Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Mino 1
3 valec v 3-kovom BMW. Kam ten svet speje? Uz aj samotni Nemci sa tomu smeju 😐
pritom sami si to pokaslu... nepremiova konkurencia sa nemusi ani moc namahat a coskoro tieto premiovky stejne dobehne..... skoda tohto uz trosku prepisknueho az zbrkleho downsizigu za kazdu cenu .... az podozrivo sa nam to vsetko zrovnava medzi jednotlivymi znackami a autami.... co je na skodu prave premiovkam.
A čím chce neprémiová konkurence doběhnout takové bmw 340i?
topper prosim ta, citaj po sebe co pises. preco pises o premiovkach, konkretne o tejto, ked si v nej ani nesedel.
3 válec ve střední třídě...to je smutné. To se může stát jen v zeleném Německu... hnus tento zelený fašismus. ;-\
Rich-doonie
Exteriér opravdu nepotřeboval nějaké výrazné obměny (typu gen. E90), z mého pohledu se jedná o skutečně velmi designově povedený model, včetně všech proporcí a linií, k interiéru nemám taky sebemenší výhrady alespoň dle fotek ...
Co se motorů týče, tuším že základní tříválec sklidí velkou vlnu kritiky, zejména místními odborníky ... ale já říkám, že jako základní motorizace proč ne? Nikoho BMW nenutí jít do (podle mnohých) podřadnýho tříválce, nabízí vám také šestiválec, tak kde je problém? Ale na druhé straně musím sám uznat, že mě trošku (dost) mrzí skutečnost, že motorizace s označením 330i bude představovat ode dneška "jen" oturbený čtyřválec 😒 Samozřejmě, je tu 340i, ale ono 330i je (byl) pojem!!! ... a ten je už navždy pryč 😢 . Vím, že dnešní doba tomu nepřeje, atmosféry jsou asi navždy pryč, ale nebylo by bývalo skvělé, kdyby oturbenému čtyřválci ponechali označení z předFL verze 328i, přišli s 340i jakožto oturbeným šestihrnkem ... a pro pár dinosaurů se vrátili s pravou "BMWáckou" atmosférou-šestihrnkem pod označením 330i? ... jen takové pohrávání si s představami >😒]
Co se motorů týče, tuším že základní tříválec sklidí velkou vlnu kritiky, zejména místními odborníky ... ale já říkám, že jako základní motorizace proč ne? Nikoho BMW nenutí jít do (podle mnohých) podřadnýho tříválce, nabízí vám také šestiválec, tak kde je problém? Ale na druhé straně musím sám uznat, že mě trošku (dost) mrzí skutečnost, že motorizace s označením 330i bude představovat ode dneška "jen" oturbený čtyřválec 😒 Samozřejmě, je tu 340i, ale ono 330i je (byl) pojem!!! ... a ten je už navždy pryč 😢 . Vím, že dnešní doba tomu nepřeje, atmosféry jsou asi navždy pryč, ale nebylo by bývalo skvělé, kdyby oturbenému čtyřválci ponechali označení z předFL verze 328i, přišli s 340i jakožto oturbeným šestihrnkem ... a pro pár dinosaurů se vrátili s pravou "BMWáckou" atmosférou-šestihrnkem pod označením 330i? ... jen takové pohrávání si s představami >😒]
Čert vem tříválec, ale nejrychlejší klasické trojkové BMW je dieselové... to je větší potupa
Jo to je fakt, nad tím jsem se taky trošku pozastavil ... Tu dieselovou řadu mohli klidně utnout u 330d, ta 335d (ještě se standardním 😁rivem) je tam už dle mě taky navíc ... nebo ji mohli aspoň "na oko" vyřadit z "klasické" řady 3 a hodit ji nějaky to úchylny označení M3/4dx ... tohle jsou stejně motorizace pro "opravdovy gurmány" ... >😁
V tabulce mas RWD 340i a AWD 35d (btw jinde pisou 40d), co se s casem stane po pridani 😁rive ke 340i? A celkove, k cemu resit casy z 0-100? Vsude jinde by mel byt benzinovy r6 rychlejsi.
No vždyť už tady tuším Dinar říkal, že 35i už teď nestačí na 35d v jakékoliv rychlosti😞
a teď už to bude i na papíře😊
a teď už to bude i na papíře😊
No do ted ale mela 35i o 20k min a 50Nm min. Nedokazu si predstavit situaci kdy by pri techto vykonech byla rychlejsi 35d (40d). Vykon nizsi, hmotnost vyssi (?), sice vic Nm ale cast se ztrati v tezsich prevodech a dalsi cast ve vnucenem 😁rive. Nemuzu si pomoct, ale sve penize bych vsadil na 340i spise nez na 335xd v kazdem jinem rezimu nez z 0 na 100.
Varim tady ale z teorie. 😄
Varim tady ale z teorie. 😄
335d výkon i krouťák díky x-drive přenese bez problémů na vozovku, 40i zřejmě ne. Nádavkem ale dostaneš pravověrný BMW, ne tupou čtyřkolku 😉
Tak to ale zase resime starty z nuly a prvni dva kvalty. Nevim, hrat si na machra na svetlech me nikdy nejak nebavilo a kdyz vemu ze uz ta 340i bude v pohybu a ja ji nekoupil za posledni penize, takze mi zbylo i na kvalitni a dostatecne siroke gumy, tak nemuzu mit vaznejsi problem to dostat na silnici ani se zadokolkou.
S ctyrkolkou souhlas. 😄
S ctyrkolkou souhlas. 😄
330ka je mrtvá, alespoň že to Déčko ještě do příští generace přežije.
Za pár let už to budou pouze benzinove i naftové 1.5 a 2.0 s proměnlivými počty turb. 😉
Za pár let už to budou pouze benzinove i naftové 1.5 a 2.0 s proměnlivými počty turb. 😉
Riso86
Tie benzínové označenia mohli kľudne dať na 315i, 320i, 325i a 330i.
Uživatel_5340709
na označení BMW 318i HTP ! 😄 :yes: 😉
uprimne bmw s trojvalcom by som si nekupil aj keby som na neho mal ... to radsej passat so 4 valcami a verim ze nie som sam koho 3 valce v premiovke nemozu po stranke imidzu a spolahlivosti uspokojit....
er s trojvalcom, uplne idealna volba do mesta, a kludne zvladne aj dialnicne tempo 140-150, ked je treba... Ono, rozdiel je v tom, ze ak by si na toho bavoraka mal, tak by si to uz bral iba ako auto, proste dobravny prostriedok, teraz ho beries ako vlhky sen...
Na druhu stranu, 3er s trojvalcom, uz nic moc, opodstatnenie to sice zrejme ma, najma v Nemecku, preco nie, pohodlny sedan na dochod, ak by po nom nebol dopyt, tak ho BMW nevyraba.
Na druhu stranu, 3er s trojvalcom, uz nic moc, opodstatnenie to sice zrejme ma, najma v Nemecku, preco nie, pohodlny sedan na dochod, ak by po nom nebol dopyt, tak ho BMW nevyraba.
Arese
Nechápu, že takové ponížení celosvětového pojmu jménem trojková řada stojí BMW za to. Samozřejmě, že si to ten, co nechce tříválec nemusí kupovat, ale škody na image taky něco stojí, že... Kvůli normovaným 0,3 l/100 km... Svět (Evropa) opravdu zešílela... 😢 😢 😢 P.S. To Mercedes má svojí důstojnost a bruselským ekoteroristům do zadele neleze! :yes:
suhlas... mercedes je v tomto aj mne sympaticky , aj ked este si pockajme... bohvie ci aj on nepodlahne tomuto sialenemu trendu ... dufam ze nie
inak az komicky vyzera ten siroky rozplacnuty a dlhocizny predok bmw 3-ky ktory vyzera ze ukryva aspon 8 valcov a ono tam su v zaklade valce len 3.
inak az komicky vyzera ten siroky rozplacnuty a dlhocizny predok bmw 3-ky ktory vyzera ze ukryva aspon 8 valcov a ono tam su v zaklade valce len 3.
Na druhé straně je mi BMW sympatické oproti Mercedesu v tom, že se i vrcholná benzínová klasická trojka dá koupit se šestiválcem v kombinaci s manuálem a zadním pohonem (340i) ... to Mercedes pokud se nepletu nic takového nenabízí ... nabízený šestiválec má tuším jedině v kombinaci s automatem a 4Maticem (pokud se pletu, tak mě opravte) :no: . A to je mi mnohem sympatičtější než nabízený základ, u kterého mohu "přehlídnout" existenci a vybrat si výše ... Neexistující (lákavá) kombinace ale zamrzí mnohem víc 😉
Arese
Nechápu, že takové ponížení celosvětového pojmu jménem trojková řada stojí BMW za to. Samozřejmě, že si to ten, co nechce tříválec nemusí kupovat, ale škody na image taky něco stojí, že... Kvůli normovaným 0,3 l/100 km... Svět (Evropa) opravdu zešílela... 😢 😢 😢 P.S. To Mercedes má svojí důstojnost a bruselským ekoteroristům do zadele neleze! :yes😒br />
P.S. Abychom ale BMW jen nekritizovali - mechanická parkovací brzda s poctivou pákou u trojky chválabohu zůstává na svém místě! 😄 :yes: :yes: :yes:
Já ti nevím...a co ten nový dieselový čtyřválec u eSka? 😄
Do zadku jim leze prakticky každý, kdo prodává ve velkém, aby si udržel podíl na trhu.
Do zadku jim leze prakticky každý, kdo prodává ve velkém, aby si udržel podíl na trhu.
boost.
Čekal jsem tedy razantnější změny zevnějšku, ale malé retuše auto trochu osvěžily. Líbí se mi, že krytka adaptivního tempomatu tam konečně není taková pěst na oko, konečně to má LED blinkry >😁 a v interiéru jsou snad změny ještě neviditelnější (jiný cupholder, tlačítka, ambientní osvětlení a to je asi tak všechno). Materiály doufám zlepšili.
Jinak nevím, proč se v článku nezmiňují další fakta😒br />
- manuální převodovka má automatické meziplyny (myslím jen pro 340i) + "dual-mass flywheel with centrifugal pendulum absorbers"; automat teď používá data z GPS
- upravené řízení, podvozek (nové tlumiče, geometrie) a DSC
- xenony už nejsou, v základu halogeny a za příplatek full LED a Adaptive full LED
- Auto PDC (parkovací senzory se automaticky zapnou při dojíždění k překážce)
- 320i & 320d mají místo jedné kulaté koncovky výfuku dvojitou (stejnou jako z 325/30)
- nové standardní a Individual barvy
BTW, na eventu v Mnichově, kde slavili i 40leté výročí trojkové řady, říkali, že prodeje Touringu v D čítají okolo 60 % a v Itálii až 70.
Jinak nevím, proč se v článku nezmiňují další fakta😒br />
- manuální převodovka má automatické meziplyny (myslím jen pro 340i) + "dual-mass flywheel with centrifugal pendulum absorbers"; automat teď používá data z GPS
- upravené řízení, podvozek (nové tlumiče, geometrie) a DSC
- xenony už nejsou, v základu halogeny a za příplatek full LED a Adaptive full LED
- Auto PDC (parkovací senzory se automaticky zapnou při dojíždění k překážce)
- 320i & 320d mají místo jedné kulaté koncovky výfuku dvojitou (stejnou jako z 325/30)
- nové standardní a Individual barvy
BTW, na eventu v Mnichově, kde slavili i 40leté výročí trojkové řady, říkali, že prodeje Touringu v D čítají okolo 60 % a v Itálii až 70.
co bolo s tymi materialmi? boli nekvalitne? ..... tomu neverim...
Stejně nekvalitní, jako u i40, vždyť rozdíl mezi prémii a mainstreamem se už dávno smazal 😉
Byly horší než u E90 LCI vč. tapecírunku. Snažili se to zamaskovat příplatkovou kůží na palubce a dveřích.
Otrava
Jak jsem viděl ten nadpis, už mi bylo jasné, jaká se strhne diskuze a rovnou jsem klikl na komentáře. Možná je to tím, že nejsem fanouškem BMW, ale mě zkrátka ta hysterie okolo přijde legrační.
Jinak a) myslím, že před nějakým tím desetiletím by majitel trochu lepšího auta asi jen kroutil hlavou, jak jsou někteří rádi za čtyřválce a za b) hádám, že nikdo z vás s tím motorem ještě nejel, ale víceméně se skoro všichni rovnou shodnete na tom, že se jedná o katastrofu a zcela určitě si jej nekoupíte .)
Jinak a) myslím, že před nějakým tím desetiletím by majitel trochu lepšího auta asi jen kroutil hlavou, jak jsou někteří rádi za čtyřválce a za b) hádám, že nikdo z vás s tím motorem ještě nejel, ale víceméně se skoro všichni rovnou shodnete na tom, že se jedná o katastrofu a zcela určitě si jej nekoupíte .)
mino32
ja osobne v tomto smere s BMW moc nesúhlasím...som verný fanúšik BMW a sám mám doma F31...najazdím vela kilometrov preto v dávnejších časoch som siahol radšej po benzínovej alternatíve..v dnešnej dobe je to ale trochu inak..osobne som mal záujem o 328i no nakoniec som skončil u 330d...benzínové motory(niektoré) od BMW už nie sú to čo kedysi bývali a sám predajca mi potvrdil, že v servisoch už sa im dnes kvôli nejakej závade stretáva viac benzínových ako naftových agregátov...nevravím o 28i ktoré pri vyšších nájazdoch ukazujú to, že výkon sa nahradiť dá no obsah nie.. 😄
trojvalec ako taký by som zniesol možno tak v 1er, v aute pre ženu ktorá toho moc nenajazdí...dať to ale do auta ako je 3er ktoré si isto majitelia nekupujú na to, aby s ním najazdili 10 000km ročne mi príde nezmyselné...všetko je to pekné kým to je nové len nech si niekto pozrie čo to bude robiť časom..vela ludí ma tu možno ukameňuje za tento názor, ale pohybujem sa okolo áut a ked vidím, v akom stave sú napr. motory 28i v 5er po 200t km, žiadna sláva to teda nie je..
klientelu si to podla mňa nájde ale pre mňa ako fanúšika BMW je trojvalec v 3er sklamanie.. ;-\
trojvalec ako taký by som zniesol možno tak v 1er, v aute pre ženu ktorá toho moc nenajazdí...dať to ale do auta ako je 3er ktoré si isto majitelia nekupujú na to, aby s ním najazdili 10 000km ročne mi príde nezmyselné...všetko je to pekné kým to je nové len nech si niekto pozrie čo to bude robiť časom..vela ludí ma tu možno ukameňuje za tento názor, ale pohybujem sa okolo áut a ked vidím, v akom stave sú napr. motory 28i v 5er po 200t km, žiadna sláva to teda nie je..
klientelu si to podla mňa nájde ale pre mňa ako fanúšika BMW je trojvalec v 3er sklamanie.. ;-\
Jak to může prodejce vědět, když se u nás prodá asi tak jeden benzín na patnáct dieselů?
O N55 jsem toho moc špatného neslyšel. Ale je to opravdu drahý koníček. Dát do trojky motor tak, aby se cenovka vyšplhala na 1,5M+ to se každému nechce... Takové auto se jako nové v Česku skoro neprodávají. Za ty prachy každý radši vezme 530d.
O N55 jsem toho moc špatného neslyšel. Ale je to opravdu drahý koníček. Dát do trojky motor tak, aby se cenovka vyšplhala na 1,5M+ to se každému nechce... Takové auto se jako nové v Česku skoro neprodávají. Za ty prachy každý radši vezme 530d.
áno ked sa bavíme o SR a ČR tak jeden benzín na 15 dieslov je možné..ja ale vzhladom na to že vozíme zo zahraničia autá sa pohybujem aj na trhoch nemeckých...ani tam samozrejme nie je benzín žiaden predajný ťahúň, ale predá sa ich tam dosť...plus ak môžem poradiť, stačí si skočiť do Renocaru v Brne...tam som sa presne na tieto motory pýtal..zatiaľ čo 30d tam príde na bežný servis, 28i mä vo väčšine prípadoch nejaký problém...mali sme v apríli stiahnuť z Nemecka 3 kusy 5er. mali sme vyhliadnutú 2x 530d a jednu 528i..30d mali niečo okolo 80 000km a bez závady kdežto 28i si pri svojich niečo vyše 70t km stihla meniť turbo a aj vstreky...takže sme sa vrátili len s dvoma naftovými...ono tie benzíny už nie sú čo bývajú..stali sa z nich motory háklivé na každú prkotinu..dokonca aj na predošlej 330i e90 som vstreky meniť musel..
a sám predajca a nie len on mi pri porovnaní 30d a 28i jednoznačne odporúčil 30d..
čo sa týka ceny, ono jedna vec je cena cenníková, druhá vec cena jednaná na mieste..moja je Touring, strieborná, MPaket, panorama, automat, už všetko čo by tam malo byť a dokázal som ho sklepať na nejakých necelých 1.4M..čo je celkom fér cena..
a sám predajca a nie len on mi pri porovnaní 30d a 28i jednoznačne odporúčil 30d..
čo sa týka ceny, ono jedna vec je cena cenníková, druhá vec cena jednaná na mieste..moja je Touring, strieborná, MPaket, panorama, automat, už všetko čo by tam malo byť a dokázal som ho sklepať na nejakých necelých 1.4M..čo je celkom fér cena..
Včera mě v Renocaru "vnutili" test drive v BMW 4 Gran Coupé 435i a byl jsem nadmíru spokojen. Příště se vracím do benzinu. :-!
Klientelu si určitě najde.
No, mě někdo říct, že si koupil Bavoráka s tříválcem, tak se potrhám smíchy. >😁 >😁 >😁
No, mě někdo říct, že si koupil Bavoráka s tříválcem, tak se potrhám smíchy. >😁 >😁 >😁
Kolega si na cca 10tis km rocne vzal na leasing F30 316d. To jen k tomu ze se auta jako 3er nekupuji aby s nim najezdili jen 10tis km. Kupuji, a dokonce i v dieslu. 😉
A ano, do mesta kde jezdi vetsinou a s jeho zajmem o auta (nulovym) by mu i benzinovy 3 valec poslouzil stejne, na mou otazku co ma pod kapotou totiz o poctu valcu nebo objemu motoru sveho auta nevedel nic, slovy nic. Jen vi ze ma tankovat naftu. 😄
A ano, do mesta kde jezdi vetsinou a s jeho zajmem o auta (nulovym) by mu i benzinovy 3 valec poslouzil stejne, na mou otazku co ma pod kapotou totiz o poctu valcu nebo objemu motoru sveho auta nevedel nic, slovy nic. Jen vi ze ma tankovat naftu. 😄
tak uznávam že sú aj takí ludia...len hovorím podľa toho s čím sa stretávam ja..v podstate nikto okolo mňa nemá BMW na to, aby s ním najazdil pár kilometrov, každý z nich má to BMW doma tak 3-4 roky, odbehne si 200-300 000 km a potom mení za nové.. 😄
v tomto celkom uznávam mentalitu Nemcov...mám Nemca kamaráta ktorý by si mohol tiež hned bežať kludne po novú 7er, ale jazdí na novom Golfe..najazdí totiž nejakých 20t ročne a preňho je proste BMW auto ktoré nevyužije...v podstate vždy sa ma len opýta, na čo mu je BMW ked na nom nebude jazdiť tolko, kolko by sa na ňom jazdiť malo...a tu niekde moje presviedčanie nech si kúpi niečo lepšie končí.. >😁
v tomto celkom uznávam mentalitu Nemcov...mám Nemca kamaráta ktorý by si mohol tiež hned bežať kludne po novú 7er, ale jazdí na novom Golfe..najazdí totiž nejakých 20t ročne a preňho je proste BMW auto ktoré nevyužije...v podstate vždy sa ma len opýta, na čo mu je BMW ked na nom nebude jazdiť tolko, kolko by sa na ňom jazdiť malo...a tu niekde moje presviedčanie nech si kúpi niečo lepšie končí.. >😁
že bych zrovna nákup prémiový značky podmiňoval vysokým nájezdem to asi ne. To je jako říct, že když je někdo gurmán a vybírá si nejkvalitnější jídla, musí toho sníst hromadu 😉
tak ale toto je presne ten príklad toho že každý má svoj názor a pohlad na vec...zatial čo niekto nájazd neberie ako podmienku, ja áno...a nie som jediný ale hovorím, ludia sú rôzni...keby som nespravil na tom aute za 3 roky kludne aj vyše 200 000km, tak by som si BMW asi nekúpil. Kludne by som s nejakým nájazdom 20 000 ročne vedel existovať aj napr. s Mazdou 3 alebo Ceedom a k tomu by som si možno kúpil nejakú srdcovku... 😄
len hovorím že pre mňa je 3valec v 3er absurdný...pochopím 3 valce v malých mestských autách ale tu mi to nejaký význam nedáva.. 😄
len hovorím že pre mňa je 3valec v 3er absurdný...pochopím 3 valce v malých mestských autách ale tu mi to nejaký význam nedáva.. 😄
Ale proč na velký nájezd prémiovka, protože se líp povozíš (to rozhodně), nebo proto, že po těch 200k bude jako nová (bude??)? Nemám zkušenost, ale nečetl jsem snad o žádném motoru od BMW z posl. dekády žádné ódy na trvanlivost, 200k Km by podle toho nevydržel původní snad ani blok (ty mají praskat snad u 2/3 typů). Docela mě to překvapilo, i zůstávám u seata za 150.
Preto, že tak nejak má to auto väčšiu výdrž a mino32 to vie, kapiš ? 😉
Neber to v zlom, ale práve takí ľudia ako ty sú dezinformovaní individuami typu Topper alias Kia World, a miestnymi teoretikmi o tom, aké je - nie BMW, ale celá D3 - nákladná na údržbu.
Pre ilustráciu - napíš, čo si menil za 200kkm na Seate ty a spýtaj sa mino32, čo menil po 200kkm on. Asi budeš dosť prekvapený 😉
PS: D3 kupuješ, keď ju kupuješ. Ostatné autá dokupuješ vo forme ND po celú dobu životnosti 😉
Preto má D3 iný zisk z auta ako "ostatný svet" - lebo ostatný svet kalkuluje, že zisk dorovná z predaja náhradných dielov...
Neber to v zlom, ale práve takí ľudia ako ty sú dezinformovaní individuami typu Topper alias Kia World, a miestnymi teoretikmi o tom, aké je - nie BMW, ale celá D3 - nákladná na údržbu.
Pre ilustráciu - napíš, čo si menil za 200kkm na Seate ty a spýtaj sa mino32, čo menil po 200kkm on. Asi budeš dosť prekvapený 😉
PS: D3 kupuješ, keď ju kupuješ. Ostatné autá dokupuješ vo forme ND po celú dobu životnosti 😉
Preto má D3 iný zisk z auta ako "ostatný svet" - lebo ostatný svet kalkuluje, že zisk dorovná z predaja náhradných dielov...
Nesmysl. Jestli podle tebe servisy D3 živoří a žijí ze servisních prohlídek, tak jsi větší naiva než Topper. Ve spolehlivosti D3 nijak nepřevyšuje mainstream, možná spíš naopak. Ano, byly doby, kdy MB uměly najet milion km. Ty doby skončily a o BMW čítám chválu za spoustu věcí, ale ne za bezúdržbovost.
Presne tak.
[odkaz]
Najdi si original popis od toho majitela. Tomu sa hovori "seriozna" firma v premiovej klase, skor Kasse.
[odkaz]
Najdi si original popis od toho majitela. Tomu sa hovori "seriozna" firma v premiovej klase, skor Kasse.
Z čoho žijú BMW servisy ? Z majiteľov dieselov a hlavne z nevedomosti majiteľov, a zo servisných prehliadok...
Koľko si mal bavorákov ? Ja jazdím iba BMW 16 rokov... 😉
Koľko si mal bavorákov ? Ja jazdím iba BMW 16 rokov... 😉
Promiň, ale takový nesmysly....
BMW má nemálo průserových motorů. Já měl bavoráka kdysi dávno, jedenkrát. Ty je jezdíš 16 let, takže kolik jich bylo? 4,5, víc? To je nic. Nula. Na to, abys mohl tvrdit, že jsou spolehlivý a míň náročný na údržbu a náhradní díly. BMW dělá skvělý auta, ale ne auta co vydrží bez investic větší nájezdy než běžný mainstream.
[odkaz]
[odkaz]
Edit: tak koukám, žes měl jedno desetiletí E34 a teď máš 750. Nemyslím to zle, ale tomu říkám dlouholetý zkušenosti s bavoráky. Auto z předminulé dekády (věřím, že ještě tenkrát kvalitní) a teď auto s najetým kilem.Fakt typický zástupci moderních BMW. Tak ať slouží.
BMW má nemálo průserových motorů. Já měl bavoráka kdysi dávno, jedenkrát. Ty je jezdíš 16 let, takže kolik jich bylo? 4,5, víc? To je nic. Nula. Na to, abys mohl tvrdit, že jsou spolehlivý a míň náročný na údržbu a náhradní díly. BMW dělá skvělý auta, ale ne auta co vydrží bez investic větší nájezdy než běžný mainstream.
[odkaz]
[odkaz]
Edit: tak koukám, žes měl jedno desetiletí E34 a teď máš 750. Nemyslím to zle, ale tomu říkám dlouholetý zkušenosti s bavoráky. Auto z předminulé dekády (věřím, že ještě tenkrát kvalitní) a teď auto s najetým kilem.Fakt typický zástupci moderních BMW. Tak ať slouží.
prečo na väčší nájazd prémiovka?? no asi preto, že pokial sedím v aute a mám ísť na služobku napr. trasu Bratislava- Berlín, tak potrebujem auto, ktoré túto trasu zvládne rýchlo a pohodlne..ono na kratších vzdialenostiach to človek takto nezistí resp. to nezistí ani pokial sa nepovozí v lepšom ale viem ako sa cítim ked vystúpim po 400km z mojej 3er, a ako som sa cítil ked som vystúpil z kamarátovho Mondea..som menej unavený, chrbát ma nebolí, celkovo som stále v pohode kdežto vo forde na mna začala doliehať tak trochu únava.. 😄 ver či nie ale pri tých kilometroch je to cítiť..
čo sa týka nájadzu 200 000km a podobne..pokial sa o ten motor človek stará a nejazdí s tým ako buran, 200 000 km by mal normálny motor od BMW zvládnuť...príklad je napr. otcova 523i e 60...má na nej nejakých 240 000km a teraz bez nejakej srandy..čapy, tlmiče, všetko pôvodné..stabilizátory sa už trochu ozývajú takže bude treba aj niečo vymeniť ale 240 000km a všetko tam drží a pracuje..zatial som na žiadnom aute z nižšej triedy nič takéto nevidel.ja mám na 3er teraz nejakých 9200km takže tam ešte nesúdim nič...ale mával som 530d e60 a tá zvládla 300 000km pri mne a doteraz stále jazdí,..na 330i ktorá bola kupovaná ako jazdená som menil akurát vstreky ale tak vo vdaka skvelej kvalite paliva...inak som auto predával s nejakými 140 000km a všetko pôvodné..preto hovorím že pokial človek jadzí málo tak ten rozdiel medzi prémiou a mainstreamom nevidí..lenže pri velkých porciách kilometrov sa to dá pekne ukázať..
PS pre Hitmana PB: môžem sa opýtať na akej stanici tankuješ benzín do svojej 750i?? lebo čo som pozeral hodnotenia a aj sa bavil s ludmi ktorí mávali benzínové BMW, tak mi odporúčili Slovnaft lebo ten zvyšok vraj za moc nestojí..a Shell som tankoval aj aj a vstreky skončili tak ako skončili.. 😄
čo sa týka nájadzu 200 000km a podobne..pokial sa o ten motor človek stará a nejazdí s tým ako buran, 200 000 km by mal normálny motor od BMW zvládnuť...príklad je napr. otcova 523i e 60...má na nej nejakých 240 000km a teraz bez nejakej srandy..čapy, tlmiče, všetko pôvodné..stabilizátory sa už trochu ozývajú takže bude treba aj niečo vymeniť ale 240 000km a všetko tam drží a pracuje..zatial som na žiadnom aute z nižšej triedy nič takéto nevidel.ja mám na 3er teraz nejakých 9200km takže tam ešte nesúdim nič...ale mával som 530d e60 a tá zvládla 300 000km pri mne a doteraz stále jazdí,..na 330i ktorá bola kupovaná ako jazdená som menil akurát vstreky ale tak vo vdaka skvelej kvalite paliva...inak som auto predával s nejakými 140 000km a všetko pôvodné..preto hovorím že pokial človek jadzí málo tak ten rozdiel medzi prémiou a mainstreamom nevidí..lenže pri velkých porciách kilometrov sa to dá pekne ukázať..
PS pre Hitmana PB: môžem sa opýtať na akej stanici tankuješ benzín do svojej 750i?? lebo čo som pozeral hodnotenia a aj sa bavil s ludmi ktorí mávali benzínové BMW, tak mi odporúčili Slovnaft lebo ten zvyšok vraj za moc nestojí..a Shell som tankoval aj aj a vstreky skončili tak ako skončili.. 😄
Ahoj.
Dlhú dobu som tankoval Agip. S OMW som skončil v časoch Š100, Shell som skúsil niekedy v 2000, V-Power stál za nič.
A čuduj sa svete, od januára tankujem tiež na Slovnaft-e.
Mimochodom ostal som prekvapený, že tam tankuje veľa Mercedesov, Audi, BMW a Land Roverov...
Vždy som mal Slovnaft ako socku, ale asi som sa veeeľmi mýlil, dokonca mi auto začalo menej žrať olej... Asi budeš mať s tou kvalitou pravdu. 😄
Dlhú dobu som tankoval Agip. S OMW som skončil v časoch Š100, Shell som skúsil niekedy v 2000, V-Power stál za nič.
A čuduj sa svete, od januára tankujem tiež na Slovnaft-e.
Mimochodom ostal som prekvapený, že tam tankuje veľa Mercedesov, Audi, BMW a Land Roverov...
Vždy som mal Slovnaft ako socku, ale asi som sa veeeľmi mýlil, dokonca mi auto začalo menej žrať olej... Asi budeš mať s tou kvalitou pravdu. 😄
ja som kedysi tankoval Shell a ich slávny fuel save a tadáá..vstreky v ťahu...už asi druhým rokom tankujem na Slovnafte a zatial spokojnosť...najlepšie ale človek kvalitu paliva vidí ked natankuje u rakúskych susedov...menej to žerie, lepšie to ide, proste vidno že to palivo tam je kvalitnejšie..
ono s tým Slovnaftom som to mal tak aj ja..ale jeden klient z BA má už 6 rokov A8 4.2 FSI, tankuje len Slovnaft a žiaden problém...čo sa týka slovenských benziniek je Slovnaft asi najlepší.. 😄
ono s tým Slovnaftom som to mal tak aj ja..ale jeden klient z BA má už 6 rokov A8 4.2 FSI, tankuje len Slovnaft a žiaden problém...čo sa týka slovenských benziniek je Slovnaft asi najlepší.. 😄
Mame vo firmy 4 kusy 316d, jedna uz ma 270tisic (r.2011), absolutne bez zavady, povodne ma este aj tlmice. Jazdi vacsinou v Cechach
webpaja
...spousta lidí může odůvodnit, proč si nejít pro žebráckou základní trojku. Ona má tříhrnek! Bože, ještě v tom nikdo nejel, ale už apriori víme, jak je špatnej.
Co se nabízí dole mě nezajímá. Spíš nadále kvituju přítomnost řadových šestiválců, jen zamrzí, že benzínová R6 nemá dvě výkonový verze.
Facelift je tak decentní, že se dá velmi těžko rozeznat, zákazníci i výrobce jsou tedy s tvary spokojeni. I základní model totiž vypadá velmi dobře.
Změny řízení by měly pomoc odstranit jakousi netečnost a následnou horlivost posilovače a víc snad ani nebylo třeba.
Co se nabízí dole mě nezajímá. Spíš nadále kvituju přítomnost řadových šestiválců, jen zamrzí, že benzínová R6 nemá dvě výkonový verze.
Facelift je tak decentní, že se dá velmi těžko rozeznat, zákazníci i výrobce jsou tedy s tvary spokojeni. I základní model totiž vypadá velmi dobře.
Změny řízení by měly pomoc odstranit jakousi netečnost a následnou horlivost posilovače a víc snad ani nebylo třeba.
Tak tak. Čím vyšší výkon bude R6 turbo mít (s jedním twinscroll turbem), tím víc se ztratí jeho příjemný, skoro atmosférický charakter. Taky nechápu, proč mít jednu verzi benzínu a v některých případech i tři verze dieselu o stejném obsahu...
Taktak. Ten 3hrnek je povinná daň, kterou musí BMW "spolknout", aby mohli mít v 3kové řadě i ten 6ti hrnek. *.ný Brusel! >😒]
jozephko
Rozprával som sa s pár ľuďmi, čo mali alebo majú niektoré auto z luxusného tria BMW, Mercedes a Audi. A výsledok je absolútne jednoznačný😒br />
Z hľadiska komfortu, spoľahlivosti a poklesu ceny Mercedes zvyšných konkurentov deklasuje rozdielom triedy...
A tento trojvalček tento výsledok ešte umocní...
A tento trojvalček tento výsledok ešte umocní...
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] :yes: :yes:
a teď ještě jeden lepší: slovenská ekipa letos vyhrá majstrovstvá sveta >😒]
a teď ještě jeden lepší: slovenská ekipa letos vyhrá majstrovstvá sveta >😒]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Vranis
Moje auto pred FL som obisiel asi tisic krat a poznam ho celkom dobre. Musim vsak povedat, ze toto je najmenej vyrazny facelift aky som kedy videl 8-s auto sa lisi naozaj iba minimalne co ma vcelku tesi, nakolko nebude model pred fl vyzerat nijak extra staro >😒] ved naco v poodstate menit nieco co funguje? a co sa tyka nariekania nad trojvalcom, povazujem to za win-win situaciu. EU bude spokojna, bmw bude platit menej za emisne pokuty a zakaznikov nikto ani v najmensom nenuti kupovat R3. Stale tu ostavaju vrcholne benzinove a naftove motorizacie, ktore su aj po mnohych rokoch na vrchole. Za mna bravo :yes:
no ono to dost dobře ani nejde: trojka má možnost pěti individualizací: sport, luxury, modern, performance, M-paket. Kdyby měli všechny faceliftovat, výrazně, tak by se z toho museli zbláznit. spíš mně údivuje to kompletní přepracování motorizací. tam nezůstal kamen na kameni
BMW bude platit na pokutách méně jen v případě, že se budou tříválce kupovat. Počítají se z registrací, ne z nabídky. 😉
Vidis, to som napr. nevedel 😄 Aj tak sa ale neobavam, ze by si zakladny trojvalec hlavne v zapadnych krajinach nepripisal celkom slusny pocet registracii. V globale som tym chcel povedat, ze mnoho tunajsich petrolheadov place, ako keby ich niekto donutil kupit zakladnu 3er s trojvalcom. Dnes je trendom (nie len v automobilovom priemysle) diverzifikacia ci uz v pocte modelov (staci porovnat kolko modelov malo bmw pred 20 rokmi a kolko ma teraz) alebo aj v pocte motorov. Nemyslim si, ze ked pride zakladna alternativa v podobe trojvalca, tak je to nieco zle. Z ponuky si teraz vyberie naozaj kazdy, kedze obsahuje R3,R4 a R6 v benzine a R4 a R6 aj v nafte. Je to ako keby si prisiel do obchodu, kde by na pulte bolo 10 roznych druhov piv v roznych variantach a niekto by plakal, ze ako si moze dovolit obchod predavat pivo Stein ked vedla stoji Pilsner alebo Heineken 😉
neviem, co tu vsetci nariekaju nad 3 valcom... podla vacsiny doterajsich testov je ten motor vyborny a na hony daleko od HaTePe....
Vykonovo pohoda na pokojne jazdenie (aj tak s tym predbehnete s prehladom to, co treba).
Vranis, aku 3jku mas? Ja som este 2 tyzdne po skonceni objednavok dal do vyroby F31, mala by sa vyrobit ako jedna z poslednych v polke juna. Vobec nelutujem, ze som necakal na LCI 😄
Vykonovo pohoda na pokojne jazdenie (aj tak s tym predbehnete s prehladom to, co treba).
Vranis, aku 3jku mas? Ja som este 2 tyzdne po skonceni objednavok dal do vyroby F31, mala by sa vyrobit ako jedna z poslednych v polke juna. Vobec nelutujem, ze som necakal na LCI 😄
Vypadalo to, že to nevíš, proto jsem to napsal. Samozřejmě, že zákazníky nikdo nenutí. Alespoň zatím. I když to je také otázka úhlu pohledu. Ale automobilka ty motory potřebuje prodávat. A vývoj motorů nestojí drobné (počítej miliardy korun). Nedává tedy moc smysl vyvíjet R3 jen tak z plezíru. Mini budou určitě tvořit nemalou část odběru.
Tak u nas to asi predajny hit nebude, ale v eko - krajinach sa ich urcite preda celkom slusny pocet
Ja Prvni 123
Treba trivalcovou patnactistovkou... ale ze vsech 18 reproduktoru bude poustenej zvuk atmosferickeho osmivalce!
To uz je fakt uplne na budku.
😒
To uz je fakt uplne na budku.
😒
Ji/Ri
, kterých jsme tu zažili už mnoho. "Naftové Porsche, SUV Lambo, limu Porsche, MPV BMW, Merc s motorem Renault, .... atd. Psi štěkají, karavana jde dál. BMW by mělo zapracovat na zpracování interiéru - benchmark by mělo pro ně být Audi.
Nic z toho co si vymenoval nie je taka "facka", ako 3-valec v premiovom sedane strednej triedy.
Keby mi bol niekto pred rokom povedal, ze BMW3 bude mat raz ako zakladnu motorizaciu 3-valec (a napriklad Skoda Rapid 4-valec 1.2TSI), pomyslel by som si ze sa zblaznil...
Keby mi bol niekto pred rokom povedal, ze BMW3 bude mat raz ako zakladnu motorizaciu 3-valec (a napriklad Skoda Rapid 4-valec 1.2TSI), pomyslel by som si ze sa zblaznil...
Tady máš pořádnou káru s poctivým motorem nezkaženým efektivitou a pokrokem. Jen ta značka není úplně nóbl.
[odkaz]
[odkaz]
No jasne, to je zase druhej extrem.
Ale kazdej extrem je nezdravej.
😉
Od stejne nenobbl znacky ale normalni sedan s 1.6 bez s/s bude lepsi, nez tenhle pseudoluxus.
Jasne, stejna trojka s radovym. Benzinovym trilitrem uz bude jina liga - mluvim jen o tomhle trivalci.
Ale kazdej extrem je nezdravej.
😉
Od stejne nenobbl znacky ale normalni sedan s 1.6 bez s/s bude lepsi, nez tenhle pseudoluxus.
Jasne, stejna trojka s radovym. Benzinovym trilitrem uz bude jina liga - mluvim jen o tomhle trivalci.
Když si vezmeš, že ceníková cena Mustangu GT s 430hp je stejná jako třeba 320 d😊
V Kč za koně vyhrává. Celkově jistě nebude o tolik objektivně horší o kolik je levnější, příplatek za vrtuli halt musí být, jinak by prestižomilci začli větřit zradu.
V Mustangu (zakladni sestivalec) posledni generace jsem jezdil tyden, F30 vlastnim a rozdil je objektivne propastny. Mustang je opravdu brutalne sizene auto, ktere muze nabidnout jedine - silny motor. Ale ani to nestazi na kdovijaky zazitek z jizdy, po tydnu jsem to auto rad vracel.
Zajímavé, já jsem četl test v novém Autotipu a verze GT vyznívá velmi dobře. A F30 335i jsem vlastnil půl roku a napsal bych o ní skoro to, co ty o tom Mustangu. Super motor, zbytek nic moc.
Můžu se zeptat kde jsi jezdil tím novým Mustangem? šestiválec se v Česku ani prodávat nebude.
Můžu se zeptat kde jsi jezdil tím novým Mustangem? šestiválec se v Česku ani prodávat nebude.
Loni v listopadu na Floride.
Nejsem fanatik, F30 ma spoustu nedostatku, ale oproti Mustangu je to jina liga prakticky vsim (prevodovka, zpracovani interieru, pozice za volantem).
Nejsem fanatik, F30 ma spoustu nedostatku, ale oproti Mustangu je to jina liga prakticky vsim (prevodovka, zpracovani interieru, pozice za volantem).
On ani ten předchozí čtyřválec nebyl žádná výhra, sportovní sedan s ani ne 140 koňmi, to není zrovna pravá vstupenka do světa BMW. Auta nejlépe kupovat v druhém nebo třetím kvartilu výkonu a ceny. Holátka "již od" nebrat.
s tym Audi benchmarkom to nemyslis vazne... nic horsie ako interier v mojej (uz ex) A6 4G som fakt v premiovom aute nemal 😄
Vrzgalo to sialene... nasa F20 je na tom daleko lepsie.
Vrzgalo to sialene... nasa F20 je na tom daleko lepsie.
Blue Sun
No, BMW tím získá cenovku "již od...", ale za první pořádný motor tím pádem uživatelé trošku připlatí a v reálu se může stát, že nakonec čtyřválce budou dražší, než jsou dnes...
MadPete
A to jsem si ho chtěl...
...dát jako tapetu na plochu. To je jako kdyby moje teplákovka adybas měla jen 3 pruhy.
...dát jako tapetu na plochu. To je jako kdyby moje teplákovka adybas měla jen 3 pruhy.
JohnST
Trojvalec do BMW 3 nepatri a basta. Je to HANBA. :no: :no: :no: 😒 😒
Moje řeč. Taky tam nepatří diesel, čtyřkolka, automat a přeplňování. A hlavně ti všichni manažírci a doktůrci (a polovina vyspělého světa) co to mají jen jako spotřební povoz a vůbec nedostávají poluce z roztočené vrtule tak jako já, pravý fanoušek. No nic, musím si jít převlíknout adybasky.
frelichl
F30 jsem kupoval loni v srpnu a posledni mesic jsem si rikal jak moc zastarale ted moje auto bude vypadat. Ted se zda, ze netrenovane oko pomalu rozdil nepozna 😊.
Facelift pomuze hlavne verzim bez M-paketu, nejvetsi problem vnejsiho designu byl prilis zplostely cumak, ktery ted (zda se mi) vyresili. Taky se podle fotek zda, ze budou k dispozici atraktivnejsi barvy (nabidka laku pred FL byla tragicka).
Zajimave je, ze silnejsi diesely nemaji ani o kW navic, zvyseni o 5 kW u 325d a 10 kW 330d jsem povazoval za prakticky jiste.
Narky na trivalec nechapu. Jasne, taky si vycitam, ze jsem si koupil 325d misto 330d, ale BMW pro vsechny neni o zazitku z jizdy. Proc by si lide, kterym na motoru vubec nezalezi a tohle auto je oslovuje jinymi prednostmi nemohli koupit co jim vyhovuje.
Facelift pomuze hlavne verzim bez M-paketu, nejvetsi problem vnejsiho designu byl prilis zplostely cumak, ktery ted (zda se mi) vyresili. Taky se podle fotek zda, ze budou k dispozici atraktivnejsi barvy (nabidka laku pred FL byla tragicka).
Zajimave je, ze silnejsi diesely nemaji ani o kW navic, zvyseni o 5 kW u 325d a 10 kW 330d jsem povazoval za prakticky jiste.
Narky na trivalec nechapu. Jasne, taky si vycitam, ze jsem si koupil 325d misto 330d, ale BMW pro vsechny neni o zazitku z jizdy. Proc by si lide, kterym na motoru vubec nezalezi a tohle auto je oslovuje jinymi prednostmi nemohli koupit co jim vyhovuje.
325d je vyborny motor, takze nariekat nemusis 😄 Aj ked musim uznat, ze 330d je famozna, mal som pozicane na tyzden >😁
Dufam, ze moja objednana (este pred LCI) 328xi bude tiez fajn.
Dufam, ze moja objednana (este pred LCI) 328xi bude tiez fajn.
Rozdil mezi 325d a 330d neni jenom v tech 30kW rozdilu, ale hlavne v tom, ze 325d je N47 tedy motor se zivotnosti 200.000km, zatimco 330d je N57cka, coz uz sice take neni co to byvalo, ale stale s urcitym servisem najede 300.000km. Takze volba mezi 325d a 330d je hodne o tom jak moc clovek planuje s autem najezdit.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
MPV s trivalcem jsou. Treba BMW 218i Tourer.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Vekacik
Tak jsem tajně doufal, že označení 30i+ a 30d+(to naštěstí ještě je) zůstane pro 6-ti válce... mohli nechat označení 28 nebo 29i, prostě pořád začínájící číslem 2x ale dát to místo legendární 30i ;-\ to fakt zamrzí
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
mercedes sa vyjadril ze pod 4 valce uz nepojde.... v tomto ma moje sympatie.... bohuzial tento trojvalec degraduje bmw kdesi do vod priemeru ... kde uz mozem radsej ist do dostojnejsej stvorvalcovej 1,6tky v PSA a este aj usetrim... ;-\
1,6tkovy zaklad so 4 valcami a vykonom okolo 150 konikov by tejto premiovke slusal o moc lepe .... co uz