Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženeva 2014

Zpět na článek

Designový speciál: Ženevské premiéry v toku času

13 komentářů

samael
poměrně jasně vyhrálo ve srovnávacím testu Evomagazine,druhé bylo 288GTO,třetí Enzo a nejslavnější F40 skončilo až čtvrté.A já se tomu ani moc nedivím.[odkaz] >😁
Avatar - Petrolhead_CZ
Petrolhead_CZ
:yes😒br />
Osobně preferuju F50 před F40 odjakživa, F40 je úžasné auto a jasná legenda, ale vytvořil se kolem ní takový kult jednoho z nejlepších Ferrari všech dob (často téměř vůbec nejlepšího), přitom je to lehce neopodstatněné a zkreslené 😉 Zvuk F50 je neuvěřitelný, stejně jako u všech velkých dvanáctiválcových Ferrari. Test v Evu jsem četl a ničemu se nedivím, oni mají dlouhodobě naprosto nejtrefnější verdikty široko daleko.
samael
Je docela možné,že F50 zůstane tím nejlepším Ferrari už navždy,nepochybuju o tom,že LaFerrari bude fantastické,ale přece jen si myslím,že starší auta s minimem elektroniky a manuálem v hliníkové kulise jsou prostě nepřekonatelná.Zajímavý byl test ve Fasteru,kde redaktor samozřejmě chválil Italii,ale nejvíc ho dostala staromódní 348.
Avatar - Petrolhead_CZ
Petrolhead_CZ
Já musím říct, že každé Ferrari z různých období mám rád pro svou jedinečnost a rozhodně bych netvrdil, že moderní Ferrari se těm starým co se týče emocí a ryzosti nevyrovnají. Dělají spoustu věcí jinak, ale se stejným výsledkem 😉 Miluji LaFerrari a současně i F50, stejně jako Enzo a F40. To samé s s osmiválcovými modely - 458 Italia je jen jedna, stejně jako 360 Modena...každé má své neodolatelné kouzlo a auru, která např. u starších Ferrari byla ztělesněna pevnou kulisou řazení a menší elektronickou vybaveností. Tahle aura se u nových modelů vyznačuje jízdními schopnostmi a vyvážeností, ostrostí, aerodynamikou, schopností vtáhnout naplno do děje a aktivovat smysly, stejně úžasným zvukem a designem, který je dostatečně progresivní a klasicky nádherný zároveň, plný odkazů a jedinečnosti. Za mě ideální garáž: LaFerrari a vedle F50, 458 Italia a vedle F355, 458 Speciale a 360 Challenge Stradale, F12 Berlinetta a 550 Maranello + Enzo a 599 GTO 😉
Avatar - Jaros71
Jaros71
:yes: Forza Ferrari...! :yes: 😉 😉
To je prostě paráda.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Trochu mi v tvojom výbere chýba nie tak stará Testarossa >😁 (to je môj favorit)
Avatar - Petrolhead_CZ
Petrolhead_CZ
:yes😒br />
Nechápu, jak jsem jí zapomněl zmínit...každopádně Testarossa je také jedno z mých nejoblibenějších starých Ferrari.
samael
Taková garáž by se mi taky zamlouvala. >😁
GTI
Pochvala za článek :yes: :-!
J. Sochor
Děkuji! 😄
Avatar - pumpkin
pumpkin
Dnes je to presne 15 rokov od premiéry konceptu Avantime. Vek, keď u nás decká dostávajú občiansky preukaz, ale zároveň ten istý vek, ktorý sa na dizajne Avantimu nijako nepodpísal. Vizionárovi Le Quémentovi patrí veľký rešpekt, podobne ako samotnému Renaultu že si trúfol tento projekt dotiahnuť do sériovej podoby.

Samozrejme, pri pohľadoch do histórie ženevských premiér patrí veľká poklona aj ďalším automobilovým mágom. Len tak námatkovo, Gandinimu za skvostnú Miuru, talentu menom Michael Boué, ktorý si vo voľnom čase za dva dni načmáral dnes už legendárny Renault 5. Giolitovi za úžasnú reinkarnáciu Fiatu 500, dizajnérskym centrám Bertone a Pininfarina za skvostné koncepty, no a mnohým ďalším, ktorí sa nebáli posunúť latku automobilovej všednosti. :yes: 😄
Riio2
Pekný článok :yes:
Ale niesú tie fotky trošku poprehadzované? Resp. nie vždy trafené k textu?
J. Sochor
Děkuji 😄 Máte pravdu,rozmístění fotek může působit trochu chaoticky, ale to je způsobeno tím, že článek je tvořen krátkými odstavci, přičemž každý z nich se věnuje určitému vozu a je v podstatě samostatný (i přes jejich zařazení do souvislé časové osy). Kdyby byl obrázek vždy pod příslušným odstavcem, nepříznivě by to ovlivnilo vzhled a přehlednost článku.