Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeAudi TT Coupé 2015: V České republice už příští měsíc nejméně za milion korun
71 komentářů
3_diamanty
ak ich porovnam s cenou RCZ R .... zrazu sa mi peugeot az taky drahy nezda... a mozno bude aj lepsi ako ten zaklad od audi ... tesim sa na porovnavaci test niekde na nete.....
Když vezmeš 147 kW THP, je mezi nimi zhruba 3 tisíce €. Bez dorovnávání výbavy s tím, že i (prozatím) nejlevnější TT má pořád výkonnější motor. Tady se projevuje slabší koruna, dříve by bylo pod 900 tisíc.
Design a motorizace s RCZ R srovnatelné, ale v oblasti grafiky palubních systémů je TT asi o 3 generace vepředu. Nechápu, proč RCZ R má grafiku stejnou jako 308 z roku 2007 tj. červená kalkulačka. U auta za 1,2 mega bych čekal něco jako je na prvních fotkách v galerii TT. Kompakty (foťáky) měly AMOLED displeje už asi před sto lety.
Psal RCZ R = 270 koní.
ALe i tak je to něco trochu jiného - RCZ R je zaměřeno na "hardcore" jízdu, TT je universál v pěkným ohozu, spojuje je jen koncepce karoserie (malé kupé) a pohonu (vše vpředu).
Jinak je topper - klasicky - zcela mimo.
ALe i tak je to něco trochu jiného - RCZ R je zaměřeno na "hardcore" jízdu, TT je universál v pěkným ohozu, spojuje je jen koncepce karoserie (malé kupé) a pohonu (vše vpředu).
Jinak je topper - klasicky - zcela mimo.
Vidíš, to mi uteklo a ani mě to nenapadlo vzhledem k tomu, že ještě není ceník pro TTS, o TT RS nemluvě.
Kasprik
Za mě Peugeot RCZ-R, ultra sportovní náčiní. Tyhle Audiny jsou leda tak pro ***ky nebo pro důchodce před hrobem.
Výstižné >😒] :yes:
A poněkud neznalé (když nechci být za sprosťáka).
RCZ R je sice nej hardcore model od Peugeotu v současné produkci, ale do ultra sportovního náčiní má hodně daleko. Stejně jako TT.
RCZ R je sice nej hardcore model od Peugeotu v současné produkci, ale do ultra sportovního náčiní má hodně daleko. Stejně jako TT.
no ja som audinam nikdy neprisiel na chut kvoli ich sterilite a dizajnu..... ale nove TT vcelku vyzera k svetu... najviac emocne na mna stejne posobi A3 sedan.... snad najkrajsie audi v historii z mojho pohladu... stale som z neho mimo a to uz presla hodne dlha doba.... nadherne auto ... neskutocna krasa kompaktnosti a dokonalost aku ludske oko v nizsej stredne triede este nevidelo
Ultra sportovní? To asi moc velký sportovec nebudeš, když je tohle pro tebe až ultra sport >😁
MariAchi
...co se mi TT líbí i v červené. :yes:
Hlavně už to nevypadá jako auto pro holky...ještě mu chyběla mezi barvami růžová a speciálně z první generace by mohly vystupovat jen Barbíny. 😉
Jojo, vzpomínám si, že když uváděli TT 3,2, tak jsem psal, že by spíš měli uvést 1,8 bez turba a s automatem - vzhledem ke kupujícím 😄
...trénuj pracky na přetáčivost, říjen bude ve znamení výkonu... Když jsme u toho supersportovního RCZ 😄
Jakože pudem spolu s tebou a JiRikem na pouť na autodrom? >😁
Ji/Rik potřebuje nejdřív trošku rozjezdit Brouka...aby stačil >😒]
V tomhle ohledu, se aspoň u mně, nic nezměnilo. Hlavně při pohledu zezadu je to pořád
to titěrnoučké autíčko, co vypadá jak angličák.
to titěrnoučké autíčko, co vypadá jak angličák.
marianek
Generace po generaci vypada cim dal tim nastvaneji / agresivneji. :no:
Anonym2811
Ty ceny se mi stejně nezdají i s ohledem na Audi. A4 je levnější, A5 kupé je na tom podobně, záleží na konkrétní verzi, třeba 2.0 TDI je ale výrazně levnější. A to si myslím, že A5 je jako auto dál...
Tohle je podstatně stylovější než A5, proto ty ceny. Prodejní cena neroste v přímý úměře s vyspělostí. Pak by třeba F500 nebo RR Evoque museli být naprostej propadák 😉
To je pravda, ale v mých očích není o tolik stylovější, abych nevolil A5.Evoque není předražený, u LR/RR si pořádně zaplatíš všechny... 😉
Evoque je předraženej strašidelně 😉 . Reálně je konkurencí X1 a Q3... 😄
Velikostně ano, pokud jde o terénní vlastnosti, jsou Q3 a X1 dětské hračky proti Evoque. Samozřejmě je otázka, kolik lidí to v praxi využije. Ceníky už jsem delší dobu neviděl, ale dříve to vycházelo tak, že po dorovnání výbavy to vyšlo stejně. Samozřejmě můžeš utratit "druhé auto" za výbavu, především úpravy vzhledu...
Letos ještě ne, ale myslím, že příští přijde na řadu cenovej jemnocit 😉 . Stavbu v době provádění hrubých terénních úprav dal bez mrknutí oka 😄
To dala X1 taky, já ten zákaz vjezdu krapítko přehlíd a už jsem byl na nový dálnici, která je ale zatím jen na papíře 😄 Musím říct, že mě příjemně překvapila. Ta X1 samozřejmě, ďury na dálnici (byť rozestavěné) jsem čekal 😄
Včera jsem vymetl jeden zákop pro útočnej tank u Třince...Jeremy dostal ránu až jsem se bál, že tam nechám proslulý allroadí přední ramena. Nakonec to bude jen plánovaná geometrie před severským tripem 😉
A v terénu jsi ta auta porovnával? 😄 Já jen že jsi mi připomněl silvestrovské auto.sme.sk.
Také není od věci srovnávat obdobně výkonná auta, o výbavě nemluvě. Časem celkem jistě dorazí i levnější (a slabší) TT.
Výbavu jsem nekontroloval ale motory jsou logicky stejné...
Tak se stejným motorem (2,0 TFSI, 165, respektive 169 kW) je A5 dražší o více než 5 tisíc €. To odpovídá rozdílu třídy.
Teda nevím, kde bereš ty ceny, ale já vycházím z článku vs. konfigurátor Audi. 2.0 TFSI - 999 900 vs 1 030 900 - to není 5 tisíc € rozdílu. Navíc 2.0 TDI už je to naopak a dost výrazně - 1 059 900 vs. 988 900. Rozdíl třídy ?
Německo. TT 35 tisíc, A5 40 (zaokrouhleně). Oboje manuál, oboje předohrab. Ano, tohle zhruba odpovídá rozdílu mezi stejně motorizovanou A4 a A6. Přitom bych tipl, že TT bude o něco lépe vybavené. Nemluvě o tom, že je TT lehčí a v A5 bys potřeboval trochu silnější kalibr, abys zvládl držet krok.
GTI
Technicistní, dopilovaná, skvostná automobilová krása. Těžko najít k tomuhle [odkaz] slova, pokud se chci držet trochu při zemi, jedná se o absolutní garážový rajc, v této generaci (ano, ta červená tetečku pásne) navíc značně přitvrzený, a to žádoucím směrem. Poukazuji rovněž na dokonalé vyvážení - [odkaz] , to auto je doslovnou učebnicí designu.
AUDI jde do laufu, roky dřiny na vizáži se začínají vracet - dokonalá korespondence mezi designem a charakterem produkce, auta nejsou zatížená břemenem minulosti, jejich krása je hluboká a jedinečná. Definuje-li Mercedes-Benz současnost v rovině absolutní automobilové (umělecké) krásy v esteticky nejdestilovanější podobě, přispívá AUDI ke světovému designu vkladem jakési prémiové industriální mystiky - propojení klasické mechaniky s androidní budoucností světa.
BRAVO AUDI :yes: :-!
AUDI jde do laufu, roky dřiny na vizáži se začínají vracet - dokonalá korespondence mezi designem a charakterem produkce, auta nejsou zatížená břemenem minulosti, jejich krása je hluboká a jedinečná. Definuje-li Mercedes-Benz současnost v rovině absolutní automobilové (umělecké) krásy v esteticky nejdestilovanější podobě, přispívá AUDI ke světovému designu vkladem jakési prémiové industriální mystiky - propojení klasické mechaniky s androidní budoucností světa.
BRAVO AUDI :yes: :-!
Ham.
S grafikou palubních přístrojů (když už opustili klasické budíky) si mohli vyhrát trochu víc. Třeba tady
[odkaz]
by "obroučka" otáčkoměru měla být stejně silná jako u výdechů klima, aby to ladilo.
[odkaz]
by "obroučka" otáčkoměru měla být stejně silná jako u výdechů klima, aby to ladilo.
Tohle se podle fotek docela těžko soudí, uvidíme naživo...
Osobně bych dal zřejmě přednost kombinaci klasického analogu a LCD.
Osobně bych dal zřejmě přednost kombinaci klasického analogu a LCD.
Je tam třeba taková vychytávka, že redline u studeného motoru začne dříve a postupně bude "dovolovat" vyšší otáčky?
Martin911Turbo
Já jen doplním, že palubní systém a komplet kokpit TT jede na špičkovém OS QNX které vlastní BlackBerry, což se nezmiňuje nikde a je to velký skok v software aut
MMI stálo na QNX i před tím, než ho koupilo BB/ RIM. MMI dělal Harman Becker a právě Harman QNX RIM prodal. QNX bude doslova ve stovkách modelů aut.
Na druhou stranu, až bude v prodeji TTRS s pětiválem, to bude terpve pořádné Porno. Měl jsem tu čest se starším modelem a ten zvuk ve spojení s dynamikou....
Daleko důležitější je pro ně spotřeba + emise. A speciálně u emisí CO2 v g/km rozhoduje například i hmotnost vozu, počet poháněných náprav a bůh ví co ještě. A pokud jim z toho vylezlo, že 135kW je na tom lépe, pak to tak dělají.
Každopádně opakuji, že u modelu Ultra nejde v první řadě výkon a že nevím, proč zrovna u sporťáka tuhle variantu nabízejí... :-!
Když už chceš vědět důvod,135kW motory se dělají pro vozy s napříč uloženým motorem A3/TT a 140kW pro podélně uložené A4 výše...
Ale to je fuk, bo jsem reagoval na úplně něco jiného.
Navíc, stejně jde jen o nataktění jinak totožných motorů a hádat se u takto výkonných jednotek o 5kW mi přijde podobné, jako když se opilci v hospodě hádají o to, zda je rychlejší na top speed R8 nebo RS6 od MTM...
A přitom právě tito opilci nikdy v ničem takovém nejeli, nejezdí a ani nikdy nepojedou, neboť jejich sen o rychlosti se jim plní tak maximálně za volantem obstarožního, rzí prorostlého Favoritu, nebo Felicie...
:-! :-! :-!