Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
webpaja
Ondro, takže kloboučnicky za 7, kolik tedy při běžný a následně dynamický jízdě? Jak se pak chová podvozek, co filtrace děr, co zadní náprava s boulí v zatáčce? 😉
Podvozok je preladený Focus Mk3, ako myslíš, že to jazdí?
Jel jsi někdy V40? Podvozek z FF vychází, jaký je odladění, jaký jsou tlumiče, pružiny atd. je úplně jiná věc.
Áno, išiel som D3 2.0 150k aj T5 2.5T. A rozdiely sú veľmi malé.
Mě přišla V40 netečnější a podstatně víc odizolovaná.
Podvozek je v tomto ohledu zcela v pořádku, boule v zatáčce filtruje velmi pěkně, žádné odskakování či nejistota. Není to zábavné naladění, ale řidiče uspokoj tím, že prostě funguje.
Auto bylo vážně syrové, ale dynamičtější jízda je samozřejmě podstatně vyšší, někde u dvojnásobku kloboučnické.
Auto bylo vážně syrové, ale dynamičtější jízda je samozřejmě podstatně vyšší, někde u dvojnásobku kloboučnické.
OK, podvozek fajn...motor bohužel. To se špatně i čte, natož krmí 😉
Čo máš proti tomu motoru?
14 litrů za dynamičtější jízdu? Sorry, ale to je opravdu hodně.
koukám, že v dnešní době už se nesmí spotřeba nad 10 l ani vyslovit
anebo V40 pana Chamillu okouzlila a nechtěl jí ublížit >😒]
anebo V40 pana Chamillu okouzlila a nechtěl jí ublížit >😒]
Pokud to auto jezdí dlouhodobě nad 10, tak to není zrovna košer, ale když se podíváš na tovární údaje, za to by se nemusela stydět silněji naladěná 1,4 Tsi. To by se potom nemusely vyrábět malé motory, a všichni bychom jezdili kolem sedmi s 180 Kw motory.
A za koľko by mal motor s klasickým automatom, 4x4 takým výkonom jazdiť? Za 5?
downsizing sníží spotřebu při klidné efektivní jízdě, jak se s tím jezdit jako se 184 kW, je úplně jedno, jestli je to 8V, 6V nebo 4V Turbo, spotřeba naturalu stejně bude průměr nejmíň 12 litrů (184 kW, hmotnost od 1650 kg)
víc nepříjemný je, že zmenšili nádrž, to znamená tankování každých 400 km a to je otravné
víc nepříjemný je, že zmenšili nádrž, to znamená tankování každých 400 km a to je otravné
Může, ale vztáhnu-li to na třídu auta, tak je to pro mě velký fail. V8 s kompresorem a 500HP mi jezdila suma sumárum lehce pod 14.
Pod plynem?
Atlis
520mm vpredu je krátky sedák?
Naměřené hodnoty nedokáží vyjádřit reálnou podporu nohou a záleží i na pozici sezení. Na tuto otázku se nedá jednoznačně odpovědět.
Čo má podpora s dĺžkou sedáka?
Je jedno, jak je sedák dlouhej, když tě nepodepře kvůli poloze sedačky vůči podlaze a pedálům.
Protože mám s V40 a V60 osobní zkušenost, sám bych spíše upozornil na krátká opěradla p. sedadel. Mám 182 cm, takže žádné přehnané nároky, ale od sedadel Volva očekávám lepší oporu v oblasti ramenou.
Kritice délky sedáků se nedivím, pan Chamilla má pravdu: polstrování těchto sedadel je tak mohutné, že tato nadstandartní délka sedáku se nedá plně využít (ženy mít problém většinou mít nebudou, vetší pánské zadnice se do těchto polštářů neusadí tak, aby mohly celou délku sedáku využít).
Kritice délky sedáků se nedivím, pan Chamilla má pravdu: polstrování těchto sedadel je tak mohutné, že tato nadstandartní délka sedáku se nedá plně využít (ženy mít problém většinou mít nebudou, vetší pánské zadnice se do těchto polštářů neusadí tak, aby mohly celou délku sedáku využít).
Ano, podle Auto cz.. Octavia má 480 a je to tak akorát... v mínusech to nemá. Viz test Scoutu z 10.9.2014. >😁
Octavia je taky má dost krátké.. 😉
VOLVO má navíc velmi stísněný prostor za volantem.
Sedni si tam a pokud nemáš do 180cm , moc nadšený nebudeš!
Sedadla jsou snad ten nejmenší problém..ale znám lepší u levnějších aut.
Např. příplatková u OPELU nebo VW.
POKUD TO NĚKDO NEZKUSÍ , TEK NEPOCHOPÍ , PROČ NĚKDE BOLÍ ZÁDA A JE TAM MÁLO MÍSTA ZA MILION? :-!
Že by Volvo STAVĚLO TY AUTA PRO DOMÁCÍ ČÍNSKÝ TRH? >😁
VOLVO má navíc velmi stísněný prostor za volantem.
Sedni si tam a pokud nemáš do 180cm , moc nadšený nebudeš!
Sedadla jsou snad ten nejmenší problém..ale znám lepší u levnějších aut.
Např. příplatková u OPELU nebo VW.
POKUD TO NĚKDO NEZKUSÍ , TEK NEPOCHOPÍ , PROČ NĚKDE BOLÍ ZÁDA A JE TAM MÁLO MÍSTA ZA MILION? :-!
Že by Volvo STAVĚLO TY AUTA PRO DOMÁCÍ ČÍNSKÝ TRH? >😁
Ono stačí , když si zdejší teoretici do toho Volva sednou a projedou se!
Žádná hitparáda to tedy není , za mega? :-!
Uvnitř je to fakt malý. Kufr to nemá.
Auto pro singl trpaslíka? >😁
Žádná hitparáda to tedy není , za mega? :-!
Uvnitř je to fakt malý. Kufr to nemá.
Auto pro singl trpaslíka? >😁
Seděl jsem v tom, jelikož měřím 188, tak jsem to ihned zavrhl. Za mne by si sedlo dítě tak do 140cm. Neříkám, že je to nejprostornější auto.Já jen reagoval na odlišný pohled autora ohledně naměřených cm. 😉
Přesně !
Ve Volvu JE TO STÍSNĚNÉ , TAKY JSEM BYL RÁD , ŽE JSEM Z NĚHO VYSEDNUL.
Každý má nějaké priority , menší člověk je třeba ok , mám kolem 185cm , a nehodlám se někde mačkat.
Ve Volvu JE TO STÍSNĚNÉ , TAKY JSEM BYL RÁD , ŽE JSEM Z NĚHO VYSEDNUL.
Každý má nějaké priority , menší člověk je třeba ok , mám kolem 185cm , a nehodlám se někde mačkat.
IPace
ma jiz Volvo konecne treba takove drobnosti, jako ze kdys jsou nedovrene nektere dvere, tak to ukaze ktere presne nejsou dovrene? u XC60 se kterou jsem se asi pred rokem svezl tohle schazelo a totalne me to od toho auta odradilo
V40 bych za kombik nepovazaval, je to spise o neco delsi hatchback
V40 bych za kombik nepovazaval, je to spise o neco delsi hatchback
mne to tiez pripomina taky akoby predlzeny hatch.... ved svojou dlzkou je len kusok dlhsi od rapidu spaceback... uprimne... kombiky v nizsej strdnej triede su vsetky od tohto volva aspon o 20az 30cm dlhsie ( focus ceed leon golf astra )a s vacsim previsom vzadu... dobry postreh..... na kombik az moc kompaktne auto.... vyzerajuce skor ako hatch... pripomina mi to prave spacebacka ktory je tiez taky kombiko-hatchovity typ auta s kompaktnymi rozmermi..... toto volvo ma dlzku na urovni hatchbackov od konkurencie .. dokonca niektore hatche su este dlhsie a s podstatne vacsim kufrom ako tento udajne kombik od volva .. dobry postreh :yes😒br />
hlavne ten kufor sa mi zda maly ..... 324 litrov je kdesi na urovni fabie hatch alebo i20tky .... takze tazko toto volvo nazyvat kombikom ... teda aspon v praxi .... lebo samozrejme marketing a papier znesie vsetko .... ale inak pekne auto od volva.... zakaznikov si isto najde aj s tym malym kufrom...
hlavne ten kufor sa mi zda maly ..... 324 litrov je kdesi na urovni fabie hatch alebo i20tky .... takze tazko toto volvo nazyvat kombikom ... teda aspon v praxi .... lebo samozrejme marketing a papier znesie vsetko .... ale inak pekne auto od volva.... zakaznikov si isto najde aj s tym malym kufrom...
Souhlasím , hlavně v Číně to soudruzi rádi koupí. >😒]
mne sa nepacia ani tie lacno posobiace predne partie... mam rad hranatejsie volva ... chcelo by to facelift po vzore s60tky nech ma v40konecne vzhlad prednej casti a svetiel na urovni svojej ambicioznej ceny
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jo , nemám je rád a korejce taky ne.
Všechno kopírují a dělají pak nekvalitně.
Co se týká aut , budeš se za 10 let divit , jak sem budou ty čínské značky hrnout!
A nejen Hjondé bude české..
Jen doufám , že stejně jako Volvo nedopadnou německé značky a koncern FIAT.
Čínské Ferrari by se moc neprodávalo , že? 😉
Všechno kopírují a dělají pak nekvalitně.
Co se týká aut , budeš se za 10 let divit , jak sem budou ty čínské značky hrnout!
A nejen Hjondé bude české..
Jen doufám , že stejně jako Volvo nedopadnou německé značky a koncern FIAT.
Čínské Ferrari by se moc neprodávalo , že? 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Co Volvo kopíruje a dělá nekvalitně? Auta prodávaná v Evropě jsou snad z čínských fabrik? Kde se vyvíjí?
Znovu, nespojuj kvalitu s držením kapitálu. Garantuju ti, že i kdyby číňané drželi kontrolní balík akcií Ferrari, bude se prodávat stejně.
Znovu, nespojuj kvalitu s držením kapitálu. Garantuju ti, že i kdyby číňané drželi kontrolní balík akcií Ferrari, bude se prodávat stejně.
>😁 Nestraš..Ferrari made in China?
Ve Vovu najeli na úsporné čínské programy , levnější díly atd..
Poznají to zofalí majitelé , kteří to zaplatí na servisu.
Ale když je někdo fanatik do značky..jeho volba.
Já jim nefandím , i když je fakt dobře , že VOLVO před krachem zachránila i ta Čína.
Ve Vovu najeli na úsporné čínské programy , levnější díly atd..
Poznají to zofalí majitelé , kteří to zaplatí na servisu.
Ale když je někdo fanatik do značky..jeho volba.
Já jim nefandím , i když je fakt dobře , že VOLVO před krachem zachránila i ta Čína.
Jaký Ferrari made in China? Bavím se o kapitálu.
Kolik znáš zoufalých a kolik spokojených majitelů Volv? Já těch prvních nula, druhých poměrně dost. 😉
Kolik znáš zoufalých a kolik spokojených majitelů Volv? Já těch prvních nula, druhých poměrně dost. 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Lidičky , co se Vám nezdá na přirovnání auta Volva na made in China?
Odkud si bože myslíte , že čínský majitel ty díly dováží???
Švédsko je jen montovna..předražená!
To je fakt.
Ale klidně si ten zázrak kupte , pokud na něj máte.
A na servis taky.
Osobně bych šel do lepších značek , za podobné peníze.
Odkud si bože myslíte , že čínský majitel ty díly dováží???
Švédsko je jen montovna..předražená!
To je fakt.
Ale klidně si ten zázrak kupte , pokud na něj máte.
A na servis taky.
Osobně bych šel do lepších značek , za podobné peníze.
Který díly? Víš že spousta komponent se pro Volva vyrábí třeba v ČR. Pod hlavičkou koncernů, který nejsou vlastněný někým z Číny?
Takže motory vyrábí v Číně? Japonský Aisiny taky? Kabeláže? Parádní švédskou disciplínu ocel? Sedačky? Potahy? Povídej, jsem zvědavej 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nevím co máš pořad s tou Čínou. To, že jim patři Volvo neznamená, že se tam i vyrábí.a naopak bych řekl, že je dobře, že Volvo patři Číňanům, jelikož hodně investují do vývoje. :-!
Jaké piješ pivo? Snad ne nějaké Starobrno, Krušovice, Dačice a nevím co všechno vlastní Heineken a ty asi nebudeš z těch, co by pil nějaké patoky "made in netherlands". A to se ani neodvažuju pátrat dál, kdo je majoritním vlastníkem Heinekenu, to bys byl asi šok zjistit, že klopíš škopky "made in china".
Domnívám se, že V40 není zamýšlena jako stěhovák, to si můžeš koupit V70. Určitě si kupce najde, ne každý se o víkendu stěhuje na chalupu. 😄
Jo tak to je nejdůležitější věc. Rovnou napiš, jsem takový mamlas, že neumím zavřít dveře a ani nepoznám které nedovřené jsou, když to nedovře někdo jiný. Já to poznám po zvuku a nebo mrknutím do zrcátek.
jo tak, takze zadni "pootevrene" dvere poznas mrknutim do zrcatek >😁 a ver ze pri jizde to poznat fakt nebylo, zadny vetsi zvuk v kabine z venku se neodehraval, jen proste auto hlasilo nedovrene dvere kvuli blbemu pasku od batohu, proste vsechny dvere se tvarili od pohledu zavrene 😉 pritom display tam nato maj a neni tedy zadny problem tam pridat grafiku kterou maj i levnejsi auta nekdy od konce 90 let 😉
to ze ty to povazujes za zbytecnost neznamena, ze nekteri jsou na to zvikli a nebo to proste ocekavaji jako standard vybavy u auta co stoji okolo mega
to ze ty to povazujes za zbytecnost neznamena, ze nekteri jsou na to zvikli a nebo to proste ocekavaji jako standard vybavy u auta co stoji okolo mega
Tvé info jsou jedna kravina za druhou, přes pásek od batohu jdou dveře zavřít, polstrovaný popruh by se tam nedostal. Navíc přes nedovřené dveře do auta prochází hluk. Kdo ví co se ti zdálo.
Mám XC60 ještě před FL (2011) kde se tedy konkrétní otevřené dvěře ukazují. Pochybuji, že to po FL již vidět není.... Mimochodem jsem po celou dobu velmi velmi spokojený.
informaci o nedovření konkrétních dveří měla už S80 někdy z roku 1998. Nechce se mi věřit, že by XC60 byla o tuto funkci ochuzena.
Magister
Coby majitel benzínového GLA bych vybral GLA. Prémie je prémie....
hlavne mercedes ma o takmer 100 litrov vacsi kufor ... pri podobnych vonkajsich rozmeroch ako volvo .. co tiez moze zavazit aj u majitela ktory dokonca litre nenahana ale predsa len chce mat istu priestorovu rezervu pri prenose batoziny ... predsa len isty seriozny a dostojny standard sa u auta tejto kategorie a ceny uz ocakava aj v kufri... a tu vidim velku slabinu volva... ved defakto majitel hatchu fabie s mpi dostane vacsi kufor ako toto "kombi" volvo za milion.... ale pevne verim ze svojich zakaznikov si toto volvo najde ... nie som priaznivec dizajnu GLAcka ale voci tomuto volvu bez kufra s podivnym cumakom ( chcelo by to uz facelift s hranatym faceom po vzore s60tky ) je GLA jasna volba bez ohladu na premiovost-nepremiovost oboch aut.... suhlasim s tebou
Tak Mercedes je fakt úplně někde jinde!
Jak image , jízdně , motoricky , prostorově tak kvalitou auta.
Taky servis v ceně u Mecedesu je super věc.
Jak image , jízdně , motoricky , prostorově tak kvalitou auta.
Taky servis v ceně u Mecedesu je super věc.
Image bez diskuze. Jízdně? Nejel jsem s CC variantou, ale za to GLA 220CDI, sice jen po Praze a ne dlouho, přesto dost tvrdej podvozek, nic takovýho z testu pro Volvo nevyplývá. Prostorově možná kufrem a kvalita? Kluci, co považujete za kvalitu???
Od druhý generace V70 jsem nejel nekvalitně zpracovaným Volvem, nebo takovým, který by mělo nižší kvalitu materiálů.
Od druhý generace V70 jsem nejel nekvalitně zpracovaným Volvem, nebo takovým, který by mělo nižší kvalitu materiálů.
Tak asi srovnávat čínský Volvo s Mercedesem je jasný , ne? >😁
Na Volvu je prémiová snad jen cena.
Design se taky celkem podařil.
Jinak je německá kvalita bezdiskuse úplně jinde.
Mercedes-Benz , BMW , AUDI jsou jasná volba v této ceně!
Než Volvo , to raději jakéhokoliv itala. 😄
Jedno jestli Maserati či Alfu Romeo.
Design je ještě podařenejší , a značky sympatičtější.
Na Volvu je prémiová snad jen cena.
Design se taky celkem podařil.
Jinak je německá kvalita bezdiskuse úplně jinde.
Mercedes-Benz , BMW , AUDI jsou jasná volba v této ceně!
Než Volvo , to raději jakéhokoliv itala. 😄
Jedno jestli Maserati či Alfu Romeo.
Design je ještě podařenejší , a značky sympatičtější.
Kolik jsi toho s Volvy najel? Kolik jsi jich viděl jak vypadají po x-tisících kilometrech, jak tomu bylo u D3? Tohle jsou s prominutím velmi teoretický plky.
Potahy, plasty, kůže, guma...věci, který jsou v dosahu vždy Volvo umělo. problém byl s trvanlivostí některých přírodních materiálů, kdy právě u popisovaný druhý generace V70 se dokázala kůže na volantu u modelů zpočátku výroby prodřít do 200kkm. To zřejmě platilo pro všechny řady používající tento druh kůže, následně však? Nevím o nějakých nekvalitních materiálech.
Kdy jsi seděl v nějakým Maserati? 😉
Potahy, plasty, kůže, guma...věci, který jsou v dosahu vždy Volvo umělo. problém byl s trvanlivostí některých přírodních materiálů, kdy právě u popisovaný druhý generace V70 se dokázala kůže na volantu u modelů zpočátku výroby prodřít do 200kkm. To zřejmě platilo pro všechny řady používající tento druh kůže, následně však? Nevím o nějakých nekvalitních materiálech.
Kdy jsi seděl v nějakým Maserati? 😉
Maserati teprve nyní začíná nabízet takováto auta , takže kromě autosalonu jsem v něm pochopitelně neseděl.
Ale ceny se blíží Volvu..
Jinak v Alfě mám i něco najeto , a rozhodně bych jí dal přednost před Volvem.
Je prostě mnohem zábavnější , sympatičtější a hezčí.
A kvalita je podobná.
Volvo už dávno není co bylo před 10-15 lety!
Ale ceny se blíží Volvu..
Jinak v Alfě mám i něco najeto , a rozhodně bych jí dal přednost před Volvem.
Je prostě mnohem zábavnější , sympatičtější a hezčí.
A kvalita je podobná.
Volvo už dávno není co bylo před 10-15 lety!
Takže se bavíme o posledních generacích Maserati? Pak věz, že kvalitou materiálů určitě nezaostávají, kvalita výroby je pak už horší. Ale to není u italských aut vada...spíš vlastnost.
Já mám v AR taky něco odzkoušeno a za etalon kvality nebo spolehlivosti bych je rozhodně nedával, Volvo je na míle vzdáleno.
Předpokládám, že s novějšími Volvy moc zkušeností nemáš. pokud se bavíme o úsporných řešeních, ty jsou vlastní celý automobilový produkci a dá se tedy jednoduše říct, že to už není a ani nemůže být co bývalo před 10-15 lety.
P.S.: proč srovnávat AR a Volvo? Obojí cílí na jinou skupinu kupců. Tedy AR necílí, to teď má jen slepý patrony.
Já mám v AR taky něco odzkoušeno a za etalon kvality nebo spolehlivosti bych je rozhodně nedával, Volvo je na míle vzdáleno.
Předpokládám, že s novějšími Volvy moc zkušeností nemáš. pokud se bavíme o úsporných řešeních, ty jsou vlastní celý automobilový produkci a dá se tedy jednoduše říct, že to už není a ani nemůže být co bývalo před 10-15 lety.
P.S.: proč srovnávat AR a Volvo? Obojí cílí na jinou skupinu kupců. Tedy AR necílí, to teď má jen slepý patrony.
Že tě to baví... 😉
Připadá mi to, jako přijít na fakt, že se na utírání zadku dá použít toaletní papír, koupit si dvě ruličky a rádoby erudovaně diskutovat nad tím, jak se má vyrábět 😉
Dnes ma vydrz 😄
Aktuálně sedím na poradě s lidmi, kteří se dokáží vážně zabývat stejnými kravinami, jakými někteří tady 😉
Jen tady je to zábavnější >😒]
Jen tady je to zábavnější >😒]
>😁 :yes😒br />
modli se, at to tady taky nectou >😒]
modli se, at to tady taky nectou >😒]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
GLA má podvozek podle toho, který vybereš - komfortní, standardní, AMG paket nebo origo AMG (který je podle mě ideálním k 19") nebo AMG performance a to pak je spíše na kvalitní cesty a dráhu.
Jel jsem AMG paket...kostitřas 😉
Jo ten je tvrdší než klasické AMG. V kombinaci s dieslem trochu podivné.
Áčko na chůdách je jen o málo kousek větší leštěný prd než tahle V40 na chůdách. 😉
Říkáš jim to...říkáš jim to Karle vždycky s těma podšálkama? 😉
Já bych tu řešil jedinou věc a to skutečnost, že při dynamičtější jízdě žere dvoulitr jako prokoplej a tady se řeší jestli plast, ze kterýho jsou čudlíky pochází ze Žu-žlej nebo Ču-chej 😄
Já bych tu řešil jedinou věc a to skutečnost, že při dynamičtější jízdě žere dvoulitr jako prokoplej a tady se řeší jestli plast, ze kterýho jsou čudlíky pochází ze Žu-žlej nebo Ču-chej 😄
A co takhle "Jednička v lodičkách" ? >😁 >😒]
Přestože se jedná o jedničky, do lodiček se nestrkají, byť se tam dostanou snáze než čtyřky 😉
X1ka je technika trojky, ale nemám obavu, že by se k těmto leštěným prdům bmw nepřidalo, příští jednička předohrab určitě dostane nějakou takovou plast-chůdy variantu. 😉
A dvojka taky, to pak bude tezkej vyber crosshatchback, nebo crossMPV 8-s >😁
...takhle oplastovat Ponyho...to by byl nášvih! :-!
Pockej - ponik nebyl uz tak jako tak z plastu?
GLA je větší zvenku, zevnitř než A Klasse a má o 100 l větší kufr... :-!
To je překvapení. Prémie je sice prémie, ale v tvém případě v tom nejošklivějším kabátě 😄
MariAchi
Vždy se najde někdo, kdo bude kopat proti německé trojce, tak tady je parádní konkurence, které v podstatě nic nechybí. :yes:
Kromě smyslu. Ano, každou mezeru je třeba zaplnit, ale tohle je snad nejmíň pochopitelná kategorie, přizdvižený HB nižší střední v plastu za mega. 😉
Nastoupit, vystoupit. Trošku zvedlej nárazník kvůli obrubníkům, pořád ještě malý, ale dá se koupit v takový náloži, že ti toho moc nechybí.
Není to druh, kterej bych okukoval, ale rozumím 😉
Není to druh, kterej bych okukoval, ale rozumím 😉
Taky tak.
Dinar furt s tema svejma sedanama, nebo co... >😁 >😁 >😁
Dinar furt s tema svejma sedanama, nebo co... >😁 >😁 >😁
Taky jednou budeme chtít sedat bez velkýho ohýbání 😉
Ale největší výhodu vidím ve vyšším nárazníku, leckdy mi trčí zadek jen kvůli tomu, že obruby ční 20cm vysoko 😄
Ale největší výhodu vidím ve vyšším nárazníku, leckdy mi trčí zadek jen kvůli tomu, že obruby ční 20cm vysoko 😄
Ze se pri "tom" opiras o obrubnik, aby ti hezky trcel zadek, bez rozebirat radeji na jine forum >😁
Malému suv z tohoto důvodu rozumím, ale tady těch jeden a půl centimetru je k ničemu. 😉
Malý krok pro auto, velký pro obrubníky 😄
Btw.: jak se dočteš nahoře, bez mega v kapse se do diskuze o prémii nechodí...máš?! :-! >😒]
Btw.: jak se dočteš nahoře, bez mega v kapse se do diskuze o prémii nechodí...máš?! :-! >😒]
Na co mega? Na to cinsky Ferrari? >😁
***Jako dnes to tu ma fakt grady, jen co je pravda, kde se ten material nabral?
***Jako dnes to tu ma fakt grady, jen co je pravda, kde se ten material nabral?
Prej to tahaj z Kolumbie, žaludky a střeva teď projížděj, tak využívají mozkový dutiny 😄
Žerou banány z Lidlu. >😁 😉
>😒] >😒] >😒] :yes: Na druhou stranu tohle vypadá, že to je řízlý nějakou syntetikou, přírodní matroš takhle nevyvádí 😄
Petr80
Hatchback za 1.070.000,- ? Trochu úlet pánové, ne!?
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Taky to nikdo u nás nekupuje... 😉
Pardon čínský 😄 ..tak to už je jasný no, víme odkud vítr fouká.
Jeste ze sis do nicku vetknul svoje IQ, aspon vime, odkud vitr fouka.
Nepřeceňuj mě 😄 Ty jsi se asi nikdy nespletl, co?...nebo máš Volvo nebo jsi Číňan (v tom případě chvílím výbonou češtinu) nebo milenec tvý manželky je Švéd.
jung1e
To auto je presne takovy, jaky ma byt...zkratka stylovka, o jejiz kvalite, oproti iq zdejsich fundovanych kritiku, neni pochyb. Cina investuje naprosto vsude, diky bohu, ze znacku Volvo zachranila a priznejme si, ktera znacka dnes je stejna jako pred 20 lety...Ackoli bych si ho nevybral, za me jednoznacne palec nahoru. Pravda, vyvoj a obnova modelovych rad je dost za tempem mainstreamu, zato byva proveden zgruntu a skok v jednotlivych generacich je videt vsude. Zde se kvalitou nesetri. :-!
michalpneu
...to jsou prostě volva. seveřeni s propracovanými detaily a vytříbeným designem.
Volvo je moje srdeční záležitost. Vždy když nějaký přezouvám, tak se přiznám, že se u toho třepu jak prvňák když jde do školy. Ať je jaké chce v poslední době, tak když sundáte ty kola a vidíte ten podvozek a ty nápravy, jak je to udělaný, to je prostě symfonie a hlavně to v takovém stavu vidíte i za 6 let. Což bohužel u drtivé většiny aut už bohužel neplatí a ani o německé premii bohužel.
Co se týče těch hučicích pneumatik. Tak ano, auto je osazené Michelinem Primacy HP, což je...respektive byla, protože už se prakticky dělá jen v prvovýbavě + pár rozměrech v afteru, ale oni mají velmi citliovou a jemnou kostru a konstrukci. U této pneu je velmi důležité správné vyvážení, jinak má vlivem kostry tendence hučet a vzhledem k tomu, že se žádný výrobce z fabriky s vyvážením kol moc nemaže, tak to může být i tím. Já tuto pneu měl na octavii I, která je s asi nejtragičtěji odhlučněnými koly vůbec a tohle na to mělo velký vliv.
Jinak auto krásné, já u volva nejsem schopný kritiky. Bohužel na něj nikdy asi nebudu mít. Ale bral bych ho všemi deseti.
Volvo je moje srdeční záležitost. Vždy když nějaký přezouvám, tak se přiznám, že se u toho třepu jak prvňák když jde do školy. Ať je jaké chce v poslední době, tak když sundáte ty kola a vidíte ten podvozek a ty nápravy, jak je to udělaný, to je prostě symfonie a hlavně to v takovém stavu vidíte i za 6 let. Což bohužel u drtivé většiny aut už bohužel neplatí a ani o německé premii bohužel.
Co se týče těch hučicích pneumatik. Tak ano, auto je osazené Michelinem Primacy HP, což je...respektive byla, protože už se prakticky dělá jen v prvovýbavě + pár rozměrech v afteru, ale oni mají velmi citliovou a jemnou kostru a konstrukci. U této pneu je velmi důležité správné vyvážení, jinak má vlivem kostry tendence hučet a vzhledem k tomu, že se žádný výrobce z fabriky s vyvážením kol moc nemaže, tak to může být i tím. Já tuto pneu měl na octavii I, která je s asi nejtragičtěji odhlučněnými koly vůbec a tohle na to mělo velký vliv.
Jinak auto krásné, já u volva nejsem schopný kritiky. Bohužel na něj nikdy asi nebudu mít. Ale bral bych ho všemi deseti.
Tak proč jen 3,5 hvězdy???
Tahle kombinace á la rallye je teď hrozně populární. Každý má dvoulitrový turbo benzín s pohonem 4x4. Na to není třeba žádné velké know-how😊
Pokud mají sedící a komunikativní auto, většinou o něm prohlásí, že je nepohodlné.
V čem je tedy vážná slabina například oproti zýšeným verzím oktávky, nebo seatu? Cena je jasná, volvo je v čr lehce předražené, ale co dál? A jak si třeba stojí 2,0T oproti koncernovým 2,0T?
Ten motor nemá zvuk ani charakter.
147/155 kW verze už holt má svoje roky, ale v aktuálních modelech 2.0TSI lítá nádherně.
Stejne jako třeba starý JTS ma charakter dany tim, jak leti za otackami, jeci a do omezovace narazi s rozbehem, TSI(R) je zase uzasny tou dostupnosti vykonu kdykoli a kdekoli. A to "muze a chce porad" klidne oznacim jako charakter.
Co víš vo tomhle? [odkaz]
Řadovej šestiválec by se u audi nevešel do motorovýho prostoru odporuje to filozofii jejich konstrukce. Proč by něco takovýho vyvíjeli? Naopak od Volva ty pětiválce jednu dobu bral Renault
Ne že by u audi nemohli vyvinout řadovej šestiválec otázka je proč. Vývoj motoru je hodně drahá sranda a že se do aut stavěnejch podle jejich filozofie prostě nevejde bylo jasný takže otázka je proč by to dělali
Znám dvě verze toho R5 vobě benzínový a vobě fakt výborný :yes:
Věřim Chamillovi že současnej 4válec se jim ani náhodou nevyrovná
Diesely Volva byly vyvinuté VW/Audi, (D20 a D24 řadové pěti a šestiválce).
Benzíny Volva byly vyvinuté Porsche Weissach, (řadový 6 válec a z něj odvozené 5 a 4 válce).
Ale jak říkám, o tomhle jsem četl akorát v SM, redaktor se mohl splést. Takovéto informace jsou na internetu k nedohledání.
Bohužel na číslo si již nevzpomenu, bylo to na konkurenčním fóru topic "Články z historie". Scan je ale už pryč.
EDIT: prohledal jsem disk na serveru a našel ... mě bylo divné, že bych si takové věci nestáhl. link [odkaz]
Tak to jsem netušil. Vývoj Porsche/Audi/VW byl vždy personálně nějak propojený (třeba dědkem Piechem), takže asi Porsche vzalo něco ze šuplíku a byl to původně motor Audi.
Ale jednou bych fakt chtěl dát vedle sebe třeba tohle 2,0T od volva, 2,0T z koncernu a třeba 2,0T /28i/ od BMW, a laborovat, který motor je lepší/horší, který má jiskru. Obávám se, že tam bude hodně málo rozdílů, když budou mít naladění na podobných koních. ;-\
Už se těším na výsledky.
Sound je plochej a nevýraznější jako u všech R4, pomůže samosebou alespoň uvnitř rozumnej zvuk v reproduktorech.
Nic moc , na ty šílené ceny za čínsko-švédské auto.
Hlavně je v něm přes pohledný interier dost málo místa.
Špatně obestavěný vnitřní prostor , středový tunel tlačí do kolene. Malý zavazadelník.
U crossoveru bych čekal automaticky tunel na lyže!!
Což je běžné u německé i většiny francouzské konkurence.
4*4 s benzínem je výsměch.
:no: >😒]
Diesel je tady povinnost. Autu bych dal pro zásadní chyb a vysokou cenu max *** !
A to hlavně za povedený design a nadstandartní bezpečnost Volva.
Jiné pozitiva tam tedy nevidím
Čínský majitel je jednoznačný.
A auta si dělají primárně pro sebe tedy do číny..
Proti např. japoncům , bída.
Vše totálně ošizené , made in China.
Jen tu bezpečnost si hlídají , nic jiného jim nezbývá.
A čím je to horší , tím víc vydělají..a nechlubí se tím , že?
Majitel , který dá takové peníze , přece neřekne , jsem vůl , furt do toho Volva sypu love v servisu.
Autorizovaný servis , kde pracuje můj dobrý kamarád , ti řekne víc.
Nic horšího než VOLVO tam kromě Hjondé nemají.
Mitsubishi i Mazda jsou naprosto bez problémů.
Podobně jako Subaru s diesly BOXER , taky už je mají vyřešené.
Stejně tak VW vyřešil problémy s TSI..tam jde o to vychytat konstrukční chyby.
Bavíme se ale o kvalitě VOLVA , a problémech s materíály.
Nikoliv interieru , tam se něšetří , to je vidět.
Součástky auta jsou ošizené , a kazí se , jakv motoru tak mechanicky.
Např destičky a kotouče , elektronika atd.
Prostě těch závad je tam mnoho.
Něco v záruce a většina se kazí po záruce..platí bohatý majitel 8-s
To byl chvilkový problém..
Jinak jsou Skyactive super motory..kam se na ně Vovo hrabe.
A podívej na statistiky jak jsou na tom japonské značky s kvalitou a jak Volvo.
Tady bohaty majitel neplati nic a tesi se na dalsi generaci soucasneho vozu ...
A kdo tu točí o Číně, vezměte si nějaké vaše BMW nebo VW a podívejte se, jaké "made in" je na dílech. A pak se podívejte na Volvo. Budete se zřejmě hodně divit. 😉
Můžeš jim fandit , ok.
Tvoje nadšení a tvůj boj.
Rozumný člověk si koupí jinou značku za tak šílené love.
Nejlepší jsou teoretici , co v autě za mega snad ani neseděli. >😁
To není běžné auto na silnici , tou je Fabia za 250 tis..
Nechápu , že lidi ,kteří jezdí Felícíí se k tomu tady vyjadřují..
>😁
PS..to není nic proti Topperovi 😄
Každý si může koupit co chce , já mu to neberu.
Většina normálních zákazníků si v takové ceně Volvo nekoupí a jdou ke konkurenci.
Což chápu , jsem jedním z nich. >😁
Takže jste srovnával s jakou konkurencí? Největší konkurent, který je zmíněn v testu, zde dopadl ještě hůř (na 3😉. Jaký jiný zvýšený kompakt by si teda dle vás zasloužil hodnocení 4* a výš?