Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
iudex
Tak musím zobrať späť svoje výhrady k motorovej obmene 1er, našťastie moje domnienky, že doterajšie motorizácie 114i, 116i a 118i (všetko 1,6 R4) budú všetky nahradené trojvalcom 1,5, boli nesprávne. 116i je už síce R3, ale našťastie 118i a 120i zostali R4 (paradoxne 2er AT má vo verzii 218i trojvalec).
Hlavně bych ten tříválec rád projel...beztak jich bude polovina jezdit v M-Paketu 😉
Taky jsem zvědav, několikrát jsem už slyšel, že zvukově je ten tříhrnek lepší než R4 jak 1,6 tak 2,0. Otázka, jestli to nebude zas nějaký reprákový bastl, každopádně zkusíme. 😉
už aj ty brutus?
Já si rád zkusím cokoliv, a obecně moc nerozumím tomu, proč bych měl být rád za čtyřválec oproti tříválci. Ani jedno není šestiválec, a čtyřválce obecně "nemají" zvuk, třeba se jim ten tříválec zvukově povedl, nevím, nehodnotím moje zásada... Jardu s Bertoňákem znáš, ne. 😄 😉
ok, len mi oči vyliezli, keď sa tu takéto nicky nevedia dočkať vyskúšania trojvalca a zvuku, to je všetko, nie som trojvalcový hejter.
Presto je v tom oznacovani trochu chaos, mohli by motory oznacovat vzdy stejne 14i, 16i, 20d...
12Eagle
Pekná zmena, myslím, že krok dopredu. Na môj vkus ale už mohli obliny na c-stĺpiku pripodobniť k vyšším radám.
A nie je v článku chyba?
Vedle standardního pohonu všech kol, který je v tomto segmentu unikátem, je v nabídce také „čtyřkolka“ 😁rive.
- namiesto "všech kol" nemalo byť "zadních kol"? I když 1-er má být predohrabka.
;-\ ;-\
A nie je v článku chyba?
Vedle standardního pohonu všech kol, který je v tomto segmentu unikátem, je v nabídce také „čtyřkolka“ 😁rive.
- namiesto "všech kol" nemalo byť "zadních kol"? I když 1-er má být predohrabka.
;-\ ;-\
fOE
Predpokladam ze i 25d uz je B47 (nebo se pletu a jde jen o lehce poladenejsi N47?) a pokud ano tak ciste symbolickych +5kw navic teda nepotesilo. Cekal jsem, ze se BMW trochu rozsoupne. Ikdyz, cekal, spis jsem v to doufal. ;-\
Elixir
Nie je to uplne spatne. Vlastne je to omnoho lepsie ako pred FL. Ale ked to clovek porovna so starou 1 ale s prednou castou z bmw 2 tak sa tento FL nechyta ani nahodou. Holt, ked chce clovek vymazlenu bmw 1 tak si ju musi spravit sam.
[odkaz]
[odkaz]
Preco to takto nemohlo vyzerat rovno, to asi ani srnka netusi. ;-\
[odkaz]
[odkaz]
Preco to takto nemohlo vyzerat rovno, to asi ani srnka netusi. ;-\
.StenLi.
Preco dali iba takuto slabu verziu a zachovali stare 1.6tky? Preco si to nechavaju na neskor? Vsak nepremiovy Ford ma 1.5ku s 30kW a 60Nm naviac.
To je prave ta premie vs. nepremie. Zatimco ostatni doluji 80kW z litru, nebo 1.2ky, tak bavorak ma porad 1.5. To same u dvoulitru, krery musi mit u mainstreamu alespon 150kW, zatimco tady zacina u daleko lidstejsich hodnot.
Aha.. tak ako vysvetlis premiovy 2.0L R4 valec 360k od Mercedesu - co je premia a bije R6 valec 3.0 twinturbo od BMW?
To je jeden extremni priklad. Stejne tak bych mohl namitnout, ze se bavoracky sestivalec a petivalec od audi perou s mainstreamovymi dvoulitry.
Aky extremny priklad? Priami konkurenti BMW 1M a Mercedes AMG A45. Audi motory nie su premia.. to je VW.. Ktory mainstreamovy dvojliter konkuruje R6 Twinturbu od BMW prosimta??
Máš to nějaké pomotané, zatímco A45 AMG stačí k "prémiovosti" jen R4, tak RS3 k ní nepomůže ani R5? A ve kterých/kterém VW je R5 z RS3/TTRS/RSQ3, když to je podle tebe VW?
Běž se svézt s prémiovým A45 AMG a potom s mainstreamovým G7R, nebo si aspoň přečti nějakou přímou srovnávačku. Na A45 AMG je prémiová hlavně hvězda a cena, papírový výkon vypadá sice zajímavě, ale charakter R4 to rozhodně nevytrhne. Ve větších srovnávačkách hh (EVO, Speed, TG) dostává prémiové A45 AMG pořádně za uši, zatímco mainstreamový GR zpravidla celkově vítězí. Ale můžeš si na to stěžovat u jednotlivých redakcích, včetně německých AMuS, AZ...
Dle tvé logiky byl měl případný GR400 okamžitě nejprémiovější motorizaci (v rámci hh), protože papírový výkon je pro tebe (v tomto ohledu) rozhodující, jenže R4, nikdy nebude R6/R5, i kdyby měl třeba 500 koní.
Běž se svézt s prémiovým A45 AMG a potom s mainstreamovým G7R, nebo si aspoň přečti nějakou přímou srovnávačku. Na A45 AMG je prémiová hlavně hvězda a cena, papírový výkon vypadá sice zajímavě, ale charakter R4 to rozhodně nevytrhne. Ve větších srovnávačkách hh (EVO, Speed, TG) dostává prémiové A45 AMG pořádně za uši, zatímco mainstreamový GR zpravidla celkově vítězí. Ale můžeš si na to stěžovat u jednotlivých redakcích, včetně německých AMuS, AZ...
Dle tvé logiky byl měl případný GR400 okamžitě nejprémiovější motorizaci (v rámci hh), protože papírový výkon je pro tebe (v tomto ohledu) rozhodující, jenže R4, nikdy nebude R6/R5, i kdyby měl třeba 500 koní.
Ty si sa vobec niekedy viezol v A45 AMG a GolfeR ? Urcite nie.. inac by si pochopil premiu.. a asi si v auto portaloch uplne novy ked nevies ze v AMuS nemoze v ziadnej vyhravacke nic vyhrat nad VW lebo je to ich portal.
Viezol som sa v obi dvoch... a tobě to vřele doporučuji také, možná bys leccos pochopil a přestal "argumentovat" prémiovým klišé. Uvedl jsem především EVO, Speed a TG. AMuS/AZ pouze jako zástupce německých motoristických redakcí, které "logicky" MB "nesnáší", takže tvá argumentace pouze s AMuS je doslova zoufalá.
Radši mi konečně napiš ve kterém VW je to R5 z RS3, ať se konečně dozvím něco nového. Když už jsem v těch v auto portálech úplně nový, tak aspoň doufám, že mě starý mořský vlk tvého formátu obohatí o informace v tomto směru. Tak jen směle, sem s tím. 😉
P.S. Mimochodem i ten dvoulitr v Golfu R dostal Golf R od prémiového Audi S3, takže je to v podstatě stejně "prémiový" R4 jako R4 v A45AMG.
Radši mi konečně napiš ve kterém VW je to R5 z RS3, ať se konečně dozvím něco nového. Když už jsem v těch v auto portálech úplně nový, tak aspoň doufám, že mě starý mořský vlk tvého formátu obohatí o informace v tomto směru. Tak jen směle, sem s tím. 😉
P.S. Mimochodem i ten dvoulitr v Golfu R dostal Golf R od prémiového Audi S3, takže je to v podstatě stejně "prémiový" R4 jako R4 v A45AMG.
A čím "bije" R4 od MB R6 od BMW? Papírovým výkonem? A to má jako stačit?. Běž se s těmi motory svézt a velmi rychle uslyšíš kdo z koho. Navíc klasická koncepce 1er k tomu, kde si můžeš vybrat mezi RWD a AWD. 1er s podélným R6 je jednoznačně nejprémiovější koncepce/motorizace. S odstupem za ní je RS3 s R5 napříč a na chvostu zelenáč v podobě A45AMG s R4. Můžeš mávat (srovnatelným) papírovým výkonem A45 AMG, ale to je asi tak všechno co proti tomu zmůžeš.
Máš pravdu, že podladěná 1.5 je vždy lepší než vyhoněný litr. Ale tady se spíše jedná o racionální ekonomickou úvahu než o nějakou snahu nabídnout "velkoobjemový motor" (on tříválec i kdyby měl čtyři litry je pořád jenom tříválec). Prémie musí nabízet tyto slabé výkony kvůli řadě zemí, kde se od výkonu odvíjí pojištění nebo i daně. A proto aby nemuseli mít v nabídce padesát motorů, tak je pro ně jednodušší podladit nějaký motor s vyšším výkonem než vyvíjet třeba litrový motor kvůli jednomu výkonovému stupni. I prémie klidně nabízí vyhoněné malé objemy, viz stejné BMW a nejsilnější dvoulitrový diesel na trhu se 160kW a nebo právě tento 1,5 litr v i8 se 170kW.
Ale co sem pleties vyturbovane 1.0 litre, ani raz som sa nezmienil o mensom motore. Hovorim o rovnakom objeme 1.5. BMW chce vsetky motory zkladat z 0.5 l valcov tak ziadny "vyhoneny" jednoliter urcite nepostavi. Ale 80kW je zalostne malo, aj stare 1.2 TSI maju viac. Toto je predsa BMW a nemaju dovod robit nizke vykony kedze krajiny kvoli ktorym chce nieco obmefzovat, ako dolezita cina a spol. riesia iba objem, aj ford siel preto na 1.5. S tou logikou by som cakal nejake 3 vykonove varianty 1.5 ky.. ale od 100kW hore a ziadne problemaricke 1.6tky.
Reagoval jsem na XTada. Nutí tě někdo si tu variantu 80kW koupit? Je řada zemí, kde by bez malého výkonu mělo BMW mizivé prodeje, příklad třeba Dánsko, takže mají sakra dobrý důvod a takové nízké výkony vždy dělali a budou dělat, s tím nic nenaděláš. Prémie není o tom, zda základní motor má 70, 80 nebo 100kW, ale naopak o vrcholech, tedy o tom, zda špičková motorizace má 200, 250 nebo 300kW.
Predaje v Dansku nemaju absolutne nic spolocne s vykonom, nie je tam ziadna dan ktora sa viaze na vykon. Je tam pilotny Green projekt 180% dane na auta aby donutili ludi jazdit na bicykli. Ak niekto nema peniaze na auto+dan tak si kupi lacnejsie auto, ak ma na BMW desiatky tisic eur tak ho netrapi priplatok tisic eur za motor ktory sa nebude trapit s autom, urcite si nekupi najslabsiu verziu, predaje najslabsich verzii su minimalne vo vsetkych krajinach, dokonca aj na chudobnom Slovensku, pretoze motor je jedna z najlacnejsich poloziek "vybavy" BMW + zanedbatelna pri celkovej cene auta + vykonnejsie verzie maju nizsiu papierovu spotrebu.
Zanedbatelný rozdíl to může být právě před zdaněním z hlediska celkové nezdaněné ceny, ovšem tam se o to navyšuje nejen nezdaněná cena vozu, ale i základ pro výpočet 180% daně. Takže zatímco u nás se zaplatí jen samotný rozdíl za silnější motorizaci, tam je i tento rozdíl zdaněn 180ti procenty, takže po zdanění už ten rozdíl nebude (v absolutní rovině) zdaleka tak zanedbatelný, jako u nás. Jinými slovy, platit se ten rozdíl musí v peněžních jednotkách, nikoli v % (z celkové ceny).
Proto tam lidé dávají obvykle (primárně) přednost levnějším vozům, které mají logicky menší základ pro výpočet této "monstrózní" daně.
Proto tam lidé dávají obvykle (primárně) přednost levnějším vozům, které mají logicky menší základ pro výpočet této "monstrózní" daně.
Chtěl bych jen dodat, že tyto daně mají největší dopad na občany s průměrným a nižším příjmem a těm movitějším jsou u zádele. Je mi líto řadového Dána. Ti se pak musí v Praze regulárně ožírat, aby alespoň na chvíli zapomněli na dánský socialismus. ;-\
Dánové mají také odpovídající platy. Od té doby, kdy ji zavedli, jim výrazně vzrostly, co vím. Jen jsou auta relativně dražší než jiné zboží. Vtipné je, že na letadla měli dlouhou dobu nulové DPH. 😄
I před zdaněním. Příplatky za motor (můžou skrývat i nějakou výbavu) patří k těm nejdražším. Ano, v bohaté výbavě se může motor ztratit, ale nejde zrovna o drobné. A nevím, jak přišel na to, že mají výkonnější motory nižší normovanou spotřebu. Stát se to může, ale není to pravidlem. Tvrdit, že jsou prodeje 520d, což byl jakou dobu základ řady, minimální, je také dobrý vtip. Nemluvě o 730d, nebo 640d.
Souhlas.
Možná se omezoval na 114i vs. 116i (po faceliftu 116i vs. 118i, BMW posunulo značení). I tak je tvrzení, že se 14i bude s 1er trápit, přitažené za vlasy. Tím spíš vzhledem k malému rozdílu v objemu. Nebude to zrovna ideál na dálnice, ale ve městě bude stačit.
Netreba porovnavat premiu s nepremiou alebo riesit posuvanie znacenia, samo BMW dava do Mini a do BMW 2 ten isty 3 valec upraveny na 100kW ale jednotka 100kW rozmedzie pokryva stale starym 4 valcom.. cudne. Takze IBA v nadpise myslim nie len ako iba 80kW.. co je podla mna dost malo, to aj lahsi Leon potrebuje (druhy najslabsi benzin) 81kW aby sa s tym dalo obstojne jazdit.. ale aj IBA jeden 80kW 1.5T motor.. kedze je jednoduchsie a lacnejsie pouzivat tento novy pre siroke vykonove spektrum od 80 az po 170kW v i8. BMW teda vie porkyt cele spektrum s 3valcami a 6 valcami bez pouzitia jedineho benzinoveho 4 valca.. a to aj urcite planuje, ja sa len cudujem ze to nespravilo pri uvedeni.
Comprs
Tvl tohle Bmw je je úplně jiný level, normálně mám orgasmus při pohledu na jeho zadek, tak krásný zadek jsem ještě neviděl, tohle se hodně povedlo, netřeba šetřit superlativy, Bmw jede
Mě se zadek nelíbí, není místo na označení modelu, tak to šoupli doprostřed. Vypadá to divně.
Nějak mě ten FL nenadchl.
Nějak mě ten FL nenadchl.
Souhlas,zezadu to teď vypadá spíš jako kompaktní kombi. Mně se třeba i ten předek před fl líbil víc, než u první 1er, i když vím, že jsem v tomto ohledu spíš ve výrazné menšině.
Ale i tak mohli to označení vzadu dát níž a víc ke kraji. Nápisy vzadu jsou u BMW tradiční slabinou (jak zbytečně přehnanou velikostí, tak i podivně "zamrzlou" grafikou). Zvlášť u BMW platí, raději bez číselného označení konkrétní řady/motorizace (obvykle trojčíslí s i/d).
Ale i tak mohli to označení vzadu dát níž a víc ke kraji. Nápisy vzadu jsou u BMW tradiční slabinou (jak zbytečně přehnanou velikostí, tak i podivně "zamrzlou" grafikou). Zvlášť u BMW platí, raději bez číselného označení konkrétní řady/motorizace (obvykle trojčíslí s i/d).
SAMÁ DÍZLPOPELNICE [odkaz] A ZAS ŽÁDNÝ ELEKTROMOTÓR [odkaz] [odkaz] >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
😄
😄 😄
😄 😄 😄
😄 😄 😄 😄
😄 😄 😄 😄 😄
😄 😄 😄 😄 😄 :no:
Za me nejvetsi slabost toho LCI, proti predku nereknu ani popel, ale zadek jasne lepsi predFL, i na 2er (proc jen se neinspirovali tim)😒br />
[odkaz]
vs.
[odkaz]
Ta 2er ja krasne uhlazena tam kde ty z 1er vypadaji ze je nechali zapejkat dyl nez bylo v planu a trochu se roztekli. 😄
Rozhodne nejsou nova zadni svetla takova tragedie, jako stary predek.
Na druhou stranu jsem to napsal pod clanek pana Micku ktery onu diskusi pod FF prave v tom case moderoval, a ktery nakonec zanedlouho po mem komentu sepsal i toto.
A ja se ptam: nahoda?! To uz se nedovime... >😁 >😒]