Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
prvni
a pak mi vysvětlit, proč mělo moje A4 od začátku tolik problémů s elektronikou a proč mi odcházela multitronic
Egi
Už jste snad někdo někdy viděl, že by se něco narodilo zadkem? Já bych řekl, že ta R-osma tu RS trojku prostě vy....kakala >😁
Za mě super nápad :yes:
Este k motoru: V10, a vobec aktualne vsetky klasicke V-cka maju roztec valcov 90mm. R5 v RS3-ke ma ale tak ako aj R4 2.0 TFSi, roztec 88mm a vychadza z konstrikcnej rodiny EA888. Takze tu sa o nejakej odvodenine moc hovorit neda... ;-\
Iba prva V10 5.0 v Gallarde mala roztec 88mm, a rovnake vrtanie a skoro aj zdvih (92,7 / 92,😄, takze teoreticky keby ho mala porodit ona, tak by sa dalo spiritizovat o tom, ze tie motory suvisia viac... 😉
Inac dnes sa na Viedenskom sympoziu o motoroch predstavi novy motor 2.0 TFSi ( rodina EA888 ), tak som zvedavy, co na nom bude nove. Vacsina predpoklada len COD, a ze aj vdaka tomu bude tento najuspornejsi spomedzi vsetkych seriovych vyrabanych 2-litrov turbo. 😉
[odkaz]