Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

BMW i3 umí zaparkovat samo. Opravdu samo! (video)

13 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
kolko to ma ? 20 palcov ten disk? 21? ..... a sirka gumy jak z furika 😉 ... aj matiz ma sirsie ..... genialne na mestske vytlky v meste... uz pri prvej jazde domov by som z takymto autom mohol rovno do servisu... gratulujem bmw, zmysel pre humor im nechyba.... dizajn tohto paskvilu je taktiez moc moc usmevny ... no nekup to za milion.....
Avatar - bigsoul
bigsoul
Ty bež komentovať mikrovlnky zo stajne hnojdéééééééééé!
IPace
cim vetsi prumer kol, tim samozrejme lepe co se vymolu tyce 😉 skutristi muzou povidat jak je "uzasne" mit mala kola, jsem jeden z nich
Avatar - lejbl
lejbl
keby si aspon raz netrepal tie viny ....
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Tobě nestačí, že tě tu téměř všichni mají za největšího blba auto.cz, ty je o tom ještě musíš přesvědčovat. Přemýšlel jsi vůbec někdy o tom co píšeš?
vrkuboy
Čím větší průměr kol tím lepší schopnost filtrace nárazů při přejezdů děr ve vozovce.
Užší pneu menší valivý odpor, nižší spotřeba, nižší hlučnost.
Design je subjektivní věc a dle mého názoru je i3 velmi povedený.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - dewill
dewill
..při parkování přejede dítě, pujdu sedět já, auto nebo BMW? 8-s
Avatar - 12Eagle
12Eagle
haha...
neboj, nikoho neprejde. Postav sa za neho alebo pred neho a uvidíš, že okamžite zastaví. 😄
geroc I.
Půjdeš sedět ty. Ty jsi řidič. Bez ohledu nato jaké elektronické bazmegy máš v autě.
MajoX
az na to, ze vsetky mozu parkovat same. radenie + ply + brzda je uz oproti radaru/meraniu a toceniu volantom malickost, ale automobilky si nechcu robit problemy so zakonmi a tak pohyb zabezpecuje vodic a je za zastavenie vozidla zodpovedny. LOL :-!
Avatar - eniel lorien
eniel lorien
Clapci krotte sa trochu.. Síce som si prispevok kia - world musel prečitať dva krát ale myslím že chápem ako to myslel.
Hovoril o DISKOCH nie o celkovom priemere kolesa. Ano velky celkovy priemer kolesa je lepsiako maly ale za predpokladu ze je na nom este aka taka pneumatika. zial i3 ma obrovsky disk a na nom "ciernu bananovu supu" miesto pneumatiky. A to je uz pruser. Sám mam na 5ke najazdenýc cez 300 tis a 19ka disk a na tom ten ich runflet ci ako sa to pise a teda nic moc.. ked mi prerazio na jame 3 krat gumu sli 19 do....prec.... Nahodila sa 18 disk na to NORMALNA guma /nie s tvrdou bocnicou/ a bol pokoj.
Zhrnutie : aj ked som na i3 nesiel ani meter myslim ze chalanisko na ktoreho tu nadavate ma pravdu. to auto bude na takej nizkejgume trpiet
IPace
tobe prijdou pneumatiky 55-70 jako "ciernu bananovu supu"?
jen pro predstavu rozmery pneu pro BMW i3
155/70 R19 84Q - vejska 108.5mm
175/60 R19 86Q - vejska 105mm
155/60 R20 80Q - vejska 93mm
175/55 R20 85q - vejska 96.25mm
ani jedna z pneu nema pod 9cm profilu

pro predstavu, zakladni plechace 15" pro novou Octavku maji 126.75mm, zakladni litaky 16" pak 112.75mm, 17" maji 101.25mm a 18" 90mm

a doporucuju precist zdejsi a vlastne jakykoliv test i3 a hlavne odstavec jizda [odkaz] 😉

schvalne napis presny rozmer tech 18" co mas na 5ce, jsem zvedav kam se dostaneme s mm a jakou vahu musi tve pneu drzet, v pripade i3 je to necelich 1200kg, vaha samozrejme hraje podstatnou roli v tom jak komfortne dokaze pneu odfiltrovat nerovnosti

ja se s i3 svezl po Praze asi 15-20km (oblast Podoli a Pankrac a pak do Karlina, takze hoodne prejizdeni koleji a ruznych retarderu, vcetne tech hruz v Karline kde je v kdejaky krizovatce hromada tech kulatych retarderu), a muzu rict ze nerovnosti filtruje velice suprove