Tak to vyzerá veľmi sľubne. Dlhšie, elegantnejšie a ostrejšie ako doterajšie už tak veľmi vydarené Audi A7. Línia strechy vyzerá pôsobivo a na desatinku sekundy odhalené predné svetlá sú veľmi ostré, dravé a predstavujú posun oproti existujúcemu dizajnovému jazyku. Aj keď očakávam vzhľadom na umiestnenie v línii modelov Audi dosť vysokú cenu, trúfam si už teraz predpovedať predajné úspechy.
Jak pro koho..., na nejhezčí auto své značky má příliš mnoho dveří, předpokládám, že A9 jí designově strčí do kapsy, myslím bez ohledu na velikost.
Když už 5 dveří, tak raději praktičtější a neméně hezký Avant/Allroad.
Kdybych měl např. volit mezi RS6 a RS7, dám přednost pro mě stylovějšímu a tradičnějšímu Avantu, před líbivým trendy ("4/5dv. kupé") Sportbackem/liftbackem.
Jsem zvědavý, jak udělají zadek. A7 se jasně odkazuje do historie. Také na interiér. A hlavně, kolik to bude mít dveří. Udělali by mi radost, kdyby se nakonec zadní pár vytratil. 😄
S těmi dveřmi vzadu to máme úplně stejně, ale moc tomu nevěřím, spíš jen tak okrajově doufám..., současný trend bohužel ukazuje jinam, než by se nám líbilo.
To uz vraj neplati. Vraj sa im podarilo presadit si svoje - MLB-evo.
Z hladiska rozdelenia hmotnosti predok/zadok je to mozno skoda, z hladiska predpokladanej hmotnosti, by to malo byt ale plus.
Totiz - Q7 ma mat v zaklade s V6 pod 2 tony !
Nova Panamera, ktorej Spyfoto uz tiez visia na WCF ma oproti aktualnej schudnut vraj len okolo 100 kg...
Suma sumarum, toto by malo byt vacsie, a lahsie nez nova Panamera 😉
Záleží, jaký mix materiálů se rozhodnou použít. Cayenne/ Touareg mezigeneračně shodily zhruba 200 kg, jestli se nepletu. Q7 si tímhle snad neprošla. MLB-evo hodí ten zbytek. Základní Cayenne je bez řidiče myslím jen těsně nad dvě tuny. Od A9 čekám, že bude alespoň na úrovni A8. A ta je úplně někde jinde než Q7 (alespoň ta pomalu končící).
Mimochodem, Panamera Diesel váží skoro stejně jako A8 V6 TDI.
Suhlas :yes:
Zaujimalo by ma ale potom konecne oznacenie, ci to bude len A9, alebo A9 Sportvack...
Velmi ma zaujima bocna linia presklenia - ako bude zakoncena.
Ci to bude ako na aktualnych A5, A7 Sportbackoch, alebo do roviny, ako A3, A4, A6, A8...
andina je zatím pod dekou !!
ala na světě krásnějšího není [odkaz] !! vy ho ještě neznáte?? 😉
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
[odkaz]
Když už 5 dveří, tak raději praktičtější a neméně hezký Avant/Allroad.
Kdybych měl např. volit mezi RS6 a RS7, dám přednost pro mě stylovějšímu a tradičnějšímu Avantu, před líbivým trendy ("4/5dv. kupé") Sportbackem/liftbackem.
[odkaz]
[odkaz]
Z hladiska rozdelenia hmotnosti predok/zadok je to mozno skoda, z hladiska predpokladanej hmotnosti, by to malo byt ale plus.
Totiz - Q7 ma mat v zaklade s V6 pod 2 tony !
Nova Panamera, ktorej Spyfoto uz tiez visia na WCF ma oproti aktualnej schudnut vraj len okolo 100 kg...
Suma sumarum, toto by malo byt vacsie, a lahsie nez nova Panamera 😉
Mimochodem, Panamera Diesel váží skoro stejně jako A8 V6 TDI.
Zaujimalo by ma ale potom konecne oznacenie, ci to bude len A9, alebo A9 Sportvack...
Velmi ma zaujima bocna linia presklenia - ako bude zakoncena.
Ci to bude ako na aktualnych A5, A7 Sportbackoch, alebo do roviny, ako A3, A4, A6, A8...