Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Volvo V40 Cross Country T5 AWD Ocean Race – Snadné je žít

210 komentářů

Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
celý test chvála, hučící pneu nepočítám, záleží čím to osadíte, koně a zrychlení na zvýšený kombík hodně dobré, chybí jen údaj za kolik jste jezdili v reálu. Trochu přemrštěná cena.
Tak proč jen 3,5 hvězdy???
Mig_35
O spotřebě se taktně mlčí. Kdo by chtěl slyšet, že to jezdí za 12?
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Máš pod kapotou 184 Kw a zvýšené auto, za šest to nebude, s tím se musí počítat.
Mig_35
Však já nic neříkám. Jen, že spotřeba bude reálně o 50% vyšší.
Tahle kombinace á la rallye je teď hrozně populární. Každý má dvoulitrový turbo benzín s pohonem 4x4. Na to není třeba žádné velké know-how😊
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Pak se v tom vyznej, které 2,0T je lepší/horší. 😄 /to máš pravdu/
Mig_35
Nevím, každopádně mi nepřipadá rozumné dávat silný benzín do takového korábu, který se na okreskách rozhoupe jak ta zmiňovaná jachta... resp. zbytečné.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Dnes převážně všichni jezdí v přímce. 😉
Pokud mají sedící a komunikativní auto, většinou o něm prohlásí, že je nepohodlné.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Ale tak väčšina fordov nedávnej minulosti a súčastnosti sú nielen komunikatívne ale aj pohodlné. To len namátkou z mainstreamu bez dynamického podvozku. >😁
Ondřej Chamilla
K hvězdám je potřeba přistupovat v rámci nižší střední třídy a konkurence.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
To jo, to už padlo minule.
V čem je tedy vážná slabina například oproti zýšeným verzím oktávky, nebo seatu? Cena je jasná, volvo je v čr lehce předražené, ale co dál? A jak si třeba stojí 2,0T oproti koncernovým 2,0T?
Ondřej Chamilla
V tomto srovnání je motor Volva tišší ale bez jiskry. Obávám se, že koncernová 2.0 T je velmi velký oříšek (ale teď zase budu nařčen z nadržování koncernu a podobných nesmyslů 😊)
Avatar - Atlis
Atlis
Koncernová 2.0 ma iskru? >😁

Ten motor nemá zvuk ani charakter.
Ondris
No já nevím, po projížďce s Golfem R mi charakter tekl i ušima 😄
147/155 kW verze už holt má svoje roky, ale v aktuálních modelech 2.0TSI lítá nádherně.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já jel starším v Sciroccu R a jiskry měl až v mejch kalhotech >😒] >😒] Není TSI jako TSI 😄
Avatar - Atlis
Atlis
Plné gate ste mali z výkonu, nie charakteru motora...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ale ano, i charakter byl dobry, trochu gradoval.
Ondris
Tak je otazka, co beres jako charakter.
Stejne jako třeba starý JTS ma charakter dany tim, jak leti za otackami, jeci a do omezovace narazi s rozbehem, TSI(R) je zase uzasny tou dostupnosti vykonu kdykoli a kdekoli. A to "muze a chce porad" klidne oznacim jako charakter.
Ondřej Chamilla
No určitě větší, než motor Volva. Což ale není kritika, podle mě si Volvo nekupují lidé kvůli nadšenému motoru co letí do otáček, táhne jako zběsilý a má charakterní projev, ale preferují jiné kvality.
Avatar - eLzyx
eLzyx
jsem sice bazarový Volvofil, ale charakter motoru byl právě to, co mě u Volva pohltilo. Pětiválce jsou prostě nářezové. Projel jsem se s podobně naladěnými čtyřválci a pořád to nemůžu rozchodit. Nuda, šeď, obyčejnost a bohužel ani nižší reálná spotřeba se nekoná. Takže až nebude v bazarech k dostání žádná udržovaná pětiválcová T5, nebo alespoň šestiválcová T6, tak s Volvem končím a skončím asi u Jaguaru, kde se šestiválce stále dělají.
Ondřej Chamilla
To souhlas, pětiválce Volva jsou fantastické.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
hlavne tie, ktore mali od "nas" 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To bylo někdy v prehistorii [odkaz] [odkaz] [odkaz] ?

Co víš vo tomhle? [odkaz]
Avatar - eLzyx
eLzyx
údajně jsou ty pětiválce opravdu od Audi. Resp. Volvo od Audi odkoupilo řadový šestiválec, který u Audi neprošel ekonomickým oddělením - příliš předimenzovaný. Společně s Porsche jej Volvo upravilo a nasadilo do 960. Pak tomu řízli válec, pak další.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
A to mělo bejt kdy? Pětiválce Volvo vycházej z řady modularních řadovejch motorů což sou 4 až 6válce vyvinutý a vyráběný ve Švédsku od r. 1990

Řadovej šestiválec by se u audi nevešel do motorovýho prostoru odporuje to filozofii jejich konstrukce. Proč by něco takovýho vyvíjeli? Naopak od Volva ty pětiválce jednu dobu bral Renault
Avatar - eLzyx
eLzyx
jednou jsem ve Světě motorů narazil na zmínku, že Volví R6(prazáklad pro modulární řadové motory Volvo) pochází od Audi. Ale jak moc se tomu dá věřit, když celý internet o tomhle mlčí ...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ten řadovej motor z kterýho všechno další vycházelo byl B6304F a poprvé se objevil ve Volvu 960 před 25 lety [odkaz]
Ne že by u audi nemohli vyvinout řadovej šestiválec otázka je proč. Vývoj motoru je hodně drahá sranda a že se do aut stavěnejch podle jejich filozofie prostě nevejde bylo jasný takže otázka je proč by to dělali
Znám dvě verze toho R5 vobě benzínový a vobě fakt výborný :yes:
Věřim Chamillovi že současnej 4válec se jim ani náhodou nevyrovná
Gvick2
Myslím, že je potřeba rozlišovat mezi dieselem a benzínem.
Diesely Volva byly vyvinuté VW/Audi, (D20 a D24 řadové pěti a šestiválce).
Benzíny Volva byly vyvinuté Porsche Weissach, (řadový 6 válec a z něj odvozené 5 a 4 válce).
Avatar - eLzyx
eLzyx
právě že jsem četl SM někdy z dob kdy přišla na trh 960 a údajně je ten benzinový šestiválec od Volva "nepovedeným" výrobkem Audi. Ti ho prý zkonstruovali, ale pro přílišnou robustnost nepoužili. A když Volvo hledalo vhodné motory pro novou generaci Volvo, tak se dostali i k Audi a to jim ho nabídlo. Pak se tento motor upravoval u Porsche.
Ale jak říkám, o tomhle jsem četl akorát v SM, redaktor se mohl splést. Takovéto informace jsou na internetu k nedohledání.
Bohužel na číslo si již nevzpomenu, bylo to na konkurenčním fóru topic "Články z historie". Scan je ale už pryč.
EDIT: prohledal jsem disk na serveru a našel ... mě bylo divné, že bych si takové věci nestáhl. link [odkaz]
Gvick2
:yes:
Tak to jsem netušil. Vývoj Porsche/Audi/VW byl vždy personálně nějak propojený (třeba dědkem Piechem), takže asi Porsche vzalo něco ze šuplíku a byl to původně motor Audi.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Tipnu si, že bude možná úspornější.
Ale jednou bych fakt chtěl dát vedle sebe třeba tohle 2,0T od volva, 2,0T z koncernu a třeba 2,0T /28i/ od BMW, a laborovat, který motor je lepší/horší, který má jiskru. Obávám se, že tam bude hodně málo rozdílů, když budou mít naladění na podobných koních. ;-\
Ondřej Chamilla
No, osobně bych řekl, že rozdíly budou naopak docela podstatné 😄
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Tak tohle je námět na test - "Novodobé 2,0T" . 😉
Už se těším na výsledky.
webpaja
VW 2.0TSI má jedinou patrnou vadu a tou je absence výkonový špičky, spotřebou je ale o level níž...
Sound je plochej a nevýraznější jako u všech R4, pomůže samosebou alespoň uvnitř rozumnej zvuk v reproduktorech.
Avatar - Jaros71
Jaros71
V autě jsem se projel , podobná výbava.Bez 4*4...
Nic moc , na ty šílené ceny za čínsko-švédské auto.
Hlavně je v něm přes pohledný interier dost málo místa.
Špatně obestavěný vnitřní prostor , středový tunel tlačí do kolene. Malý zavazadelník.
U crossoveru bych čekal automaticky tunel na lyže!!
Což je běžné u německé i většiny francouzské konkurence.
4*4 s benzínem je výsměch.
:no: >😒]
Diesel je tady povinnost. Autu bych dal pro zásadní chyb a vysokou cenu max *** !
A to hlavně za povedený design a nadstandartní bezpečnost Volva.
Jiné pozitiva tam tedy nevidím
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Třeba máš v ledasčem pravdu, ale s tím nickem ti nebude nikdo věřit. 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Sumi2000
Sumi2000
Vždyt má pravdu !
Čínský majitel je jednoznačný.
A auta si dělají primárně pro sebe tedy do číny..
webpaja
A co se událo za změny ve výrobě? Zrovna citlivost na materiály a R&D klientská kontrola Volva je velmi vysoká. Bez ohledu na to, kdo drží kontrolní balík akcií.
Avatar - Sumi2000
Sumi2000
Hmm , když myslíš , mám jiné reference, ze servisu kde tyto výtvory spravují.
Proti např. japoncům , bída.
Vše totálně ošizené , made in China.
Jen tu bezpečnost si hlídají , nic jiného jim nezbývá.
webpaja
Já od dodavatelů Volva... A pár majitelů se najde taky s referencemi.
Avatar - Sumi2000
Sumi2000
Dodavatelé nejsou reference..ty to živí!
A čím je to horší , tím víc vydělají..a nechlubí se tím , že?
Majitel , který dá takové peníze , přece neřekne , jsem vůl , furt do toho Volva sypu love v servisu.
Autorizovaný servis , kde pracuje můj dobrý kamarád , ti řekne víc.
Nic horšího než VOLVO tam kromě Hjondé nemají.
Mitsubishi i Mazda jsou naprosto bez problémů.
webpaja
Jak relevatní...já jsem osvětu dostal, ty vycházíš z jakýchsi informací mechanika. Nepověděl ti třeba namátkou náhodou nic o problémech Mazdy s naftovými motory, když je tak erudovanej?
Avatar - Sumi2000
Sumi2000
Ano , jisté problémy s novými motory u Mazdy byly , ale to jsou prkotiny , které navíc výrobce již odstranil ,a zákazníka to stálo jen pár dní bez auta v servisu.
Podobně jako Subaru s diesly BOXER , taky už je mají vyřešené.
Stejně tak VW vyřešil problémy s TSI..tam jde o to vychytat konstrukční chyby.
Bavíme se ale o kvalitě VOLVA , a problémech s materíály.
Nikoliv interieru , tam se něšetří , to je vidět.
Součástky auta jsou ošizené , a kazí se , jakv motoru tak mechanicky.
Např destičky a kotouče , elektronika atd.
Prostě těch závad je tam mnoho.
Něco v záruce a většina se kazí po záruce..platí bohatý majitel 8-s
webpaja
Znovu, pár majitelů posledních Volv znám, takže ten názor absolutně nesdílím, stejně tak to, že zadírání vaček je prkotina.
Avatar - Jaros71
Jaros71
Vačky už se nezadírají , ne?
To byl chvilkový problém..
Jinak jsou Skyactive super motory..kam se na ně Vovo hrabe.
A podívej na statistiky jak jsou na tom japonské značky s kvalitou a jak Volvo.
webpaja
Chvilkový problém? Možná. jaký statistiky, hoď je sem! Já na statistiky nejezdím!!!
Vasut1974
Pokud se bavime o kvalite Volva tak jedine co bych prave vytkl (jako majitel) jsou nektere materialy v interieru. Jinak se nic nekazi a "tech zavad je mnoho" ti rekl tvuj kamarad hjondee nebo ?

Tady bohaty majitel neplati nic a tesi se na dalsi generaci soucasneho vozu ...
pargi
Navíc co by měl asi tak říct mechanik, ten jiná než podělaná auta ani nevidí 😄
Avatar - Volvomatej
Volvomatej
Tak já třeba do své XC70 žádný love v servisu nesypu a stejnou zkušenost jsem měl i s C30.
pargi
Jeden jezdec je ovšem docela slabý reprezentativní vzorek 😄
.Rambousek.
No jasně. A co to je za servis se už nedozvíme, že? Tak kdepak (předpokládám v super kvalitě!) servisují Volvo, Hyundai a bůhvíco dalšího najednou? Tyhle hospodské řeči...

A kdo tu točí o Číně, vezměte si nějaké vaše BMW nebo VW a podívejte se, jaké "made in" je na dílech. A pak se podívejte na Volvo. Budete se zřejmě hodně divit. 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Sumi2000
Sumi2000
Jasně , čínská kvalita Volva mluví sama za sebe.. >😒]
Můžeš jim fandit , ok.
Tvoje nadšení a tvůj boj.
Rozumný člověk si koupí jinou značku za tak šílené love.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Sumi2000
Sumi2000
Blba jako jsi ty nekomentuji.
Nejlepší jsou teoretici , co v autě za mega snad ani neseděli. >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jaros71
Jaros71
Mega máš denně v kapse , že?
To není běžné auto na silnici , tou je Fabia za 250 tis..
Nechápu , že lidi ,kteří jezdí Felícíí se k tomu tady vyjadřují..
>😁
PS..to není nic proti Topperovi 😄
webpaja
Jarosi, mám obavu, že nevíš o čem mluvíš, ale budeš se tu ohánět Fabiemi 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Volvomatej
Volvomatej
Co se tyče cen, tak Volvo na tom není tak špatně. Když si v podobný výbavě nakonfiguruješ d3, tak se dostaneš mnohem výš.
Vasut1974
Musis se vic snazit aby sis pojem "silene love" posunul neka smerem do reality 😄
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jaros71
Jaros71
Lidičky , musím se zasmát , Volvo si kupuje jen pár nadšenců , co za ně dají nemalé peníze.
Každý si může koupit co chce , já mu to neberu.
Většina normálních zákazníků si v takové ceně Volvo nekoupí a jdou ke konkurenci.
Což chápu , jsem jedním z nich. >😁
Avatar - wakantanka
wakantanka
pokiaľ viem, tak Volvá pre čínu sa vyrábajú priamo v číne po zohľadnení miestnych zvyklostí a požiadaviek. Zväčša ide o mierne inovované minulé generácie áut, ktoré sa už ani v EU ani v USA nepredávajú. Tak ja neviem čo tu furt niekto melie o čínskom volve.
Provocateur
S nižší střední lze srovnávat klasickou V40 a ne zvýšený crossover.

Takže jste srovnával s jakou konkurencí? Největší konkurent, který je zmíněn v testu, zde dopadl ještě hůř (na 3😉. Jaký jiný zvýšený kompakt by si teda dle vás zasloužil hodnocení 4* a výš?
webpaja
Ondro, takže kloboučnicky za 7, kolik tedy při běžný a následně dynamický jízdě? Jak se pak chová podvozek, co filtrace děr, co zadní náprava s boulí v zatáčce? 😉
Avatar - Atlis
Atlis
Podvozok je preladený Focus Mk3, ako myslíš, že to jazdí?
webpaja
Jel jsi někdy V40? Podvozek z FF vychází, jaký je odladění, jaký jsou tlumiče, pružiny atd. je úplně jiná věc.
Avatar - Atlis
Atlis
Áno, išiel som D3 2.0 150k aj T5 2.5T. A rozdiely sú veľmi malé.
webpaja
Mě přišla V40 netečnější a podstatně víc odizolovaná.
Avatar - Atlis
Atlis
Áno, aj mne, hlavne bolo cítiť vyššiu hmotnosť na prednej náprave, ale inak sa to správa prakticky rovnako.
pargi
Takže se chová úplně odlišně (netečnější, odizolovaná, je cítit těžší čumák), ale jinak je to prakticky stejné, ty budeš ale znalec >😁
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Pokud něco zvednu a udělám z toho verzi cross-country, nebo něco podobného, už to moc srovnávat s původním autem nemůžu.
Avatar - Atlis
Atlis
Samozrejme, že môžeš.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
To jo, ale budeš z toho nešťastnej. 😄
Ondřej Chamilla
Podvozek je v tomto ohledu zcela v pořádku, boule v zatáčce filtruje velmi pěkně, žádné odskakování či nejistota. Není to zábavné naladění, ale řidiče uspokoj tím, že prostě funguje.

Auto bylo vážně syrové, ale dynamičtější jízda je samozřejmě podstatně vyšší, někde u dvojnásobku kloboučnické.
webpaja
OK, podvozek fajn...motor bohužel. To se špatně i čte, natož krmí 😉
Avatar - Atlis
Atlis
Čo máš proti tomu motoru?
webpaja
14 litrů za dynamičtější jízdu? Sorry, ale to je opravdu hodně.
Avatar - Ozzman
Ozzman
No co.. za to umí jezdit i klasický jednašestky bez turba >😁
Avatar - Atlis
Atlis
Prosím ťa, ja keď na to šlápnem, tak vidím z predu dvojku...
webpaja
Okamžitou? Beru průměr při dynamický jízdě.
Avatar - Atlis
Atlis
Jasne, že priemer.
webpaja
na okruhu 😄
Avatar - Atlis
Atlis
Na okreske...
camco
koukám, že v dnešní době už se nesmí spotřeba nad 10 l ani vyslovit
anebo V40 pana Chamillu okouzlila a nechtěl jí ublížit >😒]
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Pokud to auto jezdí dlouhodobě nad 10, tak to není zrovna košer, ale když se podíváš na tovární údaje, za to by se nemusela stydět silněji naladěná 1,4 Tsi. To by se potom nemusely vyrábět malé motory, a všichni bychom jezdili kolem sedmi s 180 Kw motory.
Avatar - Atlis
Atlis
A za koľko by mal motor s klasickým automatom, 4x4 takým výkonom jazdiť? Za 5?
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Tvrdím něco takového?
camco
downsizing sníží spotřebu při klidné efektivní jízdě, jak se s tím jezdit jako se 184 kW, je úplně jedno, jestli je to 8V, 6V nebo 4V Turbo, spotřeba naturalu stejně bude průměr nejmíň 12 litrů (184 kW, hmotnost od 1650 kg)
víc nepříjemný je, že zmenšili nádrž, to znamená tankování každých 400 km a to je otravné
webpaja
Může, ale vztáhnu-li to na třídu auta, tak je to pro mě velký fail. V8 s kompresorem a 500HP mi jezdila suma sumárum lehce pod 14.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Pod plynem?
webpaja
Ne jen pod plynem, sumář za podzimní 4tkm.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ale určitě si nejel vždy dynamicky >😁
webpaja
Na poměry 500HP asi ne vždy, na poměry zbytku světa asi ano 😉 . Už jsem tu psal jak dopadlo tempovatových 146 Ova-Pha....9,1.
Avatar - Ozzman
Ozzman
No za to jezdí naše benzínová Kuga na dálnici >😒] >😒]
pargi
A už nejezdí? 😲
Avatar - Atlis
Atlis
520mm vpredu je krátky sedák?
Ondřej Chamilla
Naměřené hodnoty nedokáží vyjádřit reálnou podporu nohou a záleží i na pozici sezení. Na tuto otázku se nedá jednoznačně odpovědět.
Avatar - Atlis
Atlis
Čo má podpora s dĺžkou sedáka?
webpaja
Je jedno, jak je sedák dlouhej, když tě nepodepře kvůli poloze sedačky vůči podlaze a pedálům.
Avatar - Bubáq
Bubáq
Protože mám s V40 a V60 osobní zkušenost, sám bych spíše upozornil na krátká opěradla p. sedadel. Mám 182 cm, takže žádné přehnané nároky, ale od sedadel Volva očekávám lepší oporu v oblasti ramenou.
Kritice délky sedáků se nedivím, pan Chamilla má pravdu: polstrování těchto sedadel je tak mohutné, že tato nadstandartní délka sedáku se nedá plně využít (ženy mít problém většinou mít nebudou, vetší pánské zadnice se do těchto polštářů neusadí tak, aby mohly celou délku sedáku využít).
Avatar - Iv8
Iv8
Ano, podle Auto cz.. Octavia má 480 a je to tak akorát... v mínusech to nemá. Viz test Scoutu z 10.9.2014. >😁
Avatar - Jaros71
Jaros71
Octavia je taky má dost krátké.. 😉
VOLVO má navíc velmi stísněný prostor za volantem.
Sedni si tam a pokud nemáš do 180cm , moc nadšený nebudeš!
Sedadla jsou snad ten nejmenší problém..ale znám lepší u levnějších aut.
Např. příplatková u OPELU nebo VW.
POKUD TO NĚKDO NEZKUSÍ , TEK NEPOCHOPÍ , PROČ NĚKDE BOLÍ ZÁDA A JE TAM MÁLO MÍSTA ZA MILION? :-!
Že by Volvo STAVĚLO TY AUTA PRO DOMÁCÍ ČÍNSKÝ TRH? >😁
Avatar - Sumi2000
Sumi2000
Ono stačí , když si zdejší teoretici do toho Volva sednou a projedou se!
Žádná hitparáda to tedy není , za mega? :-!
Uvnitř je to fakt malý. Kufr to nemá.
Auto pro singl trpaslíka? >😁
webpaja
Špatný sedačky ve Volvu? Hmmm, tak to jsi v nich nejen nesděl, ale hlavně nejel 😉
Avatar - Iv8
Iv8
Seděl jsem v tom, jelikož měřím 188, tak jsem to ihned zavrhl. Za mne by si sedlo dítě tak do 140cm. Neříkám, že je to nejprostornější auto.Já jen reagoval na odlišný pohled autora ohledně naměřených cm. 😉
Avatar - Jaros71
Jaros71
Přesně !
Ve Volvu JE TO STÍSNĚNÉ , TAKY JSEM BYL RÁD , ŽE JSEM Z NĚHO VYSEDNUL.
Každý má nějaké priority , menší člověk je třeba ok , mám kolem 185cm , a nehodlám se někde mačkat.
IPace
ma jiz Volvo konecne treba takove drobnosti, jako ze kdys jsou nedovrene nektere dvere, tak to ukaze ktere presne nejsou dovrene? u XC60 se kterou jsem se asi pred rokem svezl tohle schazelo a totalne me to od toho auta odradilo

V40 bych za kombik nepovazaval, je to spise o neco delsi hatchback
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
No právě, může být na silnici více obratnější, než zvýšené kombíky z koncernu.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mne to tiez pripomina taky akoby predlzeny hatch.... ved svojou dlzkou je len kusok dlhsi od rapidu spaceback... uprimne... kombiky v nizsej strdnej triede su vsetky od tohto volva aspon o 20az 30cm dlhsie ( focus ceed leon golf astra )a s vacsim previsom vzadu... dobry postreh..... na kombik az moc kompaktne auto.... vyzerajuce skor ako hatch... pripomina mi to prave spacebacka ktory je tiez taky kombiko-hatchovity typ auta s kompaktnymi rozmermi..... toto volvo ma dlzku na urovni hatchbackov od konkurencie .. dokonca niektore hatche su este dlhsie a s podstatne vacsim kufrom ako tento udajne kombik od volva .. dobry postreh :yes😒br />
hlavne ten kufor sa mi zda maly ..... 324 litrov je kdesi na urovni fabie hatch alebo i20tky .... takze tazko toto volvo nazyvat kombikom ... teda aspon v praxi .... lebo samozrejme marketing a papier znesie vsetko .... ale inak pekne auto od volva.... zakaznikov si isto najde aj s tym malym kufrom...
Avatar - Jaros71
Jaros71
Souhlasím , hlavně v Číně to soudruzi rádi koupí. >😒]
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mne sa nepacia ani tie lacno posobiace predne partie... mam rad hranatejsie volva ... chcelo by to facelift po vzore s60tky nech ma v40konecne vzhlad prednej casti a svetiel na urovni svojej ambicioznej ceny
Avatar - Sumi2000
Sumi2000
Jo , klasický švédský taxík už se nevrátí!
Čína je prostě čína. 😄
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Sumi2000
Sumi2000
Jo , nemám je rád a korejce taky ne.
Všechno kopírují a dělají pak nekvalitně.
Co se týká aut , budeš se za 10 let divit , jak sem budou ty čínské značky hrnout!
A nejen Hjondé bude české..
Jen doufám , že stejně jako Volvo nedopadnou německé značky a koncern FIAT.
Čínské Ferrari by se moc neprodávalo , že? 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
MariAchi
Tak uz mu, kurnik, napis, kolik Volvo vyvezlo do Ciny a kolik prodava jinde.
webpaja
Souhlas :yes:
MariAchi
Furt lepsi utlouct argumenty, nez tu do zblbnuti pablbovat, no ne?
webpaja
Co Volvo kopíruje a dělá nekvalitně? Auta prodávaná v Evropě jsou snad z čínských fabrik? Kde se vyvíjí?

Znovu, nespojuj kvalitu s držením kapitálu. Garantuju ti, že i kdyby číňané drželi kontrolní balík akcií Ferrari, bude se prodávat stejně.
Avatar - Sumi2000
Sumi2000
>😁 Nestraš..Ferrari made in China?

Ve Vovu najeli na úsporné čínské programy , levnější díly atd..
Poznají to zofalí majitelé , kteří to zaplatí na servisu.

Ale když je někdo fanatik do značky..jeho volba.
Já jim nefandím , i když je fakt dobře , že VOLVO před krachem zachránila i ta Čína.
webpaja
Jaký Ferrari made in China? Bavím se o kapitálu.

Kolik znáš zoufalých a kolik spokojených majitelů Volv? Já těch prvních nula, druhých poměrně dost. 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jaros71
Jaros71
Lidičky , co se Vám nezdá na přirovnání auta Volva na made in China?
Odkud si bože myslíte , že čínský majitel ty díly dováží???
Švédsko je jen montovna..předražená!
To je fakt.
Ale klidně si ten zázrak kupte , pokud na něj máte.
A na servis taky.
Osobně bych šel do lepších značek , za podobné peníze.
webpaja
Který díly? Víš že spousta komponent se pro Volva vyrábí třeba v ČR. Pod hlavičkou koncernů, který nejsou vlastněný někým z Číny?
webpaja
Takže motory vyrábí v Číně? Japonský Aisiny taky? Kabeláže? Parádní švédskou disciplínu ocel? Sedačky? Potahy? Povídej, jsem zvědavej 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Volvomatej
Volvomatej
Nevím co máš pořad s tou Čínou. To, že jim patři Volvo neznamená, že se tam i vyrábí.a naopak bych řekl, že je dobře, že Volvo patři Číňanům, jelikož hodně investují do vývoje. :-!
pargi
Jaké piješ pivo? Snad ne nějaké Starobrno, Krušovice, Dačice a nevím co všechno vlastní Heineken a ty asi nebudeš z těch, co by pil nějaké patoky "made in netherlands". A to se ani neodvažuju pátrat dál, kdo je majoritním vlastníkem Heinekenu, to bys byl asi šok zjistit, že klopíš škopky "made in china".
webpaja
Přes předponu V se jedná o hatchback.
Avatar - Iv8
Iv8
Domnívám se, že V40 není zamýšlena jako stěhovák, to si můžeš koupit V70. Určitě si kupce najde, ne každý se o víkendu stěhuje na chalupu. 😄
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Jo tak to je nejdůležitější věc. Rovnou napiš, jsem takový mamlas, že neumím zavřít dveře a ani nepoznám které nedovřené jsou, když to nedovře někdo jiný. Já to poznám po zvuku a nebo mrknutím do zrcátek.
IPace
jo tak, takze zadni "pootevrene" dvere poznas mrknutim do zrcatek >😁 a ver ze pri jizde to poznat fakt nebylo, zadny vetsi zvuk v kabine z venku se neodehraval, jen proste auto hlasilo nedovrene dvere kvuli blbemu pasku od batohu, proste vsechny dvere se tvarili od pohledu zavrene 😉 pritom display tam nato maj a neni tedy zadny problem tam pridat grafiku kterou maj i levnejsi auta nekdy od konce 90 let 😉

to ze ty to povazujes za zbytecnost neznamena, ze nekteri jsou na to zvikli a nebo to proste ocekavaji jako standard vybavy u auta co stoji okolo mega
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Tvé info jsou jedna kravina za druhou, přes pásek od batohu jdou dveře zavřít, polstrovaný popruh by se tam nedostal. Navíc přes nedovřené dveře do auta prochází hluk. Kdo ví co se ti zdálo.
Beerry
Mám XC60 ještě před FL (2011) kde se tedy konkrétní otevřené dvěře ukazují. Pochybuji, že to po FL již vidět není.... Mimochodem jsem po celou dobu velmi velmi spokojený.
Avatar - eLzyx
eLzyx
informaci o nedovření konkrétních dveří měla už S80 někdy z roku 1998. Nechce se mi věřit, že by XC60 byla o tuto funkci ochuzena.
Avatar - Magister
Magister
Coby majitel benzínového GLA bych vybral GLA. Prémie je prémie....
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
hlavne mercedes ma o takmer 100 litrov vacsi kufor ... pri podobnych vonkajsich rozmeroch ako volvo .. co tiez moze zavazit aj u majitela ktory dokonca litre nenahana ale predsa len chce mat istu priestorovu rezervu pri prenose batoziny ... predsa len isty seriozny a dostojny standard sa u auta tejto kategorie a ceny uz ocakava aj v kufri... a tu vidim velku slabinu volva... ved defakto majitel hatchu fabie s mpi dostane vacsi kufor ako toto "kombi" volvo za milion.... ale pevne verim ze svojich zakaznikov si toto volvo najde ... nie som priaznivec dizajnu GLAcka ale voci tomuto volvu bez kufra s podivnym cumakom ( chcelo by to uz facelift s hranatym faceom po vzore s60tky ) je GLA jasna volba bez ohladu na premiovost-nepremiovost oboch aut.... suhlasim s tebou
Avatar - Jaros71
Jaros71
Tak Mercedes je fakt úplně někde jinde!
Jak image , jízdně , motoricky , prostorově tak kvalitou auta.
Taky servis v ceně u Mecedesu je super věc.
webpaja
Image bez diskuze. Jízdně? Nejel jsem s CC variantou, ale za to GLA 220CDI, sice jen po Praze a ne dlouho, přesto dost tvrdej podvozek, nic takovýho z testu pro Volvo nevyplývá. Prostorově možná kufrem a kvalita? Kluci, co považujete za kvalitu???
Od druhý generace V70 jsem nejel nekvalitně zpracovaným Volvem, nebo takovým, který by mělo nižší kvalitu materiálů.
Avatar - Sumi2000
Sumi2000
Tak asi srovnávat čínský Volvo s Mercedesem je jasný , ne? >😁
Na Volvu je prémiová snad jen cena.
Design se taky celkem podařil.
Jinak je německá kvalita bezdiskuse úplně jinde.
Mercedes-Benz , BMW , AUDI jsou jasná volba v této ceně!
Než Volvo , to raději jakéhokoliv itala. 😄
Jedno jestli Maserati či Alfu Romeo.
Design je ještě podařenejší , a značky sympatičtější.
webpaja
Kolik jsi toho s Volvy najel? Kolik jsi jich viděl jak vypadají po x-tisících kilometrech, jak tomu bylo u D3? Tohle jsou s prominutím velmi teoretický plky.
Potahy, plasty, kůže, guma...věci, který jsou v dosahu vždy Volvo umělo. problém byl s trvanlivostí některých přírodních materiálů, kdy právě u popisovaný druhý generace V70 se dokázala kůže na volantu u modelů zpočátku výroby prodřít do 200kkm. To zřejmě platilo pro všechny řady používající tento druh kůže, následně však? Nevím o nějakých nekvalitních materiálech.
Kdy jsi seděl v nějakým Maserati? 😉
Avatar - Sumi2000
Sumi2000
Maserati teprve nyní začíná nabízet takováto auta , takže kromě autosalonu jsem v něm pochopitelně neseděl.
Ale ceny se blíží Volvu..
Jinak v Alfě mám i něco najeto , a rozhodně bych jí dal přednost před Volvem.
Je prostě mnohem zábavnější , sympatičtější a hezčí.
A kvalita je podobná.
Volvo už dávno není co bylo před 10-15 lety!
webpaja
Takže se bavíme o posledních generacích Maserati? Pak věz, že kvalitou materiálů určitě nezaostávají, kvalita výroby je pak už horší. Ale to není u italských aut vada...spíš vlastnost.
Já mám v AR taky něco odzkoušeno a za etalon kvality nebo spolehlivosti bych je rozhodně nedával, Volvo je na míle vzdáleno.
Předpokládám, že s novějšími Volvy moc zkušeností nemáš. pokud se bavíme o úsporných řešeních, ty jsou vlastní celý automobilový produkci a dá se tedy jednoduše říct, že to už není a ani nemůže být co bývalo před 10-15 lety.
P.S.: proč srovnávat AR a Volvo? Obojí cílí na jinou skupinu kupců. Tedy AR necílí, to teď má jen slepý patrony.
Avatar - Dinar
Dinar
Že tě to baví... 😉
webpaja
Připadá mi to, jako přijít na fakt, že se na utírání zadku dá použít toaletní papír, koupit si dvě ruličky a rádoby erudovaně diskutovat nad tím, jak se má vyrábět 😉
MariAchi
Dnes ma vydrz 😄
webpaja
Aktuálně sedím na poradě s lidmi, kteří se dokáží vážně zabývat stejnými kravinami, jakými někteří tady 😉

Jen tady je to zábavnější >😒]
MariAchi
>😁 :yes😒br />
modli se, at to tady taky nectou >😒]
webpaja
Na to nejsou jazykově vybaveni >😒]
MariAchi
Jakoze nectou jazykem?
Jake pismo pouzivaj?
webpaja
Vzhledem k tomu, jak někdy fungují bych řekl, že Breylovo 😉 . Každopádně česky ne 😄
pargi
A na druhé straně stolu sedí Sumi2000 😉
Avatar - Iv8
Iv8
Předpokládám Sumi, že 2000 je tvůj rok narození. To by se dal tvůj příspěvěk v 10:40 ještě pochopit. Už dlouho jsem tak "zasvěcený" příspěvek nečetl. :no:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
pargi
Zase na 14-15 letého pobertu toho má odježděno celkem dost 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Magister
Magister
GLA má podvozek podle toho, který vybereš - komfortní, standardní, AMG paket nebo origo AMG (který je podle mě ideálním k 19") nebo AMG performance a to pak je spíše na kvalitní cesty a dráhu.
webpaja
Jel jsem AMG paket...kostitřas 😉
Avatar - Magister
Magister
Jo ten je tvrdší než klasické AMG. V kombinaci s dieslem trochu podivné.
webpaja
Hodně. Nicméně, do chutí ostatních mi nic není. Za mě tak jak jsem jel, ne.
Avatar - Jaros71
Jaros71
😉
Avatar - Dinar
Dinar
Áčko na chůdách je jen o málo kousek větší leštěný prd než tahle V40 na chůdách. 😉
webpaja
Říkáš jim to...říkáš jim to Karle vždycky s těma podšálkama? 😉

Já bych tu řešil jedinou věc a to skutečnost, že při dynamičtější jízdě žere dvoulitr jako prokoplej a tady se řeší jestli plast, ze kterýho jsou čudlíky pochází ze Žu-žlej nebo Ču-chej 😄
MariAchi
A co takhle "Jednička v lodičkách" ? >😁 >😒]
webpaja
Přestože se jedná o jedničky, do lodiček se nestrkají, byť se tam dostanou snáze než čtyřky 😉
MariAchi
Ja nic, to FoKing vymyslel tuhle pitomost >😁
webpaja
Joooo, hůlky...s těma jsem se taky pořádně jíst nenaučil 😉
Avatar - Dinar
Dinar
X1ka je technika trojky, ale nemám obavu, že by se k těmto leštěným prdům bmw nepřidalo, příští jednička předohrab určitě dostane nějakou takovou plast-chůdy variantu. 😉
MariAchi
A dvojka taky, to pak bude tezkej vyber crosshatchback, nebo crossMPV 8-s >😁
webpaja
...takhle oplastovat Ponyho...to by byl nášvih! :-!
MariAchi
Pockej - ponik nebyl uz tak jako tak z plastu?
webpaja
To už dnes ví snad jen falešnej porodník 😉
MariAchi
Mozna falesnej, ale byl to kazdopadne zachrance >😁
webpaja
Poníků 😉 Prostě frajer...a ještě ho byl schopnej vydávat za plnokrevníka 😄
MariAchi
Je to tak, a pritom dnes se svoje kone stydi >😁
Avatar - CHerokee
CHerokee
GLA je větší zvenku, zevnitř než A Klasse a má o 100 l větší kufr... :-!
MariAchi
100l je pri normalnim rozmeru kufru plato posunute o pet centaku nahoru = zadna slava.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Porovnej a uvidíš, 400 l normálnímu člověku musí stačit...zbytek ať si koupí Octavii kombi 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Žůůůů, to zcela mění situaci. >😁
Provocateur
To je překvapení. Prémie je sice prémie, ale v tvém případě v tom nejošklivějším kabátě 😄
MariAchi
Vždy se najde někdo, kdo bude kopat proti německé trojce, tak tady je parádní konkurence, které v podstatě nic nechybí. :yes:
Avatar - Dinar
Dinar
Kromě smyslu. Ano, každou mezeru je třeba zaplnit, ale tohle je snad nejmíň pochopitelná kategorie, přizdvižený HB nižší střední v plastu za mega. 😉
webpaja
Nastoupit, vystoupit. Trošku zvedlej nárazník kvůli obrubníkům, pořád ještě malý, ale dá se koupit v takový náloži, že ti toho moc nechybí.
Není to druh, kterej bych okukoval, ale rozumím 😉
MariAchi
Taky tak.
Dinar furt s tema svejma sedanama, nebo co... >😁 >😁 >😁
webpaja
Taky jednou budeme chtít sedat bez velkýho ohýbání 😉
Ale největší výhodu vidím ve vyšším nárazníku, leckdy mi trčí zadek jen kvůli tomu, že obruby ční 20cm vysoko 😄
MariAchi
Ze se pri "tom" opiras o obrubnik, aby ti hezky trcel zadek, bez rozebirat radeji na jine forum >😁
webpaja
Jsi vůl >😒] . Co jsem mohl jinýho čekat >😁
Avatar - Dinar
Dinar
Malému suv z tohoto důvodu rozumím, ale tady těch jeden a půl centimetru je k ničemu. 😉
webpaja
Malý krok pro auto, velký pro obrubníky 😄

Btw.: jak se dočteš nahoře, bez mega v kapse se do diskuze o prémii nechodí...máš?! :-! >😒]
MariAchi
Na co mega? Na to cinsky Ferrari? >😁

***Jako dnes to tu ma fakt grady, jen co je pravda, kde se ten material nabral?
webpaja
Prej to tahaj z Kolumbie, žaludky a střeva teď projížděj, tak využívají mozkový dutiny 😄
Avatar - Dinar
Dinar
Žerou banány z Lidlu. >😁 😉
webpaja
>😒] >😒] >😒] :yes: Na druhou stranu tohle vypadá, že to je řízlý nějakou syntetikou, přírodní matroš takhle nevyvádí 😄
MariAchi
To jsou ty s temi pavouky? >😁
Tam prej ted maji v bananech vic masa, nez v uzeninach >😒]
webpaja
Ne, to jsou ty s Herou v prášku >😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
inak banany su najzdravsie ked su este zelene 😉 .. tie prezrete zlte su uz moc sladke a plne sacharidov... a boh vie coho este >😁
Petr80
Hatchback za 1.070.000,- ? Trochu úlet pánové, ne!?
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Taky to nikdo u nás nekupuje... 😉
ericn
Jj krásných 12 ks za 1-3/2015, jen nechápu u SDA zařazení V40 CC do střední třídy >😁
Petr80
Pardon čínský 😄 ..tak to už je jasný no, víme odkud vítr fouká.
MariAchi
Jeste ze sis do nicku vetknul svoje IQ, aspon vime, odkud vitr fouka.
Petr80
Nepřeceňuj mě 😄 Ty jsi se asi nikdy nespletl, co?...nebo máš Volvo nebo jsi Číňan (v tom případě chvílím výbonou češtinu) nebo milenec tvý manželky je Švéd.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
.... nechceš se vrátit zpět na špígl nebo novinky? Jestli jsi takový chlap tak mu to o té manželce běž říct do očí ty hrdino....
MariAchi
V pohode, radim ho do grupy k petrumrovi a jedem dal 😄 😉
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
:yes:
jung1e
To auto je presne takovy, jaky ma byt...zkratka stylovka, o jejiz kvalite, oproti iq zdejsich fundovanych kritiku, neni pochyb. Cina investuje naprosto vsude, diky bohu, ze znacku Volvo zachranila a priznejme si, ktera znacka dnes je stejna jako pred 20 lety...Ackoli bych si ho nevybral, za me jednoznacne palec nahoru. Pravda, vyvoj a obnova modelovych rad je dost za tempem mainstreamu, zato byva proveden zgruntu a skok v jednotlivych generacich je videt vsude. Zde se kvalitou nesetri. :-!
michalpneu
...to jsou prostě volva. seveřeni s propracovanými detaily a vytříbeným designem.

Volvo je moje srdeční záležitost. Vždy když nějaký přezouvám, tak se přiznám, že se u toho třepu jak prvňák když jde do školy. Ať je jaké chce v poslední době, tak když sundáte ty kola a vidíte ten podvozek a ty nápravy, jak je to udělaný, to je prostě symfonie a hlavně to v takovém stavu vidíte i za 6 let. Což bohužel u drtivé většiny aut už bohužel neplatí a ani o německé premii bohužel.

Co se týče těch hučicích pneumatik. Tak ano, auto je osazené Michelinem Primacy HP, což je...respektive byla, protože už se prakticky dělá jen v prvovýbavě + pár rozměrech v afteru, ale oni mají velmi citliovou a jemnou kostru a konstrukci. U této pneu je velmi důležité správné vyvážení, jinak má vlivem kostry tendence hučet a vzhledem k tomu, že se žádný výrobce z fabriky s vyvážením kol moc nemaže, tak to může být i tím. Já tuto pneu měl na octavii I, která je s asi nejtragičtěji odhlučněnými koly vůbec a tohle na to mělo velký vliv.

Jinak auto krásné, já u volva nejsem schopný kritiky. Bohužel na něj nikdy asi nebudu mít. Ale bral bych ho všemi deseti.