Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
Petrolhead_CZ
Čas 918 najednou nevypadá nijak výjimečně, přihlédneme-li k výkonové převaze, hybridní jednotce a k všemožným kompjůtrům.
HitmanPB
- auto, ktoré si môže kúpiť bežný smrteľník - teda, pokiaľ na to má... - a nikto ho nepenalizuje za to, že nemal také a také auto od značky - viď Ferrari.
- auto, kedy sa Ti pri vyslovení jeho mena okamžite zježia chlpy na celom tele...
- pre mňa (a určite nie iba pre mňa) už jediný sen, ktorý by som si chcel splniť - pokojne aj v základnej (socka) výbave 😄
P.S. Že dosiahol dobrý čas na Severnej smyčké ? To je pre onanistov a pre ľudí, ktorí si potrebujú niečo dokazovať...
- auto, kedy sa Ti pri vyslovení jeho mena okamžite zježia chlpy na celom tele...
- pre mňa (a určite nie iba pre mňa) už jediný sen, ktorý by som si chcel splniť - pokojne aj v základnej (socka) výbave 😄
P.S. Že dosiahol dobrý čas na Severnej smyčké ? To je pre onanistov a pre ľudí, ktorí si potrebujú niečo dokazovať...
To nemá smysl. Tady lidi Lambo moc nemusí... Už jenom to že napíšu klíčové slovo "Lambo" znamená že dostanu okamžitě několik mínusů.
a nikto ho nepenalizuje za to, že nemal také a také auto od značky - viď Ferrari...
Samozřejmě, protože Lambo ovládají germáni a těm je šumafuk kdo to koupí, hlavně aby se prodávalo.....neznabozi 😒
Samozřejmě, protože Lambo ovládají germáni a těm je šumafuk kdo to koupí, hlavně aby se prodávalo.....neznabozi 😒
Jako by Ferrari dnes nekupovala kdejaká "verbež". Prestižní značky už dávno nejsou jen pro fajnšmekry, ale pro všechny vysokoprofilové lidi, co se nebojí sáhnout do kapsy. A pro šejky samozřejmě, nesmíme zapomenout na šejky. >😁
Je to tak a bylo to tak vždycky.
Mýty o tom, jak Rollse, Bugatti nebo Ferrari si nemůžete koupit, když....... se sice objevují a vždycky objevovaly v různých méně či více odborných médiích, ale byla a je to vždy více méně reklama a snaha o ještě větší zexkluzivnění produktu. Kdo vyndá nekřesťanský prachy, tak si stejně koupí co se mu líbí a co chce.
(Myšleno na současná produkční auta.)
Mýty o tom, jak Rollse, Bugatti nebo Ferrari si nemůžete koupit, když....... se sice objevují a vždycky objevovaly v různých méně či více odborných médiích, ale byla a je to vždy více méně reklama a snaha o ještě větší zexkluzivnění produktu. Kdo vyndá nekřesťanský prachy, tak si stejně koupí co se mu líbí a co chce.
(Myšleno na současná produkční auta.)
Kravina. Když nemáš něco oficiálně od značky tak si LaFerrari a předtim Enzo nebo F50 a F40 prostě nekoupíš
Oficiálně možná. Je takový problém sehnat někoho, kdo ta předešlá auta má a LaFerr nechce ? Ta pravidla prodeje existovala vždy a také vždy se obcházela. (A husy jsme spolu nepásli, tak se mnou diskutuj, prosím, slušně.)
Ty seš ňáká cimprlína. Sou tu i takový co ostatnim řikaj vodpade 😄
Když tuhle úroveň auta tak jednoznačně oficiálně. Servisovat Rolls nebo LaFerrari někde v garáži je trapný
Když tuhle úroveň auta tak jednoznačně oficiálně. Servisovat Rolls nebo LaFerrari někde v garáži je trapný
Tak ještě jednou, pokud jsi to nepochopil, se mnou diskutuj slušně.
Já ti vodpade neříkám, tak mi neříkej "ňáká cimprlína" a že píšu kraviny. Ani veselý smajlík to neovlivní a nezmění. Je mi jedno, jak se bavíš nebo bojuješ s ostatními.
Mít auto jako druhý majitel neznamená, že ho nemůžeš oficiálně servisovat nebo že by přišlo o záruku.
Já ti vodpade neříkám, tak mi neříkej "ňáká cimprlína" a že píšu kraviny. Ani veselý smajlík to neovlivní a nezmění. Je mi jedno, jak se bavíš nebo bojuješ s ostatními.
Mít auto jako druhý majitel neznamená, že ho nemůžeš oficiálně servisovat nebo že by přišlo o záruku.
Seš si jistej že víš kde seš? Pochopil bych kdyby se ti nelíbil ten vodpad nebo slint ale kravina neni v takovejhle diskuzích nic extrémního. Možná by sis měl přenastavit parametry 😉
Sorry ale kravinu si fakt trochu napsal. Vozy jako LaFerrari se po 4 letech neprodávaj. Samozřejmě ty prodeje pro vyvolený je trochu hra [odkaz] [odkaz] ale to všechno ultraexkluzivní zboží. A Lambo na tuhle hru zatim nemá. Ani s Aventadorem SV. Třeba časem
Sorry ale kravinu si fakt trochu napsal. Vozy jako LaFerrari se po 4 letech neprodávaj. Samozřejmě ty prodeje pro vyvolený je trochu hra [odkaz] [odkaz] ale to všechno ultraexkluzivní zboží. A Lambo na tuhle hru zatim nemá. Ani s Aventadorem SV. Třeba časem
Nesmysl. Podivej se na mobile.de a par se jich nabizi. Sice za cenu znacne prevysujici puvodni,ale kdyz mas na konte dost penez,neni ani LaFerrari jen pro predchozi majitele Ferrari. A Ferrari Ti urcite neodmitne to auto servisovat,nikdo tady nemluvi o ilegalnich aktivitach...
Přesně. Děkuji, napsal jsi to vlastně za mě, já se s ním nechci dál o této věci bavit.
Já se s ním nechci dál o této věci bavit? S tebou je hned po ránu docela sranda :yes: >😒]
Jestli si mě blbě pochopil co sem měl na mysli tak po přečtení těch odkazů a mýho dnešního příspěvku z 10:50 už v tom jasno asi máme ne? Měj se citlivko 😄
Jestli si mě blbě pochopil co sem měl na mysli tak po přečtení těch odkazů a mýho dnešního příspěvku z 10:50 už v tom jasno asi máme ne? Měj se citlivko 😄
No tohle je v tom odkazu kterej sem dal žejo? Ferrari Enzo se z druhý ruky tehdy prodalo 42 kusů z 400 vyrobenejch. Pár z normálních příčin jinak překupníčků a vychatrálků je dost ve všech oborech a všech cenovejch hladinách
Tim že ho koupíš takhle nejsi sice nějakej ilegál ale ani ten vyvolenej VIP a nemáš nárok koupit další generaci teda teď LaFerrari 😉
Tim že ho koupíš takhle nejsi sice nějakej ilegál ale ani ten vyvolenej VIP a nemáš nárok koupit další generaci teda teď LaFerrari 😉
A jeho video vypadá daleko dramatičtěji.
Je totiz uplne ine kafe vyvyjat zavodne auto a hodit na neho nejaku kasnu, ako do cestneho auta sa snazit naimplantovat sebelepsie komponenty na priblizenie sa ku zavodnej charakteristike... 😉
Asi by si mal vediet, ze ten tvoj 500 konovy Colt je tipujem o min. 700 kg lahsi a to sa v zatackach pocita viac nez kone.
Takze nemam problem ti verit. 2 tonove dostavniky su na okruhu proste ako slon v porcelane, s tym ani 1000 koni nic neurobi.
Alebo si pocul niekoho trapit na Ringu Veyrona na co najlepsi cas ?
Jinak dle mýho máte pravdu oba. Naprosto vážně! Závodní auto je samozřejmě něco úplně jinýho i než pro okruhy upravenej supersport ale důkazů že když je mezi pedálem a volantem Loeb má to svuj vliv je taky už víc než dost. S tim že to je možná nejlepší řidič naší doby sem to myslel vážně