Ojetiny
Přihlásit pro přidání komentáře
hedvin
Další zajímavá recenze ojetiny, jen tak dál :yes:
až na to, že se jedná částečně o neúplné informace, v případě LPG pak o desinformace.
Bylo by fajn do recenze asi napsat že BMW se neinspirovalo u range roveru jen děleným víkem zavazadelníku - původní X5 je z hlediska železa osekaný range, připravený o terénní schopnosti. Když už je tedy originál range uvedený ve srovnání. Úvahy o LPG mě rozesmály, stejně jako tvrzení o Cayenne první generace že benzinové motory jsou v podstatě dobrá spolehlivá volba.
Bylo by fajn do recenze asi napsat že BMW se neinspirovalo u range roveru jen děleným víkem zavazadelníku - původní X5 je z hlediska železa osekaný range, připravený o terénní schopnosti. Když už je tedy originál range uvedený ve srovnání. Úvahy o LPG mě rozesmály, stejně jako tvrzení o Cayenne první generace že benzinové motory jsou v podstatě dobrá spolehlivá volba.
hele není ti rozumět vo čem to pořádně meleš. Bud to to vysvetli porádne anebo kršdušnu 😄
Pánové redaktoři, kterej z váš sem píše pod tímto nickem? Takovej mix hlouposti, omezenosti a agresivity musí bejt hranej...samosebou za účelem zvýšení počtu příspěvků!
ono ja si už tiež začínam myslieť že toto tu píše niekto z nich pretože každý normálny redaktor by takémuto chu**i dal BAN...dokonca som aj pisal mail samozrejme bez reakcie..myslím že by mali dbať na to aby tu ludia boli spokojní očividne im to je ale jedno a práve to je dôvod prečo túto stránku už tolko nenavštevujem..
Ke každému auta se dají napsat stohy informací. Pochvala byla myšlena za styl recenze. Konečně je to lepší než ty PR bezpohlavní články.... X5 mi nic moc neříká protože na takový auto mít nebudu a když bych měl tak nebude na banány...
3_diamanty
uplne ine kafe ako tie sucasne prerastene obludy .... pred tymto prvym a zaroven aj poslednym peknym SUV od BMW som mal vzdy obrovsky respekt... paci sa mi elegancia a stihlost tohto BMW a jeho povodne geny ktore nezaprie ... ta maska s tymi svetlami to je pre konkurentov smrtelny face este aj dnes .... neskutocne to tejto X5 sekne :yes😒br />
boli to zlate roky ....
boli to zlate roky ....
A co bylo jako špatnýho na 2. a současné generaci ?? A pokud jde o obludy v této třídě, tak je to hlavně Q7; to je největší ohavnost a vrchol nevkusu......
mne sa tie nove prerastene SUV od bmw nepacia.... je to moj nazor... rovnako ako tebe sa nepaci spominane Q7... v tomto sa nechcem s nikym natahovat.... kazdemu sa paci nieco ine.... a tym to hasne....
v sucasnosti snad jedine X1 vyzera ako tak stihlo a da sa povedat ze celkom elegantne....a obzvlast to tvarovanie blatnikov s ciernymi decentnymi plastovymi lemami [odkaz] mi dost pripomina prave tu prvu legendarnu X5ku ...
v sucasnosti snad jedine X1 vyzera ako tak stihlo a da sa povedat ze celkom elegantne....a obzvlast to tvarovanie blatnikov s ciernymi decentnymi plastovymi lemami [odkaz] mi dost pripomina prave tu prvu legendarnu X5ku ...
největší ohavnost a vrchol nevkusu - mas ty v slipoch >😒]
Aktualna generacia Q7 ma zakladny tvar ( nafuknuty Avant ) takmer dokonaly !
To, ze je moc tazka sa vie, ze potrebuje novu techniku tiez. Ale prave vzhlad a priblizne rozmery su to, co sa ludom na Q7 pacilo a paci - a prave na zaklade reakcii zakaznikov sa ani buduca nevyda cestou dizajnovej revolucie ale skor evolucie [odkaz] , ako vidis places zbytocne >😒]
Riadna dieta, nove motory, nova technika, plus ocakavany vzhlad = zaruceny uspech :yes:
Aktualna generacia Q7 ma zakladny tvar ( nafuknuty Avant ) takmer dokonaly !
To, ze je moc tazka sa vie, ze potrebuje novu techniku tiez. Ale prave vzhlad a priblizne rozmery su to, co sa ludom na Q7 pacilo a paci - a prave na zaklade reakcii zakaznikov sa ani buduca nevyda cestou dizajnovej revolucie ale skor evolucie [odkaz] , ako vidis places zbytocne >😒]
Riadna dieta, nove motory, nova technika, plus ocakavany vzhlad = zaruceny uspech :yes:
do akej miery vidis realne tento "dizajnersky skok"
sucasne Q5 [odkaz] vs Q5 2015 [odkaz]
mne by sa tento skok pacil :yes:
sucasne Q5 [odkaz] vs Q5 2015 [odkaz]
mne by sa tento skok pacil :yes:
mozes ratat nieco medzi tym 2. odkazom a Q3 po FL. - ta uz ma tu vyraznejsiu chromovo oramovanu masku, ktora navazuje na svetla, ale az takyto extrem z tvojho odkazu necakaj.
co by som ale nebol rad, keby mala prijst o okienko v C-stlpiku - a asi aj ostane zachovane. Naraznik na tom tvojom obrazku, a vobec, cely dizajn je robeny tak povediac nasilu :-!
...a este mi povedz, z kade mas rok 2015 ? 😲
co by som ale nebol rad, keby mala prijst o okienko v C-stlpiku - a asi aj ostane zachovane. Naraznik na tom tvojom obrazku, a vobec, cely dizajn je robeny tak povediac nasilu :-!
...a este mi povedz, z kade mas rok 2015 ? 😲
ten rok 2015 bol uvedeny niekde pri tej fotke co som sem hodil odkaz... ale to nie je podstatne.... samozrejme kedy bude nova Q5 z toho nemozeme sudit... takze v pohode... nechcel som ta vystrasit
alebo je uz znamy prichod novej Q5? priznam sa akosi v tych Q modeloch nemam taky prehlad ktore z nich je ako dlho na trhu ako pri inych modeloch audi
tiez neocakavam az taky dizajnersky skok... suhlas.. ale ta maska sa mi pozdava... ten sposob zakomponovania plus tie jej 3D siroke lemy .... ozaj by to bolo efektne
alebo je uz znamy prichod novej Q5? priznam sa akosi v tych Q modeloch nemam taky prehlad ktore z nich je ako dlho na trhu ako pri inych modeloch audi
tiez neocakavam az taky dizajnersky skok... suhlas.. ale ta maska sa mi pozdava... ten sposob zakomponovania plus tie jej 3D siroke lemy .... ozaj by to bolo efektne
Uklidni se!
Nepředpokládej to, že pokud jsi omezenej na jednu značku, budeš si rozumět s každým. To však neznamená se chovat jako čuně...
Nepředpokládej to, že pokud jsi omezenej na jednu značku, budeš si rozumět s každým. To však neznamená se chovat jako čuně...
ad Q7: tyhle postpubertální soudy většinou vynášejí jedinci, kteří s daným vozem (třídou) nemají žádné zkušenosti.. jak asi smýšlíš o MB GL? 8-s :no:
Je pravdou, že současná F15 X5 nám trochu "přerostla" a už není tak sexy jako předchůdci. Bylo to bohužel vynucené plněhodnotnou 7 sedadlovou verzí. 2 platformy by asi nebyla pro BMW rozumná ekonomická propozice. Ale pomalu si na ni zvykám a z většiny úhlů je pořád sexy. :-!
Tak někomu určitě přišla (svého času) "z většiny úhlů sexy" i Helenka Růžičková, takže proti gustu... :😉 😉
Určitě tu neprozrazuji žádné tajemství, ale většina fotografů si vybírá "úhly" záběru velmi pečlivě a ty nelichotivé vynechává.... 😉
kdybys psal o E70 dalo by se i souhlasit. takhle je to pouze další bludný výkřik do tmy..
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
beibej
má autor u Touaregu. Že je prej nejlepší volba šestiválec v benálu to autor sebral kde? Já všude čtu, že je to benzinová V8 nebo 3,0 TDI. Šestiválec 3,2 naopak všude kritizují za slabotu a z toho vyplívající velkou spotřebu a opotřebení.
Jinak u X5 musí bejt 3,0 benzím taky katastrofa. Jel jsem ho jen jednou v trojce a i tam to bylo do cca 4000/min dost tragédie. Jak to musí bejt v X5 si radši netroufám ani domýšlet.
Jinak u X5 musí bejt 3,0 benzím taky katastrofa. Jel jsem ho jen jednou v trojce a i tam to bylo do cca 4000/min dost tragédie. Jak to musí bejt v X5 si radši netroufám ani domýšlet.
Ano. Původně jsem měl v úmyslu koupit F15 X5 3.0l benzin. Ale pozor! Dnes ten motor je 2x oturbený a dává přes 300k a 400Nm. Z 0-100km 6.7s. Neměl jsem bohužel možnost benziňáka otestovat, ale na papíře to nevypadá špatně. Určitě ne na tragédii. 😉
35i jezdí fantasticky, ale reálně 30d o moc neujede.
No ale ujede a zase o tolik víc nežere😊 a na druhou stranu ten zvuk >😁
ne tohle jsou úplně zbytečné debaty a třeba se jednou dočkáme toho (a Mazda se dostala na jeden litr rozdílu) že bude benzín žrát jako diesel a uvidíme, kdo co koupí.
Jenomže do té doby, obávám se, už diesel nebude schopen plnit emise a tím se to vyřeší samo.
ne tohle jsou úplně zbytečné debaty a třeba se jednou dočkáme toho (a Mazda se dostala na jeden litr rozdílu) že bude benzín žrát jako diesel a uvidíme, kdo co koupí.
Jenomže do té doby, obávám se, už diesel nebude schopen plnit emise a tím se to vyřeší samo.
Je otázka kolik s tím kdo najezdí a na co se cítí. Nějaký 3, ale spíš 4l/100 u SUV to budou. To bez pardonu.
Hlavní úlohu v rozhodování jestli benzin nebo nafta zahrál argument který říká, že SUV v benzínu se v ČR těžko prodávají. A taky fakt, že co se týká kultivovanosti, není v šestiválcích mezi benzínem a naftou nějaký markantní rozdíl. Ano, benzín lépe "točí" a taky dostat z něj to nejlepší "točit" se musí. Ale k vůli tomu si lidi SUV nekupují, že? No a pak ta spotřeba, když se na benzín trochu "šlape", tak podle testů pod 17lt ani ťuk. Pro velkou většinu zájemců o SUV je ale zásadní krouťák a pro mě samého také re-sale, protože tu X5 budu relativně "brzy" prodávat.
330i je tragédie? mhm, pán je gurmet😊
to je holt charakteristika benzínového atmosférického motoru, že výkon nastupuje ve vyšších otáčkách. pokud to teda není šestilitrový dvanáctiválec, disponující mamutím
točivým momentem.
jinak si myslím, že ani 3.0 ani 4,4 nebudou špatným krokem.
to je holt charakteristika benzínového atmosférického motoru, že výkon nastupuje ve vyšších otáčkách. pokud to teda není šestilitrový dvanáctiválec, disponující mamutím
točivým momentem.
jinak si myslím, že ani 3.0 ani 4,4 nebudou špatným krokem.
jo do 4000/min je a za tím si stojím! Dej vedle sebe 3,0 benzin a 3,0 naftu u obou používej jen do těch 4000 a pak sám uvidíš co jak jede. Kromě střelby v plně jízdě je to až obtěžující a pro normální používání je to prostě tragédie. ty gurmete....
Zrovna ve 3er není 3,0 atmo benzín žádná katastrofa, naopak.!
pro X už je to trochu málo. osobní zkušenost.
Jedině V8 a nemám na mysli závodní styl jízdy, prostě šestihrnek nejede jak by BMW člověk čekal, holt je to masa železa ......kdo jde do X5, spotřebu primárně i tak nemůže řešit.Ostatně jako u čehokoliv v této velikosti.
Jedině V8 a nemám na mysli závodní styl jízdy, prostě šestihrnek nejede jak by BMW člověk čekal, holt je to masa železa ......kdo jde do X5, spotřebu primárně i tak nemůže řešit.Ostatně jako u čehokoliv v této velikosti.
Taktak. A na tu masu železa (2230kg) potřebuješ 600Nm a víc krouťáku, aby se to trochu hnulo. Pak máš na vybranou jen naftu anebo V8 (pokud vlastníš benzinovou pumpu). A pozor! Nedej si namluvit, že spotřebu někdo neřeší. Ve finále ji řeší každý. Někdo víc, někdo méně, ale řeší. (Možná pokud máš vůz jen na okruhy, pak asi ne). Měl jsem kdysi Toyotu Celicu s upraveným 18R-G motorem, s dvěma 45 DCOE Webery, sání, výfuk no zkrátka raketa. (přidám foto na moji garáž jestli najdu). Ale také jako raketa Titan 4 "žrala", cca 25lt. mimo okruh. To bylo ovšem v době, kdy se barel zemního oleje prodával za 5USD. Takže žádné bobky. (Dnes cca 75AUD)
Chtel jsem tim jen rict, ze pri koupi SUV teto velikosti povazuju za samozrejmost to, ze kupujici si uvedomuje naklady na servis i tankovani.
V8 v tomto aute ma svuj smysl. Kdo nezkusil, ten nepochopi.
Moje manzelka ma granda V8 jako daily rider. Kdybych sel jen po spotrebe, koupim kia picanto.....
V lpg spotreba neklesa pod 15 litru, ale neni to pro me prioritni. Nic vic jsem nechtel rict, kazdy mame jine priority a pri koupi tak velkeho auta v benzinu holt je jasna vec ze ucast v eko rally nebude mozna. Pro me osobne je takove auto nutnost s ohledem na zimu, naftu nechci. Pak je benzinova V8 myslim jedina alternativa. R6 v x5 nejelo spatne, ale jak je to napsano v testu provozni naklady jsou v podstate totozne.Motor se mi zdal takovy matozny, v sedanech musi byt ale urcite nadherny svym projevem. Jen o tom lpg tam jsou informace v duchu jedna pani povidala. Nevadi, co uz 😄 .
V8 v tomto aute ma svuj smysl. Kdo nezkusil, ten nepochopi.
Moje manzelka ma granda V8 jako daily rider. Kdybych sel jen po spotrebe, koupim kia picanto.....
V lpg spotreba neklesa pod 15 litru, ale neni to pro me prioritni. Nic vic jsem nechtel rict, kazdy mame jine priority a pri koupi tak velkeho auta v benzinu holt je jasna vec ze ucast v eko rally nebude mozna. Pro me osobne je takove auto nutnost s ohledem na zimu, naftu nechci. Pak je benzinova V8 myslim jedina alternativa. R6 v x5 nejelo spatne, ale jak je to napsano v testu provozni naklady jsou v podstate totozne.Motor se mi zdal takovy matozny, v sedanech musi byt ale urcite nadherny svym projevem. Jen o tom lpg tam jsou informace v duchu jedna pani povidala. Nevadi, co uz 😄 .
Jasný, souhlas. Někde jsem četl road test X5/V8 a měl nadpis "Od pumy k pumpě". Ano, nebyla to F15, která má mít údajně spotřebu menší. Ano, taky jsem uvažoval o X5 s V8, ale jak píšeš, je to prioritách a jelikož jsem X5 kupoval na jízdy po Evropě a jen na krátkou dobu, tak V8 (a extra 1/2 melounu) opravdu nedávala smysl. Plus, kdybych si ji chtěl nechat, tak na popojíždění v malém městě X5 opravdu není. 😉 V každém případě než budu X5 prodávat nebo dávat na protiúčet, auto se kterým se projedu bude X4 35i. 😄
já už bavora nechci, designový jazyk značky se mi nelíbí. X5 první generace mě oslovil vzhledem, teď už to říct nemůžu. Kolik lidí, tolik názorů.....
Ty jsi toho moc v životě nejel, viď? 😉
Nicméně ztrapnit se ti s 3,0 R6 povedlo dokonale. Krémovej motor s úžasně progresivním nástupem a nádherným zvukem nahoře...
Nicméně ztrapnit se ti s 3,0 R6 povedlo dokonale. Krémovej motor s úžasně progresivním nástupem a nádherným zvukem nahoře...
zkus to pochopit. říkal jsem do 4000/min. Když jedeš na okruhu a ždímáš poslední koně před omezovačem tak je to super, ale ne na normální jízdu. Tam to prostě je nedostatečný kor v X5.
speedfred
som kedysi dávno vlastnil s motorom 4,4i a neskor nechal namontovať LPG.Za necelý rok som namotal cca 85.000km a možem povedat super auto ale suv už viac domov nie.. Po X5 som kúpil 525d e61 a to je brutálny rozdiel v jazdných vlastnostiach (ja viem suv vs. klasické auto). S e61 som si aj po snehu dovoloval veci co mi boli s X5 tabu.Klasický sedan,kombi si myslím dokážu spravit daleko lepšiu službu ako suv.Výhodu vidím iba v lepšom nastupovaní(nesmie to mat ale rozšírené prahy),rozhlad na ceste,ťahanie vlekov. Komplet go prednej nápravy 21.000kč,sada pneu 19 - 18000kč,vzduch. mech vzadu 3.800kč aj s prácou, spotreba cca 12-13l benzínu a na plyne cca 13-14l pokles výkonu bol slabo badatelný od 5.000 rpm inač žiadny rozdiel.S tou údržbou to nie je také hrozné,ale ak si niekto myslí že z 18.000kč čistého mesačne to uživí a oservisuje tak je asi mimo.
Udělal jsem podobnou zkušenost. Klasické auto je pro mně uživatelsky daleko příjemnější. Ale nikdy neříkej nikdy, třeba na důchod mi bude SUV dobré.
BruceWayne
Chybí mi tam autobus Q7 ... zřejmě je bez chyby :-! Přední sklo, jak už tady někdo psal koupit za 12 litrů je velice dobrá cena z vrakáče ...
lled
Pro mne je trochu zahada kdo si takove auta pod 10ti letech kupuje...???
Treba ten, kdo nema na nove. Pokud je v solidnim stavu, tak nic proti. Roky s tim nemaji co delat, dulezite je jak se k autu kdo choval. Videl jsem uz ve fleetu hromadu srotu po 2 letech a bylo to jen a pouze pristupem a vztahem toho vola co s tim jezdil.......
skejpa
Mel jsem tu cest s benzinovym trilitrem 170kw a ackoliv byl spolehlivy (automat dostal novy olej) tak spotreba byla min. 12 litru a v zime atakovala i 17 litru s trochu tezsi nohou ve meste... a to uz je dost. Plna nadrz (skoro sto litru) za 3000,- byla pryc celkem rychle >😁
Victory
Mám tohle X5 už pátým rokem, r.v. 2006, najeto skutečných 155000 km. Motor 3.0D. Měl jsem štěstí, auto bylo koupené nové v Praze v Inveltu, pravidelný servis od původního - velmi poctivého majitele. Když jsem ho kupoval, mělo asi 103 000km, já s ním najel těch asi 50000. Mám rovněž pravidelný servis u člověka, který BMW opravdu umí.
Závady : výměna stabilizační tyčky na PP kole ( 1500,-), nová Xenonka a úplně na začátku zadřené čerpadlo v přídavném topení ( Webast👋BMW) asi 3500,-. Hned po koupi jsem nechal vyměnit olej v automat. převodovce. Jinak bez závad.
Souhlasím s redaktorem, že je třeba dát velký pozor na různé podvodníky, ale pokud natrefíte na dobrý kousek, jste bez problémů.
Vůz má plnou výbavu - Individual paket. Za těch 9 let provozu nic nevrže, nebouchá, nerezaví. Vše jde hladce, gumy se nesjíždějí ( nebo sjíždějí se pravidelně), jízdní vlastnosti jsou naprosto vynikající.Motor : zní spíše jako benzín, odkudsi zdola slyšíte hluboké tóny, žádné klapání. Olej prakticky nežere. Spotřeba : Dlouhodobá průměrná 8,7l/100km ( město 25%, zbytek silnice/dálnice), kupuji ovšem jen prémiovou naftu ( OMV, někdy Benzina Verva D). Jezdím svižně, cca 20 km nad limit. Ve městě podle předpisů, platit nechci. Do Chorvatska vloni ve 4 osobách do 150 km/ hod na dálnici - : 7,1 l/100 km.
Z mého pohledu : pokud narazíte na opravdu ověřený kus, jděte do něj ! Ten vůz je premiový i po mnoha letech.
Pokud jde o terén : denně jezdím na louky a do lesa se psem. Jezdil jsem v bahně, hlubokém sněhu, zapadl jsem do mokré oranice až po nápravy - ze všeho se vyhrabal a to s velkým nadhledem. Není to pravověrný off-road, ale ve štychu vás nenechá. Když ho potom umyjete ( žádná myčka, všechno ručně ) můžete s ním do divadla. Je to skvělé, univerzální auto, až ho budu prodávat - chci zase X5. Zdravím 😄
Závady : výměna stabilizační tyčky na PP kole ( 1500,-), nová Xenonka a úplně na začátku zadřené čerpadlo v přídavném topení ( Webast👋BMW) asi 3500,-. Hned po koupi jsem nechal vyměnit olej v automat. převodovce. Jinak bez závad.
Souhlasím s redaktorem, že je třeba dát velký pozor na různé podvodníky, ale pokud natrefíte na dobrý kousek, jste bez problémů.
Vůz má plnou výbavu - Individual paket. Za těch 9 let provozu nic nevrže, nebouchá, nerezaví. Vše jde hladce, gumy se nesjíždějí ( nebo sjíždějí se pravidelně), jízdní vlastnosti jsou naprosto vynikající.Motor : zní spíše jako benzín, odkudsi zdola slyšíte hluboké tóny, žádné klapání. Olej prakticky nežere. Spotřeba : Dlouhodobá průměrná 8,7l/100km ( město 25%, zbytek silnice/dálnice), kupuji ovšem jen prémiovou naftu ( OMV, někdy Benzina Verva D). Jezdím svižně, cca 20 km nad limit. Ve městě podle předpisů, platit nechci. Do Chorvatska vloni ve 4 osobách do 150 km/ hod na dálnici - : 7,1 l/100 km.
Z mého pohledu : pokud narazíte na opravdu ověřený kus, jděte do něj ! Ten vůz je premiový i po mnoha letech.
Pokud jde o terén : denně jezdím na louky a do lesa se psem. Jezdil jsem v bahně, hlubokém sněhu, zapadl jsem do mokré oranice až po nápravy - ze všeho se vyhrabal a to s velkým nadhledem. Není to pravověrný off-road, ale ve štychu vás nenechá. Když ho potom umyjete ( žádná myčka, všechno ručně ) můžete s ním do divadla. Je to skvělé, univerzální auto, až ho budu prodávat - chci zase X5. Zdravím 😄
jj na spotřebu pod 10 litrů i u díslu rovnou zapomeňte, tenhle 2tunový drobek prostě bez kýble mrtvých dinosaurů [odkaz] nehne ani kolem
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Ale ve verzi LPG [odkaz] jezdí přeci jenom alespoň za polovic na moutivěru 😉
Jinak ale stejnak doporučuju jezdit na baterky za 50 na sto [odkaz] to je tutovka, len se na to Xko [odkaz] holt musí počkat ;-\