaci na zadnich sedackach asi 2000km a teda byl jsem docela nespokojenej.
Jinak cena ocekavana - ceny priplatku nehorazne jako vzdy u nemecke trojky....
Nicmene - smysl teto kategorie aut je stale mimo moje preference - do mesta je ideal nizsi stredni trida a ne takovato svine
Jinak cena ocekavana - ceny priplatku nehorazne jako vzdy u nemecke trojky....
Nicmene - smysl teto kategorie aut je stale mimo moje preference - do mesta je ideal nizsi stredni trida a ne takovato svine
fOE
Jestli se bude prodavat, bude se prodavat jen diky vnitrku a kvalite, kterou clovek citi vsude. Tato Ondrova veta mi cele audi vystihuje naprosto presne😒br />
"Jsou to věci, které nijak nepomohou lepší jízdě vozu, když už ale zaplatíte nemalou částku za podobný automobil, je milé sledovat, s jakou pečlivostí se k výrobě přistupovalo."
Coz je na jednu stranu slechti, na druhou stranu je skoda, ze dokazi sice velice kvalitne vyrobit vuz, ktery je ale zaroven naprosto nevzhledne auto co bez mrknuti oka predci i takovy mainstreamovy Touareq nebo Sorento (X5, Cayenne a RR nevyjimaje).
Coz je na jednu stranu slechti, na druhou stranu je skoda, ze dokazi sice velice kvalitne vyrobit vuz, ktery je ale zaroven naprosto nevzhledne auto co bez mrknuti oka predci i takovy mainstreamovy Touareq nebo Sorento (X5, Cayenne a RR nevyjimaje).
Myslím, že by se mohlo prodávat taky díky technice... někdo tu mluvil o XC90, ale jakkoli se mi Volvo líbí, asi bych si v téhle třídě těžko odříkal V6+.
PS: Jak moc je Touareg mainstreamový je otázka, je to prostě sourozenec Porsche a Audi...
PS: Jak moc je Touareg mainstreamový je otázka, je to prostě sourozenec Porsche a Audi...
Tak vicevalec je v teto tride furt standart napric konkurenci krom volva a sorenta (nevim jestli jej sem vubec radit, ale posledni test vyznel velepozitivne). Za sebe rikam ze bych se dobreho hybridu s 4 valcem ve volvu nebal, dal bych mu sanci i ve srovnani s 6 valci a soudil az podle vlastni skusenosti. Predsudky stranou.
Tak ci onak nevim proc by se mela Audi prodavat diky technice (myslis li tim motor/prevodovku atd.), nenabizi nic co nema i konkurence (BMW/MB). Stejnevalcove motory, stejne stupnove prevodovky (lehce hur fungujici), stejne vykony...
Furt si myslim ze hlavni deviza audi je ze v technice se drzi na spici jako konkurence a v interieru a hlavne detailech kraluje. BMW mam rad, ale takovy tah na branku (na detajl) tam jednoduse neni (zvlast v nizsich tridach).
ad PS: Sourozenec mozna, ale furt se znackem VW (jednoduse nema premiovou auru) a za (lehce) nizsi cenu. Premie to neni, ikdyby se na ni vlastnostma dotahoval sebevic, bude to vzdy VW.
Tak ci onak nevim proc by se mela Audi prodavat diky technice (myslis li tim motor/prevodovku atd.), nenabizi nic co nema i konkurence (BMW/MB). Stejnevalcove motory, stejne stupnove prevodovky (lehce hur fungujici), stejne vykony...
Furt si myslim ze hlavni deviza audi je ze v technice se drzi na spici jako konkurence a v interieru a hlavne detailech kraluje. BMW mam rad, ale takovy tah na branku (na detajl) tam jednoduse neni (zvlast v nizsich tridach).
ad PS: Sourozenec mozna, ale furt se znackem VW (jednoduse nema premiovou auru) a za (lehce) nizsi cenu. Premie to neni, ikdyby se na ni vlastnostma dotahoval sebevic, bude to vzdy VW.
Emele, zkus tu xc90. Budeš,myslím, krásně překvapený. 😉
Nemám čas zkoušet všechno. Jak netoužím zkoušet čaj s mlíkem, tak netoužím zkoušet velké SUV se čtyřválcem.
O počet válců trochu de o tom žádná ale hlavně de o výkon. A ten je v případě XC90 407 koní
Jak mám obecně spíš benzínovou orientaci, tak pokud bych šel kupovat velké SUV, šel bych primárně po naftě a automatu. Ale dobře, teoretizuju, SUV asi nikdy kupovat nebudu a tak se zatím spokojím s tímhle "provizorním" názorem.
U velkýho SUV nafta taky jako snad u jedinýho dává smysl. Těhle 407 koní je ale hybridních takže to možná neni špatná volba
fOE
Pochybuju ze tahani 2,2t auta motorem v 800ot se na motoru nepodepise. Predpoklad ze " při vývoji technici s něčím podobným počítali" bych si spis zamenil za kombinaci "po zaruce at to veme cert" s "hlavne co nejnizsi spotrebu a zalibit se Bruselu".
Možná že ty to nepoznáš, ale převodovka v Audi pozná, že táhneš přívěs... 😉
Edit:tvůj slovosled je tak vytříbený, že jsem tam viděl přívěs 😉
Edit:tvůj slovosled je tak vytříbený, že jsem tam viděl přívěs 😉
V takovem pripade mohu doporucit mnoho skvelych oftalmologu. 😄
frite
Tak nevím jestli jsou designeři u Audi tak bezradní, ale někde ten nápad s šestiúhelníkem vpředu už vidět museli..
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Tohle už se tu řešilo. Singleframe je prvek, jehož popularizaci v poslední době má na svědomí právě Audi. Původně kulatá maska se postupně přiostřovala, šestiúhelník tam je třeba i u A4: [odkaz]
Nechci ale Hyundai obviňovat z kopírování, je za tím zřejmě osoba Petera Schreyera, který přešel z Audi do H&K a svůj rukopis nyní aplikuje na Hyundai.
Nechci ale Hyundai obviňovat z kopírování, je za tím zřejmě osoba Petera Schreyera, který přešel z Audi do H&K a svůj rukopis nyní aplikuje na Hyundai.
ozawasan
omyl...pokud jste čekali kritiku, těch, kteří si to kupují. Ani náhodou. Je to prostě "status car". Kupci je mnohdy jedno, jak to vypadá, ale důležité je, jak to lidi vnímají. O to mnohdy jde. Je to třída, která má ukázat, že v ní jedoucí "na to má". Ovšem - auto za majitele nemůže - stejně tak můžete hovado potkat ve staré obouchané feldě. Jen asi ten ve feldě bude plivat na toho v Q7ce, že je to zbohatlický tunelář.
Asi takhle - čekat, že se jim technika nepovede... může jen trošku mentálně zpozdilý závistivec z čtvrté cenové. Ad design - to je vždy věc názoru - A tady to u mne - upozorňuji, že je vnímání je věc individuální - tak tady to u mne Audi trošku prohrává. Je to prostě takové konformní lízátko. Individualita modelu bude zřejmě spočívat hlavně v jeho ceně. A jak psal už výše kolega diskutér - Hyundaiiii - to vymyslel dřív..... Ach jo... Pamatujete první quattro?A1? To bylo Auto........Inu doba se mění....
Asi takhle - čekat, že se jim technika nepovede... může jen trošku mentálně zpozdilý závistivec z čtvrté cenové. Ad design - to je vždy věc názoru - A tady to u mne - upozorňuji, že je vnímání je věc individuální - tak tady to u mne Audi trošku prohrává. Je to prostě takové konformní lízátko. Individualita modelu bude zřejmě spočívat hlavně v jeho ceně. A jak psal už výše kolega diskutér - Hyundaiiii - to vymyslel dřív..... Ach jo... Pamatujete první quattro?A1? To bylo Auto........Inu doba se mění....
lowkick
Tak jsem se zase nasmál při pročítání diskuse, jak se to všem nelíbí... a jak by... kdyby... 😄 Tmavé okenní lišty a singleframe, tmavá kola...a spousta "problémů" je pryč. Myslím, že u rozumných řidičů, kteří nejezdí pouze město, bude průměrná spotřeba skutečně začínat osmičkou, nevidím v tom s problém. Má pod dvě tuny, osmikvalt...půjde to. :yes:
Mě se naživo taky dvakrát moc nelíbí, ale to neznamená, že jiným ano. Další pláče zde jsou pak směšný 😉 Včetně E-edova srovnání Q7 a Ferrari FF 😄
tak asi vždy bude záležet na tom mezikusu. Ale uvádět spotřebu 5,7 je trošku ...ehm.... divné?
Pokud člověk za volantem trošku přemýšlí, tak se dá dosáhnout rozumných spotřeb - jistě v rámci možností třídy a motorizace. Já jel Itálii v H6 Outbacku, aniž bych byl brzda , za 9,6 - narvaný až po střechu - ve čtyřech lidech. Ale čekat od toho sedm by mne nenapadlo. A ani japonce psát to do techničáku. Při normálním ježdění - nikoliv ehnnn ehhhhn, hele woe mám káru.... to určitě půjde mezi osmi a devíti. Při devadesátce na okreskách klidně kolem sedmi při rozumném profilu.
Pokud člověk za volantem trošku přemýšlí, tak se dá dosáhnout rozumných spotřeb - jistě v rámci možností třídy a motorizace. Já jel Itálii v H6 Outbacku, aniž bych byl brzda , za 9,6 - narvaný až po střechu - ve čtyřech lidech. Ale čekat od toho sedm by mne nenapadlo. A ani japonce psát to do techničáku. Při normálním ježdění - nikoliv ehnnn ehhhhn, hele woe mám káru.... to určitě půjde mezi osmi a devíti. Při devadesátce na okreskách klidně kolem sedmi při rozumném profilu.
To není věc výrobce, ale normy.
[odkaz] [odkaz]
Máš normu a výrobce nastaví motor tak, aby platil co nejmenší desátek. Je to nepochopitelný nebo jak? 😉
je to věc výrobce, který záměrně, byť ví, že to v reálu tak není - uvádí čísla, která mu vyhovují.....žádná norma mu nezakazuje uvádět reálnou spotřebu....
No to nevím. Ta norma přesně stanovuje, jak rychle máš jet, na jaký rychlostní stupeň, jak máš zrychlovat. Když naměříš 5.7, tak pak těžko můžeš napsat, že auto dle dané normy žere 8... protože ono sice 8 žere, ale ne dle té normy.
Ham.
a krásu nová Q7 rozhodně nepobrala, zvláště ve srovnání s RR je to hodně o ničem. Při živém setkání dělá hodně nastavení podvozku, když je dole, tak vypadá jako obtloustlejší kombík, když se zvedne tak začíná vypadat jako SUV, ovšem naopak zase dost subtilně na třídu velkých SUV. Technika vypadá velmi dobře a s příchodem V8 a V6 s elektrickými kompresory to bude zase slušný náskok proti konkurenci.
3_diamanty
bude vyzerat nova Q7 ako bakelitovy kravatak pre sucharov ..... povedane obrazne s nadhladom
RR sport :yes:
RR sport :yes:
Bakelitový kravaťák je co?
toto auto je uz kusok inde [odkaz] :yes😒br />
najvacsou slabinou Q7 je podla mna jej dizajn ... to auto by kludne mohlo v bielej farbe nahradit aj nejednu dodavku vo firme a nikto by si rodiel ani nevsimol ...... technicky ale nemam pochybnosti ze pojde o spickovy produkt .... :yes:
najvacsou slabinou Q7 je podla mna jej dizajn ... to auto by kludne mohlo v bielej farbe nahradit aj nejednu dodavku vo firme a nikto by si rodiel ani nevsimol ...... technicky ale nemam pochybnosti ze pojde o spickovy produkt .... :yes:
RRS je asi o něco obecně líbivější, ale to je věc osobního vkusu. Nic víc bych v tom neviděl.
mas pravdu... uspech Q7 mat urcite bude.... mne ale pride ako nevybruseny diamant.... v tom jej dizajne vidim velke rezervy.... ako celok je to take akesi na pohlad nesurode.... take nezaujimave ... tazko to nazvat spravne.... ta matma maska uz viac orientovana na sirku ako na vysku mi pride lacno posobiaca trosku aj ked pri Q3 som ju chvalil ... tu by to mozno chcelo nejako inak ju zakomponovat a tvarovo zladit.... aj tie predne svetla ... cakal som ze audi pojde inym smerom... akoby spravilo krok dozadu ....
Q7 míří na velký RR a GL (i první generace měla přes 5 metrů), ne na menší RRS. To jen drobný detail.
GL už se dneska jmenuje GLS. To jen drobný detail 😉
Ráno jsem byl shodou okolností na německých stránkách MB a bavil jsem se nad tím, čemu říkají SUV a čemu offroader. GL tam bylo označeno pořád jako GL.
Možná skladovky GL už si nejspíš neobjednáš ani v Německu. Dneska je to prostě už GLS [odkaz] 😄
Což nic nemění na tom, že je to v konfigurátoru, katalogu, ceníku i "normálním" webu MB v Německu pořád GL, respektive GL-Klasse, ne GLS.
Což nic němění na tom že tohle Q7 spíš míří na GLS. A samozřejmě i na ty skladovky GL 😉
Ale myslim že to nemusíme dál nějak rozebírat, fakt je to jen malý detail 😄
Ale myslim že to nemusíme dál nějak rozebírat, fakt je to jen malý detail 😄
jo ja som to zobral trosku z pohladu ceny..... 😉
ak zoberieme rozmerovo tak samozrejme RR ma blizsie ku Q7 ako mensi sport 😉
dik za ten detail... :yes:
ak zoberieme rozmerovo tak samozrejme RR ma blizsie ku Q7 ako mensi sport 😉
dik za ten detail... :yes:
zlysoused
v současné i minulé generaci má neuvěřitelný talent nasírat s životem nespokojené jedince. Tahle diskuze je toho krásným dokladem. Skoro bych řekl, že je to nejzajímavější vlastnost toho auta. Podle mě by nebylo od věci, kdyby každý psycholog měl ve své ordinaci plakát Q7 jako diagnostický nástroj. 😉
To co píšeš platí spíš pro X6. To je prototyp silniční nadřazenosti s nádechem arogance, který může některé spořádané občany dohánět k psaní anonymních dopisů.
Pro Q7 to teda asi platí taky, ale Q7 je méně iracionální, je to prostě velké auto, které jako velké auto taky vypadá a funguje.
Pro Q7 to teda asi platí taky, ale Q7 je méně iracionální, je to prostě velké auto, které jako velké auto taky vypadá a funguje.
X6 alebo Q7 nie su idealom automobilovej krasy to ano v tom sa zhodneme.... ale mat pocit nas.ratosti.... som nikdy pri pohlade na tieto auta nemal..... aspon teda pokial ide o mna....
Nechapu podle ceho tak usuzujes, je tu mnoho komentu neadorujici novou Q7 a to hlavne kvuli vzhledu. Coz subjektivne plne chapu, Q7 jednoduse mnoho krasy nepobrala.
Kdyz tohle napisu jsem automaticky "s zivotem nespokojeny jedinec"?
Kdyz tohle napisu jsem automaticky "s zivotem nespokojeny jedinec"?
Nejvíc musí většinu majitele Q7 nas*at, když potkaj majitele Escalade, Suburbanu či Navigatoru a zjistí, že nemaj to největší, čím si jde honit ego resp. že nekoupili blondaté zlatokopce to největší a nejbezepčnější na odvoz rozmazlených miláčků >😁 >😁
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
AUDIRS6
Tak, nova Q7 ma po ACZ teste, po cca 140 diskusnych prispevkoch...
Moj nazor ? Pozna ho väcsina z Vas - stara bola pre mna krajsia z vonku, ale uz par rokov za zenitom vnutri. Uz to nieje ten mamutik Mendi, ktory sa ani svoju mohutnost nesnazil nejako zamaskovat a rovno ju daval na "obdiv", aj ked proti GL klasse posobil kompaktnejsie vdaka svojim oblinam, tak boli to 2,2 et plus tony majestatneho auta.
GL pri nom vyzeralo ako krabica. RR je o niecom uplne inom - na nom zvonku sedi proste vsetko - proste auto, ktore bolo od piky dizajnovane hranato so zaobleniami hran - a toto funguje na 100%. Q7 mi pripada ako keby bola navrhovana ako hranata - nech sa co najlepsie vyuzije vnutorny priestor a potom ju trochu pozaoblovali na par miestach. Vysledok ale nefunguje - teda aspon na mna vo svojej takejto "obycajnej" verzii. Proste novodoby nafuknuty Avant, ktory ked sa na vzduchu pridvihne, tak sa snazi imitovat SUVcko, co sa mu ale podla mna a ako vidim aj väcsiny z Vas, nedari... :-!
Ale riesenie je za rohom ( pritom som si nikdy nemyslel, ze je to spravne riesenie ) - SQ7 !
Toto auto tym, ze je koncipovane ako sportovejsia verzia Q7 na mna zo spionaznych fotiek funguje o dost lepsie - je tam proste priznana snaha o dynamiku - je teda posadene nizsie, 4 hranate koncovky V8 TDi s e-laderom dotvaraju aspon zadku ten spravny vyraz. Vpredu to vypada az na decentne zmeny na narazniku skoro rovnako.
Lenze ak sa potom pozriete na SQ7 ako na celok a pripustite ze ano - ma byt nizsia - dynamickejsia, zrazu dava lepsi zmysel. - Teda aspon za mna. Rozhodne to nebude verzia, ktora bude kricat na vsetky strany ako ML AMG, alebo X5 M, bude to len lespie zladena Q7.
Tolko kritika ku vonkajsku. Treba riesit techniku a interier ? Ja myslim ze nie. 😉
Za to, ako chalani popracovali na MLB-evo platforme, aku dietu jej nadelili, a aku techniku dostala pod svoj svojsky kabat, si aj Q7 zasluzi :yes: :yes: :yes: :yes:
(pol palca ako pol hviezdicky v teste tu dat neviem 😉 ale kludne si este 1 doplnte )
Interier - tam uz nemam absolutne co dodat - nove meritka su nastavene !!!! MB, BMW - mate co dohanat !!!! 😉
Zaver ? - kazdy si ho asi urobi sam. Ale reci o buducich majiteloch a ich egu a podobne blaboly z toho vynechajte. Toto auto si to nezasluzi. Je proste moc dobre - aj preto ma u Vas uz vyse 100 zaväznych objednavok... 😉
Moj nazor ? Pozna ho väcsina z Vas - stara bola pre mna krajsia z vonku, ale uz par rokov za zenitom vnutri. Uz to nieje ten mamutik Mendi, ktory sa ani svoju mohutnost nesnazil nejako zamaskovat a rovno ju daval na "obdiv", aj ked proti GL klasse posobil kompaktnejsie vdaka svojim oblinam, tak boli to 2,2 et plus tony majestatneho auta.
GL pri nom vyzeralo ako krabica. RR je o niecom uplne inom - na nom zvonku sedi proste vsetko - proste auto, ktore bolo od piky dizajnovane hranato so zaobleniami hran - a toto funguje na 100%. Q7 mi pripada ako keby bola navrhovana ako hranata - nech sa co najlepsie vyuzije vnutorny priestor a potom ju trochu pozaoblovali na par miestach. Vysledok ale nefunguje - teda aspon na mna vo svojej takejto "obycajnej" verzii. Proste novodoby nafuknuty Avant, ktory ked sa na vzduchu pridvihne, tak sa snazi imitovat SUVcko, co sa mu ale podla mna a ako vidim aj väcsiny z Vas, nedari... :-!
Ale riesenie je za rohom ( pritom som si nikdy nemyslel, ze je to spravne riesenie ) - SQ7 !
Toto auto tym, ze je koncipovane ako sportovejsia verzia Q7 na mna zo spionaznych fotiek funguje o dost lepsie - je tam proste priznana snaha o dynamiku - je teda posadene nizsie, 4 hranate koncovky V8 TDi s e-laderom dotvaraju aspon zadku ten spravny vyraz. Vpredu to vypada az na decentne zmeny na narazniku skoro rovnako.
Lenze ak sa potom pozriete na SQ7 ako na celok a pripustite ze ano - ma byt nizsia - dynamickejsia, zrazu dava lepsi zmysel. - Teda aspon za mna. Rozhodne to nebude verzia, ktora bude kricat na vsetky strany ako ML AMG, alebo X5 M, bude to len lespie zladena Q7.
Tolko kritika ku vonkajsku. Treba riesit techniku a interier ? Ja myslim ze nie. 😉
Za to, ako chalani popracovali na MLB-evo platforme, aku dietu jej nadelili, a aku techniku dostala pod svoj svojsky kabat, si aj Q7 zasluzi :yes: :yes: :yes: :yes:
(pol palca ako pol hviezdicky v teste tu dat neviem 😉 ale kludne si este 1 doplnte )
Interier - tam uz nemam absolutne co dodat - nove meritka su nastavene !!!! MB, BMW - mate co dohanat !!!! 😉
Zaver ? - kazdy si ho asi urobi sam. Ale reci o buducich majiteloch a ich egu a podobne blaboly z toho vynechajte. Toto auto si to nezasluzi. Je proste moc dobre - aj preto ma u Vas uz vyse 100 zaväznych objednavok... 😉
ja nepochybujem ze to auto je vyborne...... 😉 ....
dizajnovo sa s nim nestotoznujem a volil by som za tieto peniaze inu znacku.... ale uspech mat urcite bude ( a nielen v nemecku ) ... to pisem aj vyssie :yes😒br />
kazdy si vyberie to co chce.... Q7 je v interieri neprekonatelna... tak ako je zase RR ( aj mensi RR sport ) neprekonatelny pri pohlade zvonku .... teren asi pri tychto dnes uz "viacmenej cestnych" vozoch nema asi zmysel riesit a spotrebu takisto.... suma sumarum ... kto chce co chce ten nech si to kupi..... a bude spokojny...... tak ako ja by som bol spokojny s RR sportom iny bude spokojny s Q7 a dalsi zase s jeepom iny s infinity.... ved trh je pestry..... ponuka aut by mala byt takisto.... :yes:
dizajnovo sa s nim nestotoznujem a volil by som za tieto peniaze inu znacku.... ale uspech mat urcite bude ( a nielen v nemecku ) ... to pisem aj vyssie :yes😒br />
kazdy si vyberie to co chce.... Q7 je v interieri neprekonatelna... tak ako je zase RR ( aj mensi RR sport ) neprekonatelny pri pohlade zvonku .... teren asi pri tychto dnes uz "viacmenej cestnych" vozoch nema asi zmysel riesit a spotrebu takisto.... suma sumarum ... kto chce co chce ten nech si to kupi..... a bude spokojny...... tak ako ja by som bol spokojny s RR sportom iny bude spokojny s Q7 a dalsi zase s jeepom iny s infinity.... ved trh je pestry..... ponuka aut by mala byt takisto.... :yes:
Stále těžkej fanda ale tak nějak jako dospělejší :yes: 😄
Dospelejsi ? 😲 Tak ja uz mam za sebou 2x vek dospelosti, a nepredpokladam, ze by som casom mal byt este viac dospelejsi, alebo ako to myslis... 8-s
Tazky fanda - ano, priznavam. To mi ale nebrani kritizovat "vlastne rady" - a ako si si vsimol, v poslednej dobe je co...
Takze neviem co sa ti zdalo nejako prehnane fandovske, myslim, ze som to popisal dost triezvo.
Tazky fanda - ano, priznavam. To mi ale nebrani kritizovat "vlastne rady" - a ako si si vsimol, v poslednej dobe je co...
Takze neviem co sa ti zdalo nejako prehnane fandovske, myslim, ze som to popisal dost triezvo.
To neměla bejt urážka ale pochvala! 😄
Jestli chceš klidně měnim na: Na vyšší úrovni 😉
Jo napsal si to rozumně s nadhledem proto taky ta pochvala 😄
Jestli chceš klidně měnim na: Na vyšší úrovni 😉
Jo napsal si to rozumně s nadhledem proto taky ta pochvala 😄
Líbí se mi, že působí subtilněji. Obecně vzato to mám na autech rád. Ale to je asi všechno, co na exteriéru mohu pochválit. Nemusel jsem však ani předchozí generaci. Jen se teď o to víc těším na novou generaci Cayenne.
Vidím to taky tak.
Bylo by dobré, kdyby byl nový Cayenne designově podobně povedený, jako menší Macan.
Bylo by dobré, kdyby byl nový Cayenne designově podobně povedený, jako menší Macan.
V souvislosti s Q7 jsem měl spíš na mysli nižší hmotnost, lepší odhlučnění nebo novější elektroniku jako například adaptivní tempomat, který umí nejen dodržovat rychlostní omezení, ale umí zpomalit i pro průjezd zatáčkou. Co se designu týče, držím palce a doufám, že se mi bude líbit. 😄
Jo, já to taky tak pochopil, to s tím Macanem už bylo takové rozšíření tématu, proto jsem dal tu větu na nový řádek. Mně se Cayenne II designově docela (na poměry SUV) líbil, ale když přišel Macan, byly najednou vidět ještě poměrně velké rezervy designu Cayennu.
Říkal jsem si, ale neškodilo to trochu rozepsat. Cayenne má slabší zadek. Tak jsem zvědavý, co vymyslí.
Jo, zadek je slabina Cayennu II už od začátku, ale když vyjel Macan, viděl jsem rezervy v designu i jinde, včetně přední partie, která mi před tím přišla poměrně povedená, zřejmě hlavně proto, že jsem to před tím srovnával s Cayennem I.
Jinak nové Q7 hodně nesluší černá... a samozřejmě ani menší kola (disky).
Jinak nové Q7 hodně nesluší černá... a samozřejmě ani menší kola (disky).
Který předek máš u Cayenne na mysli? Před faceliftem měl minimálně dva. Mě se více líbí ten u Turba, který je agresivnější a z kterého Macan zřejmě vychází. Facelift se mi tolik nelíbí. U Macanu jsem vpředu váhal hlavně u provedení té věci, v které má Turbo denní svícení.
Na Q7 se mi líbí šedá, jaké to překvapení u Audi. 😄 Tady mi sedne o to víc, protože ta silná maska, která je jinak výrazná, více splývá a tolik neruší.
Na Q7 se mi líbí šedá, jaké to překvapení u Audi. 😄 Tady mi sedne o to víc, protože ta silná maska, která je jinak výrazná, více splývá a tolik neruší.
mino32
no popravde mám Audi rád i keď sa netajím tým že predošlá Q7 mi do oka absolútne nepadla. Minule som videl nový model a napriek bielej farbe a S linu mi to auto príde proste..znova škaredé. ;-\ dokonca ešte viac než predošlá verzia..samozrejme myslím exteriér..nijako nehánim samozrejme spracovanie, jazdné vlastnosti alebo motory ktoré podla mňa patria k špičke ale to auto by som si asi nekúpil už len kvôli tomu dizajnu..za tie peniaze by som uvažoval o nejakej tej X5 alebo RR ktoré sú dizajnovo pre mňa osobne podarenejšie...
určite si toto auto chcem ale vyskúšať osobne minimálne po stránke jazdných vlastností a tak, ale čo sa týka vzhladu toto auto ma absolútne nepresvedčilo..klientelu si ale určite nájde a ja Audi s novou Q7 neprajem nič iné len úspech 😄
určite si toto auto chcem ale vyskúšať osobne minimálne po stránke jazdných vlastností a tak, ale čo sa týka vzhladu toto auto ma absolútne nepresvedčilo..klientelu si ale určite nájde a ja Audi s novou Q7 neprajem nič iné len úspech 😄
vabis
Kluci a děvčata, mě to neoslovilo. Vypalovačka jako kdysi u jedničky se nekonala. Jízdní vlastnosti to má výborné to jo, ale komfort Range to nemá a ten design venku i uvnitř, smíšené dojmy 😐
milanSUV
Co je to 'navigace MMI'? Nevím co si pod tím představit vzhledem k tomu že se za to připlácí 80 tisíc kč.
myslis asi "MMI navigation plus" - ta pouziva Google mapy a celkovo je prepracovanejsia nez standardna seriova navigacia. Podla nej dokaze Audi dopredu radit, prisposobovat svetla...proste peknych par funkcii navyse. Treba vyskusat 😉
MMI je palubní informační a zábavní systém Audi. Patří k tomu ta obrazovka a ovladač mezi sedadly. MMI nabízí i bez navigační funkce (a dalších funkcí) jako rádio. Kompletní seznam si můžeš najít na stránkách Audi, není toho málo (například vestavěný telefon s LTE/ UMTS modemem a Wi-Fi hotspotem).
marianek
Tak za mě, tohle auto nemá čím zaujmout. Nepředstavuje nic, co bych chtěl, potřeboval, nebo co by se mi líbilo. Věřím, že si ho v ulicích ani nevšimnu. Pokud tedy dáma ho řídící svou snahou zaparkovat neucpe provoz.
8-s
u staršího modelu to tak bylo, v tomto novém není žádný problém se pod deset dostat. 😄
Je to prostě nereálné spotřeba ;-\ , takže co se týče spotřeby, pak jsme ve městě naměřili 9 až 12 litrů na sto, na dálnice rychlost stotřicet spotřeby 8 - 9 litrů na sto.
PS:- 3.0TDI :no: :-!
[odkaz]
Ono to neni zdaleka jen o lidech ale hlavně o provozu. V pět ráno plynulou jízdou na tempomat taky dovedu jet za výrazně míň než v pátek odpoledne 😄
Tomu řikat snobství mi přijde docela dost mimo 😉
Po zkušenostem kdy tu má předchůdkyně řekla čim jezdí dík ne. Snad můžu říct že trochu silnější než 2.7 TDI 😄
Snob = přikládá přílišnou důležitost společenskému postavení - na to já skoro s.eru, módnim trendum - na ty většinou taky, důležitosti majetku - proti tomu nic nemám, nemá odpovídající příjmy - sakra na tom něco bude >😒]
A nebo stručně: povrchní obdivovatel všeho módního - to fakt ne, většinou skoro přesně naopak 😄
Ale hlavně je to s tim 2,7 TDI spíš jak sem řek já než hitman 😉
Z tvého vyjadřování zde to je dost patrné... mainstreamové vozy jsou plechovky (mimo citroen samozřejmě), tohle je slabé a našel bych toho víc a víc 😄 Já beru fakt ,že ta 2.7 je proti třeba třílitru slabší, ale řeči o spoceném předjíždění u takového vozu.... to si opravdu nikdy nejel v žádném lidovém voze, že ne?
Ty jsi opravdu syn Kylie vid?
Citroen je plechovka buď v klidu. No možná kdysi ta C5 V6 ta se docela povedla 😄
Mainstreamový vozy jsou plechovky ale to je dáno ekonomikou. Už i na prémiovejch vozech vyšší střední vidíš že se šetří. Na jednu stranu přibejvaj funkce a často i výkon ale za cenu že se šetří jinde. Jinými slovy inflační peníze dohonily už i autovýrobu. Proto to srovnávám s hifi kde tohle proběhlo už před pár lety a třeba zesilovače za 100 t. USD dneska nejsou žádnou výjímkou. To je taková velestručná verze. Stačilo se zeptat
Vnímám to takhle nějak [odkaz]
Kylie fakt nemá děti ale starší než já je jestli se ptáš na tohle 😉
Takže nějakých 7 litrů s moderním dehtákem je hodně smutný >😁 >😁
10-13 je taky hodně krásný údaj, za to jezdí CTS s 3,6 V6 a AWD a výkonem 325 Hp >😁 >😁A má jen 6 stupnů >😁