Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
pumpkin
Asi pred týždňom som čítal v Autobilde o nástupcovi A1-ky a že nová generácia príde skôr, bude inak zameraná a táto vraj vôbec nesplnila očakávania.
Uživatel_5340709
co říci, když auto s takto nastavenou cenou, dokáže v počtech kusu konkurovat "horkym jehlám" typu hyundai....................... :-! :yes: :yes:
a to este vdaka redakcii netusime kde nam skoncilo najlepsie male auto v galaxii. >😁
Von je každej dnes chytrej jak Topor s Gilgitem dohormady, ale jak má dát o jen o pár tisíc víc, tak raději koupí nějaký šrot. O to víc je výsledek audi hodný pochvaly. 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Na počty prodaných kusů to možné je, když jsou to stejně velká auta. Tomu se říká hospodářský výsledek v daném segmentu, i když obě značky mají jiné zákazníky. Co tam máš dál???
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Par tisic vic? Nakoukni do ceniku A1, to auto se vyznacuje tim cim kazda premie, muzes zaskrtavat do blba, jenze pak jsi cenou mimo ne o par tisic ale par set tisic.
Jistě ......., chytáš mě za slovo, A1 je cenově vysoko, ale právě proto se dá hovořit o úspěchu, že ji koupí tolik lidí jako koreu. A konfigurátory neber, výrobce vlastně nemá rád konfigurátory, protože je to pro něj zásah do výroby, proto si to nechá tučně zaplatit, nebo tě natlačí do nějaké standardní výbavy. Teď otec zaškrtal a objednal v kofigurátoru S5, cenu respektoval, audi tu objedvnáku dvakrát odsunulo o 5 měsíců, takže dodání se zpozdilo skoro o rok.
S prvni vetou souhlas, se zbytkem uz tak ne. Konfigurator je to co dela z premie premii, clovek si posklada za nekrestanske penize auto presne podle sebe a prodejce si za tuto sluzbu necha zaplatit. Kolik ale si necha audi zaplatit u prekapotovaneho pola bylo pro me docela vystrizliveni, proto se nakonec nakoupilo jinde.
Jinak posunuti dodani auta o rok bych uz teda povazoval za docela drze a hodne, hodne mi to znelibilo auto, dealera, znacku...
Jinak posunuti dodani auta o rok bych uz teda povazoval za docela drze a hodne, hodne mi to znelibilo auto, dealera, znacku...
hmm, takze BMW a Medo idu byt menej premiovy - nedavno som totiz na konkurencnom servere cital, ze tiez je to pre nich otrava, mat konfigurator s X stovkami poloziek, a ze sa teda asi pojdu opicit po japoncoch...aj ked aspon u meda ostane moznost poskladat si auto koooomplet na mieru, len za ine grose 😄 O BMW to uz neuviedli, ale tam je tiez BMW Individual...tak neviem, ci to idu zavriet >😁
Je to sice OT, ale to co zmiňuješ, tj. ten článek u konkurence, to je docela desinterpretace, nepochopení. Ono totiž nejde o snížení položek v konfigurátoru, ale o snížení variability kombinací pohonů, tj. kombinace motorů, převodovek s rwd a awd. Stačí si otevřít konfigurátor bmw, aby člověk zjistil, že u jednoho modelu je třeba pětatřicet variant pohonu. Jde to na vrub nárůstu oblíbenosti automatů a čtyřkolek v posledních letech, že to leze bmw do peněz je zřejmé, konfigurátor stejného modelu před deseti lety nebyl v nabízených variantách ani ze třetiny tak obsáhlý. S konfigurovatelností jednotl. prvků výbavy to nemá co dělat, stejně jako s individualizací, tam je vývoj i záměr opačný, ještě více možnost individualizace rozšířit. 😉
Doufejme, že RWD (sDrive) nebudou jen základní motorizace (a M). Někdy mám totiž pocit, že to k tomu spěje.
Tak ta redukce uz nastava, v minule generaci byla 335d jeste i zadokolka ikdyz uz s (okolnostma) vnucenym automatem. V aktualni 3er uz jde jen s 😁rive a automat je samozrejmost. ;-\
hmm, pochopil 😉
ale v kontexte z toho vyplyvalo aj nejake to standardizovanie vybavovych prvkov do balickov a pod...aby fakt neboly stovky veci na zaskrtavanie.
to, ze prave ku nejakemu motoru existuje moznost vybrat AT/MT, RWD/AWD je strasne velke plus z pohladu zakaznika a vypada tak ze brutalny problem pre automobilku...toz skoda ;-\
v tomto a vo vsetkom s tym suvisiacom som praveze D3 daval :yes:
toz, uvidime ze ako dalej...
ale v kontexte z toho vyplyvalo aj nejake to standardizovanie vybavovych prvkov do balickov a pod...aby fakt neboly stovky veci na zaskrtavanie.
to, ze prave ku nejakemu motoru existuje moznost vybrat AT/MT, RWD/AWD je strasne velke plus z pohladu zakaznika a vypada tak ze brutalny problem pre automobilku...toz skoda ;-\
v tomto a vo vsetkom s tym suvisiacom som praveze D3 daval :yes:
toz, uvidime ze ako dalej...
Pomáhá tomu to, že D3 v ČR drží prakticky německé ceny, kdežto mainstream je v ČR citelně levnější.
Minimalne u A1 pravda, treba takovy Juke vyjde v CR o 25% levneji nez v Nemecku.
Nesleduji moc české ceny obecně, ale co vím, dříve u Audi dělali ceny přepočtem z Německých. Nějaké rozdíly tam jsou, ale spíš mi přijde, že je to otázka kurzu. Když chtějí nalákat, nabídnou nějaký balíček (viz například 1er, kde jsi z fleku dostal výbavu za 160 tisíc).
Ham.
Na rozdíl od ČR si v západní Evropě lidé rádi připlatí za prémii, takže srovnávat prodeje A1 s i20 nebo Puntem je trochu mimo mísu. Pro Audi je důležité, že válcují Minika, to je pro ně jediný soupeř.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Samozřejmě si tyto vozy přímo nekonkorují, nicméně si myslím, že v kontextu daného segmentu (malých aut) je zajímavé porovnání, jak si vede prémiový zástupce ve srovnání s některými vozy mainstreamových značek.
strýček BOB
Je nutno razantně jednat a změnit chování kupců z Evropy. Evropané nejsmějí utrácet své těžce vydělané peníze za produkty Audi a zvláště pak model A1. Tento malý vůz je ošklivý, technicky zaostalý a předražený. Evropané omámení reklamou a vábničkou prémiového luxusu stále navštěvují salony Audi a odjíždějí v nehezkých modelech A1. Přitom zde existuje alternativa dostupné prémie, která stojí čtvrtinu toho, co nová A1.
Evropanům je nutno otevřít oči!
Evropanům je nutno otevřít oči!
Jo, jo, něco takového říkali už ti páni z Koreje ve svých reklamách. Je pravda, že chvilku jim to vydrželo. >😁 :-! 😒
a teba je nutne diskonektnut z internetu >😁 >😒]
ok, srandy srandami...ale co ti ti Ingolstadtsky chalani urobili, ked tak hresis ? 8-s
ok, srandy srandami...ale co ti ti Ingolstadtsky chalani urobili, ked tak hresis ? 8-s
Ze zacatku se mi vubec nelibilo, ale musim uznat ze casem jsem si zvykl a zvlast v "neosizenych" provedenich v pekne barve a jinak barevnou strechou je to sympaticke male auto. Jen skoda te ceny, jedna mohla parkovat v rodine, ale rozumne nakonfigurovana A1 za cenikovych 750-800tis je uz za hranou. 😲
[odkaz] 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s [odkaz]
chtěl bys jetý TESLA MODEL S ? [odkaz] 😉
[odkaz]
😉
Tak ci onak mi onen clanek a par dalsich utkvel v pameti a proto muj prvni koment. Ve vysledku slo zrejme jen o prestrelene plany audi, bo i ted po letech se A1 prodava pekne, potkavam ji vic nez casto a krok vedle to urcite nebyl. Ostatne neco podobneho se sveho casu audi povedlo i s A2.
Když si otevřu výroční zprávu za rok 2010, skutečně vidím, že zákazníkům dodali 28 tisíc A1. Překvapivě jich prý v roce 2009 dodali 116. 😲 24 tisíc aut je příliš mnoho na to, aby byla na cestě k zákazníkům. Velkou část z toho nejspíš budou dělat předváděčky. Podle mne je špatná jen interpretace toho čísla. V dalším roce už žádnou takovou díru neměli, dodali o něco více než vyrobili. Co upoutalo mou pozornost, v prvním kalendářním roce bylo v plánu vyrobit 50 tisíc, přitom prodej nabíhal koncem roku. Snad jen v Německu se prodávala trochu delší dobu (asi 4 měsíce). Nevím, co plánovali dodat, kolik aut potřebovali pro sebe, ale ani 40 tisíc nevidím jako reálných, když za celý příští rok plánovali vyrobit 80 tisíc.
Co se prodejů mimo Evropu týče, co vím, původně ani nebyly v plánu. Rozhodli se tak až později v reakci na zájem zákazníků. I tak není myslím nabízena celosvětově (určitě ne v USA). Mimochodem, všiml sis, že by A1 zlevnila? 😄