Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
DaewooMaster
Myslím, že tyhle úvahy, kdo se u koho inspiroval, jsou bezpředmětné v kontextu toho, že Spark má dlouhou tradici už od dob Daewoo Matize, zatímco Opel doteď nic podobného neměl. :no: Navíc až na předek je to hodně podobné minulému Sparku. :yes😒br />
PS: Spark 2016, je IMHO násobně hezčí, než jak to zprznili v Opelu. ;-\
PS: Spark 2016, je IMHO násobně hezčí, než jak to zprznili v Opelu. ;-\
DaewooMaster
Jen drobný postřeh - před necelým rokem a půl (11.12.2013) tu byl chat s Pavlem Šilhou, ředitelem Opelu ČR a SR, kde mj. tvrdil😒br />
- Pěkný den, počítá se přebrandováním některých modelů Chevroletu?
Dobrý den Radku, nepočítá - Opel má svoje modely, které pokrývají většinu modelových segmentů.
- Neobava sa Opel ze zakaznici ktori kupovali chevrolet, sa po jeho odchode poobzeraju inde?
Dobrý den, zastupuji značku Opel, proto mohu říci jenom svůj osobní pohled. Myslím si, že zákazníci Chevrolet se dají rozdělit na 2 základní skupiny. První skupinou jsou zákazníci na Cruze, Orlando, Captivu a Trax, kde se dá určité prolnutí očekávat. Zákazníci na "low cost" modely vozů Chevrolet (Aveo, Matiz) asi budou volit jinou značku.
Tak pán nám vědomě lhal (nepředpokládám, že ani u Opelu netuší, co budou nabízet za necelý rok a půl), Matiz alias Spark je tu, jen šerednější a dražší, než by byl originál... 😒
- Pěkný den, počítá se přebrandováním některých modelů Chevroletu?
Dobrý den Radku, nepočítá - Opel má svoje modely, které pokrývají většinu modelových segmentů.
- Neobava sa Opel ze zakaznici ktori kupovali chevrolet, sa po jeho odchode poobzeraju inde?
Dobrý den, zastupuji značku Opel, proto mohu říci jenom svůj osobní pohled. Myslím si, že zákazníci Chevrolet se dají rozdělit na 2 základní skupiny. První skupinou jsou zákazníci na Cruze, Orlando, Captivu a Trax, kde se dá určité prolnutí očekávat. Zákazníci na "low cost" modely vozů Chevrolet (Aveo, Matiz) asi budou volit jinou značku.
Tak pán nám vědomě lhal (nepředpokládám, že ani u Opelu netuší, co budou nabízet za necelý rok a půl), Matiz alias Spark je tu, jen šerednější a dražší, než by byl originál... 😒
Kdybys nezačal vidět rudě už u perexu, dočetl by ses, "...ať se na mě v Rüsselsheimu nezlobí, ale přední partie Sparku působí nejen mnohem lépe, než u Opelu, ale také více ladí se zbytkem auta, jako by při vývoji byl upřednostňován právě Spark a na Němce toto miniauto spíše "zbylo."
Tak je asi zbytečné tu exhibovat a dělat z toho kovbojku, ale je to tvůj boj.
Ano, "To jestli se to oznací jako vývoj dvou modelu - Opel Karl a Chevrolet Spark - nebo vývoj jednoho auta ve dvou verzích - Opel Karl a Chevrolet Spark - je hra se slovícky."
Stejně tak je hra se slovíčky jestli jde o rebadgeovaný model nebo "dva souběžně vyvíjené", z nichž jeden se představil dříve, než druhý. Právě to hraní se slovíčky máš rád, ne? Tak bylo to jedno auto ve dvou verzích nebo vývoj dvou modelů, když to tedy musí být exaktní?
To, že je z pohledu GM primární model Spark, je i z hlediska velikosti trhů naprosto jasné a odpovídá tomu vlastně i design, ale na termínu představení každopádně záleží, tím spíš v kontextu toho, na jakém trhu debutoval a pro jaké čtenáře je to psáno.
Takže jestli se ti už ulevilo, s prominutím bych se už vzdálil.