Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Hittman
Jó, splašený vysavač...pro dnešní mládež, co zná akorát facebook, iphone, tablety, mající své virtuální vztahy na netu...pro klasika je vůně benzínu a né spálených baterek 😉
Klasici za pár let vymřou a výrobci musí oslovit ty, kdo budou dělat prodeje v příštích desetiletích.
Však to samé se říkalo třeba o koních, když se objevovaly ty první kouřící nesmysly 😄
Jenže elektromobil není nic nového. Existuje snad stejně dlouho jako auta se spalovacím motorem. Již tehdá to nikdo moc nechtěl a to byla elektřina na úrovni zázraku. Evoluci bych viděl, pokud by se přišlo s nějakým zbrusu novým řešením a ne jen, že se vezme lepší elektromotor a lepší baterky než před 100 lety. Třeba auto s jaderným reaktorem, fůzním pohonem, zakňaktelovým pulzním světokrokem apod. . Elektromobil je prostě pitomost.
JDM
trivalec za miliony kterej bude jezdit pod 8 na sto? ale kdyz mu fakt slapnes na krk tak se baterka vybije po 10km a pak to nepojede
Arese
Tak takovýto "sporťák" mě ale vůbec nerajcuje a tudíž po něm ani netoužím. Tříválec + elektromotor - opravdová zoufalost odrážející zhovadilé normy EU! Naštěstí za tyhle prachy jsou k mání mnohem žádostivější auta (zatím)... >😁
Dnesni supersporty daji 100km/h za 3s a nemaj omezenou rychlost na 250km/h, nemaj 1,5litrovy trivalec. Mimo pohonu auto celkove zajimave, ale ten motor auto zabiji a to take hlavne s ohledem na cenu 3,5melounu. U auta takoveto ceny nebude nikdo resit jestli zere o par litru na 100km/h vice. U takoveho auta za takove penize clovek ocekava sportovni vykony, ze neco na okruhu predvede a to tady take jako iudex nevidim. Kdyz prisla na trh i3 tak vzhledem k cene se da cekat uspech, tady ho tedy moc necekam. Za cenu cca 2mil, mozna, ale za 3,5 bych vybral rozhodne neco jineho.
Jinak s cenou souhlasim, puvodni zvesti o 100tis Euro (v te dobe kolem 2,5mil, coz je cena dobre vybavene M3) byli rozhodne privetivejsi. Cena 3,5mil je i podle me hodne, hodne nadsazena.
sportovne ladenych aut maji dostatek v podani M, a jiste si u svich zakazniku (tedy tech lidi co BMW opravdu kupuji) overili v nejakych dotaznicich o jake auto by meli zajem, tyhle diskuzni narky nad X valci s obsahem nad XXX litru chteji povetsinou jen diskuzni mazaci co si takove auto stejne nekoupi ikdyby melo ten nejlepsi X valec pod sluncem 😄
a co si budem nalhavat, sila hybridu a jejich popularita stoupa, tedy asi v BMW usoudili ze tohle bude pro budoucnost znacky nejlepsi volba
PS> kompozit, recyklovane matrialy a buh vi co jeste muzou dost stezovat pouziti velkych a tedy i tezkych motoru a naslednych komponent u auta pro seriovou vyrobu, takze taky je mozne ze pouziti nejakych vetsich mortoru by to vyvoj takoveho auta dost podstatne prodrazilo, nehlede na fakt ze si tim BMW dost podstatne pomuze v emisich, cos muze do budoucna znamenat uspory ve slusnych finacnich castkach