Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

BMW slaví, vyrobilo dva miliony vozů řady 1

19 komentářů

Avatar - Dinar
Dinar
Zadokolka v nižší střední, vrchol i se šestiválcem... V roce 2015 je mezi svou konkurencí 1er něco jako zjevení, ale bohužel také jako připomínka, že i u bmw za rok dva už jen sbohem a šáteček. 😢
Avatar - white label
white label
Si kup rovnou Lambo...
Já se nikde mezi auta necpu, naopak.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
white label
Mně by hb taky vyhovoval, ale určitě spíš třídvířko.
_MT_
VW dokázal dělat na jedné lince Q7 a Polo, tak by to mohlo zvládnout i BMW. 😉 Logistika je samozřejmě otázkou. Že bude 1er FWD, neznamená, že nebude možné sdílet díly v interiéru. A vždy je možnost, že by se rozhodli kupé víc odlišit.
Avatar - m.z.
m.z.
No tak teď mi už zbývá jedině M2. Škoda, hatchback bych koupil zase, vyhovuje mi maximálně.
Arese
Pokud tomu dobře rozumím, tak zprávou, že již vyrobili 2 mil¨. jedniček se chtělo BMW pochlubit, jak je tento vůz úspěšný. Proto nechápu, proč hlavní jeho přednost a zvláštnost, pohon zadních kol, chtěji u nástupce zlikvidovat. Sice trochu sníží výroní náklady a uberou pár g C02 v emisích, ale zároveň toto auto zapadne do desítek konkurentů se stejnou koncepcí pohonu 😢 :no: :no: :no:
MariAchi
Tak to stihnu.
Avatar - fOE
fOE
1er a 2er se ted dela v Leipzigu. Jestli zmeni linky na novou predokolkovou platformu tak bude muset 2er z kola (Leipzigu) ven. A pochybuju ze by se uzivila na nektere z jinych linek pokud vazne pujde jen o "par kusu" rocne. Precijen cely interier je s 1er totozny. Rozmery s 3er totozne nebudou tak ikdyby pouzili z vnitrku treba stejne sedadla, tak palubka atd. bude muset byt pro 2er zvlast a jak ji dovazet z Lipska tak ji zvlast delat nekde v Regensburgu treba bude financne narocne. A tenhle problem zadna unifikovana platforma nevyresi.

Vazne me zajima s cim BMW prijde. Obavam se ale ze s 2er se za par let rozloucime taky. ;-\ Snad se pletu.
_MT_
Je otázka, kolik komponent sdílí (a může sdílet) 2er s 1er a kolik třeba s 3er/ 4er. Předpokládám, že je zvládnou montovat na jedné lince. 2er se nemusí nutně nějak výrazněji prodražit jen proto, že z 1er udělají předokolku.
Avatar - fOE
fOE
Roadster nahrada za Z4? Je to ten spolecnej projekt s toyotou nebo ten vysumel do prazdna?
Avatar - Dinar
Dinar
Dva roky v pohodě. 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Pod řadou 2 (zadokolky) by mělo být kupé, kabrio a ještě roadster, ale údajně má bmw pro modely pod střední třídou dvě odlišné modelové strategie v závislosti na změnách evr. legislativy související s daň. preferencemi růz. typů pohonů. Je v tom dost guláš...
Avatar - fOE
fOE
V znaceni je ted chaos, pravda. Ale nedava mi moc smysl vydrzovat jako RWD jen 2er coupe. To budou tisicove prodeje, resp. max par desitek tisic kusu rocne. Jestli se do ted mel problem zadni pohon v nizsi stredni u BMW rentovat tak po oddeleni HB, vsech rodinych wagnu, budouci X1 (ano, vim ze vychazi z 3er, ne 1er) se to prece nemuze rentovat uz vubec.
_MT_
Říkalo se, že proto oddělili kupé a kabriolet. 1er bude FWD a 2er RWD. Pak přišel Active Tourer...
Avatar - boost.
boost.
Ano. ;-\

Chtěl bych vidět ty prodeje všech R6.
Avatar - boost.
boost.
M135i ještě s cenou spadnou. Už teď jsou celkem mladé kusy za třicet. 😄
MariAchi
Snad to stihnu, nez ho típnou 😄
Avatar - fOE
fOE
A co s 2er coupe? Taky presedla na predokolku? Ekonomicky mi nic jineho smysl nedava, ale z pohledu petrolheada mi zase nic jineho nedava mensi smysl, nez maly coupe baworak s pohonem na predek / 😁rive. 8-s