Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
dewill
..při parkování přejede dítě, pujdu sedět já, auto nebo BMW? 8-s
MajoX
az na to, ze vsetky mozu parkovat same. radenie + ply + brzda je uz oproti radaru/meraniu a toceniu volantom malickost, ale automobilky si nechcu robit problemy so zakonmi a tak pohyb zabezpecuje vodic a je za zastavenie vozidla zodpovedny. LOL :-!
eniel lorien
Clapci krotte sa trochu.. Síce som si prispevok kia - world musel prečitať dva krát ale myslím že chápem ako to myslel.
Hovoril o DISKOCH nie o celkovom priemere kolesa. Ano velky celkovy priemer kolesa je lepsiako maly ale za predpokladu ze je na nom este aka taka pneumatika. zial i3 ma obrovsky disk a na nom "ciernu bananovu supu" miesto pneumatiky. A to je uz pruser. Sám mam na 5ke najazdenýc cez 300 tis a 19ka disk a na tom ten ich runflet ci ako sa to pise a teda nic moc.. ked mi prerazio na jame 3 krat gumu sli 19 do....prec.... Nahodila sa 18 disk na to NORMALNA guma /nie s tvrdou bocnicou/ a bol pokoj.
Zhrnutie : aj ked som na i3 nesiel ani meter myslim ze chalanisko na ktoreho tu nadavate ma pravdu. to auto bude na takej nizkejgume trpiet
Hovoril o DISKOCH nie o celkovom priemere kolesa. Ano velky celkovy priemer kolesa je lepsiako maly ale za predpokladu ze je na nom este aka taka pneumatika. zial i3 ma obrovsky disk a na nom "ciernu bananovu supu" miesto pneumatiky. A to je uz pruser. Sám mam na 5ke najazdenýc cez 300 tis a 19ka disk a na tom ten ich runflet ci ako sa to pise a teda nic moc.. ked mi prerazio na jame 3 krat gumu sli 19 do....prec.... Nahodila sa 18 disk na to NORMALNA guma /nie s tvrdou bocnicou/ a bol pokoj.
Zhrnutie : aj ked som na i3 nesiel ani meter myslim ze chalanisko na ktoreho tu nadavate ma pravdu. to auto bude na takej nizkejgume trpiet
tobe prijdou pneumatiky 55-70 jako "ciernu bananovu supu"?
jen pro predstavu rozmery pneu pro BMW i3
155/70 R19 84Q - vejska 108.5mm
175/60 R19 86Q - vejska 105mm
155/60 R20 80Q - vejska 93mm
175/55 R20 85q - vejska 96.25mm
ani jedna z pneu nema pod 9cm profilu
pro predstavu, zakladni plechace 15" pro novou Octavku maji 126.75mm, zakladni litaky 16" pak 112.75mm, 17" maji 101.25mm a 18" 90mm
a doporucuju precist zdejsi a vlastne jakykoliv test i3 a hlavne odstavec jizda [odkaz] 😉
schvalne napis presny rozmer tech 18" co mas na 5ce, jsem zvedav kam se dostaneme s mm a jakou vahu musi tve pneu drzet, v pripade i3 je to necelich 1200kg, vaha samozrejme hraje podstatnou roli v tom jak komfortne dokaze pneu odfiltrovat nerovnosti
ja se s i3 svezl po Praze asi 15-20km (oblast Podoli a Pankrac a pak do Karlina, takze hoodne prejizdeni koleji a ruznych retarderu, vcetne tech hruz v Karline kde je v kdejaky krizovatce hromada tech kulatych retarderu), a muzu rict ze nerovnosti filtruje velice suprove
jen pro predstavu rozmery pneu pro BMW i3
155/70 R19 84Q - vejska 108.5mm
175/60 R19 86Q - vejska 105mm
155/60 R20 80Q - vejska 93mm
175/55 R20 85q - vejska 96.25mm
ani jedna z pneu nema pod 9cm profilu
pro predstavu, zakladni plechace 15" pro novou Octavku maji 126.75mm, zakladni litaky 16" pak 112.75mm, 17" maji 101.25mm a 18" 90mm
a doporucuju precist zdejsi a vlastne jakykoliv test i3 a hlavne odstavec jizda [odkaz] 😉
schvalne napis presny rozmer tech 18" co mas na 5ce, jsem zvedav kam se dostaneme s mm a jakou vahu musi tve pneu drzet, v pripade i3 je to necelich 1200kg, vaha samozrejme hraje podstatnou roli v tom jak komfortne dokaze pneu odfiltrovat nerovnosti
ja se s i3 svezl po Praze asi 15-20km (oblast Podoli a Pankrac a pak do Karlina, takze hoodne prejizdeni koleji a ruznych retarderu, vcetne tech hruz v Karline kde je v kdejaky krizovatce hromada tech kulatych retarderu), a muzu rict ze nerovnosti filtruje velice suprove
Užší pneu menší valivý odpor, nižší spotřeba, nižší hlučnost.
Design je subjektivní věc a dle mého názoru je i3 velmi povedený.