Videa
Mig_35
4
Kup si to Edo, pak mně svezeš.
Přejít do diskuze
Mig_35
Autor asi naráží na pohon všech 4 kol pomocí Haldexu. Nicméně
ten Haldex je v poměru 60% na zadek a 40% na předek.
ten Haldex je v poměru 60% na zadek a 40% na předek.
Makovnik
vyzera na pocudovanie velmi dobre. Uz to nie je slovutny gaycar, ako byval, ale seriozne vyzerajuci stroj. :yes:
AUDIRS6
hmm, neviem ako chces dosiahnut viac nez 50 % na zadku, ked predok je na pevno a zadok len pridaavas.... :-!
tak ono, ked sa minie adhezia na predku, a budu zaberat na par milisekund len zadne, bude to zase zadokolka ? 8-s
toz tak - ked pridavas 1 napravu - v tomto pripade zadnu, viac nez 50:50 nedosiahnues, pomozu uz len tie elektronicke pomocky, ktore pribrzduje potrebne predne koleso, potom maju zadne realnu sancu preniest na vozovku viac vykonu, a "vykuzlit" nejaky ten quattro driftik 😉
PS: niekde som videl ten "ala mail von Ingolstadt"...a k tomu nemam slov - princip klasickeho medzinapravoveho diferaku, ktory je tak nastaveny pri vsetkych Audi s pozdlzne ulozenym motorom, napisat ku Audi TT - teda s motorom priecne...tak to musel byt fakt odbornik... 8-s
tak ono, ked sa minie adhezia na predku, a budu zaberat na par milisekund len zadne, bude to zase zadokolka ? 8-s
toz tak - ked pridavas 1 napravu - v tomto pripade zadnu, viac nez 50:50 nedosiahnues, pomozu uz len tie elektronicke pomocky, ktore pribrzduje potrebne predne koleso, potom maju zadne realnu sancu preniest na vozovku viac vykonu, a "vykuzlit" nejaky ten quattro driftik 😉
PS: niekde som videl ten "ala mail von Ingolstadt"...a k tomu nemam slov - princip klasickeho medzinapravoveho diferaku, ktory je tak nastaveny pri vsetkych Audi s pozdlzne ulozenym motorom, napisat ku Audi TT - teda s motorom priecne...tak to musel byt fakt odbornik... 8-s
_MT_
Stříbrné znělo divně. Kdo ví, co to je vůbec zač. Podle předku to není TTS (černé je TTS) a zadek to má jiný, než který ukazovali (možná S line, soudě dle předku). Těžko říct, co je v tom za motor (přesto, zvláštní zvuk).
Enthusiastic.driver
Je to očividně velmi rychlé a efektivní, ale já si prostě nemůžu pomoct - na pohled i poslech strašná nuda... :😉
Radek STI
Jako většina dnešních "rychlejch" mainstreamovejch aut... 😉 Auta pro radost si dneska dovolí vyrábět málokdo, protože moc lidí si je nakonec nekoupí. Zaplať Bůh za auta jako Impreza nebo MX5 😉
IPace
"Přestože je primárně předokolkou"
"Auto je standardně vybaveno pohonem všech kol"
tak jak teda pane Bureš? >😁
"Auto je standardně vybaveno pohonem všech kol"
tak jak teda pane Bureš? >😁
flyboyeda
první generaci TT jsem nesnášel
s druhou generaci jsem si řekl že to nemusí být až tak špatné auto
a teď tu máme třetí Generaci a musím říct panečku to je raketa
ještě bych chtěl vidět ten 420 koňový speciál
s druhou generaci jsem si řekl že to nemusí být až tak špatné auto
a teď tu máme třetí Generaci a musím říct panečku to je raketa
ještě bych chtěl vidět ten 420 koňový speciál