Bezpečnost
Přihlásit pro přidání komentáře
Tomas Dusil, auto.cz
Zdravím,
ono je to také tím, že dnes mají auta mnohem více vaků, než před lety. A také jsou dnes airbagy mnohem levnější než kdysi. Pamatuji se, jak svého času šlo při opravě auta po havárii o docela výraznou položku v konečném součtu ceny opravy. To byl také důvod, proč někteří nepoctivci při opravě havarovaného vozu používali namísto airbagu záslepky. Dost šílené! Ne že by se to dnes ještě nedělo (před časem o tom zrovna někde něco bylo v tisku)...
ono je to také tím, že dnes mají auta mnohem více vaků, než před lety. A také jsou dnes airbagy mnohem levnější než kdysi. Pamatuji se, jak svého času šlo při opravě auta po havárii o docela výraznou položku v konečném součtu ceny opravy. To byl také důvod, proč někteří nepoctivci při opravě havarovaného vozu používali namísto airbagu záslepky. Dost šílené! Ne že by se to dnes ještě nedělo (před časem o tom zrovna někde něco bylo v tisku)...
"Hned na začátku na sebe Škoda Roomster výrazněji upozornila, bohužel negativně. Při nárazovém testu podle metodiky Euro NCAP došlo k opožděné aktivaci airbagů, ....
Zmíněná úprava byla samozřejmě provedena také u sériových vozů, nicméně až u těch vyráběných od listopadu 2006, respektive od výrobního čísla TMBVCB5J875025783. Auta do té doby již vyprodukovaná Škodovka zdarma neupravovala, pouze na přání zákazníka."
[odkaz]