Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Emel
Moje oblíbená barva, přesto... přesto to nefunguje. Hlavně čelní pohled - Audi-manýra se stříbrnými kryty zrcátek u top verzí mi nikdy k srdci nepřirostla, jedna chromová linka se mi taky moc nezdá (prostě tam něco chybí - "hezky" je to vidět na téhle fotce: [odkaz] ), logo je už od pohledu jen nakreslené (tj. ne plastické)... to snad radši ten Focus. Nebo ne? Sakra, to je dilema 😄 .
Zezadu je to lepší... propracovaná optika světel, decentní křidýlko, i ty výfuky se mi líbí.
Zezadu je to lepší... propracovaná optika světel, decentní křidýlko, i ty výfuky se mi líbí.
Můžeš mít (bez příplatku) zrcátka i v černém lesku.
[odkaz]
[odkaz]
Za mě lepší :yes:
K těm kolům (Cadiz) s černým lesklým podkladem to jde, navíc černá opticky zmenšuje plochu zrcátek, což je dobře, ale ke kovově stříbrným Pretoriím jde tem matný hliník lépe. Tohle by byla moje konfigurace, 3dv., šedá limestone a Pretoria 19", DCC a dsg.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
K té šedé barvě to jde, ale kamarád má RS 5 v červené metalíze a tam mě ta zrcátka bijou do očí.
K té šedé to jde hodně dobře, k červené záleží taky zase na těch kolech.
V konfiguraci na těch odkazech je to takový "nenápadný krasavec".
Jednoduchá/nenápadná dokonalost - dokonalá jednoduchost/nenápadnost.
V konfiguraci na těch odkazech je to takový "nenápadný krasavec".
Jednoduchá/nenápadná dokonalost - dokonalá jednoduchost/nenápadnost.
Magister
Golf R určitě není špatné auto, ale mě trochu zklamalo. Zvenku nevýrazné (i GTI vypadá lépe), interiér žádný zázrak - mluvíme o vozu dost přes milion korun. Umělý zvuk mě také nenadchl. Navíc má zmenšený kufr, kvůli pohonu 4x4. Proti gustu žádný ... ale takové auto už by mělo být i na srdíčko.
Osobne tiež za problém GR považujem jeho značnú dizajnovú utlmenosť. Ten názor na dizajn GTI vs. R mám tiež a i pár ľudí, čo poznám a ono je to aj pomerne logické. GTI je klasický hotheč, teda decentný, s pár dizajnovými prvkami, ktoré ale jasne aj priemerne znalému dajú najavo, že sa jedná o hotheč a nielen o bežný Golf (červená linka v maske a svetlách, červené brzdové strmene...). Paradoxne R, ktoré by malo byť niekde ďalej, pôsobí miernejšie, dokonca nenápadnejšie ako GTI. Dokonca sa mi stalo, že som si pomýlil Rko s obyč Golfom s R-line. To pri GTI nehrozí.
[odkaz]
[odkaz]
Ja od sebe myslim nerozeznam ani 2 posledni generace Golfu, nezajimal jsem se o to nikdy. Natoz GTD ,GTI -R, Performance, GT(?) apod. . Das tam lepsi kola a je to. Ale neni to prave zamer Golfu, nevycnivat z rady? Kdo chce extravagantnejsi HH, poridi si neco jineho.
Taky si myslím, že těch designově mnohem vyzývavějších ostrých hh je docela dost a budou další (Fo3RS, C9TR...).
Tak nejde o to si to myslet, to je snad zjevne. Golf je designem takova seda mys programove a stezovat si na to je podle me nepochopeni modelu. Vybrat podobne auto- charakterem prakticky stejne a vystrednejsi svym vzhledem se da i primo u stejne znacky, nebo stejneho koncernu. Scirocco, Audi TT,.. .
To je pravda, nové Audi TT se mi líbí. Scirocco VW zabíjí starou technikou, interiérem a i ne moc povedeným designem....myšleno spíše nedotaženým.
Kolouš
z čeho nejsem odvařenej, je tohle😒br />
[odkaz]
není to vlastně ani problém pouze tohoto auta, příchodem vodou ředitelných barev se s tím potýkají vlastně všichni. Jen někdo to umí lépe a někdo zase hůř. Ať tak, nebo tak, je šílený, že to co dřív bylo na reklamaci auta se dnes vlastně neřeší a na takovýhle pomeranč si člověk nemůže ani stěžovat, protože ho najde všude napříč automobilkami
😢
není to vlastně ani problém pouze tohoto auta, příchodem vodou ředitelných barev se s tím potýkají vlastně všichni. Jen někdo to umí lépe a někdo zase hůř. Ať tak, nebo tak, je šílený, že to co dřív bylo na reklamaci auta se dnes vlastně neřeší a na takovýhle pomeranč si člověk nemůže ani stěžovat, protože ho najde všude napříč automobilkami
😢
😲 Jsem ignorant, nikdy jsem si toho nevšim. Asi se budu dívat po nových autech pozroněji, protože tohle je fakt masakr!
Trochu OT, ale zmenila se nejak tlouska laku pri prechodu na vodou reditelnych barev? Premyslim co by s tim slo udelat rozbrousenim.
Pomeranče se dá zbavit wet sandingem; jedním ze způsobů je vzít do ruky šmirgl papíry a pak dodělat klasicky leštičkou.
Když se tohle umí, není to nebezpečné jak se zdá a někdy se povede tímto způsobem odstranit méně clear coatu než standardním způsobem leštění, které ti pomeranč neodstraní.
Tloušťka kolísá pár let na stejné úrovni, nicméně spíš je tendence jít s tloušťkou trochu dolů. Lepší to nebude.
Když se tohle umí, není to nebezpečné jak se zdá a někdy se povede tímto způsobem odstranit méně clear coatu než standardním způsobem leštění, které ti pomeranč neodstraní.
Tloušťka kolísá pár let na stejné úrovni, nicméně spíš je tendence jít s tloušťkou trochu dolů. Lepší to nebude.
představa že si koupim auto za víc než 1mio a pak po večerech budu se šmirglem šmrdlat komplet lak mi moc uspokojivá nepřijde. Nejhorší je, že si dneska prostě nevyberes. Takovýhle pomeranč ti dnes dodá každá, opravdu každá automobilka bez vyjímky. Před vánoci jsem parkoval vedle RR Phantom coupé a co myslíš..... měl ho tam 😄
Je to tak, naposledy jsem to pozoroval v autosalonu Mazdy, kde to byla samá červená metalíza s pomerančem, mimochodem jinak povedený odstín.
Na CX-5 v černé není problém nikde. Je krásně hladká. Kdoví, zda s tím nemají problém jen některé barevné odstíny. To na tom Golfu musí jít poznat i dotykem.
je, věř mi. Možná míň než tady na tom Golfu, ale je. Hodně dělá světlo, resp. úuhel dopadu. Nebo si ji zkus občas umýt 😄
Fórek, promiň
Fórek, promiň
No nemám důvod nevěřit, když to vidím i na Golfu. Možná tam něco je, ale zatím jsem si nikde pomeranče nevšiml.
Ony vodou reditelne laky jsou zavadeny globalne, nebo jde o evropske specifikum? Je mozne jeste dnes koupit "poctivy" lak treba ze zamori, nebo na "vodu" presli vsichni (i japonci, ameriky atd.)?
hele já nevim. Rozumim spíš lakům na business jety, tohle je jen taková moje deformace.
Jak je to ve státech to nevim (nemyslim si, že to bude jiný).
Japonsko v tom jede stopro taky. Nevim přesně kde má taková Mazda výrobní závod pro auta určená pro evropu (a nechce se mi to hledat přes pana gůgla), ale když se podíváš na lexus, tak ten se stopro vyrábí na ostrovech a pomeranč má taky. A jakej.
Jak je to ve státech to nevim (nemyslim si, že to bude jiný).
Japonsko v tom jede stopro taky. Nevim přesně kde má taková Mazda výrobní závod pro auta určená pro evropu (a nechce se mi to hledat přes pana gůgla), ale když se podíváš na lexus, tak ten se stopro vyrábí na ostrovech a pomeranč má taky. A jakej.
jinak poctivý lak můžeš koupit, to jo. Pak si tim můžeš stříknout co chceš. Automobilky a "velkoopravci" (nevim co všechno tohle slovo vlastně jasně definuje) maji ale smolíka.
Jak ale říkám, nejsem e😜ert na autolaky.
Koukám na ně stejně tak jako na víno - líbí nelíbí, chutná nechutná...
Jak ale říkám, nejsem e😜ert na autolaky.
Koukám na ně stejně tak jako na víno - líbí nelíbí, chutná nechutná...
Tak jsem udělal prohlídku. Mazda tam pomeranč má, sice špatně viditelný, ale něco se najde. Stejně tak GLK má, ale ještě menší. Zajímavý je, že zadní nárazník mám přestříkaný a je krásně hladký jak kdyby ho leštili hedvábím...
Teda asi je to očima, ale schválně jsem se šel podívat před barák a pomeranč jsem nenašel? A to mám tu červenou.Ale auto je zasraný, čistý jen sloupky a střecha, že by třeba nebyl všude? >😒]
Auto musí být úplně čisté a dobré světlo k tomu. Viděl jsem to v Ostravě ve Futuru, byla tam i jedna šedá a i nějaké Nissany. Ale není to o značce a míra může být různá i kus od kusu.
Koukal jsem teď za tmy pod osvětlením. Mazda má tuty vodovku, tak jsem si byl jistej pomerančem. No, zkusím jindy ve dne u umytýho auta. Pokud taková situace ovšem nastane.
Já bych si takové auto nepřevzal. Nechal bych ho tam. Máme ve firmě, případně doma, Fábky, které mají přes 10 let, moje GLK, relativně novou Mazdu, Mitsu, MB dodávky a tohle jsem ještě neviděl. Za tu dobu co je přebírám jsem na podobný problém nenarazil.
Pochopil bych to u nějaké entry barvy u základního modelu, ale auto za milion s metalízou by tohle předvádět nemělo.
Pochopil bych to u nějaké entry barvy u základního modelu, ale auto za milion s metalízou by tohle předvádět nemělo.
Promiň, co na té fotce má být vidět? Že to není hladké?
ano. Zkus se někdy podívat na zachovalý lak nějakého 10ti letého auta a porovnej ho s tím jak to vypadá dnes po zavedení vodou ředitelných barev.
Rozdíl je asi takový, jako vyleštěný displej nějakého smartfounu versus pomerančová kůra přelakovaná bezbarvým lakem.
Rozdíl je asi takový, jako vyleštěný displej nějakého smartfounu versus pomerančová kůra přelakovaná bezbarvým lakem.
Tak přiznám se, že na svém autě jsem to nenašel a že jeho lak znám důkladně v každém rohu... možná šťastná vyjímka...
Myslim ze se to lamalo nekdy mezi roky 2006-2007. Jestli mas auto mladsiho roku vyroby a tohle se te netyka tak jsi stastny muz. Nerikam ze auto s vodou redenou barvou jede hur, ale je to dalsi vec ktera je v dnesnim svete dotazena ad absurdum. V dobe kvalitnich filtru a technologii na separaci a naslednou likvidaci plynu se vsichni ubiraji cestou mensiho odporu a nabizeji zakaznikovi neco, co je nepekny a ve finale i vyrobne drazsi. Dulezita je ta aura ECO. Chytne se toho ourada a nikdo si nedovoli jit proti, pac to neni trendy, nebyt eco. Tak se to schvali, naridi... Nikdo se pak uz ale nezabyva tim aby vyjadril tu provedenou "ekologicnost" nejakym jasne meritelnym vypoctem. Dulezity je, ze to nesmrdi redidlem, tudiz to je zdravy a musi to zakonite zachranit par stromu v jizni americe. Achjo
Ozzman
Ne, to zas ne, ale ať na to koukám z jakéhokoliv úhlu, tak mi to auto uplně neladí. Včera jsem obcházel černé GTI 7.generace a i když působí majestátně a vyzývavě, tak ten boční profil a zadek mi nějakej nevoní ( zadní sloupek nad zadním kolem hlavně)
Za mne nejkrásnějším Golfem zústává 6. generace. Techniku pohanit nemohu, o tom žádná.
Akorát tohle auto je asi jediné, u kterého i já musím dát palec za elektronickou ruční brzdu. U civilního vozu mi to neva, ale tohle je Rko 😄
Za mne nejkrásnějším Golfem zústává 6. generace. Techniku pohanit nemohu, o tom žádná.
Akorát tohle auto je asi jediné, u kterého i já musím dát palec za elektronickou ruční brzdu. U civilního vozu mi to neva, ale tohle je Rko 😄
Tohle by celkem šlo, ne? [odkaz]
[odkaz]
Tahle zadnička je mi sympatyčtější >😁 Ale to je věc vkusu 😄
Tahle zadnička je mi sympatyčtější >😁 Ale to je věc vkusu 😄
Jako že 2.0TDI 😉 ?
Já jsem dost na světla, LED u nové verze jsou fajn. Jinak je to pro mě asi jedno, celkové tvary jsou "prostě Golf".
Já jsem dost na světla, LED u nové verze jsou fajn. Jinak je to pro mě asi jedno, celkové tvary jsou "prostě Golf".
Golf bez TDI jakoby nebyl >😁
Ne, myslel sem modelovou řadu samozřejmě >😁
Neříkám, že je ošklivý, ale 6tka bylo dle mne TOP 😄
Ne, myslel sem modelovou řadu samozřejmě >😁
Neříkám, že je ošklivý, ale 6tka bylo dle mne TOP 😄
Právě G6 má zadní lampy zbytečně přerostlé, navíc nekončí stylově (jako u G4/G5/G7) zároveň/přesně s přechodem zadního nárazníku a blatníku. Částečně to opticky zachraňuje jejich LED verze (u G6), ale stejně to není úplně ono. Tohle je celkově dokonalejší krátký zadní převis, než u G6😒br />
[odkaz]
Tohle pitvani je z meho pohledu uplně zbytečne. Taky patřim k těm kterym se vzhled G7 nějak zvlašť nezamlouva a u Golfu ji považuji za tu meně povedenou.
Jenže zrovna u tebe jde i o tzv. syndrom vlastní garáže...
U nás je v garáži jak G5 GTI, tak G6 GTI, ale nemá problém přiznat, že zejména ty zadní lampy se povedly (velikostí/tvarem) u G7 zřetelně lépe, než u G6. 😉
U nás je v garáži jak G5 GTI, tak G6 GTI, ale nemá problém přiznat, že zejména ty zadní lampy se povedly (velikostí/tvarem) u G7 zřetelně lépe, než u G6. 😉
No vidiš, mne přijde, že mne tu přesvědčujete o vlastním vkusu, ale ta šestka mi sedí nejvíce, stejně jako i obyčejné TSI v základní výbyvě, které vypadá dobře 😄 A to v garáží nemám ani jednu generaci Golfu (mívali sme Jettu V), techniku Golfu 7. generace vůbec nezpochybnuji, stejně jako jeho interiér.
Osobně jsem u Volkswagnu nejvíce měl rád obdobrí Golfa V, VI (ten byl jeste lepší)/Passatu B6 a hlavně krásného prvního Passatu CC 😄
p.s. ten třídveřák mi nevadí a tam bych se asi i přoklonil k 7. generaci, ale 5dv vede 6.gen 😊
Osobně jsem u Volkswagnu nejvíce měl rád obdobrí Golfa V, VI (ten byl jeste lepší)/Passatu B6 a hlavně krásného prvního Passatu CC 😄
p.s. ten třídveřák mi nevadí a tam bych se asi i přoklonil k 7. generaci, ale 5dv vede 6.gen 😊
Ten syndrom si opravdu netrefil. Kdyby bylo možno dohledat diskuze z dob kdy jsem o G6 ani neuvažoval tak by si zjistil že jsem ji vzhledově dost chvalil oproti G5. Prostě u mě plati za nejpovedenějši modely G3 a pak G6. G7 mě opravdu svym exterierem nenadchla (oproti interieru ktery považuji naopak za velice zdařili) a to včetně zadni časti a tu považuji za tu povedenějši oproti "žabi" přidi. Navic těch kterym se G6 libi vice než G7 je opravdu dost nejen v mem okoli takže s vlastni garaži to nesouvisi
Nelži si tu do kapsy, není to jeno syndromu vlastní garáže, ale klidně vlastní již blížící se garáže.
Nu, to je klasické Ozzmanovo dilema (které jsem inspirován jedním nejmenovaným nickem doplnil o třetí možnost). Můžeš být
- bychař, co něco vychvaluje, aniž by si to koupil
- trapák, co chválí vlastní garáž
- trouba, co si koupil blbý auto a teď remcá
Tak si vyber 😉
- bychař, co něco vychvaluje, aniž by si to koupil
- trapák, co chválí vlastní garáž
- trouba, co si koupil blbý auto a teď remcá
Tak si vyber 😉
>😁
Aneb ať napíšeš cokoliv, je to špatně. 😄
Dobře, tedy zdvihnu tu rukavici a chopím se varianty "trapák". Mně se Golf začal vzhledově pozdávat až s příchodem Mk6. A Mk7 považuju za ještě zdařilejší evoluci. K eRku mám ovšem v tomhle ohledu velkou výhradu, tam je ta nenápadnost dotažena až do absolutna. Vem ho v bílý barvě a máš potíže ho nepřehlédnout v davu R-linem vybavených běžných Golfů. Což mi u auta za mega moc nevoní. A k tomu přijde kombík. Jakkoliv se to někomu může zdát jako hledání rozdílů mikroskopem >😒] , GTI až takový sleeper není. A podle zatímních zkušeností nějakou tu pozornost vzbudit dokáže.
Aneb ať napíšeš cokoliv, je to špatně. 😄
Dobře, tedy zdvihnu tu rukavici a chopím se varianty "trapák". Mně se Golf začal vzhledově pozdávat až s příchodem Mk6. A Mk7 považuju za ještě zdařilejší evoluci. K eRku mám ovšem v tomhle ohledu velkou výhradu, tam je ta nenápadnost dotažena až do absolutna. Vem ho v bílý barvě a máš potíže ho nepřehlédnout v davu R-linem vybavených běžných Golfů. Což mi u auta za mega moc nevoní. A k tomu přijde kombík. Jakkoliv se to někomu může zdát jako hledání rozdílů mikroskopem >😒] , GTI až takový sleeper není. A podle zatímních zkušeností nějakou tu pozornost vzbudit dokáže.
Samozřejmě jsem nečekal, že mi napíšeš, že jsem to trefil.
Základní G5 se nelíbil mnoha lidem.... to nic nedokazuje.
Základní G5 se nelíbil mnoha lidem.... to nic nedokazuje.
To si piš že branit svou mysl a oči budu. Ono je dost i těch kterym se pravě 7 generace moc nellibi což jsem třeba u G6 v takove miře neregistroval. Jinak jak se mi G5 nelibila tak verze GTI naopak pěkna podivana.
To je věc úhlu pohledu. Až ti předvedu rychle se vzdalující zadek (mimochodem s Učkem - to jen k včerejší debatě o blbcích z Ústeckého kraje >😁 ) na kladenských okreskách, možná se ti bude líbit o něco víc. 😉
I sebelepší kuchařka nemusí vypadat jako miss world :-! >😒] >😒]
Na Kladenských okrskách mi s Účkem možná tak ukážeš rozbitou nápravu, nebo proražený kolo >😒], měl bys mě radši nechat jet prvního, abys věděl kde se vyhnout 😁
Na Kladenských okrskách mi s Účkem možná tak ukážeš rozbitou nápravu, nebo proražený kolo >😒], měl bys mě radši nechat jet prvního, abys věděl kde se vyhnout 😁
>😁 Neboj, už jsem to vyzkoušel a ten svůj směr na Velvary už znám jak vlastní boty. Ale jinde tě jako safety car beru. 😉
Tak jo, ale pak pojedeš maximalně tak na spotřebu >😒] >😒]
Ale klidně někdy doraž, ukážu ti pěkné okrsky kolem Berounky... tam se dá užít... i na kole >😒] >😒]
Ale klidně někdy doraž, ukážu ti pěkné okrsky kolem Berounky... tam se dá užít... i na kole >😒] >😒]
Na kole ? No tak to tam vem spíš Ronaulta, ten rád vozí cyklisty na kapotě nebo je lechtá zrcátkama. Určitě ho to pobaví. >😁
PS: Zatím žádná odpověď na tu naši záležitost. Budu to muset urgovat. Jinak z toho bude fiasko. 😉
PS: Zatím žádná odpověď na tu naši záležitost. Budu to muset urgovat. Jinak z toho bude fiasko. 😉
Covenant
Je zajímavé jak se pocit různí, Ondřejovi přijde víc sportovnější motor R-ka, od druhého člověka co jezdil obě mám zase informaci, že Cupra je taková divočejší i díky nižší váze a chybějícímu 4x4 😄 a v režimu Cupra by měl být motor naopak žíznivější u Leona než v G7R.
Zde je zajímavé video na slovakiaringu RCZ-R vs Cupra vs G7R
[odkaz]
Zde je zajímavé video na slovakiaringu RCZ-R vs Cupra vs G7R
[odkaz]
Sova
Během testu jste potkali 2x Golfa R? A kde to jezdíte, že je to tak běžné?
Taky by mě zajímalo co znamená, že se Subaru WRX STI daří skvěle? Protože prodejema určitě ne.
Mám takovej pocit, že si z nás trošku děláte srandu 😄
Taky by mě zajímalo co znamená, že se Subaru WRX STI daří skvěle? Protože prodejema určitě ne.
Mám takovej pocit, že si z nás trošku děláte srandu 😄
Červený v Praze, černý v okolí Brna 😄
Nemám informace, že by WRX STI nějak prodejně strádalo, ale třeba máte lepší info. 😄
Nemám informace, že by WRX STI nějak prodejně strádalo, ale třeba máte lepší info. 😄
Výrok u Subaru byl podobné úrovně jako ten o sterilním A 45 AMG. 😄 , který mimochodem není o moc dražší než Rko, přitom nabízí nepoměrně více.
Jesně, proto eRko vyhrává! jednu srovnávačku za druhou (EVO, TG, Speed...), zatímco A45AMG končí naopak pravidelně někde na chvostu.
A dražší je Ačko jednoznačně, navíc stačí dorovnat výbavy a je vymalováno.
A dražší je Ačko jednoznačně, navíc stačí dorovnat výbavy a je vymalováno.
Furt dokola, cherokee jako zastance MB A AMG, white label a jeho testy podporena adorace golfu R a vysledkem stejne bude petrolhead mirici do showroomu BMW pro stridme nakonfigurovanou M135i, bez 😁rive a s manualem. :-!
Vsechny ty auta maji bezesporu neco do sebe, ale RWD, manual a 6 valcu nabidne jen jeden, a zvlast ve svetle informaci ze jde o posledni kompaktni bmw s RWD je potreba nakupovat, dokud jsou.
[odkaz]
Vsechny ty auta maji bezesporu neco do sebe, ale RWD, manual a 6 valcu nabidne jen jeden, a zvlast ve svetle informaci ze jde o posledni kompaktni bmw s RWD je potreba nakupovat, dokud jsou.
[odkaz]
Proti M135i bez 😁rive nemám nic (naopak), ale A45AMG považuji (za jeho cenu) za "nesmysl". 😉
Možná se tomu budeš divit, ale aktuálně se dost zajímám o příchod M2.
Pokud dá někdo přednost M135i(rwd) před GR/S3 má proto neodiskutovatelné argumenty, u A45AMG nikoli. Ostatně to M135i/M235i je ve srovnávačkách také mnohem úspěšnější, než A45AMG.
Možná se tomu budeš divit, ale aktuálně se dost zajímám o příchod M2.
Pokud dá někdo přednost M135i(rwd) před GR/S3 má proto neodiskutovatelné argumenty, u A45AMG nikoli. Ostatně to M135i/M235i je ve srovnávačkách také mnohem úspěšnější, než A45AMG.
Tak to mi A 45 AMG smysl dává. Designově, emocema, zvukem, koněma - 6letým servisním paketem atd. Jen jsem potřeboval něco praktičtějšího. Jako dailly car s emočním bonusem mi vyšlo nejlépe GLA 45 AMG.
Papírovým výkonem a servisním paketem dejme tomu, ovšem emocemi (rychlé, ale sterilní) a zvukem ani omylem, to jsou naopak jeho slabiny i proti GR, o M135i nemluvě.
AMG má pořádný poctivý laděný výfuk, nikoli uměle upravovaný a generovaný zvuk 😉 jako Golf. Ale pokud ti šidítka nevadí... 😉
Pokud někomu přijde Golf R více o emocích než AMG, tak je zvláštní 😄 . To nemá smysl pak diskutovat. Doporučuju vyzkoušet.
Tak to někdy sám zkus, když už to doporučuješ. Jel jsem jak v A45AMG, tak v Golfu R, a to jak s manuálem, tak s dsg. Že je A45AMG rychlé, ale "sterilní", se zdaleka nedočteš jen tady.
Já jsem si to vyzkoušel než jsem koupil, ale ne A, ale GLA. Mimochodem toto sterilní auto zajelo okruh skoro stejně jako 911... takže je s tím třeba nejdříve umět.
[odkaz]
[odkaz]
Porsche udává oficiální časy snad jen pro Severní smyčku a tam má poslední generace Carrery S čas myslím 7😁7 (čas základní verze, pokud vím, nepublikovali). Jaký je oficiální čas A45?
Jasné, crossover jazdí skoro ako 911. Ešteže to "skoro" je také vágne. 😉
A proč by si to v AutoBildu a pak i AutoTipu vymýšleli? Nevím, co je to za trať, oni tam berou auta pravidelně. Na rovinkách to GLA 45 bude určitě rychlejší než základní Carrera.
Pokud vyjdeme z technických údajů (nechce se mi teď hledat, jestli to někdo měřil), tak GLA 45 nedá základní Carreru s PDK (ať je to samočinná proti samočinné převodovce) ani na stovku. Byť má pohon všech kol.
Sterilita se ale přece s efektivitou vůbec nevylučuje. A45 AMG zanechala citovou pustinu u všech mých oblíbených novinářů, tak na tom už něco musí být >😁
[odkaz]
Já sem v tom jel. I CLA. A dokáže to hodně pobavit. Vynikající trakce, zrychlení zaboří do sedadla a ohromí zvuk ve sportovním módu - meziplyny, bublá, střílí... na 4válec klobouk dolů. Podobné emoce se 4válcovým motorem u Imprezy (s Evem jsem nikdy nejel).
Já sem v tom jel. I CLA. A dokáže to hodně pobavit. Vynikající trakce, zrychlení zaboří do sedadla a ohromí zvuk ve sportovním módu - meziplyny, bublá, střílí... na 4válec klobouk dolů. Podobné emoce se 4válcovým motorem u Imprezy (s Evem jsem nikdy nejel).
U BMW bych si jen musel nafackovat, kdybych si nepřiplatil za M235i. 😄 Nemohu si pomoci, kupé je kupé.
No, kupé, 2er vypadá přesně jako to, co bych nazval dvoudvéřový sedan...
Podobně, jako dvoudveřový sedan vypadalo tradičně i 3er coupé, zřejmě odkaz skutečného dvoudveřového sedanu u první M3 vůbec (E30), stejně jako před tím dvoudveřový sedan E21, nebo úplně původní 114/02. Až minulé 3er kupé (E92) začalo výrazněji pokládat zadní sklo, o současné 4er nemluvě.
Ano, s tím souhlasím. Můžeš si tam klidně dát dvoudveřový sedan. Oboje mám radši než hatchbacky. Za relativně malé kupé/ dvoudveřový sedan si BMW zaslouží chválu.
Souhlas, i když u M135i chválím možnost 3dv. verze. Prostě jen jeden pár dveří je u sportovně zaměřeného auta této velikosti to pravé ořechové... 😉
Nojo holt golfR je nejlepší auto na světě protože ve srovnáváčkách (EVO,TG,Speed) vede.
Ale ne, samozřejmě že auto co vítězí ve srovnávačkách Evo, TG a Speed nebude nic moc... to jsou zaplacené koncernové plátky, které odjakživa protěžují VW na úkor Fordu a dalších super značek.
no jo , nenaděláš nic , já se furt divím všem co kupují jiná auta než VW , přitom uplně všude ty auta od VW vyhrávají ... kde je chyba??
Chyba bude v lidech kteří za každou cenu nepotřebují kup roku , 10 in 1 , kterým je úplně fuk , že golfR je komfortní než MRS , že má menší spotřebu než WRX STI ,že na každým rohu nebije do očí jako A45AMG a že je dokonce levnější. Jsou to divní lidé kteří při výběru sportovního auta nesepisují tabulky pro a proti a neřídí se podle názorů světových časopisů. Někdo jim říká fandové sportovních aut kteří nepochopitelně u sportovních aut preferují jízdní vlastnosti před velikostí kufru . Jsou to ti plakáti co mají ty WRX STI protože chtějí jen vypadat dost dobře na silnicích a v hospodách se chlubit "jo já mám doma esteíčko" . Nebo vlastní MRS jen kvůli tomu že na ringu tohle auto je under 8 .
Všichni tihle fandové sportovních aut pořád vyhazují peníze za ty šmejdy který golf R ve světových magazínech drtí .
Chyba bude v lidech kteří za každou cenu nepotřebují kup roku , 10 in 1 , kterým je úplně fuk , že golfR je komfortní než MRS , že má menší spotřebu než WRX STI ,že na každým rohu nebije do očí jako A45AMG a že je dokonce levnější. Jsou to divní lidé kteří při výběru sportovního auta nesepisují tabulky pro a proti a neřídí se podle názorů světových časopisů. Někdo jim říká fandové sportovních aut kteří nepochopitelně u sportovních aut preferují jízdní vlastnosti před velikostí kufru . Jsou to ti plakáti co mají ty WRX STI protože chtějí jen vypadat dost dobře na silnicích a v hospodách se chlubit "jo já mám doma esteíčko" . Nebo vlastní MRS jen kvůli tomu že na ringu tohle auto je under 8 .
Všichni tihle fandové sportovních aut pořád vyhazují peníze za ty šmejdy který golf R ve světových magazínech drtí .
Skuteční fandové opravdu sportovních aut nesledují srovnávačky kompaktních hh.
Nebo, podle tebe, by snad měli?
Nebo, podle tebe, by snad měli?
proč ne , každý fanda HH nepotřebuje super ultra deluxe universál cár. Jsou lidi kteří chtějí HH protože se jim sportovní hatchback prostě libí víc pro jejich sportovní charakter , vzhled a cenu . Nebo myslíš že třeba STI nebo EVO si kupovali především proto ,že je to praktický sedan v kterým odvezou rodinu na dovolenou ??
STi/EVO nejsou úplně typickými zástupci kompaktních hh, a to nejen pro svou typickou karoserii sedan. HH obecně nemají líbivější sportovní charakter, než skutečná sportovní auta, jejich devizou je hlavně cena a praktičtější/univerzálnější karoserie ve srovnání s ryze sportovními vozy.
Proč by nutně musela být někde chyba? Pokud je výsledkem testu to, že je Golf R v komplexu nejlepší auto z testovaných HH, tak to přece neznamená, že někdo nedá přednost něčemu jinému - třeba proto, že to něco jiné je ostřejší. Ostřejší neznamená ani lepší, ani horší... to už tu dneska zkouším napsat asi podesáté.
Pokud něco vyhrálo všechny ty testy, tak je to jistě špičkové auto. Jen třeba ne v tom co tě zajímá. Můžeš klidně tvrdit, že SM protěžuje Škodu, ale nařknout z toho tři renomované časopisy už zní trošku křečovitě.
Pokud něco vyhrálo všechny ty testy, tak je to jistě špičkové auto. Jen třeba ne v tom co tě zajímá. Můžeš klidně tvrdit, že SM protěžuje Škodu, ale nařknout z toho tři renomované časopisy už zní trošku křečovitě.
Já ty srovnávačky hh! nepsal, takže pokud se s tím nemůžeš smířit, žádej vysvětlení u zmíněných redakcí..., asi má VW aktuálně nejlepší chlebíčky, které už zdaleka nechutnají dobře jen v Německu. 😉
Jistě, Volkswagen nemá nic lepšího na práci než uplácet německé, britské, holandské, japonské i americké novináře (neboť Ti všichni v různé míře staví VW Golf na vrchol kategorie kompaktní hot-hatch). A vedení světa mají spíše ilumináti nebo zednáři? Abych věděl, jestli si koupit VW nebo Lexus..
no jak fungují testy všichni víme , existují parametry podle kterých se auta hodnotí a srovnávají ale v životě se taky neřídíš podle nějakých předem daných parametrů a hodnot. Vezmi si jeden den někam na okruh WRX STI , golfR , MRS , EVO , ... a na konci dne řekni že ten golf byl nejlepší... sice tam můžeš argumentovat pohodlím v každodenním životě , velikostí kufru a nebo spotřebou , ale na tom okruhu to nikoho zajímat nebude protože tam budeš poražený , tam kde si chlapy měří pindíky tam golf bude ten s tím nejmenších a nejnudnějším pindíkem , a jestli tě bude při odjezdu hřát pocit že do kauflandu se mi stejně jede nejhezčeji a že ve speedu ten golfR stejně vyhrál budiž ....
Jestli si někdo potřebuje kompenzovat velikost pindíka nákupem vozu, kompaktní hh na to typicky rozhodně vhodný není. Stejně tak není tahle kategorie primárně o honění času na ringu. V průměru tráví většina hh na ringu pouhý zlomek svého "života", přičemž spousta z nich se tam nepodívá ani jednou.
Přesně jak píšeš ,to je jedno z těch nepsaných kritérií kterým se ve většině magazínů řídí. A pak se podíváš nahoru a tam srovnávají GolfR s STI a už hudrují jak si asi povede vedle novýho FRS. Nevím proč je srovnávat když výsledek je už předem jasný . Tipuju že Fordu se nepodaří postavit tak krásně praktický HH jako je golfR a tipuju že to ani nechtějí. Že přece jen víc se zaměří na zábavu před praktičností.
Na jednu stranu se tu GR porovnává a hodnotí jako sportovní auto ale jakmile v té sportovní disciplíně dostane naplácáno všichni se shodnou že vlastně stejně to auto na okruh v mnoha případech nikdy nepojede a že v běžným provozu je jednička. Ono totiž i většina těch s golfem srovnávaných aut jezdí víc v provoze než na trati a stejně je ti majitelé upřednostnili před VW pro tebe z nepochopitelného a nelogického důvodu . Zábava před praktičností .
Na jednu stranu se tu GR porovnává a hodnotí jako sportovní auto ale jakmile v té sportovní disciplíně dostane naplácáno všichni se shodnou že vlastně stejně to auto na okruh v mnoha případech nikdy nepojede a že v běžným provozu je jednička. Ono totiž i většina těch s golfem srovnávaných aut jezdí víc v provoze než na trati a stejně je ti majitelé upřednostnili před VW pro tebe z nepochopitelného a nelogického důvodu . Zábava před praktičností .
Kdes přišel na to, že by zrovna pro mě bylo upřednostnění zábavy před praktičností nepochopitelným/nelogickým důvodem? Stejně tak nevidím důvod, proč by si všichni měli kupovat pouze (celkové) vítěze srovnávaček, myslím obecně. Píšeš tu za mně něco, co jsem nikde nenapsal. Měl by sis ty srovnávačky nejdřív přečíst, pak bys v tom neměl tak "jasno".
Oni v těch redakcích (EVO, TG, SPEED...) moc dobře ví, jaký čas umí MRSC na NS, stejně tak ví, jaká je zábava jej řídit, přesto vyhrál GR a podle tebe určitě jen proto, jak je praktický a přitom nezábavwný. Jenže ono to tak není, podobná koncernovwá klišé prostě zdaleka vždy neplatí. Chce to svést s G7R, nebo si aspoň podrobněji přečíst zmiňované srovnávačky.
P.S. Srovnávací test hh by celkově mělo vyhrát jak dostatečně "praktické", tak i dostatečně zábavné auto, pokud v jedné z těchto dvou (do značné míry definujících a zároveň protichůdných) "disciplín" výrazněji zaostává, ztrácí na celkové prvenství šanci. Všechny tři redakce překvapil G7R především svou zábavností, s jeho tradičně silnou praktičností se naopak docela počítalo, viz předchozí G6R.
Oni v těch redakcích (EVO, TG, SPEED...) moc dobře ví, jaký čas umí MRSC na NS, stejně tak ví, jaká je zábava jej řídit, přesto vyhrál GR a podle tebe určitě jen proto, jak je praktický a přitom nezábavwný. Jenže ono to tak není, podobná koncernovwá klišé prostě zdaleka vždy neplatí. Chce to svést s G7R, nebo si aspoň podrobněji přečíst zmiňované srovnávačky.
P.S. Srovnávací test hh by celkově mělo vyhrát jak dostatečně "praktické", tak i dostatečně zábavné auto, pokud v jedné z těchto dvou (do značné míry definujících a zároveň protichůdných) "disciplín" výrazněji zaostává, ztrácí na celkové prvenství šanci. Všechny tři redakce překvapil G7R především svou zábavností, s jeho tradičně silnou praktičností se naopak docela počítalo, viz předchozí G6R.
no nenapsal jsi to ale takový pocit z tebe mám , když jsi nahoře psal o tom kde všude GR vyhrává srovnávačky a jak si tam vede A45AMG. Testy občas čtu ale víc mě baví sledovat video srovnávačky tam se toho prostě dozvím víc než když si tu čtu o tom jak by všichni majitelé STI měli přesednout do GR... A když vezmu ty video srovnávačky tak v nich GR nijak neperli a žádná velká revoluce se nekoná . Příklad video Autozurnálu které tu někdo dával. GR vs Cupra vs RCZ a GR prohrál . Ale kdyby se jednalo o normální test třeba naložit pračku a odvést ji 50km domů co nejrychlejí a nejpohodlněji tak GR jednoznačně vyhraje.
[odkaz]
[odkaz]
"...když si tu čtu o tom jak by všichni majitelé STI měli přesednout do GR..."
Můžeš prozradit, kdes to četl?
V těch srovnávacích testech hh žádné STI nebylo, takže v tomto ohledu jsi mimo.
Pokud věříš víc nějakému amatérskému slovenskému Motoringu, než renomovaným redakcím, je to tvoje volba. RCZ-R není hh, stejně jako není hh třeba TTS/TTRS.
Můžeš prozradit, kdes to četl?
V těch srovnávacích testech hh žádné STI nebylo, takže v tomto ohledu jsi mimo.
Pokud věříš víc nějakému amatérskému slovenskému Motoringu, než renomovaným redakcím, je to tvoje volba. RCZ-R není hh, stejně jako není hh třeba TTS/TTRS.
cituji z tohoto článku text je v Závěru.
"Troufám si říci, že mnohým lidem, kteří každý den jezdí v Subaru WRX STI, by tohle auto pro daný účel ve výsledku vyhovovalo lépe, jenom nejsou ochotni jezdit nenápadným Volkswagenem."
"Troufám si říci, že mnohým lidem, kteří každý den jezdí v Subaru WRX STI, by tohle auto pro daný účel ve výsledku vyhovovalo lépe, jenom nejsou ochotni jezdit nenápadným Volkswagenem."
Mezi tvým "všichni majitelé STI" a jeho "mnohým lidem, kteří každý den jezdí v Subaru WRX STI", je rozdíl galaxie.
to nic nemění na tom že to byla hloupá narážka na STI a nesmyslné vyzdvihnutí golfu . Znám spoustu majitelů STI a ti fakt neřeší jestli je jejich auto o chlup nepohodlnější než nějaký golf nebo že se jim toho do kufru tolik nevejde a světe div se jezdí sním každý den do práce .
Tak hlavně se tě ta náražka na STI dotkla, což se tu nickům se značkovým avatarem občas stává... 😉
nedotkla se mě osobně spíš mě to pobavilo a pak trochu naštvalo .
Nojo jsem fanda a tu svoji budu bránit to je jasný a nestydím se za to >😒] Stejně jako fotbalový , hokejový , basketbalový , ... fandové nosí dresy svých oblibenců taky to hned neznamená že na ostatní týmy plivou nebo o nich mluví jen špatně 😉 Rivalita se koná jen když se sejdou na zápase(srovnávačce) a pak v hospodě jsou stejně všichni kamoši 😉
Nojo jsem fanda a tu svoji budu bránit to je jasný a nestydím se za to >😒] Stejně jako fotbalový , hokejový , basketbalový , ... fandové nosí dresy svých oblibenců taky to hned neznamená že na ostatní týmy plivou nebo o nich mluví jen špatně 😉 Rivalita se koná jen když se sejdou na zápase(srovnávačce) a pak v hospodě jsou stejně všichni kamoši 😉
V žádném případě to nebylo myšleno jako plivnutí na STI, Ondru znám osobně a tak povrchní ani omezený rozhodně není. Chybu tedy, v tomto případě, hledej na svém přijímači, nikoli na jeho vysílači. 😄
Subaru WRX STI se na většině trzích začalo prodávat až koncem roku, tak je logický, že prodeje starého nebyly bůhvíjaký. Letos budou prodeje mnohonásobně vyšší, těch 300 udělá jen ve Švýcarsku 😉
simply never
Pre koho je auto urcene? Pre kazdodenne jazdenie do práce? Tam isto vyhovuje takmer 12 litrova priemerna spotreba, bez rucnej brzdy, otravujuci start/stop v kazdej situacii a to za cenu vysoko cez milion. Ako chodim do práce, vidim ludi prevazne v autobusoch, malych alebo strednych autach (často dizle), tu sa ale dozviem, ze sa jedna z isteho pohladu o uplne bezne kazdodenne auto. Aha uz to vidim, tak predsa je to na každý den, však ak to napisu, musí to byt pravda, minimalne v pripade, ak sa clovek citi jako Walter Röhrl, ktory si (hmmm) dobre zajazdil hlavne na fiatkach... Len tak mimichodom, Walter Röhrl ziaden brazilsky gol ani golf nemá a nemá ani VW a nikdy na golfe nezavodil. Ale tu sa dozviem, ze ak si dam oblek (v tom sa ide dobre ak idete na limite, to je jasne ako facka) a ponahlam sa na rokovanie, je pre mna prinosom odbocit s dialnice, mesta na okresku, porusovat tam predpisy a spoteny a pokrceny (v tom obleku) prist na s tepom 220 na rokovanie. Nuy myslim si, ze redaktori na rokovani nikdy neboli, lebo co napisali je megablbost. Mame tu ale dalsie skvosty voci tomu sportovo (ba priam pretekarskemumu naciniu, co vtahuje do deja ako Waltera Röhrla jazdiaceho na fiatkach, postupne: nemá to velmi komunikativne riadenie, detaily o kolesach tento skoro supersport na kazdodenne pouzitie nemá. Este stále je to prakticke auto na každý den? No ano, ak jazdite na snehu, tam si to auto uziva. Zhrnme si medzi vysledok. Aby auto urobilo dojem, musite byt v obleku, jazdit min. 5000 otacok, byt na okresnej ceste, musí byt sneh a musit esa ponahlat na rokovanie. Tipujem, ze prvých 200 minusiek dostanem este pocas pisania mojho kritického prispevku na pseudoclanok redaktoriek. Ale vygradujeme to, da sa to, veda k redaktorky maju perlu: Pokial totoz mate radi auta, ktore dokazu menit svoju povahu, VW Gol R je najlepsi. Však vie * v meste, aj dovoli riskovat zivoty svoje aj inych na zasnezenej okreske na zlom povchu je na nerozoznanie od 1.4 TSI aj lepsi ako STI, M RS a Mitsu dokopy, doda doveru aj s nekomunikativnycm riadenim, citite sa ako Walter Röhrl, ktory tentopocit nikdy nemal a nakoniec auto je vlastne komfortne, iba dunia a bubnuju napravy. Na zaver ani nespominajme, ze sa třeba spravnymi slovami obut do pezotu, ved Gol R nelogicky radi svoj skorosupersport, a vie to aj taka nijaka znacka jako Peugeot. Najhorsi clanok, aky som kedy v zivote cital.
To byla pro Peugeot pochvala, dnes to neumí správně ani Porsche 911. 😄
Díky za názor, s pozdravem, Ondřej Chamilla
Díky za názor, s pozdravem, Ondřej Chamilla
Nehnevajte sa, vyznieva to celkom opacne. Pamatam si stare clanky v SM, kedy kulisu radenia chvalili iba u VW, ostatne bolo zle!!!! neskor dali clanok, kedy stary veteran do vrchu testoval na okruhu Octaviu cup (ak si dobre spominam, ten sa vyjadril, ze VW to ma zle a nasledne nastal obrat o 180 stupnov. Nikdy nemoze vediet vsetko, to je ok. Ja keby som chcel napisat clanok a neviem ako, idem sa pozriet ku konkurencii a nasledne hladam ohlasy na clanky. Nic samozrejme neopisujem, ale idem na to tak, ze si stanovim ciel, ktory sledujem celu dobu. Tento aspekt tu (a nielen v tomto teste absentuje vzdy - vid porovnavacka opel vs skoda, kedy nebolo cielom objektivne povedat vysledok, ale dat skodu na prve miesto), urcim si cielovu skupinu a kriteria!, ktore prisposobim voci tejto skupine (v tomto nebude jazdit 73 rocny pan ako rovnako stary Walter, ze jo?), spomeniem problemy (ale voci kriteriam urcenym pre tento typ auta), t.j. nemoze sa mi stat, ze budem ukazovat na buchajucu a klepajucu napravu, nakolko zaujemca o toto auto tento fakt nezaujima. Tu je jasny obraz, ze kriteria nepouzivate a to ziadne a idete cisto na subjektivne dojmy, vnimanie a emocie. Toto racionalne uvazujuci chlapi nerobia. Idem auto (akekolvek) rozobrat cez peniaze, ved to treba kupit a krmit. Ale opat voci kriteriam tejto skupiny, kedy je nepodstatne ci to bere 10 alebo 15 litrov. V clanku to vyzera, ze tych skoro 12 je moc, pritom je to normalna spotreba. Opat zle nacasovane aj vypichnute. Skoncim predpokladmi, alebo rizikami, nepisem vsak o tom, ako sa autom jazdi na limite. Ved je to ocividne, ze ste autom za milion na limite na zlej zasnezenej ceste nesli, jedna sa o predpoklady pre dobru prevadzku (naplne, gumy, benzin, zahriatie vozidla, ceny servisu a pod.). Pochopitelne pri teste takej citygo 44 kw, budu tie rizika celkom inde. Napisat clanok to je ako napisat projekt, to je ako vyriesit existujuci problem. Tu je ten problem kupit alebo nekupit. Kto je v tomto opostaveni, na zaklade tohto PR nekupi. Stojim si za nazorom, clanok je slaby.
Je mi líto, že článek není dle vašich představ. U sportovního modelu mi však přijde mnohem důležitější to, jak jezdí na limitu a celkově jaké jsou pocity při jízdě než výpis nákladů na provoz. Zájemce o podobný vůz jistě má představu co takové auto nárokuje a i kdyby ne, to co ho zajímá si může snadno najít u prodejce. Suchý výpis faktů se k tomuto vozu vážně nehodí.
Pěkný den, Ondřej Chamilla
Pěkný den, Ondřej Chamilla
Pan redaktor, jazdili ste na tomto aute cez milion na limite na zasnezenej a naviac zlej klukatej okreske? Vsak to clanok priamo hovori, ze ano a toto je limit! Relly jazdci, a to su teda ine esa, pri tomto style maju kopec nehod (aj vaznych), vy nikdy. Preto neverim, ze mate osobne priame skusenosti s tu popisovanou jazdou na limite, ktora vtahuje do deja. Nikdy ziaden dokaz o jazde na limite. Nikdy. Z druhej strany: naklady na prevadku su dolezite pre kazdeho, o zaujemcu o sportove auto o to viac! Vsak kupit sportove auto je jedna vec, prevadzkovat ho je to, co oddeluje tych co by chceli a tych co ho maju. Tu predsa nejde o cenu benzinu. Ak si niekto kupi auto, ktorym bude jazdit na limite, velmi skoro bude riesit (kludne do pol roka) servis za 150 tis. KCZ a viac. Nakoniec, kto tu hovori o suchych faktoch? Ja hovorim, ze tento clanok nema ciel, nie ze je suchy alebo postrada nieco, co je suche. Stretol som kopec nadsencov (v salone), ktori presne vedeli co chcu, napr. spotrovy podvozok, ak im bolo povedane, ze s nim je auto nizsie o 1.5 cm, povedali, ze to je malo, ostali prekvapeni, cakali lizatko. Alebo chceli samosvor, lebo poculi, ze to je nutne, ak tam nebol, auto bolo zle. NIkto im nikdy nepovie, ako casto menit olej do prevodovky, co su semislicky a pod. To, ze sa Vam rozbali siriky strom informacii ak uvidite GOLF R, to neznamena, ze to je u kazdeho. Posledna tema predajcovia: Oni su skoleni povedat co treba a co netreba a unisoto vsetci predajcovia napr. mazdy chvalia mazdu a nic ine, skodovkari chvalia skodu a nic ine, audinisti chvalia audi, vlastne chyby bagatelizuju a prednosti nadvihuju. NA to ste tu vy novinari, aby ste hladali (co je skryte), badali co nie je (hrubo) napisane, co nie je (nahlas) povedane, co nie je (okom) viditelne, co nie je (oficialne) odmerane.
Ano, jezdil - takové auto se má přece otestovat tam kam patří a Golf R patří právě na klikatou okresku. Na rozdíl od rally jezdců já nejedu na čas - najdu si přehledný úsek a tam auto na limitu vyzkouším za co nejbezpečnějších podmínek.
Servis za 150.000 Kč u auta v záruce snad nikdo řešit nebude, zbylé servisní náklady (brzdy, pneumatiky, oleje atd.) vám prodejce řekne bez jakékoliv náklonnosti ke značce. Mým úkolem je čtenáři přiblížit vlastnosti vozu a říci svůj názor, což se zejména u těchto sportovních verzí hodí.
s pozdravem, Ondřej Chamilla
Servis za 150.000 Kč u auta v záruce snad nikdo řešit nebude, zbylé servisní náklady (brzdy, pneumatiky, oleje atd.) vám prodejce řekne bez jakékoliv náklonnosti ke značce. Mým úkolem je čtenáři přiblížit vlastnosti vozu a říci svůj názor, což se zejména u těchto sportovních verzí hodí.
s pozdravem, Ondřej Chamilla
Preco nie je nikdy ziaden dokaz o tom jazdeni na limitu? Raz si tu (davno) pamatam video, kde to bolo "na limitu", ctenari sa do toho opreli (v zmysle ze toto nie je limit ani nahodou ańi zdaleka) a odvtedy ten video dokaz chyba. Skusim uplne posledny pokus: Co test, to inak napisane, co test, to iny vysledok, zatial chapem. Kazdy redaktor ma vlastny styl pisania, inak koncipuje zavery, inak vypichuje klady/zapory. Nastastie su prec tie casy, kedy bolo (pre 20 rocneho redaktora) MPV nanic, lebo sa s nim nedali rezat zakruty...Kto je vas novinarsky vzor?
So sportovym (tovarenskym) autom (SUBARU a Honda), v ktorom som sedel ako spolujazdec som sa viezol 2x. Za volantom byvali pretekari. Nikdy uz s nimi do auta nesadnem (bal som sa a to moc), a to tvrdili, ze to este nebol limit. Mozno tu je ten problem, pre nich bol limit posunuty tak o 50 až 100 km inde ako u mna (podla clenitosti trate). Teda ak je vas limit ako u mna (to ma byt vtip a hadam ste sa usmiali), chapem vase limity aj bez dokazoveho video materialu.
So sportovym (tovarenskym) autom (SUBARU a Honda), v ktorom som sedel ako spolujazdec som sa viezol 2x. Za volantom byvali pretekari. Nikdy uz s nimi do auta nesadnem (bal som sa a to moc), a to tvrdili, ze to este nebol limit. Mozno tu je ten problem, pre nich bol limit posunuty tak o 50 až 100 km inde ako u mna (podla clenitosti trate). Teda ak je vas limit ako u mna (to ma byt vtip a hadam ste sa usmiali), chapem vase limity aj bez dokazoveho video materialu.
Mmmm, můžu tě ubezpečit, že pokud Ondra píše o limitech, tak si je skutečně osahal... A podle toho co píšeš v druhém odstavci by si s ním v testovacím autě opravdu sedět nechtěl... 😄
Mě tato recenze auta přišla kompletně stejná jaká byla publikována v minulém roce na vašem webu. Víceméně stejný text, fotky ze stejného místa, jen auto má jinou barvu a nemá dcc podvozek. Nestálo by za to než kopírovat texty a používat stejná klišé vzít auto na zajímavější místa než je Strahov? (Proč vůbec všechny auta od VW fotíte na Strahově, to je nějaká nemoc u vás v redakci?)
Co třeba nějaké hory a 4motion v akci, nebo porovnání vlastností auta na okruhu, srovnávačka R vs Cupra, Amg45, m235i, wrx sti 2015 atd. Tam je takových možností jak auto otestovat podruhé a zajímavě.
Co třeba nějaké hory a 4motion v akci, nebo porovnání vlastností auta na okruhu, srovnávačka R vs Cupra, Amg45, m235i, wrx sti 2015 atd. Tam je takových možností jak auto otestovat podruhé a zajímavě.
Když řeknu, že jedno auto musí zvládnout všechno, tak to přece neznamená, že musí zvládnout všechno najednou.
Jednou pojedu na jednání do Německa, cestou zpátky složím oblek a projedu se po Ringu, pak vyrazím s kamarády na Ještěd >😒] , pak se půjdu jen tak projet... a Golf R to zvládne všechno.
Jednou pojedu na jednání do Německa, cestou zpátky složím oblek a projedu se po Ringu, pak vyrazím s kamarády na Ještěd >😒] , pak se půjdu jen tak projet... a Golf R to zvládne všechno.
Rozmumies pisanemu textu? Vsak ja ani slovom nanapadam Golf, kazdy univerzal je tu lepsi, tu horsi, mne sa nepaci ta seminarka z cestiny, co je tu oznacene ako test.
No vidíš a ja som si z testu odniesol pomerne dosť informácií a prišiel mi celkom vyvážený a objektívny. Skôr som mal problém porozumieť Tvojmu myšlienkovému výronu a odniesť si z neho čokoľvek okrem kritiky za každú cenu. 😉
Kritika, ktorá neponuka riešenie je ohovaranim, ak vidíš, tak isto si zazrel, že riešenie uvadzam. Uved dokazy, kde sa mýlím, aha to nevies, zato vies sproste kecat o tebe blizkej teme - vyronoch. Slepi diskuteri slepých vodcov. Chcel si hovorit o dokazoch, kedy som nieco nespravne napísal.
Asi nemá zmysel diskutovať s človekom, ktorý si prekrúti vety z testu, aby z nich spravil "argument", proti ktorému bude vzápätí bojovať a ktorý ide vyvracať (tzv. omyl ignorantio elenchi). Pretože to, čo Ty v príspevku uvádzaš, že v teste bolo, tam v skutočnosti nebolo. Viď napr. "Aby auto urobilo dojem, musite byt v obleku, jazdit min. 5000 otacok, byt na okresnej ceste, musí byt sneh a musit esa ponahlat na rokovanie." Skrátka ťažko diskutovať s niekým, kto robí základné argumentačné chyby.
Jak kterému, tomu tvému mudrování po pravdě úplně nerozumím. Připomíná mi to jednu kapitolu v učebnici z antikvariátu, která byla předchozím majitelem označena "Mnoho slov, obsah unikl (nevznikl?)"
Proto jsem se soustředil na ty fragmenty co jsem pochopil - komu je to auto určené a jestli má smysl jezdit v obleku na jednání na limitu po zasněžené okresce.
Proto jsem se soustředil na ty fragmenty co jsem pochopil - komu je to auto určené a jestli má smysl jezdit v obleku na jednání na limitu po zasněžené okresce.
Nie si jediný, kto tomuto výlevu moc neporozumel. A možno, že tam ani niet moc čomu porozumieť. 😉 Napr. cit.: "Však vie * v meste, aj dovoli riskovat zivoty svoje aj inych na zasnezenej okreske na zlom povchu je na nerozoznanie od 1.4 TSI aj lepsi ako STI, M RS a Mitsu dokopy, doda doveru aj s nekomunikativnycm riadenim, citite sa ako Walter Röhrl, ktory tentopocit nikdy nemal a nakoniec auto je vlastne komfortne, iba dunia a bubnuju napravy." 😲 8-s
Napr. cit.: Vsak vie * (nahnevat v meste napr. pre ten start stop, 12 litrova spotreba - toto je jedna strana auta ktore je plne pradoxov, rozumej s autom sa da jazdit po meste - no ale ako?, ked nie je na mesto urcene?!), aj dovoli riskovat zivoty svoje aj inych na zasnezenej ceste - znamena, ze je to takmer WRC auto. Ukazujem tu na tu (neobjektivnu) ospevovanu dvojtvarnost auta, ktore je v meste nanic a na limite s nim autori ani nikto z vas jazdit nebude. Dalje pisem o tom, ze je (chova sa) na jednej strane ako 1.4 TSI (pisu to) a na druhej strane ukaze zadok autam ako STi a kolektiv. Opat tu ukazujem, ako sa autori (nezmyselne) pohrali so slovickami, len aby vyslo, ze auto je najlepsie na svete, nech sa deje co sa deje, hoc aj koniec sveta. Ak doda auto (co sa tvari podla redaktorov ako takmer superpost za ferove peniaze - bezny clovek na toto ferove auto zaraba tak +- 50 rokov) doveru s nekomunikativnym riadenim (hadam, ze im to vadilo pri tom ich limite) tak sa jedna opat o manupulaciu s mienkou naroda. Vam to nevadi, to je jasne, vy si kludne chovajte v zahradke sliepky s hlavami krokodila, ja tu hovorim, ze autori su super neobjektivny. Podme dalej, ako mozu autori vediet ako sa citil pan Röhrl ked nevedia ani ako sa citi ich kolega vo vedlajsej miestnosti? Ale naviac, on to auto nikdy neriadil a RZ si uzival so vsetkym moznym ako golfom. Kazdy WRC jazdec sa citi bud plny obav, strachu, alebo ma vygumovanu hlavu v momente rychlostnej skusky, on si to nejazdi pre adrenalin, on sa tym zivy a musi byt 100% sustredeny a na nejake debilne pocity nema cas. O tom komforte - co je komfortne na aute s buchajucimi a bubnujucimi napravami? Ze teda niet comu rozumiet? Nuz pre teba nie, ak si hltac clankov, skus rozmyslat. Ja som dal mnozstvo argumentov pre co je tento clanok slaby, ty a tebe podobny prazdne slova (niet comu rozumiet, vyron, mudrovanie, mnoho slov - malo obsahu). Sebareflexia stale nic?
Promiň, pořád totéž... spousta slov, ale vyzobat z nich nějaký rozumný argument je nadlidský úkol.
Vezměme si třeba R ve městě. S DCC na menších kolech je R pohodlnější než kterýkoli z konkurentů. Není přehnaně hlučné. Je snadno ovladatelné. Má nadstandardní komfortní výbavu. V čem je problém? Nějaké zvuky od podvozku jsou drobnost, které ty se zoufale chytáš.
Že si někdo "připadá skoro jako Walter Röhrl" je evidentně metafora, to neznamená, že je autor psycholog a strávil dlouhá léta zkoumáním duševního rozpoložení závodních jezdců, nevím proč z toho děláš takovou kovbojku.
Vezměme si třeba R ve městě. S DCC na menších kolech je R pohodlnější než kterýkoli z konkurentů. Není přehnaně hlučné. Je snadno ovladatelné. Má nadstandardní komfortní výbavu. V čem je problém? Nějaké zvuky od podvozku jsou drobnost, které ty se zoufale chytáš.
Že si někdo "připadá skoro jako Walter Röhrl" je evidentně metafora, to neznamená, že je autor psycholog a strávil dlouhá léta zkoumáním duševního rozpoložení závodních jezdců, nevím proč z toho děláš takovou kovbojku.
Ten clanok je plny metafor, ak to chces takto zobrat. Co je nepochopitelne na tom, ak nesuhlasim s tym, ze auto s 12 litrovou spotrebou a otravnym start stopom (autori sa sami stazovali) nie je do mesta. Co je nepochopitelne na tom, ak nesuhlasim s tym, ze nikto nejazdi ako Walter Röhrl? Co je nepochopitelne na tom, ked poviem, ze niekto ponahlajuci sa na rokovanie v obleku nezvoli okresku (s cielom sa vyjasit pred rokovanim) ale musi prist kludny a nepokrceny? Co je nepochopitelne na tom, ked poviem, ze je sklamanim, ked 300 konove auto jazdi v urcitom rezime ako 1.4 TSI, ktore ma pri 2000 otazkach 50 koni? Co je nepochopitelne na tom, ked nesuhlasim s tym, takmer superport ma nekomukativne riadenie? Co je nepochopitelen na tom, ked neverim "jazde na limite" autorom? Co je ten limit? Co je nepochopitelne na tom, ked vycitam autorom, ze nepisu aj "B" a teda co auto naozaj stoji, kedze si ho kupuje niekto, kto chce jazdit na limite? Co je nepochopitelne na tom, ze nesuhlasim s tym, ze sa jedna o vyhodnu kupu (parafrazujem, viem, ze toto slovne spojenie nebolo napisane, ale z clanku to vyznieva) ak auto stoji 1.1 mil. CZK a to je vyhodne? Je jednoduche (ty si bol slusny a neadresujem tuto vetu tebe) povedat, ze sa so mnou neda argumentovat a je jednoduche ma odbit. Ale je tazke argumentovat a priznat nedostatky tak auta, ako aj clanku. Ze ste pred dvoma rokmi takto neargumentovali Vaverkovi, ked testoval M RS, ze je neobjektivny a hlada primarne chyby auta, vsak ano vw komunita? (posledna veta nepatrila tebe, opakujem, bol si skusny). Je tu vidno ako nikde, ze na vw, osobitne tento golf na sahat nesmie.
Dám si práci a vezmu postupně aspoň pár:
1) Nikdo nepsal, že jezdí jako Walter Röhrl. Jen že si tak "skoro připadá". Je to celé na téma "dvě tváře HH".
2) 2.0TSI má při 2000 otáček 106k... jde spíš o pocity při uvolněné jízdě. Pokud šlápneš na plyn, tak to pojede, o to nemusíš mít strach.
3) Golf R prostě není supersport, ani takmer supersport, ani nemá být supersport. Má to být auto na každý den. A tam je nekomunikativní řízení ok, protože nekomunikativní řízení znamená více komfortu na dlouhých cestách. Tohle je prostě kompromis.
4) Kolik auto stojí je jasné, ne? Co konkrétně ti chybí? Cena gum?
5) Přiměřenost ceny je těžké hodnotit, když jiné srovnatelné stejně univerzální auto fakticky neexistuje. Je tu STI, to je ale úplně jinak zaměřené. Uvidíme, s čím přijde Ford.
Megane RS se tu pokud vím nikdy moc nekritizoval, obecně se bere jako etalon HH zaměřený na jízdu, který pak logicky není tak vhodný na univerzální použití (k čemuž se přidává třebas i to, že v rámci fl přišel pokud vím o možnost mít xenony).
1) Nikdo nepsal, že jezdí jako Walter Röhrl. Jen že si tak "skoro připadá". Je to celé na téma "dvě tváře HH".
2) 2.0TSI má při 2000 otáček 106k... jde spíš o pocity při uvolněné jízdě. Pokud šlápneš na plyn, tak to pojede, o to nemusíš mít strach.
3) Golf R prostě není supersport, ani takmer supersport, ani nemá být supersport. Má to být auto na každý den. A tam je nekomunikativní řízení ok, protože nekomunikativní řízení znamená více komfortu na dlouhých cestách. Tohle je prostě kompromis.
4) Kolik auto stojí je jasné, ne? Co konkrétně ti chybí? Cena gum?
5) Přiměřenost ceny je těžké hodnotit, když jiné srovnatelné stejně univerzální auto fakticky neexistuje. Je tu STI, to je ale úplně jinak zaměřené. Uvidíme, s čím přijde Ford.
Megane RS se tu pokud vím nikdy moc nekritizoval, obecně se bere jako etalon HH zaměřený na jízdu, který pak logicky není tak vhodný na univerzální použití (k čemuž se přidává třebas i to, že v rámci fl přišel pokud vím o možnost mít xenony).
Emel dnes 15:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vyborny clanok
Dám si práci a vezmu postupně aspoň pár:
1) Nikdo nepsal, že jezdí jako Walter Röhrl. Jen že si tak "skoro připadá". Je to celé na téma "dvě tváře HH".
Moja reakcia: Bolo to inak: Ve výsledku si za volantem připadáte pomalu jako Walter Röhrl na rychlostní zkoušce!!!
2) 2.0TSI má při 2000 otáček 106k...
Moja reakcia: ja som pisal o 1.4 TSI!!!
3) Golf R prostě není supersport, ani takmer supersport, ani nemá být supersport.
Moja reakcia: pisu ine: zrychlenie pod 5 sekund a to sa praveze casto priraduje uz k supersportom
Má to být auto na každý den. A tam je nekomunikativní řízení ok, protože nekomunikativní řízení znamená více komfortu na dlouhých cestách. Tohle je prostě kompromis.
4) Kolik auto stojí je jasné, ne? Co konkrétně ti chybí? Cena gum? Pisem, co mi chyba😒br />
Moja reakcia: celkove odhadovane naklady na servis, asi nebudu take iste ako u citigo 44 kw?
5) Přiměřenost ceny je těžké hodnotit, když jiné srovnatelné stejně univerzální auto fakticky neexistuje. Je tu STI, to je ale úplně jinak zaměřené. Uvidíme, s čím přijde Ford.
Megane RS se tu pokud vím nikdy moc nekritizoval, obecně se bere jako etalon HH zaměřený na jízdu, který pak logicky není tak vhodný na univerzální použití (k čemuž se přidává třebas i to, že v rámci fl přišel pokud vím o možnost mít xenony).
Moja reakcia: Vaverka pisal pisal ine ako hovoris (presnejsie uplne inak)😒br /> Priklady😒br />
když se na podvozek pořádně netlačí, tak ztrácí neochvějnou jistotu a zpětnou vazbu, a jízda s Méganem ztrácí svoje zábavné kouzlo.
alebo
Do perfektně univerzálního Golfu GTI mu něco chybí a do charismatické Astry OPC zrovna tak. Takže umístění pod aktuální špičkou je přesně to, co si posílený Mégane R.S. ve verzi Sport zaslouží.
alebo
•S příplatky relativně vysoká cena (pritom o 300 papierov nizsia ako golf, ale tu sa to poda inak, pod tym inak sa mysli v prospech golfu, ze ano, tu je cena ok)
alebo
do druhé utopené ovládání navigace a titěrná tlačítka na panelu klimatizace.
proste hladanie chyb za kazdu cenu na M RS, teda nie je to tak ako pises ani s tym meganom...
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: vyborny clanok
Dám si práci a vezmu postupně aspoň pár:
1) Nikdo nepsal, že jezdí jako Walter Röhrl. Jen že si tak "skoro připadá". Je to celé na téma "dvě tváře HH".
Moja reakcia: Bolo to inak: Ve výsledku si za volantem připadáte pomalu jako Walter Röhrl na rychlostní zkoušce!!!
2) 2.0TSI má při 2000 otáček 106k...
Moja reakcia: ja som pisal o 1.4 TSI!!!
3) Golf R prostě není supersport, ani takmer supersport, ani nemá být supersport.
Moja reakcia: pisu ine: zrychlenie pod 5 sekund a to sa praveze casto priraduje uz k supersportom
Má to být auto na každý den. A tam je nekomunikativní řízení ok, protože nekomunikativní řízení znamená více komfortu na dlouhých cestách. Tohle je prostě kompromis.
4) Kolik auto stojí je jasné, ne? Co konkrétně ti chybí? Cena gum? Pisem, co mi chyba😒br />
Moja reakcia: celkove odhadovane naklady na servis, asi nebudu take iste ako u citigo 44 kw?
5) Přiměřenost ceny je těžké hodnotit, když jiné srovnatelné stejně univerzální auto fakticky neexistuje. Je tu STI, to je ale úplně jinak zaměřené. Uvidíme, s čím přijde Ford.
Megane RS se tu pokud vím nikdy moc nekritizoval, obecně se bere jako etalon HH zaměřený na jízdu, který pak logicky není tak vhodný na univerzální použití (k čemuž se přidává třebas i to, že v rámci fl přišel pokud vím o možnost mít xenony).
Moja reakcia: Vaverka pisal pisal ine ako hovoris (presnejsie uplne inak)😒br /> Priklady😒br />
když se na podvozek pořádně netlačí, tak ztrácí neochvějnou jistotu a zpětnou vazbu, a jízda s Méganem ztrácí svoje zábavné kouzlo.
alebo
Do perfektně univerzálního Golfu GTI mu něco chybí a do charismatické Astry OPC zrovna tak. Takže umístění pod aktuální špičkou je přesně to, co si posílený Mégane R.S. ve verzi Sport zaslouží.
alebo
•S příplatky relativně vysoká cena (pritom o 300 papierov nizsia ako golf, ale tu sa to poda inak, pod tym inak sa mysli v prospech golfu, ze ano, tu je cena ok)
alebo
do druhé utopené ovládání navigace a titěrná tlačítka na panelu klimatizace.
proste hladanie chyb za kazdu cenu na M RS, teda nie je to tak ako pises ani s tym meganom...
1) Vždyť píšeš přesně to co já - ne že jezdí jako Rohrl, ale že si tak připadá.
2) Golf R má 2.0TSI a ten má 106k. 1.4TSI byl jen příklad, který jsi vzal moc doslovně.
3) Tohle je zásadní omyl, který už se tu řešil mockrát. Silné/rychlé auto a sportovní auto jsou dvě různé věci. Zrychlení pod 5 může mít i limuzína.
4) Nemyslím, že cílem testu je odhadovat ceny servisu, paliva nebo gum - cenu gum si najdeš sám a kolik jich potřebuješ musíš vědět taky sám. Pokud to není očividné, tak ano - provoz Golfu R je dražší než provoz CitiGo...
5) Megane RS - Samozřejmě je chyba, pokud auto za 800 nemůže mít xenony nebo se blbě ovládá klimatizace (názor autora)... záleží na úhlu pohledu, jak moc to vadí... osobně bych přimhouřil oko. Cenu MRS nemůžeš srovnávat s Golfem R, který je silnější a 4x4, konkurentem pro MRS je spíš GTIP a ten je levnější.
2) Golf R má 2.0TSI a ten má 106k. 1.4TSI byl jen příklad, který jsi vzal moc doslovně.
3) Tohle je zásadní omyl, který už se tu řešil mockrát. Silné/rychlé auto a sportovní auto jsou dvě různé věci. Zrychlení pod 5 může mít i limuzína.
4) Nemyslím, že cílem testu je odhadovat ceny servisu, paliva nebo gum - cenu gum si najdeš sám a kolik jich potřebuješ musíš vědět taky sám. Pokud to není očividné, tak ano - provoz Golfu R je dražší než provoz CitiGo...
5) Megane RS - Samozřejmě je chyba, pokud auto za 800 nemůže mít xenony nebo se blbě ovládá klimatizace (názor autora)... záleží na úhlu pohledu, jak moc to vadí... osobně bych přimhouřil oko. Cenu MRS nemůžeš srovnávat s Golfem R, který je silnější a 4x4, konkurentem pro MRS je spíš GTIP a ten je levnější.
Nepiseme rovnake. Wiki píše nasledovne o supersportoch: Vo všeobecnej rovine sa uvádza: „musí byť veľmi rýchly, s odpovedajúcim športovým riadením, ďalej píše ze neexistuje jednotná definicia a teda hardcore nadšenci si to prisposobuju podla vlastných neuznanych kriterii. takže žiadne zasadny omyl, ale subjektivnost hardcore e😜ertov. Slovenské testy tiez píšu o "rodinnom" supersporte a tu sa tiez píše o superostrom HH. Já som navyse pisal o takmersupersporte. Je zaujímavé, že ak redakcia dá vetu, ktorá má x vyznamov, je to metafora či priklad, ktorý netreba brat doslovne. To aj ty máš prácu, kedy pises, hovoris v metaforach a viaxvyznamovo? Ak sa napíše, že si člověk pripada ako profipilot, má to predsa za ciel evokovat potencialnu spolupatricnost s profiautom.
Audi S8 dává 0-100 za 4.1. Je to pro tebe supersport?
O superostrém HH se tu nepíše.
Podívej se někdy na Top Gear... taky bereš doslova všechno co řeknou? Některé věty prostě vyžadují, aby čtenář uměl trošku číst mezi řádky a nezačal hned řešit, jaké pocity měl ve skutečnosti Walter. Možná je to pro tebe v cizím jazyce složité...
O superostrém HH se tu nepíše.
Podívej se někdy na Top Gear... taky bereš doslova všechno co řeknou? Některé věty prostě vyžadují, aby čtenář uměl trošku číst mezi řádky a nezačal hned řešit, jaké pocity měl ve skutečnosti Walter. Možná je to pro tebe v cizím jazyce složité...
Ty neodpovedas, ak protiotazkami, resp. ak dám argumenty pre moje tvrdenia, hned spochybnujes. Skratime ro teda, tento golf je etalon, ktorý je napriek 12 litrom a zlemu stsrtstopu vhodný do mesta, je komfortny aj s buchajucimi napravami, zrychluje ako niektore supersporty ale nie je to supersport, má nekomukativne riadenie ale vie aj s ním vtiahnut do deja staby tam bol profijazdec na speciale, vie zatiahnut brutálně, ako V8 hoci je dole je ako 1.4 TSI. Článok bol objektivny, prehladny, nakoniec ako vzdy keď treba vychvalovat koncern. Práci cest sudruhovia, máte pravdu vzdy a vsade.
Bereš si toho moc najednou a pak se v tom topíš, cituješ věci z testu, které tam nejsou a tak. Pojďme se zaměřit na jednu věc - co je to vlastně to (super)sportovní auto?
Já ti svou definici sportovního auta napsal už kdysi na začátku diskuse. Je to auto, které zprostředkovává řidiči informace o dění pod koly a pod kapotou, klade na něj nároky, zapojuje ho do dění, nechává ho řídit. A zároveň ho nutí řídit, obtěžuje ho vjemy o dění pod koly a pod kapotou.
Hothatche jsou ze své podstaty kompromisem. Jejich základem je běžné auto, jehož cílem je bez stresu a v pohodě přepravit z A do B. Jako ostřejší varianta se HH pokouší přidat trošku té sportovnosti, pokud možno bez toho, že by trpěla použitelnost. To ale úplně nejde, protože ty požadavky jdou přímo proti sobě, viz konec předchozího odstavce.
Golf, ať už GTI nebo R, se vždy považoval za toho, kdo se drží víc té každodenní použitelnosti... naopak Megane RS byl vždy brán jako ten opačný extrém... pokud chceš, tak více sportovní auto. To není chyba ani jednoho z nich, to je prostě filosofie toho kterého auta.
Já ti svou definici sportovního auta napsal už kdysi na začátku diskuse. Je to auto, které zprostředkovává řidiči informace o dění pod koly a pod kapotou, klade na něj nároky, zapojuje ho do dění, nechává ho řídit. A zároveň ho nutí řídit, obtěžuje ho vjemy o dění pod koly a pod kapotou.
Hothatche jsou ze své podstaty kompromisem. Jejich základem je běžné auto, jehož cílem je bez stresu a v pohodě přepravit z A do B. Jako ostřejší varianta se HH pokouší přidat trošku té sportovnosti, pokud možno bez toho, že by trpěla použitelnost. To ale úplně nejde, protože ty požadavky jdou přímo proti sobě, viz konec předchozího odstavce.
Golf, ať už GTI nebo R, se vždy považoval za toho, kdo se drží víc té každodenní použitelnosti... naopak Megane RS byl vždy brán jako ten opačný extrém... pokud chceš, tak více sportovní auto. To není chyba ani jednoho z nich, to je prostě filosofie toho kterého auta.
Ja som nic necitoval, ja som parafrázoval a prioritne som usvedcoval redakciu, že je nezmyslom ak píše co píše a navrch bez dokazov. Argumenty som hladal a vyhladaval na inych forach, na roznych zdrojoch, vsetko ste zmietli, lebo to bolo proti modle. Kazdopadne ti dakujem za trpezlivost, snahu a férové jednanie (uprimne).
Pokud testerovi nevěříš, pak je asi zbytečné po něm chtít důkazy, radši čti někoho jiného, to podle mě jiné řešení nemá. Já mám tenhle problém s panem Jandou... a jakkoli mě to celkem mrzí, beru jeho testy jako doplňkovou informaci s velkou rezervou.
Mým cílem nebylo smést tvoje argumenty, spíš nabídnout alternativní úhel pohledu - nikoli Golf R jako špatný supersport, ale Golf R jako univerzální auto, takový superkompromis ("super" proto, že s cenou 1M+ dokáže VW ty kompromisní stránky slušně potlačit).
Mým cílem nebylo smést tvoje argumenty, spíš nabídnout alternativní úhel pohledu - nikoli Golf R jako špatný supersport, ale Golf R jako univerzální auto, takový superkompromis ("super" proto, že s cenou 1M+ dokáže VW ty kompromisní stránky slušně potlačit).
Ten zbytek se mi ani nechce řešit, ale 5 vteřin dnes pokoří kde co. Dnes umíme opravdu rychlá auta. I dvou a půl tunová sériová almara to zvládne. Nehledě na to, jak se ti může zdát takové auto nesmyslné.
Kubis001
Aby ve sportovní verzi R a nastaveném sportovním režimu nešel automaticky vypnout Start Stop systém je docela trapas.
Člověk dojede kalupem s podřazováním na křížovatku a tam mu to chcípne... 😄
Bohužel koncern prostě jede v hodně věcech podle natavené šablony "standard Golf" a pak vnikají takové kaziče zábavy pravého sportovního auta jako je chybějící ručka, nevypinatelné ESP (GTI), a stály Start stop. Detaily, ale zamrzí..
Člověk dojede kalupem s podřazováním na křížovatku a tam mu to chcípne... 😄
Bohužel koncern prostě jede v hodně věcech podle natavené šablony "standard Golf" a pak vnikají takové kaziče zábavy pravého sportovního auta jako je chybějící ručka, nevypinatelné ESP (GTI), a stály Start stop. Detaily, ale zamrzí..
Súhlas. Ad druhá veta: stávalo sa mi to tiež, až som si vypracoval taký podmienený reflex, že pred dojazdom ku križovatke automaticky siaham na tlačidlo start/stop, a to dokonca aj v aute, v ktorom S/S nemám. >😒]
Že bychom se složili na ten kabel, kterým se dá S/S přes diagnostiku vypnout 😄 ?
Veru, možno by sa to hodilo. Najviac ma to vytočilo vtedy, keď mal auto v rukách dinar, popreháňal ho a vystúpil, samozrejme vraj nechal naštartované, nech sa motor dochladí a ja som neskôr zistil, že síce nechal naštartované, ale nevypol S/S a teda motor sa vypol sám (rozpálený na 110°C). 8-s
Ten motor by snad měl mít elektrickou vodní i olejovou pumpu, ale jistý si nejsem. Pokud ne, tak je to pěkně hloupý systém (jsou i lépe udělané S/S).
No taky jsem o tom Emel uvažoval 😉 ,,,vyjde něco kolem 30 Euro + poštovné
Za tu cenu bych si ho koupil sám... jenže to je čínská kopie s čínskou nelegální kopií SW. Origo kabel stojí spíš 300€ než 30€. Ono se toho dá udělat víc... namátkou třeba aktivovat zavírání víka kufru přes dálku, aktivovat denní svícení i se zadními světly...
Ale houby Čínská kopie, je to z Německa kufatec mrkni 😉
[odkaz] tohle to umÍ jen start/stop to co popisuješ ty, je už kabel na diagnostiku k SW
😉
[odkaz] tohle to umÍ jen start/stop to co popisuješ ty, je už kabel na diagnostiku k SW
😉
Jo, todle jsem nemyslel, já myslel kabel + SW k nastavení řídící jednotky.
Jo tak...no to zapnutí zadních světel zkusím domluvit přímo ve značce (start/stop záleží jak kde), no zbytek mi snad udělá známý v Bosh servisu, zatím jsem koukal jen zběžně po WV fórech co všechno jde zapnout...např pokud to někdo nemá, tak i couvací senzory zobrazované na display radia.
Já bych byl pro. Vypnutí S/S nějak vyřešit musím. A pokud tím jdou udělat i jiný zajímavý věci...i kdyby se nikdo další nepřidal, tak to máš za půlku ceny. 😉
Zkusíme vymyslet nějakou variantu. Původně jsem si říkal, že bych měl ten kabel rád doma... ale teď si říkám, že nutně ne, hrát si s citlivostí dešťového senzoru asi nepotřebuju. Vypnout SS, aktivovat zavírání pátých dveří na dálku z interiéru a ovladače, ideálně u toho vypnout to přiblblý pípání, denní svícení se zadními světly... možná vyzkoušet HillHolder.
Při nejhorším zkusíme variantu českých dovolenkářů - koupit, použít, ve lhůtě 14 dnů vrátit 😉 (pro jistotu: pokus o vtip)
Při nejhorším zkusíme variantu českých dovolenkářů - koupit, použít, ve lhůtě 14 dnů vrátit 😉 (pro jistotu: pokus o vtip)
Já už mám taky vybudovaný reflex. Kdysi jsem zapínal při startu automaticky světla, teď mám světla automatická, ale musím při startu vypínat start/stop. 8-s Už jsem se na to v Renaultu ptal, jestli to nejde deaktivovat trvale, ale prý nejde. 8-s Buďte rádi, že to jde přes ten kabel.
Máš to dobré, že ten skok mezi auty nemáš tak velký. Já se už několikrát u příjezdu k vrátnici snažil sundat elektricky okýnko spolujezdce na Favoritu >😁
Máš to dobré, že ten skok mezi auty nemáš tak velký. Já se už několikrát u příjezdu k vrátnici snažil sundat elektricky okýnko spolujezdce na Favoritu >😁
3_diamanty
chybajuca rucna brzda, nevypinatelne esp ... a podobne.... na 300 konovom aute tieto veci docela zamrzia..... to je ako keby ste si kupili luxusne auto ale bez klimy a bez kozenych sedaciek ... aspon raz mohol vw spravit vynimku a rozmyslat viac hlavou ako riadit sa vopred nelogicky nastavenou sablonou o ktorej pise kolega vyssie...
este by ma zaujimalo ci auto ma v serii usb vstup ( lebo cely zbytok sveta to uz davno povazuje za samozrejmost ) ... alebo si treba opat kupovat nejaky kablik ako redukciu... a podobne pytomosti ake zazijete snad len u vw ..... vw je totiz e😜ert na to ako z trivialnych a beznych veci ( ktore inde mate v serii ) urobit doslova zazracnu a nedostupnu vec o ktoru musite prosit na kolenach .....
este by ma zaujimalo ci auto ma v serii usb vstup ( lebo cely zbytok sveta to uz davno povazuje za samozrejmost ) ... alebo si treba opat kupovat nejaky kablik ako redukciu... a podobne pytomosti ake zazijete snad len u vw ..... vw je totiz e😜ert na to ako z trivialnych a beznych veci ( ktore inde mate v serii ) urobit doslova zazracnu a nedostupnu vec o ktoru musite prosit na kolenach .....
Zkus si přečíst ten test, než začneš pouštět moudra rozumbrado a pak se omluv za nevypínatelný ESP...jo a piluj gramatiku 😉
Ronault.
Vážená redakce, mohli byste testy Ondřeje Chamilly označit již na hlavní stránce, že jej psal on? Žádný jeho test bych nerad zmeškal a tenhle jsem přečetl s nebývalým zaujetím! :yes😒br />
Ondro, klobouk dolů, test lepší než auto a že Golf R je parádní stroj :yes: :yes: :yes:
Ondro, klobouk dolů, test lepší než auto a že Golf R je parádní stroj :yes: :yes: :yes:
Souhlasím, tento test by měl být zdejším měřítkem pro ostatní testy ohledně rozsahu informací o jízdě s testovaným vozem. Kdyby tu všechno mělo úroveň jako text tohoto testu, byl by to velký skok pro celkovou kvalitu tohoto webu.
Tobě se nelíbí úroveň převzatých testů Fabie? Já jsem z nich úplně nadšenej...předpokládám, že jsi udělal cancel s novým Allroadem a zařadil jsi se do fronty na fabku 1,0 nebo třeba 1,4TDI >😒]
Ironiku... >😒] Co takhle předvést mi svůj novej "exhaust sound" a výměnou si vyzkoušet grif s vypínáním S/S a zapínáním S režimu jedním pohybem ? 😉
Akorát čekám na potvrzení cesty na západ a beru samosebou "singera" >😒] . Dám vědět včas, včera jsem ho předváděl Dinarovi a nenapadlo mě ho poprosit o nahrání zvukový stopy 😉 .
Na GTI Long Waiting Edition se těším >😁
Na GTI Long Waiting Edition se těším >😁
Allroady přece budeme měnit oba dva, samo hned jak vyjde nová Fabia Scout! 😄
sshskript
A že já jsem tehdy nestihl koupit toho G IV V5, Nešel skoro sehnat, v áčkách měli jeden kus a ten byl ještě ten den pryč. Holt ostrej golf je ostrej golf..
milda12
V minulosti jsem vlastnil nové EVO, vlastnil jsem i dvě STI a ... auta to byla skvělá. Po nákupu potřebovala sice řadu úprav, aby fungovaly, tedy hlavně o otázce podvozku a brzd, ale byla výborná. Jenže v době, kdy neexistovala adekvátní konkurence. Dnes je zde v různé podobě. Ano, Golf R, AMG45, RS3 nejsou auta, který by byla civilní verzi závodního základu, na to oni nehrají. Pak nastávají války o to, jak je to nebo ono skvělé a že dát Golf R na RZ na šotolinu, tak skončí a STI to zvláne. Ne, i to STI by mělo velké problémy s mechanickou odolností, byť asi bude fungovat lépe a déle.
Ale ruku na srdce - kolik z těch majitelů STI a EVO někdy sjelo z asfaltu. Znám majitelů těchto vozů hodně, ale mimo asfalt s nimi zamířilo možná procento. Ostatní to auto využívali vyloženě na asfaltu + jako běžné auto v různé formě. A v tomto okamžiku nastává to, že to STI a dříve i EVO dost ztrácí význam. Ano, jsou to auta syrovější a pokud je člověk opravdu špičkový jezdec, tak s nimi užije více zábavy a mají v sobě další obrovský potenciál. Ale k tomu rozdílů je velmi pracné a náročné se dostat.
Jenže v těch "konkurentech" je nakonec řidič stejně rychlý a často výrazně rychlejší. Možná nepřinesou tolik informací do volantu, ale zábavy je za nimi také ohromné množství, jen je ta zábava uhlazenější a lze ji dosáhnout snadněji. Projet v nich zatáčku bokem a řízeným smykem je snadnější a lehčí, než u STI, ale umí to také. Na okruzích fungují minimálně stejně dobře a zároveň v civilní jízdě fungují lépe.
V dnešní době, kdy ta konkurence existuje pro STI a dříve pro EVO prostě tyto dvě ikony dost ztrácí ze svého významu pro mnoho řidičů, protože dříve alternativy pro podobný vůz nebyly a tak musel zákazník vzít buď je, nebo nic. Dnes může mít auto lepších jízdních výkonů v běžném životě a i zábavě. Nebo může stále zvolit STI, které má v sobě jiný potenciál, který ovšem reálně využije opravdu jen zlomek majitelů.
Takže buďme rádi za to, že je tu ta možnost volby, že si může vybrat v podstatě každý a nejsme odkázani na dvě auta na trhu, resp. dnes již jen jedno. Pokud bych volil dnes auto tohoto typu a mé využití, tak bych asi u STI již neskončil. Byť je zase pravda, že to STI je dnes daleko více běžně použitelné, než kdykoli v minulosti.
Ale ruku na srdce - kolik z těch majitelů STI a EVO někdy sjelo z asfaltu. Znám majitelů těchto vozů hodně, ale mimo asfalt s nimi zamířilo možná procento. Ostatní to auto využívali vyloženě na asfaltu + jako běžné auto v různé formě. A v tomto okamžiku nastává to, že to STI a dříve i EVO dost ztrácí význam. Ano, jsou to auta syrovější a pokud je člověk opravdu špičkový jezdec, tak s nimi užije více zábavy a mají v sobě další obrovský potenciál. Ale k tomu rozdílů je velmi pracné a náročné se dostat.
Jenže v těch "konkurentech" je nakonec řidič stejně rychlý a často výrazně rychlejší. Možná nepřinesou tolik informací do volantu, ale zábavy je za nimi také ohromné množství, jen je ta zábava uhlazenější a lze ji dosáhnout snadněji. Projet v nich zatáčku bokem a řízeným smykem je snadnější a lehčí, než u STI, ale umí to také. Na okruzích fungují minimálně stejně dobře a zároveň v civilní jízdě fungují lépe.
V dnešní době, kdy ta konkurence existuje pro STI a dříve pro EVO prostě tyto dvě ikony dost ztrácí ze svého významu pro mnoho řidičů, protože dříve alternativy pro podobný vůz nebyly a tak musel zákazník vzít buď je, nebo nic. Dnes může mít auto lepších jízdních výkonů v běžném životě a i zábavě. Nebo může stále zvolit STI, které má v sobě jiný potenciál, který ovšem reálně využije opravdu jen zlomek majitelů.
Takže buďme rádi za to, že je tu ta možnost volby, že si může vybrat v podstatě každý a nejsme odkázani na dvě auta na trhu, resp. dnes již jen jedno. Pokud bych volil dnes auto tohoto typu a mé využití, tak bych asi u STI již neskončil. Byť je zase pravda, že to STI je dnes daleko více běžně použitelné, než kdykoli v minulosti.
Milda12 je borec, vystihl to :yes:
Včera jsem prodal GT-R. Už jsem ho totiž skoro nepoužíval a jeden kupec mě uháněl už od podzimu 😄
Proč jsem ho prodal? Protože mé druhé auto mě stačí. Taky mě dost baví. Ano, poskok Golf R MTM vytlačil (s nadsázkou) svého kámoše z garáže.
GT-R je úplně nejrychlejší auto v běžném reálném provozu a bylo pecka ho mít, Ale Golf 7 R umí vše běžné skvěle a 360PS skoro stačí >😁
Takhle dobrý Golf je.
Přiznám se, že tu byla myšlenka na Audi RS6, ale nevím, k čemu. Golf umí vše tak dobře, že možná odolám nebo počkám.
A ta nenápadnost, ta je boží.
Nevím, o jakém jiném HH bych tohle napsal...
Pozn.: tohle píši po 4 a půl měsíci a 9tis km, nejedná se o žádné poblouznění.
Včera jsem prodal GT-R. Už jsem ho totiž skoro nepoužíval a jeden kupec mě uháněl už od podzimu 😄
Proč jsem ho prodal? Protože mé druhé auto mě stačí. Taky mě dost baví. Ano, poskok Golf R MTM vytlačil (s nadsázkou) svého kámoše z garáže.
GT-R je úplně nejrychlejší auto v běžném reálném provozu a bylo pecka ho mít, Ale Golf 7 R umí vše běžné skvěle a 360PS skoro stačí >😁
Takhle dobrý Golf je.
Přiznám se, že tu byla myšlenka na Audi RS6, ale nevím, k čemu. Golf umí vše tak dobře, že možná odolám nebo počkám.
A ta nenápadnost, ta je boží.
Nevím, o jakém jiném HH bych tohle napsal...
Pozn.: tohle píši po 4 a půl měsíci a 9tis km, nejedná se o žádné poblouznění.
Petr80
4x více peněz dávat za "stejné" auto může dát opravdu jen vytříbený fanatik VW s egem o rozměrech kufrového prostoru nové Fabie Combi.
Tak pánové, pusťte se do toho, já si zatím zajdu uvařit kafíčko >😁
Zapnutí po sešlápnutí brzdy imho není špatné řešení, protože po brzdě většinou šlapeš až když se něco po...
b) šťastný že ti tam výrobce nacpal všechny elektronické systémy protoože by jsi se jinak díky svým schopnostem zabil
Ale pokud jezdíš pouze profesionálně (jako taxikář), je to pochopitelně něco jiného...
Zkus říct někomu, kdo chce jet rychle/na čas, proč brzdí těsně před zatáčkou a zeptej se ho jestli není slepý a neměl by jít na přezkoušení zdravotního stavu k lékaři. Ale počítej s tím, že těm tam pak pošle místo sebe. 😉
A pak už myslím si platí, že to je docela rozumné řešení a že v rozhozeném autě šlapeš na brzdu fakt až při potřebě korekce/odvrácení průšvihu.
Takže vyjma rozhození přes brzdy tě to vlastně až tak neomezuje..
Automobilky se sice snaží o přepínání těch dvou režimů na tlačítko, ale funguje to jen částečně.
Nie Rko som bohužiaľ nešoféroval. Ale ak bude príležitosť tak ho určite vyskúšam.
Když chci auto vtahující do děje, koupím si Nissan 370Z, za cenu blízkou milionu už nemám důvod dělat kompromis typu HH... ne že by se mi 370Z trefovalo úplně do vkusu, ale šestiválcová zadokolka je šestiválcová zadokolka. Možná bych vyzkoušel i nějaké malé BMW.
Skandální je především to, že zatímco u Rychlých Golfů už si může zákazník 10 let vybrat mezi manuálem a dvojspojkou, tak u kompaktních hh mainstreamové konkurence to stále nikde není možné, což je logicky jedním z důvodů, proč prodeje vypadají tak, jak vypadají. Např. u GGTI preferuje dsg 70% majitelů i přes jeho ne zrovna malou cenu.