Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
samael
je slyšet jakási otravná "hudba",to ale není případ jen tohoto videa,ale i mnoha dalších videí různých automobilek.To si fakt myslí,že je na to tuc,čvacht,uáá,iáá někdo zvědavý,proč proboha nenechají ty videa jen se zvukem auta? ;-\ :no:
flyboyeda
jsi nádherná kočička a moc ti to sluší 😄
kdyz ja ti nevim Karle....
cele je to take no name sterilne.. dizajnovo unifikovane... proste klasicke audi.... v tejto exkluzivnej triede exkluzivnych superspostov mi to pride ako nejaky lacny a nevydareny plagiat..... exkluzivita vyzera inak....... moja volba je mclaren 650S :yes:
cele je to take no name sterilne.. dizajnovo unifikovane... proste klasicke audi.... v tejto exkluzivnej triede exkluzivnych superspostov mi to pride ako nejaky lacny a nevydareny plagiat..... exkluzivita vyzera inak....... moja volba je mclaren 650S :yes:
[odkaz] :yes: 😉
Na mna ten McLaren posobi, ze sa mu roztapa predny naraznik...
Dokonce spíš roztéká...
mě se Mclareny vůbec nelíbí jsou hnusný, poslední co se mi líbyl byl MP4-12C, ale ty hrůzy co přišly po něm, to je hnus,ani P1 není žádný krasavec, prostě MClaren není můj šálek
Kdežto R8 to je nádhera
Kdežto R8 to je nádhera
O týhle R8 říct že je nádherná to mi fakt přijde skoro ujetý. Sorry 😄
je nádherná, ze začátku jsem se lekl,ale na tohmle videu vypadá fantasticky a má o 3 cm delší rozvor, což je dle mě výhoda a né nevýhoda oproti Hurracánu
S tou nádherou si mě fakt nepřesvědčil 😄
A to že R8 bych posunul víc do komfortu a Huracán naopak víc přiostřil sem sám psal. A i když 3 cm nejsou moc, ten delší rozvor s tim trochu souvisí. Ale auto týhle třídy si nekupuju kvůli komfortu takže moje koně sou 675LT a 488 :yes:
A to že R8 bych posunul víc do komfortu a Huracán naopak víc přiostřil sem sám psal. A i když 3 cm nejsou moc, ten delší rozvor s tim trochu souvisí. Ale auto týhle třídy si nekupuju kvůli komfortu takže moje koně sou 675LT a 488 :yes:
Prd tomu rozumíš, delší rozvor neznamená luxus,ale větši stabilitu při extrémních rychlostech, třeba jak ten zelený Huracán s českým majitelem dostal na dálnici smyk ,kterej řidič neustál , tak s novou R8 by se mu to nestalo, 3centimetry nejsou moc, ale rozhodnou o tom jestli se z auta stane hromada šrotu, nebo se mu nic nestane, nedivil bych se kdyby nová R8 byla na severní smyčce rychlejší jak Huracán
nepotřebuju tě přesvědčovat že je R8 krásná, je krásná není o tom pochyb, pro mě je nádherná a to že se tobě nelíbí je tvůj problém a né můj
nepotřebuju tě přesvědčovat že je R8 krásná, je krásná není o tom pochyb, pro mě je nádherná a to že se tobě nelíbí je tvůj problém a né můj
Fakt prd tomu rozumíš? :yes: >😁
No kdo by to s tim delším rozvor (a větší rozchodem - na ten si zapomněl 😉 ) řek 😄
Takže když sem se teď dozvěděl že tomu rozumíš: To bude v týhle generaci R8 stabilnější auto než Lamborghini Huracán? 😉
No kdo by to s tim delším rozvor (a větší rozchodem - na ten si zapomněl 😉 ) řek 😄
Takže když sem se teď dozvěděl že tomu rozumíš: To bude v týhle generaci R8 stabilnější auto než Lamborghini Huracán? 😉
JohnST
Preco sa mi na vasich strankach objavuje klamliva reklama na na nejaku sracku proti obezite?????
white label
Každopádně to video sluší nové R8 podstatně lépe, než dosavadní statické fotky.
Video slusi, bohuzel R8 to taky "slusi" stale stejne, stejne jako ukazovali staticke fotky. 😉
Neni to zadny zazrak ani po technicke strance ani po designove. Naskok se tedy nekona.
[odkaz]
Dle teto fotky bych rekl, ze uz hodne presluhuje 😉
[odkaz]
Dle teto fotky bych rekl, ze uz hodne presluhuje 😉
Srovnavat techniku z fotek? To mi prijde jako troufalost, nemyslis? (nehlede na to ze bych si to netroufnul tak jako tak, neb zadne zkusenosti s autem tohoto typu nemam).
Cim to prekonava technicky dnesni moderni supersporty? Kastle hlinik, karbon a k tomu tezky atmo V10, pohon vsech kol.
Audi nam trochu zachrapalo, asi si mysli, ze staci nabizet techniku stale stejnou jako u designu 😉
Audi nam trochu zachrapalo, asi si mysli, ze staci nabizet techniku stale stejnou jako u designu 😉
Popravdě dynamikou bude R8 možná 1. z toho blbýho konce >😒]
U mě tenhle u sportovního auta poměrně zásadní mínus trochu maže ten V10, tenhle motor něco do sebe má :yes:
U mě tenhle u sportovního auta poměrně zásadní mínus trochu maže ten V10, tenhle motor něco do sebe má :yes:
Hmmm, tak najlahsi produkcny ( seriovy ) V10 ( cca 220 kg ) je podla teba tazky... 😲
Ty budes iny "e😜ert" >😒]
Ty budes iny "e😜ert" >😒]
Nebude to tím, že těch V10 ve výrobě zase moc není? >😒]
:yes: 😄
Jj před deseti lety měl V10 z BMW M5 240kg. Jestli se nepletu 😉
Jj před deseti lety měl V10 z BMW M5 240kg. Jestli se nepletu 😉
A myslis, ze "nas" V10 je o kolko mladsi ? 😉
Ale som rad, ze si to napisal(al! 😉 ) ty, usetril(il! 😉 ) si mi reakciu. 😉
Len tak dalej 😄
Ale som rad, ze si to napisal(al! 😉 ) ty, usetril(il! 😉 ) si mi reakciu. 😉
Len tak dalej 😄
A myslíš že měl 220 kg i před těma deseti lety? 😉
Mal od zaciatku 😉
To je sice hezky. ze je lehky, i to atmo, ale u sportaku to nechce byt dynamikou 1. od konce jak rika Hammunasakra. Moderni Bi-turba V6,V8 budou nekde jinde a to nemluvim o hybridech. Vaha nakonec u teto R8 V10 bude jeste o nejakych par desitek kilo a mozna i stovek jinde, asi stejna jako ta dynamika. Asi to bude lepsi, zajimavejsi nez TT, jak designem tak technikou. Konkurence uz ale skocila tam, kde bude Audi za nekolik let 😉 >😒]
Skoro som ten tvoj gulas neprelustil 8-s
Toto nieje bezkompromisny supersport ala F488, alebo McL 650S...
Toto je Audi - musi byt kultivovane a kazdodenne pouzitelne a vdaka celkovemu naladeniu, quattru a vraj aj priestrannostou interieru bude.
Takze nejake to kilo hore/dole - na to sa sice tiez myslelo - je o dost lahsi nez jeho predchodca a ked bude treba nejaky "hardcore", vraj moze kludne prist verzia ClubSport, alebo nieco podobne.
Toto nieje bezkompromisny supersport ala F488, alebo McL 650S...
Toto je Audi - musi byt kultivovane a kazdodenne pouzitelne a vdaka celkovemu naladeniu, quattru a vraj aj priestrannostou interieru bude.
Takze nejake to kilo hore/dole - na to sa sice tiez myslelo - je o dost lahsi nez jeho predchodca a ked bude treba nejaky "hardcore", vraj moze kludne prist verzia ClubSport, alebo nieco podobne.
Toto je hlavně Lambo - to musí bejt drsný a vostrý celkovym naladěnim pila žádná kultura jako Ferrari. Dávat na to OOOO a dělat z toho pravej vopak musí bejt docela sranda 😄
8-s ????
To 8-s ???? na tom nic nemění 😉
A jestli to chceš podrobnějš tak chápu sdílení techniky ale tady by se měli pochlapit a mezi těma autama udělat větší rozdíly. Jedno by mělo bejt takový jak píšeš a druhý vostrá pila
A jestli to chceš podrobnějš tak chápu sdílení techniky ale tady by se měli pochlapit a mezi těma autama udělat větší rozdíly. Jedno by mělo bejt takový jak píšeš a druhý vostrá pila
Je dojímavý, že víš přesně co by kdo měl jak dělat...dnes jsi karikaturou sebe sama >😒]
U R8 bych neváhal ani chvíli zkritizovat vzhled, ale techniku V10? To je jen tlučhubárna 😉
No však sem ve všech diskuzích včetně týhle skoro jedinej kterej ten V10 brání 😄
A to i přesto že mezi dnešní konkurencí bude dynamikou fakt možná 1. z tý blbý strany 😉
V10 je podle mě do sportovní auta tak supr konstrukce že mu to generační stáří skoro i promíjim :yes:
A to i přesto že mezi dnešní konkurencí bude dynamikou fakt možná 1. z tý blbý strany 😉
V10 je podle mě do sportovní auta tak supr konstrukce že mu to generační stáří skoro i promíjim :yes:
Ty opravuješ co není rozbitý? Myslíš, že by si BMW nejradši nepiplalo dál V10? Myslíš, že by Lexus motor z LFA nechtěl použít znovu?
Vše co tady je proti velkoobjemový, vysokootáčkový atmosféře jsou jen pozérský pindy lidí, co s podobným motorem nikdy nejeli.
Neví o čem píší, ale rozdávají tu moudra jako na běžícím pásu.
Vše co tady je proti velkoobjemový, vysokootáčkový atmosféře jsou jen pozérský pindy lidí, co s podobným motorem nikdy nejeli.
Neví o čem píší, ale rozdávají tu moudra jako na běžícím pásu.
No přestně to že by po deseti letech nebyl stejnej sem měl na mysli! 😄
Já měl velký atmosféry hodně rád a jak sem psal docela mě zajímá motor v RC-F. Ale právě protože vim tak vim že vo generaci modernější biV8 si cokoli atmosferickýho daj k svačině
A prvnim věrozvěstem týhle současnosti byl v roce 2009 ten MP4-12C
Já měl velký atmosféry hodně rád a jak sem psal docela mě zajímá motor v RC-F. Ale právě protože vim tak vim že vo generaci modernější biV8 si cokoli atmosferickýho daj k svačině
A prvnim věrozvěstem týhle současnosti byl v roce 2009 ten MP4-12C
I poslední řidičský nemehlo by při ostrý jízdě poznalo rozdíl v přísunu výkonu a ovladatelnosti stejně výkonný atmosféry a turbomotoru...a rozhodně ne ve prospěch turba 😉
Proto taky chválim ten V10 :yes:
Problém je že mu fakt asi všichni ujedou. A brzy i šestiválce s elektrickym dopingem. Optimální by asi bylo eště chvíli nechat ten V10 pro fandy a přidat než V84.2 dneska dobrej leda to tý A6 ale nějakej biV8 prostě motor konkurující současný realitě. To by z Huracánu udělalo hodně zajímavý zboží
A muj pocit že fakt hodně podceňuješ schopnosti motorů 488, 675 atd. spíš roste 😉
A na přímý porovnání 458 a 488 sem fakt zvědavej [odkaz]
Problém je že mu fakt asi všichni ujedou. A brzy i šestiválce s elektrickym dopingem. Optimální by asi bylo eště chvíli nechat ten V10 pro fandy a přidat než V84.2 dneska dobrej leda to tý A6 ale nějakej biV8 prostě motor konkurující současný realitě. To by z Huracánu udělalo hodně zajímavý zboží
A muj pocit že fakt hodně podceňuješ schopnosti motorů 488, 675 atd. spíš roste 😉
A na přímý porovnání 458 a 488 sem fakt zvědavej [odkaz]
Ty se bavíš o absolutních výkonových parametrech, já o jízdě. Nemá smysl o tom s tebou dál polemizovat. Na srovnání jsem zvědavej, ale i 488 bude mít problém...vysokootáčková atmosféra je jiná liga.
A pokud to bude první turbo, co umí fungovat stejně jako atmo, budu jedině rád. Zatím to tak nikdo nedokázal.
A pokud to bude první turbo, co umí fungovat stejně jako atmo, budu jedině rád. Zatím to tak nikdo nedokázal.
No spíš já se bavim o obojim a ty jen o jízdě a skoro naznačuješ že 100 koní žádnej problém 😉
Viz i to prohlášení Ferrari já s nima i s tebou souhlasim ale stejně jako oni vim že to nejde. Nabídnout auto se sebelepšim charakterem i s naprosto fenomenálnim atmo motorem ale s výrazně nižšim výkonem a zásadně horší dynamikou prostě nejde. Koupilo by si ho možná pár nadšenců a nazdar. Proto bych jako ideál viděl dál nabízet fandum tenhle V10 a k tomu něco konkurenceschopnýho motorum 675 a 488. To by byla ideální motorová nabídka. Otázka je jakej by byl poměr prodejů motorů? 95 : 5%? Nebo to je příliš optimistickej tip? 😄
Viz i to prohlášení Ferrari já s nima i s tebou souhlasim ale stejně jako oni vim že to nejde. Nabídnout auto se sebelepšim charakterem i s naprosto fenomenálnim atmo motorem ale s výrazně nižšim výkonem a zásadně horší dynamikou prostě nejde. Koupilo by si ho možná pár nadšenců a nazdar. Proto bych jako ideál viděl dál nabízet fandum tenhle V10 a k tomu něco konkurenceschopnýho motorum 675 a 488. To by byla ideální motorová nabídka. Otázka je jakej by byl poměr prodejů motorů? 95 : 5%? Nebo to je příliš optimistickej tip? 😄
Znovu...využitelnost a dávkovatelnost 600HP v atmosférický jednotce dosud vždy byla výrazně lepší než u přeplňovanýho motoru. Co tě zajímá víc než možnost mít výkon reálně líp pod kontrolou a dostat ho v požadovaný míře na kola?
Jeho absolutní hodnota a schopnost dosáhnout stovky o 2-3 desetiny rychleji?
Asi si každej vysvětlujeme pojem supersport nějak jinak. 😉
Jeho absolutní hodnota a schopnost dosáhnout stovky o 2-3 desetiny rychleji?
Asi si každej vysvětlujeme pojem supersport nějak jinak. 😉
Tak zrovna 0-100 je fakt údaj vo ... U každýho auta. U supersportu vo dvou 😉
Tam to chce uvádět aspoň 0-200. A jak asi víš tam se dneska řeší že 675 je na dvoustovce vo celou 0,5 sekundy rychlejš než 488. Já vim že vo tom auto neni a asi to snad vědi i kupci. Ale prodeje vo tom prostě sou 😐
Mě osobně by až tak netrápil rozdíl atmo Gallardo vs 675 což už je rozdíl přes 3 vteřiny ale stejný je to v pružnosti a drastický je to v 0-300km/h, tam už je to dvojnásobek (16,5 vs 34,3s) a to už je skoro brutal.
Takže na užívání si motoru je tu dneska Lexus RC-F s dnešnim nejlepšim a možná současně i poslednim atmo osmiválcem. A supersport je supersport. Což si fakt možná vysvětluješ trochu jinak 😉
Tam to chce uvádět aspoň 0-200. A jak asi víš tam se dneska řeší že 675 je na dvoustovce vo celou 0,5 sekundy rychlejš než 488. Já vim že vo tom auto neni a asi to snad vědi i kupci. Ale prodeje vo tom prostě sou 😐
Mě osobně by až tak netrápil rozdíl atmo Gallardo vs 675 což už je rozdíl přes 3 vteřiny ale stejný je to v pružnosti a drastický je to v 0-300km/h, tam už je to dvojnásobek (16,5 vs 34,3s) a to už je skoro brutal.
Takže na užívání si motoru je tu dneska Lexus RC-F s dnešnim nejlepšim a možná současně i poslednim atmo osmiválcem. A supersport je supersport. Což si fakt možná vysvětluješ trochu jinak 😉
Sorry, nepoměřuju auta podle drag race 😉
Oceňuju že seš výjímečnej. Tak kolik tipuješ ty prodeje Huracan atmo V10 vs Huracan jednotka konkurenceschopná 488 nebo 675? Bude to těch 5:95% nebo eště hůř? 😄
Měl bys pospíšit dokud se eště dá sehnat 458 lepší auto tvej požadavků už se asi nikdy vyrábět nebude 😉
Měl bys pospíšit dokud se eště dá sehnat 458 lepší auto tvej požadavků už se asi nikdy vyrábět nebude 😉
To, že se něco nebude vyrábět neznamená automaticky, že lepší nahrazuje horší. Minimálně z řidičskýho hlediska.
Tyhle vody jsou z hlediska vlastnictví pro mě zatím pasé 😉
Tyhle vody jsou z hlediska vlastnictví pro mě zatím pasé 😉
Co se motoru týče myslim že hodně dobrý řešení bude ten RC-F. A to je novinka takže pár let na spoření tu je 😄
RC-F? No to je ale úplně jiná liga...bavím se o supersportech. Proti Lexu nic osobně nemám, ale jsou to auta, který nemají jeden z parametrů...přitažlivost pro mě osobně.
Zůstanu u svý značky, tam s tím problém nemám 😄
Zůstanu u svý značky, tam s tím problém nemám 😄
No ten motor má právě přitažlivosti asi vůbec nejvíc ze všech 😉
A zatimco v supersportech atmosféry krom týhle výjímky atmosféry skončily tak motor RC-F ti pocitově dá přesně to po čem voláš a navíc je i zaplatitelnější
A zatimco v supersportech atmosféry krom týhle výjímky atmosféry skončily tak motor RC-F ti pocitově dá přesně to po čem voláš a navíc je i zaplatitelnější
Znovu, Lex pro mě nemá přitažlivost. Vůbec nezpochybňuju, že zřejmě bude jezdit dobře, ale svoje peníze bych za něj nedal...
Stále je tu možnost atmo Porsche nebo kompresorovej Jag, kterej má přísun atmosféričtější než turba.
Stále je tu možnost atmo Porsche nebo kompresorovej Jag, kterej má přísun atmosféričtější než turba.
Porsche s atmosférama taky končí 😐
Divim se že je tak málo kompresorů. Podle mě je to škoda a Jag za kompresor :yes:
Mě z toho asi nejvíc bere to GS-F [odkaz] na to sem docela zvědavej
Divim se že je tak málo kompresorů. Podle mě je to škoda a Jag za kompresor :yes:
Mě z toho asi nejvíc bere to GS-F [odkaz] na to sem docela zvědavej
Tohe jde mimo mě...sedan nebo kombi je pro mě prostředek na cestování, je fajn mít zábavnej faktor, ale není potřeba se snažit z něj dělat sporťák, od toho jsou tu jiný druhy aut. Takže všechny M5, RS6, GS-F nebo XFR mě nechávají chladným.
To je potřeba řešit z mýho pohledu dalším autem na zábavu 😉
To je potřeba řešit z mýho pohledu dalším autem na zábavu 😉
Jj kompresor v RR a atmo zábava RC-F. Neatmo těžký rozhodování mezi 675 a 488 😉
No a některý chudáci jako já se spokojej s tim GS-F 😄
No a některý chudáci jako já se spokojej s tim GS-F 😄
Poviem to brutalne vulgarne😒br />
Na honenie emisii ma Audi A1 1.0 TFSi :-!
Nejakych par stovak R8 so 4.2 V8 FSi by ohlad brat nemuseli, a tie predaje by ich urcite potesili, rovnako tak oni by potesili tu cast klientely, ktora dnes zamieri ku P 911 v slabsich konfiguraciach. AMEN.
Nejakych par stovak R8 so 4.2 V8 FSi by ohlad brat nemuseli, a tie predaje by ich urcite potesili, rovnako tak oni by potesili tu cast klientely, ktora dnes zamieri ku P 911 v slabsich konfiguraciach. AMEN.
Viz muj předchozí příspěvek z 14:11
Časy se změnily. Dneska by Huracan R8 měli mít V10 jako slabší motor pro zábavu a k němu ne slabší ale silnější, dnešní realitě konkurenceschopnou jednotku.
911 je jednak jen jedna a i ta začíná mít s výkonama problém a defintivně přechází na turba!
Časy se změnily. Dneska by Huracan R8 měli mít V10 jako slabší motor pro zábavu a k němu ne slabší ale silnější, dnešní realitě konkurenceschopnou jednotku.
911 je jednak jen jedna a i ta začíná mít s výkonama problém a defintivně přechází na turba!
Ty jsi trošku mimo vi'ď...předpokládám, že jsi právě dočetl svůj první TopGear a hurá se svými dojmy na plac. 😄
Tohle falešný pozérství, kde by se i sob styděl kě úplně dojímá. Jeden z nejúžasnějších motorů, který jsou ve výrobě je pro plakátový sběrače špatnej 😄
Tohle falešný pozérství, kde by se i sob styděl kě úplně dojímá. Jeden z nejúžasnějších motorů, který jsou ve výrobě je pro plakátový sběrače špatnej 😄
A co by jsi tam chtěl mít? R4 s turbem? Bavíme se tu o autech nebo o čem. Parádní kousek techniky tenhle V10!
Správnou vizí co je ideálnim motorem do těhle aut se ukázalo už v září 2009 při představení MP4-12C. Skvělej biV8 3.8 :yes:
Jsi četl? >😒] Nechceš trochu ostrouhat ten falešnej tón? kdyby Audi mělo bi-turbo a McL V10 budeš tu vypisovat nesmysly o tom, že čtyři kroužky neumí pořádnou atmosféru...
Taková je holá pravda, nebo snad ne? 😉
Taková je holá pravda, nebo snad ne? 😉
Hele a to si z toho vyčet jak? 😄
Protože co píšeš je hovadina. Víš to sám, jde jen o vymezení a pózu. Ještě jsem nejel s turbomotorem, co by měl takovou linearitu a brisknost atmosféry. Přiblížit, ne vyrovnat se dá spíš s kompresorem.
To je náhodou dobře, že konečně napsal (nebo napsala, já už tomu moc nerozumim), že v supersportu je lepší turbo, než atmosféra.. odpadá tim spousta zbytečnejch plakátovejch diskuzí😊
Prosim tě co přesně má bejt ta hovadina? 😐
Přečetl jsi si kromě první věty i zbytek? Pokud k tomu máš nějakej koment, tak ho přihoď 😉
Prosim tě tak co přesně má bejt ta hovadina? Se zbytkem se dá částečně souhlasit 😄
Napsal jsi, že ideálním motorem pro supersport je bi-turbo z McL 😉 ...to je hovadina. Právě z toho důvodu co jsem napsal pod to.
Aha takhle to myslíš. To je trochu diskutabilní. Myslim to asi takhle: Rozhodně správně tipli budoucnost a dynamický rozdíly proti atmosféře sou asi vo hodně větší než si připouštíš. Mě MP4-12C zaujalo už při prvních technickejch informacích a současnej 675LT mi potvrzuje že to je fakt správnej směr :yes:
Myslim že správně to pojal Lexus a dát výbornou atmosféru do kupé RC-F je pro dnešní dobu správný řešení. LFA podle mě bylo fenomenální a asi trochu podceňovaný auto ale příští generace by taky musela přijít s turbama
Myslim že správně to pojal Lexus a dát výbornou atmosféru do kupé RC-F je pro dnešní dobu správný řešení. LFA podle mě bylo fenomenální a asi trochu podceňovaný auto ale příští generace by taky musela přijít s turbama
McL přišel s turbem, jelikož je to podstatně jednodušší cesta a zřejmě by atmo bylo jen na přechodnou dobu s ohledem na flotilový emise.
Lepší řešení z hlediska odezvy motoru na řidičovy pokyny to ale není. Proto všichni včetně anglánů cintali do trenek ze 458 😉
Lepší řešení z hlediska odezvy motoru na řidičovy pokyny to ale není. Proto všichni včetně anglánů cintali do trenek ze 458 😉
Ja s tebou souhlasim, ale musi byt vysledek rychly. Kdyz nekdo rekne Supersport, tak slysim rychlost 😉
Jinak take nemam rad turbo, u malych objemu je ta znatelna odezva jeste horsi a nikomu to nevadi
Jinak take nemam rad turbo, u malych objemu je ta znatelna odezva jeste horsi a nikomu to nevadi
Nepleťme si SSport a běžný auta...u sportovního vysokovýkonnýho auta je právě ta odezva nejdůležitější.
Japonci to řešej baterkama který po NSX bude mít i příští GT-R. To by mohlo fungovat. Když ne na 100% v týhle generaci tak v příští už snad spíš jo
Battery by teoreticky mohly být lepší, možná i elektrický turba pomůžou. V situaci teď a tady to je V10, který u mě vyhrává nad oturbenou V8 😉
Neřikej hop s novou 488 si určitě eště nejel 😄
To jsem nejel...ale zatím mě žádná přeplňovaná jednotka o opaku nepřesvědčila...psal jsem to už nahoře...pokud se to F488 povedlo, budu jen rád. Do tý doby nemám žádnej důvod měnit postoj 😉
A já s tebou v zásadě souhlasim a realisticky pomejšlim na to RC-F a stejnej motor budou dávat i do GS [odkaz]
Zrovna teď má premiéru v Ženevě [odkaz] :yes:
Zrovna teď má premiéru v Ženevě [odkaz] :yes:
Akce přerušena, ekoaktivisté zjistili, že uvnitř tunelu jsou vzácné plísně.