Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
Dixik2
Nově Side Assist a vyhřívaný volant. 😄
Asi stojí také za poznámku, že všechny motory jsou Euro 6 a jsou trochu jinak naladěné z hlediska průběhu výkonu/toč. momentu proti současným Euro 5 verzím.
Golf Comfort Edition zdražil o 35.000,- Kč, všechny ostatní modely Golf o 10.000,-, Golf Variant o 15.000,- Kč a Comfort Edition se nyní dodává i s 1,6TDI/77kW.
Ještě trochu odbočím a jen dodám, že Audi A3 s MR2015 také přechází na 1,2TSI/81kW,1,6TDI/81kW,1,4 TSI/110kW atd. atd.
Ještě trochu odbočím a jen dodám, že Audi A3 s MR2015 také přechází na 1,2TSI/81kW,1,6TDI/81kW,1,4 TSI/110kW atd. atd.
Uživatel_5340709
A bacha, to není jen tak obyčejný van, popřípadě do výšky přerostlý HB - to je Sportsvan!!!
Jo, jenže já na tyhle Vanový sporty moc nejsem, dejte mi raději nějakej Pohodajazzleháronohynastole Van. >😁 Na "sportování" si koupím něco jiného. 😉
Zakrátko budú športové aj dodávky a pikapy...poprípade začnú Iveco a SOR produkovať športové edície svojich vozidiel.
[odkaz] >😁 8-s
Tak v takom aute by som si fakt pripadal jak pako. Ani by som sa nedivil, keby s okoloidúci pri pohľade na mňa a na to "auto" klopali na čelo...
Strach, des a hrôza.
Strach, des a hrôza.
Máš něco proti športovému pick upu ?
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
A nakonec
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
A nakonec
[odkaz]
To sú samé špecalitky, žiadna séria. Že sa automobilový svet zbláznil spoznám podľa toho, že vrcholom ponuky Renaultu Kangoo budú verzie Gordini a RS... :😉
Já jsem stejně nepochopil význam tohodle auta na trhu. Kdo je cílová skupina zákazníků? Ty co jim je normální Golf malej a kombi velkej?
Stěžuj si u Renaultu, tam to začalo(Scénic), lidi to začali kupovat a ostatní výrobci do toho šli taky. To, že jsi to nepochopil nehraje roli. 😄
Co třeba výhoda (pro cílovou skupinu) vyššího posezu, lepšího výhledu, snadnějšího nastupování, často spojená s vyšší variabilitou interiéru ? Tahle auta rozhodně nejsou zbytečná, spíš nechápu proč by měla být "sportovní". 😉
Nonsens
sportsvancrosstoureredition. Už nás majú fakt za blbcov? Voľakedy bolo kombi alebo van. Dnes strávia viac času na marketingovom, jak pri vývoji. Aby to bolo jasné, je to obyčajný tupovan (nič proti vanom).
Nebýt tupo-zákazníkov, tak to marketingoví specialisté automobilek nevymýšlí. Bohužel. ;-\
Jaros71
Je to takový menší Touran..a design se moc povedl! :yes:
Proti starému Golf Plus velký skok vpřed.
Proti starému Golf Plus velký skok vpřed.
Vidim to taky tak!....klidne by na to mohli dat masku Skodovky a prodavat to jako novy Roomster - rozhodne lepsi nez uvazovana varianta "prelepeneho" Caddy
rohYpnol
Je vcelku úsměvné hovořit o "ořezané" nabídce s ohledem na to, co by konkurenti dali alespoň za takovouto paletu motorů >😒]
Každopádně v benzinu nejde udělat chybu, i základ bude adekvátní pro běžnou nenáročnou potřebu. Diesel bohužel žádná sláva, ale trápí tohle někoho u rodinně zaměřeného vozu?
A pak tu máme ceny, za které Škoda naprosto nemůže konkurovat. Je to zkrátka stále stejné - i základní výbava VW je dnes na výborné úrovni a je tak v naprostém protikladu se Škodou. Čech sice beztak půjde raději pro Raipda, ale Sportsvan bude hodně povedená volba :yes:
Každopádně v benzinu nejde udělat chybu, i základ bude adekvátní pro běžnou nenáročnou potřebu. Diesel bohužel žádná sláva, ale trápí tohle někoho u rodinně zaměřeného vozu?
A pak tu máme ceny, za které Škoda naprosto nemůže konkurovat. Je to zkrátka stále stejné - i základní výbava VW je dnes na výborné úrovni a je tak v naprostém protikladu se Škodou. Čech sice beztak půjde raději pro Raipda, ale Sportsvan bude hodně povedená volba :yes:
No počkej... tobě přijde 1.2TSI 81kW v manuálu za 464 jako nějak extra dobrý kup?
Porovnatelná Octavia Ambition stojí 423... fajn, nemáš autoklimu a elektronickou ruční brzdu, ale na druhou stranu, Sportsvan je na 15"... já v tom ten "naprostý protiklad" nevidím.
Porovnatelná Octavia Ambition stojí 423... fajn, nemáš autoklimu a elektronickou ruční brzdu, ale na druhou stranu, Sportsvan je na 15"... já v tom ten "naprostý protiklad" nevidím.
I ta základní cena je mimo, mělo to být někde na úrovni 360tis Kč. Chtít za 1.2TSI 63kw s 5ti kvaltem 433tis je přinejmenším odvaha. Být za tu cenu 1.4TSI Comfortline, jednalo by se o dobrou nabídku :yes:
Víš, kolik stojí nejlevnější Golf ve výbavě Comfortline? 423 tisíc (77 kW 1,2 TSI). A to není Variant. U toho by to bylo 453. Když se budeme striktně držet ceníku, za tvých 360 Golf nekoupíš. V rámci nabídky VW tedy špatně umístěný není. Něco jiného je, že Golf zdražil.
Jo tak nějak jsem to myslel, v rámci cenové politiky VW je to OK, ale jinak je to dost drahé. Stačí si vzít konkurenci - starší Altea I-tech 1.4TSI 434tis, Carens 1.6GDI Confort 439tis a Scenic 1.2TCe Dynamique za 439tis a jsou prostě jinde, lepší motory, slušná výbava. Ano jsou starší, ale poměr výkon/cena je jinde 😉
Za ceníkovky se dneska neprodává a já vím, sportsvan je novinka, ale člověk si sakra rozmyslí, za co ty vydělaný prachy utratí a co za ně dostane 😉
Za ceníkovky se dneska neprodává a já vím, sportsvan je novinka, ale člověk si sakra rozmyslí, za co ty vydělaný prachy utratí a co za ně dostane 😉
Do porovnávání MPV se nerad pouštím, protože děti nemám a tak mohu jen spekulovat, co rodiny potřebují. Co se cen týče, jsem zvyklý na ty německé a tam Golf začíná na 470 - to je 63 kW třídveřový Trendline (v ČR je základ pětidveřový a jsou tam i nějaké rozdíly ve výbavě). Není to jen Golf. Moc to nesleduji, ale například i Mégane býval v Německu citelně dražší.
Dovybav si Octavii na úroveň Comfortline a pak porovnávej. Automatická 2-zónová klima, kožený volant, stop-start, tempomat, komplet el. okna, ... a budeš rád, když se s liftbackem Octavie zastavíš na těch 464. A to stále nemáš nejsilnější 1.2 TSI. A to nehovořím o tom, že by možná bylo férovější srovnání s kombíkem, když do liftbacku máš přecijen sníženou využitelnost...
Zkrátka - pro rodiny podle mě bude lepší Golf Sportsvan, a to i cenově, navíc je to novinka.
Zkrátka - pro rodiny podle mě bude lepší Golf Sportsvan, a to i cenově, navíc je to novinka.
Ať je po tvém - Octavia Ambition Dynamic, k tomu dvouzónová klima, elektrická okna a jsme celkem za 464 jako ten Sportsvan. Jenže teď na druhou stranu máš v Octavii sportovní sedačky a 16" litá kola.
Snížená využitelnost... no jak se to vezme. Octavia má větší kufr o 90 litrů, Sportsvan ho má hodně vysoký a krátký, což fakticky znamená rovnání věcí na sebe...
Každopádně, ta dvě auta jsou velmi dobře srovnatelná, rozhodně v tom nejsou žádné "naprosté protiklady" o kterých píšeš.
Snížená využitelnost... no jak se to vezme. Octavia má větší kufr o 90 litrů, Sportsvan ho má hodně vysoký a krátký, což fakticky znamená rovnání věcí na sebe...
Každopádně, ta dvě auta jsou velmi dobře srovnatelná, rozhodně v tom nejsou žádné "naprosté protiklady" o kterých píšeš.
Protiklad je v tom, že kto kupuje MPV, obvykle chce MPV (možno v tomto prípade chce Golfa a priestor navyše privíta) a nejaká Octavia ho nezaujíma.
Osobně octavii pro její hluboký kufr nenávidím. Když se Ti něco zakutálí dozadu, tak musíš mít čisté auto, nebo boty a šlápnout do kufru, jinak se musíš opírat o nárazník, abys tam od těch sedaček něco vylovil. Navíc je ten objem dost vyhnanej tou dírou dolů za nárazníkem, ale chápu, že v Česku kufr prodává. >😁
Osobně se mi sportsvan dost líbí, jen mi to na rodinné auto přijde trochu úzké, ale to už by pak konkuroval Touranu atd....
Osobně se mi sportsvan dost líbí, jen mi to na rodinné auto přijde trochu úzké, ale to už by pak konkuroval Touranu atd....
Mna osobne pri palete motorov toho-ktoreho vyrobcu nezaujima kvantita, ale skor kvalita
A který ze současných TSI 1.2 a 1.4 se nepovedl?
A jestli pak si byl taky takhle chytry u minule generace TSI? Minula generace stala za ho.no, protoze se sypala a tahle je OK, protoze je akorat nova. To sou ale inteligentni myslenkove pochody >😁
jestli je něco velmi hloupé, tak tvrdit, že současné TSI, které je zcela nové konstrukce, stojí za prd jen proto, že minulá generace se nevyvedla. Až budou problémy se současnou TSI, pak ji budu kritizovat :-!
Jestli sis vsiml, kolega nekritizoval TSI, ale rika ze vyrobce zajima hlavne kvantita a to je fakt, protoze v kazdem clanku je plk o tom jak vw chce byt do roku 2018 nejvetsim vyrobcem. Ty hned na to s obhajobou TSI. 2,0TDI, 1,6TDI sou spolehlivostni podprumer, stare TSI tezkej podprumer a ty na to argumentujes novym TSI. Je vtipne cist jak se u motoru s par tis. km resi rozvody, turba se podkladaj. Vsechny nove konstrukce byly vetsinou u vw horsi a mene spolehlive, protoze se chce u vw vyrabet za levno.
Přesně tak celý koncern posledních 10 let žije jen s cílem co nejvíc osekat náklady a maximalizovat zisk. Na kvalitu se začalo zapomínat. Respektive si páni ve VW mysleli, že kvalitu automaticky zaručí ISO a kupa lejster. >😁 Teď už možná zjistili, že s kvalitou se musí začínat na vývoji >😁
To je ale hodně hloupý názor. 😉
Kvalita v automotive na velmi vysoké úrovni existuje snad úplně nejdéle ze všech strojírenských oborů.
Kvalita v automotive na velmi vysoké úrovni existuje snad úplně nejdéle ze všech strojírenských oborů.
Kdybys dělal v automotive a viděl jak vznikají díly do aut. Specielně třeba do tý Škodovky a hlavně jak se stejný díly mezigeneračně mění k horšímu, tak bys ten můj názor za tak hloupej zas tak nepovažoval 😉
Možná by ses měl podívat taky do jiného průmyslu, abys věděl, že jinde je to tvoje slovo "kvalita" bráno jako něco sprostého. :-!
O tom, že to v jiných odvětvích průmyslu funguje stejně nebo hůř si nedělám iluze. Bohužel nemám možnost jiný průmysl prozkoumat neb dělám už 12 let v autoprůmyslu.
Rád se nechám poučit, které díly konkrétně se mění k horšímu.
Kov se nahrazuje plastem i za cenu snížení pevnosti. Kvalitní (dražší plasty) se nahrazují levnějšíma rozuměj polypropylenem. Díl, který byl v minulé generaci předimenzovaný se udělá tak tak na hraně, aby ještě vydržel. Používají se levnější a horší lepící materiály na různý lišty, obložení atd. a pak to všechno vykrystalizuje třeba do takovýho průseru kdy TSI motory postihují totální havárie motorů díky rozvodům. Škodovka to sice před médiama svedla na dodavatele řetězů. Ovšem pravá příčina byla ve špatné a poddimenzované konstrukci ze strany koncernu. To samé olejová čerpadla na 2,0 TDI, ale pak ti do toho nacpou zase trochu elektroniky. Nějakýho bezpečnostního asistenta, takže si zákazník ve finále myslí, že má lepší auto než bylo to předešlý.
Neustálé zlepšování které je zakořeněno ve všech systémech řízení jakosti u všech automobilek zahrnuje pochopitelně i úspory, což je vlastně taky zlepšování.
Je pochopitelné, že nic není dokonalé a občas jsou některé cesty slepé a některé trnité.
Nelze říct, že PP je lepší nebo horší než jiný plast. Je pravda, že patří mezi ty levnější.
O vhodnosti rozhodují zadané parametry konstruktérů a technologů, kteří mají pochopitelně i finanční mantinely.
Zkus uvažovat logicky - nikdo nemá zájem aby se mu výrobky rozpadaly. Nehledal by jsem v tom nějaké konspirační teorie. Je potřeba to rozlišit na ty co umí a občas se při hledání nových cest něco nepovede, a na ty co neumí.
Je pochopitelné, že nic není dokonalé a občas jsou některé cesty slepé a některé trnité.
Nelze říct, že PP je lepší nebo horší než jiný plast. Je pravda, že patří mezi ty levnější.
O vhodnosti rozhodují zadané parametry konstruktérů a technologů, kteří mají pochopitelně i finanční mantinely.
Zkus uvažovat logicky - nikdo nemá zájem aby se mu výrobky rozpadaly. Nehledal by jsem v tom nějaké konspirační teorie. Je potřeba to rozlišit na ty co umí a občas se při hledání nových cest něco nepovede, a na ty co neumí.
Máš pravdu neustálé zlepšování je obsaženo v ISO 9001 i TS, ale je potřeba nesnažit se zlepšit všechno a za každou cenu. Představ si takový Stradivárky vyráběný podle ISO a neustále zlepšovaný. Co by ti z nich asi tak vzniklo? Zlevňovat auto tím, že každej díl musím nějak zlevnit je špatně. Pak právě narazíš na to, že to zlehčování a úsporu na materiálu přepískeš a někde to vyleze. Žádná automobilka nemá zájem na tom aby se jim auta rozpadala před zárukou. Nicméně nedělám si iluze o řízený životnosti celýho auta, tak aby se neopravitelně rozbilo po určitý době, tak aby pro majitele byly náklady na opravu neakceptovatelný a koupil si radši nový. PP není špatný, ale je to to nejlevnější co můžeš použít a když se PA66 díly nahrazujou PP dílama, tak je to prostě jasná ojebávka a nový díl je kvalitativně na horším levelu než ten předešlý. O vhodnosti nerozhoduje leckdy konstruktér, ale obchodník. Ten řekne musíš se vejít při kalkulaci toho dílu do týhle částky, čímž konstruktéra limituje v použitým materiálu a často i robustnosti celýho řešení. Kamarád z aplikovanýho vývoje ve firmě vyrábějící brzdy mi říkal, že není problém vyrobit brzdovej válec a posilovač tak aby vydržel celou životnost auta, ale to není v zájmu automobilky. Auto by zbytečně dlouho fungovalo a neprodávaly by se nový ani náhradní díly na to starý. Takže se to nedělá nejlíp, ale co nejlevnějc aby to ještě fungovalo a přežilo to záruku.
Já s tebou částečně souhlasím ale vyrobit něco zbytečně trvanlivé je i někdy zbytečně drahé. Na co mi je součástka která vydrží 10 mil.km když ostatní vydrží 300 tis.km? Nepochybuji o tom, že nám technologie dovolí už dnes vyrobit dejme tomu auto které jako celek vydrží bez údržby např. ten milión km ale kdo by to zaplatil?
S výměnou dílů v průběhu životnosti se prostě počítá.
Ten PA66 je oproti PP neúnosně drahý, někde prostě ten PP stačí. PA se používá na namáhanější díly např.díly zámků na plastové kufry. To je na dlouhou debatu, prostě někdo musí stanovit cenu, životnost, mech. a jiné nároky. atd. a pak se vybere vhodný materiál.
To se netýká aut ale všech výrobků. Tělo vysavače se taky dělá z PP a ne z PA nebo ABS.
S výměnou dílů v průběhu životnosti se prostě počítá.
Ten PA66 je oproti PP neúnosně drahý, někde prostě ten PP stačí. PA se používá na namáhanější díly např.díly zámků na plastové kufry. To je na dlouhou debatu, prostě někdo musí stanovit cenu, životnost, mech. a jiné nároky. atd. a pak se vybere vhodný materiál.
To se netýká aut ale všech výrobků. Tělo vysavače se taky dělá z PP a ne z PA nebo ABS.
To já s tebou taky souhlasím. Jen si nejsem jistej jestli automobilky konstruujou auta tak aby vydrželi třeba těch 300 tkm. Kdyby tak byly všechny díly dimenzovaný (ty u kterých je to možné) tak by to bylo supr. Auta co vydrží milion se už dřív stavěla. Právě to mi přijde smutný, že dneska se už takový auta stavět neumí nebo spíš nechtějí. PA66 je cca jednou tak drahý, ale když se díl "A" vyrábí do staršího modelu z PA66 a v ten samý díl se do novějšího modelu auta vyrobí z PP, tak je to prostě cesta zpět. Právě, že někdo stanoví cenu a životnost, ale životnost na kteoru se to počítalo před 10 lety a životnost na kterou se to dimenzuje teď se bude dost rapidně lišit. Tělo vysavače z PP je naprosto dostatečný. Koneckonců i ta ABS by tam cenově a funkčně mohla fungovat. Nepotřebuješ tam, žádnou extra teplotní, chemickou ani mechanickou odolnost. Kvalitu povrchu tam docílíš dostatečnou. Dnešní vysavače se nestaví na 20 let provozu, takže tělo vysavače bez problémů přežije zbytek vysavače. Na takovou aplikaci se PP skvěle hodí, stejně jako do hraček, obalů atd, ale když ho začne být plný auto je to mizérie. A navíc když v tom pracuješ a vidíš, že se ten díl dřív dělal z lepšího materiálu než do novýho modelu auta, začne v tobě hlodat otázka jak je to s ostatníma komponentama v tom daným modelu auta.
Moment jak nevyvedla? To už místní super guru GTI přiznal, že minulá generace TSI byl kvalitativní propadák?
Což je z podstaty významu slova nesmysl.
Chlapče, začni přemýšlet, ať tu nepíšeš nesmysly jako malé děcko. :-!
Chlapče, začni přemýšlet, ať tu nepíšeš nesmysly jako malé děcko. :-!
Teď si mi to ovšem nandal. Čímž jako mávnutím kouzelnýho proutku zmizí problémy s rozvodovými řetězy u TSI >😁
Ty si to nandáváš v prvé řadě sám.
Uživatelsky je TSI neoddiskutovatelně jeden z nejlepších motorů na trhu. Výkon, průběh momentu, kultura chodu, spotřeba. Vše na špičkové úrovni. V čem ovšem pokulhávali, byla spolehlivost. Ale žádná tragedie se nekonala.
Těch motorů se za týden vyrobí přes 10 tis kusů. Kolik si jich znal ty, co se pokazily? Jaké to bylo procento z té týdenní produkce?
A ve finále, myslet si, že stále bouchají tisíce motorů jen proto, aby se jim vrátily na reklamaci a oni si to zaplatili, no... tak tak hloupej snad nejsi ani ty... :-!
Uživatelsky je TSI neoddiskutovatelně jeden z nejlepších motorů na trhu. Výkon, průběh momentu, kultura chodu, spotřeba. Vše na špičkové úrovni. V čem ovšem pokulhávali, byla spolehlivost. Ale žádná tragedie se nekonala.
Těch motorů se za týden vyrobí přes 10 tis kusů. Kolik si jich znal ty, co se pokazily? Jaké to bylo procento z té týdenní produkce?
A ve finále, myslet si, že stále bouchají tisíce motorů jen proto, aby se jim vrátily na reklamaci a oni si to zaplatili, no... tak tak hloupej snad nejsi ani ty... :-!
Sorry , nemůžu zcela souhlasit.
Ok , TSI je uživatelsky velmi příjemný , tichý a slušně jede.
Pokud má někdo těžší nohu , tak ale dost žere..spotřeba je úměrná stylu jízdy.
Na rozdíl od TDI..ten je ale o 60-70 tis dražší..!
Kvalita TSI např. našeho firemního 1.4 140k..je bídná , a nejsme sami..
Po 2,5 letech provozu , tedy po záruce a cca necelých 50 tis.km motor rachotil , odešel ten podělaný řetěz!
VW dalo kulanci -70% opravy na sebe , i tak byl doplatek přes 10 tis bez dph!
Po 4 letech , a cca 65 tis.km začal mizet olej..výsledek? Odešlo turbo a nějaká lambda sonda s dalšími maličkostmi.. :-!
Kulance už žádná , jen sleva -15% , účet za výměnu turba a dílů vč. práce?
27tis bez dph.. :no:
Doplnění 2.5 L oleje LongLife a diagnostika stálo 2tis bez dph..!
ŽÁDNÁ VÝHRA...
8-s 8-s 8-s
Ok , TSI je uživatelsky velmi příjemný , tichý a slušně jede.
Pokud má někdo těžší nohu , tak ale dost žere..spotřeba je úměrná stylu jízdy.
Na rozdíl od TDI..ten je ale o 60-70 tis dražší..!
Kvalita TSI např. našeho firemního 1.4 140k..je bídná , a nejsme sami..
Po 2,5 letech provozu , tedy po záruce a cca necelých 50 tis.km motor rachotil , odešel ten podělaný řetěz!
VW dalo kulanci -70% opravy na sebe , i tak byl doplatek přes 10 tis bez dph!
Po 4 letech , a cca 65 tis.km začal mizet olej..výsledek? Odešlo turbo a nějaká lambda sonda s dalšími maličkostmi.. :-!
Kulance už žádná , jen sleva -15% , účet za výměnu turba a dílů vč. práce?
27tis bez dph.. :no:
Doplnění 2.5 L oleje LongLife a diagnostika stálo 2tis bez dph..!
ŽÁDNÁ VÝHRA...
8-s 8-s 8-s
Přesně tak. Není až tak podstatný, že fungl nový motor je jízdně příjemný. Ve chvíli kdy se ti motor prakticky novej (na 60000 km) vysype je takový motor k ničemu a jeho další vlastnosti byť by byly sebe lepší jsou tím pádem naprosto k ničemu. Co to bylo za rok výroby prosím tě?
R.V. konec 2008.. 😒
Ještě že to je firemní a oprava TSI se dá do nákladů firmy...ale dalo se pořídit něco lepšího..
Ještě že to je firemní a oprava TSI se dá do nákladů firmy...ale dalo se pořídit něco lepšího..
Taky v tichosti upravili rozvody, aby se jim to ty reklamace nemnožili >😁 Nicméně přes tyto prototypy se dostali k nové generaci TSI motorů, které už se zdají být bezproblémové. Analogicky bych to přirovnal k Windows Vista, což byla hrůza děs následně vydané WIN7 byly jen Vista s vychytanými chybami. Z pohledu zákazníka je asi dobrý si počkat až automobilka vychytá svoje konstrukční chyby a vydá produkt, který již bude fungovat, což jsou zdá se současné TSI motory.
A to procento podělaných motorů, co znáš, je tedy kolik??? :-!
Tady každej žvaní, ale z doslechu zná tak jeden dva motory. Žádná tragédie.
Jen typická ukázka toho, že když je člověk spokojen, řekne to jednomu člověku, když je nespokojen, řekne to deseti lidem.
Pak se šíří ty "zaručené" informace.
Tady každej žvaní, ale z doslechu zná tak jeden dva motory. Žádná tragédie.
Jen typická ukázka toho, že když je člověk spokojen, řekne to jednomu člověku, když je nespokojen, řekne to deseti lidem.
Pak se šíří ty "zaručené" informace.
To , že TSI má velký problém , ti potvrdí každý technik v servisu VW!!
Proto také dávají kulance a i po záruce se většinou snaží to opravit , aby lidi moc neřvali.
Za mne by ty TSI motory měli vyměnit za nové , co snad nebudou takové zmetky!
Ps: to by se např. italům v koncernu Fiat nikdy nestalo.
Jejich motory jsou a budou vždy držáky.
Jen ty modely jim narozdíl od VW chybí.. :-!
Proto také dávají kulance a i po záruce se většinou snaží to opravit , aby lidi moc neřvali.
Za mne by ty TSI motory měli vyměnit za nové , co snad nebudou takové zmetky!
Ps: to by se např. italům v koncernu Fiat nikdy nestalo.
Jejich motory jsou a budou vždy držáky.
Jen ty modely jim narozdíl od VW chybí.. :-!
Je to pořad dokola o tom samém.
Znovu zopakuji, týdně těch motorů vyrobí přes deset tisíc kusů. Za jeden jediný týden.
Kolik jsi jich viděl pokažených?
Jsi ochoten sem napsat ono procento těch pokažených, co jsi opravdu viděl?
A stačí mi to z té týdenní produkce. :-!
Znovu zopakuji, týdně těch motorů vyrobí přes deset tisíc kusů. Za jeden jediný týden.
Kolik jsi jich viděl pokažených?
Jsi ochoten sem napsat ono procento těch pokažených, co jsi opravdu viděl?
A stačí mi to z té týdenní produkce. :-!
Co to tady furt žvaníš. Moje znalost podělaných motorů v mým okolí je nějakej statistickej ukazatel ze kterýho se má celosvětově vycházet? Neser si prosím tě do huby. Ačkoliv je to irelevantní tak věz, že osobně jsem už viděl TSI s rozvodama v háji na 3 autech. Žádný z nich nemělo ani 100 000 km. To mi přijde jako dost na to abych si auto s tímhle motorem nekoupil. Mimo to se dozvídám tu samou závadu jak přes kopírák všude možně po netu v diskuzích a fórech. Ty lidi si to kvůli tomu aby tě nasrali fakt nevymejšlej. A ty se to tu furt snažíš bagatelizovat. To seš nějakej agent placenej koncernem nebo co?
Ja poznám troch majiteľov 1.4 TSI a jedného 1.2 TSI. A problémy mali všetci. Možno sú tie dnešné jednotlky na tom lepšie, ale štart teda bohviečo nebol. Nazvať TSI užívateľsky jedným z najlepších motorov je kvapku mimo. Naopak, nejednému majiteľovi spôsobili kopu starostí a nervov.
Snad to nyní u TSI vychytají..
Asi bych si ho i znovu koupil , ale s prodlouženou zárukou na 5 let za 15 tis.. 😄
Ten rozdíl 1.4 TSI a TDI 140k je 60-70tis.. 8-s
Kdo nenajede ročmě 30tis km tak bere benzín..
Alternativa je japonec , třeba Mazda a SkyActive..
Asi bych si ho i znovu koupil , ale s prodlouženou zárukou na 5 let za 15 tis.. 😄
Ten rozdíl 1.4 TSI a TDI 140k je 60-70tis.. 8-s
Kdo nenajede ročmě 30tis km tak bere benzín..
Alternativa je japonec , třeba Mazda a SkyActive..
Já myslím, že to taky už vychytali, takže bych se už novejch TSI nebál. Navíc mám dojem, že nový TSI motory mají zase zpátky rozvodovej řemen, i když kdyby se udělal ten rozvoďák trochu masivnější a napínák a vůbec celý vedení řetězu inteligentnějc, tak to musí fungovat bez problémů po celou životnost motoru. Prodloužená záruka na 5 let je sice dobrej nápad, ale jako uživatel čekám, že auto bude jezdit podstatně dýl než 5 let bez totální havárie motoru. TDI motor se pod tlakem eko předpisů stává nepoužitelnej. Těch věcí co se tam výhledově vysype. DPF, dvouhmota, EGR a cena těch dílů už převyšuje výhody dieselu. Osobně bych do dieselu už nešel.
Morgan Wheeler
Vypadá docela příjemně, interiér se povedl, cena je trochu vyšší, ale přijdou určitě slevy. Motory jsou ok, zajímal by mě kufr, dle dostupných foto nevypadá, že by byl nějak objemný, vypadá to že i variabilita není velká, aspoň posun sedaček tam mohli dát.
Posun zadních sedaček tam je, objem kufru je psaný 500/1520, při posunutých sedačkách dopředu 590/1520 (ISO 3832).
To by bylo fajn, dle technických údajů ale tento parametr chybí, píší o variabilitě, ale slovní zmínka o posunu sedadel tam chybí. Ted koukám, že při představení auta tam ta možnost je, takže fajn.
V německém katalogu, pokud si dobře pamatuji, u technických údajů psali, že jde o údaj se zadními sedačkami v zadní/ přední poloze. A také udávali dvoje údaje. Nevím, jestli to zmiňovali i někde jinde, koukal jsem jen na technické údaje.
Ono spíš záleží na poskládání převodovky, než na počtu stupňů. 😉
Je rozdiel jazdit so starsou 1.9 TDI a novsou 1.6 TDI pri mestskych 55 km/h. Oboje maju 5-stupnove prevodovky. S motorom 1.9 idem na 4. stupni na optimalnych otackach bez dunenia pri dobrej spotrebe. S 1.6 TDI si neviem vybrat, ci zaradim 4 a cele auto bude duniet alebo ci zaradim 3 a pojdem na 2000 otackach. Vo vysledku s 1.6 TDI castejsie kvaltujem, castejsie dunim a nakoniec mam o liter vacsiu spotrebu.
Takze "chudak motor" sa v tomto pripade pozna tak, ze bud duni, alebo huci.
Snad to v tomto VW nastavia lepsie nez v Octavii 2, o ktorej pisem.
Ja si nechcem vyberat z 5-stupnovych prevodoviek - bud s kratkymi prevodmi nastavenu do mesta alebo s dlhymi prevodmi nastavenu mimo mesta. Ja chcem 6-stupnovu prevodovku, ktora zvladne jazdu 50-60 km/h aj 130 km/h.
A nech nikto nepise, ze diesel do mesta nepatri, lebo kazde auto sa raz dostane do mesta.
Mam obvyklu trasu cez mesto (10 km) - so starsou a papierovo menej uspornou 1.9 TDI ju prejdem za 5,5 litra a s modernejsou a akoze uspornejsou 1.6 TDI za 6,5 litra. Trochu paradox, nie? A to iba kvoli zle poskladanej prevodovke.
6.5 v nafte ma opodstatnenie mozno tak v SUV.