Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nové Audi Q5 zhubne 100 kg a dostane elektrické quattro

11 komentářů

milic
tak Vorsprung durch technik okopčí hybridní systém od PSA. Pardón, místo dieselu benzín.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Nepřišel s ním náhodou před mnoha lety Lexus?
nebezpecnavosa
Použití stejné koncepce ještě neznamená okopírování.
Avatar - del42sa
del42sa
heh neříkala tohle Kylie už před dvěma lety ? >😁
Gvick2
Princip, kdy auto se spalovacím motorem používá k pohonu jedné, druhé nebo dokonce obou náprav elektromotor je starý více než 110 let, těžko říci kdo jej vynalezl, ale auta s ním zkonstruovali prakticky paralelně Porsche, Křižík, Pieper i další. V novodobých dějinách kombinaci benzínový motor vpředu a elektromotor vzadu použil třeba Nissan Cube e4WD kolem roku 2002, Takže s tím kopírováním od PSA jsi vedle jak ta jedle.
Avatar - Hittman
Hittman
No, místo téměř bezporuchového permanentního quattra tam bude z "kvalitních" součástek kupa drátů a jednotek, které se budou sr.. na počkání....
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tiez som toho nazoru ze ak sa to s elektrikou prehana a pchame ju vsade tak to nedopadne dobre , niektore veci su proste fajn take ake su.... tiez som radsej za klasicku rucnu brzdu ako za elektricku.... nepochybne odhadnut spravny pomer poctivej mechaniky voci debilnej poruchovej elektrike bude najvacsi problem v buducnosti u aut ... niektori vyrobcovia su uz dnes za racionalnym limitom a pchaju elektroniku aj tam kde uz ju nikto nechce ... tusim som staromodny ale smer akym sa vyvija automobilovy priemysel ma skutocne netesi ... za 15 rokov budeme mat aj volant na elektriku a otacat ho budeme ocami.... skur.via tie automobilky vsetko co je dobre a osvedcene.... skoda reci....

tusim si mi dvaja musime kupit auto este dnes ... nejaku V8 benzinovu najlepsie z USA .... 😉 :yes: leb ov buducnosti nas nic pozitivne u aut necaka ..... a ja elektromobil rozhodne nechcem a ani ziadny zaprdeny diesel s vypinanim "vsetkych" valcov co bude zrat 2,99L na papieri....
Avatar - Hittman
Hittman
No konečně někdo, kdo mé názory (některé) nepovažuje za důchodcovské a dementní.... Právě přemýšlím, zda si mám koupit Superb 2,5 TDI 2007 160 tis najeto a nebo BMW 535D r.v. 2005 240 tis km a nebo Seat Exeo combi 2,0 TDI 125 kw 2010 a 130 tis najeto..
Superb: dobrý motor bez filtru pevných částic - není tak udušený, tiptronic hydrodynamický (nikoliv dvojspojka), max místa, super výbava (xenon, čidla - vše co potřebuji), seviska, čr původ, sevis za babku dnes..
BMW 535😱 měl jsem ho a ten motor je úžasný, sice má tento najeto, ale pvrní majitel a původ v čr, navíc klíček má v sobě najeté km, kus auta, luxus jízda, úsměv na xichtě..ale drahý sevrvis, filtr pevných částic..
Seat: původ audi, vychytaná technika, na dnešní dobu celkem dobrý a spolehlivý motor i když má jen 4 hrnky (, poměrně mladé auto, servis levný a zvládne ho každý
Nevim nevim
eda.nezbeda
Hmmmm .... o kolik lehčí bychom tak ten nový model udělali. řekněme 100 kilo, to se dobře pamatuje, dobře se to odečítá, dobře to zní.

Že bychom dokázali 135 ... né to by bylo pro zákazníky na jednu generaci moc...

Anebo ... "Milý marketingu, tvých předepsaných, a v reklamních materiálech již použitých, 100 kilo nedokážeme dosáhnout! Dáme max. 85 kilo!" ... "Milí inženýři, myslíte snad že zákazníci umí počítat? Hlavně že budou mít dobrý, ekologický pocit!"
;-\
_MT_
Také jsem se nad tím pousmál, ale je otázka, na kolik v tom má prsty redaktor. Předpokládám, že to převzal z Auto E😜ressu, kde psali, že Audi doufá v úsporu zhruba 100 kg. Osobně bych čekal, že budou mířit spíš na 150.

Lehčí auto je rychlejší, proto mě zajímá hmotnost.
Avatar - fOE
fOE
Nemyslim ze to, ze je auto lehci a tim i rychlejsi vyrobce (zvlast ty evropske) nejak nadstandartne zajima. Na druhou stranu lehci auto je uspornejsi a to je bude zajimat fest. Coz je jednoznacne fajn, zakaznik tak dostane auto rychlejsi a sporivejsi, jen doufam ze to nebude za cenu 35L nadrze nebo podobneho zverstva.